Και κάπως ετσι αρχίζουμε ,να ευχαριστήσω την διαχείρηση για την εγγραφή και να ξεκινήσω.
Αυτό το πλαίσιο το βρήκα μέσα από τα ταξίδια μου ανά τον κόσμο.Είναι επετειακό 50χρονων της Daccordi και ντύθηκε με 1ης γενιάς campagnolo c record με cobaltos η οποία επιχρυσώθηκε ,Στην πορεία ήρθαν και ένα ωραίο ζευγαράκι χρυσών τροχών.Η δερμάτινη ταινιουλα ράφτηκε από εμένα ,και όλη η σειρά λύθηκε καθαρίστηκε ,στιλβώθηκε και επιχρυσώθηκε .Ένα μοναδικό κομμάτι Νο 1700 από 2000 που συνολικά δημιουργήθηκαν παίρνει την θέση που του αξίζει .
Φωτογραφίες εδώ γιατί δεν μπορούν να ανέβουν λόγω υψηλής ανάλυσης
https://www.pedalroom.com/bike/daccordi-50th-anniversary-44271
Αξιολόγηση:
(4 ψήφοι)
Συγνώμη που θα αναφέρω δυό ανέκδοτα, που όμως αντικατοπτρίζουν την αλήθεια, αλλα είναι ο σχολιασμός μου αφού αποφάσισες να πάρεις ανατροφοδότηση για το project.
Κάποτε ο Βλάχος (ζητώ συγνωμη απο τους βλάχους απανταχού), αποφάσισε να βάλει στην συλλογή των πινάκων του μιά...Αγιογραφία σπάνια. Τότε βρίσκει τον Ζωγράφο, και του λέει...¨δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλα θα μου φιλοτεχνήσεις έναν Χριστό, να φουράει χρυσά τσαρούχια" ...Ρε καλέ μου, ρε χρυσέ μου...(απαντάει ο Ζωγράφος)...αυτά δεν γίνονται...Αποκλείεται. ...Με τούτα και με κείνα, ενώ ο Βλάχος είχε φτάσει ήδη στις τριάντα χιλιάδες ευρώ για μιά απλή ζωγραφιά, ας την πουμε Αγιογραφία, ...ο Ζωγράφος αποφάσισε και τελείωσε τον Χριστό, με χρυσά τσαρούχια, καθισμένο σε πολυθρόνα! Στην υπογραφή του κάτω δεξιά έγραφε..."θέλοντος του Βλάχου, μην θέλοντος του Ζωγράφου...ε, ναι Χριστέ μου, Φόρεσες και εσύ Χρυσά Τσαρούχια"!
Το δεύτερο ανεκδοτάκι, ως υποστηρικτικό του οτι το ποδήλατο πλέον έγινε κιτσ έτσι όπως το έφτιαξες, είναι αυτό που μου είχε πει κάποτε ένας Ιταλός ράφτης για τα κλασσικά ποδήλατα (για αυτούς που πάνε και ...σε πλαίσιο με μούφες βάζουνε...δισκόφρενα, briefters και άλλα, μη κλασσικά, με τριάντα και πλέον χρόνια διαφορά απο την κλασσική πες εποχή των eightys. Το ποδήλατο λέει αυτό, είναι ..Μπεν Χουρ! (στην συγκεκριμένη ταινία που γυρίστηκε και στην Ιταλία, σε κάποια φάση λέει βλέπουμε έναν Αρματοδρόμο ιταλό αρχαίο στρατιώτη, να φοράει ρολόϊ χειρός!
Δεν ξέρω όλα αυτά κατα πόσο είναι πραγματικά, ωστόσο πρέπει να σου αναφέρω καλέ μου φίλε οτι ενώ το ποδήλατο είναι συλλεκτικό και αριθμημένο, πήγες και το επιχρύσωσες σκαρτεύοντάς το και δείχνοντας μιά ανθρώπινη μεν ματαιοδοξία δε, που δεν κολλάει με τις κλασσικές κούρσες. Δεν θα το έκανα με τίποτα αυτό που τόλμησες, απλά επειδή είναι υπερβολή και λόγω του οτι μιά κούρσα είναι για το δρόμο , για να τρέχει. Αντε να τη βάζεις στο σαλόνι επειδή είναι επετειακή. Το να την μαλαματώσεις, κάνοντάς τη λατέρνατιβ, καρακιτσαριό όπως σοφά έχει πει και ένας εδώ συνφορουμίτης καλός, έδειξες μιά υπερβολή που δεν χωράει στο κλασσικό ποδήλατο. Ηδη είναι σπάνιο, απο την αρίθμησή του και την κατασκευή του. Σαν (για να πούμε και το φιλοτελικό αντίστοιχο!) σαν ...να βρήκες έναν σπάνιο Ερμή γραμματόσημο μοναδικό Ελληνικό, και να του ζωγράφισες μουστάκια με χρυσό μαρκαδόρο. Πήγες κι έβαλες αλουμινένια παράθυρα με χρυσαφί πόμολα στην Ακρόπολη. ΜΑκάρι να μη το δει ο Μαστρολουίτζι. Θα ανατριχιάσει. Σίγουρα όμως απο ευγένεια δεν θα σου πει αυτά που παραπάνω γράφω και συγνώμη για το επιθετικό μου ύφος.Το ποδήλατο ανήκει σε εσένα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να αποζητά "υπεράσπιση" για κάτι που (αν το ρωτούσες ) δεν ήθελε να του κάνεις!
