Θα φτιαχτούν:
750 χλμ.
με 250 εκ. ευρώ
https://www.domusweb.it/en/news/2021/12/03/750-km-of...
https://www.greenplanner.it/2021/12/09/autostrade-ci...
https://www.cittametropolitana.mi.it/portale/news/Ca...
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν... περιμένουμε στο κλεινόν άστυ να φτιάξουν 22 χλμ παραλιακού ποδηλατόδρομου από τον Πειραιά στη Βούλα από την Τίνα Μπιρμπίλη μέχρι τη ΝΔ και τον Ευθύμιο Μπακογιάννη.
Αξιολόγηση:
(1 ψήφος)
Τα άτομα που το έκαναν:
-Beatrice Uguccioni
Beatrice.Uguccioni@comune.milano.it
δημοτικός σύμβουλος για την κινητικότητα και τις υπηρεσίας
-μια συμβουλευτική από Ολλανδία αλλά με Ιταλούς consultants
https://decisio.nl/team/paolo-ruffino/
-ένα ιταλικό γραφείο κατασκευών και μηχανικών
https://studiochiarini.it/
Τζάμπα πράμα δηλαδή...
Πόσο θέλεις να είναι το κόστος.
Για το Μιλάνο βγαίνει περίπου 300.000 ευρώ ανά χλμ ποδηλατόδρομου.
Επ αφορμής του παραλιακό ποδηλατόδρομου ο Ε.Μπακογιάνης ο γ.γ. της κυβέρνησης ΝΔ αναφέρει πως
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energe...
Η εμβληματική δράση για την δημιουργία ποδηλατοδρόμου συνολικού μήκους 76 χιλιομέτρων με χρηματοδότηση €30 εκατομμυρίων από το Ταμείο Ανάκαμψης
-> 395.000 ευρώ ανά χλμ.
https://www.capital.gr/Content/RelatedFiles/b2/b22ce...
Βόρειο τμήμα
Γκάζι - Κηφισιά Απόσταση: 16 χιλιόμετρα
Προϋπολογισμός: € 10.000.000
=> 625.000 ευρώ ανά χλμ.
Η περιφέρεια Αττικής δίνει 32 εκ. για
https://www.capital.gr/epikairotita/3550308/perifere...
70 χλμ => 457.000 ευρώ ανά χλμ
Εδώ και δυό-τρεις δεκαετίες, είναι γνωστό ότι τα έργα οδοποιίας (και συναφή) στην Ελλάδα, είναι τα ακριβότερα (ανά χλμ) από ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η δικαιολογία συνήθως είχε να κάνει με τα πολύ ακριβά "ασφαλτικά" (που είναι παραπροϊόντα διυλίσηςτου πετρελαίου), αλλά ΦΥΣΙΚΑ η αλήθεια είναι ότι 5-6 μεγάλες εταιρείες που αναλαμβάνουν τα έργα αυτά, έχουν στήσει κανονικό καρτέλ και ρυθμίζουν τις τιμές ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΕΣΗ....
Οι ποδηλατόδρομοι πέφτουν και αυτοί στην ίδια ιστορία.... δυστυχώς.
... και αν δεν κάνω λάθος, τα ίδια είχαμε και με τους πεζοδρόμους.... (βέβαια εκεί επιλέξαμε να πάμε σε κυβόλιθους, που θέλουν ακριβό υλικό, πανάκριβα εργατικά και φυσικά χαλάνε-ξυλώνονται-φθείρονται πολύ πιο εύκολα).
Οπότε, το θέμα "τιμή" είναι χαμένο από χέρι. Τουλάχιτον ας γίνει σωστή μελέτη - σωστός σχεδιασμός - σωστή κατασκευή και κυρίως ΣΩΣΤΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΜΕΤΑ..... Άιντε, μπας και δούμε κάτι ουσιαστικό με την όλη υπόθεση.
Αλλά αυτο το θέμα είναι για το Μιλανο.
Για την παραλιάκη έχω άλλα πλάνα κάλυψης και δημοσιογραφίας... θα έχει πλάκα stay tuned... αν θελεις να βοηθήσεις μου λες
Με το υπαρχον πλαισιο παντως (οπου υπαρχει ποδηλατοδρομος απαγορευεται να πας απο τον δρομο αλλιως πεφτει προστιμο) αν γινει ποτε ποδηλατοδρομος στην Παραλιακη πολυ περισσοτερος κοσμος θα ξενερωσει παρα θα χαρει.
Συγγνώμη, αν γίνει ποδηλατόδρομος όπως υπάρχει στη Νάπολη, στη Βαρκελώνη και αλλού σε παραλίες ή μη, με 2 λωρίδες/κατευθύνσεις ποιος θα ξενερώσει ; Τι λέμε τώρα ;
Ρε παιδιά συγγνώμη, γιατί εχω την εντύπωση πως κάποιοι νομιζουν πως το θέμα είναι να κάνουμε ποδηλατόδρομο για κουμπωτα πετάλια και lycra για να νομίζουν μερικοί πως θα πηγαίνουν 40 με 50χλμ με carbon ποδήλατα ; Δηλαδή λογική κάγκουρα-κόντρας αλλά με ποδήλατο στην παραλιακή ;
Καταλαβαινουμε ποιο είναι το θεμα ; δεν είναι δυνατόν να ξεκινάμε απο εκει.
