Πρόστιμα παραβάσεων ΚΟΚ για ποδηλάτες

35 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
KAthanas
Απών/απούσα

Δείτε το σχετικό link

Ο οδηγός του ποδηλάτου αντιμετωπίζεται από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας όπως ο οδηγός οποιουδήποτε άλλου οχήματος πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Τα πρόστιμα για την παραβίαση διατάξεων του ΚΟΚ είναι:

1) Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 700 ευρώ

2) Ανάποδη κίνηση σε ποδηλατόδρομο μονής κατεύθυνσης ή σε οδό μονής κατεύθυνσης: 200 ευρώ

3) Κίνηση εκτός ποδηλατολωρίδας, όταν υπάρχει: 80 ευρώ.

4) Κίνηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος: από 200-2000 ευρώ ανάλογα με τη συγκέντρωση οινοπνεύματος στο αίμα.

5) Κίνηση τη νύκτα με το ποδήλατο χωρίς τη χρήση φώτων: 40 ευρώ

6) Χρήση κινητού κατά την οδήγηση ποδηλάτου: 150 ευρώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Καλά όλα τ’ άλλα. Το υπ’ αριθμόν 3, σε τι ανταποκρίνεται; Ποιές ποδηλατολωρίδες;;;;; Μην πούνε ποδηλατόδρομους, αυτά τα φαιδρά που έχουν φτιάξει...Όσοι μετακινούνται πώς μπορούν ας πούμε να ανεβαίνουν ένα πεζοδρόμιο και να σκοντάφτουν σε κουβάδες σκουπιδιών και φυλλωσιές δέντρων...Και οι άλλοι ποδηλατόδρομοι με τα εμπόδια στο πλάϊ τους, θεωρούνται ας πούμε ασφαλείς;;; Της Κηφισιάς κάτι λέει, τα άλλα είναι μισερά και μίζερα. Να μας δώσουνε ποδηλατολωρίδες μάλιστα!!! Πούντες όμως;;; Αν ξέρει κάποιος κάτι ας μας ενημερώσει. Στα δικά μου περάσματα πάντως δεν έχω συναντήσει κάτι τέτοιο...

Wicca
Απών/απούσα

Πέρα από τους ποδηλατόδρομους μονής κατεύθυνσης που δεν υπάρχουν, ( θα φτιαχτούν όμως σε δέκα χρόνια οπότε ας έχουν έτοιμη την νομοθεσία )είναι εμφανές ότι αυτός που έγραψε αυτούς τους κανόνες, δεν έχει σχέση με την ποδηλασία για αυτό και αντιμετωπίζει τους ποδηλάτες ίδια με τους οδηγούς αυτοκινήτων ενώ το μέσο είναι εντελώς διαφορετικό στα βασικά του χαρακτηριστικά.

Πείτε μου δηλαδή πως μπορεί να κάνει κάποιος ποδήλατο μεθυσμένος. Να το καβαλήσει και να φύγει χωρίς να πέσει στο επόμενο μισό μέτρο.. ή πόσοι είναι εκείνοι που μπορούν να κάνουν ποδήλατο και ταυτόχρονα να μιλάνε στο τηλέφωνο χωρίς να τους βγαίνει η γλώσσα από το λαχάνιασμα.

Αν είχε κάνει ποδήλατο ο νομοθέτης, θα ήξερε ότι κάποια πράγματα απλά δεν γίνονται με το ποδήλατο, όπως γίνονται με το αυτοκίνητο..

ΕΤΑ: Νομίζω ότι λείπει η απαγόρευση του καπνίσματος πάνω στο ποδήλατο, ειδικά πούρων και ναργιλέ στις ανηφόρες γιατί το τιμόνι πρέπει να το κρατάμε και με τα δύο χέρια ( για αυτόν τον λόγο.. όχι για κανέναν άλλον).

Helekin
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Πείτε μου δηλαδή πως μπορεί να κάνει κάποιος ποδήλατο μεθυσμένος.

εμμμ.... γίνεται. Δεν το συστήνω Αλλά γίνεται

Druadan
Εικόνα Druadan
Απών/απούσα

Helekin wrote:
Wicca wrote:
Πείτε μου δηλαδή πως μπορεί να κάνει κάποιος ποδήλατο μεθυσμένος.

