Επιλογη ελαστικων για GIANT RAPID 3

17 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Χρονια πολλα στην παρεα και παντα υγεια.

Εχω ενα GIANT RAPID 3 2013 για συχνη μετακινηση εντος πολης.

Τον τελευταιο 1,5 χρονο  φοραω Continetal Gatorskin 25c χωρις να εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα,παρα μονο σε βρεγμενο οδοστρωμα.

Γνωριζει καποιος ποια ειναι η μεγιστη διασταση που μπορω να τοποθετησω στο συγκεκριμενο,για να εχω ποιο ανετη μετακινηση?

Επισης ποιο αξιοπιστο ελαστικο μου προτεινετε?

 
 

 

 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Απο 23 έως 28 παίρνει. Τα 28άρια θα ειναι οk, λογικά. χωρίς να "βρίσκουν" κάπου, και θα είναι πιό άνετα.

https://www.cyclingweekly.com/news/best-winter-tyres...

 Gatorskin πάλι, 28άρια μου φαίνεται καλή επιλογή, Καλές βόλτες!

https://www.bikeforums.net/fitting-your-bike/935476-...

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Υπαρχει περιπτωση να παιρνει 700x32c?

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

οι τροχοί και τα φρένα του είναι δρομίσια, το clearance μικρό, θέλει έλεγχο (πριν την απόφαση αγοράς). Νομίζω προσεκτικά στη βροχή δεν υπάρχει θέμα. Είναι στιγμές που το ελαστικό σκίζει το νερό, αλλα και φάσεις οπου υπάρχει όντως η ανάγκη να υπάρχουν "καναλάκια" για να γίνει η απαγωγή του νερού. Υπάρχει μιά μικρή ομοιότητα με του αυτοκινητου το φαινόμενο

https://cyclonews.gr/2017/12/16/%CF%80%CE%BF%CE%B4%C...

Είναι πολύ δύσκολο απο όσο ξέρω, ένας τύπος ελαστικού να τα κάνει όλα. Ο ένας είναι βροχολάστιχο, ο άλλος βρωμολάστιχο, υπάρχουν λάστιχα για στεγνό, ακριβά, φτηνά, της τρελής γίνεται.Σοβαρολογώ, με κάτι 26άρια κινέζικα μάλλον, έχω βρει την υγειά μου, σε όλες τις συνθήκες πολέμου, αλλα το μόνο τους μειονέκτημα είναι οτι βρωμάνε!

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Με μια προχειρη ματια που εριξα,φαινεται να μπορει να παρει 32c οριακα.

Βεβαια δεν ειμαι σιγουρος,γι'αυτο και ρωταω την παρεα αν γνωριζει καποιος για το συγκεκριμενο ποδηλατο.

Ο λογος βεβαια,που θελω να βαλω 32c ειναι για μεγαλυτερη ανεση στους Ελληνικους δρομους.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Eίχα το  4 του 2012. Στην ουσία είναι ποδηλατο (ανοιχτού)δρόμου, με ίσιο πηρούνι, και το ονόμασαν Φιτνες. Στιβαρό, κοφτό, δεν συγχωρούσε ανωμαλίες στην άσφαλτο, με 25άρια. Το έδωσα σε ένα φίλο, ψιλομετανιώνοντας, αλλα αν με ρωτούσες, θα έλεγα οτι η πόλη δεν είναι και το καλύτερο τερραίν για το Ραπιντ(τουλάχιστον με τα ελαστικά που έχει απο τη μαμά του).Παρ όλο που έχει πιό όρθια στάση απο την καθαρόαιμη κούρσα, νομίζω δεν είναι κατάλληλο για πόλη. Τα πάει όμως καλά και μέσα σε αυτή, λόγω μετάδοσης Αν όμως χωράνε τα φαρδύτερα, και εφ οσον δεν ακουμπάνε σε σκελετό ή στις δαγκάνες (προσοχή εκεί, μήπως ύστερα απο κανένα σαμαράκι σκάσεις με επιτάχυνση βαρύτητας και το λάστιχο αγγίξει κάτι, θα λειτουργήσει όλο αυτό, σαν φρένο, που δεν του έδωσες όμως εντολή για φρενάρισμα), τότε μπορείς να πας σε 32 ή 30 καλύτερα. Εναλλακτικά, να βάλεις πίσω 32άρι? η πολη θέλει σβελτάδα με 26 άρηδες τροχούς μάλλον, και όχι σκελετό απο  αλουμίνιο, που δεν συγχωρεί τις λακούβες και "στα φέρνει όλα πάνω σου". Κουνάει τα σφραγισματα!  Οδηγώντας μέσα στην πόλη, υπο φυσιολογικές συνθήκες, θέλουμε κάτι απορροφητικό, που να συγχωρεί τις ανωμαλίες και να τις φιλτράρει. Η πόλη-θέλει χρωμόλη

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Μπορει να μην εχει την ανεση που σου παρεχει ενα trekking ποδηλατο η ενα mountain,οσο αφορα τους Ελληνικους δρομους,αλλα πραγαματικα η κυλιση του  και η ανεση σε μεγαλες αποστασεις δεν συγκρινονται με τα παραπανω  που σου αναφερα.Βρεθηκα αρκετες φορες με φιλους και γνωστους να ποδηλατω εχοντας στην κατοχη τους trrekking κι mountain και πραγματικα τους ρυθμους του fitness δεν μπορουσαν να ακολουθησουν,αντιθετως τους κουραζε.Γι'αυρτο και 7 χρονια που το εχω δεν το εχω αλλαξει,απλα μπηκα στο τριπακι τον τελευταιο καιρο να βαλω ποιο φαρδυ ελαστικο,για να πετυχω εστω μια μικρη ανεση στους μπαλωμενους δρομους.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

οκ, σόρρυ, έγραψα φλατ, εννοούσα τιμόνι.

