Καλησπερα παιδια. Μετα απο χρονια ποδηλασιας αποφασισα να κανω την πρωτη μου σοβαρη αγορα. Κανω βολτες (100 - 150χλμ) Αφου ξεπερασα την σκεψη μου για gravel αφου εχω και χωματινο, αποφασισα να παω στην κατηγορια endurance (κοντα στα 1000ε). Ασφαλτινο ποδηλατο με σχετικα ξεκουραστη γεωμετρια και λαστιχο απο 28 και πανω, για να μην φοβαμαι λακουβες χαλικια κτλ. Σκεφτομαι για το speedster 20 της Scott . Καποια αποψη - προταση σχετικα;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Το gravel στην ελλαδα το παιρνεις για την ελληνικη ασφαλτο, οχι το χωμα!
Προσωπικη εμπειρια εχω απο το cube cross race. Κατα την γνωμη μου ειναι ο,τι πρεπει για γρηγορες βολτες σε πραγματικες συνθηκες και δρομους. Ερχεται με 32ρια λαστιχα αλλα πρεπει να χωραει μεχρι 40 ευκολα και εχει γεωμετρια αναμεσα σε endurance και gravel.
to cube cross race ειναι cyclocross και οχι gravel. Δεν ειναι το ιδιο πραγμα. Δεν ειναι καν κοντα. Και δεν ειναι σε γεωμετρια αναμεσα σε endurance και gravel. Αντιθετα το nuroad (αυτο ειναι το gravel) ειναι αναμεσα στο attain(road) και στο cross race(cycloocross).Απο εκει και περα. Το gravel ή αλλιως all road το παιρνεις ακριβως για αυτο. Εαν ειναι να πας all road, δλδ σε διαφορετικα terain, δλδ θα "θυσιασεις" λιγο απο το road για να εχεις την δυνατοτητα να πηγαινεις και σε κανενα χωματοδρομο. Δεν το παιρνεις για την ελληνικη ασφαλτο.
Τωρα για αυτο που ρωτας θα ελεγα να δεις καποιο ποδηλατο με discbrakes και οχι τοσο για τα discbrakes αλλα για τα υπολοιπα χαρακτηριστικα που ερχονται με την αλλαγη σε disc.
Αν δεν κυκλοφορείς στην πόλη και το έχεις για προπόνηση σε ανοικτό δρόμο, δεν βλέπω τον λόγο να μην πας σε κούρσα (έστω και με 28άρι ελαστικό). Εγώ με 25άρι είμαι και δεν έχω κανένα πρόβλημα σε επαρχιακούς δρόμους, δρόμους που συνδέουν χωριά, Εθνικές οδούς που πηγαίνω (δεν το χρησιμοποιώ όμως στην πόλη). Με 28άρι θα είσαι ακόμη καλύτερα.