πρώτες εντυπώσεις στην Αθήνα με ποδήλατο...

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
cafeine
Απών/απούσα

Έχω εντυπωσιαστεί με το γεγονός ότι στην πηγμένη πλέον Αθήνα, το ποδήλατο και το αυτοκίνητο σε ώρες αιχμής κάνουν τους ίδιους χρόνους για ίδιες αποστάσεις.
Φιλοθέη - Γλυφάδα 1 ώρα και 15 λεπτά από Καρέα και 50 λεπτά από Κηφισίας-Βουλιαγμένης
Φιλοθέη - Κηφισιά κάτω από 45 λεπτά στην ανηφόρα, επιστροφή σε κανα 25 λεπτο.
Φιλοθέη - Θυσείο σε 50 λεπτά από Βείκου Γαλατσίου Πατησίων ...

2ον: έχοντας να χάσω κιλό 1-2 χρόνια που σταμάτησα γυμναστήριο, σε 2 βδομάδες 2 και κάτι κιλά ήταν σαν θαύμα. (διατροφή ότι έτρωγα και πριν το ποδήλατο).

Απορία (σαν αρχάριος): Όλοι λένε ότι η Αθήνα είναι πολύ επικίνδυνη για ποδήλατα...Εντάξει σίγουρα σε 2 βδομάδες δεν έχω ζήσει πολλές καταστάσεις, αλλά ειδικά στις λεωφόρους, κινούμαι και χωράω στην άσπρη γραμμή πριν το πεζοδρόμιο. Δεν ενοχλώ κανένα (δεν με έχουν βρίσει/κορνάρει κλπ), δεν με στριμώχνει ούτε λεωφορείο (ίσα ίσα που με τα φωτάκια να αναβοσβήνουν σπάνια ακολουθεί κάποιος Συνήθως μετά από μένα βλέπω δεξιά λωρίδα άδεια (αισθήματα μοναξιάς αναπτυσσονται...:P) . Δεν μπαίνω ποτέ ενδιάμεσες λωρίδες, άμα είναι να βγω από λεωφόρο προς αριστερά το κάνω μέσω της διάβασης πεζών ή των φαναριών πεζών και όταν η λεωφόρος έχει έξοδο δεξιά, φροντίζω να μαι πριν την έξοδο στο κέντρο της δεξιάς λωρίδας για να δηλώσω ότι πάω ευθεία....Έχω μπρος πίσω φώτα LED που αναβοσβήνουν, ανοιχτόχρωμη μπλούζα, κράνος (το κλασσικό διαστημικό :) ) Οι μόνες στανταρ επικίνδυνες στιγμές είναι οι ταρίφες αλλά τους ξέρουμε οπότε δεν τους κολλάω, και όταν υπάρχουν παρκαρισμένα στο πεζοδρόμιο πχ της πατησίων και αναγκάζομαι να μπω πιο αριστερά.
Τι κάνει τελοσπάντων τόσο επικίνδυνο το ποδήλατο?

Ευχαριστώ και σόρρυ αν κούρασα...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
fantasmamore
Απών/απούσα

Θα δεις που με τον καιρό οι χρόνοι που λες θα μειωθούν κι άλλο. Το να κινείσαι όσο πιο δεξιά μπορείς, δεν είναι μια καλή τακτική, γιατί μπορεί να σου κλείσουν τον δρόμο παρκαρισμένα αυτοκίνητα, φρεάτια, λακούβες, γυαλιά, λάδια κτλ. Συγχαρητήρια για τα φωτάκια και το κράνος!
Το ποδήλατο δεν είναι επικίνδυνο, κυρίως όσοι δεν κάνουν ποδήλατο στην πόλη το θεωρούν ως τέτοιο. Παρόλα αυτά, επειδή ο καθένας επιβάλλεται με τον όγκο του και οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται για το τι λέει ο ΚΟΚ, κάποιες στιγμές θα χρειαστεί να αντιμετωπίσεις διάφορα ζώα στον δρόμο. Αν είσαι προσεκτικός και έχεις το νού σου στα αυτοκίνητα, δεν θα έχεις πρόβλημα.
Το ποδήλατο εκτός από γρήγορο μέσο μεταφοράς είναι και διασκεδαστικό. Είμαι σίγουρος πως ο ενθουσιασμός σου με τον καιρό θα αυξάνεται!