Εαν εχεις ζησει στο Μιλανο και παρατηρησεις το σχεδιο που θελουν να κανουν θα δεις ακριβως το τελευταιο που ρωταω. Οι μπλε ποδηλατοδρομοι απλα κυκλωνουν το "πολυ" κεντρο του Μιλανου και ολοι οι ποδηλατοδρομοι γενικα στο σχεδιο στην μεγιστη περιπτωση απλα φτανουν μεχρι τα προαστια (αλλα οχι οπως τα εννοουν εκει γιατι εκει προαστιο ειναι το Κομο που ειναι αρκετα χλμ μακρια). Δλδ για να το μεταφερω στην Αθηνα (που ειναι λαθος και θα εξηγησω) στην ακραια περιπτωση φτανουν μεχρι την Γλυφαδα αλλα οχι απο δρομους τυπου Βουλιαγμενης ή παραλιακη. Και παλι ομως ειναι λαθος να γινει αμεση συγκριση αφου μιλαμε για μια πολη με τελειως διαφορετικη ρυμοτομια (καπως ετσι δεν λενε τον τροπο που ειναι χτισμενη μια πολη) με διαφορετικους δρομους (πολυ διαφορετικους) στην σχεδιαση και χρηση με τελειως διαφορετικα ΜΜΜ (και με κατοικους που τα χρησιμοποιουν διαφορετικα (πειτε μου εαν προκειται να δειτε μεσα στο μετρο διευθηντη σε κεντρικο καταστημα τραπεζας να πηγαινει το πρωι στην δουλεια με αυτο και οχι με το πολυτελες αυτοκινητο (ο γειτονας εκει επαιρνε καθε μερα το τρενα για να κατεβει Μιλανο και να παρειτο μετρο για να παει στο καταστημα που ηταν διευθηντης)) και με τελειως διαφορετικη νοοτροπια μετακινησης και στον τροπο που βλεπουν το ποδηλατο (Υπαρχει μια ανηφορα που ειναι στο giro και επειδη αυτη την ανηφορα θελουν να την κανουν αρκετοι ποδηλατες εχουν κανει σε εκεινο το σημειο μια λουριδα δεξια απο την ΛΕΑ για να μπορουν αν την ανεβαινουν οι ποδηλατες (καγκουρες οπως τους ονοματισες) χωρις να ενοχλουν τα αυτοκινητα που θελουν να ανεβουν την ιδια ανηφορα, πες τε μου οτι υπαρχει εστω και σαν σκεψη κατι τετοιο εδω).
Με λιγα λογια. Συγκρινετε αλλα πραγματα και θελετε αλλα πραγματα. Εχω πει απειρες φορες γιατι δεν μπορει ενας ποδηλατοδρομος να ειναι στον παραλληλο της Βουλιαγμενης και της Συγγρου (με την ευκαιρια οι περισσοτεροι ποδηλατοδρομοι στο σχεδιο του Μιλανου δεν ειναι σε κεντρικους δρομους και γενικως κατι τετοιο ισχυει και για τους περισσοτερους ευρωπαικους ποδηλατοδρομους) αλλα το "πραγματικο" και πραγματοποιησιμο σχεδιο για ποδηλατοδρομους εκει που πρεπει δεν μας αρεσει γιατι θα πρεπει να σταματαμε στα φαναρια και γιατι θα αλλαξουμε (λιγο) την διαδρομη που κανουμε. Πρεπει να γινουν ποδηλατοδρομοι που θα βοηθουν την αστικη μετακινηση και οχι ενας κεντρικος αξονας (παραλια-Κηφισια) και αντε και αλλος ενας (παραλιακη). Εαν δεις το σχεδιο που παραθετετε ειναι ενας πληρη δικτυο που μπορεις να πας παντου στο κεντρο του Μιλανου και οχι ενας καθετος αξονας. Για να στο δωσω πιο απλα να το καταλαβεις υπαρχει ενας πληρης ποδηλατοδρομος που διασχιζει ολη την κηφισια. Ποσοι τον χρησιμοποιουν?? Εγω οσες φορες εχω περασει δεν εχω πετυχει εκτος απο μια (ΜΙΑ) φορα εναν ποδηλατη. Και θα πρεπει να καταλαβουμε τι σημαινει ποδηλατοδρομος βολτας και τι διαφορα εχει με τον ποδηλατοδρομο μετακινησης (που κανονικα αυτο επρεπε να θελουμε)
Ωραιος, αυτο που εγραψα ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ το αντιθετο ομως.