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

 Aυτα τα φοράω στο kona dew για αστική μετακίνηση και τα συνιστώ ως πολύ ανετα και ασφαλή σε βροχή κλπ...Προσωπικά εβαλα 28mm μπροστά και 30mm πίσω  https://www.rosebikes.com/schwalbe-one-tube-type-per....Προηγουμενως, ειχα 28mm gatorskin της continental ...Κρατανε μαλλον για περισσότερα χιλιομετρα από τα schwalbe αλλά για ανεση και για βρεγμενο τα schwalbe one  αποδεικνύονται  πολύ ανώτερα

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Εσενα χωραει αυτη η διασταση,γιατι εχεις ποδηλατο τυπου trekking-πολης,εγω δεν ξερω ποια ειναι η μεγαλυτερη διασταση που μπορω να τοποθετησω και αυτο ψαχνω.Θα προτιμουσα ομως να βαλω 700x32c.Ισως να το παιρνει οριακα.....Και με τα700x 25C που φοραω δεν εχω θεμα,αλλα σιγουρα με τα 32c θα εχω καλυτερη ανεση.Ενα ελαστικο που μου εχει προτεινει ενας φιλος ειναι το MAXXIS OVERDRIVE 700 x 32C MaxxProtect 5mm.Moυ ειπε καλα σχολια και πως ειναι αρκετα ανθεκτικο σε αιχμηρα μικροαντικειμενα,λογω της προστασιας που διαθετει στο πελμα του,τον 5mm......Γνωριζεις κατι για το συγκεκριμενο?Ειναι και σε καλη τιμη,στα 20ευρω.

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Τελικα το Giant Rapid 3 μπορει να παρει μεγιστη διασταση 700x35c τουλαχιστον στα ελαστικα ΜAXXIS.Προσωπικα κατεληξα σε ΕΛΑΣΤΙΚΑ Maxxis Overdrive MaxxProtect 5mm 700x32 (Συρμάτινα)  και πραγματικα η συμπερφορα του ποδηλατου σε ανεση,αλλαξε προς το καλυτερο.Με τα 700x25c μπορει να ειχα  λιγο  ποιο καλη κυλιση αλλα το ποδηλατο ηταν σκληρο σε ανωμαλο οδοστρωμα

Ευχαριστω οσους με βοηθησαν  στα ερωτηματα μου.......

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

η διαφορα στην κυλιση που βλεπεις ωφειλεται περισσοτερο στον τυπο του ελαστικου και οχι στο μεγεθος

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Σαφως και παιζει ρολο ο τυπος του ελαστικου και η πολυ μαλακια γωμα που εχει,αλλα θεωρω πως παιζει ρολο και η μεγαλυτερη επιφανεια τριβης που εχει με το οδοστρωμα.Αυξηθηκε απο 700x25c σε 700x32c.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

κοκο wrote:

Σαφως και παιζει ρολο ο τυπος του ελαστικου και η πολυ μαλακια γωμα που εχει,αλλα θεωρω πως παιζει ρολο και η μεγαλυτερη επιφανεια τριβης που εχει με το οδοστρωμα.Αυξηθηκε απο 700x25c σε 700x32c.

Κλασικη παρανοηση. Εαν το τενσιον του ελαστικου ειναι ιδιο και το ελαστικο ειναι το ιδιο μοντελο τοτε το ιχνος του ελαστικου εχει αλλο σχημα αλλα ακριβως το ιδιο συνολικο εμβαδον. Που σημαινει οτι η επιφανεια επαφης με το οδοστρωμα ειναι ιδια αλλα με αλλο σχημα. https://i.pinimg.com/originals/d3/82/19/d38219b172f3...

εαν το παμε και τελειως θεωρητικα το πιο φαρδυ ελαστικο εχει και λιγοτερη τριβη κυλισης. (Δεν πολυισχυει σε πραγματικες συνθηκες)

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

Επειδη δεν το εχω ψαξει σε τοσο βαθος,σου ειναι ευκολο να γινεις ακομη ποιο αναλυτικος για να το καταλαβω καλυτερα?

Αν καταλαβα καλα,παιζει ρολο το σχημα του πελματος του ελαστικου,που ερχεται σε επαφη με τον δρομο,σε συγκριση παντα αναμεσα σε ιδιες διαστασεις ελαστικων?

Οταν δηλαδη  η επιφανεια προσφυσης ενως ελαστικου,μειωνεται,μειωνεται και η αντισταση  κυλισης του?

 

 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Ωραίο ποδήλατο έχεις το είδα τώρα σε φώτο, καλές βόλτες εύχομαι με τα νέα σου ελαστικά!!!

κοκο
Εικόνα κοκο
Απών/απούσα

YokoChoco wrote:

Ωραίο ποδήλατο έχεις το είδα τώρα σε φώτο, καλές βόλτες εύχομαι με τα νέα σου ελαστικά!!!

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου.Καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια,ΑΓΑΠΗ και καλες βολτες!!!!!

contact