Aγορα single speed

5 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
aftergr
Απών/απούσα

Καλως σας βρηκα

 

Κατοχος ηδη mtb, μου εχει μπει για τα καλα στο μυαλο η αγορα ενος single speed, δεν θα γινει χρηση fix ακομα και αν υπαρχει επιλογη

Αν δεν εχει θα τοποθετησω drop bar και γενικα το θελω εως 11 κιλα και με τιμη μεχρι 300€

Η χρηση ειναι καποιες διαδρομες μεσα στην πολη, 10-15χλμ και προπονηση μεχρι εκει που αντεχω

Δεν με πειραζει να κατεβω σε εντονες ανηφορες, αλλωστε με το γραναζωμα παιζω και αργοτερα

 

Στην μικρη ερευνα αγορας, και εδω θελω την γνωμη σας, εχω καταληξει σε

Μεταχειρισμενο

Leader hero

Orient fix

 

Δεν μπορω να ξεπερασω αυτο το ποσο γιατι ηδη το mtb μου εχει φαει πολλα και δεν μπορω/θελω να δωσω αλλα

Θα ηθελα γνωμη για τα παραπανω γνωριζοντας την κατηγορια και οτι ειναι οικονομικες λυσεις

 

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
steliosp
Εικόνα steliosp
Απών/απούσα

Εφόσον μόνο το single σε ενδιαφέρει, θα πρότεινα να ψάξεις ένα παλιό κουρσάκι μέχρι 200-250E και να το κάνεις μονοτάχυτο. 

Θα είναι πιο όμορφο.
Θα σου δώσει την επιλογή να το γυρίσεις σε ταχύτητες ξανα, εφόσον το μετανιώσεις.
Είναι εντός budget σου.

Απλά θα προσέξεις να έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για να κάνεις τη ζωή σου εύκολη.

aftergr
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την απάντηση, ενδιαφέρον η γνώμη σου για μετατροπή διότι ουσιαστικά την γεωμετρία της κούρσας θέλω, για χαλαρές βόλτες βγάζω και το MTB που λέει ο λόγος. Το μόνο που φοβάμαι μην ξεπεράσω το όριο διότι βάλε το ένα βάλε το άλλο, τα έχω κάνει και με μοτοσυκλέτες αυτά, στο τέλος φτάνεις χαλαρά στο τριπλάσιο του προϋπολογισμού

 

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Νομίζω ότι αν πήγαινα ποτέ σε μονοτάχυτο, θα μετέτρεπα ένα μτχρσμν ποδήλατο και δεν θα αγόραζα νέο.... ειδικά, όταν βλέπω τις δύο επιλογές που έχεις βάλει.....

Καταλαβαίνω το budget σου και ΠΙΣΤΕΨΕ με, κανονικά και τα 300 που λες πολλά είναι. Ένα μονοτάχυτο ποδήλατο έχει να κάνει με την απλότητα και οικονομία, με άλλα λόγια μιλάμε για λιτότητα απλούστευση των πάντων..... Αλλά οι εταιρείες την έχουν δει κάπως....

Στο διαταύτα, (αν και έχω μείνει έξω από την αγορά μτχρμν) θεωρώ ότι ένα παλιό ατσαλάκι κουρσί, στα 150 ευρώ, στο νούμερό σου και άλλα 150 ευρώ για μαζέματα (ελαστικά + σαμπρέλες + ντίζες φρένων + τακάκια φρένων + γρανάζι + αποστάτες + εργατικά για καμιά ακτινολόγηση και λύσιμο ελεύθερου πίσω και ρύθμιση κανα κέντρου) και λίγη προσωπική εργασία (λύσιμο + καθάρισμα + λίπανση + επισκευή σε αμυχές στο χρώμα?) θα είσαι παραπάνω από ΤΖΕΤ..... και θα το χαρείς με το παραπάνω για χρόνια.

aftergr
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την απάντηση 

Θα κοιτάξω τελικά μεταχειρισμένα έτοιμα, ή αν βρω κάποιο να το μετατρέψω