Οποιος θελει να κανει βολτα στην Παραλιακη μπορει να το κανει και τωρα, το πεζοδρομιο ειναι πολυ πλατυ και γεματο ποδηλατα που κινουνται σε ρυθμους βολτας. Το να πουνε αυριο "α, θα βαψουμε ενα μετρο απο αυτο το πεζοδρομιο μπλε, και παρεπιμπτοντως δεν θα επιτρεπεται πλεον να πατανε ποδηλατα στην Παραλιακη" απο που και ως που ειναι καλο? Δεν ξερω, ισως το γεγονος οτι δεν θα ερχομαστε οι καγκουρες με τις λυκρες να σου χαλαμε την αισθητικη να ειναι καλο για εσενα, εγω παλι βλεπω οτι ενας δρομος που εχει γινει οργανικα ποδηλατικο hotspot απλα θα μαραζωσει και θα παραδοθει πισω στα αυτοκινητα.
Τα υπολοιπα ειναι οπως ακριβως τα λεει ο Κκτσολ.
Δεν βλέπω κάτι προβληματικό. Φτιάξτε τον ποδηλατόδρομο, με έστω μία λωρίδα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ανά κατεύθυνση και ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ και μετά όλοι θα είμαστε πανευτυχείς. Πραγματικά ΟΛΟΙ.
Ξεκινάς από Αθήνα, καβαλάς τον ποδηλατόδρομο, και είτε κάνεις τη βολτίτσα σου με την οικογένεια / παρέα, είτε κάνεις το ζεσταματάκι σου όσο έχει ποδηλατόδρομο και μετά ξανοίγεσαι - καρφώνεις δίσκο και μασάς τα ατσάλια μέχρι Σούνιο και πίσω....
Αν όμως, κάθε 30 μέτρα έχεις παρκαρισμένο ΙΧ, ή φορτηγό με αλάρμ, ή πεζούς-ζόμπι που περπατάνε ενσωματωμένοι - εντοιχισμένοι στην οθόνη του κινητού τους.... τότε έχεις μια πρώτης τάξης δικαιολογία να κατέβεις στο οδόστρωμα, και αν σε σταματήσει η τροχαία, να τους ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ με καλό τρόπο την δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν, αντί να κόβουν κλήσεις σε ποδηλάτες.... Σε όλο αυτό, αν ποτέ συμβεί στο Ελλάντα, πιστεύω ότι θα αναλάβουν δράση οι ποδηλατικές ομάδες / κλαμπς / σύλλογοι, ώστε να γίνει το απαραίτητο διάβημα στα κατάλληλα - αρμόδια αυτιά. Κάτι σαν την παλιά δράση "Είμαι γάιδαρος - παρκάρω όπου γουστάρω" που ισχύει για πεζοδρόμια - διαβάσεις κλπ.... Ανέβασμα φώτος, βίντεος, καθημερινά. Τι σκατά, για να ανεβάσετε τον κώλο σας έχετε 23 λογαριασμούς στα social.... όλο και κάποιος θα ανοίξει λογαριασμό για "οδηγούς-παραλιακής:_ένα_λεπτάκι_θα_κάνω_μόνο"....
Συγγνώμη, σε ποια χώρα ζεις είπαμε; Αν το κάνεις αυτό, μάλλον θα βρεθείς στη ΓΑΔΑ με τον μισό ποινικό κώδικα... Είδες όλον αυτόν τον καιρό να ασχολείται κανένας να κόψει κλήσεις στον «ποδηλατόδρομο» της Πανεπιστημίου; Τα μόνα περιπολικά που είδα εγώ είχαν παρκάρει στον ποδηλατόδρομο να πάρουν καφέ...
https://www.kathimerini.gr/society/561668182/voyla-t...
https://car-recalls.eu/recall/ferrari-488-pista-2018/
Φαντάσου τώρα να είναι γραφτό σου να σε παρασύρει κάτι τέτοιο (μήπως να στραφούμε στην ποδηλασία Βουνού; )
Θέλω να πω ο ποιητής, οτι όολα αυτά που γίνονται στις Ευρωπαϊκές χώρες (εννοείται πως εμείς δεν ανήκουμε σε αυτές ουσιαστικά), δεν πρόκειται να γίνουνε στην Ψωροκώσταινα με τους πολίτες να λαδώνουν τα υπουργειάκια τους, που δεν τα περνάνε απο κτέο, που τα κτεο έχουν κατεβάσει τον πήχυ ασφαλείας (Δεν γίνεται ουσιαστικός έλεγχος), και άλλα πολλά κι άλλα πολλά που γενικά προυποθέτουν πάνω απο όλα πολιτισμένους πολίτες.
Και (μιά και μιλάμε για εμάς), πόσες φορές έχουμε δει τα μαμίλια ή τους νεοφώτιστους αθλητές και λοιπούς να πηγαίνουν ο ένας πίσω απο τον άλλο?? όλο ο ένας πλάϊ στον άλλον είναι και ναααα πως καταλαμβάνουμε όλο το ρεύμα κυκλοφορίας!
Τι μου λέτε λοιπόν για έργα.Για να ζηλεύουμε?!
