Καλησπερα και απο μενα . θα ηθελα να με βοηθησετε να επιλεξω ενα ποδηλατο ανθεκτικο .ειμαι αθλητης στιβου αλλα κανω ποδηλατο απο μικρος .τελευτεα σταματησα. ειχα ποδηλατο παλια το οποιο ηταν απλο και ειχε βγει εκτος απο πολυ νωρις .δεν με απασχολει η εμφανιση καθολου ουτε αν ειναι καινουριο μοντελο απλα θελω να ειναι σκυλι!περα απο προπονηση θα το χρησιμοποιοω επισης και μεσα στην πολη .ειμαι 1.78 υψος 78 κιλα . η προπονηση που θα κανω ειναι και για βελτιωση της αεροβιας ικανοτητας που σημαινει οτι θα βγαινω για μεγαλες αποστασεις εξω ,αλλα και για δυναμη ,ανηφορες κλπ.χωμα δεν νομιζω να πηγαινω αλλα αν τυχει να παω θελω να ανταποκρινεται.Η προπονηση θα γινεται για 2-3 φορες την εβδομαδα,τις υπολοιπες μερες πολυ ηπια χρηση.τιμη 300-450
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλως ήρθες στην παρέα μας...
http://www.idealbikes.net/bike.php?bike=205
Ποδήλατο για πόλη και ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές.380Ε
http://www.idealbikes.net/bike.php?bike=188
Ποδήλατο για χρήση βουνού, και σκυλί όπως προείπες.450Ε
Δεν νομίζω οτι χρειάζεσαι mtb για μέσα στην πόλη, γιατί και το TOR μια χαρά θα αντέξει...
Καλή επιλογή.
megisto με τίποτα
θα προτιμούσα με 1000 το Hillmaster v-brake edition
ή αν είσαι θεσ/νικη κάτι σε custom με καλό και ελαφρύ σκελετό καλή ανάρτηση και καλά φρένα
:D
Βέβαια αν πας σε Mtb καλό είναι να βάλεις λεπτά λάστιχα χωρίς τακούνι
...σαν να λέμε..?Σχετικά άνετα,ευέλικτα,ελαφρά και πάνε τάπα...που λέει ο λόγος...π.χ.
http://www.e-biker.gr/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=...
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=TRK0104300
Το είχα δύο χρόνια (μοντέλο 2008), το ανεβοκατέβαζα ποικίλο και όρος Αιγάλεω και δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα. Ούτε service δεν του είχα κάνει. Αυτή τη στιγμή συνεχίζει ακάθεκτο στα χέρια του νέου του ιδιοκτήτη. Με εγγύηση στον σκελετό για πάντα.
Το πούλησα να δώσω προκαταβολή για 29άρι. Θα ήθελα πολύ να το κρατούσα.
Να προσέξεις το μέγεθος. Έχουμε το ίδιο ύψος. Εγώ καβαλούσα το 18άρι. Αν το επιλέξεις να δεις και το 19άρι.
και το trek Πολύ καλό ποδήλατο
:D
αν και η εγγύηση δεν μεταβιβάζεται
αλλά από φίλους έχω ακούσει πως κάλυψαν και μεταχειρισμένα ποδήλατα που αγοράστηκαν απο αυτούς
ξέρετε τους ακατονόμαστους
http://www.trekbikes.com/us/en/support/limited_warranty/
για του λόγου το αληθές
βέβαια είναι από το αμερικάνικο site στην ευρώπη μπορεί να ισχύουν άλλα
πάω να το ψάξω
uk το ίδιο
http://www.trekbikes.com/uk/en/support/warranty/
να ρωτήσω και κάτι
όταν λες δεν έκανες service Ούτε τα σύρματα?
Θεσσαλονικη ειμαι .Εχετε καποιο μαγαζι να μου προτεινετε? Μαλλον σε mountain bike με βλεπω να καταληγω.Απλα σκεφτομαι να αλλαξω τα λαστιχα στο mountain με πιο λεπτα για να κρατησω την ευκολια κινησης μεσα στην πολη που προσφερει το mountain και να κερδισω και στις μακρινες αποστασεις.Πως το βλεπετε σαν κινηση ?Κατι πιο οικονομικο απο το hillmaster?