εμμμ.... γίνεται. Δεν το συστήνω Αλλά γίνεται

Εχω κάνει μεθυσμένος ποδήλατο με 60 κιλά γυναίκα να κάθεται στην πίσω σχάρα του ποδηλάτου σε στάση "γαιδουράκι" και να κουνιέται 8.3 km να τρελένεσαι

Wicca
Απών/απούσα

Ναι καλά..
https://www.youtube.com/watch?v=FeD4TJUmZFc

https://www.youtube.com/watch?v=CSV5WkLnKO0

Ποδήλατο και ποτό δεν πάνε παρέα, γιατί για να καβαλήσεις εκ πρώτης ένα ποδήλατο πρέπει να μην ζαλίζεσαι.. Αν ζαλίζεσαι δεν πας μακρυά.

Ο τύπος που έγραψε τους κανονισμούς δεν έχει κάνει ποτέ του ποδήλατο μου φαίνεται και είναι προφανές ότι βγάζουν κανονισμούς κρίνοντας από αυτά που κάνουν οι οδηγοί αυτοκινήτων.


Όσο για τους μονοδρομημένους ποδηλατόδρομους στην Ελλάδα

Η αποθέωση του Sci-Fi..

Wicca
Απών/απούσα

Druadan wrote:

Εχω κάνει μεθυσμένος ποδήλατο με 60 κιλά γυναίκα να κάθεται στην πίσω σχάρα του ποδηλάτου σε στάση "γαιδουράκι" και να κουνιέται 8.3 km να τρελένεσαι

Δηλαδή μιλάμε για τρελό kinky σεξ..

Helekin
Απών/απούσα

Η αλήθεια είναι ότι δύο τρεις φορές που καβάλησα το ποδήλατο ντίρλα, το δύσκολο ήταν να μείνω όρθιος στις πρώτες δύο τρεις πεταλιές. Όταν παίρνει ταχύτητα είναι λίγο πιο εύκολο. Πλέον δεν το κάνω. Ή θα το κάνω αν πεταχτώ στο στέκι που είναι 500 μέτρα από το σπίτι μου.

Ο ΚΟΚ για τα ποδήλατα στην Ελλάδα θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση. Και πραγματικά πρέπει να γραφτεί σε συνεργασία με ποδηλάτες των ελληνικών δρόμων, γιατί δεν μπορείς να αντιγράψεις νομοθεσίες του εξωτερικού όταν εκεί υπάρχουν τελείως διαφορετικά δεδομένα και υποδομές.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

;;; Πηγή;;
Ολοκληρώθηκε μήπως ο νέος ΚΟΚ και δεν το πήραμε χαμπάρι, όταν υποτίθεται οτι συμμετέχουμε ως "ποδηλατ-ισσ-ες" και "φίλοι του ποδηλάτου" στη διαβούλευση της επιτροπής με προτάσεις σχετικές με το ποδήλατο;;
Διότι αν όπως γνωρίζουμε δεν έχει αλλάξει ακόμα ο ΚΟΚ, τότε πως ορίζεται πχ η ποδηλατολωρίδα, ποδηλατόδρομος κλπ. πως δίνουν πρόστιμα χωρίς διάκριση σε ανάποδη κίνηση όταν υπάρχει εγκεκριμένη (από όσο γνωρίζω) σήμανση που αφορά την ανάποδη κίνηση του ποδηλάτου σε ορισμένους μονόδρομους;;
Φώτα;; τι φώτα, το μπρος, το πίσω, και τα δύο, ανακλαστικά, με πεσμένες μπαταρίες;;
Για το δε αλκοόλ, τι πάει να πει "ανάλογα με τη συγκέντρωση οινοπνεύματος"... ποιές τιμές είναι αυτές;;
(Wicca κάνεις λάθος, και τύφλα στο μεθύσι μπορείς να ποδηλατήσεις - απλώς "μπατάρεις" που και που, και όλα σου τα προβλήματα μπορείς να λύσεις μιλώντας στο κινητό ποδηλατώντας. Και τα δύο μαζί όμως, μάλλον θα είναι δύσκολο λόγω ισορροπίας με μόνο το ένα χέρι στο τιμόνι)
Με άλλα θέματα παραβατικότητας τι γίνεται - όπως τρικάβαλα, έλειψη φρένων κλπ που αναφέρει ο ΚΟΚ;;;

Wicca
Απών/απούσα

Εγώ ξέρω ένα πράγμα.. Ότι πριν η Πολιτεία διαθέσει υποδομές, για να αυξηθεί ο αριθμός των ανθρώπων που ποδηλατούν, με όσα θετικά θα είχε αυτό για την υγεία τους, ήδη έχει σκεφτεί τι πρόστιμα θα τους βάλει αν παραβατούν κάνοντας ποδήλατο, στις φαντασιακές ανύπαρκτες υποδομές, με παραβάσεις που είναι πιο πιθανό να γίνουν αν οδηγεί κάποιος αυτοκίνητο.

