Από χθες στα διάφορα ΜΜΕ εμφανίζονται θέματα όπως τα παρακάτω:
- Μητροπολιτικός Ποδηλατόδρομος 27 χλμ «έρχεται» στην Αθήνα
- Ποδηλατόδρομος από την Κηφισιά έως το Φάληρο
- Η Αθήνα αποκτά τον Μητροπολιτικό της Ποδηλατόδρομο
Ο Ποδηλατόδρομος πήρε υπόψιν του τα σχέδια του ΕΜΠ και των Ποδηλατ-ισσ-ών;
Πως το βλέπεται σας Διαδρομή;
Έχω την υποψία ότι θα είναι λίγο πρόχειρος. Νομίζω η Διαδρομή από το Γκάζι στο Φάληρο είναι γνωστή. Είναι όμορφη διαδρομή (δίπλα από τον Ιλισό) αλλά ελπίζω να κάνουν σωστή δουλειά.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
....καθώς επίσης και η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, αποτελούν αξιόπιστους δείκτες εισαγωγής σε προεκλογική περίοδο.
Κάθε κυβέρνηση που σέβεται τον εαυτό της, όταν αρχίζει την προεκλογική καμπάνια φτιάχνει φοβερές μακέτες πεζοδρόμησης κεντρικών αρτηριών και στρώνει ποδηλατόδρομους επί χάρτου σε ολόκληρη την επικράτεια.
Στην αρχή η ανακοίνωση γίνεται σε λίγα ηλεκτρονικά μέσα και στη συνέχεια σε όλες τις συμπολιτευόμενες εφημερίδες με καταπληκτικά αφιερώματα και φωτογραφίες που εξάπτουν τη φαντασία του ψηφοφόρου.
Προχειραντζα το φωτομονταζ στον πρωτο συνδεσμο. Αυτη η πρασινη λωριδα στην Αλεξανδρας τι ειναι? Ταξολωριδα?
Με τα λόγια χτίζεις ανώγια και κατώγια λέει μία παροιμία..
εμένα μ αρεσουν τα σιδερένια διαχωριστικά /κολονάκια.Θέλω να υπάρχουν στον καινούριο ποδηλατόδρομο παρακαλώ.
Καλό θα είναι να γίνει αλλά σωστά... όχι στο πόδι, όπως συνήθως κάνουν!
Ας το δούμε πρώτα και μέτα θα κρίνουμε...
Είμαι νέα στη παρέας σας. Καλώς σας βρήκα!
καλο παιδακι
καλο παιδακι
που ειναι το ποδηλατακι;
κουκου!
παειιιιιιιιιι!
που ειναι το ποδηλατακι;
τσα!
Νατοοοο!
...
μωρο: χαχαχαχιχιχιχαχαχα!
...
ή αλλιως ως ανεφερθει και υπο του πρωθυπουργου της χωρας:
"Όποιος μιλάει για εκλογές, ή δεν ξέρει από πολιτική ή δεν τον ενδιαφέρει το καλό του τόπου ή εξυπηρετεί δικά του συμφέροντα".
Μην ανησυχείς άστους να το κάνουν όπως νομίζουν. Στο χέρι, στο πόδι ή σε όποιο άλλο σημείο του σώματός τους θεωρούν κατάλληλο. Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται να το φτιάξουν. Λεφτά δεν υπάρχουν. Σε πείσμα όσων πιστεύουν το αντίθετο, συμπεριλαμβανομένου και βλαμμένων γόνων γνωστής οικογένειας πολιτικών.
Αν είναι να φτιάξεις κάτι δεν αρχίζεις με διαφήμιση του τι ΘΑ κάνεις.
Επίσης όταν έχεις αποφασίσει να κάνεις κάτι δεν το ανακοινώνεις κατ' επανάληψη και κατ΄εξακολούθηση έξι μήνες πριν από κάθε εκλογές και στη συνέχεια το ξεχνάς. Απλά το κάνεις.
Edit: Εγώ εξυπηρετώ τα δικά μου συμφέροντα που είναι καλύτερα από του πρωθυπουργού.
εγω παλι δεν ξερω απο πολιτικη.
(το προλαβα).
...