εγω φιλε το strobe πηρα,αλλαξα τα λαστιχα με λεπτοτερα και ειμαι μιαααα χαρα..!!και ειμαι και θεσσαλονικη... :) εγω ειμαι ικανοποιημενοσ,αν τωρα σε προτεινουν διαφορα αλλα καλα θα κανεις να τα δεις..εγω μετα απο πολυ πσακσιμο το πιρα...
Αυτή η "εγγύση για πάντα" ισχύει πραγματικά βρε παιδιά; Ποδήλατο αλουμινίου των 470 ευρώ και δίνουν "εγγύηση για πάντα"; !
@αλλη ελλάδα
όχι δεν δίνουν εγγύηση για πάντα αλλά life time
:D
είναι ένας μύθος
@θανασης
φίλε αν είσαι δυτικά η μπορείς να πας δυτικά ποδηλάτης ελ. κορδελιού
είναι φίλος και απο βδομάδα θα περάσω και εγώ να σου εξηγήσω κάποια πράγματα
μπορεί να στίσεις ποδήλατο σύμφωνα με τις ανάγκες σου
Εγγύηση για πάντα σημαίνει ότι αντικαθιστούν σκελετό που παρουσίασε κατασκευαστικό σφάλμα. Δεν σημαίνει -και λογικό είναι- να σπάσεις εσύ το ποδήλατο και να σου δώσουν καινούριο. Έχουν και την εμπειρία και την τεχνογνωσία να κρίνουν ένα σπάσιμο αν προέρχεται από κατασκευαστικό ελάττωμα.
Παρ'όλα αυτά έχουν βοηθήσει (με προνομιακή έκπτωση)και άτομα να αντικαταστήσουν τον σκελετό που έσπασε χωρίς να έχει αποδειχθεί αν ωφείλεται σε λάθος του κατασκευαστή.
Κανονικά -και είναι λογικό- η εγγύηση θα ήταν δίκαιο να καλύπτει μόνο τον αρχικό αγοραστή. Αυτός πληρώνει γι'αυτήν. Παρ'όλα αυτά το TREK που πούλησα ίσως καλύπτεται από την εγγύηση. Δεν έχω ρωτήσει. Πάντως το έδωσα με όλα τα χαρτιά του και την εγγύηση.
Σε ότι αφορά τα σύρματα δεν τα είχα αντικαταστήσει στο ΤREK.Ούτε καν τα τακάκια των φρένων. Αυτά βέβαια εξαρτώνται και από τη χρήση. Στο βουνό ανέβαινα μία φορά κάθε δύο εβδομάδες κατά μέσο όρο. Όμως η χρήση, για όσους ξέρουν,στο Ποικίλο και ειδικά στο Αιγάλεω είναι αρκετά σκληρή για ένα ποδήλατο 460 ευρώ. Το μόνο που είχα επισκευάσει ήταν μια φορά το σκασμένο ελαστικό. Αλλά αυτό είναι θέμα τύχης. Α, έχει και άτοκες δόσεις (και ο Τσιρίκος έχει μου φαίνεται) που εμένα με διευκόλυναν πολύ.
Πάντα μιλάω με τη δική μου εμπειρία (όταν με ρωτούν)και ποσοστά δεν παίρνω από κανέναν.
Τώρα για "ακατονόμαστους" κλπ, (προφανώς εννοείς το cyclist),έχω να πω ότι ο καθένας διαμορφώνει την άποψή του ανάλογα με την εμπειρία του. Εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία και δεν έχω παράπονο εώς τώρα. Είμαι μέλος και στα δύο forum, όπως πολλοί από εδώ, και δεν έχω παράπονο από κανέναν.
Αυτά προς το παρόν. Καλή αγορά και να θυμάσαι ότι το καλύτερο ποδήλατο είναι αυτό που έχεις καβαλήσει και σου αρέσει.
