Σάββατο, 16 Μαϊου 2009
http://eleftherosagros.blogspot.com/
ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ από τις 16 Μαΐου ένα χώρο μέσα στο Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης "Αν.Τρίτσης".
(Λεωφορεία: Α12,Β12,Ε12,713 (Αφετηρία Μάρνης) Στάση: 6η Χασιάς)
Σκοπός μας να δημιουργήσουμε μια εστία αντίστασης στα σχέδια της «ανάπτυξης», ιδιωτικοποίησης και εξαφάνισης του πάρκου, αλλά και κάθε δημόσιου χώρου. Διαφόρων ειδών αρπακτικά, που κόπτονται για τη σωτηρία του πάρκου (δήμοι, ΑΣΔΑ, ιδιώτες και ΥΠΕΧΩΔΕ), επέτειναν από κοινού την εγκατάλειψη του, ανοίγοντας το δρόμο στην εμπορευματοποίηση και στον ελεγχόμενο χαρακτήρα του (security, μπάτσοι, συρματοπλέγματα, περιορισμένο ωράριο λειτουργίας...). Απέναντι στις αδηφάγες πρακτικές των επίδοξων σωτήρων, το αυτοδιαχειριζόμενο κατειλημμένο έδαφος στο πάρκο Τρίτση θέλει να αντισταθεί στα γρανάζια των μηχανισμών που λεηλατούν τη ζωή και το χώρο-χρόνο μας.
Πολλοί και πολλές από εμάς, που συμμετέχουμε σε αυτήν την κατάληψη, δραστηριοποιούμασταν για περισσότερο από τρία χρόνια στο εγχείρημα του αυτοδιαχειριζόμενου αγρού Καματερού, στο αγρόκτημα της οδού Δαβάκη (δεσμευμένο επί 20ετίας από τον αντίστοιχο δήμο για «κοινωφελείς» σκοπούς). Ένα εγχείρημα στο οποίο πραγματοποιήσαμε συλλογικά, αντιιεραρχικά, αδιαμεσολάβητα, πλήθος δραστηριοτήτων: καλλιέργειες, εκδηλώσεις προβολές, εργαστήρι κεραμικής και παιδότοπο. Μετά την πρώτη εκδήλωση στον αγρό, σχετικά με την λεηλασία της φύσης, δεχθήκαμε έξωση από τους ιδιοκτήτες, οι οποίοι σε συντονισμένη επίθεση με μπάτσους και δημοτική αρχή, μας κατηγόρησαν για «παράνομη συνάθροιση και συνεύρεση» στο χώρο του αγρού, αποκαλύπτοντας και σε αυτή την περίπτωση τις πτυχές ολοκληρωτισμού του τόσο "εξιδανικευμένου" δημοκρατικού καθεστώτος. Παρότι όμως σήμερα δεν είμαστε πλέον στο συγκεκριμένο έδαφος, ο αγώνας μας συνεχίζεται, λίγο πιο πέρα, στο πάρκο, μαζί με νέους συντρόφους και συντρόφισσες.
Έπειτα από την έξωση μας απο τον αγρό Καματερού, εδώ και ένα χρόνο, συναντιόμαστε στο πάρκο, κάνουμε τις συνελεύσεις μας εδώ και παρεμβαίνουμε (με μοιράσματα κειμένων και μικροφωνικές). Θέλοντας να συνεχίσουμε τη δράση μας και να επανοικειοποιηθούμε ό,τι μας ανήκει, αποφασίσαμε να καταλάβουμε ένα κομμάτι γης σε αμιγώς δημόσιο χώρο. Στο κατειλημμένο έδαφος και μέσα απο το χώρο του πάρκου, σκοπό έχουμε να επιτεθούμε στα κυρίαρχα αναπτυξιακά σχέδια, χωρίς να αγνοούμε τη σύνδεση τους με τα υπόλοιπα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα όπως τα εργασιακά, την καταστολή, το σεξισμό, το ρατσισμό... Ο αγώνας ενάντια στη λεηλασία της φύσης, είναι κομμάτι του συνολικότερου αγώνα ενάντια στις επιβολές του εξουσιαστικού αυτού πολιτισμού.
Η καλλιέργεια με παραδοσιακές ποικιλίες σπόρων, συλλογικά, αντιιεραρχικά και μακριά από τα όποια βιομηχανοποιημένα κυρίαρχα πρότυπα, θα αποτελεί σταθερή δραστηριότητα του νέου εγχειρήματος, μέσα στο πάρκο της εγκατάλειψης, των άρρωστων φυτών, των παρατημένων δέντρων για να επιτεθεί στα επιβαλλόμενα διατροφικά μοντέλα, να σπάσει όσο γίνεται το δίπολο παραγωγού-καταναλωτή, να καταδείξει ότι η βλάστηση στο πάρκο είναι ζήτημα όλων μας και όχι του κάθε κερδοσκοπικού φορέα. Ουσιαστικά οι δραστηριότητες στον αγρό θα έχουν να κάνουν με αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να είναι το πάρκο: ένας ελεύθερος χώρος, όπου καθένας και καθεμία μπορεί να έρθει σε επαφή με τη φύση, με άλλους ανθρώπους και τα ζώα, να τρέξει, να παίξει να καλλιεργήσει, να αυτομορφωθεί...
Επιπλέον, σε άμεση συνάρτηση με τα παραπάνω προτάσσουμε ως απάντηση στην ολοένα εντεινόμενη καταστροφή, που με βάση τις πολιτικές της ανάπτυξης συντελείται στις περιοχές μας και όχι μόνο, τη δημιουργία ανοιχτών συνελεύσεων, στις οποίες η καθεμία και ο καθένας θα μπορεί να έχει πραγματικά ενεργό θέση σε ό,τι υποθηκεύει τη ζωή του/της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα παρέμβασης σε δημόσιους χώρους, ανάμεσα σε πληθώρα αυτοοργανωμένων κινήσεων στις γειτονιές της Αθήνας, αποτελούν: η δράση των κατοίκων των Πατησίων και της Κυψέλης που, από τον Ιανουάριο του 2009, ξαναδημιουργούν και διαχειρίζονται συλλογικά και αυτοοργανωμένα το πάρκο στη συμβολή των οδών Κύπρου και Πατησίων, αντιστεκόμενοι στα σχέδια του δήμου Αθηναίων ο οποίος κατέστρεψε το πάρκο με σκοπό να δημιουργήσει parking, όπως επίσης και η δράση των κατοίκων των Εξαρχείων, που από το Μάρτιο μετέτρεψαν το πρώην parking ιδιοκτησίας TEE, στη συμβολή των οδών Ναυαρίνου και Ζωοδόχου πηγής, σε δημόσιο, συλλογικά διαμορφωμένο και αυτοδιαχειριζόμενο πάρκο.