ζητειται τωρα καποιος που να μην τον ενδιαφερει το καλο του τοπου.
...
υ.γ. Φωτεινη μη μας ακους. Σωστα μπηκες. Εδω ειναι οι Ποδηλατ-ισσ-ες απλα επεσες την ωρα του απογευματινου καφε και γκρινιαζουμε λιγο μεταξυ μας αλλα ετσι ειμαστε εδω. Απο το στομα σου και στου Θεου τ'αυτι Φωτεινη μου. Αμην και ποτε. Να κανει το θαυμα του ο Μεγαλοδυναμος να μας χαρισει και μας το μαννα εξ ουρανου, να δουμε το φως το αληθινο, να μας κατσει και κανενα λοττο.
ή δεν μ’ αφήνουν ν’ αγιάσω οι συνθήκες...
αυτός που μιμείται σπουδαία και τέλεια τον πρωθυπουργό (κατά τον αρχαίο ορισμό της τραγωδίας) απείχε από τα εγκαίνια των νέων χειρουργείων στον Ευαγγελισμό κι αντ’ αυτού πήγε ο υπουργός υγείας μόνος και θαρραλέος, χωρίς το τσεκούρι του αυτή τη φορά, ό,τι ήταν να τσεκουρώσει το έχει ήδη τσεκουρώσει, συνοδεία ΜΑΤ γιατί οι αχάριστοι οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονταν ότι τα ωραία χειρουργεία, ωραία μόνα τους θα μείνουνε κλειστά, γιατί ποιός θα τα πρωτοδουλέψει βρε αδελφέ, γέμισε το νοσοκομείο εργαζόμενους που τσακώνονται, ποιός θα πρωτοδουλέψει πού. Και έτσι, για να μη τσακώνονται οι έργαζόμενοι θα μείνουν τα νέα χειρουργεία κλειστά...
Κι αφού αυτά γίνονται στην χώρα των λωτοφάγων (όντως πρέπει να παράγουμε τεράστιες ποσότητες λωτών ή λόττων αν ελληνικοποιήσουμε χονδροειδώς το λόττο), να λοιπόν κι ο Μητροπολιτικός ποδηλατόδρομος 27χιλιομετράκια πράμα...Αυτός θα γίνει φυσικά, όπως και τα χειρουργεία και θα τσακώνονται ποιός θα περάσει πρώτος οι ποδηλάτες κι αν συναντώνται δύο διερχόμενοι σε αντίθετη κατεύθυνση, θα επεμβαίνουν οι Ιππότες που λένε ΝΙΙΙΙΙΙΙ και θα τους εξουδετερώνουν και θ’ αδειάζει ο ποδηλατόδρομος στο π κα φ! Στην έναρξη και στο φινάλε του ποδηλατόδρομου θα βρίσκεται κι από μια Σφίγγα που θα θέτει η κάθε μια κι ένα διαφορετικό ερώτημα...
α. στην είσοδο: πώς φαντάζεστε τη ζωή στον Μητροπολιτικό ποδηλατόδρομο, ενώ στο φινάλε το ερώτημα
β. θα είναι: θα ξανάρθετε στον Μητροπολιτικό ποδηλατόδρομο; υπό μορφήν ερωταπόκριστης όμως κι όποιος τολμά να σπεύδει απερίσκεπτα κι εγωιστικά να απαντά κάτι άλλο, θα πίπτει στο κενό, που θα χάσκει στο τέλος του ποδηλατόδρομου...επιπέδου THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Αυτά προείδε η μάντισσα για τον Μητροπολιτικό ποδηλατόδρομο...
...
...
Προταση για ονοματαρα με χορηγο (χωρις χορηγο που πας καημενε):
Lotto Athens Metropolitan Bicycle Lane
(LAMBL) !!!
...
γρηγορα διαγωνισμος για το ...λογοτυπο!
Όσοι ενδιαφερονται γι αυτο το θεμα ,
καλο ειναι να ερθουν το Σαββατο στις 1300
στην Τεχνοπολη οπου θα γινει παρουσίαση & συζητηση.