Καλή τύχη, καλά χιλιόμετρα, με όποιο ποδήλατο διαλέξεις να ρολάρεις χωρίς άγχος κλοπής ή φθοράς
Δεματικό καλωδίων (tie wrap) στο pedal room σε κλασσική κούρσα?! Είχα ξαναδεί σε ένα site κλασσικών ποδηλάτων πάλι επιχρυσωμένο 50th Daccordi. Καθαρή αστοχία στην επιλογή υλικών. Πολύ λυπάμαι
Μετα αηδίας
Γιάννης
Γιάννη, όπως το δει κανείς.... Στα μάτια μου, που δεν είμαι π(ι)ουρίστας του στυλ σου, βλέπω ένα πανέμορφο ποδήλατο, φτιαγμένο με πολύ μεράκι και γούστο, και με προσωπικές πινελιές που του έχουν δώσει μια αίγλη που θυμίζει τις εποχές που πρωτοκύλισε στους δρόμους....
Θα ήθελα πολύ να το δω από κοντά και να το χαϊδέψω (θα δίσταζα να το καβαλίσω - ευτυχώς δεν είναι στο νούμερό μου)
Με πρόλαβε ο RockaRolla πάνω που ετοιμαζόμουν να γράψω κάτι παρόμοιο...
Είναι πραγματικά ένα πολύ αξιόλογο σύνολο (frameset και περιφερειακά) που ανακατεσκευάστηκε με πολύ αγάπη, μεράκι και χρήμα...
Το αισθητικό κομμάτι που είναι εντελώς υποκειμενικό, με ξενίζει λίγο και μιλάω κυρίως για τα επιχρυσωμένα μέρη... Θα προτιμούσα προσωπικά πιο προσγειωμένες προσεγγίσεις όχι τόσο για την πιστότητα της ανακατασκευής όσο για τη χρηστικότητα...
Από κει και πέρα, περισσότερο από τα χρυσά μέρη, με ενόχλησε η άκομψη κριτική του Johnheret που κουνάει το δάκτυλο σαν ιερεξεταστής, χωρίς να έχει υποστεί τη διαδικασία να εκθέσει καποιο δικό του αναπαλαιωτικό εγχείρημα στην κριτική των υπόλοιπων...
θα έρθει και μένα η ώρα μου! χα χα! να είστε όλοι καλά! Αν νομίζετε οτι πρέπει να διαγράψω τα σχόλια εννοείται είμαι στην διάθεσή σας (αν δεν τα διαγράψει η Διαχείριση). Συναφής και η ιερά εξέταση με τα ρωμαιοκαθολικά και ιταλικά θέματα! δεν πρόκειται να βασανίσω κανέναν, ούτε βασάνισα ποτέ μέταλλα ή άτομα. Αξίζει όμως να ερευνήσουμε τον τρόπο "ταλαιπωρίας" μεταλλουργικής της επιχρύσωσης; O Daccordi (λογω της κακής φήμης των Ιταλών-ικανοί για όλα! ) και λόγω της ανατροφοδότησης οτι "ξεφλουδίζουν ξεβαφουν " και λοιπά, είχε φτιάξει πλαίσια με ειδική εσωτερική αντιδιαβρωτική κάλυψη. Nickel plated, κάπως έτσι το έλεγε, nickel protection. Τα βλέπεις μετά απο πενήντα χρόνια και είναι σαν καινούρια, Και εκατό χρόνια μετά πλέον, παλι έτσι θα είναι. Πιστεύω προσωπικά παντα, πως το κλασσικό, double diamond Σχήμα της κούρσας, είναι ένα κόσμημα απο μόνο του που δεν θέλει να του συμπεριφερθείς όπως σε εικονίσματα
https://www.veloversum.com/daccordi-turbo-en
Ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες!
