Προεκλογικές υποσχέσεις για ποδήλατόδρομους

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Αναδημοσιεύσεις από ελευθεροτυπία:

Δήλωνε αναρμόδιος, τώρα τάζει ποδηλατοδρόμους

 

Το γενναίο 1% των κατοίκων της Αθήνας που μετακινείται με ποδήλατο μάλλον θα θεωρήσει ως επίδειξη χιούμορ τις χθεσινές εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών Μιχ. Λιάπη για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων σε διάφορες πόλεις της χώρας. Ο ίδιος ήταν που τον περασμένο Ιανουάριο δήλωνε στη Βουλή αναρμόδιος για το θέμα, ενώ το εποπτευόμενο -επίσης από τον ίδιο- μετρό εξακολουθεί να απαγορεύει τη μεταφορά ποδηλάτων στους συρμούς του. Οπότε, είναι στη διακριτική ευχέρεια πρωτίστως των ποδηλατών να αποφανθούν αν όσα είπε ο Μιχ. Λιάπης αποτελούν σκέτο αστείο ή κακόγουστο αστείο.

Για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, ο υπουργός συναντήθηκε χθες με τους δημάρχους-εκπροσώπους του «Δικτύου Ελληνικών Πόλεων για τη Βιώσιμη Κινητικότητα και το Ποδήλατο» (στο διαδίκτυο θα τους βρείτε στη διεύθυνση www.podilato.gr). Ακολούθως δήλωσε πως με τη συνεργασία της ΚΕΔΚΕ θα εφαρμοστεί πρόγραμμα για την ανάπτυξη ποδηλατοδρόμων σε 17 δήμους της χώρας. Εκανε και αντιπολίτευση στον... εαυτό του, παραδεχόμενος πως το πρόγραμμα δεν έχει υλοποιηθεί ώς σήμερα αν και «υπάρχουν οι αντίστοιχες μελέτες στο υπουργείο, καθώς και οι πόροι για τη συγχρηματοδότηση των έργων αυτών». Δεν είναι γνωστό αν ο υπουργός ή οι συνεργάτες του έχουν... κρυφοκοιτάξει στις ηλεκτρονικές σελίδες του ΥΠΕΧΩΔΕ όπου υπάρχει διαθέσιμη (στη διεύθυνση http://www.minenv.gr/5/53/g5303_bikes.htm) μια εκτενής μελέτη της περιβαλλοντολόγου δρος Τίνας Μπιρμπιλή και του καθηγητή του ΕΜΠ Θ. Βλαστού. Λεπτομέρειες, ίσως πείτε. Το ΠΑΣΟΚ, τώρα, φρόνισε να υπενθυμίσει πως πριν από λίγους μήνες και από το βήμα της Βουλής ο υπουργός έλεγε πως για τη δημιουργία δικτύων πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων υπεύθυνοι είναι οι δήμοι και οι κοινότητες και όχι ο ίδιος. «Με άλλα λόγια, μας είπε ότι δεν είχε κάνει απολύτως τίποτα» σχολίασε ο τομεάρχης Μεταφορών Ντ. Ρόβλιας, σημειώνοντας πως ο υπουργός μιλούσε για τη δημιουργία τέτοιων δικτύων κατά τις προγραμματικές δηλώσεις της παρούσας κυβέρνησης, το Μάρτιο του 2004. Πάντως και το ΠΑΣΟΚ είχε υποσχεθεί, από το 2001, ποδηλατοδρόμους σε διάφορους δήμους της Αττικής και της υπόλοιπης χώρας, αλλά και τότε ελάχιστα είχαν γίνει. Ο Μιχ. Λιάπης απέφυγε να αναφερθεί σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, είπε ωστόσο πως έπειτα από δύο εβδομάδες θα έχει οριστικοποιηθεί ο κατάλογος με τις πόλεις στις οποίες θα δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι. Το κόστος κατασκευής κάθε «διαδρόμου» εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, υπολογίζεται πάντως πως μπορεί να ανέλθει σε ώς και 400.000 ευρώ ανά πόλη.

Ν.Μ.