. http://www.podilates.gr/node/37406 ,
Μια εκδήλωση από τη συλλογικότητα των Ποδηλατ-ισσ-ών για το παρόν και το μέλλον των ποδηλατικών διεκδικήσεων. Στο πρώτο μέρος της συζήτησης θα γίνει η παρουσίαση του σχεδίου του Μητροπολιτικού Δικτύου Ποδηλατικών Αξόνων Αττικής, σύμφωνα με τις προτάσεις της συλλογικότητας και της Βιώσιμης Μονάδας Κινητικότητας του ΕΜΠ καθώς και του τελικού σχεδίου που περιλαμβάνεται στο πρόσφατο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας.
Στο δεύτερο μέρος, θα γίνει παρουσίαση ποδηλατικών ομάδων, συλλόγων, ΜΚΟ κλπ που δραστηριοποιούνται για το ποδήλατο στην Αθήνα και θα ακολουθήσει ελεύθερη συζήτηση.
Σάββατο 20/9/2014, 13:00
5ο Athens Bike Festival
Αίθουσα Innovathens
Δεν θέλω να γκρινιάξω, αλλά σιγά μη και δεν το κάνω.
Τον μητροπολιτικό ποδηλατόδρομο της Αθήνας τον εξήγγειλε (αν δεν απατώμαι) πρώτος ο Σουφλιάς, ακουλούθησε η Μπιρμπίλη, μετά Χατζηδάκις, τώρα ποιος άραγε, ο Δένδιας; (με συγχωρείτε πάω να γελάσω λίγο και επανέρχομαι).

.
.
.
.
.
.
Επανήλθα μετά τον γέλωτα. Λοιπόν, ας σοβαρευτούμε. ΔΕΝ θα κατασκευαστεί μητροπολιτικός ποδηλατόδρομος, θα γίνονται «εργάκια» δεξιά και αριστερά σπαρμένα και ασύνδετα μεταξύ τους, ο σημερινός άνθρωπος λατρεύει το αυτοκινητάκι του, αν βάλεις το χνώτο σου επάνω μπορεί να σε πατήσει μετά, κάθε πρωί κατεβαίνω την Κηφισίας, την ίδια την Κηφισίας και όχι τους παράπλευρους δρόμους της και δεν ελπίζω πια ούτε σε ποδηλατόδρομο, ούτε σε καινούργια χειρουργεία στον Ευαγγελισμό. Προχθές ένα παιδάκι στο σχολείο που πάνε και τα δικά μου παιδιά έπεσε από τις σκάλες και έσπασε σοβαρά το πόδι του. Αιτιά η έλλειψη αντιολισθητικών ταπήτων στα σκαλιά. Το φανάρι του δρόμου πριν το σχολείο έχει πάψει να λειτουργεί εδώ και χρόνια. Βρε τι επιστολές κάνουμε, τι παρακαλάμε, ΤΙΠΟΤΑ!
Καλοί μου φίλοι, υπάρχει ήδη ο ποδηλατόδρομος από την Κηφισιά στο Φάληρο και λέγεται Κηφισίας - Συγγρού. Ελάτε όλοι να γεμίσουμε τους δρόμους με ποδήλατα καθημερινά και όλες τις ώρες.
Μη με αφήνετε μόνο μου.
Αυτοί δεν είναι άξιοι ένα φανάρι να φτιάξουν, θα φτιάξουν ποδηλατόδρομο;
Εικόνα από το υπέργειο τμήμα του ποδηλατόδρομου πάνω από το ΟΑΚΑ (έλα που το πίστεψες, πλάκα κάνω!)
Καλημέρα Auto! Μεσ’ την καρδιά μου είσαι. Όμως αυτό που εσύ λες το κατέκτησες μέσα απ’ τη σταθερή κίνησή σου με το ποδήλατο. Προσυπογράφω! Επίσης η εικόνα είναι ιδανική. Δεν ξέρω αν ανήκει στις μακέτες τους. Αλλά είναι αστείο. Η ρόδα πίσω καταδεικνύει πως πρόκειται για μακέτα που αφορά στο Λονδίνο μάλλον...