Όσο για το κινητό, εγώ κάθε μέρα, όλη μέρα βλέπω οδηγούς με τα κινητά κολλημένα στο μάγουλο.. Είδαμε πως εφάρμοσαν τον νόμο σε αυτό το θέμα..

vlkr
Απών/απούσα

Εγώ που τον διάβασα πρόσφατα δεν έγραφε τέτοια πράγματα. το μόνο σίγουρο που θυμάμαι είναι οτί τα ποδήλατα είναι υποχρεωτικο να έχουν φρένα.
Επίσης νομίζω οτί απαγορεύεται να βγαίνουν στην εθνική οδό αλλά δεν είμαι σίγουρος γι αυτό,γνωρίζει κανείς?

Τώρα για τα πρόστιμα(αν ισχύουν) είναι ο κλασσικός ελληνικός τρόπος να μαζέψουν χρήμα. Όλα τα μέτρα είναι εισπρακτικά στην ελλάδα

Ainastros
Απών/απούσα

να το τυπώσουν όλοι οι ποδηλάτες και να το επιστρέψουν...στην ομάδα αβίωτης κινητικότητας...δια χειρός...

KAthanas
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
πως ορίζεται πχ η ποδηλατολωρίδα, ποδηλατόδρομος κλπ. πως δίνουν πρόστιμα χωρίς διάκριση σε ανάποδη κίνηση όταν υπάρχει εγκεκριμένη (από όσο γνωρίζω) σήμανση που αφορά την ανάποδη κίνηση του ποδηλάτου σε ορισμένους μονόδρομους;;

Πηγή είναι ο εγκεκριμένος ΚΟΚ
Ναι, όντως αν εξαιρείται το ποδήλατο με ειδική σήμανση δεν υπάρχει πρόστιμο, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις υπάρχει.

Η ποδηλατολωρίδα όντως δεν ορίζεται, μόνο ο ποδηλατόδρομος.

lyhadj wrote:
Φώτα;; τι φώτα, το μπρος, το πίσω, και τα δύο, ανακλαστικά, με πεσμένες μπαταρίες;;

Δες Άρθρο 76 εγκεκριμένου ΚΟΚ

Αν έχεις ορειβατικό ή αγωνιστικό ποδήλατο ή ποδήλατο με διάμετρο τροχού μικρότερη από 0,5 μέτρο και τα κυκλοφορείς μόνο την ημέρα, τότε δεν είναι υποχρεωτικά τα φώτα. Διαφορετικά απαιτείται: Λευκό ή κίτρινο φως μπροστά, ερυθρό φως και ανακλαστικό στοιχείο πίσω, ένας ανακλαστήρας σε κάθε πλευρά και ανακλαστήρας στο ποδομοχλό (πετάλι).

lyhadj wrote:
Για το δε αλκοόλ, τι πάει να πει "ανάλογα με τη συγκέντρωση οινοπνεύματος"... ποιές τιμές είναι αυτές;;

Δες Άρθρο 42 εγκεκριμένου ΚΟΚ

Πιο σωστή είναι η έκφραση ανάλογα με τη συγκέντρωση οινοπνεύματος και την επανάληψη της παράβασης....

lyhadj wrote:
Με άλλα θέματα παραβατικότητας τι γίνεται - όπως τρικάβαλα, έλειψη φρένων κλπ που αναφέρει ο ΚΟΚ;;;

Δες Άρθρο 40 και Άρθρο 59 εγκεκριμένου ΚΟΚ
Πρόστιμο 40 ευρώ για ποδήλατα που δεν έχουν δύο συστήματα τροχοπέδησης (φρένα), ένα για κάθε τροχό.
Πρόστιμο 80 ευρώ για δικάβαλο, τρικάβαλο κοκ.

vlkr wrote:
Επίσης νομίζω οτί απαγορεύεται να βγαίνουν στην εθνική οδό αλλά δεν είμαι σίγουρος γι αυτό,γνωρίζει κανείς?

