Καλησπέρα σε ολους!
Βρήκα κάποιες σελίδες μέσα σε αρχείο (pdf ) του Barnett Bicycle Insitute, και θέλω να τις μοιραστώ για σχολιασμο και έρευνα! οσοι πιστοί προσελθετε! Επειδή είναι πονεμένη ιστορία η ρυθμιση, οπως ξέρουμε το θέμα εγκαταλείφθηκε. Βγήκαν κλειστού τυπου, ησυχασαμε απο λάδια γράσσα μουτζούρα κλπ. Τερμα οι ρυθμισεις. Κάποτε (μου ειπε ένας ποδηλατάς, σχετικά νέος) υπήρχαν στικεράκια π.χ. στο πίσω μέρος του κούτελου για τέλεια ρύθμιση. Είναι ομως αλήθεια? Το Ινστιτούτο ανέφερε οτι κάποτε αυτά ήταν προς πωληση, έβαζες ένα στο καβούκι της μεσαιάς τριβής, ρύθμιζες και αλλο ένα στο κούτελο του πλαισίου (ορατο, απο την θέση του αναβάτη φαντάζομαι ! χα χ α ! )
Εναλλακτικά, κοβεις χαρτονι, χαρτακια πως να το πω, τα κολλάς (άαααλλο μπλέξιμο και τουτο ! ) ρυθμί΄ζεις και ξανά μανά. !
https://www.youtube.com/watch?v=yrkqf91H_Zk
https://www.youtube.com/watch?v=sEv8irsdQI8
Το δεύτερο ειναι κατατοπιστικοτερο !
Ευχαριστώ και καλές βολτες !
https://velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=3a83e760-...
Διορθώνω: υπήρχε ένα τριγωνάκι στο λοκρινγκ της σιμάνο (Ας το πούμε ελεύθερα...πόντα ) για να μην "σφάζουμε" τον σκελετo
και σε οδηγούσε υποτιθεται για να έχεις ένα σταθερο σημάδι, αντι΄για γρατζουνιές, ή στο περίπου και λοιπα
Αντε και καλές ρυθμίσεις !
Αποποίηση ευθύνης: γράφω εδω ερασιτεχνικά, η δε σιμανο ουλτέγρα του 1991, ειναι ένα...ψυχολογικο κολλημα ! μου αρέσει η τρικολορε !