Mechanic - hydraulic disk

70 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
T4§©
Απών/απούσα

Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτά δισκόφρενα;;(όχι στα μέρη τους αλλά στο φρενάρισμα)Αξίζουν τα λεφτά τους;;;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Αφού επιμένεις να γράφεις "mechanic - hydravlic" , γράφε τουλάχιστον ορθογραφημένα... HYDRAULIC χαιντρώλικ .

Τα υδραυλικά είναι η σωστή επιλογή. Τα μηχανικά στην καλύτερη περίπτωση θα έχουν την ίδια απόδοση με v-brakes με περισσότερο βάρος και πολυπλοκότητα

spskark7
Απών/απούσα

strouf wrote:
Αφού επιμένεις να γράφεις "mechanic - hydravlic" , γράφε τουλάχιστον ορθογραφημένα... HYDRAULIC χαιντρώλικ .

Τα υδραυλικά είναι η σωστή επιλογή. Τα μηχανικά στην καλύτερη περίπτωση θα έχουν την ίδια απόδοση με v-brakes με περισσότερο βάρος και πολυπλοκότητα


επεστρεψες?? καλως επεστρεψες
-----
τωρα η διαφορα ειναι οτι τα υδραυλικα ειναι πολυ ποιο μαλακα και πιο αποτελεσματικα

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

spskark7 wrote:
επεστρεψες?? καλως επεστρεψες

Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα. Σας διαβάζω τακτικά, όμως γερνώντας έχω αποκτήσει δυσανεξία στην βλακεία. Συνεπώς μου χρειάζονται κάποια διαλλείματα για να συνέλθω!

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Για να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις :

Αναφέρομαι στην κουταμάρα ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ, ευτυχώς λιγοστών. Η ηλιθιότητα τους όμως έχει ισχύ μεγατόνων...

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

για να βάλουμε ξανά το θρέντ στο σωστό δρόμο :

Λόγω του σχεδιασμού/λειτουργίας του δισκόφρενου (εφαρμογή μακρυά από την περιφέρεια του τροχου) αυτό χρειάζεται μεγάλη δύναμη πίεσης που δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς τη χρήση υδραυλικού κυκλώματος.

απολογούμαι για τα τρία συνεχόμενα πόστ...

T4§©
Απών/απούσα

Έχω βάλει στο μάτι το IDEAL HILLMASTER δεν ξέρω τι να κάνω... Να το πάρω με μηχανικά (580 τιμή καταλόγου) ή με υδραυλικά (690 τιμά καταλόγου νομίζω).Αξίζει να δώσω τη διαφορά αυτή για να έχω υδραυλικά;;;

spskark7
Απών/απούσα

T4§© wrote:
Έχω βάλει στο μάτι το IDEAL HILLMASTER δεν ξέρω τι να κάνω... Να το πάρω με μηχανικά (580 τιμή καταλόγου) ή με υδραυλικά (690 τιμά καταλόγου νομίζω).Αξίζει να δώσω τη διαφορά αυτή για να έχω υδραυλικά;;;

υδραυλικα !!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν έχεις καταλήξει στο Hillmaster τότε να πας σε υδραυλικά
αλλά θα προτιμούσα κάτι στα χρήματα που λες (690) με v-brake :D

T4§©
Απών/απούσα

Γιατι το λες αυτό;;Αν θέλεις πρότεινέ μου κάτι, θα το εκτιμούσα...