Καλό δρόμο να έχουμε όλοι...πριν λίγες μέρες πήγα στον ομοιοπαθητικό μου. Ο άνθρωπος πέφτει πάνω μου ενώ εγώ είμαι με το ποδήλατο στο κέντρο και δεν τον έχω δει ποτέ. Κάθε που πάω μου λέει, σε είδα τάδε μέρα τάδε ώρα εκεί. Και να σου πω μ’ αρέσει...και η φίλη μου που δουλεύει στην περιοχή της Ακρόπολης και παίρνει το λεωφορείο αργά για το σπίτι, με έβλεπε που πήγαινα από Συγγρού για Κουκάκι και Καλλιθέα αργά το βράδυ...Ένιωσα πως είναι ωραίο να σου λένε οι φίλοι σου σε είδα εκείνη την ώρα σ’ εκείνο το σημείο πάνω στο ποδήλατο μέσα στην κίνηση...
Δέκα υπογραφές βάζω σ’ όσα γράφεις Τάσο μου!!! Πιστεύω όσα γράφονται στο σάϊτ της Αστυνομίας αν μπούνε με άρθρα σαφή στον κώδικα μας έχουν τουλάχιστον κατοχυρώσει by the book που θα λέγαμε σε άπταιστα ελληνικά...
Έχω ένα διαβολεμένο κέφι για ειρωνείες και πικρόχολο counter humour αυτές τις μέρες... Είδες η πίκρα τι σου κάνει; Αυτοί θα κάνουν ΑΥΤΟ;;; κι εγώ πάω παράμερα να σκάσω στα γέλια!
Προσωπικά δεν διαφωνώ με την στοχοθέτηση να γίνει κάτι σαν κι αυτό που φαίνεται στην εικόνα. Εντάξει ας το σπρώχνουμε, αρκεί να μην ξεφεύγουμε απ’ την ωμή πραγματικότητα και ταυτόχρονα να διεκδικούμε διευθετήσεις εφικτές στο σήμερα...με φοβίζει το είδος που θα γίνει πάντως και δεν το κρύβω και το ότι μπορεί να με φυλακίσουν σε κάτι που δεν θα έχει την ελευθερία του αληθινού δρόμου...
Το Σάββατο ας είμαστε όλοι εκεί όμως, κι εννοώ εκεί που λέει ο aldro...θεωρώ πολύ σημαντική την παρέμβαση και στις δύο φάσεις της...αξίζει της παρουσίας μας.
Γεια σου και σένα Βαγγελιώ μου,
Μια βόλτα βρε παιδί πότε θα κανονίσουμε; Μια βόλτα όλοι μαζί οι γκρινιάρηδες του φόρουμ, να γκρινιάξουμε, να είναι η βόλτα της γκρίνιας. Όχι όμως, ποτέ, της μιζέριας.

Μια φορά ο Χότζας, ο Νασραντίν ντε, βλέπει πάπιες στην πηγή. Ω ρε μάνα μου λέει, πάπια! Θα φάμε καλά σήμερα! Ορμάει καταπάνω, αλλά πού να πιάσει πάπια. Πιάνεται έτσι η πάπια; Πέταξαν αμέσως, εξαφανιζόλ.
Κάθεται στην άκρη της λιμνούλας, βγάζει ένα παξιμάδι, και το βουτούσε στο νερό και μασουλούσε. Περνάει ένας, καλά ρε Νασραντίν τι κάνεις εδώ στην ερημιά; τι τρώς;
-Παπιόζουμο.
Θα χορτάσουμε παπιοποδηλατόδρομους παιδιά.
Εγώ το αποφάσισα... δεν ξανακαβαλάω ποδήλατο μέχρι να φτιαχτεί ο μητροπολιτικός. Τι, μλκς είμαι να κατεβαίνω την Κηφισίας μέσα στην κίνηση... θα περιμένω λίγο και θα πηγαίνω χαλαρά από τον ποδηλατόδρομο...
ε??? ναι??? αυτό...
υπομνημα ΣΧ.1:
μπλε:Σκανδιναυϊκου τυπου ποδηλατοδρομος
κιτρινο:Ελληνικη πραγματικοτητα
πρασινο:Ελληνικος ποδηλατοδρομος
υπομνημα ΣΧ.2:
μπλε:Ελληνικη πραγματικοτητα
κιτρινο:Σκανδιναυϊκου τυπου ποδηλατοδρομος
πρασινο:Ελληνικος ποδηλατοδρομος
ενταξει ενταξει το Σαββατο εκει. Μη βαρατε.
