...αλλά αυτό δε σημαίνει ότι και τα εργαλεία δεν είναι χρήσιμα
πχ στο συγκεκριμένο παράδειγμα:
ο ένας μπορεί να είναι δημότης Βριλισσίων και να πει:
Ω, τι ωραία με τον ποδηλατόδρομο στην Μπακογιάννη τα αυτοκίνητα πλέον
δεν τρέχουν, οι άνθρωποι περπατάνε και κάνουν ποδήλατο περισσότερο
ο δρόμος επίσης έχει ομορφήνει με το τόσο πράσινο κλπ
ο άλλος να είναι ποδηλάτης και να πει την προσωπική του εμπειρία
ο άλλος να είναι από τους ΦτΠ με πολλά χρόνια κοινής εμπειρίας
και ανταλλαγής απόψεων και να πει πόσο σημαντικό το κρίνει
ο άλλος από ποδηλατισσες και να πει ότι είναι διεκδίκιση
χιλιάδων ποδηλατών
ο άλλος να είναι πολεοδόμος ή περιβαλλοντολόγος και να δώσει
μία τεχνοκρατική χροιά
οι υπόλοιποι μπορούνε να μαζευτούν από άλλες περιοχές και να κάνουνε
μια βόλτα πάνω στον ποδηλατόδρομο για να φαίνεται ότι έχει κίνηση,
αρκεί να μη φανεί και πολύ στημένο
Ναι, ήταν live και είναι κρίμα (αν και σε κανάλι που έχει πολύ λίγη τηλεθέαση prisma+) αλλά όπως και έγραψα, η συνέντευξη πήγε τελικά καλά -έγινε δηλαδή - επειδή ακριβώς ήρθαν τα άλλα 3 παιδιά.
Στο αρχικό post σου, η αναφορά '... ήρθαν τα παιδιά και η δουλειά του δημοσιογράφου έγινε μια χαρά...' νομίζω - δεν ξέρω κιόλας, μπορεί εγώ να μην έχω καταλάβει - είναι ειρωνική και υποδηλώνει ότι δεν έγινε η δική σας δουλειά αλλά εξυπηρετήθηκαν τα συμφέροντα του δημοσιογράφου. Αυτό που δηλώνεις στο παρόν post είναι κάτι 'άλλο' και αφήνει μια θετική εντύπωση. Έχω μπλεχτεί λίγο λοιπόν. Αλλά κρατώ το τελευταίο σου σχόλιο που είναι θετικό. Anyway, μπράβο στα παιδιά που μίλησαν, για άλλη μια φορά!
lyhadj wrote:
Και κάτι άλλο,jdar002, νομίζω οι διαθέσεις μου απέναντι στα παιδιά που ήρθαν στην συνέντευξη ήταν φιλικότατες και μετά την συνέντευξη..μιλήσαμε. αστειευτήκαμε είπαμε διάφορα. Πως σας ήρθε τώρα ότι κατηγόρησα κάποιον..άβυσσος...Ξαναδιαβάζω το κείμενο μου και ίσως να γίνεται παρεξήγηση επειδή βάζω το "κρίμα" με το "έγινε η δουλειά του δημοσιογράφου όπως ήθελε." Μα δεν είναι ψέμματα ούτε υπάρχει κάποια κατηγορία, και αφού λέω μετά οτι ήταν καλά....
Η απάντησή μου Λυδία είναι προς τον tomac4, ο οποίος έσπευσε να τονίσει πως είναι άδικο να σου ρίξει κάποιος ευθύνη. Σε αυτό απάντησα λοιπόν. Όμως, για να είμαι δίκαιη, αντικαθιστώ κι εγώ τη λέξη 'κατηγόρησε' που χρησιμοποίησα - προς εσένα - με τις λέξεις 'έριξε ευθύνη΄.
ΣΗΜΕΡΑ
στις 15:00 ΝΕΤ Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων
στις 18:00 ΝΕΤ Απογευματινό Δελτίο Ειδήσεων
στις 21:00 ΝΕΤ Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων
Θα δείξει ρεπορταζ για την παρουσίαση του ποδηλατοδρομου (νέου και παλαιού) στον Δήμο Βριλησσίων.
Ηρθε ο Υπουργός Μεταφορών και ενημερώθηκε απο τον Δήμαρχο Βριλησσίων για την Εξέλιξη του έργου στον Δήμο του. Μετά ο Υπουργός έκανε ποδήλατο μαζί με το δήμαρχο στον ποδηλατόδρομο στην όδο Μπακογίαννη και δήλωσε θετικός υπέρ τών δικτύων για το ποδήλατο και την δημιουργία ποδηλατικής κουλτούρας στην Ελλάδα.
Επίσκεψη του ΥΜΕ κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη στον ποδηλατόδρομο του δήμου Βριλησσίων
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, επισκέφθηκε σήμερα τον υπό κατασκευή ποδηλατόδρομο του Δήμου Βριλησσίων.
Πρόκειται για μήκους 2,5 χιλιομέτρων ποδηλατόδρομο, που διέρχεται τις οδούς Ολύμπου-Εθνικής Αντιστάσεως- Λάδωνος -Μακεδονίας - 25ης Μαρτίου- Θερμοπυλών και καταλήγει κοντά στο Σταθμό Μετρό Δ. Πλακεντίας.
Ο Δήμος Βριλησσίων συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρώτους έξι Δήμους της χώρας, επί συνόλου 16, που υλοποιούν πρόγραμμα κατασκευής ποδηλατόδρομων.
Η σύμβαση με το ΥΜΕ για την κατασκευή του υπεγράφη τον Ιούνιο του 2009 ενώ η ολοκλήρωσή του αναμένεται στον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το 20% του συνόλου της κατασκευής, κόστους € 1,0 εκατ.
Η κατασκευή των ποδηλατόδρομων εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Γ’ΚΠΣ του ΥΜΕ «Σιδηρόδρομοι-Αεροδρόμια-Αστικές Συγκοινωνίες» με συγχρηματοδότηση κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Στο πρόγραμμα αυτό έχουν ήδη ενταχθεί συνολικά 16 Δήμοι της χώρας, προκειμένου να κατασκευάσουν ισάριθμους ποδηλατόδρομους συνολικού κόστους € 19 εκατ .