Πάμε σε έργα ουσίας: τα υδατοδρόμια (των υδατοδρομίων, όχι των ...υδατοδρομιών που αναφέρει η βουλευτής), γιατί καθυστερούν τόσο πολύ;
https://www.youtube.com/watch?v=uP339kG3UI4
https://www.youtube.com/watch?v=XfLafM0U70I
γιατί οι πλοιοκτήτες τα καθυστερούν; πόσα και ποιά συμφέροντα κρύβονται πίσω απο το πισωγύρισμα του κράτους, όταν ήδη απο τις αρχές του 20ου αιώνα τα υδροπλάνα είχαν καθιερωθεί σε πολλές χώρες ?
https://www.huffingtonpost.gr/manolis-dimellas/-_109...
Γιατί πρέπει η γκλαμουριά, η δυσκολία στην ανάγνωση ενός τιμημένου κειμένου δέκα προτάσεων, η φαντασμαγορία και η τελική αναποτελεσματικότητα να βασιλεύουν σε αυτόν τον τόπο?!
Αν ξεκινούσαμε με την λύση αυτών, των βασικών προβλημάτων, που λιμνάζουν στην γραφειοκρατία και την ισχύ των Πλοιοκτητών, αν είχαμε ανεξαρτησία στην πολιτική, τότε ίσως κάτι να γινόταν (ουσιαστικό και πάντως όχι εντυπωσιακό)
Για την "παράδοση" του "αυτοκινήτου", τις πινακίδες και τον Σέρβο έμπορο δηλώνω αναρμόδιος να απαντήσω
"Στο σχεδιο του Μιλανου δεν ειναι σε κεντρικους δρομους και γενικως κατι τετοιο ισχυει και για τους περισσοτερους ευρωπαικους ποδηλατοδρομους)"
α) Λυπάμαι η δική μου εμπειρία από καμιά 20 αριά πόλεις της Ευρώπης (αφήνω εκτός τις εξαιρέσεις Δανίας - Ολλανδίας που υπάρχουν παντού, ΚΑΙ στους κεντρικους) είναι πως οι ποδηλατόδρομοι γινονται και σε κεντρικούς δρόμους. Βαρκελώνη θυμάμαι να κάνω ποδήλατο στο σύστημα όπου πήραν μια λωρίδα στο ΚΕΝΤΡΟ λεωφόρων κεντρικότατων και την κάναν ποδηλατόδρομο διπλής κατεύθυνσης με διαχωριστικά. Όλοι τη σέβονταν και δεν είδα κανένα πρόβλημα. Λισαβώνα επίσης μια χαρά κάνεις πατίνι και ποδήλατο με προστασία 2-3 φορές καλύτερη.
Στη Βιέννη πάλι στο κέντρο και συνυπάρχουν πεζοί με ποδήλατα σε νησίδες αλλά είναι τεράστια βέβαια η νησίδα.
β) Αν ο ποδηλατόδρομος ξεκινάει από Πειραιά και πάει Βούλα δεν θα είναι ΜΟΝΟ για βόλτα θα πιάνει και περιοχές πυκνοκατοικημένες που θα πηγαίνουν για δουλειά, ψώνια ή ακόμα ακόμα και προς το πανεπιστήμιο, αφού θα πιάνει Πειραια-Μοσχάτο-Καλλιθέα-Παλαιό Φάληρο-Άλιμο τουλάχιστον σαν συνέχεια, μετά οκ θα είναι το κέντρο του Ελληνικού.
Άρα υπάρχει μια λανθασμένη εικόνα πως ο παραλιακός ποδηλατόδρομος θα είναι και θα καταλήξει μόνο για διασκέδαση γιατί έτσι το βλέπουν και οι τύποι με τα πετάλια.
Αυτό βέβαια είναι σχεδόν και άσχετο με το τι έχει γίνει στο εξωτερικό. Πάλι παίρνω συνειδητά τα νότια 'αδέρφια' μας, το παράδειγμα της Σεβιλλης όπου ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ πριν κόσμος να κάνει ποδήλατο αλλά κάναν υποδομές και πήγε στο 10% του modal share αφού φτιάχτηκαν.
Τι θέλω να πω ; Επειδή τώρα στην παραλιακή υπάρχουν οι τύποι που κάνουν ποδήλατο για εξάσκηση και οι άλλοι που φέρνουν τα παιδια και πάνε στο πεζοδρόμιο δεν σημαίνει πως θα είναι έτσι μόλις φτιαχτεί ένας διακριτός ποδηλάτοδρομος με δύο κατευθύνσεις που θα έχει και πεζοδρόμιο.
Παντού λοιπόν όπου φτιάχνουν ποδηλατόδρομο το κριτήριο είναι πως θα υπάρχει προστασία και ασφάλεια για ταχύτητες 20 με 25χλμ την ώρα το πολύ όχι για το πως θα κάνει εξάσκηση ο τάδε πιστολέρο με 40 και 50χλμ. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο!!!
