τα φωτα σας παρακαλω

34 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
dimosk
Απών/απούσα

Καλημερα σας

Εχω ενα ideal crossmo το οποιο με κουραζει...

Ειμαι 40 χρονων, 95 κιλα και 1.90.  (με θεματακι στο γονατο) αλλα την παλευω...

Πριν απο 1 μηνα ανεβηκα για πρωτη φορα σε μια «κουρσα» ενα ideal delta (πρωτη φορα που ανεβηκα σε «κουρσα») και επαθα πλακα, το απολαυσα με μονη εξαιρεση τον λαιμος μου  που ταλαιπωρηθηκε.

Ειμαι αποφασισμενος να αρχισω ποδηλατο και να το παιρνω στην δουλεια (νοτια προαστια/βορεια προαστια σε συνδιασμο με ΜΜΜ) 2 φορες την βδομαδα και ΣΚ. Το crossmo δεν με βολευει και με κουραζει.

Ιδανικα θα ηθελα ενα gravel (για τους δρομους της Αθηνας) αλλα μαλλον κλεινω σε μεταχειρισμενο road bike. θελω να ειναι ελαφρυ μεχρι 10κιλα??  και σχετικα ξεκουραστο.  Εχω μπλεξει λιγο με τα road/urban/fitness/cyclocross/gravel τα οποια μου μοιαζουν σαν δρομου με αλλα λαστιχα/τιμονι κτιλ κτλ . Οσο ποιο πολυ ψαχνω τοσο πιο πολυ μεγαλωνει η λιστα. (τα σπαστα δεν μου αρεσουν )

Eχω δευτερες σκεψεις με το drop bar. Πολλοι μου λενε οτι κουραζει μεσα στην πολη.  Απο την αλλη να παρω drop και να το αλλαξω σε flat μου φαινετε περιττο οικονομικα.

-Θα ηθελα την συμβουλη σας για το drop/flat

-Ποιο ειναι το ιδανικο ποδηλατο για συγγρου κηφησιας πεντελης που θα κινουμαι συνηθως? (Αστεια ερωτηση το ξερω)

απο λεφτα θα εδινα μεχρι χαμηλα 1000 για καινουριο με αξιοπιστα περιφεριακα. θελω ενα ποδηλατο για τα επομενα 10 χρονια που να το χρησιμοποιω και δεν νομιζω πως αξιζει αλλο ενα φτηνο ποδηλατο να πιανει χωρο στην αποθηκη..

Δεν παμε για επιδοσεις αλλα ουτε να διαλυσω την πλατη και τον λαιμο μου. Αλλα θελω ενα ποδηλατο να με ευχαριστει, να μημ με κουραζει και να μην το σκεφτομαι να ανεβω ανηφορα.

-Υπαρχει κατι με σχετικα ανετη/ορθια σταση (γεωμετρια), λεπτα λαστιχα (οχι και ξυραφι) και οταν φτανω σπιτι να μην κανω διατασεις?

Συγνωμη αν σας κουρασα, θα εκτιμουσα πολυ τις σκεψεις σας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
geatle
Απών/απούσα

https://www.cube.eu/en/2018/bikes/road/road-cyclocro...

η κουρσα δεν κανει για μεσα στην πολη. οταν πηγαινα στον ποδηλατικο λεγαμε αμαν μεχρι να βγουμε εξω απο την πολη. συνεχεια δειχναμε για λακουβες. και ασε που αμα φρεναρανε λιγο αποτομα οι μπροστινοι στο τσακ το σωζαμε καθε φορα. και επειδη κολουσαμε αλλα και επειδη ειναι μαπα τα φρενα που εχουν οι κουρσες. για μενα το ιδανικο θα ηταν τα v-brakes. αλλα και τα δισκοφρενα καλα ειναι.

το cube sl road ειναι γρηγορο και ιδανικο για τα φαναρια της πολης. οτι θελεις.

ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα
ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα
ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα
dimosk
Απών/απούσα

σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση geatle, αλλα δεν ειναι πολυ κοντα σε αυτο που εχω? ideal crossmo?
και δεν εννοω μόνο οικονομικα (οχι πως μου περισευουν αλλα αν αξιζει μπορω να διαθεσω κατι παραπανω)  

οκ, δεν εχει αναρτηση που ειναι πολυ καλο και σιγουρα ειναι πιο ελαφρυ αλλα νομιζω πως το εχω για κατι πιο καλο και σιγουρα θα ηθελα κατι τελειως διαφορετικο απο το crossmo

Μιλαω χωρις βεβαια να εχω δοκιμασει αυτο που μου προτεινες , (αν και θα το κανω)

 

και παλι ευχαριστω για την απαντηση

 

Tasakos10
Απών/απούσα

 Το κακό με τις απόψεις, είναι οτι ο καθένας έχει από μία χωρίς να σημαίνει όμως οτι θα είναι η ορθότερη για σένα. 

 Εγώ ας πούμε, ψηφίζω την λογική των gravel bikes με θεόκλειστα μάτια. Είχα, έχω και ετοιμάζομαι να το ανανεώσω και πάλι. Είναι γρήγορο, ξεκούραστο στην πολύωρη οδήγηση (για μένα π.χ. η θέση στα drop bars είναι πολύ πιο σωστή και ανακουφιστική για την μέση μου επειδή έχω 2 δισκοκήλες), ευέλικτο για να περνάς ανάμεσα σε αυτοκίνητα, εύχρηστο και σε πιο όρθιο θέση (με inline brakes π.χ.) και πολύ καλό σε χωματόδρομο, παβέ και κακοσυντηρημένη ελληνική άσφαλτο.

 Αυτά όμως ισχύουν για μένα! Δεν μπορώ να γνωρίζω τις ανάγκες -ακόμα και η περιγραφή σου δεν είναι αρκετή- τις επιθυμίες και την οδηγική εμπειρία σου.

 Ότι και να διάλεξεις, να είναι καλοτάξιδο.

Arxarios
Απών/απούσα

...συγχαρητήρια για την αποφασιστικότητα σου να πηγαίνεις με ποδήλατο! Μην κάτσεις και πιεστείς σωματικά, εάν έχεις κάπου ενοχλήσεις ξεκίνησε σταδιακά και αύξησε το σιγά σιγά, αλλά εάν καταφέρνεις και το παίρνεις 3 φορές την εβδομάδα είναι πολύ καλό ποσοστό.

Σε ένα θέμα κυρίως θα σταθώ με τις δεύτερες σου σκέψεις για drop bar. Απλά ΞΕΧΑΣΕ ΤΙΣ! Το drop bar είναι σαφώς πιο ξεκούραστο από το ίσιο τιμόνι, βοηθάει πολύ στην ανηφόρα και είναι πολύ πιο βολικό στην πόλη αφού μειώνεις το πλάτος του ποδηλάτου κατά το 1/3 περίπου. Η κακή τους φήμη έχει δημιουργηθεί από τις πολύ σκυφτές γεωμετρίες με τις οποίες συνήθως συνδυάζονται και είναι λίγο ακατάλληλες για πόλη, καθώς την μειώνουν την ορατότητα και μπορεί να ζορίζουν τα ...ευαίσθητα σημεία εάν ποδηλατείς με παντελόνι και όχι κολάν. Η δε λύση που προτείνεις να πάρεις με drop bar και να το μετατρέψεις σε ίσιο είναι ...οικονομική αυτοκτονία, καθώς αυτά με ίσιο είναι δυστυχώς πολύ πιο φτηνά εργοστασιακά.