Δες Άρθρο 29 εγκεκριμένου ΚΟΚ

Πρόστιμο 200 ευρώ για κίνηση ποδηλάτου σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας

Helekin
Απών/απούσα

Πώς θα ήταν άραγε αν όλος ο κόσμος είχε το δικαίωμα βάσει νόμου να ρίχνει πρόστιμα στο κράτος για ελείψεις και λάθη τα οποία ως πελάτης που το πληρώνει (με φόρο) δεν ανέχεται να συμβαίνουν;

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

θα φαλαρίζε το κράτος και το χρέος θα επέστρεφε σε μας.
Εϊσαι εγκάθετος κατα του κράτους και γκεμπελικός
αλλα θα ήταν και γαμω αν γινόταν αυτό.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Το πρόστιμο 700 ευρώ για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη είναι εξωφρενικό. Καλύτερα να ήταν 100 ευρώ και να εφαρμοζόταν (ακόμα και σε ποδηλάτες).

Μην ξεχνάμε και τα πρόστιμα για τη στάθμευση:
Στάθμευση σε πεζοδρόμιο: 80 ευρώ (Άρθρο 34.2.ε)
Στάθμευση σε πεζόδρομο: 80 ευρώ (Άρθρο 34.3.ια)

και το πρόστιμο για φώτα που αναβοσβήνουν (απαγορεύονται): 80 ευρώ (Άρθρο 80).

Ο ΚΟΚ δεν έχει ειδική μεταχείριση για τα ποδήλατα, ούτε είναι είναι επίτηδες εχθρικός για τα ποδήλατα. Απλά δεν τα λαμβάνει υπόψη του, όπότε τα πρόστιμα είναι θεωρητικά τα ίδια με τα πρόστιμα των Ι.Χ. Πρακτικά πέφτουν μόνο σε περίπτωση ατυχήματος, όπως στην περίπτωση που ένα μικρό παιδί είχε κάποιο μικροατύχημα με Ι.Χ. και έφαγε πρόστιμο επειδή δεν είχε κουδουνάκι.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

Filopodaros wrote:
Το πρόστιμο 700 ευρώ για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη είναι εξωφρενικό. Καλύτερα να ήταν 100 ευρώ και να εφαρμοζόταν (ακόμα και σε ποδηλάτες).

Μην ξεχνάμε και τα πρόστιμα για τη στάθμευση:
Στάθμευση σε πεζοδρόμιο: 80 ευρώ (Άρθρο 34.2.ε)
Στάθμευση σε πεζόδρομο: 80 ευρώ (Άρθρο 34.3.ια)

και το πρόστιμο για φώτα που αναβοσβήνουν (απαγορεύονται): 80 ευρώ (Άρθρο 80).

Ο ΚΟΚ δεν έχει ειδική μεταχείριση για τα ποδήλατα, ούτε είναι είναι επίτηδες εχθρικός για τα ποδήλατα. Απλά δεν τα λαμβάνει υπόψη του, όπότε τα πρόστιμα είναι θεωρητικά τα ίδια με τα πρόστιμα των Ι.Χ. Πρακτικά πέφτουν μόνο σε περίπτωση ατυχήματος, όπως στην περίπτωση που ένα μικρό παιδί είχε κάποιο μικροατύχημα με Ι.Χ. και έφαγε πρόστιμο επειδή δεν είχε κουδουνάκι.

Απόψε, γυρνώντας σπίτι μέσω Εξαρχείων, δεν υπήρξε σημείο στη διαδρομή που να μην δω κάποιον (οι πιό πολλοί με κούρσες) που να έρχεται ανάποδα σε σκοτεινά σημεία, χωρίς φώτα. Καναδυό φορές παρα τρίχα να πέσω πάνω τους. Είμαι και δύσκολη με τα σκοτάδια, αλλά κι αυτοί να φανερώνονται ξαφνικά μπροστά σου ανάποδα νομίζοντας πως τους έχεις δει...

magmike
Απών/απούσα

Royal είναι οι λεγόμενοι "Podilatistas". Αν συγκρουστείς μαζί τους σου ζηταν τα ρεστα. Ο γνωστός μου που επινόησε τον όρο κινούνταν πεζός και πήγε να τον πατήσει τέτοιος ποδηλάτης (ανάποδος σε μονόδρομο). Ο πεζός δέχτηκε την προτροπή να προσέχει και όταν τόλμησε να αντιμιλήσει ότι δεν κοίταξε από την μεριά που έρχονταν ο "Podilatistas" γιατί ήταν μονόδρομος και άλλα πεζά του τύπου "ο πεζός έχει πάντα δίκιο" άκουσε από τον "Podilatistas" πως αν δεν πάρει ποδήλατο δεν θα γίνει ποτέ άνθρωπος.