βασικά θα χρησημοποιήσω κάποιες ορολογίες
όπως life time
end of product life
life time είναι μια εγγύηση που καλύπτει το προϊόν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα
όταν περάσει αυτό το διάστημα το προϊόν είναι end of life
αν διάβαζες τα Links
και ήξερες λίγα στοιχιόδη αγγλικά
θα διάβαζες αυτό
This warranty does not cover-
* Normal wear and tear
που σημαίνει ότι δεν καλύπτει
Φυσιολογική φθορά
οπότε αν εσύ κάνει 8.000.000 χλμ σε έναν μήνα
απλά δεν σε καλύπτει η εγγύηση
1) το κατασκευαστικό σφάλμα πάντα καλύπτεται απο εγγύηση
αν δεν στο καλύψουν μπορείς να προχωρήσεις δικαστικά
μιας και όταν αγοράζεις το προϊόν αγοράζεις και κάποιες πιστοποιήσεις
οι οποίες αν παραβιαστούν θα πληρωθούν οι ανάλογες ρήτρες
απο αντικατάσταση μέχρι και επιστροφή χρημάτων
2) αν στο σπάσεις καμία εγγύηση δεν σε καλύπτει
εκτός αν πληρώσεις για additional damage
3) ναι έχουν την εμπιρία
αλλά καμία εταιρία δεν πληρώνει ανθρώπους για να ελενχούν το προιον
που επιστράφηκε απο την εγγύηση
το πολύ πολύ να το δει κάνας πωλητής για να εγκρίνει την αποστολή σκελετού
άσε που δεν πιστεύω πως μπορείς να δεις αν φταίει ή όχι ο χρήστης
είναι σαν τα κινητά που όταν δεν συμφέρει έχει υγρασία :D
προνομιακή έκπτωση δεν υπάρχει
απλά δεν θέλουν να σε χάσουν απο πελάτη
το κόστος της εταιρίας για το ποδήλατο είναι μικρό
οπότε αν είναι κάποιο που χάνει είναι το κατάστημα
που δεν θα βγάλει κέρδος
βέβαια μπορεί και να βγάζει
θα μου πεις εσένα τι σε νοιάζει εσύ θέλεις ποδήλατο
ναι ο αρχικός αγοραστής πληρώνει
και όταν πουλάει το ποδήλατο πουλάει και το Life time
δες τα Links και θα δεις την ίδια την εταιρία τι λέει
και το λάθος εδώ είναι ότι η εγγύηση δεν αφορά ποτέ τον αναβάτη
αφορά το προιον και μόνο αυτό
απλά με αυτό τον τρόπο γλιτώνουν ταλαιπωρία
δλδ αν το καβαλήσει ο αδερφός σου
θα σου πούνε
επ το καβάλησε κάποιος άλλος
δεν σε καλύπτουμε
μην ακούω χαζα
τα σύρματα δεν τα αλλάζεις
το service αφορά ρύμιση και γράσο
εσύ είπες δεν το έκανες ποτέ service
Και ρωτάω ούτε καν τα σύρματα???
εκτός αν εκεί που ψωνίζεις κάθε φορά που έχεις πρόβλημα με τα σύρματα σου τα αλλάζουν με καινούργια
βέβαια ακόμα και έτσι να ήταν
το ότι δεν τα ρύθμίσες η ότι δεν άλλαξες τακάκια δεν έχει να κάνει με το ότι έχεις trek
το trek 4300 νομίζω φοράει shimano φρένα/τακάκια
το ότι κάνουν άτοκες δόσεις δεν έχει να κάνει ούτε με την εγγύηση ούτε με την ποιότητα του ποδηλάτου
ναι και καλά κάνεις
και εγώ με την δικιά μου εμπειρία επέτρεψε να σε διορθώνω όπου λες κάτι λάθος
εγώ μάλλον έχω
αλλά δεν αφορά ούτε το τι σημαίνει Life time waranty
ούτε με το αν τα trek είναι καλά ποδήλατα
αν θέλεις να δεις γιατί τους λέω ακατανόμαστους μια σχετική συζήτηση γίνετε στο θέμα αντιπροσωπία Orbea
όχι και εδώ κάνεις λάθος
το καλύτερο ποδήλατο είναι αυτό που μας καλύπτει 120%
αυτό που θα σου αρέσει είναι το ποδήλατο που θα αγοράσεις αλλά δεν σημαίνει ότι είναι το καλύτερο
:D
Αυτό που κολλάει τώρα; Τουλάχιστον μιλάω και γράφω καλά ελληνικά, ή τουλάχιστον τα στοιχιόδη ε;
Κανείς, ποτέ δεν ζήτησε αποζημίωση για φυσιολογική φθορά. Μας ενδιαφέρει το ελάττωμα κατασκευής. Αν θες μπορείς να μεταφράσεις όλο το link που διάβασες(μιας και ξέρεις καλά αγγλικά). Μας ενδιαφέρει η ουσία.