Δες τις προτάσεις μου σε αρκετά παραπλήσιο θέμα https://www.podilates.gr/comment/313806#comment-313806 . Εμμένω στην αρχική σου πρόταση περί gravel κυρίως για το κράτημα των φαρδύτερων ελαστικών.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

Καλημερα..αλλη μια αποψη λοιπον απο τις πολλες που υπαρχουν... Ειμαι κιεγω υπερ των gravel η doit all ποδηλατων..για το θεμα των drop τιμονιων πιστευω πως ειναι ιδανικα..το θεμα της ορατοτητας λυνεται με καθρεφτες..το θεμα της ενδυμασιας λυνεται με φορμιτσα γυμναστικης..επισης αναλογως που θα καταληξεις αν παρεις σκελετο για να το στησεις μονος μπορεις να κοψεις το steerer οπου σε βολευει..

Τωρα απτην δικια μου εμπειρια , το kona rove με το οποιο εχω κανει απο πηγαινε ελα στην δουλεια μεχρι ταξιδι φορτωμενος ως το Νευροκοπι ,μονο καλα εχω να πω...ανετο ξεκουραστο κλπ. αλλα σε σχεση με το kaffenback που εχω τωρα ,πιο αργο..το kaff ειναι πιο γρηγορο φυσικα εντελως αποροφητικο και πιο ευελικτο..εχει ενα περιορισμο στο λαστιχο ( ως 32 ) αλλα για την πολη πιστευω και ενα εικοσιοκταρι ειναι αρκετο..

geatle
Απών/απούσα

εγω παντως δεν βολευτικα ποτε με drop bar. ναι εχει πολλες και διαφορετικες θεσεις αλλα δεν μου αρεσει καμια. στα hoods χτυπαει ασχημα στο χερι απο τρανταγμους. στο ισιο κομματι δεν εχεις αμεση προσβαση στα φρενα. και στα drops δεν βολευει με τιποτα επειδη θα σου φυγει ο αυχενας. εκτος αμα κοιτας συνεχεια το κοντερ και δεν βλεπεις μπροστα σου. ή εκτος στην περιπτωση που το τιμονι ειναι πολυ πολυ ψηλα. και καθεσαι "μεσα" στο ποδηλατο. σε αυτην την περιπτωση ακυρωνεις τελειως την επιλογη να ποιανεσαι απο τις μανετες των φρενων. η κανονικη θεση οδηγησης θα ειναι στα drops. οπου και ετσι να ηταν παλι το χερι θα υποφερει. και θα θες να το ξεκουραζεις ποιανοντας πιο πανω στο ισιο. που δεν εχεις προσβαση στα φρενα... μπλα μπλα μην τα ξαναλεμε. το drop bar ειναι μια χαζαμαρα και μιση.

geatle
Απών/απούσα

οσο για το sl road σε συγκριση με το crossmo απλα δεν υπαρχει συγκριση. αμα το δοκιμασεις θα καταλαβεις. πατας μια πεταλια και εχεις φυγει. με το crossmo σταζεις υδρωτα σε καθε stop.

παντως εγω gravel δεν θα προτεινα με τιποτα. ειναι αργο. αμα θες ντε και καλα drop bar πηγαινε για cyclocross.https://www.cube.eu/en/2018/bikes/road/road-cyclocro... και μια και το συγκεκριμενο εχει κανονικη πεταλιερα με 50αρι δισκο μιλαμε θα ειναι σιφωνας.

 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

geatle wrote:

 δεν εχεις προσβαση στα φρενα... 

Κιαυτο λυνεται με τα μικρα ενδιαμεσα μανετακια στο ισιο κομματι..εχω βαλει και στα δυο μου ποδηλατα..☺

Tasakos10
Απών/απούσα

Για αυτό ανέφερα κι εγώ πριν τα inline brakes https://www.parktool.com/blog/repair-help/in-line-br... επειδή ξέρω την χρηστικότητα τους.  

 Η λογική gravel ή do it all bike κερδίζει συνεχώς έδαφος στο εξωτερικό κι ελπίζω σύντομα κι εδώ , όταν καταλάβουμε την χρησιμότητα κι αποκοπεί το μυαλό μας από την λογική των trekking που - κατά την γνώμη μου προφανως- είναι πολύ μέτρια παντού.

six
Απών/απούσα

Είστε μεγάλοι και βαρείς χρειάζεστε ένα πλαίσιο ποδηλάτου που είναι σταθερό,
αλλά να έχει μεγαλη ελαστικοτητα στην κάθετη, και μια ανετη/ορθια σταση.
Και εδω εχει μονο τα Gravel για ιδανικα.