T4§©
Απών/απούσα

spskark7 wrote:
T4§© wrote:
Έχω βάλει στο μάτι το IDEAL HILLMASTER δεν ξέρω τι να κάνω... Να το πάρω με μηχανικά (580 τιμή καταλόγου) ή με υδραυλικά (690 τιμά καταλόγου νομίζω).Αξίζει να δώσω τη διαφορά αυτή για να έχω υδραυλικά;;;

υδραυλικα !!!!
λές οτι αξίζει ε;;;

spskark7
Απών/απούσα

T4§© wrote:
spskark7 wrote:
T4§© wrote:
Έχω βάλει στο μάτι το IDEAL HILLMASTER δεν ξέρω τι να κάνω... Να το πάρω με μηχανικά (580 τιμή καταλόγου) ή με υδραυλικά (690 τιμά καταλόγου νομίζω).Αξίζει να δώσω τη διαφορά αυτή για να έχω υδραυλικά;;;

υδραυλικα !!!!
λές οτι αξίζει ε;;;

εχεις δοκιμασει να κανεις mtb με υδραυλικα???

ο φιλος μου εχει υδραυλικα και μοου το εδωσε λιγο (εγω εχω μηχανικα) και ξετρελαθηκα ειναι εκπληκτικα!!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

να προτείνω κάτι???
μιας και βλέπεις ideal δες κάτι από τον ίδιο αντιπρόσωπο
π.χ. scott scale

spskark7
Απών/απούσα
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και όχι μόνο το scale και το bianchi βγαίνει με πολύ καλά ανταλλακτικά σε αυτά τα χρήματα
και το ballistic explorer που είναι πολύ ελαφρύ και καλό πλαίσιο
γενικότερα θα πάρεις ποιο δεμένο ποδήλατο σε αυτά τα χρήματα αν πας σε ένα καλό v-brake deore ή deore xt

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

2+ χρόνια είμαι με v-brakes (ΧΤ), έχω δοκιμάσει Πάρνηθα τα XT υδραυλικά, έχω επίσης δοκιμάσει Παρνηθα τα Shimano M485 υδραυλικά, για πολύ λίγο τα Avid Jucy 3 και τα Shimano M416 μηχανικά.

Συμπεράσματα δικά μου
1. Τα μηχανικά επιπέδου Μ416 είναι 99% άχρηστα και προσθέτουν τσάμπα βάρος.

2. Τα υδραυλικά επιπέδου M485, Jucy 3 δούλευαν σαν κακο-ρυθμισμένα vbrakes, δεν είχαν ιδιαίτερη δύναμη, δεν είχαν "δάγκωμα", δεν φρέναραν με ένα δάχτυλο. Μονο + είναι ότι δούλευαν σε λασπουριά.

3. Τα υδραυλικά ΧΤ δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω. Ένα δάχτυλο στη μανέτα και το ποδήλατο βυθιζόταν μπροστά, περισσότερη και αμεσότερη δύναμη.

4. Τα v-brakes με έχουν καλύψει στο 90% των περιπτώσεων. Τα έχω πάει με κατακλυσμό ασφάλτινη κατάβαση από Καλοπούλα, τα πήγα με χιόνια στην Πάρνηθα και δεν μάσησαν. Το μόνο μείον είναι ότι απαξ και μαζέψει λάσπη το στεφάνι είτε θα σου φάνε τα τακάκια είτε δεν θα πιάνουν. Επίσης η όλη λειτουργεία τους εξαρτάται κατά πολύ από το σωστό ρύθμισμα, το καθάρισμα και τη συντήριση γενικότερα.

Επομένως, μηχανικά δεν θα έπαιρνα και υδραυλικά δεν θα έπαιρνα φθηνές σειρές. Αν μιλάμε για αυτό το Hillmaster τότε πάσχει από ανάρτηση και τροχούς οπότε τα φρένα είναι το τελευταίο που κοιτάω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

απλά να συμπληρώσω πως αν μπούνε σε πολύ λάσπη v-brake και δισκόφρενο τότε το δισκόφρενο μπορεί σε κάποια φάση να εγκαταλείψει τελείως ενώ το v-brake θα συνεχίσει μετά από λίγο να λειτουργεί
βέβαια εδώ μιλάμε για αγωνιστική χρήση και πολύ λασπούρα

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εξαρτάται από τα τακάκια, πχ τα μαμίσια XT τακάκια (vbrakes) καθώς και τα BBB καταστράφηκαν. Μιλάμε έλιωσαν και από τη λάσπη και το χώμα, οπότε αχρηστεύθηκε το φρένο. Με τα Koolstop είχα καλύτερη τύχη διότι δεν καταστράφηκαν, όχι όμως ότι είχα φρένα :P απλά δεν χρειάστηκε να βάλω την παντόφλα στο λάστιχο.