Οι Δήμοι αυτοί είναι 7 της ΒΑ Αθήνας ( Βριλήσσια, Μελίσσια, Χαλάνδρι, Π. Ψυχικό, Ν.Ερυθραία, Κηφισιά και Εκάλη) και 9 της περιφέρειας (Θεσσαλονίκη, Κως, Βόλος, Λαμία, Αμαλιάδα, Ναύπακτος, Κέρκυρα, Ρόδος, Κλειτορία Αχαΐας).
Η επιλογή τους για την ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Γ’ΚΠΣ του ΥΜΕ «Σιδηρόδρομοι-Αεροδρόμια-Αστικές Συγκοινωνίες» ώστε να συγχρηματοδοτηθούν κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, έγινε με αποκλειστικό κριτήριο την πληρότητα των μελετών και την ετοιμότητα για δημοπράτηση που παρουσίαζαν τη στιγμή αποστολής των προτάσεων για την αξιολόγηση και ένταξή τους στο πρόγραμμα.
Εκτός του ποδηλατόδρομου του Δήμου Βριλησσίων, ποδηλατόδρομοι κατασκευάζονται επίσης στους Δήμους Ν. Ερυθραίας, Π.Ψυχικού, Κω, Βόλου και Λαμίας. Άλλοι 5 Δήμοι υπέγραψαν τις συμβάσεις κατασκευής ( Χαλάνδρι, Εκάλη, Θεσσαλονίκη, Αμαλιάδα, Κέρκυρα), τρεις Δήμοι ( Ναύπακτου, Ρόδου, Κηφισιάς) τα έργα κατασκευής βρίσκονται σε διαδικασία δημοπράτησης, ενώ στους Δήμους Μελισσίων και Κλειτορίας Αχαΐας δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες.
Το συνολικό μήκος των 16 ποδηλατοδρόμων φτάνει τα 90 χιλιόμετρα και το συνολικό κόστος στα € 19 εκατ.
Όπως δήλωσε στη διάρκεια της επίσκεψής του στον ποδηλατόδρομο Βριλησσίων ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης:
« Βρισκόμαστε σε έναν από τους πρώτους, υπό κατασκευή ποδηλατόδρομους, τον ποδηλατόδρομο των Βριλησσίων. Αυτός ο ποδηλατόδρομος μαζί με άλλους 15, σε δήμους όλης της χώρας οι οποίοι θα έχουν κατασκευαστεί μέχρι το τέλος της χρονιάς, αλλάζουν την καθημερινότητά μας. Αλλάζουν τη ζωή μας.
Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, για την προώθηση του ποδηλάτου. Προς το σκοπό αυτό, το ΥΜΕ ενέταξε στο πρόγραμμα του και συγχρηματοδότησε τα σχέδια 16 Δήμων για την κατασκευή συνολικά 90 χλμ ποδηλατόδρομων, κόστους 19 εκατ ευρώ, σε περιοχές προστατευµένες από αυτοκίνητα, έτσι ώστε να µπορούν πλέον όλοι οι συμπολίτες μας, κάθε ηλικίας, να κάνουν χρήση του ποδηλάτου: Είτε για άθληση και ψυχαγωγία, είτε και για την καθημερινής τους μετακίνηση στις συγκεκριμένες αυτές διαδρομές.
Όλοι εμείς στο ΥΜΕ όπου από το 2004 θέσαμε υπό την αιγίδα μας την πρωτοβουλία του δικτύου 40 πόλεων για τη βιώσιµη κινητικότητα και το ποδήλατο, σήμερα αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση, διότι οι προσπάθειες αυτές βρίσκονται πλέον στο τελικό στάδιο υλοποίησης.
Οι ποδηλατόδρομοι σε όλη τη χώρα, είναι πλέον μαζί μας, είναι για όλους μας και για να κάνουν τη ζωή µας καλύτερη. Σαν Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το ποδήλατο, όπως θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε και κάθε πρωτοβουλία που θα βελτιώνει την καθημερινότητά μας, θα βελτιώνει το περιβάλλον και θα κάνει τη ζωή μας καλύτερη.Ήδη, σε όλη την Ελλάδα δημιουργούνται φίλοι του ποδηλάτου, σύλλογοι οι οποίοι αποκτούν ρόλο και επιρροή και εισάγουν τη νεολαία μας σε αυτόν τον τρόπο μετακίνησης που είναι καθιερωμένος σε ολόκληρη την Ευρώπη και θα είναι πολύ πιο χρήσιμο αυτό να γίνει και στην Ελλάδα».
Δημοσιογράφος: Σε ότι αφορά την Ευρώπη που αναφερθήκατε τώρα, υπάρχει ένα πιο οργανωμένο δίκτυο μετακίνησης των φίλων του ποδηλάτου, δηλαδή υπάρχουν και χώροι που νοικιάζεις ποδήλατο, κάνεις μια απόσταση, το αφήνεις παίρνεις άλλο, κάνεις τις δουλειές σου. Εδώ, πόσο εφικτό είναι να γίνει κάτι τέτοιο;
Υπουργός: Είναι μία νέα κουλτούρα αυτή, την οποία προσπαθούμε να προωθήσουμε σε συνεργασία και με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς. Έχουμε την πεποίθηση ότι το ποδήλατο συνδυασμένο με το Μετρό, με το Τραμ, με τον Προαστιακό, με το Τρόλλεϋ θα μας δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα νέο κλίμα, μια νέα νοοτροπία στις μετακινήσεις των ατόμων και νομίζω ότι σε αυτό το πνεύμα κινείται όχι μόνο του Υπουργείο αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Σα δεν ντρεπονται! Ετσι απροκάλυπτα ο Υπουργός αναφέρει οτι τα Μελίσσια έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα!!!