 

Και δεύτερο σχόλιο από το ίδιο τεύχος:

 

Υπόσχεση-ποδήλατο

 

Τόσα και τόσα υπόσχονται και εξαγγέλλουν προεκλογικά οι άλλοι υπουργοί, να μην εξαγγείλει κάτι και ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης, έτσι, για το καλό μας; Εξήγγειλε λοιπόν και αυτός χθες ποδηλατοδρόμους.

Μόνο που το ίδιο είχε υποσχεθεί και πριν από 3,5 χρόνια στη Βουλή (22-3-2004), στις προγραμματικές του δηλώσεις. Είχε πει τότε: «Ενθαρρύνουμε τις ήπιες μορφές κυκλοφορίας με τη συνδυασμένη δημιουργία δικτύων πεζοδρόμων, ακόμη και ποδηλατοδρόμων».

Και όταν στις 11 Ιανουαρίου 2007 ρωτήθηκε από τον Ντίνο Ρόβλια του ΠΑΣΟΚ πόσους ποδηλατοδρόμους δημιούργησε, απάντησε: «Η διαμόρφωση δικτύων πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων είναι στην αρμοδιότητα των δήμων και κοινοτήτων της χώρας». Δηλαδή, κανέναν...

Δικαίως λοιπόν ο κ. Ρόβλιας φωνάζει τώρα ότι για τις ψηφοθηρικές και επικοινωνιακές ανάγκες του ίδιου και της παράταξής του ο κ. Λιάπης έβγαλε από το σεντούκι του ξανά τις ίδιες προεκλογικές χάντρες που είχε παρουσιάσει προ 3,5 ετών.

Μια απορία: Αφού οι ποδηλατόδρομοι είναι αρμοδιότητα της Αυτοδιοίκησης, όπως είχε δηλώσει, προς τι οι χθεσινές νέες υποσχέσεις του; Προφανώς για να κάνει και αυτός προεκλογικό ντόρο.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
exomail2003
Εικόνα exomail2003
Απών/απούσα

Αναδημοσίευση από kosvas.pblogs.gr
Γράφει για ποδηλατόδρομους στο Ελληνικό (αεροδρόμιο)...

Θα ήταν πιστεύω φρόνιμο, για την προστασία μας, κάποια από τις Ανεξάρτητές Αρχές από αυτές που διαθέτουμε, δεν υπάρχει λόγος για την δημιουργία νέας, να υποχρεώσει τα ΜΜΕ ηλεκτρονικά και έντυπα όσο διαρκεί η προεκλογική περίοδος σε όλες τις ειδησεογραφικές εκπομπές, και σελίδες ειδήσεων να υπάρχει σήμανση

« ΠΡΟΣΟΧΗ προεκλογική περίοδος» σαν την προειδοποίηση

« ακολουθεί πολιτική διαφήμιση» να μην ξεχνιόμαστε ότι αυτά που ακούμε δεν είναι αλήθειες αλλά προεκλογικές υποσχέσεις.

Θα ακούσουμε πολλά και από πολλούς, ίσως με όλα αυτά που ακούσουμε και δούμε θα αναρωτηθούμε «σε ποία χώρα ζούμε», θα ακούσουμε ότι μειώθηκε ή ανεργία άλλα πίσω από αυτές τις εξαγγελίες κρύβεται επιμελώς ότι :

«Οι ευέλικτες μορφές απασχόλησης, η ανασφάλεια κ.λπ. είναι σύμφυτα πλέον της εργασίας σε κρατική υπηρεσία. Πόσω μάλιστα, όταν έχει υποχωρήσει και η έννοια του μόνιμου δημόσιου υπαλλήλου. Ηδη το 46% των προσλήψεων στο Δημόσιο είναι σε θέσεις προσωρινής απασχόλησης.

Ιδία εικόνα και στον ιδιωτικό τομέα. Από τις μόλις 40.000 νέες θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν το 2006 (θετικό ισοζύγιο μεταξύ απολύσεων-συνταξιοδοτήσεων και προσλήψεων), το 70% αυτών είναι επισφαλείς θέσεις εργασίας: οι μισές είναι θέσεις προσωρινής απασχόλησης (ορισμένου χρόνου, εποχικοί, ενοικιαζόμενοι κ.ά.), ενώ 2 στις 10 είναι θέσεις μερικής απασχόλησης (παρτ-τάιμ)» «Ελευθεροτυπία» 5/08/2007

Θα ακούσουμε για έργα που και την προηγούμενη προεκλογική περίοδο είχαν εξαγγελθεί και μακέτες που ξεσκονίζονται για να παρουσιαστούν και πάλι.