Υποθέτω ότι είναι πιο εύκολο να καθαρίσεις μπουκωμένα vbrakes και στεφάνι παρά μπουκωμένο δισκόφρενο. Βέβαια για να μπει λάσπη στη δαγκάνα του δίσκου κάτι έχει πάει λάθος στη διαδρομη :)

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Εγώ έχω τα Μ416 και έχω δοκιμάσει τα Μ486. Τα 416 τα θεωρώ αρκετά καλά μηχανικά δισκόφρενα, συγκρινόμενα με άλλα, απλά θέλουν αρκετή δύναμη για να πιάσουν σε σχέση με τα v-brake. Στα 486 δεν είδα καμία ουσιαστική διαφορά στο φρενάρισμα από τα ένα v-brake. Πραγματικά ήταν απόγοήτευση σε σχέση με κάποια LX που είχα δοκιμάσει παλιότερα. Όμως και τα δύο ως δισκόφρενα έχουν τεράστιο πλεονέκτημα σε λάσπη, βροχή και χιόνι. Και στις 3 καταστάσεις έχω δει τα τακάκια από τα v-brake μου να λιώνουν πάνω στο στεφάνι.
Και τώρα 3 ερωτήσεις:
1. Τα avid juicy 3 δεν αξίζουν? Τα είχα σε περισσότερη εκτίμηση σε σχέση με 486 και κοιτάω αυτή την εποχή ένα ποδήλατο που τα έχει. Υπάρχει τελικά κανένα φτηνό υδραυλικό που να αξίζει?
2. Ποτέ δεν κατάλαβα την διαφορά που υπάρχει μεταξυ ενός ανώνυμου v-brake και ενός XT για παράδειγμα. Την διαφορά δεν την κάνει μόνο το τακάκι?
3. Μπορείς να αναφέρεις κάποια καλά τακάκια για v-brake (όσον αφορά φρενάρισμα και αντοχή σε λάσπη-βροχή) που να μπορείς να τα βρεις στα καταστήματα και πόσο κοστίζει περίπου το ζευγάρι?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@eaglos
το μόνο λάθος είναι ότι βιάζεσαι και μπαίνεις με τα 1000 μέσα στην λασπουριά
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@johny
είναι η ελαστικότητα της δαγκάνας που κάνει την διαφορά παλιότερα η δαγκάνα xt είχε και ένα σύστημα για να εφάπτετε καλύτερα με το στεφάνι το τακάκι
γενικότερα πολλά παίζουν ρόλο για την σωστή λειτουργία ενός v-brake

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Λογικό να θέλουν περισσότερη δύναμη τα M416, ισχύει αυτό που έγραψε ο strouf πιο πάνω. Τα Μ486 με χάλασαν και εμένα, σίγουρα δεν περίμενα απόδοση σαν XT δισκόφρενα αλλά μιλάμε στην πρωτη στροφή πήγα να φύγω στην πλαγιά της Πάρνηθας. Να φανταστείς ότι ρώτησα τον φίλο αν είχε κάνει εξαέρωση (είχε κάνει κανονικα). Μετά μου είπε ο φίλος ότι θέλει καλό πάτημα η μανέτα για να πιάσει. Κάποιοι το ονομάζουν "προοδευτικότητα", εγώ το ονομάζω κακό φρένο. Για το πλεονέκτημα στη βροχή δεν συμφωνώ καθώς δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα vbrakes μου. Στο χιόνι της Πάρνηθας δεν είχε ιδιαίτερο θέμα αλλά έτσι κι αλλιώς πήγαινα με πιο αργό ρυθμό.