Petaliaris
Εικόνα Petaliaris
Απών/απούσα

χα χα! ωραίο αυτό! εν μέρει έχει δίκιο! ωστόσο ο μυαλωμένος άνθρωπος είναι ο ολοκληρωμένος, όχι μόνο αυτός που καβαλάει. Ένα σύστημα κανόνων συμπεριφορών είναι και ο κώδικας, μόνο που δε γράφτηκε απο αυτούς που ξέρουν και θέλουν.
Όταν έκανα απόπειρα για τη ποδηλατική-αντιποδηλατική συμπεριφορά όλοι όσοι ξέρουμε εδώ γιουχάϊσαν εύκολα, και δε πρόσθεσαν το παραμικρό λιθαράκι, όλοι οι γνώστες των εσωτερικών ταχυτήτων και σία, λές και δε βλέπουμε γύρω μας τί συμβαίνει.
Άρα γιατί περιμένουμε άλλοι να γράψουν αυτά που αφορούν εμάς;! αντί να υπάρχει ένα κατεβατό περιπτώσεων; μήπως δεν θέλουν τιμωρία όσοι (αφού αλλάξουν) σκασμένες σαμπρέλες(κουρσάδικες)τις παρατάνε στην άκρη του δρόμου; όχι μακριά απο κάδο. Τόση πιλάλα για τα χιλιόμετρα ...και δε κάνει ένα έτσι...να πετάξει ένα σκουπίδι;;
Οκ.Κάποιοι έχουν το δρόμο για σπίτι τους και ενεργούν ακριβώς όπως το σπίτι τους, άρα έχουν το ακαταλόγιστο. Αλλα εδώ δε μπορείς να βλάψεις τον εαυτό σου χωρίς να βλάψεις και όλους τους άλλους.
Δέ γίνεται και να θέλεις! (αλλα...οκ, είναι κουρσάδικες σαμπρέλες!)

aldro
Απών/απούσα

.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Δες Άρθρο 29 εγκεκριμένου ΚΟΚ (link is external)

Πρόστιμο 200 ευρώ για κίνηση ποδηλάτου σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας

Δηλαδή οι μεγάλες διαδρομές με το ποδήλατο που ουσιαστικά όλο και κάποιο τμήμα τους θα συναντά δρόμους ταχείας κυκλοφορίας είναι παράνομες?
Δηλαδή όλα τα Brevets των 300km και τα περισσότερα των 200km πρέπει να επανασχεδιαστούν?
Το όριο της ταχύτητας 50κμ/h σε ευθεία το ξεπερνάω με την κούρσα. Iσχύει η απαγόρευση?

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Καλημερα..ο κωδικας εννοει τους κλειστους δρομους ταχειας κυκλοφοριας..τα μπρεβετ ποτε δεν εχουν στην διαδρομη τους κομματια απο τετοιους δρομους ..αλλωστε στα μπρεβετ ειναι υποχρεωτικο να κινεισαι με βαση τον κοκ..
Και ναι , στις μεγαλες διαδρομες οταν συναντας εθνικη οδο η ταχειας κυκλοφοριας ,αλλαζεις διαδρομη και πας απο παραδρομους..☺

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

Όλα τα brevets που ξέρω τουλάχιστον στην περιοχή μου έχουν μέσα τους τμήματα από τη λεγόμενη παλιά εθνική οδό η οποία είναι ακόμα σε σχεδόν πλήρη λειτουργία αφού η Ιόνιος οδός δεν έχει παραδοθεί ακόμα στο σύνολο της. Η παλιά εθνική οδός με μια ή δύο λωρίδες ανά ρεύμα θεωρείται δρόμος ταχείας κυκλοφορίας ή όχι?

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Οχι δεν θεωρειται..ασχετως αν σε πολλα σημεια ειναι επικινδυνη λογω του οτι τρεχουν τα αυτοκινητα...εδω που τα λεμε τωρα με την παραδοση των καινουργιων εθνικων οδων ελπιζω να γινουν πιο προσιτα για εμας και αλλα κομματια της παλιας εθνικης ...