Σε μια πόλη, που το χώμα και το πράσινο καταβροχθίζονται από το τσιμέντο και την άσφαλτο και ο δημόσιος χώρος από το εμπόριο και την κερδοσκοπία, που οι δημοτικοί ηγετίσκοι εξυπηρετούν και εμπλουτίζουν τα κυρίαρχα σχέδια στις γειτονιές μας, που ο έλεγχος και η καταστολή σκιάζουν την κάθε κίνηση της καθημερινότητας μας, το αυτοδιαχειριζόμενο κατειλλημένο έδαφος στο πάρκο Τρίτση θέλει να είναι χώρος ελευθερίας. Έδαφος όπου, με φροντίδα και συντροφικότητα, θα φυτρώνει πάντα αντίσταση.
Η κατάληψη είναι ένας ανοιχτός χώρος για όσες και όσους ενδιαφέρονται για το εγχείρημα. Ένας χώρος επικοινωνίας, αντιπληροφόρησης, καλλιέργειας της γης, συλλογικών δράσεων, ανταλλαγής σπόρων και όσων άλλων αποφασίζει η συνέλευση.
*Η συνέλευση του εγχειρήματος θα πραγματοποιείται κάθε Κυριακή στις 12 μ.μ., όπου θα συζητούνται
τα πρακτικά ζητήματα, ο λόγος και οι δράσεις μας.
*Απο την πρώτη εβδομάδα, θα γίνονται προεργασίες καλλιέργειας
Επικοινωνία:
eleftherosagros@gmail.com
Καταλαμβάνοντας έναν δημόσιο χώρο προασπίζεστε το δικαίωμα όλων στους ελεύθερους χώρους??? και αν κάποιος δεν είναι της αρεσκείας σας, θα του επιτρέψετε πρόσβαση στον χώρο που θα κάνετε την κατάληψη? Κάτι τέτοιο δεν λέει και ο κυριακού για την επέκταση του πανελληνίου μέσα στο πεδίο του Άρεως? το κάνει για καλό, για να αθλούνται τα παιδάκια.
1)Καταλαμβάνοντας έναν δημόσιο χώρο προασπίζεστε το δικαίωμα όλων στους ελεύθερους χώρους?
Για φαντάσου... πολύ σικ ερώτηση. Ναί όλων αρκεί να έρχεται εκεί ως άνθρωπος και όχι ως κόμμα-θεσμός και εκτός εάν είναι μισάνθρωπος. Προφανώς ένας ο οποίος το βράδυ μαχαιρώνει μετανάστες δεν χωράει σε έναν απελευθερωμένο χώρο. Όλων των ανθρώπων... αν και είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, καταλαβαίνεις πολύ καλά.
2)και αν κάποιος δεν είναι της αρεσκείας σας, θα του επιτρέψετε πρόσβαση στον χώρο που θα κάνετε την κατάληψη?
Τι εννοείς δεν είναι της αρεσκείας σας;
-Εάν ας πούμε είναι φασίστας; Στο απάντησα απο πάνω.
-Εάν διαφωνεί με τις καταλήψεις; Ένα άτομο που διαφωνεί με μια κατάληψη γιατί να πάει σε αυτήν???
-Εάν έχει κάποιες διαφωνίες; Φυσικά και χωράει. Απλά πάω σε μια κατάληψη δεν σημαίνει ότι πάω κράζω μια μέρα και φεύγω. Έτσι απλά γίνεται γραφικός. Εάν υπάρχουν πράγματα που δεν είναι τις αρεσκείας "μας" αλλά θέλει να εκφράσει φυσικά και μπορεί. Μέσα σε ένα εγχείρημα δεν υπάρχουν αρέσκειες... Συμφωνείς, διαφωνείς, προχωράς. Εάν κάποιος θέλει να μπει σε αυτήν την κουλτούρα ευπρόσδεκτος. Εάν απλά θέλει να κράξει τότε δεν είναι ότι έρχεται στην κατάληψη, ούτε ότι η κατάληψη δεν τον δέχεται. Είναι ότι αυτός την απορρίπτει εξ' αρχής και της επιτίθεται.
3)Κάτι τέτοιο δεν λέει και ο κυριακού για την επέκταση του πανελληνίου μέσα στο πεδίο του Άρεως? το κάνει για καλό, για να αθλούνται τα παιδάκια.
Γίνεσαι γραφικός και το ξέρεις.
4)Αντιθέτως κάτι τέτοια με εσένα λένε οι μαγαζάτορες του νατούρα που θέλουν να κάνουν το πάρκο νεροτσουλίθρες.
5)Εάν έμπαινες στον κόπος αντί να λες εξυπνάδες να διάβαζες το κείμενο θα καταλάβαινες ποιοι χωράνε και ποιοι όχι.Αλλά προφανώς δεν γράφεις άποψη αλλά κάνεις ένα ασφαλές κράξιμο απο την ασφάλεια του υπολογιστή σου, υπολογίζοντας "σιγά μην δουν το σχόλιό μου."
6)Οτί μια κατάληψη ανοίγει έναν χώρο φαίνεται απο το εξής: Πριν μπει ο αγρός εκεί, ο χώρος ήταν άδειος χωρίς ψυχή όλη μέρα. Τώρα είναι κάθε μέρα 30 άτομα, περνάει κόσμος, γίνοντε εκδηλώσεις, καθαρίζονται οι χώροι (και δεν μιλάω για το κτήριο), έχουν καθαριστεί τα χόρτα, έχει οργωθεί το μέρος και είναι η κατάληψη μόνο λίγες μέρες. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι έχετε πρόβλημα με το να πέρνει ζωή ένας τόπος αλλά τουλάχιστον χρησιμοποιήστε επιχειρήματα. Δημοτικού έστω αλλά επιχειρήματα για να δείξετε ότι έχετε άποψη. Άσε κατα μέρος λοιπόν τα "χωράνε όλοι;;; Όλοι όλοι;;;" Όχι δεν χωράνε όλοι όπως το εννοείς. Αυτοί που έχουν κάνει το πάρκο χωματερή, έχουν στήσει επιχειρήσεις, θέλουν να το κάνουν the mall ή Πανελλήνιο μιας και το ανέφερες, δεν χωράνε. Αλλά εάν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις τα κείμενα των καταλήψεων θα τα ήξερες είδη αυτά.
Υ.Γ: Τα παραπάνω αποτελούν μια δικιά μου αντίληψη των πραγμάτων για τις καταλήψεις. Δεν είμαι στην συλλογικότητα του αγρού αλλά έχω πάει στο μέρος και φυσικά θα ξανά πάω.