galois
Απών/απούσα

Προσωπικα τωρα αρχισα να κινουμαι στην Αθηνα. Πιανω το μεσον της λωριδας, οι ταχυτητες απο τους δρομους που παω δεν ειναι τετοιες που να εμποδιζω την κυκλοφορια. Τα πιο επικινδυνα πιστευω ειναι τα μηχανακια. Επισης αγορασα και καθρεπτη,νομιζω θα ειναι χρησιμος. Τελος θελει προσοχη σε μεγαλες λακουβες, σε λαδια κλπ. Προσωπικα νιωθω ασφαλεστερος με ποδηλατο παρα πεζος.

mpampis
Απών/απούσα

καλως ηρθεεεες!!! αντεεε μπραβο να αυξανόμαστε :-)
Εγω κάνω κοντα δυο χρόνια καθημερινα ποδηλατο και έχω τον ίδιο ενθουσιασμο με εσένα! :-) Οι χρονοι μερα με τη μέρα θα πεφτουν (όπως λέει κι ο fantasmamore) και η φυσική κατασταση θα βελτιώνεται! Κι εγω μεχρι στιγμής δεν εχω κινδηνέψει! Αν προσέχεις και έχεις τις κεραίες σηκωμένες στο δρόμο είσαι ΟΚ! Συμφωνώ με galois οτι κι ενας καθρεφτης βοηθάει όπως επείσης κουδουνακι ή κόρνα. Ειμαστε αθόρυβοι και πολλές φορές πρέπει να "φωναζαουμε" που απο που ερχομαστε.. που ειμαστε και προς τα που πάμε!

cafeine
Απών/απούσα

συμφωνώ πως τα μηχανάκια όλο βλακείες κάνουν....είναι τα μόνα που με περνάνε πιο κοντά ή με προσπέρασμα με ψιλοκλείνουν. αλλά επειδή πάω αργά (περίπου 15-20χλμ/ώρα) με ένα φρενάκι λύνεται η κατάσταση.

Πάντως το πόσο γουστάρω τα μεσημέρια να κολλάνε όλοι στην κίνηση και εγώ με ποδήλατο να τους περνάω και να κάνω και τον χαβαλέ μου δεν λέγεται. Βλέπεις porsche, mercedes, 300+ άλογα και να συχτηρίζουν μέσα οι οδηγοί γιατί δεν κουνιέται τίποτα....

τέλος δεν ξέρω στο ποδήλατο νιώθω ότι δείχνουν κάποια προσοχή / σεβασμό, και δεν κολλάνε ποτέ από πίσω, ούτε κορνάρουν κλπ . Μάλλον καταλαβαίνουν ότι ο ποδηλατισμός is the future και το σωστόν και οικολογικά, και σαν υγεία και συγκοινωνιολογικά συν το την ευαισθησία που έχει σε τυχόν τρακάρισμα. Και όσο το look του αναβάτη είναι πιο "επαγγελματικό" με κράνη κλπ, τόσο μεγαλύτερη προσοχή.

ΤΕΛΕΙΑ!!!!