ΔΕΝ είναι αυτό το πρόβλημα της Αθήνας ή της Ελλάδας. Αντιθέτως το πρόβλημα είναι η υπερβολική ταχύητα στην παραλιακή, η καγκουρίλα, η τσαντίλα, η μαγκιά και η μάτσο κουλτούρα "θα κατέβω κάτω να σε δείρω" κλπ. κλπ. το χέρι έξω με την τσιγαρίλα.
Πρώτα φτιάχνεις υποδομές και θα αλλάξεις μερίδιο μετακινήσεων στην παραλιακή που όπως δείχνει ο χάρτης θα είναι και για διασκέδαση και για κάλυψη αν όχι όλης τουλάχιστον μερίδας της διαδρομής για γραφείο, πανεπιστήμιο, σουπερμαρκετ, επίσκεψη σε άλλο σπίτι κλπ.
"Οποιος θελει να κανει βολτα στην Παραλιακη μπορει να το κανει και τωρα, το πεζοδρομιο ειναι πολυ πλατυ και γεματο ποδηλατα που κινουνται σε ρυθμους βολτας. "
Εδώ γελάμε, συγγνώμη αυτή δεν είναι η λογική από άτομα που δεν έχουν ποδηλατήσει ποτέ τους και ξέρουν μόνο από Ι.Χ. ως μέσο ;
Πως τα ποδήλατα είναι για τα παιδιά και για τις βόλτες όποτε πήγαινε από το πεζοδρόμιο ενώ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ποδηλάτες πρέπει να πηγαίνουν με 40χλμ και να έχουν κουμπουμένα πετάλια και άρα φτιάξτε μας εκεί λωρίδα να κάνουμε αυτό ;
Αυτό δεν έχει ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα χωρών και του νότου και του βορρά, κάτι είναι λάθος στο συλλογισμό σου.
Πολλά είναι σε όλες τις περιπτώσεις. Με τι ακριβώς νομίζεις ότι στρώνουν τους ποδηλατόδρομους; Με ρωμαικά ψηφιδωτά;
Εγώ πάντως είμαι κατά των ποδηλατόδρομων. Διότι με το που θα τους φτιάξουν θα γίνουν εισπρακτικό μέσο... Θα σου λένε πήγαινε από τον ποδηλατόδρομο άσχετα αν ο ποδηλατόδρομος δεν πάει εκεί που θες να πας εσύ!
Θενκς για τους χαρακτηρισμους, επειδη ομως δεν ειμαι 15 χρονων και ο καιρος που καθομουν να τσακωνομαι σε διαφορα φορα εχει περασει εδω και καμια 25ετια παραιτουμαι, γραψε ο,τι θες, εχεις δικιο. Απλα να σου πω οτι εκτος απο ματσο καγκουρας πιστολερο με κουμπωτα (Χριστε μου τι προσβολη, ακου κουμπωτα) μετακινουμαι ΚΑΘΕ μερα μεσα στην πολη σαν commuter για να παω στην δουλεια μου καθ'οτι δεν εχω καν διπλωμα αυτοκινητου. Υποθετω εσυ που δεν εισαι ματσο καγκουρας ξερεις πολυ καλυτερα τις συνθηκες που επικρατουν σε αντιθεση με εμας που βαζουμε τα κουμπωτα μας μια φορα τον μηνα για να παμε την παραλιακη, φανταζομαι μετακινεισαι πολυ περισσοτερο μεσα στην πολη απο παιδια τα οποια προσβαλλεις και απαξιωνεις ετσι ευκολα (βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω), οποτε δεν σου παω κοντρα, δικιο σε ολα.
Τελος απο εμενα απο εδω και κατω.
Αυτό συζητάμε και αυτό δεν το λέει κανείς και μας πάει πιο πίσω και από την άποψη της Τίνας Μπιρπίλη πριν 12 χρόνια.
Στην παραλιακή δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος, υπάρχει πεζοδρόμιο και δρόμος για τα αυτοκίνητα. Άρα δεν μπορούμε μόνοι μας ως ποδηλάτες να λέμε πήγαινε κάνε εκεί βόλτα και απλώς βάλε μου μια λωρίδα δίπλα στις Φεράρι και στις Πόρσε των τράπερ και του κάθε νεόπλουτου.
Για ποδηλατόδρομο, μην πας Αμστερνταμ πήγαινε Βαρκελώνη, Σεβίλλη ή Λισαβόνα. Θέλουμε αυτά που κάνανε αυτοί με τις ίδιες πάνω κάτω οικονομίες και το κλίμα και τη δήθεν νοοτροπία να της κάνουν
Κατά τα άλλα, ούτε έγω έχω δίπλωμα, ποδηλατώ χρόνια στο κέντρο της Αθήνας και εχω ποδηλατήσει σε 20-25 πόλεις και σε 3 του εξωτερικού συστημικά.
Σε διαβεβαιώ πως δεν υπάρχει η ιστορία με το πεζοδρόμιο ως βόλτα για ποδήλατα πουθενά.
