Το σύστημα πρόσβασης στους σταθμούς αλλαζει απο ανοικτό σε κλειστό, με θύρες που ανοίγουν κατα την είσοδο και έξοδο. Προφανώς ποδήλατα και αποσκευές θα περνάνε απο κάποια ξεχωριστή θύρα. Γνωρίζει κανείς περισσότερες λεπτομέρειες;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
............μπορεί να βρεθούμε προ εκπλήξεως.
Πρόσεξε όμως εδώ δεν γνωρίζουν ούτε οι ίδιοι τι σκέφτονται να κάνουν,έχει κανείς εικόνα πως διαμορφώνονται οι σταθμόι;
Κάπως έτσι;
Αυτό που έχω δει είναι ότι έχει προβλεφθεί και μία πλατιά είσοδος (υποθέτω για αναπηρικά καροτσάκια, παιδικά καρότσια κλπ.), οπότε μάλλον δε θα υπάρχει πρόβλημα... αν και όποτε λειτουργήσει.
,,,,,,,,,ψιλοφαίνεται εδώ αλλά δεν αποκλείεται σε κάποιους σταθμούς να παίξει λίγο στρίμωγμα αλλά λογικά αν οφείλουν να έχουν τέτοιο πλάτος ώστε να περνάει αναπηρικό αμαξίδιο τότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα διαφορετικά κρίμα για τα πτυχία τους.
Με το νέο σύστημα θα παίζει τρελό bottleneck -στρίμωγμα- σε ορισμένα σημεία.
Προσωπικά θα κάνω ότι κάνω και τώρα είτε είμαι πεζός είτε με το ποδήλατο. Θα περιμένω να περάσει η μάζα και θα πηγαίνω χαλαρά τελευταίος.
Σε αναρχικό φόρουμ αντίστοιχο θέμα υπάρχει ως εξής
Χρήση βαριοπουλας ή σφυριού εν όψη πλεξιγκλας;
Χαιρετώ σας ποδηλάτες χωρίς σύνορα!
Σκέφτομαι από αύριο να αφήσω το σμαρτάκι και να κατεβαίνω στο γραφείο με ποδήλατο+μετρό.
Δεν είμαι τακτικός χρήστης του μετρό, αλλά εξ όσων γνωρίζω οι μπάρες των νέων ακυρωτικών μηχανημάτων είναι ακόμη ανοιχτές. Σωστά;
Θέλω να αποφύγω τέτοιου είδους εκπλήξεις, για αρχή τουλάχιστον. Ήδη με αγχώνει η προοπτική να εκτεθώ στην κίνηση της πόλης...