Gravel Bikes μοντελα 2017 με προσφορές.

Απο τιμη απιαστα:
GT Grade 105 2017
SCOTT Speedster Gravel 10 Disc 2017

Ενα απο τα καλυτερα ...
FOCUS PARALANE 105 (green) 2017 Carbon
FOCUS PARALANE TIAGRA 2017 Carbon

Και το καινουργιο Bergamont γαματο.
Bergamont Grandurance CX 6.0 2018

---------

dimosk
Απών/απούσα

Arxarios/geatle/αιθεροβάμων/tasakos10/six

ολα τα σχολια ειναι ενδιαφεροντα και λαμβανονται υποψιν

σας ευχαριστω ολους για τιν βοηθεια σας - το εκτιμω

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

dimosk wrote:

1. Εχω ενα ideal crossmo το οποιο με κουραζει... Ειμαι 40 χρονων, 95 κιλα και 1.90.  (με θεματακι στο γονατο) αλλα την παλευω...

2. Πριν απο 1 μηνα ανεβηκα για πρωτη φορα σε μια «κουρσα» ενα ideal delta (πρωτη φορα που ανεβηκα σε «κουρσα») και επαθα πλακα, το απολαυσα με μονη εξαιρεση τον λαιμος μου  που ταλαιπωρηθηκε.

Ειμαι αποφασισμενος να αρχισω ποδηλατο και να το παιρνω στην δουλεια (νοτια προαστια/βορεια προαστια σε συνδιασμο με ΜΜΜ) 2 φορες την βδομαδα και ΣΚ. Το crossmo δεν με βολευει και με κουραζει.

3.Eχω δευτερες σκεψεις με το drop bar. Πολλοι μου λενε οτι κουραζει μεσα στην πολη.  Απο την αλλη να παρω drop και να το αλλαξω σε flat μου φαινετε περιττο οικονομικα.

4. Υπαρχει κατι με σχετικα ανετη/ορθια σταση (γεωμετρια), λεπτα λαστιχα (οχι και ξυραφι) και οταν φτανω σπιτι να μην κανω διατασεις?

Άκου και την δική μου άποψη.

1. Τι σε κουράζει στο crossmo? ΟΚ, είναι ένα εισαγωγικό - βαρύ τρεκκιν, χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Τι είναι ΄μως αυτό που σε δυσκολεύει?

2. Ξαναδανείσου την κούρσα και κάνε ΑΚΡΙΒΩΣ τη διαδρομή που θα κάνεις μετά. ΌΛΗ, σε συνθήκες κίνησης παρόμοιες με τις "μετά". Κάνε την ίδια διαδρομή και με το ideal. Θα έχεις μια καλή ένδειξη για το τι βολεύει ΕΣΕΝΑ, ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. (προφανώς, μετά από αρκετά χλμ, αυτό μπορεί να αλλάξει,να βελτιωθεί, να νιώσεις πιο άνετα, αλλά η αρχική αίσθηση ΝΟΜΙΖΩ είναι που θα σε κάνει είτε να χρησιμοποιείς το ποδήλατο για μετακίνηση, είτε να το φάει η βροχή και η σκόνη στο μπαλκόνι.... Γνώμη μου....)

3. Το κριάρι τιμόνι και οι κουρσομανέτες, απλά δεν βολεύουν για να βλέπεις γύρω-τριγύρω, για να φρενάρεις ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ, για να είσαι πιο χαλαρός επάνω στο ποδήλατο..... (σε σύγκριση με φλατ τιμόνι). Η θέση είναι σκυφτή, λογικό (στην αρχή) να πονέσει ο λαιμός, ίσως και η μέση ή η πλάτη (ανάλογα το σώμα σου, την φυσική σου κατάσταση, το πως κάθεσαι και πως πεταλάρεις)

4. Υπάρχει, αλλά λογικά, δεν θα είναι κούρσα. Η κούρσα έχει σκυφτή θέση. Μπορείς να βάλεις προεκτάσεις και ψηλούς λαιμούς και να σηκώσεις ότι σηκώνεται.... αλλά τότε γιατί να πας σε κούρσα? Ποιός ο λόγος?