Πάλι καλά που Ο "τύπος της Βριλησσιακής" έπιασε το νόημα και επισημαίνει οτι "μάλλον έχει πέσει γραμμή να μην αναφέρεται το θέμα των Βριλησσίων μπροστά στις κάμερες!!!!!!!!"
Εχουν ειπωθεί σε κανάλια τόσα πολλά (ραδιόφωνο Flash, Red, Antenna, Skai και διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι) έχουν γραφτεί άρθρα σε εφημερίδες,έχει κάνει και ο σκαι ρεπορτάζ ολόκληρο για τα Μελίσσια , και βγαίνει ακόμα ο Υπουργός λες και δεν τρέχει τίποτα!
Προφανώς δεν θέλουν να "ρεζιλευτεί " ο ΝΔ Δήμαρχος τους που δεν μπορεί να συμμαζέψει τους @#$%^&^^ δημοτικούς του συμβούλους....
φέεεετα Λυδία :) Kάτσε να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους [αν...].
Τα ονόματα των υπεύθυνων τα εχουμε και θα τα αξιοποιήσουμε.Αλλά πέρα απο τους τροχο-παίδες,ας δούμε τι έχει να πεί και το ΥΠΕΧΩΔΕ γιατί κάτι πάνε να αντιπροτείνουν?έτσι δε λένε στον κόσμο για να...σκάσει?:)
Θα τα πούμε και απόψε απο κοντά στη συνέλευση.Νομίζω πρέπει να βάλουμε πλάνα και να διαχωρίσουμε πρόσωπα και αιτίες..μμμ?
Το ότι το έργο μάλλον θα γίνει, το είχε πει και ο Δήμαρχος - αν όχι από τα Μελίσσια, θα γίνει από την πολιτεία (κάποτε). Το θέμα είναι οτι το θρίλερ συνεχίζει γιατί φαίνεται καθαρά πλέον οτι και οι μεν και οι δε προσπαθούν να το κουκουλώσουν και να "κάνουν τον κόσμο να σκάσει" όπως λές..Τέλος πάντων το τελευταίο που θελω είναι να ανακατευτώ στις βρωμιές τους...αλλά τουλάχιστον αναφέρθηκε δημοσίως οτι δεν θέλουν να αναφέρεται το θέμα στις κάμερες...
"ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ!!!!
Posted Thu, 16/07/2009 - 10:40 by tomac4 "
tomac4 wrote:
Χωρις πολλα πολλα και χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν η παρουσια μας στα μελισσια ηταν
απογοητευτικη.... σε οσους μπορουσαν να ερθουν και δεν ηρθαν απλα δεν εχω να πω τιποτα
σε οσους κανουν ποδηλατο και δεν γουσταρουν ποδηλατοδρομους παλι δεν εχω να πω τιποτα
απλα περιμενα οτι θα ειμαστε 1.000 ατομα
και οχι 2-3 που ειμασταν....
tomac4 wrote:
ωραιες και οι βολτες ωραιος και ο χαβαλες ωραια και η παρεα αλλα αμα θελουμε να γινει κατι περισσοτερο
στην χωρα που ζουμε δεν φτανουν μονο αυτα.... πιστευω πως μπορουμε να ειμαστε ολοι
λιγακι πιο ενεργοι σε αυτο που αγαπαμε !!!!
Η παρουσια μας λοιπον δεν μπόρεσε να αναδείξει το προβλημα στα Μελισσια. Παρόλα αυτα πιστεύω ότι χάρη στην διακριτική παρέμβαση της lyhadj τουλάχιστον η "Βριλησσιακή" επιασε το θεμα των Μελισσίων.
Θα ήθελα πραγματικά να ειμαστε περισσότεροι ποδηλατες στο ρεπορταζ και μπροστά ή πίσω από τις κάμερες εστω να αποσπούσαμε ενα off the record σχόλιο ακόμα και από τον Υπουργό
ειναι οτι δεν πρεπει να τους αφησουμε να ηρεμησουν η να τους αφησουμε να ξεχαστει
το θεμα... Πιστευω πως τωρα ειναι η μεγαλυτερη ευκαιρια να τους αποδειξουμε
οτι δεν παιζουμε και δεν χαλαρωνουμεπερα απο κι ας ειναι και Αυγουστος....
Πρεπει να μεινουμε ενωμενοι μακρυα απο μικροτσακωμους και μικροπαρεξηγησεις....
Το δασος παιδια μην χασουμε το δασος για βλακειουλες , τερτιπια και εγωισμους...
Ειμαστε πιο κοντα απο ποτε πιστευω και ειναι κριμα να χαθει ολοι αυτη η προσπαθεια που εχει γινει τοσα χρονια...
Κλεινοντας εχω να προτεινω οτι τον Σεπτεμβρη την βδομαδα χωρις αυτοκινητο θα πρεπει να γινει οτι δεν εχει ξαναγινει... πρεπει να τους κανουμε να μην το πιστευουν αυτο που θα βλεπουν... >
'21chentury ευχαριστω να σαι καλα'
Επειδη λογω δουλειας δεν σταθηκε δυνατον να παρακολουθησω τα δελτια ειδησεων της ΕΡΤ, καποιος που τα παρακολουθησε, ας μας πληροφορησει για το τι ειπωθηκε για το φλεγον ζητημα των Μελισσιων.
Ως γνωστον, το τμημα του ποδηλατοδρομου των Μελισσιων, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΗΚΕ απο ομαδα Δημ. Συμβουλων, και ΔΕΝ προκειται να υλοποιηθει, μαζι με τους υπολοιπους 6 Δημους, (περιπου μεχρι το τελος του χρονου), ωστε να αποτελεσει ολοκληρωμενο ποδηλατικο αξονα, που ειναι και το ζητουμενο.
Το ρεπορταζ βεβαια, αναφεροταν στον ποδηλατοδρομο Βριλησσιων, αλλα ο Υπουργος ανεφερε σαφως και το Δημο Μελισσιων. Μα καλα, δεν τον ενημερωσε κανεις οτι η προταση καταψηφιστηκε 2 φορες ( με χρηματοδοτηση του Γ'ΚΠΣ την πρωτη, και με χρηματοδοτηση απο πορους διαφορων Υπουργειων τη δευτερη) στο Δημ, Συμβουλιο Μελισσιων? Μας δουλευουν? Ποτε ενταχθηκαν τα Μελισσια σε καποιο αλλο καινουργιο προγραμμα, και δεν το μαθαμε?