3. Για τη λάσπη συμφωνούμε, δεν υπάρχει σωτηρία. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις τακάκια που τουλάχιστον να μην διαλύονται. Εγώ βρήκα τα Koolstop, τα έχει και ο Frederic και ο Τσιρικος και ο Κασσιματης, 8-10 Ευρώ το ζευγάρι. Υπάρχουν και κάποια της BBB τα οποία έχουν κάτι σαν σχαράκια για να καθαρίζουν το στεφάνι αλλά δεν τα φέρνει ο αντιπρόσωπος, επομένως μόνο net.

2. Υπ'όψην, αναφέρομαι στα ΧΤ πριν το 2008 όπου ήταν ίδια με τα XTR και είχαν αυτό το παπαράκι που κράταγε το τακάκι παράλληλο με τη ζάντα, πλέον τα ΧΤ είναι ίδια με τα Deore. Γενικότερα όμως, υπάρχει διαφορά στο υλικό, στην ποιότητα κατασκευής, στις αντοχές, στο πόσο εύκολα ρυθμίζονται, αν σε 10 βιδωματα θα έχουν φαγωθεί οι βίδες, ποσο καλά δουλεύουν τα ελατήριά τους, πόσο αντέχουν τα ελατήρια κλπ κλπ.

1. Σε σχέση με ένα vbrake των 10 Ευρώ όλα τα υδραυλικά αξιζουν. Μεταξύ υδραυλικών όμως, ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις. Επομένως το M486 δεν αξίζει σε σχέση με το SLX ή το XT. Για το Juicy 3, μου έδωσε την ίδια σφουγαρένια αίσθηση που μου έδωσε και το Μ485. Η μανέτα δεν ήθελε δύναμη μεν αλλά ήθελε καλό στίψημο για να μπλοκάρει. Όλα όμως εξαρτώνται από το φρένο σου και το πως οδηγάς. Από vbrake/μηχανικό σε υδραυλικό θα δεις σίγουρα διαφορά αλλά πχ εγώ δεν θα έπαιρνα φθηνή σειρά μόνο και μόνο για να πιάνει στις λάσπες και να είναι χειρότερο στα υπόλοιπα από αυτό που έχω τώρα. Αντίθετα θα μάζευα για κάποιο ΧΤ/Formula K24 κλπ κλπ.

Αν δεν κάνω λάθος οι φθηνές σειρές είναι μονοπίστονες, δηλαδή πιστόνι από τη μια και κόντρα από τη άλλη, σε αντίθεση με τα πιο ακριβά που είναι διπίστονες ή και παραπάνω (υποθέτω). Επομένως το θεωρώ κάπως απίθανο το φθηνό της μια εταιρίας να είναι μέτριο ενώ της άλλης να τα σπάει. Απλά μην ξεχνάς τη σημασία του να αγοράσεις από Ελλάδα ή από net. Εδώ θες 120-140 Ευρώ για ένα φθηνό δισκόφρενο ενώ από ebay βρίσκεις με λίγα παραπάνω πολύ καλύτερο φρένο.

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Ψιλοξενέρωσα τώρα που έμαθα και για τα juicy 3... Τέλος πάντων, κάτι τελευταίο: Τα τακάκια τύπου catridge (με το μεταλλικό περίβλημα) έχουν κάποιο πλεονέκτημα? Πριν από πολλάαααααα χρόνια είχα δοκιμάσει κεραμικά τακάκια τύπου cartridge σε v-brake και ακόμη τα λησμονώ ως το καλύτερο φρενάρισμα που έχω ζήσει... Τι έκανε την διαφορά? Το ότι ήταν cartridge ή οτι ήταν κεραμικά?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τα 3άρια θα είναι καλύτερα από τα τωρινά σου, απλά αν περιμένεις να πατάς με το νύχι και να κοκαλώνει τότε θα απογοητευτείς. Το cartridge δεν έχει σημασία, αυτό που μέτρησε ήταν το διαφορετικό υλικό και πολύ πιθανόν η ρύθμιση που έκανε αυτός που έβαλε τα τακάκια. Αν δεν κάνω λάθος τα κεραμικά είναι σκληρότερα από τα απλά. Βέβαια άλλοι λένε να τα βάζεις μόνο σε κεραμικά στεφάνια γιατί τρώνε τα απλά, άλλοι λένε ότι δεν έχουν πρόβλημα.