Και για να ...αλαφρώσω λίγο το κλίμα! https://www.youtube.com/watch?v=sg9l8JM16AM
μιά και μιλάμε για ολοκληρωμένα δίκτυα! Επιλέξτε το ορθόν κατα την γνώμη σας, μετά απο ενδελεχή μελέτη του video και έρευνα όλης της υπόθεσης
Α) Είναι σήματα Σεξογήιννων μορφών, που προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί μας
Β) Πρόκειται για το δυναμιτάκι που έριξε πριν κανα μήνα ο γιός του ΜαστροΝικόλα απο τη Σαλόνικα, για να τεστάρει τη περιεκτικότητα σε Μεθάνιο
του βόθρου του (έλεγχος στεγανότητας, εγγυημένος! )
Γ) Πέρδεται ο Ήφαιστος παρατεταμένα
Δ) Σαμποτάζ απο τίποτα Παοκτζήδες
Ε) είναι επιβεβαίωση της Κατακουζήνας, απο το Κωνσταντίνου και Ελένης, που πρώτος είχε μελετήσει το Αποχετευτικό Δίκτυο του Βυζαντίου (ως φυσική συνέχεια είναι το Αποχετευτιικό Δίκτυο τση Σαλλονίκης, εγγυημένη, τεσταρισμένη ανατροπή του Αυτοκράτωρος με ανατίναξη μέσω πορδών, πλούσιων σε CH4
@jeanmarat Σόρρυ που στο χαλάω ελαφρώς, απλά ήθελα να δώσω μιά ελαφρύτερη διάσταση στο θέμα. Καταλαβαίνω πως έχεις χιούμορ, άρα δεν θα με παρεξηγήσεις. Συμφωνώ απόλυτα με όσα παραπάνω παραθέτεις εννοείται
Μερικές ερωτήσεις:
-Τι κάνουν τα ασκούμενα / αθλούμενα κουρσογκρουπάκια σε χώρες με υποδομές Π/δρόμων;
-Τι λέει ο νόμος εκεί;
-Τι κάνεις για να κάνεις προπόνηση, βολτόνηση, άσκηση κλπ στην Δανία, Ολλανδία, Βαρκελώνη, Γερμανία κλπ.;
-Στο Μιλάνο τι γίνεται μέχρι τώρα (για όσους το έχουν ζήσει) και τι θα γίνεται με το θέμα αυτό, μετά την υλοποίηση του σχεδίου που φαίνεται πιο πάνω;
Και μετά απ' αυτό άλλη μια μεγάλη, καλή, διαχρονική ερώτηση:
Ποιά θα έπρεπε να είναι η θέση μας ως Ποδηλάτ-ισσ-ες στο θέμα αυτό αν και εφόσον κατασκευαστούν ποτέ κανονικοί ποδηλατόδρομοι στην Ελλάδα;
"-Τι κάνουν τα ασκούμενα / αθλούμενα κουρσογκρουπάκια σε χώρες με υποδομές Π/δρόμων;"
Ολλανδία και Γερμανία υπάρχουν λωρίδες για ποδήλατα και εκτός πόλης. Μέχρι να βγεις από την πόλη πας πιο σιγά και όχι σαν κάγκουρας και κοιτάς τα φανάρια.
"-Τι λέει ο νόμος εκεί;"
Δεν πάνε από το δρόμο αν υπάρχει ποδηλατόδρομος.
¨-Τι κάνεις για να κάνεις προπόνηση, βολτόνηση, άσκηση κλπ στην Δανία, Ολλανδία, Βαρκελώνη, Γερμανία κλπ.;?
Απάντησα σε όλα εκτός Βαρκελώνης, που δεν γνωρίζω τι γίνεται στην Καταλωνία.
"-Στο Μιλάνο τι γίνεται μέχρι τώρα (για όσους το έχουν ζήσει) και τι θα γίνεται με το θέμα αυτό, μετά την υλοποίηση του σχεδίου που φαίνεται πιο πάνω;"
Αμφιβάλλω πως το σχέδιο αυτό είναι για τους κουρσάδες αλλά για τον απλό κόσμο που κάνει ποδήλατο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Όποιος θέλει να πάρει την κούρσα για 40 χλμ ας πάει εκτός της πόλης του Μιλάνου, για όνομα του θεού...
"Ποιά θα έπρεπε να είναι η θέση μας ως Ποδηλάτ-ισσ-ες στο θέμα αυτό αν και εφόσον κατασκευαστούν ποτέ κανονικοί ποδηλατόδρομοι στην Ελλάδα;"
Συγγνώμη οι Ποδηλάτ-ισσ-ες πασχίζουν για το δικαίωμα στην κούρσα να πηγαίνει 40 χλμ ; Αυτό είναι που μας καίει ;
Η θέση νομίζω θα είναι η ίδια όπως παντού, όποιος θέλει βόλτα με 40χλμ και κουμπώμενα πετάλια ας πάει εκτός πόλης. Η πόλη θα έχει και θα καλά θα κάνει να έχει, φανάρια και κόσμο και άτομα που θέλουν να πηγαίνουν με 15 και 20 χλμ χωρίς κράνος.