Γιατι απο ΘΑ, εχουμε χορτασει...
Και απο οτι βλεπουμε, εχει πεσει "συρμα", να μην θιγεται το ζητημα Μελισσιων, ωστε να "μην ταραζονται τα νερα", τουλαχιστον στα κρατικα καναλια.
Και στο μεν πρωτο ρεπορταζ, απο την πλευρα των ποδηλατων που μιλησαν,δεν αναφερθηκε κατι γι αυτο. Τη δευτερη φορα τουλαχιστον, το ανεφεραν, ωστε να μαθαινει κι ο κοσμος τι γινεται?
είναι το συνολικο ρεπορταζ που επαιξε στις ειδήσεις! (περίπου)
ειναι νονμίζω αυτονόητο οτι γυρισματα και συνεντεύξεις - υλικο τουλαχιστο 5-15 λεπτών συνδυαστηκε με "υλικο" και μπλα μπλα στο στούντιο περι ευρωπαικών πόλεων οποτε
ακομα και τα λόγια του Υπουργου και του Δήμαρχου (μην πω για τα δικά μας )...
{ (διαβάζοντας παραπάνω θα δεις ότι ειμασταν 2 μονο ποδηλατες)(για το πρώτο reportaz εχει περιγράψει και η lyhadj πιο αναλυτικα) }
Επίσκεψη του ΥΜΕ κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη στον ποδηλατόδρομο του δήμου Βριλησσίων
Εκτός του ποδηλατόδρομου του Δήμου Βριλησσίων, ποδηλατόδρομοι κατασκευάζονται επίσης στους Δήμους Ν. Ερυθραίας, Π.Ψυχικού, Κω, Βόλου και Λαμίας. Άλλοι 5 Δήμοι υπέγραψαν τις συμβάσεις κατασκευής ( Χαλάνδρι, Εκάλη, Θεσσαλονίκη, Αμαλιάδα, Κέρκυρα), τρεις Δήμοι ( Ναύπακτου, Ρόδου, Κηφισιάς) τα έργα κατασκευής βρίσκονται σε διαδικασία δημοπράτησης,
ενώ στους Δήμους Μελισσίων
και Κλειτορίας Αχαΐας
δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες
Από το Γραφείο Τύπου
Αχ αυτο το γραφείο τύπου...'Οπως θέλει τα παρουσιάζει.
Ας τους πεί κάποιος οτι τουλάχιστον στα Μελίσσια όχι απλά ξεκίνησαν,αλλά έληξαν και άδοξα...
Aς ρωτήσουμε επίσης και για την περσινή εξαγγελία περί δημιουργίας δύο ακόμα ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα …
(Ο πρώτος ποδηλατοδρόμος, αποτελεί ένα μεγάλο τόξο που συνδέει δύο πάρκα, δηλαδή της Σχολής Χωροφυλακής στη λεωφόρο Μεσογείων και των Ιλισίων, μέσω του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Γουδί, της Πολυτεχνειούπολης και της Πανεπιστημιούπολης.
Ο δεύτερος ποδηλατοδρόμος θα συνδέει το Παναθηναϊκό Στάδιο με το Φαληρικό Όρμο, ακολουθώντας πεζόδρομους και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας και συγκεκριμένα τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, το Θησείο, τον Ταύρο και την Καλλιθέα, θα διέρχεται από σταθμούς του ΗΣΑΠ, θα συνδέει αρχαιολογικούς χώρους και θα συναντάται στο Φαληρικό Όρμο με τον μελλοντικό παραλιακό ποδηλατοδρόμο μεταξύ Τουρκολίμανου και Βάρκιζας)….
Ας τους πεί κάποιος οτι τουλάχιστον στα Μελίσσια όχι απλά ξεκίνησαν,αλλά έληξαν και άδοξα...
Τσκ τσκ τσκ...
http://www.yme.gr/?tid=745&aid=0[/quote]
:)
σσ.αυτό το 'θεά' λόγω συντομίας κάπως μου χτυπάει...
μου γυρνάει τα άντερα τελικά το ψευδώνυμο μου...
απο τραγούδι ξεκίνησε και αλλιώς βγαίνει..αχ..υπαρξιακά:P :D
Ειδα το ρεπορταζ και εχω να παρατηρησω οτι κανουν ποδηλατοδρομους στα ΒΠ και σε δρομους
ηπιας κυκλοφοριας που ετσι κι αλλιως θα πηγαινα απο το δρομο.
Οι ποδηλατοδρομοι εχουν νοημα σε περιοχες με αυξημενη κυκλοφορια οπως στο κεντρο για να προσφερουν ταχυτητα και ασφαλεια στους ποδηλατες! Ενα πεζουλακι και μια ζαρντινιερα δεν θα μας κανουν Βαρκελωνη (που αναφερθηκε στο ρεπορταζ).
Προφανης στοχος ειναι η προβολη του υπουργου και να τσεπωσουνε τα λεφτα απο τα πακετα!
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Παρατηρησα μια πινακιδα που προειδοποιουσε για διασταυρωση με ποδηλατοδρομο. Οταν στριβει ενα αυτοκινητο και πρεπει να περασει πανω απο ποδηλατοδρομο που συνεχιζει ευθεια ποιος εχει προτεραιοτητα?????
όποιο μέσο κάνει αλλαγή κατεύθυνσης[στροφή ή αλλαγή λωρίδας]είναι πάντα το ευθυνόμενο για οποιαδήποτε πρόκληση βλαβών.
Βέβαια επειδή είσαι απροστάτευτος σε σχέση με ένα αμάξι,έχεις και συ το νού σου [ελπίζω και εύχομαι:)]
Αρκετά ύπουλο χτύπημα και επίπονο.
