Merida 880 race

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Καλημέρα παιδιά 

Είμαι νέος στο χώρο του ποδηλάτου και πολύ ενθουσιασμένος μπορώ να πω.

Έχω στην κατοχή μου ένα Merida 880 race και σκέφτομαι να το αναβαθμίσω (δεν σκοπεύω να το πουλήσω λόγο συναισθηματικού δεσίματος), σκέφτομαι να ξεκινήσω από τροχούς στην συνέχεια τιμόνι και αργότερα σέλα και παλουκοσελο,για τους τροχους τώρα, φοράει τους εργοστασιακούς alexrims r450 τι μου προτείνετε για να πάρει μια ανάσα το καημένο;;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Γράψε μας τι χρήματα διαθέτεις - για αρχή...

Συμφωνώ για τους τροχούς, αν και θα πρέπει να μας πεις και τι σκοπεύεις να κάνεις, θέλεις προφίλ (για ευθείς / αεροδυναμικό σετ τροχών) ή κάτι πιο ελαφρύ για ανηφόρες?

Άντε να καταλάβω και την αλλαγή σέλας, αν δεν βολεύεσαι με τίποτα επάνω της.... Αλλά παλουκόσελο και τιμόνι???? Πως έφτασες εκεί? Μήπως δεν κάθεσαι σωστά / δεν έχεις σωστό νούμερο σκελετού και κάνεις διορθωτικές κινήσεις παίζοντας με offset κλπ κλπ? Θα σου έλεγα ότι ναι, γίνεται αλλά κάποιες φορές είναι μάταιος κόπος...

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Γράψε μας τι χρήματα διαθέτεις - για αρχή...

Συμφωνώ για τους τροχούς, αν και θα πρέπει να μας πεις και τι σκοπεύεις να κάνεις, θέλεις προφίλ (για ευθείς / αεροδυναμικό σετ τροχών) ή κάτι πιο ελαφρύ για ανηφόρες?

Άντε να καταλάβω και την αλλαγή σέλας, αν δεν βολεύεσαι με τίποτα επάνω της.... Αλλά παλουκόσελο και τιμόνι???? Πως έφτασες εκεί? Μήπως δεν κάθεσαι σωστά / δεν έχεις σωστό νούμερο σκελετού και κάνεις διορθωτικές κινήσεις παίζοντας με offset κλπ κλπ? Θα σου έλεγα ότι ναι, γίνεται αλλά κάποιες φορές είναι μάταιος κόπος...

Γιατι οι περισσοτεροι λενε οτι πρεπει να αλλαξεις τιμονι και παλουκοσελο με carbon γιατι τοτε το ποδηλατο μεταμορφωνεται (ΝΟΤ) και εισαι και 30 χλμ πιο γρηγορος wacko1. Για εμενα απο τις πιο ακυρες αλλαγες εαν βολευεσαι πανω στο ποδηλατο.

Απο εκει και περα. Τροχοι (ναι σιγουρα, αυτοι που φορας ουτε κυλανε(κυλανε αλλα οχι τρομερα καταλαβαινετε τι θελω να πω) αλλα και παλι δεν χρειαζεται να ξεφυγει (carbon κτλ κτλ). Ενα καλο σετακι αλουμινιου σχετικα ελαφρυ κανεις μια χαρα την δουλεια σου και δεν θα χρειαστει να ξαναασχοληθεις. Εκτος εαν γουσταρεις να βλεπεις carbon προφιλ οποτε πασο, λειτουργικα παντως δεν χρειαζεται κατι παραπανω. Ετσι και αλλιως δεν μπορεις να βαλεις πολυ συγχρονο ζευγαρι (wide-u shape κτλ) αφου δεν χωραει στον σκελετο σου (στα ψαλιδια πισω). Ενα σετακι ελαστικα και εισαι κομπλε. Εκτος εαν φοραει μπροστα τον τριπλο δισκοβραχιωνα (τα περισσοτερα φοραγαν τριπλο μπροστα) που τον αλλαζεις με κατι διπλο και πολυ ελαφρυτερο (οι τριπλοι ειχαν ολα τα γραναζια σιδερενια και πολυ βαρια). Μετα αλλαζεις μονο οτι σε προβληματιζει στην χρηση (πχ οταν θα αρχισεις να πηγαινεις πιο γρηγορα με τις αλλαγες που λεω θα δεις οτι θελεις και καλυτερες δαγκανες φρενων) αλλα αυτα θα τα κανεις οσο βλεπεις τι σε κραταει πισω. ΠΑντως εαν βαλεις τους τροχους που πρεπει (το εχω κανει αρκετες φορες και το εχω δει στην πραξη) το συνολο σκελετου-πιρουνι με σωστους τροχους μπορει να σε παει πολυ πολυ μακρια.

BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Ενας φιλος αναβαθμισε το κουρσακι του και σκεφτομαι να παρω αυτες που εβγαλε ,οι τροχοι ειναι οι campagnolo eurus g3. για πειτε την γνωμη σας????

Τωρα για σελα και τιμονι δεν εχω καποιο θεμα ειναι η αληθεια απο κουβεντες εχω καταληξει σε αυτες της σκεψεις. Αν και σελα θα χρειαστω γιατι το ποδηλατο το χρησιμοποιω καθημερινα για βολτες και για το πανε ελα στην δουλεια μου και οπως καταλαβαινετε δεν φοραω ρουχα καταλληλα (τζιν-παντελονι στην καλυτερη φορμα) με αποτελεσμα να εχει αρχισει να φθειρεται.

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Οι campagnolo eurus αν θυμάμαι καλά είναι οι Fulcrum Racing 1 (πάνω από τους 3 και κάτω από τους Zero). Μιλάμε για ΚΑΛΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ. Για μένα είναι ένα ζευγάρι καλών αλουμινένιων τροχών.

Δύο σχόλια:

[α] δεν ξέρω τι παίζει με την υποστήριξη / ανταλλακτικά. Κάποτε χρειάστηκα ακτίνες για μπροστινό Fulcrum Racing 3. Δεν είχα ποτέ υποστήριξη από την επίσιμη αντιπροσωπία. Αναγκάστικα και αγόρασα μπροστινό Zonda για να τον "ταιριάξω" με τον πίσω....

[β] επειδή μιλάς για μτχρ αλουμινένιους τροχούς, θα πρέπει να τσεκάρεις αν θέλουν ακτινολόγηση (το εύκολο), αλλά κυρίως αν τα ρουλεμάν θέλουν αντικατάσταση (ακριβό) και αν το τοίχωμα του στεφανιού στο μέρος που ακουμπάει το τακάκι έχει λεπτείνει (οπότε ουσιαστικά δεν έχει ψωμί ο τροχός). Δεν αναφέρω καν ραγίσματα ή άνοιγμα στο μέρος που συγκολείται για να γίνει κύκλος.... άλλωστε αυτά φαίνονται εύκολα με το μάτι.

 

BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Απ'οσο ξερω τους εβγαλε γιατι εβαλε με δισκοφρενα και απο τα λεγομενα του δεν εχουν το παραμικρο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

εκεί πήγε το μυαλό μου. Αν τους δίνει σε καλή τιμή, θα μπορούσες να το σκεφτείς. Αξίζει το έξοδο. Σε σύγκριση με τους alexrims r450  που λες ότι φοράς τώρα, κατεβαίνεις μισό κιλό άνετα. Κερδίζεις και πολλά άλλα, μιλάμε για ποιοτική υλοποίηση της Campagnolo. Μίλα και με τον Κωστή ( kktsol ), να δεις τι έχει να σου προσφέρει - αντίστοιχα. Μπορεί να εκπλαγείς.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

δεν γινεται αυτο. Εαν το ποδηλατο εχει rim brake τοτε δεν μπορεις να βαλεις δισκοφρενατους (εκτος εαν κανεις extreme πατεντα που παλι μπουρδα κανεις). Εκτος εαν αλλαξε ποδηλατο οποτε του εμειναν οι τροχοι. Οποτε δεν μπορει να τους εβγαλε για να βαλει δισκοφρενατους (οκ μπορει να εννοεις κατι αλλο οποτε μην κολλαμε σε αυτο)

Απο εκει και περα.

