Ο Χατζηδάκης φέρεται να συμφωνεί για ποδηλατόδρομους στην περιφέρεια (όχι στο κέντρο της Αθήνας) και να βλέπει «θετικά» την είσοδο στο ποδηλάτων στο μετρό (αν αυτό ισχύει δεν έχει παρά να δώσει εντολή στην ΑΜΕΛ, υπουργός είναι).
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
φιλε εγω τοσα χρονια εχω καταλαβει πως οι εταιριες δινουν εντολες στους υπουργους. εαν η αμελ δεν θελει δεν θα γινει. και αν θα θελησει θα κοβεις κανα 2ευρω σε ποδηλατοεισιτηριο. ειδικα εαν ιδιωτικοποιηθουν τελειως τα μμμ τοτε απλα ξεχαστε το το θεμα αυτο. εκτος και ααααν.... εχουνε καλο κερδος.
ελπιζω να εχω αδικο.
το θέμα είναι πως αν γίνουνε όλα αυτά με τους ποδηλατοδρόμους και έχουμε σήμανση μας δίνουνε προτεραιότητα κτλ κτλ...
το επόμενο βήμα είναι η φορολόγηση των ποδηλάτων και μετά κατεβαίνουνε σε πορείες για δωρεάν ποδήλατο.....
αλλά παρόλα αυτά αυτοκίνητα δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν.....
αλλά δεν ξέρω.... πολλές φορές η αφανια είναι καλύτερη......
filika
petros
plannet a dark cycling deamon
η λυση ειναι μια! και την εχει μονο η τροχαια, δηλαδη η εκαστοτε κυβερνηση. ας βγει η τροχαια, γιατι μπορει να βγει αν παρει τετοια εντολη, και να μοιραζει κλησεις για λεωφορειοδρομους, παρανομα παρκαρισματα, δακτυλιο κτλ και να δεις για ποτε θα δουλευουν ολα ρολοι. αντι αυτου κυνηγανε τους ΄΄αλητες΄΄ με τα μηχανακια οι οποιοι για μενα βοηθουν και αυτοι εστω με μηχανικινητο το κυκλοφοριακο.
παραδειγμα: ενα πρωινο στην λαμπρακη στον πειραια και συγκεκριμενα στο ΥΕΝ, περιμεναν καποιο ξενο μεγαλο κεφαλι! και εγινε το θαυμα! μεσα σε μολις 10 λεπτα εξαφανιστικαν ολα τα διπλοπαρκαρισμενα, τα παρανομα σε πεζοδρομους κτλ με την συνδρομη της τροχαιας βεβαια σε ολο το μηκος της οδου!!!! κριμα που δεν εβγαλα φωτο γιτι ηταν ενα σπανιο θεαμα για την λαμπρακη.
και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι τροχαιοι θελουν να το κανουν, αλλα ποιος παει να υπηρετησει μετα σε χωριο?