Ηλεκτρικο ποδηλατο

97 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
morgoth
Απών/απούσα

click wrote:

Το ότι κάποιος χρησημοποιεί ποδήλατο δεν σημαίνει υποχρεωτικά πως το κάνει με σκοπό την άθληση! Υπάρχουν και άλλοι λόγοι να κάνει κάποιος ποδήλατο, π.χ. οικονομικοί ή οικολογικοί λόγοι. Ο φίλος προφανώς θέλει το ποδήλατο για να πηγάινει στην δουλεια του ανέξοδα και χωρίς πολύ κόπο, κάνοντας παράλληλα μια βασική άσκηση, που μπορεί να μην είναι άθληση αλλά σίγουρα είναι πολύ καλύτερο από το να κάθεσαι μέσα στο αυτοκίνητο . Για αυτόν τον λόγο υπάρχουν και τα e-bikes και είναι ιδανικά για τέτοιες περιπτώσεις, ειδικά για αποστάσεις εντός πόλης. Η ένσταση η δική μου για την συγκεκριμένη χρήση έχει να κάνει με το σπαστό ποδήλατο, όχι με το ηλεκτρικό.

Ο φιλος ομως δεν ειπε οτι δεν θελει να αθλειται, ειπε "δεν θελω να κανω ποδηλατο" ουτε καν πεταλι δηλαδη. Ασε που οταν μιλαμε για 2.5 χιλιαρικα προφανως το οικονομικο δεν ειναι θεμα. Για παπι δεν το ειπα ουτε μειωτικα ουτε ειρωνικα, απο το να δωσει 2.5 χιλιαρικα για να παρει σπαστο ηλεκτρικο (σορυ αλλα το θεωρω εξωφρενικο ποσον για σπαστο) αν το θεμα του ειναι απλα να πηγαινει στην δουλεια του και δεν τον ενδιαφερει να κανει πεταλι τοτε το παπι ειναι πολυ καλυτερη λυση αντικειμενικα. Ξαναλεω, δεν ειρωνευομαι ουτε μιλαω μειωτικα.

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

Jimmy_3gr wrote:

Θα παω να κοιταξω και εκει που μου ειπες φιλε ναι. Και στο μαγαζι που ειδα το ποδηλατο που σας ειπα στην αρχη .θα δοκιμασω πως ειμαι πανω σε σπαστο και θα κρινω .απλα τα σπαστα μηπως εχουν φοβο εξαιτιας των κιλων ? Αν και λεει μεχρι 120 κιλα το συγκεκριμενο ..οσο για το μοτερ που λετε ..το ποδηλατο που ανεφερα στην αρχη λεει οτι ειναι με μοτερ .ποια η διαφορα του μοτερ με την υποβοηθηση ? Γιατι νομιζω με υποβοηθηση ειναι αυτο .αυτο ειναι shimano ..

επειδή το θεμα ξεφυγε λιγο ας το επαναφερουμε και να προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα ερωτήματα σου..έψαξα και βρήκα αυτό  https://ebiker.myshopify.com/blogs/news πιστεύω θα σου λυθουν όλες οι απορίες σου αδερφέ! καλή συνέχεια :)

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

Plannet wrote:

 

click wrote:

 

Και με το e-bike κάνεις πετάλι και ασκείσαι,

 

 

τι κάνεις???
 ασκείσε ???
μουαχαχαχαχαχαα

χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχα

χαρχαρχαρχαρχαρχαρχαρχαρ

 

άργεισα αλλά το κατάλαβα

να πω εγώ ένα με τον τοτό

 

πλανετ βασικά τα ποδηλατα με υποβοηθηση κανείς πετάλι  κανονικά...γτ δεν τσουλάνε αλλιώς! αρα  γυμνάζεσαι καπως κουνας τα ποδια σου οχι με δυναμη και τρελα αλλα τα κουνας μπαινει σε λιτουργεια ο τετρακαιφαλος.και στο λεω γτ καβάλησα ενα στο bike festival  με το που γυρισεις λιγο το πεταλι ξεκιναει να τσουλαει αλλα για να ειναι σε μονιμη κινηση πρεπει να γυρνας τα ποδια σου αλλιως σταματαει να λιτουργειμαλλον αυτο εννοει ο φιλος click!

click
Απών/απούσα

Jimmy_3gr wrote:
Δεν θελω να κανω ποδηλατο !!! Αν σε καλυψα ας προχωρησουμε με τις ερωτησεις που εκανα και οποιος γνωριζει να μου απαντησει ..