Υ.Γ.όταν βάζεις jagwire (η οποία, εντάξει, έχει ποικιλία σε καλώδια ποδηλάτου, ντιζες δηλαδή και σύρματα κλπ), ντίζα στο πίσω ντεραγιέ, ε, δεν κολλάει τώρα μιά εταιρεία με έδρα Ταιβάν ή ΑΜερική ή όπου αλλού εκτός απο Ευρώπη και μάλιστα Ιταλία. με ένα επετειακό, μοναδικό ποδήλατο. Αυτά είναι βιασύνες.Εκτός αν θέλεις να πας μιά βόλτα. Εκεί, πάω πάσσο. Αλλα αν το θέλεις για Κυριακάτικες, χαλαρωτικές, απολαυστικές βόλτες, δεν θα το ευχαριστηθείς, γιατι θα τρέμεις στην ιδέα μήπως και αρχίσουν τα χρυσαφάκια να σκροπίζουν στο δρόμο και να φωνάζουν τα πιτσιρίκια όλα πίσω....ΟΑΑΑΑαααα. Σα το Ζαμπέτα ένα πράγμα!
Ούτε όμως ως ...εκθεσιακό θα το απολαύσεις, γιατι καλύτερα θα ήταν να πάρεις ένα τέτοιο
https://www.velo-heaven.co.uk/products/stepped-ferru...
και να αποφύγεις τα Δεματικά Καλωδίων Α. Ε. ! ....και να είσαι εκθεσιακά σωστός, παρά να προσπαθήσεις να κρύψεις τη μάρκα jag wire απο κάτω, έτσι, να μη φαίνεται .Αυτά που βλέπει η πεθερά! Καλύτερα "να σου τη λέμε¨" Ελληνικά, παρά να τα ακούς απο ξένους.
Δεματικά καλωδίων χρησιμοποιούν οι ηλεκτρολόγοι, οι εγκαταστάτες, οι κηπουροί και λοιπά
Να μιά ωραία πατέντα για δεματικά!
https://www.youtube.com/watch?v=EcCVnaMzS1Y
Κοντολογίς, ένα stepped ferrule θα έκανε τη δουλειά του νομίζω. Αν δεν κάνω λάθος η ντίζα του πίσω ντεραγιέ δεν πρέπει να κάνει τόσο μεγάλη καμπύλη, εξ αυτού του θέματος. Το ....jagwire έπρεπε να ήταν πιό κοντό. Υπάρχουν πολλά αυθεντικά στο ebay.it με 25 ευρώ. Εκεί πρέπει να δώσεις χρήματα, παρά σε χρυσαφένιους παραλογισμούς και υπερβολές. ΚΑι θα είσαι era correct, παγκοσμίως αποδεκτός.Να μην ψάχνουμε καλώδια απο το Μοναστηράκι ή απο το jaguar wire, όσο καλά και να είναι δεν κολλάνε. Την εποχή που κατασκευάστηκε με πολύ μεράκι αυτό το Daccordi, η jagwire δεν ήξερε που της πάνε τα τέσσερα. Βρισκόταν στη αρχή της πορείας της και πιθανό ψαχνόταν για να βρει το βηματισμό της. Πιστεύω πως είναι καλύτερο, κομμάτι κομμάτι να το μοντάρουμε το ποδήλατο, απο τα χεράκια μας, άβαφο, nos, αν γίνεται, παρά να του εμπιστευόμαστε την τύχη του σε αρπακολατζήδες γανωματήδες ή άλλους επαγγελματίες. Ενα ποδήλατο, και καλό, αλλα να το ξέρουμε μέχρι βίδας και ελατηρίου. Δεν είναι δύσκολο, επειδή σήμερα το ίντερνετ σου μαθαίνει τα πάντα. Πολύ σημαντική επίσης η μελέτη βιβλίων, το προσωπικό ψάξιμο, η επιμονή, η υπομονή και τα ξενύχτια."Φωνάζω" επειδή νιώθω σαν και εσένα. Το εισόδημά μας πλέον δεν επιτρέπει και πολλά πολλά. Ο κάθε ένας, κάνει τον προυπολογισμό του και καλό είναι το πάπλωμα να σκεπάζει ολόκληρα τα πόδια μας. Αλλα όταν μπαίνουμε σε τέτοια διαδικασία χωσίματος χρήματος αλλα και έκθεσης σε υποψιασμένο κόσμο, πρέπει να είμαστε έτοιμοι ακόμα και για ψηφοφορία. Θα του βάλω ένα πέντε με άριστα το δέκα, ωστε να το ξαναδώ με νέα πράγματα, ελπίδα και politically, era correct, όπως αρμόζει σε ένα daccordi.
Aντε να ρίξω και τα Γαλλικά μου! D' accord ? (σύμφωνοι?) χα χα! καλή δύναμη, θα την χρειαστούμε όλοι, τουτες τις μέρες της Αμφιβολίας
https://www.daccordicycles.com/the-stunning-bike-res...
Συνεπώς ότι και να πω εγώ, η γνώμη μου περισσεύει, ευχαριστώ για την κατανόηση!