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Αφού φλερτάρεις με τη κούρσα γιατί δεν κοιτάς για καθαρόαιμο φίτνες;

Αλλάζεις μόνο τιμόνι και λεβιδομανέτες και έχεις κούρσα.

https://www.balkbikes.gr/KTM-STRADA-800-SPEED-2016

Το συγκεκριμένο σίγουρα θα παίζει και πιο φτηνά,εγώ στο έβαλα ενδεικτικά.

dimosk
Απών/απούσα

rocarolla ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου και την αναλυση σου -

ninpo σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση και την προταση σου

six
Απών/απούσα

Τι εγινε παιδια το βρηκατε το ιδανικο σας Gravel Bike;

Εγω παντως το βρηκα, τρελλα ερωτευμενος, πρωτοπορο και πανεμορφο.

Φρεσκο βραβευμενο απο την Eurobike:

Ειδική τεχνολογία:
Στο κατω μερος της πιρουνας εχει βαση για δυο θεσεις HI και LO
Αλαζει η γεωμετρια το Cockpit ανεβαινει για 10mm και ο μεσαιος τροχος για 4mm
Απο ροδες και τροχους παιρνει εως 700Cx42 και 650B (27,5) x 2,1"

RONDO Ruut ST Gravel Plus green
€ 2.299,-

RONDO Ruut AL Gravel Plus burgundy
€ 1.899,-

RONDO Ruut CF2 Gravel Plus black
€ 2.999,-

dimosk
Απών/απούσα

καλημερα six

ακομα στο ψαξιμο ειμαι (δεν θελω αλλο ενα ποδηλατο στην αποθηκη)

πολυ ομορφο το RONDO (αλλα νομιζω οτι ειναι too much για μενα)

καλη βδομαδα

kosmas150311
Απών/απούσα

επειδη εψαξα κατι αντιστοιχο στην ελλαδα αυτη τη στιγμη σε μαγαζι για να δοκιμασεις με drop bar φαρδυ σχετικα λαστιχακι (28-30) και δισκοφρενα, στα 1000 που λες νομιζω οτι υπαρχει το gt grade, to kona rove, to kona tonk (ατσαλι 520 χωρις δισκοφρενα). tα gravel απο  cannonade, scott kai specialized einaι ακριβοτερα, λιγο κατω απο 1500. απο ιντερνετ υπαρχουν https://www.ribblecycles.co.uk/, το μοντελο απο evans cycle, απειρες επιλογες αλλα ρισκαρεις μεγεθος, με εγγυηση ειναι λιγο δυσκολα τα πργμτα αν δεν υπαρχει μαγαζι κλπ

Tasakos10
Απών/απούσα

 Οι επιλογές είναι άπειρες και πλέον αρκετά προσιτές οικονομικά. Όρεξη να χει κανείς να ψάχνει....

 

fuji jari 1.7

ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα
ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι κάτοχος τους τελευταίους 16 μήνες ενός Bianchi via nirone sora 2014.

Πήρα το θάρρος να γράψω λίγα πράγματα για να βοηθηθούν όσοι βρίσκονται στη θέση που βρέθηκα εγώ.

Πάμε λοιπόν.

Να ξεκαθαρίσω αρχικά ότι δεν είχα και πολύ μεγάλη εμπειρία με τα ποδήλατα,ουσιαστικά τα τελευταία 20 χρόνια ποδηλατούσα για μόλις 15 μήνες περίπου ασχολήθηκα ερασιτεχνικά εννοείται

.Ήθελα ένα γρήγορο ποδήλατο για να πηγαινοέρχομαι στην δουλειά μου γιατί η κίνηση στους δρόμους της Θεσ/νικης με το αυτοκίνητο είναι μια τραγική εμπειρία.Η απόσταση για την οποία μιλάω είναι 18 χιλιόμετρα στο σύνολο της.

ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΗΣ
Απών/απούσα

Μετά από πολύ διάβασμα σε αυτό το φόρουμ η σίγουρη λύση φαινόταν να είναι τα φίτνες.

Πιο όρθια θέση οδήγησης καλύτερη ορατότητα μπλα,μπλα......

Και λίγο πιο φθηνά στην αγορά τους.Επίσης πολλά παιδιά γράφουν ότι για μια καλη κούρσα πρέπει να διαθέσει κανείς πάνω από 1000 ευρώ .Εγώ έλεγα να δώσω 600-700 ευρώ.

Για να μην πολυλογώ κάτι με "έτρωγε" για κούρσα,όμως λίγο το χρηματικό λίγο οι ιδιοτροπίες της κούρσας σε συνδυασμό με την άγνοια μου για τέτοια ποδήλατα με έκαναν πολύυυυυυυ αναποφάσιστο. (μάλλον δεν πολυήθελα φίτνες)

Κατάφερα και δοκίμασα (που λέει ο λόγος γιατί ήταν μόνο για 200 μέτρα) ένα idal stage tiagra και κατατρόμαξα.Μου φάνηκε πολύ άβολο.Είπα λοιπόν βουρ για φίτνες.

Παρόλα αυτά ο πισινός μου συνέχισε να τρώγεται και έτσι μια μέρα χωρίς να το σκεφτώ έκλεισα απο τηλεφώνουwacko1

το bianchi στα 800 ευρώ.Το μυαλό μου είχε κουραστεί πολύ απο τις σκέψεις μη μπορώντας να κατασταλάξει κάπου.

 

Το ποδήλατο είναι μεγάλος έρωταςvictory.Με έχει κάνει να νοιώθω ξανά πιτσιρικάς (όχι ότι είμαι και γέρος).Με προκαλεί να βγω στο δρόμο.

Σήμερα μετά από 17 μήνες και 5200 χιλιόμετρα δεν έχω μετανιώσει ούτε για ένα δευτερόλεπτο για την επιλογή μου.

Αντιθέτως δηλώνω γοητευμένος από το ποδήλατο.

Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο της αγοράς ,ούτε έχει πανάλαφρους τροχούς (για την ακρίβεια το αντίθετο) ούτε έχει πολύ καλή σειρά ταχυτήτων ,αλλά για έναν χομπίστα σαν εμένα θεωρώ ότι και καλά πατάει στο δρόμο (Ιταλικό γαρwink grin) και γρήγορο είναι.Το μόνο που με ξένισε αρχικά ήταν τα φρένα του.

Α επίσης τραβάει και πολλά βλέμματα στο δρόμο ,πολλοί νομίζουν ότι είναι αρκετά ακριβότερο.

Αυτά από εμένα και ελπίζω να μην κούρασα πολύ.

Ζητώ συγγνώμη και για τα κενά μηνύματα από επάνω,αν μπορεί κάποιος μοντ ας τα σβήσει.

Καλο βράδυ.

dimosk
Απών/απούσα

Καλη μερα σε ολους,

Ολες οι προτασεις ηταν πολυ ενδιαφερουσες και πολυ κοντα σε αυτο που με ενδιαφερει. Τις ερευνησα όλες με προσοχη.  Οι εναλακτικες ειναι παρα πολλες με μικρες/μεγαλες διαφορες.

Μπηκα και στα μεταχειρισμενα, αγγελιες, ebay… το εκαψα...

Θα ριξω λιγο ακόμα διαβασμα/συκριση αν και το πολυ ψαξιμο μαλλον οδηγει σε αναποφασιστικοτητα και αναβλητικοτητα καθως ψαχνεις για την «τελεια ευκαιρια».