Φέξε μου και γλύστρησα... Το θέμα είναι να σε καλύψει και να σε υποστηρίξει το κατάστημα που αγόρασες. Αλλιώς πάρε κα'να δυό χιλιάρικα για δικηγόρους και περίμενε κα'να-δυό χρόνια να πάρεις τα 460 ευρώ πίσω. Να μιλάμε για την πραγματικότητα και να είμαστε προσγειωμένοι. Τους νόμους τους ξέρουμε.
Κάνεις μεγάλο λάθος. Και ανθρώπους έχουν και με εμπειρία. Βέβαια αυτό ισχύει για εταιρίες με @@ και όχι @@ εταιρίες. Αν δεν πιστεύεις άνοιξε τα μάτια σου και διάβασε: http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=12142 εδώ είναι η ουσία. Αμ δεν τα ακούς, τα λες. Σημασία δεν έχει ποιός θα το καβαλήσει αλλά ποιός θα το πάει. Αν αυτός που το πάει είναι αυτός που έχει στο όνομά του την απόδειξη αγοράς και κατά συνέπεια την εγγύηση. Σιγά μην βάλουν και ανακριτή να διαπιστώσει αν το καβάλησε άλλος... Εσύ ρώτησες. Έχει να κάνει με την τσέπη μου όμως. Το βασικότερο, δεν νομίζεις; Να'σαι καλά, σε ευχαριστώ... Το βασικότερο είναι να σου αρέσει. Από εκεί και πέρα ψάχνεις δυό-τρία βασικά πραγματάκια όπως αυτά που είπαμε. Το καλύτερο δεν υπάρχει, εκτός αν υπάρχει και δεν μας το λες.
Περί εγγυήσεως το ανάγνωσμα, συνέχεια.
Η φυσιολογική φθορά δεν μπορεί να αποδειχθεί. Προσωπικά έχω σπάσει δυο σκελετούς. Δεν θα μπορούσε κανείς να αποδείξει αν το σπάσιμο ήταν ή δεν ήταν στα πλαίσια "φυσιολογικής" χρήσης. Το ίδιο ποδήλατο μπορεί να το καβαλάει ένας ήσυχος αναβάτης στην πόλη και να μη ζορίζεται, και μπορεί να το καβαλάει ένας ζόρικος αναβάτης στο βουνό και να του βγάζει το λάδι. Ποιος θα με ελέγξει εμένα ποιο από τα δύο κάνω;
Προσωπικά νομίζω ότι την εγγύηση τη δίνουν οι κατασκευαστές που κατορθώνουν να έχουν μικρό πραγματικό κόστος παραγωγής στο σκελετό, οπότε αν αντικαταστήσουν ένα ποσοστό σκελετών δεν θα τους κοστίσει συνολικά η παραγωγή (λαβάνοντας υπόψιν και τη "φήμη"). Ίσως ακούγεται παράξενο, αλλά γι΄ αυτό προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τους κατασκευαστές που δίνουν εγγύηση. Διότι η φτηνή παραγωγή, ως γνωστόν, δεν σημαίνει και την καλύτερη ποιότητα. Προβληματισμός είναι αυτός, δεν σημαίνει ότι είναι απόλυτο αυτό.