Έχω 'πάρει' και δεν θα 'ξανάπαιρνα' ούτε σε εφιάλτη μου..
όποιο μέσο κάνει αλλαγή κατεύθυνσης[στροφή ή αλλαγή λωρίδας]είναι πάντα το ευθυνόμενο για οποιαδήποτε πρόκληση βλαβών.
Βέβαια επειδή είσαι απροστάτευτος σε σχέση με ένα αμάξι,έχεις και συ το νού σου [ελπίζω και εύχομαι:)]
Αρκετά ύπουλο χτύπημα και επίπονο.
Έχω 'πάρει' και δεν θα 'ξανάπαιρνα' ούτε σε εφιάλτη μου..
Το οτι ουσιαστικα κινησαι πανω στο πεζοδρομειο-ποδηλατοδρομο δεν αλλαζει αυτο που λες?
Ακριβώς εκεί είναι που είναι πιό σοβαρό.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ υπάρχει φανάρι στον ποδηλατόδρομο ή stop[για σένα]
ή κάποιο σήμα που να δίνει προτεραιότητα στο αμάξι, και αντίστοιχα όχι για τον ποδηλάτη,που μου φαίνεται λίγο απίθανο.
...αλλά αυτό δε σημαίνει ότι και τα εργαλεία δεν είναι χρήσιμα
πχ στο συγκεκριμένο παράδειγμα:
ο ένας μπορεί να είναι δημότης Βριλισσίων και να πει:
Ω, τι ωραία με τον ποδηλατόδρομο στην Μπακογιάννη τα αυτοκίνητα πλέον
δεν τρέχουν, οι άνθρωποι περπατάνε και κάνουν ποδήλατο περισσότερο
ο δρόμος επίσης έχει ομορφήνει με το τόσο πράσινο κλπ
ο άλλος να είναι ποδηλάτης και να πει την προσωπική του εμπειρία
ο άλλος να είναι από τους ΦτΠ με πολλά χρόνια κοινής εμπειρίας
και ανταλλαγής απόψεων και να πει πόσο σημαντικό το κρίνει
ο άλλος από ποδηλατισσες και να πει ότι είναι διεκδίκιση
χιλιάδων ποδηλατών
ο άλλος να είναι πολεοδόμος ή περιβαλλοντολόγος και να δώσει
μία τεχνοκρατική χροιά
οι υπόλοιποι μπορούνε να μαζευτούν από άλλες περιοχές και να κάνουνε
μια βόλτα πάνω στον ποδηλατόδρομο για να φαίνεται ότι έχει κίνηση,
αρκεί να μη φανεί και πολύ στημένο
Στο αρχικό post σου, η αναφορά '... ήρθαν τα παιδιά και η δουλειά του δημοσιογράφου έγινε μια χαρά...' νομίζω - δεν ξέρω κιόλας, μπορεί εγώ να μην έχω καταλάβει - είναι ειρωνική και υποδηλώνει ότι δεν έγινε η δική σας δουλειά αλλά εξυπηρετήθηκαν τα συμφέροντα του δημοσιογράφου. Αυτό που δηλώνεις στο παρόν post είναι κάτι 'άλλο' και αφήνει μια θετική εντύπωση. Έχω μπλεχτεί λίγο λοιπόν. Αλλά κρατώ το τελευταίο σου σχόλιο που είναι θετικό. Anyway, μπράβο στα παιδιά που μίλησαν, για άλλη μια φορά!
Η απάντησή μου Λυδία είναι προς τον tomac4, ο οποίος έσπευσε να τονίσει πως είναι άδικο να σου ρίξει κάποιος ευθύνη. Σε αυτό απάντησα λοιπόν. Όμως, για να είμαι δίκαιη, αντικαθιστώ κι εγώ τη λέξη 'κατηγόρησε' που χρησιμοποίησα - προς εσένα - με τις λέξεις 'έριξε ευθύνη΄.
ΣΗΜΕΡΑ
στις 15:00 ΝΕΤ Μεσημεριανό Δελτίο Ειδήσεων
στις 18:00 ΝΕΤ Απογευματινό Δελτίο Ειδήσεων
στις 21:00 ΝΕΤ Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων
Θα δείξει ρεπορταζ για την παρουσίαση του ποδηλατοδρομου (νέου και παλαιού) στον Δήμο Βριλησσίων.
Ηρθε ο Υπουργός Μεταφορών και ενημερώθηκε απο τον Δήμαρχο Βριλησσίων για την Εξέλιξη του έργου στον Δήμο του. Μετά ο Υπουργός έκανε ποδήλατο μαζί με το δήμαρχο στον ποδηλατόδρομο στην όδο Μπακογίαννη και δήλωσε θετικός υπέρ τών δικτύων για το ποδήλατο και την δημιουργία ποδηλατικής κουλτούρας στην Ελλάδα.
που βρήκατε τον τρόπο και πήγατε, παρ' όλο που ήταν εργάσιμη ώρα.
Θα σας δω στο βραδυνό δελτίο :-)
Μπραβο ρε παιδια , λιγο απο εδω -λιγο απο εκει κατι θα γινει !!!!!
04/08/2009
Επίσκεψη του ΥΜΕ κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη στον ποδηλατόδρομο του δήμου Βριλησσίων
Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, επισκέφθηκε σήμερα τον υπό κατασκευή ποδηλατόδρομο του Δήμου Βριλησσίων.
Πρόκειται για μήκους 2,5 χιλιομέτρων ποδηλατόδρομο, που διέρχεται τις οδούς Ολύμπου-Εθνικής Αντιστάσεως- Λάδωνος -Μακεδονίας - 25ης Μαρτίου- Θερμοπυλών και καταλήγει κοντά στο Σταθμό Μετρό Δ. Πλακεντίας.
Ο Δήμος Βριλησσίων συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρώτους έξι Δήμους της χώρας, επί συνόλου 16, που υλοποιούν πρόγραμμα κατασκευής ποδηλατόδρομων.