Οι ποδηλατόδρομοι, μέσα στον αστικό ιστό, αφορούν όλους τους ποδηλάτες. Είτε αυτοί είναι παππούδες που κάνουν τη βόλτα τους, είτε παιδάκια που πάνε στο σχολείο τους, είτε MAMIL που καβαλάνε 10.000 €. Όσο έχουμε ανοικτούς ασφαλείς ποδηλατοδρομους οφείλουμε να πηγαίνουμε από εκεί. Όποιος διαλέγει κάτι άλλο, είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του, στην τελική δεν έγινε και κάτι φοβερό.
Αν από την άλλη, η λωρίδα είναι μόνιμα μπλοκαρισμένη από ΙΧ, ταξί, φορτηγά, τραπεζάκια, ταμπέλες από περίπτερα, μάλλον θα μας βρει ΜΑΖΙΚΑ εκτός ποδηλατολωρίδας, στο υπόλοιπο οδόστρωμα μαζί με τα άλλα μέσα μετακίνησης, και άστε να λένε και να γράφουν.
Από όσο θυμάμαι, τα ασκούμενα / αθλούμενα κουρσογκρουπάκια φτιάχνουν σφικτές δυάδες (εκεί που υπάρχει χώρος, διαφορετικά πάνε σε μονό στοίχο) μέχρι να κάνουν το ζεσταμά τους και να βγουν έξω από τα όρια της "κίνησης". Μετά το πεδίο είναι ελεύθερο. Υποθέτω, ότι οι ποδηλατόδρομοι δεν θα φτάνουν μέχρι εκεί.
Και ένα τελευταίο, όταν παραδόθηκε ο πεζόδρομος της Πανεπιστημίου, ένα τέτοιο κουρσογκρουπάκι, ξεκίνησε από Καλιμάρμαρο, έφτασε εκεί, μπήκε να δει τι-και-πως, κανονικά, όπως ορίζει ο ΚΟΚ, και μετά άνοιξε φτερά για Σούνιο.....Ούτε μαγκιές, ούτε μα-και-μου, ούτε φανταστικά σενάρια που γράφονται εδώ. Φυσικά δεν περιμένω ότι όλοι θα κάνουν το ίδιο. Αλλά είπαμε, ο καθένας είναι επεύθυνος για τις πράξεις του.
Τι ωραία που επανήλθε το site!
Τρομάξαμε λίγο ότι πάει ....χάθηκε.
Συγχαρητήρια στα παιδιά που το σώσανε.
...
Νομίζω στο θέμα "π/δ και κουρσογκρουπάκια ασκούμενων / αθλούμενων ή απλά γρήγορων ή γρηγορότερων ποδηλατών", είδα ότι έγινε ένας νέος ΚΟΚ στην Αγγλία όπου απλά αφήνει ελεύθερο στην κρίση του ποδηλάτη το αν θα χρησιμοποιήσει τον π/δ ή τον δρόμο.
Νομίζω ότι το είδα σε μια ανάρτηση του φίλου στο facebook podilates.gr.
...
Προσωπικά κάτι τέτοιο το θεωρώ μια χαρά τίμιο και προχωρημένο και νομίζω ότι καλύπτει τους πάντες.
...
Μένει να δούμε λίγο το ζητηματάκι που λέγεται "γκρουπάκια ή γρήγοροι ή γρηγορότεροι με ή χωρίς κουμπωτά και φανάρια και δίνω ή όχι κάποιο καλό παράδειγμα, ανήκω ή όχι στον ΚΟΚ κλπ ". (Και αυτό μέσα και έξω από την πόλη. Πχ Παραλιακή, Φανάρια Φαλήρου, Έδεμ, Αλίμου,Γλυφάδας, Βούλας και Βάρης. Μετά δεν έχει. Έχει ένα στην Αγία Μαρίνα, ένα στον Άγιο Δημήτριο και μετά Σαρωνίδα και Ανάβυσσο).
...
Εκεί δεν ξέρω, θα ήθελα να ακούσω γνώμες.
Καλόν θα ήταν να δίναμε το καλό παράδειγμα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά έχω βαρεθεί να μας σέρνουν τα όσα μας σέρνουν....
Αλλά... και εγώ κάποιες φορές νομίζω ότι κάποια πεζοφάναρα, μπορούν να καούν με ασφάλεια κια χωρίς να ενοχλήσουμε κανέναν. Υποθέτω ότι από πίσω θα άκούω διάφορα... αλλά κάποιες φόρες το παραβλέπω.