Κοίτα να δείς.. σαν «κάποιος» υπογράφουν και ένα κάρο καραγιόζηδες σε πολιτικά φόρα. Και μετά λες για την ασφάλεια του υπολογιστή? Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 30 ποδηλάτες εδώ μέσα που ξέρουν το πρόσωπο πίσω από το nick name μου και με αυτό το nickname γράφω σε όλα τα φόρα που συμμετέχω. Άκου να δείς «κάποιος», Τα κόμματα να αφήσουν επιτέλους το ποδήλατο ήσυχο. Σταματήστε να προσπαθείτε να το καπελώσετε. Ποδηλάτες υπάρχουν από τα άκρα δεξιά ώς τα άκρα αριστερά, προσωπικά «κάποιος» εμένα δεν με εκφράζει κανένα από τα 2 οπότε τζάμπα το σεντόνι με τις κατηγορίες. Φασίστας (από αυτούς που μισείς) είσαι και εσύ απλά δεν το ξέρεις.
Και κάτι ακόμα. Αν με γνώριζες ηλίθιε «κάποιος» θα ήξερες ότι από την φύση μου δεν μου επιτρέπεται να είμαι ξενοφοβικός. Ηλίθιε.
"Κοίτα να δείς.. σαν «κάποιος» υπογράφουν και ένα κάρο καραγιόζηδες σε πολιτικά φόρα"
-Αυτό που λες τι σχέση έχει με το θέμα;
-ήθελες να υπογράψω με το ονοματεπώνυμό μου; Εσύ υπογράφεις με το δικό σου; Εμένα εάν θες να με βρεις ξέρεις που να με βρεις. Είμαι εκτεθειμένος και δεν γράφω απο καμία ασφάλεια του υπολογιστή μου. Αυτά που λέω και πιστεύω τα βγάζω σε αφίσα και τα κολλάω με το πρόσωπό μου, τα μοιράζω σε κείμενο χέρι με χέρι και είμαι εκτεθειμένος στον κόσμο.
"Και μετά λες για την ασφάλεια του υπολογιστή? "
-Προφανώς και λέω για την ασφάλεια του υπολογιστή. Το να βγαίνει κάποιος και να ρίχνει λάσπη μέσο υπολογιστή είναι πολύ απλό. Εγώ απάντησα απλός σε αυτά που είπες. Πράγματα που λέω κάθε μέρα εκτεθειμένος.
"Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 30 ποδηλάτες εδώ μέσα που ξέρουν το πρόσωπο πίσω από το nick name μου και με αυτό το nickname γράφω σε όλα τα φόρα που συμμετέχω."
-???Και αυτό τι σημαίνει; Οτι είσαι εκτεθειμένος επειδή σε ξέρουν οι φίλοι σου στο φόρουμ; Και εμένα με ξέρουν άλλα 30 άτομα ποιος είμαι πίσω απο αυτό το νικ.
"Άκου να δείς «κάποιος», Τα κόμματα να αφήσουν επιτέλους το ποδήλατο ήσυχο. Σταματήστε να προσπαθείτε να το καπελώσετε."
Το ότι δεν είχες σκοπό να κάνεις κριτική αλλά απλά να ρίξεις λάσπη φαίνεται σε αυτή τη φράση σου. Όπως και το ότι έχεις πάθει τρικυμία εν κρανίο.
1)Δεν είμαι κόμμα είμαι αναρχικός.
2)Ο αγρός δεν είναι κόμμα και όπως σου έγραψα είναι εχθρικοί ως προς τα κόμματα.
3)Κανείς, δεν ασχολήθηκε με τους ποδηλάτες. Τουλάχιστον όχι εγώ. Εάν βγάζεις απο το κείμενο ότι ασχολήθηκε ο αγρός και μάλιστα για να καπελώσει (;) θα ήθελα να μάθω απο ποιο σημείο του κειμένου το βγάζεις!
"Ποδηλάτες υπάρχουν από τα άκρα δεξιά ώς τα άκρα αριστερά, προσωπικά «κάποιος» εμένα δεν με εκφράζει κανένα από τα 2 οπότε τζάμπα το σεντόνι με τις κατηγορίες"
-Ποδηλάτης: Κάποιος που κάνει ποδήλατο. Δεν είναι πολιτικό υποκείμενο. Προφανώς ποδήλατο κάνουν και δεξιοί και αριστεροί και αναρχικοί και απολιτικ και όλοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνουν και παρέα και γενικός δεν σημαίνει ότι είναι μια συμπαγής ομάδα ανθρώπων. Γενικός αυτή η φράση σου είναι παντελώς άκυρη μαζί με όλες τις προηγούμενες φυσικά.
Τώρα τα εσένα που δεν σε εκφράζει κανέναν απο τα δύο, και πάλι που κολλάει δεν κατάλαβα. Ούτε εμένα, αναρχικός είμαι όπως προείπα αλλά δεν καταλαβαίνω που ακριβώς κολλάει με αυτά που έγραψα. Όπως επίσης δεν καταλαβαίνω και όλα τα προηγούμενα που γράφεις που κολλάνε και που απαντάνε σε αυτά που έγραψα αρχικά. Μήπως τελικά γράφεις στα φόρουμ για να ξέσπας. άμα είναι να μην σου πάω κόντρα.
"Φασίστας (από αυτούς που μισείς) είσαι και εσύ απλά δεν το ξέρεις."
-Ναι το έχω ξανακούσει αυτό και μάντεψε απο ποιόν.... απο τον μπουμπούκο! Απο τον κοινοβουλευτικό εκφραστή του φασισμού. Τώρα να σε ρωτήσω εάν ξέρεις ποιες είναι οι αξίες του φασισμού και ποιες τις αναρχίας δεν θα μπω στον κόπο γιατι δεν νοιώθω την ανάγκη να πείσω κάποιον ότι αναρχικοί δεν είναι φασίστες. Ξερούν και τα γίδια ποιος είναι και τι.
"Και κάτι ακόμα. Αν με γνώριζες ηλίθιε «κάποιος» θα ήξερες ότι από την φύση μου δεν μου επιτρέπεται να είμαι ξενοφοβικός. Ηλίθιε."
-"Ναί όλων αρκεί να έρχεται εκεί ως άνθρωπος και όχι ως κόμμα-θεσμός και εκτός εάν είναι μισάνθρωπος. Προφανώς ένας ο οποίος το βράδυ μαχαιρώνει μετανάστες δεν χωράει σε έναν απελευθερωμένο χώρο. Όλων των ανθρώπων... αν και είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, καταλαβαίνεις πολύ καλά."
Απο αυτή την φράση κατάλαβες ότι σε λέω ξενοφοβικό;;; Γιατί νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι απαντάω στην ερώτησή σου για το ποιοι χωράνε και ποιο όχι στην κατάληψη. Τώρα εάν εσύ εν έταξες τον εαυτό σου σε μια κατηγορία είναι δικό σου θέμα. Επιπλέον το γεγονός ότι μπορεί να είσαι μετανάστης δεν λέει κάτι απο μόνο του. Έχω δει αλβανούς να βρίζοντε μεταξύ τους και να χρησιμοποιούν ως βρισιά το "κωλοαλαβανέ" όπως επίσης έχω δει αλβανούς να είναι ρατσιστές με τους πακιστανούς, μπαγλαντεσιανούς να βασανίζουν τις μπαγλαντεσιανές γυναίκες γιατί πήγαν να φύγουν απο την πιάτσα κτλ κτλ... Ο ρατσισμός και ο φασισμός δεν έχει σύνορα.