Σήμερα στο Bike Festival, στην παρουσίαση των Ποδηλατ-ισσ-ών και του ΕΜΠ για τους ποδηλατικούς άξονες, καθώς και σε εκδήλωση για αναπλάσεις σε 4 πόλεις (Νέα Υόρκη, Βιέννη, Παρίσι, Αθήνα) δόθηκαν αρκετές πληροφορίες για αυτό τον ποδηλατόδρομο.
Ο ποδηλατόδρομος Κηφισιά-Φάληρο είναι επίτευγμα και των Ποδηλατ-ισσ-ών. Αποφασίστηκε αρκετά χρόνια πριν (2008;) και βασίστηκε σε αρχικό αίτημα ποδηλατικών αξόνων από τους Ποδηλάτ-ισσ-ες.
Αναφέρθηκε οτι το κομμάτι Αθήνα-Φάληρο είναι ήδη υπο κατασκευή και οτι έχουν αρχίσει να σκάβουν 500 μέτρα από την Τεχνόπολη. (Θέλω πολύ να το δω για να το πιστέψω). Το κομμάτι Αθήνα-Κηφισιά έχει περάσει τις εγκρίσεις από τους διάφορους φορείς και πρόκειται να δημοπρατηθεί.
Επίσης στο Bike Festival αναφέρθηκε γενικότερα το μητροπολιτικό δίκτυο ποδηλάτου που έχει ψηφιστεί ως νόμος με το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας, ως αισιόδοξο επίτευγμα που δεν θα είχαμε καν διανοηθεί 5-10 χρόνια πριν. Το τι θα γίνει από αυτό και πότε είναι άγνωστο, αλλά μου άρεσε το αισιόδοξο ύφος της παρουσίασης και προτιμώ να πιστεύω οτι θα γίνει και να πιέζω να γίνει παρά να διαδίδω και να προσπαθώ να πείσω τον κόσμο οτι δεν θα γίνει τίποτα.
Η ανακοίνωση από ΥΠΕΚΑ και Καμίνη δεν λέει και πολλά. Επαναλαμβάνουν εξαγγελίες για το έργο που είχαν ξεκινήσει άλλοι πριν απ' αυτούς.
Την Δευτέρα έκανα μια χαλαρή βόλτα από τις ήρεμες γειτονιές Πετραλώνων και Καλλιθέας και είδα ότι φτιάχνουν ένα ξεκομμένο κομμάτι ποδηλατόδρομου στην οδό Θεσσαλονίκης.
Είναι άσφαλτος, πιο ψηλά από το δρόμο, ήδη παρκάρουν αυτοκίνητα και μηχανάκια με deliverάδες τον χρησιμοποιούν.
Είναι και ένα σωρό πεζοί με τα παιδάκια τους και τα ποδηλατάκια τους όμως που περιπλανιώνται σαν σε πάρκο και δεν τους είναι σαφές τι παίζει σ’ αυτό το μονοπάτι, όταν περνάς σε κοιτούν σαν παρείσακτο...Εκτός της Θεσσαλονίκης συνεχίζει προς την γέφυρα που πάει στο Σταθμό του Ταύρου κι εκεί αυτές τις μέρες σκάβανε ακριβώς δίπλα στο σταθμό, αλλά δεν ξέρω αν θα το τραβήξουν ως πέρα προς τη Σιββιτανίδου, όπου πιο κάτω, πλάϊ στο ποτάμι είναι ο ποδηλατόδρομος της Καλλιθέας. Στο σημείο που είναι ο Σκλαβενίτης, λίγο πριν αρχίσει η γέφυρα, ξεκαβαλάμε και πάμε πεζοί, διότι περνάνε πλακάκια και δουλεύουν σε μεγάλη κλίμακα. Ο ποδηλατόδρομος εκεί προχτές που πέρασα στρωνόταν με το τελευταίο υλικό και είχαν κλείσει τη γέφυρα λόγω μπουλντόζας, αλλά εγώ κι ένα μηχανάκι την ανεβήκαμε και περάσαμε ξυστά απ’ την μπουλντόζα...Τι να πω...Καλή επιτυχία μόνο.