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Η "παλια εθνικη" δεν θεωρειται ουτε αυτοκινητοδρομος ουτε ταχειας κυκλοφοριας διοτι διασχιζει κατοικημενες περιοχες στις οποιες υπαρχει οριο 50χλμ. Αν καπου υπαρχουν πιο ανοιχτα κομματια δεν το γνωριζω, ξερω ομως πως αγροτικα οχημ κι αλλα βραδυκινητα περνανε απο αυτες (μαζι με τα ποδηλατα)

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

ok ευχαριστώ, καλές γιορτές

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

αιθεροβάμων wrote:
Καλημερα..ο κωδικας εννοει τους κλειστους δρομους ταχειας κυκλοφοριας.....
Και ναι , στις μεγαλες διαδρομες οταν συναντας εθνικη οδο η ταχειας κυκλοφοριας ,αλλαζεις διαδρομη και πας απο παραδρομους..☺

Ένα ερώτημα που έχω (σοβαρά μιλάω, δεν έχω βρει απάντηση) είναι το εξής:
Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί, βάσει των οποίων έγιναν και στην Ελλάδα οι μεγάλοι νέοι αυτοκινητόδρομοι, ορίζει ότι απαγορεύεται η κίνηση οχημάτων κάτω των 50χλμ./ώρα μέσα στον αυτ/δρομο αλλά αυτά πρέπει να κινούνται σε παράπλευρους δρόμους, και αυτοί οι παράπλευροι είναι υποχρέωση του κατασκευαστή, και για αυτό και έγιναν, και πληρώθηκαν κανονικά στους προϋπολογισμούς των έργων, οι παράπλευροι, ώστε μετά την παράδοση του δρόμου να λειτουργούν ως τέτοιοι.
Όμως εδώ, οι δρόμοι αυτοί εγκαταλείφθηκαν, - όπου έγιναν γιατί δεν έγιναν παντού - και δεν μπορεί κανένα όχημα πια να κινηθεί σε αυτούς, γιατί απλά δεν οδηγούν πουθενά! Σε πολλά κομμάτια της εθνικής υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Με αποτέλεσμα να μην έχει ένα ποδήλατο π.χ. τη δυνατότητα να πάει δίπλα στο δρόμο.
Άρα δεν τηρείται η προϋπόθεση για να απαιτήσεις από τον ποδηλάτη να βγει από την εθνική. Ο ποδηλάτης δηλαδή, και όχι μόνο, είναι το κορόιδο της ιστορίας. Και το συνταγματικό δικάιωμα της ελεύθερης μετακίνησης παραβιάζεται, και η συνθήκη βάσει της οποίας έγιναν τα έργα παραβιάζεται.
Εάν λοιπόν εγώ αρνηθώ να βγω από το δρόμο, όταν το όργανο με καλέσει να βγω, και δεν υπακούσω δηλαδή, θα έχω νομικά ευθύνη για την άρνηση; Θα πρέπει να δικαιωθώ για αυτό αν η υπόθεση πάει σε ένα δικαστήριο;

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:

αιθεροβάμων wrote: Καλημερα..ο κωδικας εννοει τους κλειστους δρομους ταχειας κυκλοφοριας.....
Και ναι , στις μεγαλες διαδρομες οταν συναντας εθνικη οδο η ταχειας κυκλοφοριας ,αλλαζεις διαδρομη και πας απο παραδρομους..☺