Γενικός είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι δεν έχεις γράψει ούτε ένα αντεπιχείρημα στα όσα σου έγραψα ποιο πριν αλλά έγραψες μόνο άκυρες με το θέμα ασυναρτησίες. Εάν έχεις κάτι να πεις σε αυτά που είπα στο πρώτο μου ποστ πες τα. Αλλιώς δεν έχω κανέναν λόγω να ανοίξω διάλογο μέσω φόρουμ με έναν ο οποίος δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη, δεν έχει πει ούτε ένα αντεπιχείρημα και συνεχίζει να γράφει απλά για να κράξει και μάλιστα με άκυρο τρόπο. Εγώ είμαι εκτεθειμένος καθώς είμαι σχεδόν κάθε μέρα στον αγρό οπότε όποιος θέλει ξέρει που να με βρει να μιλήσουμε. Ο αγρός είναι ακόμα ποιο εκτεθειμένος όντας μόνιμα σε έναν χώρο, έχοντας ανοιχτή συνέλευση, και έχοντας είδη βγάλει αφίσα με το πρόγραμμα τον εκδηλώσεων. Οπότε εάν έχεις κάτι να πεις για τον αγρό ξέρεις που να τον βρεις.Αν και προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχεις επίπεδο επιχειρημάτων ούτε για καφενείο. Όλα τα άλλα είναι ιντερνετικά ξεκατινιάσματα, χωρίς νόημα και χωρίς να οδηγούν κάπου. Ειδικά όταν ο ένας είναι ανύπαρκτος. Στηρίζει την ύπαρξή του μόνο στο νικ του και στους... 30 φίλους του!!!!
Καλύτερα εκτεθειμένος παρά ανύπαρκτος και λουφαγμένος.
Εσύ ξεκίνησες να με αποκαλείς φασίστα και να με προσβάλεις χωρίς λόγο επειδή «τόλμησα» να αμφισβητήσω τις προθέσεις σας. Ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι καταλαμβάνοντας μέρος ενός κοινόχρηστου χώρου γίνεσαι μέρος του προβλήματος? Εσύ και ο αγρός σου γίνεστε μέρος της μελλοντικής μοιρασίας, και η όλη κίνηση σας μοιάζει με την κίνηση οικοπεδοφάγων που δεν θέλουν να μείνουν απέξω. Σε τι διαφέρει ο αγρός σας με τις νεροτσουλήθρες, τις καφετέριες και την σχολή καράτε? Τις προάλλες «πήραν την κατάσταση στα χέρια τους» οι κάτοικοι του αγίου παντελεήμονα κλειδώνοντας τους ξένους έξω από το πάρκο. Σε τι διαφέρει αυτό από αυτό που κάνετε εσείς? «Όλοι είναι καλοδεχούμενοι αρκεί να συμφωνείτε μαζί μας, να φέρεστε και να μοιάζετε όπως σας επιβάλουμε» αυτό δεν λέτε? Καταλαμβάνετε κάτι προληπικά για να μην το καταλάβει άλλος. Και τολμάτε να λέτε ότι είναι και για το καλό μας! Για την πάρτη σας το καταλαμβάνετε. Όπως και για την πάρτη σας κάνετε ότι κάνετε με πρόσχημα μια ιδεολογία της οποίας έχετε πηδήξει την θεωρία με τις πράξεις σας. Δεν μπορείς να διακρίνεις την διαφορά σε αυτό που κάνετε με την Christiana την δημοτική αγορά της Κυψέλης ή την βίλα Αμαλία? Έγραψες για το πάρκο Κύπρου και πατησίων, διάβασες τις θέσεις μου πάνω σε αυτό το thread? Δεν διαφέρεις σε τίποτα με κάποιον άλλο ανεγκέφαλο και θερμόαιμο σε άλλο ποδηλατικό φόρουμ που τον πείραξε που άνοιξα thread όπου αναδημοσίευσα ένα email που μου έστειλε το παρατηρητήριο ελεύθερων χώρων. Αυτό που δεν αντιλαμβάνεσε «πνευματικά ανώτερε» (κατά τα λεγόμενα σου) φίλε μου είναι ότι εγώ είμαι υπέρ των ελεύθερων χώρων και εσύ είσαι υπέρ της μοιρασιάς. Δεν έχει τίποτα το αλτρουιστικό η θέση σου ή η κίνηση σου αυτή, αλλά ούτε και η εφαρμογή της ιδεολογίας σου. Εγώ νόμιζα πως είναι βασική αρχή του αναρχισμού η λειτουργία της κοινωνίας με βάση τον αλληλοσεβασμό στον συνάνθρωπο και το σύνολο, γιατί όταν υπάρχει ο αλληλοσεβασμός δεν χρειάζονται κανόνες. Μπορεί βέβαια να κάνω λάθος, γιατί ποτέ δεν με ενδιέφερε να μάθω τι λέτε, εγώ έβλεπα πάντα από αυτούς που αυτοαποκαλούνται αναρχικοί, ασέβεια στον άλλο (όχι στην έννοια της ιδιοκτησίας, αλλά στον συνάνθρωπο) και αυτό με ξενέρωνε και με απομάκρυνε από την ιδεολογία σας. Οπότε παρακαλώ, είμαι στην διάθεση σου να με διαφωτήσεις για τις αρχές σας και για το πως αυτές βρίσκουν εφαρμογή με τις πράξεις σας. Θα διαβάζουν μάλλον και άλλοι ομοιδεάτες σου οπότε φαντάζομαι θα είναι και μια μορφή «τέστ» για σένα κατα πόσο γνωρίζεις τις δογματικές αντιλήψεις που επιβάλει το brand που αποφάσισες να φορέσεις δηλώνοντας αναρχικός. Άλλοι φοράνε κροκόδειλο άλλοι φοράνε κουκούλα. Άλλοι δηλώνουν Πασόκοι/ Νέοδημοκράτες κλπ και άλλοι δηλώνουν αναρχικοί.
Και τι κόλλημα έχεις πάθει με τα μαχαιρώματα? Έχεις δει πολλά μαχαιρώματα? έχεις μαχαιρώσει πολλούς? Γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω δεί ποτέ μου, αλλά αν για εσένα η συνεχή πάλη, βία και αντιπαράθεση είναι η καθημερινότητα σου, μάλλον ζω σε διαφορετικό κόσμο από εσένα.
Χαίρομαι πάντως ότι παραδέχεσαι ότι το ποδήλατο δεν χωράει κόμματα, τελικά συμφωνούμε και σε κάτι. Αλήθεια παρακολουθείς μπουμπούκο? Γιατί εγώ δεν τον παρακολουθώ, τον θεωρώ γελοίο οπότε γιατί να κάτσω να ακούσω τις απόψεις του? Θα ήθελα να σου διευκρινήσω ότι δεν έχω καμία όρεξη για κάποιο ιντερνετικό ντιμπεϊτ, για αυτό περιμένω να απαντήσεις με σοβαρότητα και χωρίς προσβολές σε αυτά που σε ρωτάω γιατί πραγματικά θα ήθελα να ξέρω πως θεωρείς ότι θα κάνετε κάτι για το κοινό καλό με τον αγρό σας. Θα το διαβάσω την επόμενη εβδομάδα γιατί θα λείπω. Υπάρχει και ζωή έξω από το ίντερνετ και θα σε συμβούλευα να την ζήσεις.
Αλήθεια, το παλικάρι που άνοιξε το thread που είναι? Ή είσαι εσύ με άλλο νικ?
"Εσύ ξεκίνησες να με αποκαλείς φασίστα και να με προσβάλεις χωρίς λόγο επειδή «τόλμησα» να αμφισβητήσω τις προθέσεις σας."
-Θα ήθελα να μου δείξεις που το λέω αυτό.
Επίσης θα ήθελα να μου απαντήσεις "Και κάτι ακόμα. Αν με γνώριζες ηλίθιε «κάποιος» θα ήξερες ότι από την φύση μου δεν μου επιτρέπεται να είμαι ξενοφοβικός. Ηλίθιε." Που σε λέω ξενοφοβικό. Σε ρώτησα και στο προηγούμενο ποστ αλλά εσκεμμένα φαίνεται προκαλείς εντυπώσεις.
"Δεν καταλαβαίνεις ότι καταλαμβάνοντας μέρος ενός κοινόχρηστου χώρου γίνεσαι μέρος του προβλήματος?"
-Κοινόχρηστου χώρου; Πως γίνεται όταν σε έναν χώρο που δεν πατάει κανείς, που είναι κλειδωμένος με λουκέτο, που απ΄έξω έχει ταμπέλα "ο χώρος φυλάσσεται απο εταιρεία security" να είναι κοινόχρηστος και να μην είναι κοινόχρηστος όταν Η πόρτα είναι ανοιχτή, ο καθένας μπορεί να πάει να δει και να ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ
(μην ξανα αρχίσεις τι ευνοείς καθένας το έχω είδη απαντήσει.) και στην τελική ένας χώρο που μέχρι χτες δεν είχε ούτε 1 άνθρωπο και σήμερα έχει συνέχεια καμιά 30ρια. Προφανώς κάποιοι προτιμούν τον θάνατο, την μιζέρια, την εγκατάλειψη.
"Εσύ και ο αγρός σου γίνεστε μέρος της μελλοντικής μοιρασίας, και η όλη κίνηση σας μοιάζει με την κίνηση οικοπεδοφάγων που δεν θέλουν να μείνουν απέξω. Σε τι διαφέρει ο αγρός σας με τις νεροτσουλήθρες, τις καφετέριες και την σχολή καράτε?"
-Διαφέρει στο ότι για να πας να κάτσεις δεν σου ζητάει ευρώ, στο ότι δεν εκμεταλλεύεται το πάρκο για εμπορικούς σκοπούς, στο ότι δεν καταστρέφει το πάρκο αλλά ίσα ίσα το φροντίζει. Και σε πολλά άλλα που απλά εάν ανοίξεις τα μάτια σου το βλέπεις. Τώρα με το κίνηση οικοπεδοφάγων το βλέπω σαν έναν φτηνό λαικισμό που δεν θα απαντήσω. Αναρωτιέμαι εάν έχεις δει πολλούς οικοπεδοφάγους να βγάζουν λόγω και να καλούν με αφίσα για συνδιαμόρφωση του χώρου. Εάν έχεις δει πολλούς οικοπεδοφάγους να κάνουν εκδηλώσεις συζητήσεις κτλ κτλ.
"Τις προάλλες «πήραν την κατάσταση στα χέρια τους» οι κάτοικοι του αγίου παντελεήμονα κλειδώνοντας τους ξένους έξω από το πάρκο. Σε τι διαφέρει αυτό από αυτό που κάνετε εσείς?"
-Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω. Είπαμε φτηνός λαικισμός. Εάν δεν βλέπεις διαφορά ανάμεσα σε μια κίνηση επίθεσης προς τους μετανάστες, μια κίνηση ρατσισμού και ξενοφοβίας, με κίνηση που ανοίγει ένα κλειδωμένο κτήριο, δίνει ζωή στην εγκατάλειψη, και καλεί τον κόσμο να μιλήσει και να δημιουργήσει τότε μάλλον η ανάσα σου βρομάει θάνατο. Επίσης θα έβλεπες την διαφορά εάν διάβαζες στο ποιοι αποκλείονται απο τον αγρό και όχι μόνο.
"«Όλοι είναι καλοδεχούμενοι αρκεί να συμφωνείτε μαζί μας, να φέρεστε και να μοιάζετε όπως σας επιβάλουμε» αυτό δεν λέτε? "
-Και πάλι φτηνός λαικισμός.
Όχι δεν το λέμε εμείς αυτό εσύ το λες και το επαναλαμβάνεις ενώ σου έχω απαντήσει τουλάχιστον 2-3 φορές.
"Καταλαμβάνετε κάτι προληπικά για να μην το καταλάβει άλλος. Και τολμάτε να λέτε ότι είναι και για το καλό μας!"
-Καταλαμβάνω κάτι γιατί είναι εγκαταλελειμμένο, ή είναι κλειστό. Καταλαμβάνω κάτι γιατί δεν έχει ζωή. Γιατί όποιος περνάει απο εκεί το βρίσκει κλειστό και να φυλάσσεται απο security.
Όχι δεν το κάνουμε για το καλό κανενού. Δεν είπαμε ποτέ κάτι τέτοιο και γενικός δεν ήμαστε χριστιανοί. Το κάνουμε γιατί θεωρούμε ότι ήμαστε κομμάτι του πάρκου και γιατί θεωρούμε ότι οι μόνοι αρμόδιοι για την διαχείριση του πάρκου είναι αυτοί που το χρησιμοποιούν. Και εμείς ήμαστε απο αυτούς που το χρησιμοποιούν. Όπως θεωρώ ότι το ίδιο θα έπρεπε να κάνουν όλοι όσοι το χρησιμοποιούν. Να οργανωθούν να βρουν τρόπους και να διαχειριστούν τον χωροχρόνο τους γενικά. Και μέσα στο γενικά και στο πάρκο. Επίσης γιατί δεν θέλουμε άλλοι μια "ανάπλαση" στο πάρκο με ότι αυτό συνεπάγεται.
"Για την πάρτη σας το καταλαμβάνετε. Όπως και για την πάρτη σας κάνετε ότι κάνετε με πρόσχημα μια ιδεολογία της οποίας έχετε πηδήξει την θεωρία με τις πράξεις σας. Δεν μπορείς να διακρίνεις την διαφορά σε αυτό που κάνετε με την Christiana την δημοτική αγορά της Κυψέλης ή την βίλα Αμαλία?"
