Το ποδηλατικό κράνος δεν προστατεύει σε τίποτα είναι περιττό για το ποδήλατο με την μικρή ταχύτητα που κινείται και άβολο. Τώρα όσοι νιωθεται μεγάλη φοβία ας το κουβαλάτε μαζί σας πάντα προεραιτικο είναι εμένα και να μου το χάριζαν θα πήγαινε κατευθείαν στον κάδο των αποτελεσμάτων.
Το ποδηλατικό κράνος δεν προστατεύει σε τίποτα είναι περιττό για το ποδήλατο με την μικρή ταχύτητα που κινείται και άβολο. Τώρα όσοι νιωθεται μεγάλη φοβία ας το κουβαλάτε μαζί σας πάντα προεραιτικο είναι εμένα και να μου το χάριζαν θα πήγαινε κατευθείαν στον κάδο των απορριμάτων..
Θα ήταν χρήσιμο να πούμε και ποιοι απ' όλους αυτούς τους π/δ που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, τηρούν, έστω και "πάνω-κατω", κάποιου είδους προδιαγραφες.
Αν εννοείς τις νέες προδιαγραφές (με το ΦΕΚ Β 1053/2016) , απολύτως κανένας - τουλάχιστον στην Αθήνα.
Πιο παλιά υπήρχαν κάτι οδηγίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος με τις οποίες έχει φτιαχτεί ο νότιος άξονας και μερικοί άλλοι.
Το ποδηλατικό κράνος δεν προστατεύει σε τίποτα είναι περιττό για το ποδήλατο με την μικρή ταχύτητα που κινείται και άβολο. Τώρα όσοι νιωθεται μεγάλη φοβία ας το κουβαλάτε μαζί σας πάντα προεραιτικο είναι εμένα και να μου το χάριζαν θα πήγαινε κατευθείαν στον κάδο των απορριμάτων..
Φίλος μου, που εχουμε τελειωσει την προπονηση εκεινη την μέρα, τον χαιρετάω και αυτός περιμένει σε φανάρι να στρίψει σταματημένος, πισω του ταξί σταματημένο και έρχεται quaskai το οποίο πέφτει με φόρα στο ταξί και το ταξί εξφεντονίζει τον σταματημένο φίλο μου 3-4 μετρα μακρυά, μαζί με το ποδήλατο να σκάει με το κεφάλι σε πεζοδρόμιο, καθώς ήταν ανυποψίαστος. Κάνω 11 με 12 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο σε άσφαλτο και χώμα, έχω πιάσει ακόμα και 90 χιλιόμετρα, ξέρεις πότε με έσωσε το κράνος? 1 φορά μέσα σε ένα άλσος με μικρή ταχύτητα και άλλη μία όταν με σχεδόν μηδενικά χιλιόμετρα κόλλησε ο τροχος της κουρσας μου σε ένα φρεάτιο και έφυγα πάνω από το ποδηλατο καθως δεν προλαβα να ξεκουμπώσω και έσκασα με το κεφάλι. 2 φορες και 2 σπασμένα κράνη των 150 περιπου ευρω. Προφανώς για να σου χάριζαν κράνος και να το πέταγες στα σκουπίδια, θα έχεις μεγαλύτερη εμπειρία.
Ακόμα και για καφέ στην απέναντι καφετέρια να πάω με ποδηλατο, θα το φορέσω όχι μονο γιατι φοβάμαι, αλλά δινω και το παράδειγμα στα παιδιά μου και σε όσα πιτσιρικια τυχει να με δουν. Κρανος δεν φοράω όταν κάνω ποδηλατο, μόνο στο προπονητηριο!
Πέραν των ταχυτήτων που λες και εσύ, είναι και το τι προστατεύεις / τι αξία έχει .....
Αγαπητέ RockaRolla, δεν καταλαβαίνεις πόσο προσβλητικό είναι αυτό το «επιχείρημα»;
Και ξαναματαπαραπέμπω σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον pdf (στο τέλος της σελίδας) το οποίο όλοι εσείς με το «πολύτιμο περιεχόμενο κράνους» προφανώς δεν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε: https://www.cyclinguk.org/campaigning/views-and-brie...