Κοίτα μην τρελένεσαι, κάνε υπομονή γιατί συζητάμε για τέτοιου επιπέδου φρένα. Δεν αξίζει, μάζεψε λίγα λεφτά ακόμα και χτύπα κάτι πολύ καλύτερο με 170-200 κομπλέ με δίσκους. Ακόμα και δεύτερο χέρι να είναι μην αγχώνεσαι.

Πάντως μην κολάς στα γραφόμενά μου. Αν μπορείς να τα βρεις και να τα δοκιμάσεις θα είναι πολύ καλύτερα.

T4§©
Απών/απούσα

Στο θέμα χρήσης έχουμε βγεί εκτός θέματος... Το ποδήλατο στα χέρια μου θα έχει χρήση off-road αλλά όχι στην Πάρνηθα downhill και με χιονια και λάσπες ...ομαλά πράγματα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα cartiges δινουν καλύτερο φρενάρισμα
βέβαια η γόμα είναι πιο σημαντική
T4 για αυτά που λες σου είπα δεν ένα κουστούμι με v-brakes γερά
και αν θέλεις μπορείς να κάνεις κάτι σε custom κατάσταση
:D

Zendog
Εικόνα Zendog
Απών/απούσα

Filoi mou, tha mou epitrepsete na diorthosw kati se sxesi me ta diskofrena. Ta perisotera ftina Ydravlika den ine monopistona alla dipostona (ekseresi to Haye Sole ke kana dio tis Diatech) ke nai iparxi megali diafora metaksi twn ftinon apo eteria me eteria. To Juicy3 bori na min ine to kalitero ferno alal ine safos kalitero apo to ftino tis Shimano h tis Hayes.
Episis iparxoun poli kalitera mixanika frena apo ta Shimano opos to Avid BB5 ke BB7. To BB7 sigekrimena doulevi kalitera apo polllllllla ydravlika frena. An riksis mia matia se forum eksoterikou opos MTBR tha dis oti ta xrisimopioun se polla podilata san anavathmisi, apo kathara XC ews Freeride ke Downhill.

Tora, o mesos podilatis ine alithia oti den xriazete diskofrena, parola tafta pistevw oti tha itan kali idea
na pari kapios ena podilato pou na ine toulaxiton Disc-ready oste argotera an boresi me mikrotero kostos na kani tin anavathmisi an epithimi (gia na min xriastoun alagi ta kendra). Episis to Juicy3 bori na doulepsi poli kalla arki na ine swsta setarismeno, polli distixos pasxoun apo arxiki rithmisi ergostasiou (fisalides sto ygro) opote mia kali eksaerosi voithai ops ke i allagi megethous diskoplakas gia na prosferi perisoteri dinami ke esthisi. Min to parakanoume omos ke vlaoume kana 203 se Xc podilato...ipame.

H diamaxi V-brakes vs Disc-brakes menete...ke tha sinexisi na menete gia arketo kero akoma.... h toulaxiston mexri na stamatisoun na ftiaxnoun v-brakes (opos exoun arxisi na kanoun kapies eteries) heheheheh.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@zendog
πως γίνεται ένα μηχανικό φρένο να είναι πιο δυνατό απο ένα υδραυλικό???
στην έχω ξανακάνει την ίδια ερώτηση
και ακόμα δεν μου απάντησες

T4§©
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
2+ χρόνια είμαι με v-brakes (ΧΤ), έχω δοκιμάσει Πάρνηθα τα XT υδραυλικά, έχω επίσης δοκιμάσει Παρνηθα τα Shimano M485 υδραυλικά, για πολύ λίγο τα Avid Jucy 3 και τα Shimano M416 μηχανικά.