Όλοι εσείς που κολλήσατε στο παραπάνω, δεν σας πέρασε καθόλου από το μυαλό πως ο άνθρωπος το έγραψε απευθυνόμενος στον Planet μόνο και μόνο για να σταματήσει να του πρίζει τα @@ με τις εξυπνάδες του και να προχωρήσει η συζήτηση στο θέμα του;;;;

Ασφαλώς και θέλει να κάνει ποδήλατο, και με το e-bike ποδήλατο κάνεις, αν ήθελε μηχανάκι θα έψαχνε αλλού!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Για τα green motors που έχεις βάλει το λινκ στο αρχικό ποστ: πήγαινε στο μαγαζί που είναι κάπου στο Μοσχάτο και θα σου λυθούν πολλές απορίες, κυρίως σχετικά με το τι ποιότητες μοτερ, μπαταρίας κλπ υπάρχουν. Τα συγκεκριμένα μοντέλα που φέρνουν έχω ακούσει οτι είναι από τα καλύτερα που εισάγονται στη χώρα μας.

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Καλημερα παιδια , επειδη δεν μου αρεσει ο τροπος που μιλαει ο plannet και ειναι επιθετικος χωρις λογο γι αυτο απαντησα ετσι .προφανως και θελω να κανω ποδηλατο αλλα με υποβοηθηση για τις στιγμες που ειμαι κομματια .( click εισωραιος) .περα απο αυτο πηρα εχθες ενα σπαστο φιλο και οντως επειση καθεσαι σε αυτο ενω με το κανονικο γερνεις μπροστα θεωρω οτι θα ειναι κουραστικο το σπαστο γι αυτο σκεφτομαι οτι το σπαστο δεν ειναι καλη ιδεα και θα παω σε κατι κανονικο .υπαρχουν αξιοπιστες σελιδες στο ιντερνετς να κοιταξω ? Αθηνα παω τελη αυγουστου οποτε θελω να εχω μια εικονα.αν εχετε να μου προτεινετε τωρα καποιο site να κοιταω θα με βοηθουσατε πολυ.ευχαριστω για τις απαντησεις σας παντως !!

nikolas1234
Απών/απούσα

Ψαχνω για εναλλακτικη λυση μετακινησης χωρις να χρειαζομαι διπλωμα.

Ειμαι μεταξυ e bike  και e scooter 250w  οπου ολοι οι εμποροι λενε οτι δεν χρειάζεται διπλωμα.

Ρωτησα την τροχαια και δεν ξεραν τιποτε και με παρεπεμψαν στο Υπ.Μεταφορων  οπου μετα απο 1 εβδομαδα ακομη ψαχνουν να βρουν ακρη.

Μπορει καποιος να προτείνει κατι μεταξυ των δύο?

 

 

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

nikolas1234 wrote:
Ψαχνω για εναλλακτικη λυση μετακινησης χωρις να χρειαζομαι διπλωμα.

Ειμαι μεταξυ e bike  και e scooter 250w  οπου ολοι οι εμποροι λενε οτι δεν χρειάζεται διπλωμα.

Ρωτησα την τροχαια και δεν ξεραν τιποτε και με παρεπεμψαν στο Υπ.Μεταφορων  οπου μετα απο 1 εβδομαδα ακομη ψαχνουν να βρουν ακρη.

Μπορει καποιος να προτείνει κατι μεταξυ των δύο?