...........................θα έπρεπε να προβλέψει το παρακάτω(το μέλλον)
Το εξαιρετικό πόνημα Μυτιλήνη 2050,το μεταφέρω στο κοντινό 2020. Αυτοί είναι εργαζόμενοι στο Κέντρο Νιάρχος και έχουν ξεκινήσει για την δουλειά τους,το υφιστάμενο πλάτος του ποδηλατόδρομου τους εξυπηρετεί καταπληκτικά και το ίδιο όταν θα σχολάσουν.Υπάρχει μία προυπόθεση όμως να μην υπάρχει αντίθετη ροή εργαζομένων απο τον Πειραιά προς το κέντρο. Βλέπουμε λοιπόν πως ο σχεδιασμός του 2008(για κάτι Μητροπολιτικό),ξεπερνιέται απο τις εξελίξεις(τότε δεν υπήρχε Κέντρο Νιάρχος),αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα κακό. Στην συγκεκριμένη φωτογραφία υπάρχει αρκετός χώρος για να αναπτυχθεί εκ νέου ο ποδηλατόδρομος και να υπερκαλύψει τις ανάγκες όμως αυτο δεν συμβαίνει σε όλο το μήκος,υπάρχουν σημεία που το πλάτος έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα. Υπάρχει λοιπόν μία μικρή πιθανότητα ο Μητροπολιτικός να χάσει την ονομασία του πριν ακόμα ολοκληρωθεί,όπως είπα αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και δικαιωματικά πλέον θα μας ανήκουν οι δρόμοι. Αναπτύσσεται λοιπόν ένα παράλληλο παράδοξο με το παρακάτω .Η δημιουργία περισσότερων δρόμων, αντί να μειώνει τα μποτιλιαρίσματα, τα αυξάνει Συμπέρασμα Η δημιουργία κακών ποδηλατοδρόμων γεννά την ανάγκη για ακόμα περισσότερους ποδηλατόδρομους/αναιρεί την δημιουργία τους.
ειδικά το συμπέρασμά σου νομίζω ότι είναι η τρέχουσα πραγματικότητα...
γενικά θεωρώ ότι η πραγματικότητα μας ξεπερνάει κι αυτό όχι γιατί κάποιοι αμέλησαν ή υποτίμησαν κάτι ή ενεπλάκησαν σε κάτι ύποπτο, αλλά γιατί όλα γίνονται τόσο αργά και με μια λογική παλαιότερης λειτουργικότητας, που πια ο χρόνος εφαρμογής τους δεν συμπίπτει με τον χρόνο των διαμορφωνόμενων αναγκών...ο νόμος της πρόβλεψης έτσι κι αλλιώς στη χώρα μας δεν έχει πουθενά εφαρμογή...
Ο ποδηλατόδρομος και εκεί που είναι καλός για τους ποδηλάτες , δυσκολεύει τους πεζούς .Ίδιως στην γέφυρα των Πετραλώνων έχει 1 πλάκα πεζοδρομίου για πεζοδρόμιο ελεύθερη.
Tετοιες πρακτικές έχουν οδηγήσει αλλού σε αυτα
Σε άλλες χώρες τώρα
΄
http://road.cc/content/news/219657-research-paper-concludes-networking-s...
Γκουγγλομετάφραση
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Σεβίλλης έχουν διαπιστώσει ότι η σύνδεση ποδηλατόδρομους της ισπανικής πόλης αυξήθηκε θετικές επιπτώσεις τους στην ασφάλεια του ποδηλάτου.
Η μελέτη, που θα δημοσιευθεί στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού Ανάλυση Ατυχημάτων και Πρόληψης (link είναι εξωτερική), εξέτασε τον κίνδυνο ποδηλάτες να εμπλακεί σε σύγκρουση με μηχανοκίνητο όχημα.
Για να γίνει αυτό, οι ερευνητές εξέτασαν στοιχεία που αναφέρθηκαν από την τροχαία για την περίοδο 2000-2013 - επτά έτη πριν και μετά το ποδηλατικό δίκτυο της πόλης χτίστηκε.