τα στοιχειώδη αγγλικά κολλάνε γιατί τα links της εγγύσης είναι στα αγγλικά
και εγώ τα στοιχειώδη μιλάω δεν το παίζω έξυπνος
ναι εννοείτε πως μας ενδιαφέρει το ελάττωμα κατασκευής
το θέμα είναι πως το Life time είναι μούφα
και το παρουσιάζουν σαν την απόλυτη εγγύηση
να σου δώσω ένα παράδειγμα
είναι η trek και σου λέει Life time
και η scott Που λέει 10 χρόνια
οκ?
η ερώτηση ποιος δίνει πιο πολλά χρόνια εγγύηση ???
έλα μου ντε
η πρώτη σκέψη είναι trek γιατί λέει Life time
λάθος έπεσες σε zonk
γιατί αν κάτσεις και διαβάσεις τους όρους θα δεις
φυσιολογική φθορά
που σημαίνει ότι αν ο κατασκευαστής δώσει φυσιολογική φθορά του προϊόντος
δλδ του σκελετού στην προκειμένη χμμ ας πούμε 3 χρόνια
τότε φυσιολογική φθορά είναι στα 3 χρόνια
δλδ μετά τα 3 χρόνια ότι και να πάθει χαρακτηρίζεται φυσιολογική φθορά
και αυτά σύμφωνα με το site της trek
όχι με αερολογίες
αρά γιατί δεν λένε εξ αρχής ότι η εγγύηση είναι 3 χρόνια???
η απάντηση είναι marketing φίλε μου
και ποιος δίνει τα πιο πολλά χρόνια??
ε???
για το δικαστικό μέρος της υπόθεσης
είναι πιο σύνθετο από ότι πιστεύεις
γιατί σε μια μήνυση δεν αποζημιώνεσαι μόνο για το ποδήλατο
αλλά και άλλα πράγματα
οπότε και η αποζημίωση είναι ανάλογη
βέβαια οι εταιρίες δεν τους νοιάζει γιατί ακριβώς πολλοί λένε σιγά τώρα
για ένα ποδήλατο 500 ευρό μην το ψάξω δικαστικά
μόνο στην Αμερική είναι πιο αυστηρά τα πράγματα
για αυτό και οι περισσότερες ανακλήσεις προϊόντων είναι απο την μακρινή Αμερική
για τις δόσεις έχει να κάνει με την τσέπη σου
όχι με το αν η εταιρία είναι καλή ή όχι
και το να κάνεις δόσεις σαν κατάστημα είναι το πλέον εύκολο δεν είναι σημείο αναφοράς
και θα το ξαναπώ το αν ένα ποδήλατο σου αρέσει ή όχι
δεν το κάνει καλό ή κακό
και το καλύτερο υπάρχει πάντα
όπως και το χειρότερο
απλά καλό ποδήλατο είναι αυτό που μας καλύπτει 100%
ακόμα και στο θέμα της εμφάνισης όπως λες
απλά η εμφάνιση έρχεται στο τέλος
παίρνεις ένα προϊόν που πρώτα από όλα πρέπει να λειτουργεί σωστά
είναι σαν να μου λες
οκ μου αρέσει άρα δεν έχει σημασία αν οι τροχοί είναι πλαστικοί
τα φρένα ανύπαρκτα και πάει λέγοντας
@ αλλη ελλάδα
δεν έχει νόημα να το ψάξεις προς αυτήν την κατεύθυνση γιατί είναι χάσιμο
Ένα άνοιγμα στην κόλληση στο σκελετό δεν είναι φυσιολογική φθορά. Το ότι πάιζει μάρκετινκ θα συμφωνήσω. Για να είμαστε ειλικρινείς όμως κανείς δεν πάει ποδήλατο μετά από 10 χρόνια για ελάττωμα στην κατασκευή. Άσχετα αν μπορεί ή όχι να αποδειχθεί. Οι περισσότεροι ενδιαφερόμαστε να μην την πατήσουμε στα πρώτα τρία χρόνια και πάντα ανάλογα το κόστος του ποδηλάτου. Εμένα δεν με εντυπωσιάζει η πολυετής ή η εφ'όρου ζωής εγγύηση. Εμένα με ενδιαφέρει να με υποστηρίξει το κατάστημα όταν κάτσει η στραβή. Και σε αυτό μίλησα με παράδειγμα.