Μεταξύ όχι, εκτός των δύο ναι, ευκολάκι, πολλοί θα σού προτείνουν αυτό.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Όσο πιο σύντομα μπορώ και απ όσα γνωρίζω:

Τα μοτερ των ηλεκτρικών είτε είναι μέχρι 250w και τελική μοτερ 25Κm/h, είτε παραπάνω. Στην πρώτη περίπτωση σύμφωνα με την ευρωπαική νομοθεσία δεν χρειάζεσαι δίπλωμα ενώ στην δεύτερη χρειάζεσαι κανονικά δίπλωμα, ασφάλεια κλπ για να είσαι νόμιμος, Στην χώρα μας όπου ο καθένας κάνει ότι γουστάρει, ο καθένας κάνει... ότι γουστάρει. Η συμβουλή μου είναι πως 250w είναι μια χαρά για υποβοήθηση και ξεκουραστη κίνηση στην πόλη. Απο κει και πάνω ρισκάρεις να γίνει η "στραβη", κάποιο ατύχημα δηλαδή και να μπλέξεις. Επιπλέον επειδή η ισχύς είναι μεγάλη, θες κι ενισχυμένο πλαίσιο, τροχούς, φρένα αλλιώς θα το φας το κεφάλι σου εύκολα.

Τα μοτερ των ηλεκτρικών είναι συνηθως δυο ειδών, direct και geared. Ανάλογα την χρήση και την ισχύ διαλέγετε το ανάλογο. Κάθε κατηγορία έχει τα θετικά και τ αρνητικά και τ αναλογο κόστος. Περισσότερα google it.

Οι διαταξεις είναι 3, μπροστινός τροχός, πίσω τροχός ή μεσαία τριβή. Το μοτερ στον μπροστινό είναι το φθηνότερο κι έχει το πλεονέκτημα πως αλλάζει εύκολα σε κανονικό ποδήλατο. Επιπλέον το βάρος μοιράζεται καλύτερα. Το μειονέκτημα του είναι πως τη διάταξη αυτη τη χρησιμοποιούν πιο αδυναμα μοτερ γιατι ο τροχος δεν εχει βαρος και σπινιαρει. Προτείνεται η λύση αυτη για οσους θελουν φτηνά κιτ για υπαρχοντα ποδηλατα. Η διαταξη στον πισω τροχό συναντιέται περισσοτερο στα ετοιμα ebikes όπου συνδυάζεται και με καποια κασσετα στο πισω κεντρο. Περισσοτερο βαρος πισω αλλά ειναι καλυτερο στηνπεριπτωση δυνατού μοτερ όπου η δυναμη μεταφερεται καλυτερα στο δρόμο. Τέλος, υπάρχουν και κιτ μεσαιας τριβης για όσους θελουν μια απλη υποβοηθηση (βλεπε παραπανω το λινκ του christako) με μικρα μοτερ αλλά και καποιες αλλες λυσεις που δεν ειναι τοσο διαδεδομένες.

Η μπαταρια ειναι πολυ σημαντικο κομματι και πολυ την παραβλεπουν. Εχει μεγαλο κοστος που μεγαλωνει όσο πιο συγχρονη ειναι και ελαφρύτερη, ενώ χρήζει αντικατάστασης όταν δεν φορτίζεται/αποφορτίζεται στα σωστά διαστηματα χανοντας ετσι συντομα μερος της ονομαστικης αυτονομιας που δινουν οι κατασκευαστές γι αυτο προσοχή στην επιολογη της.

Τελος υπάρχουν τα e-bikes με "γκάζι" που λέει ο πλανετ, που εχουν δηλαδη ένα "χειρόγκαζο" σαν τη μηχανη που πατωντας το παει χωρις να χρειάζεται να κανεις πεταλι αλλά υπάρχουν και αυτα της υποβοηθησης, τα pedelec, όπου θα πρεπει να γυρνας τα πετάλια και αναλογα το βαρος και τις στροφές των πεταλιών αυτά ρυθμίζουν πόση υποβοήθηση να δώσουν. Αυτά τα τελευταία είναι κατά τη γνώμη μου χρήσιμα για κάποιον που θέλει να έχει την αίσθηση του ποδηλάτου και παράλληλα να μην νιώθει πως μόλις εγκατελειψε το tour de france για να μπει ιδρωμένος χαραματα στη δουλειά του.

Τιμές και ειδικά χαρακτηριστικά δεν γνωρίζω και θα πρέπει κάποιος να ασχοληθεί λίγο παραπάνω ψαχνοντας. Συνηθως κι εδω ισχύει πως "πρέπει να τ ακουμπήσεις" αλλιώς θα πάρεις κάτι που ούτε θα σε ικανοποιήσει ούτε θα ειναι "σαν ποδήλατο". Δηλαδή κατι παμφτηνο που ζυγιζει 25-30 κιλά, μολις μείνει απο μπαταρία θα πρέπει να φωνάξεις την ΕΛΠΑ αλλιώς θα βλαστημησεις άσχημα! Δεν συζητώ να το κουβαλήσεις απο σκαλες στον τρίτο όροφο!

Κλείνοντας (κι ας στεναχωρηθούν μερικοι) να πω πως το καλύτερο αυτόνομο μεταφορικό μέσο στην πόλη είναι ένα... παπί. Καίει ελάχιστη βενζίνη, έχει ελάχιστη συντηρηση, έχει καλύτερη ενεργητική ασφάλεια, είσαι νόμιμος, κοστίζει τα ίδια ή λιγότερα απο ένα καλό ετοιμο e-bike και έχει σέλα φαρδιά που χωράει δυό ώστε να παίρνει και το γκομενάκι για μπάνιο το καλοκαίρι! Αν παρόλα αυτά κάποιος είναι συνήθως μπάκουρας και το μπάνιο του φαίνεται ταλαιπωρία, θα ήταν καλύτερο να ψαχτεί για pedelec ώστε να έχει την υποβοήθηση που θέλει αλλά και την "επαφή" του ποδηλάτου.

Κλείνοντας, επειδή αυτη η κολώνια κραταει χρόνια, θέλουμε δε θέλουμε, υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνονται για e-bikes. Δεν είναι ούτε κακό, ούτε καλό, είναι μια πραγματικότητα και μια ακόμα οπτική σε αυτη τη ζωή. Δεν είναι ούτε λίγότερο "άντρες", ούτε περισσότερο "έξυπνοι". Είναι ανθρωποι σαν εμάς και οι προσβολές προς αυτούς δεν έχουν νόημα. Μακάρι κάποιος ν αφήνει τ αυτοκίνητο σπίτι επιλέγοντας κάτι πιο φιλικο στο περιβάλλον.

 

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Και τωρα που τα γραψα αυτα θυμηθηκα πριν χρόνια όταν ειχα μπει στον προαστιακό για Κιάτο γιατι ηθελα να παω εκδρομη. Βλέπω στο βαγονι ένα σπαστο, ηλεκτρικο με ρόδες χοντρες με τακουνια. Έψαχνα με το βλέμμα μου να βρω τον "φλώρο" που το χε παρει για να κοροιδεψω που χε δωσει τοσα λεφτα. Κάποια στιγμή καταλαβαίνω πως το έχει ενα παλικαρι με αμφιεση εργατη, τζην, μποτακια, μια ναυλον τσαντα με μαλλον φαγητο. Επιασα τη κουβεντα μαζί του.

Ο τυπος έμενε Κορωπι, έπρεπε να κάνει 3-4 χιλιομετρα μεχρι τον προαστιακο, να παρει το τραινο και να κατεβει Νεα Πέραμο, να κανει αλλα 7-8 χιλιομετρα πολλά εκ των οποιων σε καρόδρομο και να πάει στο εργοστάσιο που δούλευε. Κάθε μέρα. Απο τις 7 μέχρι τις 5 η δουλειά και υπολογισε το χρόνο να παει και να γυρισει. Χειμώνα καλοκαίρι. Και να επιστρέψει φυσικά. Ο προαστιακος νομιζω εχει δρομολογια ανα μια ωρα. Μετά από αυτό σταματησα να κοροιδεύω τα ηλεκτρικά.

 

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Ευχαριστω πολυ φιλε για την απαντηση σου αλλα εχω και καποις ερωτησεις .ποιο μοτερ θεωρεις δυνατο και πιο αδυναμο ? Επισης αυτο με τα pedelec ολα δεν εχουν στην ουσια υποβοηθηση ? Γι αυτο δεν ειναι και ηλεκτρικα αλλωστε? Και επισης προτιμας εσυ κατο σε μεσαια τριβη η στον πισω τροχο ? Ειμαι ασχετος γι αυτο θελω να μαθω .

click
Απών/απούσα

Jimmy_3gr wrote:

Αθηνα παω τελη αυγουστου οποτε θελω να εχω μια εικονα.αν εχετε να μου προτεινετε τωρα καποιο site να κοιταω θα με βοηθουσατε πολυ.ευχαριστω για τις απαντησεις σας παντως !!

Όλες οι μεγάλες εταιρίες του χώρου, Scott, Cube, Specialized, Focus, Giant, ΚΤΜ, Ghost κλπ. προσφέρουν και e-bikes με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες σε μοτέρ και μπαταρίες. Μπες στις ιστοσελίδες τους και ψάξε να δεις τι ποδήλατα κυκλοφορούν στην αγορά να πάρεις μια ιδέα. Μετά θα πρέπει να ψάξεις να βρεις ποιος αντιπρόσωπος φέρνει τα συγκεκριμένα ποδήλατα στην Ελλάδα και στην περιοχή σου να πας να τα δεις.

Πολύ καλά κάνεις που ψάχνεσαι για e-bike και άσε τους άλλους να λένε, είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι για την περίπτωσή σου. Επίσης πολύ καλά κάνεις που το budget σου στοχέυει στα 2500 ευρώ, δεν είναι καθόλου πολλά, τόσο κοστίζουν τα καλά συγχρονα e-bikes.

Σχετικά με τα σπαστά ποδήλατα απλά να αναφέρω πως πριν μερικές ημέρες επέστρεψα από Βερολίνο, μία πόλη στην οποία βλέπεις παντού ποδήλατα να κυκλοφορούν και μια από τις μεγαλουπόλεις με τις καλύτερες υποδομές για τους ποδηλάτες και παράλληλα με ένα από τα καλύτερα και αποδοτικότερα δίκτυα ΜΜΜ, με γραμμές τράμ και μετρό που σε πάνε παντού. Μια πόλη δηλαδή όπου καθώς είναι και πολύ επίπεδη, το αυτοκίνητο στις περισσότερες των περιπτώσεων μοιάζει περιττό και όπου ο κόσμος μετακινείται κυρίως χρησιμοποιώντας την συνδυαστική μετακίνηση ποδήλατο-ΜΜΜ. Σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν θα περίμενε κανείς τα σπαστά ποδήλατα να κυριαρχούν στους δρόμους, όμως αντιθέτως είναι ελάχιστα, τα ποδήλατα που βλέπεις είναι κυρίως city, trekking και κούρσες, ενώ μαλιστα πολλά από αυτά είναι και παλιά retro. Νομίζω πως αυτό κάτι λέει σχετικά με το πόσο πρακτικά είναι τα σπαστά ποδήλατα.

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Αυτο με τα trekking η πολης η κουρσα κτλ εχουν διαφορα ?προτεινετε χοντρα λαστιχα ? Click θα ψαξω για τις εταιριες που ειπες ευχαριστω

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

η εξέληξη των ποδηλατών

να γλιτόσουν από τα αυτοκίνητα τις βενζίνες και τα καύσιμα

και να καταλήξουν με ένα μοτέρ ανάμεσα στα πόδια

αν εσείς είσαστε ποδηλάτες

τότε εγώ είμαι κάτι άλλο

δλδ τώρα εκτός απο ποδηλατά θα χρειαζόμαστε και ηλεκτρονικό ???

επιστρέφω στην σπηλιά μου

 

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Διαβασα ενα αρθρο του πλανητη σχετικα με το τι τυπο ποδηλατου χρειαζεται ο καθενασ και ηταν πολυ χρησιμο .εγω το θελω για πολη και αντε κανα χωματοδρομο καποιων μετρων που νπορει να συναντησω .οποτε λογικα για trekking θα παω ετσι ? Τα mtb ειναι πιο αργα μεσα σε πολη ?

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

christako wrote:
δες και αυτό για να πάρεις μια ιδέα από άλλο σύστημα http://www.bimoz.ch/en

Καλό.
1.6 κιλά σύνολο;
Τι λες ρε παιδί μου!
Έχουν εξελιχθεί τα πράγματα!
Πολύ απλό, ελαφρύ και σχετικά εύκολο στην τοποθέτησή του πάνω σε σχεδόν οποιοδήποτε ποδήλατο, μου φάνηκε το μηχάνημα που προτείνει ο christako.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

https://www.youtube.com/watch?v=7mKeU49wuIM

αυτό είναι όχημα

:D

και χωρίς δηθενιές

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

.

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Αυτο εδω πως σας φαινεται ? Θα ειναι οκ για το υψος μου ? 

http://www.malatestasbikes.gr/shop/cube-reaction-hyb...

click
Απών/απούσα

Γιατί θες ποδήλατο Mountain bike αφού η χρήση σου θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη Μαρουσι- Αγιους Αναργυρους;

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Οχι δεν θελω mountain .εχεις καποιο να μου προτεινεις με αυτα τα λεφτα ??trekking .

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Jimmy_3gr wrote:

Αυτο εδω πως σας φαινεται ? Θα ειναι οκ για το υψος μου ? 

http://www.malatestasbikes.gr/shop/cube-reaction-hybrid-race-500-2018-2/

 

https://www.ridley-bikes.com/project/elykx-a-xt/

auto kalytero

 

Jimmy_3gr
Απών/απούσα
Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Αυτο που μου δειχνεις δεν ειναι mountain ? Εμφανισιακα ειναι ιδια παντως

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Jimmy_3gr wrote:

Αυτο που μου δειχνεις δεν ειναι mountain ? Εμφανισιακα ειναι ιδια παντως

ναι αλλα καλ΄΄υτερο

 

Jimmy_3gr
Απών/απούσα

Οκ .εκανα λαθος απλα .trekking ψαχνω .αν εχεις να προτεινεις τιποτα ...σε ηλεκτρικο παντα 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Jimmy_3gr wrote:

Οκ .εκανα λαθος απλα .trekking ψαχνω .αν εχεις να προτεινεις τιποτα ...σε ηλεκτρικο παντα 

καλύτερο από trekking

:D

 

click
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

click wrote:

Για την περίπτωσή σου θα έλεγα κάτι σαν αυτά:

https://www.fahrrad-xxl.de/cube-kathmandu-hybrid-pro-500-x0035886

https://www.fahrrad-xxl.de/ghost-square-trekking-hybrid-b2-8-x0038022

https://www.fahrrad-xxl.de/scott-e-silence-speed-20-x0027548

 

δλδ θα σκάσεις πάνω από 2.5 ευρό για μοτοσακό και θα έχει 63mm ανάρτηση με 28ρια καλάμια??

 (Σημ. Διαχειρ.:Σβήστηκε προσβλητικό σχόλιο.)

 

click
Απών/απούσα

Ναι για κάνε μου μια ανάλυση παντογνώστη! Βρε κακομοίρη αγράμματε τσοπάνη που καλά καλά δεν είχες ιδέα για τι πράγμα μιλάγαμε και έχεις και άποψη τώρα για τα e-bikes!

contact