Ετσι έχουμε και το πάρκο του Ελληνικού που και η προηγούμενή κυβέρνηση είχε εξαγγείλει με την δέσμευση σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία για παραχώρηση έκτασης οικοδόμησης 5.000 κατοικιών και σήμερα πάλι εξαγγέλλεται με ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες «Συνολικά στο νέο πάρκο θα υπάρχουν 36.800 δέντρα και 17.500 θάμνοι, ωστόσο ο υπουργός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο αύξησης αυτών των αριθμών. Επίσης θα υπάρχουν:54 χλμ. για μονοπάτια, 5,6 χλμ. ποδηλατόδρομων, 6,4 χλμ. παραθαλάσσιου περιπάτου, 24 χλμ. διαμορφωμένης «μαραθώνιας διαδρομής», 4,6 χλμ. για διαδρομές με άλογο, 3,8 χλμ. διαμορφωμένης διαδρομής με γλυπτά» η δέσμευση για την οικοδόμηση παραμένει, αλλά υπάρχουν και καινοτομίες «4,6 χλμ. για διαδρομές με άλογο» δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο εάν θα μπορούμε να μεταφέρουμε το άλογο με το τραμ ή θα πηγαίνουμε οδικώς.!!

Εκλογές είναι και θα περάσουν, κι όταν κλείσουν οι κάλπες και τα «όμορφα τα λόγια τα μεγάλα» θα ξαναπάρουν την θέση τους στα αρχεία των επιτελείων επικοινωνίας, τα προβλήματα θα είναι στην καθημερινή ζωή παρών και μεγαλύτερα, και οι διαχειριστές της εξουσίας θα αλλάξουν το τροπάριο με το ότι δεν υπάρχουν χρήματα και θα μας καλούν να σφίξουμε το ζωνάρι για το «καλό του τόπου» και από τη μια θα βλέπουμε το μισθό μας να μειώνεται και από την άλλη τα κέρδη των τραπεζών να μεγαλώνουν.

Γι' αυτό λοιπόν, βάλουν δεν βάλουν, την προειδοποίηση «Προσοχή προεκλογική περίοδος» ας την βάζουμε μόνοι μας σε ότι ακούσουμε και σε ότι διαβάζουμε το επόμενο διάστημα.

Late Again
Απών/απούσα

επειδή δεν ξέρω τί παίζει με direct links στο blogspot.

sixama.blogspot.com/

-Late Again

airpeace79
Εικόνα airpeace79
Απών/απούσα

ouzo
Απαιτώ να γίνουν ταυτόχρονα με τις βουλευτικές εκλογές
οι εκλογές για την ανάδειξη εμού ως αρχηγού αυτού του
κινήματός.Ενος κινήματός που χρειάζεται έναν αρχηγό
δηλαδή εμένανε.ΑΡΧΗΓΟΣ=ΚΙΝΗΜΑ,ΚΙΝΗΜΑ=ΞΕΚΙΝΗΜΑ,ΞΕΚΙΝΗΜΑ=ΑΡΧΗΓΟΣ
ΑΡΧΗΓΟΣ=ΕΓΩ.
ΦΙΛΕ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΔΩΣΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
ΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΕΓΩ.ΤΩΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ. ΠΕΣ ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ.

chilled iron
Εικόνα chilled iron
Απών/απούσα

ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΜΑΣΤΕ....!!
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΤΟΠΙΟ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!
ΤΕΛΟΣ!

don't let the system get you down...!!
chilled iron

saturn
Απών/απούσα

Λίγο πιο πάνω γίνεται αναφορά στο ότι "Στη διεύθυνση http://www.minenv.gr/5/53/g5303_bikes.htm υπάρχει μια εκτενής μελέτη της περιβαλλοντολόγου δρος Τίνας Μπιρμπιλή και του καθηγητή του ΕΜΠ Θ. Βλαστού γιια το ποδήλατο σε 17 ελληνικές πόλεις"…

Η Τίνα Μπιρμπίλη είναι η νέα υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής…