Mechanic - hydraulic disk

70 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εγώ χρειάζομαι την περισσότερη δύναμη στο φρένο με την ελάχιστη δύναμη και διαδρομή στη μανέτα. Επομένως όταν στο M485 έπρεπε να πιάνω τη μανέτα με 2-3 δάχτυλα και να την ξεζουμίζω μέχρι να φτάσει στο grip μπας και σταματήσει η ρόδα, ε τότε λυπάμαι αλλά αυτό για μένα είναι κακό φρένο. Προοδευτικό φρένο θεωρώ αυτό το οποίο αφού "δαγκώσει" καλά εξ' αρχης, σου δίνει τη δυνατότητα να στήψεις κι άλλο τη μανέτα για περισσότερη δύναμη.

Δεν ξέρω πως και γιατί πας τσουλήθρες (αν πας). Εγώ μια ζωή φρέναρα δυνατά με το μπροστά και ρίχνοντας και το βάρος μπροστά. Ίδια τακτική σε χώμα, χιόνι, βροχή, χωρίς την παραμικρή υποψία γλυστρίματος. Τώρα αν εσύ ή άλλος θέλει να πατά φρένο και να φρενάρει χαλαρά και ήρεμα και σιγά σιγά δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά να θυμάσαι να ξεκινάς το φρενάρισμα πολύ νωρίτερα από το κανονικό.

Το Hillmaster πάσχει σε τροχούς διότι υποτίθεται ότι αγοράζεις σοβαρό ποδήλατο με υδραυλικά για σοβαρές καταστάσεις και φορά ίδιους τροχούς με το Pro Rider του 2008 των 400 Ευρώ με και καλά επώνυμες ζάντες. Ομοίως και στην ανάρτηση έχει ότι το Pro Rider του 2009 το οποίο κοστίζει 400 κάτι. Επομένως δίνεις αρκετά περισσότερα λεφτά και τα βασικά σημεία του ποδήλατου παραπάνω παραμένουν σε χαμηλό επίπεδο.

T4§©
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Εγώ χρειάζομαι την περισσότερη δύναμη στο φρένο με την ελάχιστη δύναμη και διαδρομή στη μανέτα. Επομένως όταν στο M485 έπρεπε να πιάνω τη μανέτα με 2-3 δάχτυλα και να την ξεζουμίζω μέχρι να φτάσει στο grip μπας και σταματήσει η ρόδα, ε τότε λυπάμαι αλλά αυτό για μένα είναι κακό φρένο. Προοδευτικό φρένο θεωρώ αυτό το οποίο αφού "δαγκώσει" καλά εξ' αρχης, σου δίνει τη δυνατότητα να στήψεις κι άλλο τη μανέτα για περισσότερη δύναμη.

Δεν ξέρω πως και γιατί πας τσουλήθρες (αν πας). Εγώ μια ζωή φρέναρα δυνατά με το μπροστά και ρίχνοντας και το βάρος μπροστά. Ίδια τακτική σε χώμα, χιόνι, βροχή, χωρίς την παραμικρή υποψία γλυστρίματος. Τώρα αν εσύ ή άλλος θέλει να πατά φρένο και να φρενάρει χαλαρά και ήρεμα και σιγά σιγά δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά να θυμάσαι να ξεκινάς το φρενάρισμα πολύ νωρίτερα από το κανονικό.

Το Hillmaster πάσχει σε τροχούς διότι υποτίθεται ότι αγοράζεις σοβαρό ποδήλατο με υδραυλικά για σοβαρές καταστάσεις και φορά ίδιους τροχούς με το Pro Rider του 2008 των 400 Ευρώ με και καλά επώνυμες ζάντες. Ομοίως και στην ανάρτηση έχει ότι το Pro Rider του 2009 το οποίο κοστίζει 400 κάτι. Επομένως δίνεις αρκετά περισσότερα λεφτά και τα βασικά σημεία του ποδήλατου παραπάνω παραμένουν σε χαμηλό επίπεδο.


Tο ποδήλατο στα χέρια μου δεν θα έχει τετοια χρήση.Θα χρτησιμοποιείται σε ελαφρύ off-raod και λίγο on-road.Εσείς όπως είδα μιλάτε για λέσπες και χιόνια.