Εαν ειναι οι παλιοι eurus και ειναι σε καλη κατασταση (εαν ειναι παλιοι δυσκολο να ειναι σε τοοοοσο καλη κατασταση) τοτε ειναι μια χαρα. Προσοχη εαν ειναι οι c17 ειναι στα ορια λογω φαρδους να μπουν στο ποδηλατο σου. Εαν ομως δεν εχουν τα σερβις που πρεπει τοτε μπορει να εχουν πολλα θεματα που δεν φαινονται (ρουλεμαν (κομπλε περιπου 100 ευρω με ολα τα εξαρτηματα), κολλημενες ακτινες οποτε δεν ακτινολογειται γιατι οταν δοκιμαζεις σπανε οι ακτινες (κοστιζει η μια ακτινα σχεδον οσο οι carbon ακτινες της mavic) και στεφανια που βγαζουν θεματακια εκει που αλλαζει το παχος (εκει που παταει η ακτινα ειναι λιγο υπερυψωμενο σε σχεση με το υπολοιπο στεφανι) και δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις αλλο στεφανι αλλα μονο το δικο του εαν χρειαστει αλλαγη).Ολα αυτα οταν και εαν βρεις τα ανταλλακτικα. Εχω μπροστα Shamal που περιμενει στεφανι για αλλαγη 5,5 μηνες (ουσιαστικα ιδιο στεφανι). Εαν τα τσεκαρεις ολα αυτα και δεν εχουν τετοια θεματα ειναι μια χαρα τροχοι για το ποδηλατο σου. Παραπανω απο μια χαρα. Σε σχεση με αυτους που φορας μιλαμε για μεταμορφωση

BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Σε περιπτωση που δεν ειναι σωστοι (το λεει γιατι μου μπηκαν πολλες σκεψεις τωρα με ολα αυτα που μου λετε) καποιους αλλους που θα μπορουσα να παρω???? 

μιλαμε για ενα ποσο στα 300 με 350..

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

πηγαινε να τους δει καποιος που ξερει και απο εκει και περα βλεπεις. Ξεκινα απο το  βασικο. Του ποτε ειναι και τι σερβις εχουνε γινει?? 

BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Καλησπέρα παιδιά 

Λοιπόν οι τροχοί είναι του 16 της είχε πάνω στο ποδήλατο μέχρι το 19 όπου άλλαξε ποδήλατο και του έμειναν οι τροχοι και από τότε κάθονται , δεν έχει γίνει ποτέ service  γιατί μου λέει δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

BAΓΓΕΛΗΣ wrote:

Καλησπέρα παιδιά 

Λοιπόν οι τροχοί είναι του 16 της είχε πάνω στο ποδήλατο μέχρι το 19 όπου άλλαξε ποδήλατο και του έμειναν οι τροχοι και από τότε κάθονται , δεν έχει γίνει ποτέ service  γιατί μου λέει δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα.

Ηθελα να ηξερα την ιδια λογικη εχει και στο αυτοκινητο και δεν κανει ποτε σερβις και απλα επισκευαζει οτι χαλασει??

Η fulcrum-campanolo λεει οτι τουλαχιστον μια φορα τον χρονο πρεπει να μπαινει φρεσκο λαδι-γρασσο και να τσεκαρονται οι τασεις.

Για να μην σε τρομαζω οι τροχοι μπορει οντως να ειναι σε πολυ καλη κατασταση (κατι πολυ πιθανο). Απλα πρεπει καποιος που ξερει να τσεκαρει ολα αυτα που σου εγραψα παραπανω

BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Το κακό είναι ότι δεν μένει εδώ Θεσσαλονίκη και θα πρέπει να της πάει αυτός σε ένα μαγαζί να της δείξει και μετά να μιλήσω τηλεφωνικά εγώ με το μαγαζί..... ευχαριστώ πολύ παιδιά για τον χρόνο σας..

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

BAΓΓΕΛΗΣ wrote:

Το κακό είναι ότι δεν μένει εδώ Θεσσαλονίκη και θα πρέπει να της πάει αυτός σε ένα μαγαζί να της δείξει και μετά να μιλήσω τηλεφωνικά εγώ με το μαγαζί..... ευχαριστώ πολύ παιδιά για τον χρόνο σας..

νομιζα οτι ηταν φιλος σου και οτι μενατε  καπου κοντα.Ετσι οπως το λες τωρα (5 χροινια τροχοι χωρις καμμια συντηρηση και χωρις ουσιαστικα δυνατοτητα ελεγχου και περιπου 300 ευρω εαν καταλαβα καλα το κοστος που σε αυτα τα λεφτα παιρνεις αντιστοιχο καινουργιο) το πιο πιθανο ειναι να καταληξεις οπως πολλοι αλλοι που ψαχνουν για ανταλλακτικα. Μεγαλο ρισκο θα ελεγα.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

double post

BAΓΓΕΛΗΣ
Απών/απούσα

Μακαρι να ηταν εδω κοντα αλλα οχι δεν ειναι......Και εγω ετσι το βλεπω μεγαλο ρισκο και η τιμη ειναι στα 250 μικρη σχετικα τιμη αλλα μεγαλο ρισκο.

contact