Το έχω γράψει, στο παρελθόν έκανα βλακεία. Έκαψα πεζοφανάρι (το 1ο της Πανεπιστημίου με τον πεζόδρομο Βουκουρεστίου). Κανείς πεζός δεν περίμενε, κανένα όχημα δεν κινδύνεψε. Αλλά πίσω ήταν 2 μοτοσυκλέτες της τροχαίας που φυσικά δεν είχα δει...... ΑΚΟΜΑ ακούω στα αυτιά μου την ντουντούκα του ενός αστυνομικού "ΚΥΡΙΕ ΠΟΔΗΛΑΤΗ, Ο Κ.Ο.Κ. ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ".... άστα. ξεφτύλα...
Από κει και πέρα, είναι και θέμα ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ. Ένα γκρουπάκι, με κουρσάδες που φορούν όλοι κράνος, έχουν και παρόμοιο ντύσιμο, σε σφικτές δυάδες, με τάξη, οργάνωση, πειθαρχεία, στρωτή γρήγορο ρυθμό, .... ε δεν πρόκειται να τους σταματήσει κανείς. Αν πάνε χαλαρά, σαν χαλασμένη διαδήλωση, μέσα-έξω, άλλος με κράνος, άλλος με φώτα, άλλος με τίποτα, ε, θα την φάνε κανονικά.
......
.....
τα υπόλοιπα αύριο...........
Τη βρήκα την ανάρτηση τελικά στο φβ: https://www.facebook.com/groups/84587447593/posts/10... (μεταφορά από το φβ της Siti Maria).
Αυτή η κίνηση στην Αγγλία βάζει νέους κανόνες στο παιχνίδι...
Μου φαίνεται υπερβολικό - επικίνδυνο - έξω από τις συνήθειες μας - έξω από τις εδώ συνθήκες.
Βλέπω ωραίες ζωγραφιές με ωραία χρωματάκια. Δεν βλέπω όμως το φορτηγό που θα έχει παρκάρει στη γωνία, το μισό πάνω στο πεζοδρόμιο, να κλείνει και τη διάβαση και να μην έχεις καθόλου οπτικό πεδίο με τον κάθετο δρόμο..... Επίσης δεν βλέπω τα 12 μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στην διαγράμμιση των δύο ρευμάτων, ούτε τον ταξιτζί που έχει καβαλήσει δύο λωρίδες και πηγαίνει "τσάρκα_ψαρεύω_πελάτες". Γενικά, αν κάτσω να γράψω, θα δείτε ότι στις φωτος δεν βλέπω πολλά πράγματα, που όμως βλέπω καθημερινά όταν μετακινούμε στην Αθήνα με ποδήλατο, με πόδια, με ΙΧ, με αερόστατο, με τηλεμεταφορά.....
Χάχα. Ακριβώς.
Γι αυτό λέω κι εγώ ότι θα ήθελα να ακούσω γνώμες περισσότερο πάρα να πω ο ίδιος.
Πάντως για τη σχέση π/δ - γρηγορότερων, χοντρικά, μια χαρά το πάνε στην Αγγλία νομίζω.
Τώρα η κάτω εικόνα, όντως, για τα δικά μας πάει προς το μαγική.
Αλλά εξακολουθώ να έχω ανάγκη να ακούσω γνώμες.
Βρε didotou θέλεις να απαντήσουμε στο υποθετικό σενάριο τι θα γίνει αν στην Αθήνα έχουμε ποδηλατόδρομους και αν θα πρέπει να πάρουμε το ποδηλατόδρομο ή το δρόμο για τα ΙΧ, δηλαδή ήμαρτον, ας φτιάξουμε πρώτα ποδηλατόδρομους
[quote=jeanmarat] Βρε didotou θέλεις να απαντήσουμε στο υποθετικό σενάριο τι θα γίνει αν στην Αθήνα έχουμε ποδηλατόδρομους και αν θα πρέπει να πάρουμε το ποδηλατόδρομο ή το δρόμο για τα ΙΧ,
δηλαδή ήμαρτον, ας φτιάξουμε πρώτα ποδηλατόδρομους [/quote]Αυτό είναι το θέμα. Κουβέντα να γίνεται. Ανταλλαγή απόψεων. Ό,τι έχει ο καθένας να προσκομίσει .....
Ακούγεται απλό, αλλά τελικά δεν θα είναι. Ο ποδηλατόδρομος θα γίνει. Θα είναι μονίμως κατειλημμένος σε συγκεκριμένα σημεία, και οι ποδηλάτες θα κληθούν να επιλέξουν που θα κινηθούν. Το άλλο... ότι θα υπάρχει τροχαία που θα κόβει πρόστιμα, το θεωρώ λιγότερο πιθανό.
το θεμα δεν ειναι εαν θα γινει ποδηλατοδρομος. Το θεμα ειναι που θα γινει και που θα ειναι πιο χρησιμος. Το ξαναεγραψα αλλα χαθηκε η απαντηση οταν επεσε το site (ναι υπηρχαν απαντησεις που χαθηκαν !!!!!! αυτο για τους διαχειριστες). Πολυ πιο χρησιμο θα ειναι ενα μικρο δικτυο ποδηλατοδρομων (δικτυο οχι ενας-μια ευθεια) παρα ενας ποδηλατοδρομος στην παραλιακη