Το δικαστικό μην το συγκρίνεις με τις ΗΠΑ. Ουτε τις ανακλήσεις. Ο αριθμός των πωλήσεων εκεί είναι διαφορετικός όπως και η δικολαγνεία και η εφαρμογή των νόμων. Εδώ είναι Ελλαδίτσα και κανείς δεν διαθέτει 1-2000 τώρα για να τα πάρει σε 5 χρόνια όταν και αν βγει απόφαση.
Για τις δόσεις , εφόσων είναι τόσο εύκολο γιατί δεν τις κάνουν όλοι; Σε κάποιο κατάστημα μου αλλάξαν την τιμή για άτοκες δόσεις. Επίσης το δεύτερο ποδήλατό που αγόρασα από το cyclist έδωσα μια ελάχιστη προκαταβολή και τα υπόλλοιπα όποτε είχα. Μια σχέση με ένα μαγαζί την χτίζεις και στο τέλος κερδίζουν όλοι.
Εγώ αυτά τα στοιχεία δεν τα έχω βρει εως τώρα κάππου αλλού. Δεν είμαι μαζόχας να πηγαίνω στη Βάρη από το Περιστέρι να ψωνίσω.
Όντως, Το ποδήλατο δεν το κάνει καλό η ταύτισή του με το γούστο μας. Θεωρώ όμως δεδομένο ότι δεν ψωνίζει από το super market κάποιος που απευθύνεται εδώ. Από εκεί και μετά είτε ideal πάρει, είτε Giant, είτε Trek, οι διαφορές είναι μικρές για τον μέσο ποδηλάτη και αυτές προσπαθούμε εδώ να αναδείξουμε.
Αν είναι ο άλλος επαγγελματίας δεν θα μας ρωτήσει. Ξέρει.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Η φυσιολογική φθορά μπορεί να αποδειχθεί. Όχι εύκολα, ούτε από όλους, αλλά μπορεί από την γενική κατάσταση του ποδηλάτου. Την εγγύηση την δίνουν οι σοβαροί κατασκευαστές και έχουν το μεγαλύτερο κόστος παραγωγής. Αυτό γιατί πολύ απλά θα μπορούσαν να αγοράσουν έτοιμους, φασόν δηλ. σκελετούς, να κοτσάρουν τη φίρμα τους και να πουλάνε σχεδόν στις ίδιες τιμές. Όμως στο κόστος παραγωγής τους συμπεριλαμβάνονται η έρευνα, η τεχνολογική βελτίωση, οι δοκιμές και όλα τα στάδια που περνάνε τα προϊόντα τους πριν βγουν στην αγορά με την φίρμα τους. Οι άλλοι απλά προσπαθούν να τους αντιγράψουν.
Ελπίζω να βοήθησα και τίποτε άλλο.
ουφ και ξανά μανά ουφ
θα απαντήσω αργότερα
το θέμα σε ένα ελαττωματικό προϊόν δεν είναι αν θα αλλαχτεί ή όχι αν θα θέλουμε να τον αλλάξουμε ή όχι
το θέμα είναι να ξέρουμε τι πραγματικά δικαιούμαστε
και τι είναι επιτέλους αυτό το Life time waranty που ακούω συνέχια
εμένα αν μου έσπαγε το ποδήλατο και το αλλάζαν δεν θα ξανακαβαλούσα ίδια μάρκα
αλλά δεν έχει σημασία γιατί πολύ απλά ειναι προσωπική επιλογή
:D
και μην τρέφεις αυταπάτες
δεν υπάρχει τμήμα να ελέγχει τα σπασμένα
σε καμία εταιρία δεν υπάρχει
και η απάντηση στην ερώτηση που θέλεις να κάνεις είναι ναι
ποιος σου μίλησε για ελλάδα ?????