Να το φοράς τότε μην πας πουθενά χωρίς το κράνος σου αφού νιώθεις τόσο ανασφάλεια στο ποδήλατο δικαίωμα σου. Δεν είσαι ο μοναδικός που κάνει 11000 - 12000 χιλιόμετρα τον χρόνο με το ποδήλατο και εμείς επίσης και περισσότερα πάντα χωρίς κράνος και όλα μια χαρά ακόμα και στις λίγες πτώσεις
Να το φοράς τότε μην πας πουθενά χωρίς το κράνος σου αφού νιώθεις τόσο ανασφάλεια στο ποδήλατο δικαίωμα σου. Δεν είσαι ο μοναδικός που κάνει 11000 - 12000 χιλιόμετρα τον χρόνο με το ποδήλατο και εμείς επίσης και περισσότερα πάντα χωρίς κράνος και όλα μια χαρά ακόμα και στις λίγες πτώσεις
Τα παραπάνω από 12000 χιλιόμετρα, με τι ταχυτητες τα πιάνεις που θεωρείς το κράνος μη απαραίτητο; Να σου είναι πάντα αχρείαστο σου εύχομαι!
Η ταχύτητα μου στο ποδήλατο είναι κοντά στα 30χλ την κρατάω για πολλά χιλιόμετρα όμως στο τέλος μιας μεγάλης διαδρομής ο μέσος όρος είναι γύρω στα 25χλ. Και όλα αυτά με ένα city run στο οποίο έχω αλλάξει τις ρόδες σε πιο ελαφριές και καλές και τα ελαστικα κάνω από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα καθημερινά σχεδόν ανάλογα με την όρεξη βέβαια προσεχώς θα αναβαθμιστεί σε κούρσα endurace η gravel. Ας έρθουμε στο κράνος τώρα δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη η τον κίνδυνο σε αυτά τα χιλιόμετρα για να βάλω το θεωρώ περιττό. Όσοι νιωθεται ανασφάλεια η κίνδυνο να το έχετε στο κεφάλι σας πάντα συνήθεια είναι και πρέπει να μείνει προαιρετικό.
makips wrote:
Να το φοράς τότε μην πας πουθενά χωρίς το κράνος σου αφού νιώθεις τόσο ανασφάλεια στο ποδήλατο δικαίωμα σου. Δεν είσαι ο μοναδικός που κάνει 11000 - 12000 χιλιόμετρα τον χρόνο με το ποδήλατο και εμείς επίσης και περισσότερα πάντα χωρίς κράνος και όλα μια χαρά ακόμα και στις λίγες πτώσεις
Τα παραπάνω από 12000 χιλιόμετρα, με τι ταχυτητες τα πιάνεις που θεωρείς το κράνος μη απαραίτητο; Να σου είναι πάντα αχρείαστο σου εύχομαι!
Η ταχύτητα μου στο ποδήλατο είναι κοντά στα 30χλ την κρατάω για πολλά χιλιόμετρα όμως στο τέλος μιας μεγάλης διαδρομής ο μέσος όρος είναι γύρω στα 25χλ. Και όλα αυτά με ένα city run στο οποίο έχω αλλάξει τις ρόδες σε πιο ελαφριές και καλές και τα ελαστικα κάνω από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα καθημερινά σχεδόν ανάλογα με την όρεξη βέβαια προσεχώς θα αναβαθμιστεί σε κούρσα endurace η gravel. Ας έρθουμε στο κράνος τώρα δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη η τον κίνδυνο σε αυτά τα χιλιόμετρα για να βάλω το θεωρώ περιττό. Όσοι νιωθεται ανασφάλεια η κίνδυνο να το έχετε στο κεφάλι σας πάντα συνήθεια είναι και πρέπει να μείνει προαιρετικό.
Το ποδηλατικό κράνος δεν προστατεύει σε τίποτα είναι περιττό για το ποδήλατο με την μικρή ταχύτητα που κινείται και άβολο. Τώρα όσοι νιωθεται μεγάλη φοβία ας το κουβαλάτε μαζί σας πάντα προεραιτικο είναι εμένα και να μου το χάριζαν θα πήγαινε κατευθείαν στον κάδο των αποτελεσμάτων.
Το ποδηλατικό κράνος δεν προστατεύει σε τίποτα είναι περιττό για το ποδήλατο με την μικρή ταχύτητα που κινείται και άβολο. Τώρα όσοι νιωθεται μεγάλη φοβία ας το κουβαλάτε μαζί σας πάντα προεραιτικο είναι εμένα και να μου το χάριζαν θα πήγαινε κατευθείαν στον κάδο των απορριμάτων..
Δεν ξερω με τι ταχυτητες κινεισαι εσυ, εγω δεν θα ελεγα τις δικιες μου "μικρες" παντως. :P
Πέραν των ταχυτήτων που λες και εσύ, είναι και το τι προστατεύεις / τι αξία έχει .....