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Φίλε cafeine καλώς ήλθες στην παρέα
Το ποδήλατο, θα πρέπει να ξέρεις είναι ένα πάρα πολύ επικίνδυνο όχημα για πολλούς και διάφορους λόγους μερικούς από τους οποίους θα απαριθμήσω παρακάτω (παρακαλώ εάν ξεχάσω κάποιον να με συμπληρώσετε):

1. Εκτοπίζει το αυτοκίνητο και μειώνονται τα κέρδη των αυτοκινητοβιομηχανιών και των εμπόρων τους.
2. Συμβάλλει στη μείωση των πωλήσεων πετρελαίοειδών και κατά συνέπεια εμφανίζεται πτώση στα κέρδη των εταιριών αυτών.
3. Μειώνονται τα κέρδη του φοροεισπράκτορα (αφού δεν αυξάνονται οι πωλήσεις μηχανοκίνητων) και περιορίζεται η άσβεστη δίψα για ρεμούλα και διασπάθιση του δημοσίου χρήματος από καρεκλοκένταυρους.
4. Μειώνει το άγχος και το στρες που νιώθει κάποιος ως μηχανοκινούμενος και επαναφέρει το φυσιολογικό ρυθμό ζωής με αποτέλεσμα εκεί που βλέπει κάποιος ουρές αυτοκινήτων μπροστά του και κορνάρει για να εξαφανιστούν ως δια μαγείας, να βλέπει τώρα γειτονιές, λουλούδια, περαστικούς/κές και να συνομιλέι μαζί τους ενίοτε, επαναφέροντας έτσι την επαφή μεταξύ των ανθρώπων (φτου κακά).
5. Γίνεται ένα ισχυρό όργανο εκνευρισμού εγκλωβισμένων οδηγών που βλέπουν ότι έχουν δώσει ένα σκασμό λεφτά για να πάρουν το καινούργιο τους αμάξι και να πηγαίνουν όπου θέλουν, και έχουν καταντήσει να μένουν για ώρες στην κίνηση και άλλες τόσες ψάχνοντας να παρκάρουν ενώ κάποιοι επιτήδιοι κάνοντας τους έξυπνους τους προσπερνούν βολτάροντας με τα ποδήλατα. Κι όχι μόνο αυτό αλλά πρέπει να το πλένουν κάθε Σαββατοκύριακο ώστε να φαίνεται ότι είναι καινούργιο.
6. Καύσιμό του είναι το λίπος με αποτέλεσμα να χάνουν τις δουλειές του αξιοπρεπή ινστιτούτα αδυνατίσματος.
7. Συμβάλλει στη μείωση των καρδιαγγειακών παθήσεων με αποτέλεσμα να κάθονται αραχτοί στις καρέκλες τους καρδιολόγοι και λοιπές παρεμφερείς ειδικότητες κινδυνεύοντας να αναπτύξουν σύνδρομο γεροντικής άνοιας ή κατάθλιψη.

Βλέπεις λοιπόν φίλε cafeine ότι η αγορά ενός ποδηλάτου δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους υποσκάπτοντας τα θεμέλια μιας υγιούς κοινωνίας όπως η δική μας. Πρέπει δε να τους λάβει σοβαρά υπ' όψιν του όποιος έχει σκοπό να προχωρήσει σε μια τέτοια εξτρεμιστική ενέργεια και εάν δεν μπορεί μόνος του να τα καταφέρει, να απευθυνθεί σε ειδικευμένους ψυχολόγους-αυτοκινητολόγους να τον βοηθήσουν να βγάλει από το μυαλό του τέτοιες έμμονες ιδέες ή σε τελική ανάλυση εάν δεν έχει να ξοδέψει τόσα χρήματα ας καθίσει να δει για μερικές μέρες τηλεόραση (ειδήσεις κατά προτίμηση) και οι ιδέες αυτές θα φύγουν από μόνες τους.

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Απλά έγραψες!! Να συμμπληρώσω κι εγώ μερικά:
8. Τα συνεργεία-φαναρτζίδικα χάνουν την πελατεία τους.
9. Οι ασφαλιστικές το ίδιο.
10. Τα ιδιωτικά πάρκινγκ επίσης.
11. Κινδυνεύουν οι πωλήσεις αεροτομών, bodykit, πειραγμένων εξατμίσεων σε κάγκουρες από συνεργεία τύπου Mitsos Tuning.
12. Οι κατασκευαστικές δεν θα έχουν δρόμους να φτιάξουν.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

@johnny.tifosi Σωστός
Τα βλέπεις cafeine που σου τα'λεγα; Κι αν το βάλουμε όλοι κάτω, θα δεις για τι επικίνδυνο πράγμα μιλάμε!