Χωρις να αποριπτω καμια απο τις προτασεις σας, και για να συνησφερω και εγω μια προταση ειμαι πολυ κοντα στο INFLITE AL 8.0  της canyon. Ενας καλος φιλος απο την γερμανια και εμπειρος ποδηλατης μου εχει πει οτι ειναι πολυ σοβαροι και με καλο support. Στο live support.chat μου ζητησαν διαστασεις ομους/ποδια/χερια/κορμο/υψος και μου προτειναν το XL

Τσεκαρω το canyon factory outlet που συνηθως τα ριχνουν 150-300 ευρω αν ειναι ακυρωμενη παραγγελια εως γρατζουνισμενο. και οταν βγει...

https://www.canyon.com/en-gr/road/inflite/2018/infli...

Ειναι πολυ ομορφο να παιρνεις την εμπειρια των αλλων και για αλλη μια φορα σας ευχαριστω για ολες τις προτασεις, τον χρονο και το ψαξιμο.

Σας ευχαριστω

geatle
Απών/απούσα

δεν λεω. παρα πολυ καλο ποδηλατο. αλλα σε ασφαλτο χανει απο τον μικρο δισκο. βεβαια δικαιολογημενα. γιατι χρειαζεται στο χωμα, για το οποιο και σχεδιαστηκε.

αμα ειναι να πας σε canyon και αγορα απο εξωτερικο γιατι δεν κοιτας αυτο εδω. που εχει φτιαχτει με την σκεψη για μεσα στην πολη. και θα ειναι πολυ πιο διασκεδαστικο.

dimosk
Απών/απούσα

εχω φαει κολημα και θελω drop bar...- το εχω αποθημενο... γιατι? δεν ξερω...

ειμουν / ειμαι ακομα μεταξυ του inflite (cross drop)

endurance (road drop)   

και roadlite / pathlite -  (flat)

οι μισοι μου λενε ΜΟΝΟ flat οι αλλοι μισοι μου λενε drop δαγκωτο  και ολοι εχουν δικιο αλλα δεν μπορω να δινω λεφτα μονο για να νοικιαζω drop και να αποφασισω αν και μπορει να το μετανιωσω μετα...

ειναι derby... να δουμε αν θα γυρισει το ματς ...

 

 

geatle
Απών/απούσα

αμα εχεις φαει κολλημα με drop bar κοιτα τουλαχιστον αυτο.

https://www.cube.eu/en/2018/bikes/road/road-cyclocro...

edit: βεβαια το canyon ειναι πολυ καλο ποδηλατο. απλα εγω νομιζω οτι 46 δοντια ειναι λιγα. για εσενα μπορει να παιζει διαφορετικα. τωρα που το ξανασκεφτομαι ενας δισκοβραχιωνας δεν θα πρεπει να ειναι αφορμη για να μην παρεις το ποδηλατο που θελεις.

+κατι ακομα. ρωτα οποιον θες. drop bar με flat πεταλια δεν πανε μαζι. φενεται μια χαζομαρα. εχε και αυτο στο νου σου.

dimosk
Απών/απούσα

σε ευχαριστω πολυ geatle

dimosk
Απών/απούσα

καλησπερα

παρειγειλα το cube cross race (ευχαριστω geatle) αλλα και ολους οσους ασχοληθηκατε

https://www.cube.eu/2018/bikes/road/road-cyclocross/...

η αληθεια ειναι πως ηθελα κατι καλυτερο. (CAADX / INFLITE) αλλλα μετα απο πολλα τηλεφωνα κανεις δεν ειχε κατι να ανεβω να δοκιμασω στο μεγεθος μου και δεν ηθελα να διακινδυνευσω μεγαλυτερο ποσο.

φοβηθηκα παραγγελια απο εξωτερικο για αποφυγη προβληματων σε μεγεθος (αν και ολοι ελεγαν για επιστροφη δεν εχω ουτε τον χρονο ουτε την διαθεση να μπω σε αυτο το τρυπακι).

δεν ειμαι 100% ευχαριστημενος αλλα νομιζω το πιο σημαντικο ειναι να ανεβω και να αρχισω να το χρησιμοποιω

να ειστε καλα