-Ξανά ματά τα ίδια. Ότι κάνω δεν το κάνω με κανένα πρόσχημα. Θα έχεις ακούσει ότι "ούτε τα προσχήματα δεν κρατάμε" Επίσης καλό θα ήταν να αφήσεις την ίδια την βίλα να εκφράσει άποψη για τον αγρό, γιατί οι απόψεις σου απέχουν χρόνια απο τις απόψεις της βίλας. Όσων αφορά για διαφορές ναι βλέπω... ο αγρός καλλιεργεί η βίλα όχι. Η βίλα έχει συγκροτήματα ο αγρός όχι. Η βίλα είναι 20 χρόνια ο αγρός λίγες εβδομάδες. Μπορώ να βρω και άλλες αλλά μάλλον δεν βρίσκω νόημα γιατί οι διαφορές είναι αυτού του επιπέδου. Κατα τα άλλα και οι βίλα δεν είναι γενικό ανοιχτή. Εάν πάει ένας ναζί πίστεψε με θα έχει πρόβλημα. Όπως επίσης και εάν πάει ένας απλά για να κράξει που έχουν κάνει κατάληψη χωρίς να έχει όρεξη να μιλήσει θα εισπράξει αδιαφορία και τον δρόμο της πόρτας.
"Έγραψες για το πάρκο Κύπρου και πατησίων, διάβασες τις θέσεις μου πάνω σε αυτό το thread?"
Μου δείχνεις που το έχω γράψει για το πάρκο κύπρου και πατησίων.
1)Διαβάζεις τι γράφω;
2)Ξέρεις να διαβάζεις;
Ο λαικισμός σου είναι αντάξιος των κνιτών... Μη μου πεις ότι δεν είσαι κνίτης δεν είπα κάτι τέτοιο!
"Δεν διαφέρεις σε τίποτα με κάποιον άλλο ανεγκέφαλο και θερμόαιμο σε άλλο ποδηλατικό φόρουμ που τον πείραξε που άνοιξα thread όπου αναδημοσίευσα ένα email που μου έστειλε το παρατηρητήριο ελεύθερων χώρων."
-Έχει κάποιο νόημα με την κουβέντα μας; Πρέπει να απαντήσω σε κάτι. Γράφτηκα σε αυτό το φόρουμ απλά γιατί είδα τις μπούρδες σου κατά τύχη. Κατά τα άλλα δεν είμαι σε άλλο φόρουμ ποδηλατικό αλλά τι να κάνουμε. Προκαλείς και ο κόσμος σου απαντάει. Αλλά όποιος διαφωνεί μαζί σου είναι θερμοκέφαλος ηλίθιος κτλ κτλ...
Μην μου πεις ότι για εμένα το ίδιο ισχύει. Δεν έχει νόημα για την κουβέντα δεν με ενδιαφέρει η άποψή σου για εμένα.
"Αυτό που δεν αντιλαμβάνεσε «πνευματικά ανώτερε» (κατά τα λεγόμενα σου) φίλε μου είναι ότι εγώ είμαι υπέρ των ελεύθερων χώρων και εσύ είσαι υπέρ της μοιρασιάς. Δεν έχει τίποτα το αλτρουιστικό η θέση σου ή η κίνηση σου αυτή, αλλά ούτε και η εφαρμογή της ιδεολογίας σου. Εγώ νόμιζα πως είναι βασική αρχή του αναρχισμού η λειτουργία της κοινωνίας με βάση τον αλληλοσεβασμό στον συνάνθρωπο και το σύνολο, γιατί όταν υπάρχει ο αλληλοσεβασμός δεν χρειάζονται κανόνες."
-Είσαι υπερ του να μείνει ένας χώρος με σεκιουριτι και λουκέτο και είσαι και υπερ των ελεύθερων χώρων;; Σε χάνω... Μάλλον λίγο συντηρητικές απόψεις με ολίγων τι επαναστατικότητα κάτι θα πιάσει. Αλλά είναι σαν κολόνια στον ιδρώτα. Αηδιαστική μυρωδιά. Για την αναρχία έτσι όπως τα λές είναι αλλά όχι μόνο....
"Μπορεί βέβαια να κάνω λάθος, γιατί ποτέ δεν με ενδιέφερε να μάθω τι λέτε, εγώ έβλεπα πάντα από αυτούς που αυτοαποκαλούνται αναρχικοί, ασέβεια στον άλλο (όχι στην έννοια της ιδιοκτησίας, αλλά στον συνάνθρωπο) και αυτό με ξενέρωνε και με απομάκρυνε από την ιδεολογία σας."
-Αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι δεν θες να μιλήσεις και να συζητήσεις. Έχεις άποψη χωρίς να ασχοληθείς. Κρίνοντας απο αυτά που βλέπεις στην τηλεόραση. Επιπλέον σε απομακρύνουν άνθρωποι απο ιδεολογία;;; Αυτό δεν το καταλαβαίνω ακριβώς... Επιπλέον δεν είμαι κόμμα δεν με ενδιαφέρει να ακολουθήσει κανείς την ιδεολογία μου. Για την ακρίβεια δεν έχω ιδεολογία όπως την έχεις στο μυαλό σου. Πάντως είσαι αρχής εξ' αρχής προκατειλημμένος και δεν βρίσκω νόημα στο να σου απαντάω.
"Οπότε παρακαλώ, είμαι στην διάθεση σου να με διαφωτήσεις για τις αρχές σας και για το πως αυτές βρίσκουν εφαρμογή με τις πράξεις σας. Θα διαβάζουν μάλλον και άλλοι ομοιδεάτες σου οπότε φαντάζομαι θα είναι και μια μορφή «τέστ» για σένα κατα πόσο γνωρίζεις τις δογματικές αντιλήψεις που επιβάλει το brand που αποφάσισες να φορέσεις δηλώνοντας αναρχικός. Άλλοι φοράνε κροκόδειλο άλλοι φοράνε κουκούλα. Άλλοι δηλώνουν Πασόκοι/ Νέοδημοκράτες κλπ και άλλοι δηλώνουν αναρχικοί."
-Δεν με ενδιαφέρει να διαφωτίσω μέσω ενός εικονικού κόσμου. Μπορείς να διαβάσεις κείμενα, αφίσες, μπροσούρες και κανά βιβλίο εάν σε ενδιαφέρει να μάθεις κάτι. Επιπλέον μπορείς να συζητήσεις στον πραγματικό κόσμο. Τέλος για τις πράξεις μπορείς να τις πλησιάσεις και να τις δεις να τις γνωρίσεις. Επιπλέον δεν δίνω τεστ γιατί δεν ακολουθώ γραμμές ώστε να πρέπει να τα πω σωστά. Αναρχικός δεν είναι ένα πράγμα. Ο αναρχικός έχει αξίες και πολλούς δρόμους. Μόνο αξίες είναι κοινές. Αλλά όπως είπες δεν ασχολήθηκες για να μάθεις και έτσι λες ασυναρτησίες. Δεν περιμένω να κριθώ ως αναρχικός απο το ότι το δηλώνω αλλά απο αυτά που εκφράζω και κάνω.