Σεβίλλη έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο 120 χιλιομέτρων του διαχωρισμένου ποδηλατόδρομοι και τώρα βλέπει πάνω από 70.000 ταξίδια του κύκλου γίνονται καθημερινά, από μόλις 6.000 ταξίδια πίσω στο 2006.
AdTech διαφήμισης
Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι όχι μόνο ο κίνδυνος της ποδηλασίας μειώθηκε μετά τη δημιουργία ενός δικτύου διαχωρίζονται ποδηλατόδρομους, αλλά ότι η ίδια η δικτύωση είχε σημαντική επίδραση στην ασφάλεια πέρα από την αύξηση της απόστασης που καλύπτεται από ειδικό υποδομής.
Η πλειοψηφία των δικτύων κύκλος της Σεβίλλης υλοποιήθηκε μέσα σε μόλις δύο χρόνια και επικεφαλής της Σεβίλλης του πολεοδομικού σχεδιασμού, Χοσέ Γκαρσία Cebrián, είπε στην εφημερίδα Guardian (σύνδεση είναι εξωτερική) ότι η αντίθεση στο έργο ξεκίνησε μόνο όταν ήταν στην πραγματικότητα που δημιουργείται η υποδομή.
«Στην Ισπανία έχει υπάρξει πολλή προγραμματισμό για το ποδήλατο, αλλά στη συνέχεια να πάρει τα σχέδια έχουν τεθεί σε ένα συρτάρι. Έτσι, δεν υπάρχει αντίρρηση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού, όπως όλοι πίστευαν το ίδιο πράγμα θα συμβεί.»
Και πρόσθεσε: «Από τη στιγμή που οι οικοδομικές εργασίες τελείωνε και οι φράχτες αφαιρέθηκαν, οι ποδηλάτες μόλις ήρθε. Ο επικεφαλής της ομάδας κτιρίου, ο οποίος είχε πολύ σκεπτικοί σχετικά με τη διαδικασία, μου τηλεφώνησε και είπε: «Όταν έχουμε όλα αυτά τα ποδηλάτες προέρχονται από;» Ότι όταν ήξερα σίγουρα ότι επρόκειτο να λειτουργήσει. Ήρθαν από όλη την πόλη.»
Πέρυσι, το σύνολο του κέντρου της πόλης της Σεβίλλης κηρύχθηκε 30 χλμ/ώρα ζώνη, σε μια προσπάθεια να κάνει ποδήλατο και το περπάτημα πιο ελκυστικό. Οι ποδηλάτες έχουν επίσης προτεραιότητα για όλους τους δρόμους.
http://road.cc/content/news/219657-research-pap
Researchers from the University of Seville have found that connecting the Spanish city’s cycle lanes increased their positive effects on cycling safety.
The study, to be published in the May issue of the journal Accident Analysis and Prevention (link is external), looked at the risk of cyclists being involved in a collision with a motor vehicle.
To do this, the researchers looked at data reported by the traffic police in the period 2000 to 2013 – seven years before and after the city’s cycle network was built.
Seville has created a network of 120km of segregated cycle tracks and now sees more than 70,000 cycle trips made daily, up from just 6,000 trips back in 2006.
AdTech Ad
The researchers observed not only that the risk of cycling dropped after the creation of a network of segregated cycle lanes, but that networking itself had a substantial effect on safety beyond the increase in distance covered by dedicated infrastructure.
The majority of Seville’s cycle network was implemented in just two years and Seville’s head of urban planning, José Garcia Cebrián, told the Guardian (link is external) that opposition to the work only began when the infrastructure was actually being built.
“In Spain there’s been a lot of planning about cycling, but then the plans get put into a drawer. So there was no opposition during the planning process, as everyone thought the same thing would happen.”
He added: “As soon as the building work was finishing and the fences were removed, the cyclists just came. The head of the building team, who’d been very sceptical about the process, called me and said, ‘Where have all those cyclists come from?’ That’s when I knew for sure it was going to work. They came from all over the city.”
Last year, the whole of Seville city centre was declared a 30km/h zone in an attempt to make cycling and walking more attractive. Cyclists also have priority on all of the streets.
