γεια χαρά
έχω ένα ideal zig zag και θέλω να αλλάξω τα φρένα του, να βάλω υδραυλικά...
καμιά ιδέα? είναι κάτι απλό που το κάνω κ μόνη μου?
και τι εταιρία προτείνετε...
thanks!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
γεια χαρά
έχω ένα ideal zig zag και θέλω να αλλάξω τα φρένα του, να βάλω υδραυλικά...
καμιά ιδέα? είναι κάτι απλό που το κάνω κ μόνη μου?
και τι εταιρία προτείνετε...
thanks!
Καλημέρα,
Φρένα εγώ προτείνω της shimano .Επίσης σου προτείνω να αλλάξεις τον μπροστινό δίσκο και να βάλεις 203mm (υπολόγισε άλλα 20Ε).
Λοιπόν...
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=9479
Είναι deore ΧΤ και υπλόγισε 110Ε + 20Ε ο μπροστινός δίσκος και ο αντάπτοράς του.
Η αλαγή είναι πάααααααααααααααααααααααρα πολύ ευκολότερη απ' όσο νομίζεις!!!!Καλή συνέχεια στη μετατροπή!!!
Α....ξέχασα το δίσκο και τον αντάπτορα!
Αν έχεις κέντρο c-lock βάλε αυτόν : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7687 και άν έχεις κέντρο 6-bolt βάλε αυτόν : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31197 .
Αντάπτορα βάλε αυτόν : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=13745
1) οι ταχύτητες του zig zag είναι ανεξάρτητες απο τα φρένα ή είναι μαζί ?
2) μόνη σου λίγο δύσκολα
είναι για αρχή το να τα περάσεις και κατά δεύτερον να κάνεις εξαέρωση
να ζητήσεις να στα περάσουν από εκεί που θα τα αγοράσεις...
3) τι είναι αυτό που σε κάνει να θέλεις να αλλάξεις φρένα???
4) μην βάλεις δίσκο πάνω από 160 είναι επικίνδυνο αν τα φρένα στρώσουν και λειτουργούν καλά
άσε τους 200ριδες δίσκους για αργότερα
Τα υδραυλικά τα πουλάνε έτοιμα με τα υγρά τους μέσα στα σωλινάκια τους και εξαερωμένα...Γιατί όχι 200άριδες δίσκους???¨εχουν πιο δυνατό φρενάρισμα και ξεσταίνοντα λιγότερο επειδή λόγο της διαμέτρου τους θέλουν λιγότερη δύναμη!!
@τ4
1) αυτά που πρότεινες είναι μόνο δαγκάνες
2) δεν τα πουλάνε έτυμα και να τα πουλούσαν θα θέλουν κόψιμο ανάλογα το μέγεθος του ποδηλάτου
3) γιατί αν το xt Λειτουργεί σωστά και είναι στρωμένο ένας άπειρος ποδηλάτης θα φάει τα μούτρα του
και γενικότερα 200 είναι για downhill καταστάσεις
Δεν είναι μόνο δακγάνες....Έχω αγοράσει τα shimano saint m800 http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7894 από το σαΐτ αυτό και ήταν συνδεδεμένα και με υγρά μέσα....Η δακγάνα φαίνεται μόνο στη φωτό αλλά είναι όλο το σετ...
Φυσικά και μπορείς να βάλεις δισκόφρενα στο ποδήλατό σου απλά θα καταλήξεις στα εξής:
1. Είτε θα δώσεις πολλά και θα έχεις νέες καλές ρόδες, νεες ταχύτητες και δισκόφρενα.
2. Είτε θα δώσεις πιο πολλά και θα έχεις τα παραπάνω + ανάρτηση της προκοπής.
3. Είτε θα δώσεις λίγα και απλά θα λες ότι έχεις δισκόφρενα με φθηνές ρόδες και φθηνή ανάρτηση.
Είτε πούλα το Zig Zag και πάρε καινούργιο με υδραυλικα, είτε πάρε ανάρτηση και καλύτερα vbrakes.
αυτό που δείχνεις ναι είναι μόνο το μπροστινο φρένο χωρίς τις δισκόπλακες
και το περισσεύμα καλώδιο τι το κάνεις ?? το τυλίγει γύρο από το τιμόνι?
Είναι περίπου όσο χρειάζεται ...δλδ δεν εχει περισευμα
δλδ αν αγοράσω εγώ που έχω 58 νούμερο Mtb
δεν θα μου φτάσουν τα καλώδια?
Δεν ξέρω αγώ αγόρασα μονο για μπροστά!
και μπροστά είναι πρόβλημα απλά οι διαφορές είναι μικρότερες
οι ταχύτητες είναι μαζί με τα φρένα...
θέλω να βάλω υδραυλικά γιατί έχω δοκιμάσει ποδήλατο φίλων κ είναι πιο σταθερά, κ σταματάνε με μεγαλύτερη ακρίβεια...