Oι ζάντες του κοστίζουν 100Ε,Πως μπορείσ τότε να πεις οτι πάσχει από αυτές;;;
Τι ποδήλατο έχεις και τι θα μου πρότινες σε αυτή την κατηγορία;;;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

στα δισκόφρενα δεν είναι μοχλικό
και δεν μπορώ να καταλάβω σε πιο σημείο χρειάζεται ρουλεμάν (ball bearings)
βέβαια δεν τα έχω μελετήσει απο κοντά να δω πως ακριβός λειτουργούν αλλά ένας φίλος που έχει v-brake στο ένα bb5 στο άλλο σκέφτεται να τα αλλάξει σε v-brake
αν είχε κάποιο service manual θα ήταν καλή πηγή γνώσεων

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

EXAL ZX19. 19 Ευρώ η μια και λιγότερα. Μήπως τα 100 Ευρώ είναι η τιμή που τις πουλάει ο μαγαζάτορας;

Σε έτοιμα δεν ξέρω τι μπορείς να βρεις καθώς δεν είμαι της λογικής του έτοιμου στο ποδήλατο. Εγώ θα έπαιρνα έναν σκελετό σκέτο, Fulcrum 5 ή αντίστοιχο Mavic από ρόδες (150-160 Ευρω) , μια ανάρτηση άερος όπως αυτό ή αυτό μια 9άρα κασσέτα και θα συμπλήρωνα εκτροχιαστές, ταχύτητες και τριβή από τη Deore σειρα. Τιμόνια λαιμούς και ποτήρια βάλε ότι έχει και το Hillmaster.

T4§©
Απών/απούσα

Μπές στο site της ideal,κάνε αντιγραφή του μοντέλου των ζαντών και επικόλληση στο google

Zendog
Εικόνα Zendog
Απών/απούσα

Fisika kai ta diskofrena exoun moxlikes dinamis. H maneta apo moni tis ine moxlos, sta ydravlika dimiourgi tin moni moxliki dinami pou askite alla sta mixanika exis dio. H mia ine h maneta opos ke prin ke to deftero ine o vraxionas pou traviete gia na kinisi to monadiko emvolo pros tin diskoplaka. Analogos me to mikos aftou moxlou epitigxanete ke diaforetikh moxlikh analogia. Aftos o vraxionas kinite pano se rouleman gia na exi mikroteri trivi, ara na xriazete ligoteri dinami gia na kinithi.
Ta bb7 ine pio dinata apo ta bb5 gia dio vasikous logous. Proton exoun megalitera takakia ara megaliterh epifania pedisis ke defteron to soma tous ine pio stivaro me liugoteres strevlosis. Ta Shimano ke Tektro ine katotera ke apo ta duo. Episis sta bb7 boris na rithmisis ke to stathero takaki alla ke afto pano sto emvolo xoris tendomata sirmatosxinou.

Oso gia to service manual katevase to apo edo:
http://www.sram.com/en/service/avid/tech_manuals.php

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

"Μπές στο site της ideal,κάνε αντιγραφή του μοντέλου των ζαντών και επικόλληση στο google".

To έχω κάνει ήδη, σου έβαλα το link πιο πάνω, η τιμή είναι από 16-19 ευρώ. Εσύ συνεχίζεις να λες τα δικά σου διότι προφανώς δεν διαβάζεις αυτά που γράφω....

Πάμε πάλι λοιπόν, κοίτα αποτελέσματα από το google.
http://www.trekkingrad-shop.de/felge-exal-schwarz-p-5138.html
http://www.2radzone.de/shop/product_info.php?products_id=1843
http://de.shopping.com/xPO-Exal-Felge-Exal-ZX-19
http://www.amazon.de/Felge-Exal-ZX-19-silber/dp/B000NUSU6S
http://www.neckermann.de/shop/felge_exal_zx.asp
http://www.fahrrad.de/fahrradteile/laufraeder-naben/felge-exal-zx-19-sil...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κατάλαβα τι λες
αλλά και πάλι δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό το μόνο δυνατό σημείο είναι ότι πατάει πάνω σε μπίλιες που λειτουργούν ως ρουλεμάν θετικό το θέμα είναι ότι τα κάνει πιο δυσκολοσυντίριτα αλλά δεν είναι εκεί το θέμα γιατί αν σε ρωτήσω πιο έχει λιγότερες τριβές το λάδι η το γράσο λογικά θα πεις το λάδι
για τα μεγάλα τακάκια συμφωνώ αν είναι ίδιας ποιότητας

