Γειά χαρά,
έχω ένα Dahon Vitesse D7HG, το οποίο σήμερα έχασε το πίσω λάστιχο.
Η ερώτηση είναι αν θα έπρεπε να επιχειρήσω να το αλλάξω μόνος μου, δεδομένου ότι έχει
εσωτερικό σασμάν. Μήπως θα πρέπει να το δει μάστορας;
Μπορεί να κάνω κάποια ζημιά κλπ, γιατί απ'ότι βλέπω στο manual του μηχανισμού χρειάζονται
ακριβείς ρυθμίσεις και σφιξίματα για να λειτουργεί σωστά.
Έχει κανείς/μια υπόψη του/της αν υπάρχει κανένα τόσο εξειδικευμένο tutorial;
Ευχαριστώ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Γιατι πρεπει να ρυθμισεις το σασμαν για να αλλαξεις σαμπρελα; Ενα γραναζι δεν εχει πισω; Βγαλε την αλυσιδα, μετα τη ροδα, αλλαξε τη σαμπρελα και ξαναβαλε αλυσιδα και ροδα...
Θα σου εξηγεί πώς πρέπει να κάνεις μια απλή επισκευή όπως να αλλάξης σαμπρέλλα/λάστιχο...Ισως να είναι σε κάποια ενότηξτα πού περιγράφει το βγάλσιμο του τροχού..
Άν έχεις κέντρο nexus 7 ίσως σε βοηθήσει αυτό
http://cycle.shimano-eu.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Nexus/Intern...
Επειδή σε όλα τα συστήματα εσωτερικών ταχυτήτων όταν βγάζεις την ρόδα πρέπει να αποσυνδέσεις τα σύρματα του κοντρόλ, το πόσο εύκολα ή δύσκολα γίνεται αυτό είναι κάτι πού αυξάνει ή μειώνει ανάλογα την βαθμολογία της ποιότητας του κέντρου. Πάντως τουλάχιστον οδηγίες θα πρέπει να υπάρχουν...
..στο youtube θα βρεις βιντεο που το εξηγουν .. αν βρω χρονο θα ψαξω και θα σου στειλω και εγω
καλά και όλα αυτά που λένε για την ευκολία των εσωτερικών σασμαν??
βασικά αν είναι να αποσυνδέσεις ντίζες γιατί αυτό κατάλαβα μπορείς απλά να μαρκάρεις τις ντίζες με ένα μαρκαδόρο για να της βάλεις στο ίδιο σημείο
άσε που εκεί που πιάνεται η ντίζα αφήνει σημάδι :D
Γιατί πρέπει να απαντήσεις, υποθέτοντας, αφού δεν το γνωρίζεις το θέμα? :)
@Johny
παραπληροφόρησα κανέναν??
είπα να ακολουθήσει την δικιά μου λογική???
το πρόβλημα σου ποιο είναι???
είπα κάτι και τέλος
αν δεν γίνετε αυτό που λέω ας το πει κάποιος ότι δεν γίνεται να μας εξηγήσει το γιατί και πάλι τέλος
αν απαντούσαν μόνο όσοι γνώριζαν πραγματικά ένα θέμα στο forum
τότε θα μιλούσαν 2 άτομα :D και ο ένας δεν θα ήμουν εγώ
αυτά :D
Όταν κάποιος έχει ένα πρόβλημα και ζητά μια λύση, χρήσιμο είναι να απαντούν όσοι γνωρίζουν. . .
Το zητούμενο δεν είναι απαντήσεις από αυτούς που γνωρίζουν πραγματικά ;;;
Τί πειράζει αν είναι μόνο 2 αυτοί; ( και ο ένας εσύ αλλά χωρίς υποθέσεις και εαν)
είπα κάτι λάθος?
Ολα τα συστήματα έχουν πρόβλεψη για να αποσυνδέονται τα κοντρόλ χωρίς να χρειάζεται να λύνεις δένεις...
Οσα έχουν το ίντεξινγκ στο χειριστήριο χρειάζονται μετά και μιά εύκολη ρύθμιση.
Οσα έχουν το ίντεξινγκ στο κέντρο π.χ. rohloff δέν χρειάζονται καμμία ρύθμιση.
http://action3.gr/index.php/rohloff-speedhub/rohloff-sh-gallery#
π.χ. το σύστημα αποσυνδέεται ξεβιδώνοντας με το χέρι την βίδα στο κέντρο την φωτό)
Εδώ (Brompton wide range) ξεβιδώνουμε με το χέρι το αλυσιδάκι και μετά πρέπει να το ρυθμίσουμε με εύκολο τρόπο χρησιμόποιώντας οπτική ένδειξη κοιτάζοντας στήν τρύπα πού φαίνεται πάνω στό μπουλόνι...
http://action3.gr/images/stories/bwr/6_speed_brompton_wide_range_hub.jpg
Χρειάζονται κάποιες οδηγίες πού πρέπει να δίνονται με το κέντρο ή με το ποδήλατο
π.χ.
http://action3.gr/images/stories/brompton_owner_manual_gr_v17122008.pdf
σελίδα 14
Ολα τα συστήματα έχουν πρόβλεψη για να αποσυνδέονται τα κοντρόλ χωρίς να χρειάζεται να λύνεις δένεις...