Συμπεράσματα δικά μου
1. Τα μηχανικά επιπέδου Μ416 είναι 99% άχρηστα και προσθέτουν τσάμπα βάρος.

2. Τα υδραυλικά επιπέδου M485, Jucy 3 δούλευαν σαν κακο-ρυθμισμένα vbrakes, δεν είχαν ιδιαίτερη δύναμη, δεν είχαν "δάγκωμα", δεν φρέναραν με ένα δάχτυλο. Μονο + είναι ότι δούλευαν σε λασπουριά.

3. Τα υδραυλικά ΧΤ δεν έχουν καμία σχέση με τα παραπάνω. Ένα δάχτυλο στη μανέτα και το ποδήλατο βυθιζόταν μπροστά, περισσότερη και αμεσότερη δύναμη.

4. Τα v-brakes με έχουν καλύψει στο 90% των περιπτώσεων. Τα έχω πάει με κατακλυσμό ασφάλτινη κατάβαση από Καλοπούλα, τα πήγα με χιόνια στην Πάρνηθα και δεν μάσησαν. Το μόνο μείον είναι ότι απαξ και μαζέψει λάσπη το στεφάνι είτε θα σου φάνε τα τακάκια είτε δεν θα πιάνουν. Επίσης η όλη λειτουργεία τους εξαρτάται κατά πολύ από το σωστό ρύθμισμα, το καθάρισμα και τη συντήριση γενικότερα.

Επομένως, μηχανικά δεν θα έπαιρνα και υδραυλικά δεν θα έπαιρνα φθηνές σειρές. Αν μιλάμε για αυτό το Hillmaster τότε πάσχει από ανάρτηση και τροχούς οπότε τα φρένα είναι το τελευταίο που κοιτάω.


Γιατί το hillmaster πάσχει από τροχούς και ανάρτηση;;;

T4§©
Απών/απούσα

Αυτό που ήπες για το φρένο(Κάποιοι το ονομάζουν "προοδευτικότητα", εγώ το ονομάζω κακό φρένο)είναι εντελώς παράλογο.Το φρένο δεν το έχουν τα ποδήλατα για να μπλοκάρουν τους τροχούς τους αλλά για να κόβουν ταχύτητα.Αν λοιπόν ο τροχός μπλοκάρει στην καλύτερη να πας τσουλίθρα...!Αν υσχύει αυτό που λες τα αυτοκίνητα γιατί έχουν ABS και δεν τα αφήνουν να μπλοκάρουν οι τροχοί;;;;;;;;;;;.....για να μην πάνε τσουλί8ρα. ΑΝ έχεις κάτι να πείς πες το...

Zendog
Εικόνα Zendog
Απών/απούσα

@ Plannet
Ta avid BB xrisimopioun diaforetiko moxlismo apo ta Shimano. Episis ta esoterika tous kinounde pano se rouleman kalis piotiatas mionondas akoma perisotero tis trives tou sistimatos (eksou ke to "BB" onoma, Ball Bearing). O moxlismos opos gnorizis ine o vasikos tropos me ton opion kathorizete h dinami enos fenou, V-brake h mixanikou diskofrenou. Tora den tha prospiithw oti gnorizw akrivos ta noumera pou pezoun edo alla elpizw oti diafotisa kapos tin katastasi. O monos allos tropos pou borw na skeftw ine na sou dosw na dokimasis ta dika mou. Se podilato pou sinithos douleva 180ara diskoplaka, xriastike na alaksw ke na valw 160 gia na miosw dinami ke na afksisw tin proodeftikotita. Pote den kseris, isos kapia mera pou anevw voria na dothi i efkeria.

contact