για το manual ευχαριστώ το έχω ήδη κατεβάσει και με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω χρήση σε έναν φίλο που έχει πρόβλημα με τα bb5 του (δεν πιάνουν)

T4§©
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
"Μπές στο site της ideal,κάνε αντιγραφή του μοντέλου των ζαντών και επικόλληση στο google".

To έχω κάνει ήδη, σου έβαλα το link πιο πάνω, η τιμή είναι από 16-19 ευρώ. Εσύ συνεχίζεις να λες τα δικά σου διότι προφανώς δεν διαβάζεις αυτά που γράφω....

Πάμε πάλι λοιπόν, κοίτα αποτελέσματα από το google.
http://www.trekkingrad-shop.de/felge-exal-schwarz-p-5138.html
http://www.2radzone.de/shop/product_info.php?products_id=1843
http://de.shopping.com/xPO-Exal-Felge-Exal-ZX-19
http://www.amazon.de/Felge-Exal-ZX-19-silber/dp/B000NUSU6S
http://www.neckermann.de/shop/felge_exal_zx.asp
http://www.fahrrad.de/fahrradteile/laufraeder-naben/felge-exal-zx-19-sil...
Τόσο κοστίζουν τα στεφάνια, αυτό που σου είπα εγώ αφορά στεφάνια κέντρα και ακτίνες.

T4§©
Απών/απούσα

plannet wrote:
κατάλαβα τι λες
αλλά και πάλι δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό το μόνο δυνατό σημείο είναι ότι πατάει πάνω σε μπίλιες που λειτουργούν ως ρουλεμάν θετικό το θέμα είναι ότι τα κάνει πιο δυσκολοσυντίριτα αλλά δεν είναι εκεί το θέμα γιατί αν σε ρωτήσω πιο έχει λιγότερες τριβές το λάδι η το γράσο λογικά θα πεις το λάδι
για τα μεγάλα τακάκια συμφωνώ αν είναι ίδιας ποιότητας

για το manual ευχαριστώ το έχω ήδη κατεβάσει και με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω χρήση σε έναν φίλο που έχει πρόβλημα με τα bb5 του (δεν πιάνουν)


Aυτό που είπες οτι είναι δυσκολοσυντήρητα δεν νομίζω οτι είναι ακριβώς έτσι.Στο ποδήλατο που έχω τώρα άνοιξα τα κέντρα και την κασέτα με τα γρανάζια, έβγαλα τις μπίλιες τισ καθάρισα, καθάρισα και τις επιφάνειες τριβής, τα γράσαρα και είναι μια χαρά.Και χρειάστηκαν 2 περίπου ώρες,

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα v-brake den θέλουν πάνω από 5 λεπτά για να τα κάνεις συντήρηση
:D

T4§©
Απών/απούσα

plannet wrote:
τα v-brake den θέλουν πάνω από 5 λεπτά για να τα κάνεις συντήρηση
:D

Μάλλον κατάλαβα λάθως, για πιο πράγμα μιλάς;;;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Στην αρχή εγραψες "Oι ζάντες του κοστίζουν 100Ε", τώρα λες όλος ο τροχός κάνει 50 Ευρώ. Κάπως το μαζεύεις αλλά ο τροχός εξακολουθεί να πάσχει.