Marios
Απών/απούσα

δύο περιπτώσεις μου έχουν τύχει που θέλουν προσοχή.
Οι πόρτες που ανοίγουν από σταθμευμένα αυτοκίνητα (ένας ακόμα λόγος να μην ποδηλατείς άκρη-άκρη) και μερικοί πανέξυπνοι οδηγοί, που σε προσπερνάνε από αριστερά, για να στρίψουν στον επόμενο δρόμο, δεξιά μπροστά σου. θεωρούν ότι πας αργά και θα στρίψουν μια χαρά, αλλά τις περισσότερες φορές αν δεν πατήσεις φρένο το πιο πιθανόν είναι να πέσεις πάνω του.

cafeine
Απών/απούσα

lool....απλά δεν περίμενα ποτέ τέτοια επιχειρήματα όταν έκανα την ερώτηση...:D...

Καλώς σας βρήκα όλους
Φιλικά, Κωνσταντίνος

xtravaganzagold
Εικόνα xtravaganzagold
Απών/απούσα

..και ενας ποδηλατης που δεν ξεκινα τις αστικες μετακινησεις φοβισμενος..
Συμφωνοι , ο δρομος θελει προσοχη και να σκεφτεσαι διπλα..και για εσενα και για τους αλλους..
..αλλα μερικες φορες θελει και πεισμα , θαρρος και θρασσος !

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Για να μιλήσουμε και σοβαρά, ένας κατατοπιστικός και καλός οδηγός για την ασφάλεια κατά την ποδηλασία πάντως είναι εδώ:
http://www.podilates.gr/?q=node/12
Ιδίως το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ σε μορφή PDF" αποτελεί μια μικρή βίβλο για αυτόν που ποδηλατεί στους δρόμους της πόλης.

Cpt. Haddock
Απών/απούσα

'Αλλος ενας καθημερινός χρήστης εδω, σπιτι-δουλεια-σπιτι και αλλου εαν προκύψει. Μικρές αποστάσεις καθότι απροπόνητοι για πολύ καιρό, πάντως το παλαίμαχο GT Agressor μετα απο ενα σερβις τα πάει μια χαρα.

Ειναι εντυπωσιακό να εχεις μεση ωριαία καλυτερη απο τα αυτοκίνητα ακόμα και σε δρόμους όπως η Βασ. Σοφίας. Η ζέστη και ο ιδρώτας ειναι ενα θέμα αλλα υπάρχουν τρόποι (και ρούχα...) για να το παλεύουμε. Βολεύει το γεγονός οτι έχω δικό μου γραφείο και δε με πλησιάζει κανένας τα πρωινά :)

Αυτα, καλές βόλτες να έχουμε

Ηλίας

babis
Απών/απούσα

Marios wrote:
δύο περιπτώσεις μου έχουν τύχει που θέλουν προσοχή.
Οι πόρτες που ανοίγουν από σταθμευμένα αυτοκίνητα (ένας ακόμα λόγος να μην ποδηλατείς άκρη-άκρη) και μερικοί πανέξυπνοι οδηγοί, που σε προσπερνάνε από αριστερά, για να στρίψουν στον επόμενο δρόμο, δεξιά μπροστά σου. θεωρούν ότι πας αργά και θα στρίψουν μια χαρά, αλλά τις περισσότερες φορές αν δεν πατήσεις φρένο το πιο πιθανόν είναι να πέσεις πάνω του.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Μάριος. Με έχει χτυπήσει αυτοκίνητο επειδή νόμισε η αρχάρια οδηγός του, ότι θα προλάβαινε να στρίψει. Εκ των υστέρων διαπίστωσα ότι έπρεπε κι εγώ να μην κινούμε τέρμα δεξιά.