Ένα ερώτημα που έχω (σοβαρά μιλάω, δεν έχω βρει απάντηση) είναι το εξής:
Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί, βάσει των οποίων έγιναν και στην Ελλάδα οι μεγάλοι νέοι αυτοκινητόδρομοι, ορίζει ότι απαγορεύεται η κίνηση οχημάτων κάτω των 50χλμ./ώρα μέσα στον αυτ/δρομο αλλά αυτά πρέπει να κινούνται σε παράπλευρους δρόμους, και αυτοί οι παράπλευροι είναι υποχρέωση του κατασκευαστή, και για αυτό και έγιναν, και πληρώθηκαν κανονικά στους προϋπολογισμούς των έργων, οι παράπλευροι, ώστε μετά την παράδοση του δρόμου να λειτουργούν ως τέτοιοι.
Όμως εδώ, οι δρόμοι αυτοί εγκαταλείφθηκαν, - όπου έγιναν γιατί δεν έγιναν παντού - και δεν μπορεί κανένα όχημα πια να κινηθεί σε αυτούς, γιατί απλά δεν οδηγούν πουθενά! Σε πολλά κομμάτια της εθνικής υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Με αποτέλεσμα να μην έχει ένα ποδήλατο π.χ. τη δυνατότητα να πάει δίπλα στο δρόμο.
Άρα δεν τηρείται η προϋπόθεση για να απαιτήσεις από τον ποδηλάτη να βγει από την εθνική. Ο ποδηλάτης δηλαδή, και όχι μόνο, είναι το κορόιδο της ιστορίας. Και το συνταγματικό δικάιωμα της ελεύθερης μετακίνησης παραβιάζεται, και η συνθήκη βάσει της οποίας έγιναν τα έργα παραβιάζεται.
Εάν λοιπόν εγώ αρνηθώ να βγω από το δρόμο, όταν το όργανο με καλέσει να βγω, και δεν υπακούσω δηλαδή, θα έχω νομικά ευθύνη για την άρνηση; Θα πρέπει να δικαιωθώ για αυτό αν η υπόθεση πάει σε ένα δικαστήριο;


Ετσι οπως το θετεις μπορει και ναχεις δικιο..ποιος ειναι διατεθειμενος ομως να μπλεξει με δικαστηρια....απο την αλλη ,τωρα με την ολοκληρωση των εθνικων ,λογικα η παλια εθνικη δεν θεωρειται ως παραπλευρος δρομος ?οπως ας πουμε το κομματι στον Αγιο Κωσταντινο ως Λαμια..καποτε γινοταν χαμος εκει στον Λεβεντη...τωρα ειναι φοβερος δρομος για ποδηλατο..αλλα και εγκατελημενος βεβαια οπως λες...παντως νομιζω οτι τα περισσοτερα κομματια καπου σε οδηγουν ,εστω κιαν πρεπει να ξεφυγεις αρκετα απο τον...παραδρομο και να χωθεις παραμεσα...βεβαια απο οσο γνωριζω εγω..δεν ξερω αν συμβαινει παντου αυτο..

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Φυσικά και δεν έχω καμία όρεξη να μπλέξω σε καμία περίπτωση με ελληνικές "δικαιοσύνες", απλά με προβληματίζει το νομικό κενό, από τη στιγμή που σε αδικεί, και το τι μπορείς να κάνεις πρακτικά σε τέτοιες περιπτώσεις, και επίσης έχει σημασία νομίζω μια συλλογικότερη επιδίωξη και προσπάθεια να αποκτήσουμε όλοι οι ποδηλάτες τις εναλλακτικές που στο κάτω-κάτω δικαιούμαστε. Δεν μπορεί να σε πετάνε έξω από τους δρόμους και να σου λένε εμμέσως πλην σαφώς "τρέχα κουρέψου" κι εμείς να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια. Και στην τελική είναι μια προσβολή απέναντι στο στοιχειώδες δικαίωμα της μετακίνησης, την οποία δεν πρέπει να καταπιούμε γιατί το σιωπάν εστι συναινείν.

Και αν το πάμε και λίγο παραπέρα, αφορά όλους τους ποδηλάτες που έρχονται στην Ελλάδα την τουριστικά διαφημισμένη υποτίθεται, γιατί δεν φτάνει που λείπουν στοιχειώδεις υποδομές, είναι να νιώθεις ντροπή όταν βλέπεις τις φάτσες τους να σου περιγράφουν το πώς πιάσανε έναν παράδρομο και αναγκαστήκανε στη μέση του πουθενά να γυρίσουν πίσω χιλιόμετρα για να ξαναβρούν δρόμο, μου έχει συμβεί αυτό, και φυσικά έχει συμβεί και σε μένα. Με κάτι τέτοιες γελοιότητες τα παίρνεις στο κρανίο.

akakios
Εικόνα akakios
Απών/απούσα

Νομίζω ​πως η "παλιά εθνική" οδός (οδοί) είναι ιδιωτική πια.Εxει εκχωρηθει σε ιδιωτες.Οσον αφορά "συνταγματικά" δικαιώματα, αυτά χάθηκαν με την κατάλυση του ίδιου του συντάγματος.
Για τα υπόλοιπα που λέτε δε κατέ'ω πράμα...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Δε κατέεις δε κατέεις αλλά σκέτος πειρασμός είσαι για σχολιασμό σε αυτά που λες... αλλά άσε μην αρχίσω γιατί δεν θα τελειώσω...