Η σύμβαση με το ΥΜΕ για την κατασκευή του υπεγράφη τον Ιούνιο του 2009 ενώ η ολοκλήρωσή του αναμένεται στον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το 20% του συνόλου της κατασκευής, κόστους € 1,0 εκατ.
Η κατασκευή των ποδηλατόδρομων εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Γ’ΚΠΣ του ΥΜΕ «Σιδηρόδρομοι-Αεροδρόμια-Αστικές Συγκοινωνίες» με συγχρηματοδότηση κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης. Στο πρόγραμμα αυτό έχουν ήδη ενταχθεί συνολικά 16 Δήμοι της χώρας, προκειμένου να κατασκευάσουν ισάριθμους ποδηλατόδρομους συνολικού κόστους € 19 εκατ .
Οι Δήμοι αυτοί είναι 7 της ΒΑ Αθήνας ( Βριλήσσια, Μελίσσια, Χαλάνδρι, Π. Ψυχικό, Ν.Ερυθραία, Κηφισιά και Εκάλη) και 9 της περιφέρειας (Θεσσαλονίκη, Κως, Βόλος, Λαμία, Αμαλιάδα, Ναύπακτος, Κέρκυρα, Ρόδος, Κλειτορία Αχαΐας).
Η επιλογή τους για την ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Γ’ΚΠΣ του ΥΜΕ «Σιδηρόδρομοι-Αεροδρόμια-Αστικές Συγκοινωνίες» ώστε να συγχρηματοδοτηθούν κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, έγινε με αποκλειστικό κριτήριο την πληρότητα των μελετών και την ετοιμότητα για δημοπράτηση που παρουσίαζαν τη στιγμή αποστολής των προτάσεων για την αξιολόγηση και ένταξή τους στο πρόγραμμα.
Εκτός του ποδηλατόδρομου του Δήμου Βριλησσίων, ποδηλατόδρομοι κατασκευάζονται επίσης στους Δήμους Ν. Ερυθραίας, Π.Ψυχικού, Κω, Βόλου και Λαμίας. Άλλοι 5 Δήμοι υπέγραψαν τις συμβάσεις κατασκευής ( Χαλάνδρι, Εκάλη, Θεσσαλονίκη, Αμαλιάδα, Κέρκυρα), τρεις Δήμοι ( Ναύπακτου, Ρόδου, Κηφισιάς) τα έργα κατασκευής βρίσκονται σε διαδικασία δημοπράτησης, ενώ στους Δήμους Μελισσίων και Κλειτορίας Αχαΐας δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες.
Το συνολικό μήκος των 16 ποδηλατοδρόμων φτάνει τα 90 χιλιόμετρα και το συνολικό κόστος στα € 19 εκατ.
Όπως δήλωσε στη διάρκεια της επίσκεψής του στον ποδηλατόδρομο Βριλησσίων ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης:
« Βρισκόμαστε σε έναν από τους πρώτους, υπό κατασκευή ποδηλατόδρομους, τον ποδηλατόδρομο των Βριλησσίων. Αυτός ο ποδηλατόδρομος μαζί με άλλους 15, σε δήμους όλης της χώρας οι οποίοι θα έχουν κατασκευαστεί μέχρι το τέλος της χρονιάς, αλλάζουν την καθημερινότητά μας. Αλλάζουν τη ζωή μας.
Πρόκειται για μια σημαντική πρωτοβουλία του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, για την προώθηση του ποδηλάτου. Προς το σκοπό αυτό, το ΥΜΕ ενέταξε στο πρόγραμμα του και συγχρηματοδότησε τα σχέδια 16 Δήμων για την κατασκευή συνολικά 90 χλμ ποδηλατόδρομων, κόστους 19 εκατ ευρώ, σε περιοχές προστατευµένες από αυτοκίνητα, έτσι ώστε να µπορούν πλέον όλοι οι συμπολίτες μας, κάθε ηλικίας, να κάνουν χρήση του ποδηλάτου: Είτε για άθληση και ψυχαγωγία, είτε και για την καθημερινής τους μετακίνηση στις συγκεκριμένες αυτές διαδρομές.
Όλοι εμείς στο ΥΜΕ όπου από το 2004 θέσαμε υπό την αιγίδα μας την πρωτοβουλία του δικτύου 40 πόλεων για τη βιώσιµη κινητικότητα και το ποδήλατο, σήμερα αισθανόμαστε ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση, διότι οι προσπάθειες αυτές βρίσκονται πλέον στο τελικό στάδιο υλοποίησης.
Οι ποδηλατόδρομοι σε όλη τη χώρα, είναι πλέον μαζί μας, είναι για όλους μας και για να κάνουν τη ζωή µας καλύτερη. Σαν Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το ποδήλατο, όπως θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε και κάθε πρωτοβουλία που θα βελτιώνει την καθημερινότητά μας, θα βελτιώνει το περιβάλλον και θα κάνει τη ζωή μας καλύτερη.Ήδη, σε όλη την Ελλάδα δημιουργούνται φίλοι του ποδηλάτου, σύλλογοι οι οποίοι αποκτούν ρόλο και επιρροή και εισάγουν τη νεολαία μας σε αυτόν τον τρόπο μετακίνησης που είναι καθιερωμένος σε ολόκληρη την Ευρώπη και θα είναι πολύ πιο χρήσιμο αυτό να γίνει και στην Ελλάδα».
Δημοσιογράφος: Σε ότι αφορά την Ευρώπη που αναφερθήκατε τώρα, υπάρχει ένα πιο οργανωμένο δίκτυο μετακίνησης των φίλων του ποδηλάτου, δηλαδή υπάρχουν και χώροι που νοικιάζεις ποδήλατο, κάνεις μια απόσταση, το αφήνεις παίρνεις άλλο, κάνεις τις δουλειές σου. Εδώ, πόσο εφικτό είναι να γίνει κάτι τέτοιο;
Υπουργός: Είναι μία νέα κουλτούρα αυτή, την οποία προσπαθούμε να προωθήσουμε σε συνεργασία και με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς. Έχουμε την πεποίθηση ότι το ποδήλατο συνδυασμένο με το Μετρό, με το Τραμ, με τον Προαστιακό, με το Τρόλλεϋ θα μας δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα νέο κλίμα, μια νέα νοοτροπία στις μετακινήσεις των ατόμων και νομίζω ότι σε αυτό το πνεύμα κινείται όχι μόνο του Υπουργείο αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Από το Γραφείο Τύπου
Εξαιρετική παρουσία. Κρίμα που εγώ δεν τα κατάφερα, αν και περήφανη δημότης Βριλησσίων.