..........................είναι απαραίτητες. Δεν πρέπει να γίνονται λάθος. Στην φωτογραφία φαίνεται τι χρειάζεται ένας ποδηλάτης απο έναν ποδηλατόδρομο(πέρα απο την ασφάλεια που εξασφαλίζει απο την απεμπλοκή του απο το οδικό δίκτυο στο 100%),χρειάζεται να του εξασφαλίσει την ασφάλεια ως προς τους άλλους χρήστες του ποδηλατοδρόμου δηλ.οτι θα υπάρχει ο χώρος για να ποδηλατίσει προς την ίδια κατεύθυνση μαζί με άλλους ποδηλάτες,θα μπορεί να προσπεράσει κάποιο αργό ποδηλάτη χωρίς να φοβάται πως θα έχει μετωπική με κάποιον που βρίσκεται σε αντίθετη πορεία.
Και μία ακόμα παρατήρηση που μοιάζει σαν να μας κάνουν πλάκα
Η μπλέ πινακίδα δείχνει το ποδήλατο να καταλαμβάνει τα 2/3 του πλάτους του δρόμου αλλά συμβαίνει το αντίθετο,ο ποδηλατόδρομος καταλαμβάνει μετά βίας το 1/3 δηλ.κάποιος έπρεπε να βολέψει αυτή την ποδηλατάρα στο μικρότερο μέρος της πινακίδας αλλά βλέποντας πως αυτό δεν γίνεται γύρισε την πινακίδα ανάποδα για να χωρέσει το ποδήλατο,τελικά έτσι η πινακίδα αντικατοπτρίζει το ακριβώς αντίθετο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΒΙΛΛΗ ΣΕΒΙΛΛΗ 70χλμ μέσα σε ένα χρόνο,2500 ενοικιαζόμενα- ΑΘΗΝΑ 20 ΧΛΜ μέσα σε 10 χρόνια,10 ενοικιαζόμενα. https://www.youtube.com/watch?v=1tvYlUH9YRo Αλλά είδα επίσης πως και εκεί έχουν αναπτύξει αυτού του είδους τους ποδηλατοδρόμους άρα πιθανόν τίθεται ένα και μόνο θέμα Θέμα ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.
είναι ωφέλιμη η γνώση του τι έχει επιτευχθεί και πως κάπου έξω απ' την Ελλάδα, δε λέω, αλλά κάθε φορά που κάνουμε συγκρίσεις παθαίνω μια καταθλιψούλα και όλο και αναδύεται η σκέψη (πολύ εύκολα στις παρούσες συνθήκες) ότι διεκδικούμε ουτοπίες...
για μένα είναι σημαντικό να αξιοποιηθεί στην τρέχουσα κατάσταση, μήπως και προλάβουμε κι εμείς να δούμε χαρά, αυτό που ήδη έχουμε...δηλαδή δρόμους, μέσα στους οποίους ήδη είμαστε...
δεν θα γίνω βαρετή να ξαναλέω ό,τι έχει ήδη ειπωθεί και μάλιστα πολλές φορές...
θα πρότεινα στην φετινή ποδηλατοπορεία να σκεφτούμε την προώθηση αυτής της καμπάνιας...
ας την ξεκινήσουμε μαχητικά...
...
ποιάς καμπάνιας;
έχεις δίκιοοοοο!
διεκδίκηση της θέσης μας στους δρόμους όπως το συζητούσαμε στο νήμα σου...
δεν θα πω περισσότερα, συγνώμη για την αοριστία η βιασύνη με κάνει βλακωδώς αφαιρετική...είμαι τρεχάτη να φύγω...επιφυλάσσομαι για μια παραπομπή...μια σωστότερη δημοσίευση μάλλον...καλό απόγευμα!
. https://www.podilates.gr/forum/metakinisi-stin-poli/stoiheia-gia-ti-hris... .
πολύ χρήσιμη παραπομπή aldro, χωρίς αποτέλεσμα φοβάμαι...
[παιδιά, κάποιος ας σβήσει τα πολλαπλά ποσταρίσματά μου, ούτε ξέρω πώς γίνανε]
καθαρισε