που σημαίνει ότι θέλεις
χειριστήρια ταχυτήτων
μανέττες φρένων
δαγκάνες φρένων
και όλα αυτά θα πρέπει να είναι καλά
δλδ για μένα θα πρέπει να βάλεις xt και πάνω
που το κόστος θα είναι πάνω από 200-250 ευρό
μια λύση είναι να βάλεις xt v-brake με κόστος 50-70 ευρό
και να έχεις σταθερό φρενάρισμα
γιατί για μένα δεν αξίζει στο συγκεκριμένο ποδήλατο να έχεις xt φρένα
το κριτήριο πρέπει να είναι τι χρήση κάνεις στο ποδήλατο....
Γιατί χρειάζεσαι υδραυλικά δισκόφρενα? Τι εννοείς ότι "σταματάνε με μεγαλύτερη ακρίβεια"? Tα v-brakes δεν σε καλύπτουν?
Τα ΧΤ dual control έχουν περίπου 180 Ε το σετ μπρος πίσω.
2009 μοντέλο?
Δεν ξέρω...Εγώ για αυτό μιλάω..
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7913
Τώρα είδα και αυτά : http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=10296
είναι 2008 νομίζω αυτά που κοιτάς
τα 2009-20010 κάνουν 280 το σετ
Ωραία, και ποιός ο λόγος να βάλει 2009-2010?
κανένας
αλλά όταν λέμε θα βάλουμε xt και δίνουμε τιμή μιλάμε πάντα για το τελευταίο μοντέλο
όχι πως έχει διαφορά
απλά για να ξέρουμε για πιο πράγμα μιλάμε
:D
Εγώ δεν ήξερα καν οτι δεν είναι 09 ;)
το ξέρω για αυτό και σου είπα ότι σου είπα
Εγώ ως συνήθως θα προτείνω να αλλάξεις πρώτα τακάκια και να βάλεις κάποια koolstop ή swissstop και μετά αν και πάλι δεν καλυφθείς τα ξαναλέμε. Μιλάμε για τακάκια των 10-15 ευρώ το ζευγάρι αλλά δεν θα το μετανιώσεις. Το ποδήλατα τα περισσότερα από τη μαμά τους έχουν χειρότερα και από τα χειρότερα τακάκια.
@spirosta
τα ποδήλατα δεν έχουν τακάκια τα φρένα έχουν τακάκια
οπότε δεν μπορείς να λες πως π.χ. αν το ποδήλατο έχει xt v-brake με τα shimano τακάκια είναι τα χειρότερα από τα χειρότερα τακάκια
Είναι καλύτερα από τα Shimano ?
όχι τόσο ώστε να πετάξεις τα shimano για να βάλεις swisstop
Α...γιατί σκέφτηκα να πετάξω τα ολοκαίνουρια shimano για να πάρω swisstop...
Τα τακάκια της shimano (ακόμα και της σειράς xt) είναι δυστυχώς πολύ κακά/σκληρά - έχουν καταστρέψει ζάντες και ζάντες (κάπου το είχα δεί και γραμμένο μάλιστα, οτι δηλαδή ενδέχεται να προσβληθούν οι ζάντες) και σίγουρα μια αλλαγή με καλύτερα τακάκια όπως λέει ο spirosta θα σωθεί. Τα koolstop είναι δοκιμασμένα σε αρκετούς ποδηλάτες που είχαν απελπιστεί και άλλοι που βλέπουν απο την αρχή το πρόβλημα τα αλλάζουν κατευθείαν. Κράτα τα shimano για ανταλλακτικά σε περίπτωση ανάγκης.
και στο έχω ξαναπεί και τότε
εγώ τα έχω 2 χρόνια τα shimano
και τα έχω λιώσει στα 2 χρόνια
τα shimano
και στο στεφάνι είναι μια χαρά
τα τακάκια δεν είναι και θέλουν άλλαγμα
γενικότερα το τακάκια πρέπει να συμβαδίζει με το στεφάνι
αν μου έχεις σιδερένιο η κακής ποιότητας στεφάνι λογικό είναι να έχεις γενικότερα πρόβλημα
Πρακτικά κρατάς μόνο σκελετό, πετάλια, κασσέτα, ανάρτηση και αλλάζεις όλα τα άλλα. Είναι η κλασσική αλλαγή που θέλουν να κάνουν όλοι αλλά είναι ασύμφορη από πολλές απόψεις. Αν τη βγάλεις φθηνά τότε δεν θα έχεις κάτι καλό, αν τα σκάσεις τότε θα έχεις πληρώσει δεύτερο Zig Zag.
Να στο πω και με νούμερα. 120-130 για δισκόφρενα φθηνά, 80-100 για τροχούς φθηνούς, 30 ταχύτητες, 40-50 στο μάστορα. Το αποτέλεσμα θα είναι να ξοδέψεις 270+ Ευρώ για να κάνεις το ποδήλατο βαρύτερο, με την ίδια οδηγική συμπεριφορά και απλά θα έχεις φρένα στην πολύ βροχή και στη λάσπη (αν μπαίνεις).
Όπως σου είπα και στην αρχή, το σωστό είναι να το πουλήσεις και να πάρεις καινούργιο έτοιμο με υδραυλικά. Με 600 Ευρώ παίρνεις το Scott Aspect 45, οπότε πούλα κανά 300άρι το Ideal και ρίξε τα λεφτά για τα υδραυλικά εκεί.