Οσα έχουν το ίντεξινγκ στο χειριστήριο χρειάζονται μετά και μιά εύκολη ρύθμιση.
Οσα έχουν το ίντεξινγκ στο κέντρο π.χ. rohloff δέν χρειάζονται καμμία ρύθμιση.
http://action3.gr/index.php/rohloff-speedhub/rohloff-sh-gallery#
π.χ. το σύστημα αποσυνδέεται ξεβιδώνοντας με το χέρι την βίδα στο κέντρο την φωτό)
Εδώ (Brompton wide range) ξεβιδώνουμε με το χέρι το αλυσιδάκι και μετά πρέπει να το ρυθμίσουμε με εύκολο τρόπο χρησιμόποιώντας οπτική ένδειξη κοιτάζοντας στήν τρύπα πού φαίνεται πάνω στό μπουλόνι...
http://action3.gr/images/stories/bwr/6_speed_brompton_wide_range_hub.jpg
Χρειάζονται κάποιες οδηγίες πού πρέπει να δίνονται με το κέντρο ή με το ποδήλατο
π.χ.
http://action3.gr/images/stories/brompton_owner_manual_gr_v17122008.pdf
σελίδα 14
Ολα τα συστήματα έχουν πρόβλεψη για να αποσυνδέονται τα κοντρόλ χωρίς να χρειάζεται να λύνεις δένεις...
Οσα έχουν το ίντεξινγκ στο χειριστήριο χρειάζονται μετά και μιά εύκολη ρύθμιση.
Οσα έχουν το ίντεξινγκ στο κέντρο π.χ. rohloff δέν χρειάζονται καμμία ρύθμιση.
http://action3.gr/index.php/rohloff-speedhub/rohloff-sh-gallery#
π.χ. κοιτα το Image 12, το σύστημα αποσυνδέεται ξεβιδώνοντας με το χέρι την βίδα στο κέντρο της φωτό)
Εδώ (Brompton wide range) ξεβιδώνουμε με το χέρι το αλυσιδάκι και μετά πρέπει να το ρυθμίσουμε με εύκολο τρόπο χρησιμόποιώντας οπτική ένδειξη κοιτάζοντας στήν τρύπα πού φαίνεται πάνω στό μπουλόνι...
http://action3.gr/images/stories/bwr/6_speed_brompton_wide_range_hub.jpg
Χρειάζονται κάποιες οδηγίες πού πρέπει να δίνονται με το κέντρο ή με το ποδήλατο
π.χ.
http://action3.gr/images/stories/brompton_owner_manual_gr_v17122008.pdf
σελίδα 14
Τώρα θυμήθηκα τις πρώτες μου επισκευές, όπου δεν ήταν ανάγκη να βγει ο τροχός για να μπαλώσεις το λάστιχο. Είναι πιο κουραστικό αλλά αν δεν ξέρεις και είσαι σε ανάγκη μπορείς να κάνει και αυτό με μία λεκανίτσα νερό και λίγολίγο έξω την σαμπρέλα μόνο.
Στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή θα βρεις τα πάντα.
Στο ποδήλατο μου που έχει Nexus, έχω παρόμοιο πρόβλημα και κατέληξα ότι όταν αυτό μου συμβεί θα αποσυναρμολογήσω τον τροχο χωρίς να αποσυνδέσω την ντίζα των ταχυτήτων, όχι επειδή αυτό είναι δύσκολο να γίνει, αλλά γιατί απαιτούνται ένα σωρό εργαλεία.
Αν ακουμπήσεις τον τροχό δίπλα από το ποδήλατο τίποτα δεν αε εμποδίζει να βγάλεις το λάστιχο και την σαμπρέλα από την άλλη πλευρά της ντίζας και στη συνέχεια να τα ξαναφορέσεις από την ίδια πλευρά.
Αυτά που γράφω είναι θεωρητικά, δεν τα έχω κάνει - δεν μου έχει τύχει ακόμη. Αλλά πιστεύω ότι γίνεται. Στο δρόμο θα είναι πιό δύσκολο δεδομένου ότι θα πρέπει να στηρίξεις κάπου το ποδήλατο όταν είναι χωρίς τροχό. Το βλέπω λίγο δύσκολο.