Φαγωμένο σπείρωμα δισκοβραχίονα

37 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
johnheret
Εικόνα johnheret
Παρών/παρούσα

https://blog.everydayscientist.com/?p=2655

https://en.wikipedia.org/wiki/Precession_(mechanical)

https://www.sheldonbrown.com/brandt/left.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Axial_precession

(αυτά ο Πλάνετ έπρεπε να μας τα αναλύει, αλλα λέω άντε ας βάλω κι εγώ μιά νότα!)

μπράβο, κάτι τέτοιο, ας το πούμε μούφες. Στην πράξη, θα είναι πρόσωπο με το βραχίονα, δεν θα φαίνεται παρα μόνο με μιά προσεκτικότερη ματιά, στην διάμετρο. Είχα σκεφτεί και εγώ να πάω σε έναν (συνεργάτη του ποδηλατά) μηχανουργό. Ήταν μιά περίοδος που ήθελα να ταιριάξω γαλλικού σπειρώματος πετάλια σε στάνταρ σπείρωμα. Γενικά τα γαλλικά νομίζω είναι "ψιλότερα" και δεν βίδωνε με την καμία. Τέτοιες μετατροπές πράγματι, κοστίζουν είκοσι ευρώ μαζί και τα δύο, φιλική τιμή. Τελικά δεν έκανα τίποτα(κράτησα τα χρήματά μου! χα χα! καλύτερα να κάνουμε οικονομία) Τα σέβη μου σε όλους

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Παρών/παρούσα

https://www.youtube.com/watch?v=WKkou_WTkZg

https://www.parktool.com/blog/repair-help/pedal-bush...

https://www.bike-components.de/en/VAR/Pedal-Thread-R...

Αξία σε Ευρώ...περι τα 150..Αξία σε ικανοποίηση...Αμέτρητη! χα χα! λέμε τώρα, σόρρυ που επιμένω...Τώρα θα δω και τα υπόλοιπα για το γρανάζι, ευχαριστώ!

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Και με εικόνα, ωραίος!

johnheret wrote:

https://www.bike-components.de/en/VAR/Pedal-Thread-Repair-Kit-p59764/

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί τα 2 μαντζαφλάρια κ τα 10 σπειρώματα κάνουν 150 ευρά. Πόσο καλύτερα μπορεί να είναι από αυτά που έδειξε ο Πλάνετ κ που κοστίζουν το 1/10;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:
Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι αν θα βρω ίδια ή πολύ κοντινή σχέση με αυτή που χρησιμοποιούσα στο 80% των περιπτώσεων κ που ήταν φτιαγμένη για τα πόδια μου.
Τα σκέφτομαι σωστά γενικά;

[1] ...όλα αυτά έχουν βάση όταν είμαστε σε πελοτον και ακολουθούμε γκρουπάκι / σε πολύ σφικτό τέμπο / σε συγκεκριμένη διαδρομή. Εκεί, όντως, μπορεί να σου τύχει να μην βρίσκεις τα σωστά πατήματα - την κατάλληλη στιγμή - και να χάνεις πεταλιές / να κουράζεσαι / να στροφάρεις με ακατάλληλο ρυθμό και τελικά να χάσεις το γκρουπ....!!!!!!

Προφανώς, στην περίπτωσή σου, και των περισσότερων εδω μέσα, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. Άλλωστε, μετά από 4-5 βόλτες, θα βρεις μια χαρά τα νέα σωστά πατήματα σου για κάθε περίσταση (ειδικά αν μιλάμε για μια στανταρντ διαδρομή) και τίποτα δεν θα σου λήψει - τίποτα δεν θα σε δυσκολέψει.

Όταν στην κούρσα, από 3πλο (50-40-30 νομίζω), πέρασα σε κόμπακτ (50-34), όντως για 4-5 βόλτες είχα θέμα. Έπρεπε να αλλάζω/δοκιμάζω 2-3 σχέσεις για να βρω τη σωστή και να στροφάρω μέσα στο γκρουπ.... αλλά προφανώς η παρέα με "περίμενε" / δεν τέθηκε θέμα να μείνω πίσω, άντε να λαχάνιασα λίγο παραπάνω σε εκείνες τις "πρώτες δοκιμαστικές βόλτες"..... Τα πόδια γρήγορα συνήθισαν τους νέους συνδυασμούς (πατήματα) και δεν ξαναείχα θέμα.

Αν πάμε σε μικρές ή χαλαρές διαδρομές, σε σόλο ποδηλασία κλπ κλπ, καταλαβαίνεις ότι δεν τίθεται θέμα. Φαντάσου έναν ποδηλάτη με περισσότερα από 2-3 ποδήλατα, που το καθένα έχει διαφορετικά γραναζώματα.... θα έπρεπε κάθε φορά να "μαθαίνει" από την αρχή? Όχι, απλά συμβιβάζεσαι, το σώμα θυμάται, τα πόδια προσαρμόζονται, και όλα πάνε καλά.

[2] αντί για αλλαγή δ/β, δεν γίνεται να αλλάξεις κασέτα πίσω και να έχεις πιο μαλακά πατήματα? Δεν θα σου βγει πιο οικονομικό? πχ μια κασέτα 14-40 δεν θα έκανε τη δουλειά σου? (θέλει ψάξιμο, να δεις και τι σηκώνει το ντεραγιέ σου κλπ κλπ, απλά το αναφέρω σαν εναλλακτική)

[3] επίσης, αν ο δ/β έχει αφαιρούμενα φύλλα (ξεβιδώνεις αλλενόβιδες και αφαιρείς γρανάζια) δες ήπς αλλα΄ξεις μόνο γρανάζια και όχι ολόκληρο δ/β. Προσοχή, μετά θα θέλει κατέβασμα / επαναρύθμιση το μπροστά ντεραγιέ.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

H αλλαγή δισκοοβραχίονα δεν γίνεται για να αλλάξω σχέσεις αλλά επειδή έχει χαλάσει το σπείρωμα του βραχίονα που κουμπώνουν τα πετάλια. Είχα 2 επιλογές, να το φτιάξω ή να αλλάξω δισκοβραχίονα. Επειδή είναι φθηνός, αποφάσισα να τον αλλάξω. Και με την ευκαρία σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό σε δόντια που ίσως με βολέψει περισσότερο κ σίγουρα θα μου δώσει εμπειρία από κάτι που δεν είχα δοκιμάσει.

johnheret
Εικόνα johnheret
Παρών/παρούσα

δεν είμαι σίγουρος σε ποιά αναφερόταν ο Πλάννετ, αλλα όπως ισχύει για πολλά πράγματα, ότι πληρώσεις παίρνεις. Ειδικά στα εργαλεία, και εφ΄ όσον τα θέλεις για πολλές, αξιόπιστες χρήσεις, πρέπει να επενδύσεις, ακόμα και ποδηλατάς να μην είσαι. Θα αναγκαστείς να αγοράσεις ποιότητα. Η Var ήταν ιστορική και ποιοτική, δεν είμαι σίγουρος για το σήμερα

 https://www.vartools.com/de/9-16-x20tpi-pedal-thread...

https://www.sheldonbrown.com/var/pages/var0014.html

το δεύτερο λινκ με τα βελάκια δεξιά ή αριστερά, δείχνει μιά αξιόλογη σειρά, που κάλυπτε τότε

σχεδόν όλες τις ανάγκες του ποδηλάτου, ακόμα και μικρές ή μεγάλες επισκευές του πλαισίου

contact