Θα στο πω αλλιώς.
1. Τα στεφάνια έχουν 16-19 Ευρω
2. Τα κέντρα RM65 ανήκουν στα Non Series της Shimano και ουσιαστικά είναι σαν τα Acera/Altus RM60 απλά παίρνουν δίσκους. Είναι τα πιο απλά και φθηνά κέντρα της Shimano ια δισκους. Τα RM60 έχουν 10 δολλάρια http://www.eyebike.com/product/shimano-hb-rm60-front-hub-p37763.html Τα Deore είναι 2 σειρές επάνω και έχουν 14 Ευρώ http://www.actionsports.de/Hubs/Shimano-Deore-disc-HB-M525-VR-6Loch-schw... Τα RM65 ζήτημα είναι να έχουν 8-10 Ευρώ.

Επομένως αγοράζεις ποδήλατο των 690 Ευρώ με στεφάνια των 16-19 Ευρώ και κέντρα της πλάκας των 10 Ευρώ. Το γιατί πουλάνε τόσο μάπα τροχούς στα 100 Ευρώ το σετ δεν ξέρω. Πάντως 100 Ευρώ για τροχούς είναι πολύ λίγα λεφτά.

Πες στο ποδηλατά να σου πάρει πισω τους τροχούς και να πληρώσεις τη διαφορά για Mavic ή Fulcrum.

T4§©
Απών/απούσα

Kαι πόσο κοστίζει ένας καλός τροχός;;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Βρε μάστορα, μην μπλέκεις τα θέματα. Στην αρχή ρωτάς για το μηχανισμό των bb5-7 για να δεις αν δουλεύουν καλύτερα από υδραυλικό και τώρα ασχολείσαι με το άν θέλουν περισσότερη ώρα ρύθμισμα και συντήριση από τα v-brakes... Συγκεντρώσου.

@T4§©
Με 150-170 ευρώ παίρνεις είτε Mavic είτε Fulcrum. Το link για τους Fulcrum το έχω βάλει μερικά ποστ πιο πάνω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@eaglos
καλά καλά μην φωνάζεις

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Συγνώμη, δεν έχω ποστάρει το link για τους τροχούς.
Ορίστε
http://www.actionsports.de/Wheels/Systemlaufraeder/Fulcrum-Red-Metal-5-D...

T4§©
Απών/απούσα

Δηλαδή εσύ μου λες να δώσω ενα 50αρι ακομα και να βάλω αυτές;;;;;;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι Fulcrum 5 είναι καλή περίπτωση, απλά να πας να τους δεις σε κάποιο κατάστημα από κοντά. Μπορεί να μη σου αρέσουν τα χρώμματα ή το χαρακτηριστικό κροτάλισμα που κάνει η πίσω ρόδα όταν γυρνά ελεύθερα. Επίσης υπάρχουν και οι Mavic Crossride κοντά στα 170.

Το αν θα τους πάρεις από την αρχή ή σε 6-7 μήνες είναι δικό σου θέμα δικό σου και των οικονομικών σου. Εξαρτάται και από το τι λεφτά θα σου ζητήσει ο ποδηλατάς σου για την αλλαγή. Αν τυχόν αγοράσεις από εξωτερικό να προσέξεις να ταιριάζουν με τους δίσκους σου. Αν έχεις δηλαδή Centerlock δίσκους τότε να πάρεις Centerlock τροχούς κι αν έχεις 6-bolt δίσκους τότε το αντίστοιχο σε τροχούς. Οι Shimano δίσκοι είναι centerlock.

Αυτά. Στην τελική μπορείς να με γράψεις τα @@ σου και απλά να πάρεις το ποδήλατο και να γουσταρεις.

Zendog
Εικόνα Zendog
Απών/απούσα

Opos leio ke o Eaglos oi Fulcrum ine kali periptosi. Bori na min exw dokimasi tous MTB troxous tous alla oi dromou ine poli kaloi. Sto eksoteriko exoun pari poli kalla reviews.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

οι fullcroum είναι ότι καλύτερο στην τιμή αυτή
πολύ καλύτεροι απο shimano
αλλά και με mavic crossride που έχω δοκιμάσει είναι καλύτεροι
δεν ξέρω αν βγάζει τπτ καλό σε αυτή την τιμή η dt swiss
:D
μετά πας σε πλεγμένο τροχό
:D