"Και τι κόλλημα έχεις πάθει με τα μαχαιρώματα? Έχεις δει πολλά μαχαιρώματα? έχεις μαχαιρώσει πολλούς? Γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω δεί ποτέ μου, αλλά αν για εσένα η συνεχή πάλη, βία και αντιπαράθεση είναι η καθημερινότητα σου, μάλλον ζω σε διαφορετικό κόσμο από εσένα."
-Ναι μάλλον ζεις σε διαφορετικό κόσμο. Στον κόσμο του ίντερνετ, της τηλεόρασης και του Σαββατοκύριακου.
"Αλήθεια παρακολουθείς μπουμπούκο? Γιατί εγώ δεν τον παρακολουθώ, τον θεωρώ γελοίο οπότε γιατί να κάτσω να ακούσω τις απόψεις του?"
-Εδώ απαντάω σε εσένα. Προφανώς και θέλω να ξέρω τις απόψεις και τα επιχειρήματα των "κακών"
"Υπάρχει και ζωή έξω από το ίντερνετ και θα σε συμβούλευα να την ζήσεις. "
Αλήθεια; Για εσένα ποια είναι αυτή η ζωή; Πιστεύεις ότι στο ίντερνετ βρήκα "αν για εσένα η συνεχή πάλη, βία και αντιπαράθεση είναι η καθημερινότητα σου,"; Γιατί εγώ πιστεύω ότι όποιος δεν βλέπει στην καθημερινότητά του την βία, την καταπίεση, τα μαχαιρώματα και τους θάνατους μεταναστών στην Πέτρου Ράλλυ, στον άγιο παντελεήμονα, στα σύνορα κτλ κτλ τότε αυτός μάλλον ή είναι καταπιεστής, ή βολεμένος, ή ζει στον κόσμο του ίντερνετ.
"Αλήθεια, το παλικάρι που άνοιξε το thread που είναι? Ή είσαι εσύ με άλλο νικ?"
-Πιστεύεις ότι αυτά που γράφεις αξίζουν απάντησης; το 90% θα έλεγε σιγά μην του απαντήσω. Ή πιστεύεις ότι άμα ήμασταν οι 2 μας θα καθόμουν να σου απαντήσω; Απλά επειδή διαβάζει και άλλος κόσμος απαντάω.
Εγώ είμαι με άλλο νικ. Και εσύ εγώ είμαι με άλλον νικ και απλά το κάνω αυτό για να φαίνεται κίνηση. Είμαι διχασμένη προσωπικότητα και γράφω μια σαν εγώ και μια σαν εσύ. Κατάλαβες; Τώρα θα μπω σε μια βδομάδα και θα γράψω σαν i lικe my bike για να γίνεται ντόρος.
οι ανθρωποι ζουν εκτος πραγματικοτητας
ειναι οι ιδιοι που εκαναν με το ετσι θελω και χωρις την αδεια κανενος το φεστιβαλ για την αποποινικοποιηση της φουντας στον χωρο του παρκου
αποτελεσμα?
κατουρα,σκατα μπουκαλια μπυρας,χαρτια,αποφαγια και αλλες πολιτισμενες ενεργειες
και για σκεφτητε λιγο
σε αυτο το φεστιβαλ ξερετε ποιοι πρωτοσρατουν???
Μα οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
ναι
αυτοι που στελνουν μειλ στο σαιτ για να ζητησουν βοηθεια για το τι σημαινει ποδηλατο
αυτοι που χρησιμοποιουν το ποδηλατο μονο για προεκλογικη φωτογραφιση
αυτοι που κυκλοφορουν με τα βρωμερα και τεραστια τζιπ
οπως ο Καφετζοπουλος
καλά διαβάζετε τι γράφετε;
"οι ανθρωποι ζουν εκτος πραγματικοτητας
ειναι οι ιδιοι που εκαναν με το ετσι θελω και χωρις την αδεια κανενος το φεστιβαλ για την αποποινικοποιηση της φουντας στον χωρο του παρκου"
Χωρίς ειλικρινά να έχω κανένα πρόβλημα με τον μπαφό δεν ασχολούμε με νόμους και με το να επιτραπεί ή να απαγορευτεί. Απο που έβγαλες το συμπέρασμα ότι είναι οι ίδιοι που έκαναν το φεστιβάλ; Ότι θέλετε λέτε; Ο αγρός προυπήρχε στο καματερό σε κτήμα με ενοίκιο. Έσπερναν το χωράφι και μετά έκαναν την πρώτη εκδήλωση. Εκδήλωση με θέμα τις καλλιέργειες χωρίς λιπάσματα κτλ κτλ. Μετά την πρώτη εκδήλωση ο ιδιοκτήτης του οικοπέδου τους έκανε έξωση. Αυτός ο κόσμος που ήταν στον αγρό καματερού μαζί με καινούργιο κόσμο έκαναν αυτή την κατάληψη. Ότι σας κατεβαίνει στο κεφάλι το αμολάτε σαν γεγονός; Πάτε καλά;
"Μα οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
ναι
αυτοι που στελνουν μειλ στο σαιτ για να ζητησουν βοηθεια για το τι σημαινει ποδηλατο
αυτοι που χρησιμοποιουν το ποδηλατο μονο για προεκλογικη φωτογραφιση
αυτοι που κυκλοφορουν με τα βρωμερα και τεραστια τζιπ
οπως ο Καφετζοπουλος"
Το ότι ο αγρός είναι ΕΝΑΝΤΙΑ στα κόμματα το διάβασες; Ποιοι οικολόγοι πράσινοι μου αμολάς; Μάλλον οι ΕΛΦ έχουν κάνει την κατάληψη... μιλάμε έχετε ξεφύγει τελείως μερικοί...!
και για πες μας ρε φιλε μιας και εισαι γνωστης
ποιοι αλλοι οχι απλα συμμετεχουν αλλα εμπνευστηκαν και δρουν για αυτη την κινηση?
γιατι μονο ο αγρος δεν παιζει να ειναι
ειναι και αλλοι μεσα στο παιχνιδι
ή κανω λαθος?
ποια αλλα κομματα,οργανωσεις,πρωτοβουλιες και συλλογοι θα καταλαβουν τον χωρο?