Αν εννοείς τις νέες προδιαγραφές (με το ΦΕΚ Β 1053/2016) , απολύτως κανένας - τουλάχιστον στην Αθήνα.
Πιο παλιά υπήρχαν κάτι οδηγίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος με τις οποίες έχει φτιαχτεί ο νότιος άξονας και μερικοί άλλοι.
Αυτό ακριβώς εννοώ. Απλώς ήθελα αυτήν ακριβώς την πληροφορία διατυπωμένη σαφώς.. Για να μην τα λέω μόνο εγώ στον αέρα.
Φίλος μου, που εχουμε τελειωσει την προπονηση εκεινη την μέρα, τον χαιρετάω και αυτός περιμένει σε φανάρι να στρίψει σταματημένος, πισω του ταξί σταματημένο και έρχεται quaskai το οποίο πέφτει με φόρα στο ταξί και το ταξί εξφεντονίζει τον σταματημένο φίλο μου 3-4 μετρα μακρυά, μαζί με το ποδήλατο να σκάει με το κεφάλι σε πεζοδρόμιο, καθώς ήταν ανυποψίαστος. Κάνω 11 με 12 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο σε άσφαλτο και χώμα, έχω πιάσει ακόμα και 90 χιλιόμετρα, ξέρεις πότε με έσωσε το κράνος? 1 φορά μέσα σε ένα άλσος με μικρή ταχύτητα και άλλη μία όταν με σχεδόν μηδενικά χιλιόμετρα κόλλησε ο τροχος της κουρσας μου σε ένα φρεάτιο και έφυγα πάνω από το ποδηλατο καθως δεν προλαβα να ξεκουμπώσω και έσκασα με το κεφάλι. 2 φορες και 2 σπασμένα κράνη των 150 περιπου ευρω. Προφανώς για να σου χάριζαν κράνος και να το πέταγες στα σκουπίδια, θα έχεις μεγαλύτερη εμπειρία.
Ακόμα και για καφέ στην απέναντι καφετέρια να πάω με ποδηλατο, θα το φορέσω όχι μονο γιατι φοβάμαι, αλλά δινω και το παράδειγμα στα παιδιά μου και σε όσα πιτσιρικια τυχει να με δουν. Κρανος δεν φοράω όταν κάνω ποδηλατο, μόνο στο προπονητηριο!
Αγαπητέ RockaRolla, δεν καταλαβαίνεις πόσο προσβλητικό είναι αυτό το «επιχείρημα»;
Και ξαναματαπαραπέμπω σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον pdf (στο τέλος της σελίδας) το οποίο όλοι εσείς με το «πολύτιμο περιεχόμενο κράνους» προφανώς δεν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε: https://www.cyclinguk.org/campaigning/views-and-brie...
Να το φοράς τότε μην πας πουθενά χωρίς το κράνος σου αφού νιώθεις τόσο ανασφάλεια στο ποδήλατο δικαίωμα σου. Δεν είσαι ο μοναδικός που κάνει 11000 - 12000 χιλιόμετρα τον χρόνο με το ποδήλατο και εμείς επίσης και περισσότερα πάντα χωρίς κράνος και όλα μια χαρά ακόμα και στις λίγες πτώσεις
Η ταχύτητα μου στο ποδήλατο είναι κοντά στα 30χλ την κρατάω για πολλά χιλιόμετρα όμως στο τέλος μιας μεγάλης διαδρομής ο μέσος όρος είναι γύρω στα 25χλ. Και όλα αυτά με ένα city run στο οποίο έχω αλλάξει τις ρόδες σε πιο ελαφριές και καλές και τα ελαστικα κάνω από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα καθημερινά σχεδόν ανάλογα με την όρεξη βέβαια προσεχώς θα αναβαθμιστεί σε κούρσα endurace η gravel. Ας έρθουμε στο κράνος τώρα δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη η τον κίνδυνο σε αυτά τα χιλιόμετρα για να βάλω το θεωρώ περιττό. Όσοι νιωθεται ανασφάλεια η κίνδυνο να το έχετε στο κεφάλι σας πάντα συνήθεια είναι και πρέπει να μείνει προαιρετικό.
Ανάμεσα στο merida scultura 300 giant contend 1 van rysel rr 900 af
Ποιο θεωρείται καλύτερο για πολλά ασφαλτινα χιλιόμετρα;
Λιγο άκυρο εδώ το post όμως είπα να μην ανοίξω νέο θέμα.
Καλύτερα όμως να ανοίξεις ένα άλλο θέμα.