T4§©
Απών/απούσα

Το αποφάσισα.Θα πάρω το ποδήλατο ως έχει και αν χρειαστεί , τους αλλάζω.eaglos δεν σε γραφω απλά δεν έχω όρεξη να δόσω καμιά 100αρα ακόμα χωρίς λόγο.Όπως σας έχω πει πολλές φορές το ποδή΄λατο θ έχει ήπια χρήση.Από΄τι είδα η τιμή του hillmaster έχει πάει 620 εεε;;;

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

αν παραμείνεις στην ήπια χρήση τότε δεν θα έχεις πρόβλημα και με φτηνότερο ποδήλατο
:D
καλές βόλτες με το καινούργιο σου ποδήλατο

T4§©
Απών/απούσα

Δυστυχώς δεν μου επιτρέπεται να το πάρω τώρα, δεν ξέρω πότε...Σε ευχαριστώ πάντως.

Τώρα έχω ένα πανάχρηστο CLERMONT που το φράνα θέλουν ρύθμησμα κάθε απόγευμα, η μπροστινή ανάρτηση απότελείται από ένα σκληρό ελατήριο, το αμορτησέρ πίσω δουλεύει μόνο με το ελατήριο(αλλά το έχω καταργήσει),οι ρόδες στραβογυρίζουν πολύ η σέλα είναι σκλήρή σαν τσιμεντόλυθος και πολλά άλλα.

Γι΄αυτό το λόγο θέλω να πάρω ένα ακριβούτσικο ποδήλατο ωστε να τα αποφύγω αυτά για πολύ καιρό.Επίσης δεν έχω όρεξη σε 5-6 χρόνια να θέλω πάλι ποδήλατο οπώτε...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

για να συμπληρώσω
γιατι τις προάλες ρώτησα τον δικό μου πόσο θα έβγαινε ένα ποδήλατο με δισκόφρενα με καλά ανταλλακτικά και καλούς τροχούς
και μου είπε κοντά στα 780 ευρό
για καλύτερο σκελετο απο το Hillmaster
fullcrum τροχους
hollotech 2 δισκοβραχιονα
και ανάρτηση αέρος λαδιού (suntur raidon rl air

δεν στο λέω για να αλλάξεις γνώμη αλλά για να δεις πως με 160 ευρό παραπάνω παίρνεις το ποδήλατο που αργότερα θα θέλεις 400 ευρό για να τα βάλεις πάνω :D

T4§©
Απών/απούσα

Πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να έχω τέτοιας ποιότητας ποδήλατο.Σου είπα και πρίν γιατί θέλω κάτι καλό σαν αυτό.!

iverson_3
Εικόνα iverson_3
Απών/απούσα

Γεια σε όλους μια μικρή πληροφορία θα ήθελα. Αν στο ποδήλατο που θα πάρεις δεν έχει δισκόφρενα και αποφασίσεις να βάλεις μπορείς να βάλεις υδραυλικά ή όχι. Εφόσον το ποδήλατο τηρέι τις προυποθέσεις για να μπορείς να βάλεις δισκόφρενο.
Ευχαριστώ

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μπορείς να βάλεις ότι θέλεις είτε τηρεί τις προυποθέσεις είτε όχι. Η διαφορά είναι στο τελικό ποσό που θα δαπανήσεις.

T4§©
Απών/απούσα

Όλα γίνονται, αλλά πρέπει να αλάξεις δαγκάνες και μανέτες(να βάλεις με τρόμπα).Ένα μικρό πρόβλημα που μπορείς να συναντήσεις είναι αν έχεις λεβιεδομανέτες, θέλουνα και οι μανετες αλλαγή.

iverson_3
Εικόνα iverson_3
Απών/απούσα

Εγώ κατέληξα στο avalance 3.0 με 500Ε αλλά τώρα τελευταία νομίζω πως πρέπει να πάω στο avalance 2.0 επειδή έχει έτοιμα τα υδραυλικά ενώ το άλλο δεν έχει. το 2ο έχει 700Ε τι προτείνετε εσείς και είπα να πάω στο 2ο για να μην έχω επιπλέον έξοδα αλλά το βλέπω να βγαίνει και το 1ο σε 700 μετά τις αλλαγές