Τελικά όπως λέει και ο xtra λίγο, λίγο, φασούλι το φασούλι κάτι θα γίνει.
Υπομονή και επιμονή για να το απολαύσουμε λοιπόν!
Σα δεν ντρεπονται! Ετσι απροκάλυπτα ο Υπουργός αναφέρει οτι τα Μελίσσια έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα!!!
Πάλι καλά που Ο "τύπος της Βριλησσιακής" έπιασε το νόημα και επισημαίνει οτι "μάλλον έχει πέσει γραμμή να μην αναφέρεται το θέμα των Βριλησσίων μπροστά στις κάμερες!!!!!!!!"
Εχουν ειπωθεί σε κανάλια τόσα πολλά (ραδιόφωνο Flash, Red, Antenna, Skai και διάφορα άλλα που δεν θυμάμαι) έχουν γραφτεί άρθρα σε εφημερίδες,έχει κάνει και ο σκαι ρεπορτάζ ολόκληρο για τα Μελίσσια , και βγαίνει ακόμα ο Υπουργός λες και δεν τρέχει τίποτα!
Προφανώς δεν θέλουν να "ρεζιλευτεί " ο ΝΔ Δήμαρχος τους που δεν μπορεί να συμμαζέψει τους @#$%^&^^ δημοτικούς του συμβούλους....
Και στις 12 έπαιξε!Μπράβο παιδιά..!:)
φέεεετα Λυδία :) Kάτσε να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους [αν...].
Τα ονόματα των υπεύθυνων τα εχουμε και θα τα αξιοποιήσουμε.Αλλά πέρα απο τους τροχο-παίδες,ας δούμε τι έχει να πεί και το ΥΠΕΧΩΔΕ γιατί κάτι πάνε να αντιπροτείνουν?έτσι δε λένε στον κόσμο για να...σκάσει?:)
Θα τα πούμε και απόψε απο κοντά στη συνέλευση.Νομίζω πρέπει να βάλουμε πλάνα και να διαχωρίσουμε πρόσωπα και αιτίες..μμμ?
Το ότι το έργο μάλλον θα γίνει, το είχε πει και ο Δήμαρχος - αν όχι από τα Μελίσσια, θα γίνει από την πολιτεία (κάποτε). Το θέμα είναι οτι το θρίλερ συνεχίζει γιατί φαίνεται καθαρά πλέον οτι και οι μεν και οι δε προσπαθούν να το κουκουλώσουν και να "κάνουν τον κόσμο να σκάσει" όπως λές..Τέλος πάντων το τελευταίο που θελω είναι να ανακατευτώ στις βρωμιές τους...αλλά τουλάχιστον αναφέρθηκε δημοσίως οτι δεν θέλουν να αναφέρεται το θέμα στις κάμερες...
"ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ!!!!
Posted Thu, 16/07/2009 - 10:40 by tomac4 "
και οχι 2-3 που ειμασταν....
Η παρουσια μας λοιπον δεν μπόρεσε να αναδείξει το προβλημα στα Μελισσια. Παρόλα αυτα πιστεύω ότι χάρη στην διακριτική παρέμβαση της lyhadj τουλάχιστον η "Βριλησσιακή" επιασε το θεμα των Μελισσίων.
Θα ήθελα πραγματικά να ειμαστε περισσότεροι ποδηλατες στο ρεπορταζ και μπροστά ή πίσω από τις κάμερες εστω να αποσπούσαμε ενα off the record σχόλιο ακόμα και από τον Υπουργό
( tomac εισαι ολα τα λεφτα http://www.pbase.com/zafiris/image/115727674 !!!)
ειναι οτι δεν πρεπει να τους αφησουμε να ηρεμησουν η να τους αφησουμε να ξεχαστει
το θεμα... Πιστευω πως τωρα ειναι η μεγαλυτερη ευκαιρια να τους αποδειξουμε
οτι δεν παιζουμε και δεν χαλαρωνουμεπερα απο κι ας ειναι και Αυγουστος....
Πρεπει να μεινουμε ενωμενοι μακρυα απο μικροτσακωμους και μικροπαρεξηγησεις....
Το δασος παιδια μην χασουμε το δασος για βλακειουλες , τερτιπια και εγωισμους...
Ειμαστε πιο κοντα απο ποτε πιστευω και ειναι κριμα να χαθει ολοι αυτη η προσπαθεια που εχει γινει τοσα χρονια...
Κλεινοντας εχω να προτεινω οτι τον Σεπτεμβρη την βδομαδα χωρις αυτοκινητο θα πρεπει να γινει οτι δεν εχει ξαναγινει... πρεπει να τους κανουμε να μην το πιστευουν αυτο που θα βλεπουν... >
'21chentury ευχαριστω να σαι καλα'
Επειδη λογω δουλειας δεν σταθηκε δυνατον να παρακολουθησω τα δελτια ειδησεων της ΕΡΤ, καποιος που τα παρακολουθησε, ας μας πληροφορησει για το τι ειπωθηκε για το φλεγον ζητημα των Μελισσιων.
Ως γνωστον, το τμημα του ποδηλατοδρομου των Μελισσιων, ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΗΚΕ απο ομαδα Δημ. Συμβουλων, και ΔΕΝ προκειται να υλοποιηθει, μαζι με τους υπολοιπους 6 Δημους, (περιπου μεχρι το τελος του χρονου), ωστε να αποτελεσει ολοκληρωμενο ποδηλατικο αξονα, που ειναι και το ζητουμενο.