και κατι αλλο
μας τα εχετε κανει τουμπανο με το αυτοδιαχειριζομενο παρκο στα εξαρχεια
ναι
αυτο που καθε βραδυ δεν αφηνει τους κατοικους να κοιμηθουν με τις ψυχεδελικες μουσικες στο τερμα
ξερεις
αυτο το παρκο που ολο το χειμωνα εκαιγε καθε τοξικη ουσια,βερνικι πλαστικο και μπογια που βρισκοταν στην επιφανεις καθε επιπλου που γινοταν καυσοξυλο σε βαρελι
και γαμω τους οικολογους ειστε
ασε που δεν περναει καμια αλλη αποψη απο αυτη που φασιστικα επιβαλουν οι δηθεν κατοικοι των εξαρχειων
επιβραβεβω και επικροτω καθε κινηση απελευθερωσης ελευθερου χωρου αλλα απο αλλη βαση ομως
οχι με αυτη τη λογικη που καπυλευονται καποιοι τις περιβαντολογικες μας αποψεις
το περιββαλον δεν ειναι τσιφλικι κανενος
καταλαβες καποιε?
αλλα εισαι τοσο βαλτος και στημενος απο συμφεροντα που μπηκες σε ενα σαιτ που αφορα το ποδηλατο και γραφτηκες μονο και μονο για να παρασυρεις ατομα στην κινηση σου
φανταζομαι το ποδηλατο θα το βλεπεις μονο σαν δυο στρογγυλα πραγματα με σιδερα αναμεσα τους
αλλωστε το ονομα σου και μονο παραπεμπει σε καποιον που κρυβεται
καποιος...
"και για πες μας ρε φιλε μιας και εισαι γνωστης
ποιοι αλλοι οχι απλα συμμετεχουν αλλα εμπνευστηκαν και δρουν για αυτη την κινηση?
γιατι μονο ο αγρος δεν παιζει να ειναι
ειναι και αλλοι μεσα στο παιχνιδι
ή κανω λαθος?
ποια αλλα κομματα,οργανωσεις,πρωτοβουλιες και συλλογοι θα καταλαβουν τον χωρο?"
-"Το ότι ο αγρός είναι ΕΝΑΝΤΙΑ στα κόμματα το διάβασες; Ποιοι οικολόγοι πράσινοι μου αμολάς; Μάλλον οι ΕΛΦ έχουν κάνει την κατάληψη... μιλάμε έχετε ξεφύγει τελείως μερικοί...!"
Γράφω λίγο ποιο πάνω.
Αλλά φαίνεται τώρα μαθαίνεις να διαβάζεις. Πρωτοβουλίες πολλές. Ο νίκος, ο βασσιλής, ο αλέξανδρος, η αγλαήα, η εφτέρπη και άλλες πολλές πρωτοβουλίες ατόμων. Έχει κάποια σχέση όμως με το θέμα;
"μας τα εχετε κανει τουμπανο με το αυτοδιαχειριζομενο παρκο στα εξαρχεια
ναι
αυτο που καθε βραδυ δεν αφηνει τους κατοικους να κοιμηθουν με τις ψυχεδελικες μουσικες στο τερμα
ξερεις
αυτο το παρκο που ολο το χειμωνα εκαιγε καθε τοξικη ουσια,βερνικι πλαστικο και μπογια που βρισκοταν στην επιφανεις καθε επιπλου που γινοταν καυσοξυλο σε βαρελι
και γαμω τους οικολογους ειστε
ασε που δεν περναει καμια αλλη αποψη απο αυτη που φασιστικα επιβαλουν οι δηθεν κατοικοι των εξαρχειων"
-Ναι οκ... να υποθέσω ότι χορεύουν και σαν δαίμονες ε; Οι ΕΛΦ τα κάνουν αυτά σου λέω.
"επιβραβεβω και επικροτω καθε κινηση απελευθερωσης ελευθερου χωρου"
-Δεν το βλέπω λες;
"οχι με αυτη τη λογικη που καπυλευονται καποιοι τις περιβαντολογικες μας αποψεις"
-Τις περιβαντολογικές σας; Γιατί ποιοι ακριβώς είστε;
"αλλα εισαι τοσο βαλτος και στημενος απο συμφεροντα που μπηκες σε ενα σαιτ που αφορα το ποδηλατο και γραφτηκες μονο και μονο για να παρασυρεις ατομα στην κινηση σου"
-Ναι. Θέλω να με ψηφίσουν στις ευρωεκλογές. ΑΑΑ ξέχασα. Δεν κατεβαίνω σε εκλογές γιατί είμαι ενάντια σε αυτόν τον θεσμό! Κίνησή μου; Είπα δεν είμαι στον αγρό δυστυχώς λόγω χρόνου. Αλλιώς θα με κολάκευε να ήταν και δική μου. Να παρασύρω στην κίνησή μου; Η κίνηση (μου) είδη πλαισιώνετε απο άτομα. Στον πραγματικό χώρο όχι στο.... φόρουμ! Δεν έχω ανάγκη να την πλαισιώσουν άτομα απο το... ιντερνετ. Α και επίσης γράφτηκα για να απαντήσω στις μ... που λέγονται. Αν και τελικά είναι τόσο γελοία αυτά που λέτε που μάλλον σιγά σιγά θα αποχωρίσω.
"φανταζομαι το ποδηλατο θα το βλεπεις μονο σαν δυο στρογγυλα πραγματα με σιδερα αναμεσα τους
αλλωστε το ονομα σου και μονο παραπεμπει σε καποιον που κρυβεται
καποιος..."
-Τα επιχειρήματα σου σκοτώνουν!Είσαι πάνω απο 15; Δηλαδή με το κάποιος κρύβομαι ενώ με το jamal ε...; Όλα τα στοιχεία σου στην φορά! Παρ' όλα αυτά εγώ που "κρύβομαι" ξέρεις που να με βρεις. Εγώ εσένα που δεν κρύβεσαι που μπορώ να σε βρω; Όσο για το ποδήλατο μπορώ να πω ότι επίσης έχει σέλα και σκελετό. Α και ότι για κάποιους είναι βαλβίδα αποσυμπίεσης. Κάνουν ποδήλατο και νομίζουν ότι έτσι έληξε το πρόβλημα του περιβάλλοντος. Όσο για την δικιά μου άποψη για το ποδήλατο είναι θετική αλλά θα χρειαζόμουν μερικές σελίδες να τις αναπτύξω και το θεωρώ ανούσιο απο εδώ μέσα. Πάντος αν με ρωτάς την άποψη μου για τους ποδηλάτες δεν έχω. Όπως και για τους κουκουλοφόρους επίσης. Γιατί;
Κουκουλοφόρος: Αυτός που φέρει κουκούλα. Τι συμπέρασμα μπορεί να βγάλει κανείς απο αυτό;
Ποδηλάτης: Αυτός που κάνει ποδήλατο. Τι συμπέρασμα μπορεί να βγάλει κανείς για αυτόν; Κανέναν. Δεν λέει τίποτα το ότι κάποιος κάνει ποδήλατο. Το μόνο που λέει είναι ότι του αρέσει το ποδήλατο. Τίποτα άλλο.