Το ρεπορταζ βεβαια, αναφεροταν στον ποδηλατοδρομο Βριλησσιων, αλλα ο Υπουργος ανεφερε σαφως και το Δημο Μελισσιων. Μα καλα, δεν τον ενημερωσε κανεις οτι η προταση καταψηφιστηκε 2 φορες ( με χρηματοδοτηση του Γ'ΚΠΣ την πρωτη, και με χρηματοδοτηση απο πορους διαφορων Υπουργειων τη δευτερη) στο Δημ, Συμβουλιο Μελισσιων? Μας δουλευουν? Ποτε ενταχθηκαν τα Μελισσια σε καποιο αλλο καινουργιο προγραμμα, και δεν το μαθαμε?
Γιατι απο ΘΑ, εχουμε χορτασει...
Και απο οτι βλεπουμε, εχει πεσει "συρμα", να μην θιγεται το ζητημα Μελισσιων, ωστε να "μην ταραζονται τα νερα", τουλαχιστον στα κρατικα καναλια.
Και στο μεν πρωτο ρεπορταζ, απο την πλευρα των ποδηλατων που μιλησαν,δεν αναφερθηκε κατι γι αυτο. Τη δευτερη φορα τουλαχιστον, το ανεφεραν, ωστε να μαθαινει κι ο κοσμος τι γινεται?
ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑΝ να μην μιλήσουν...Κράτος εν κράτει είναι και τα κανάλια ρε παιδιά,όλα κατευθυνόμενα είναι.Τώρα το ανακαλύπτουμε?
είναι το συνολικο ρεπορταζ που επαιξε στις ειδήσεις! (περίπου)
ειναι νονμίζω αυτονόητο οτι γυρισματα και συνεντεύξεις - υλικο τουλαχιστο 5-15 λεπτών συνδυαστηκε με "υλικο" και μπλα μπλα στο στούντιο περι ευρωπαικών πόλεων οποτε
ακομα και τα λόγια του Υπουργου και του Δήμαρχου (μην πω για τα δικά μας )...
{ (διαβάζοντας παραπάνω θα δεις ότι ειμασταν 2 μονο ποδηλατες)(για το πρώτο reportaz εχει περιγράψει και η lyhadj πιο αναλυτικα) }
...(μονταρίστηκαν επαρκώς (πετσοκοπηκαν) :)
Αχ αυτο το γραφείο τύπου...'Οπως θέλει τα παρουσιάζει.
Ας τους πεί κάποιος οτι τουλάχιστον στα Μελίσσια όχι απλά ξεκίνησαν,αλλά έληξαν και άδοξα...
Τσκ τσκ τσκ...
http://www.yme.gr/?tid=745&aid=0
Aς ρωτήσουμε επίσης και για την περσινή εξαγγελία περί δημιουργίας δύο ακόμα ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα …
(Ο πρώτος ποδηλατοδρόμος, αποτελεί ένα μεγάλο τόξο που συνδέει δύο πάρκα, δηλαδή της Σχολής Χωροφυλακής στη λεωφόρο Μεσογείων και των Ιλισίων, μέσω του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Γουδί, της Πολυτεχνειούπολης και της Πανεπιστημιούπολης.
Ο δεύτερος ποδηλατοδρόμος θα συνδέει το Παναθηναϊκό Στάδιο με το Φαληρικό Όρμο, ακολουθώντας πεζόδρομους και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας και συγκεκριμένα τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, το Θησείο, τον Ταύρο και την Καλλιθέα, θα διέρχεται από σταθμούς του ΗΣΑΠ, θα συνδέει αρχαιολογικούς χώρους και θα συναντάται στο Φαληρικό Όρμο με τον μελλοντικό παραλιακό ποδηλατοδρόμο μεταξύ Τουρκολίμανου και Βάρκιζας)….
http://www.ert.gr/nature/ellada/podilatodromoi-stin-athina.htm
Ειδα το ρεπορταζ και εχω να παρατηρησω οτι κανουν ποδηλατοδρομους στα ΒΠ και σε δρομους
ηπιας κυκλοφοριας που ετσι κι αλλιως θα πηγαινα απο το δρομο.
Οι ποδηλατοδρομοι εχουν νοημα σε περιοχες με αυξημενη κυκλοφορια οπως στο κεντρο για να προσφερουν ταχυτητα και ασφαλεια στους ποδηλατες! Ενα πεζουλακι και μια ζαρντινιερα δεν θα μας κανουν Βαρκελωνη (που αναφερθηκε στο ρεπορταζ).
Προφανης στοχος ειναι η προβολη του υπουργου και να τσεπωσουνε τα λεφτα απο τα πακετα!
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Παρατηρησα μια πινακιδα που προειδοποιουσε για διασταυρωση με ποδηλατοδρομο. Οταν στριβει ενα αυτοκινητο και πρεπει να περασει πανω απο ποδηλατοδρομο που συνεχιζει ευθεια ποιος εχει προτεραιοτητα?????
όποιο μέσο κάνει αλλαγή κατεύθυνσης[στροφή ή αλλαγή λωρίδας]είναι πάντα το ευθυνόμενο για οποιαδήποτε πρόκληση βλαβών.
Βέβαια επειδή είσαι απροστάτευτος σε σχέση με ένα αμάξι,έχεις και συ το νού σου [ελπίζω και εύχομαι:)]
Αρκετά ύπουλο χτύπημα και επίπονο.
Έχω 'πάρει' και δεν θα 'ξανάπαιρνα' ούτε σε εφιάλτη μου..
Το οτι ουσιαστικα κινησαι πανω στο πεζοδρομειο-ποδηλατοδρομο δεν αλλαζει αυτο που λες?
Ακριβώς εκεί είναι που είναι πιό σοβαρό.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ υπάρχει φανάρι στον ποδηλατόδρομο ή stop[για σένα]
ή κάποιο σήμα που να δίνει προτεραιότητα στο αμάξι, και αντίστοιχα όχι για τον ποδηλάτη,που μου φαίνεται λίγο απίθανο.
Μπορείτε να το κατεβάσετε απο το παρακάτω link
http://rapidshare.com/files/271055299/DSCF3942.AVI