ξέρεις είμαστε ευρώπη πια
και ο 2ος παγγκόσμιος πόλεμος τελιώσε
α και η Αμερική έστειλε άνθρωπο στο φεγγάρι
:D
ναι γιατί ακόμα και στις άτοκες το μαγαζί δίνει ένα ~6% στην τράπεζα
οπότε αν αυτός δεν υπολόγισε το 6% και ήθελε να σου κάνει μια πολύ δυνατή τιμή τότε ναι καλά κάνει και στο βάζει
το ότι έχεις καλές σχέσεις με ένα μαγαζί είναι καλό
αλλά αυτό δεν τεκμηριώνει αυτόματα ότι είναι και καλό μαγαζί
και εγώ στο διπλά μαγαζί δεν πληρώνω ποτέ καφέ
αυτό σημαίνει ότι είναι καλό μαγαζί??? (Κάπου κάπου παραγγέλνω και Pizza)
οχί απλά είναι των γονιών μου :D
αν σε βολεύει καλά κάνεις και πας
είναι δικαίωμα σου
:D
Κάνεις λάθος
το να στίσεις ένα σωστό και καλό ποδήλατο δεν είναι τόσο απλό
θα μου πεις και το να στήσεις ένα λάθος ποδήλατο είναι ιδιαίτερα δύσκολο
το θέμα είναι αν η λογική σου είναι ότι όλα τα ποδήλατα είναι πάνω κάτω ίδια,
τότε να μην προτείνουμε η να λέμε τις γνώμες μας για τα εκάστοτε ποδήλατα
?????
τι λες?
ποιος τι?
δεν το έπιασα
και τώρα το θυμήθηκα
"Το είχα δύο χρόνια (μοντέλο 2008), το ανεβοκατέβαζα ποικίλο και όρος Αιγάλεω και δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα. Ούτε service δεν του είχα κάνει. Αυτή τη στιγμή συνεχίζει ακάθεκτο στα χέρια του νέου του ιδιοκτήτη. Με εγγύηση στον σκελετό για πάντα."
εδώ τονίζεις ένα από τα προτερήματα του ότι είναι το Life time
χωρίς βέβαια να ξέρεις τι σημαίνει
και μετά λες
"Εμένα δεν με εντυπωσιάζει η πολυετής ή η εφ'όρου ζωής εγγύηση."
τελικά αποφάσισε
Και είπα ότι δεν με εντυπωσιάζει γιατί πολύ απλά αν είναι να πάθει κάτι από αστοχία υλικού θα το δείξει στα πρώτα χρόνια. Δεν χρειάζεται η εφ'όρου ζωής εγγύηση. Ξαναλέω ότι το σημαντικό είναι όταν σου κάτσει η στραβή να αναλάβει το κατάστημα την ευθύνη και να σε εξυπηρετήσει. Kαι σε αυτό το cyclist παραδίδει μαθήματα.
Και κάτι τελευταίο:
by plannet - 19/10/2007 - 19:00
"Ας συστηθούμε λέγομε Πέτρος από κρύα βρύση γνωστός ως Plannet, κλπ, κλπ...
Εγώ λάτρης των ποδηλάτων www.fidusa.gr άρχισα να αναφέρομαι σε αυτά μιας και έβλεπα πως με λίγα έως καθόλου χρήματα παραπάνω έπαιρνες ένα χειροποίητο ποδήλατο στα μέτρα σου και όπως ακριβός το θέλεις και με εγγύηση εφ’ όρου ζωής"
http://podilates.gr/node/884
Δεν σε βλέπω εδώ να είσαι τόσο φανατικός στο να εξηγήσεις την εγγύηση εφ'όρου ζωής που διαφημίζεις...
PLANNET θα παω μεσα στη βδομαδα στο μαγαζι που ειπες .Για custom λυση δεν με βλεπω μαλλον για κατι ετοιμο.περα απο ideal τι αλλο ειναι καλο κ προσιτο ?
Και αυτό που λες ισχύει. Ίσως για τον μέσο αναβάτη. Ίσως τελικά οι εταιρείες να δίνουν την εγγύηση αυτυή γνωρίζοντας ότι οι πλειοψηφία των αναβατών θα κάνουν μέση-φυσιολογική χρήση. Εγώ π.χ. όταν μού έσπασε, πριν χρόνια ένα, το σπάσιμο ήταν στον κάτω σωλήνα κοντά στο κούτελο έτσι που δεν μπορούσες να πεις σε τι οφείλονταν (θα μπορούσε από σύγκρουση θα μπορούσε και από ζόρι γενικό), ενώ τα περιφερειακά ήταν άσχετα με το σκελετό και καινούργια και σε καλή κατάσταση, δεν έβγαινε δηλ. συμπέρασμα για τη χρήση του ποδηλάτου.
Το πρόβλημα είναι ότι αντίθετες αιτίες μπορούν να οδηγήσουν στο ίδιο αποτέλεσμα.
Ποιά ήταν η αιτία τελικά που έσπασε ο σκελετός σου;
Και όταν λες σπάσιμο εννοείς ράγισμα ας πούμε ή σπάσιμο κανονικό;
ότι και να σου προτείνω θα το βρεις και στο κατάστημα που λέω
απλά είναι πες μου πια μέρα για να είμαι και εγώ εκεί
αν δεν είμαι να του πεις να δώσεις βάση σε 3 θέματα πέραν του σκελετού
ανάρτηση τροχούς και σέλα
:D
Το πήγες όμως στο κατάστημα να σου δώσουν και αυτοί μια γνώμη; Γι'αυτό λέω ότι η υποστήριξη από το κατάστημα και η σχέση που έχεις χτίσει είναι πολύ σημαντική. Περισσότερο σημαντική από την εγγύηση.
μπα δεν καταλαβαίνεις
για αστοχία υλικού καλύπτουν όλες οι εγγυήσεις
και στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν τον κάλυψε η εγγύηση εκτός αν διάβασα λάθος
το εφ'ορου ζωής το πλήρωσε κανονικότατα
απλά σε προνομιακή τιμή
να αναλάβει το κατάστημα να σου πουλήσει ποδήλατο με έκπτωση ???
δεν είναι η μόνη μαλακία που έχω πει
βέβαια όταν κάποιος κάτσει να μου εξηγήσει κάποια πράγματα εγώ κάθομαι και τα ακούω
έχω πει και άλλα πράγματα που ανακάλυψα αργά η γρήγορα ότι δεν ισχύουν
και απλά τότε ήξερα ότι ξέρεις και εσύ τώρα στο θέμα της Life time waranty
και να σου πω και κάτι?
αυτό το είπα πριν 2 χρόνια
Οχί πριν 2 ώρες όπως κάνεις εσύ
:D
@alli ellada & nasty
ρε μην το ψάχνεται
δεν λέω καλύπτουν ή όχι σε κάποιες περιπτώσεις
αλλά μην περιμένετε να έχουν ειδικό τμήμα για να βλέπουν τα σπασμένα
εγώ θα πω ένα παράδειγμα άσχετο απο ποδήλατα
αγοράζω ένα hp business officejet για έναν πελάτη μου
πάω το στείνω
και τι να δω??
χαλασμένη κεφαλή
παίρνω από έναν άλλον εκτυπωτή κεφαλή και βλέπω πως όντος είναι η κεφαλή ελαττωματική
η Hp είχε το doa
παίρνω τηλεφωνώ και τους το λέω
αφού αποδέχτηκε τηλεφωνικά
και είπε θα μου στείλει μια άλλη κεφαλή
κάνω την εξής ερώτηση
την παλιά κεφαλή τι να την κάνω??
η απάντηση όπως ήταν λογικό ήταν
πέταξε την :D
το συμπέρασμα
δεν έκατσε καν να ασχοληθεί με το θέμα της κεφαλής που κάνει 35 ευρό
γιατί και να την είχε στα χέρια τις πάλι δεν θα ελεγχόταν
να μην πω περιπτώσεις που μείναν σε χρήστες ολόκληρα μηχανήματα που επισκευάστηκαν και δουλεύουν μια χαρά
:D
Λάθος ερμήνευσες, καλά διάβασες. Όπως πάντα.
Το συγκεκριμένο δεν ήταν αστοχία υλικού. Στο έδωσα για να δεις πως συμπεριφέρονται τα σωστά καταστήματα και πως υπάρχουν άνθρωποι που ελέγχουν. Εσύ πάλι βλέπεις ότι θες να δεις και ερμηνεύεις όπως θες. Ο αγοραστής ευχαριστεί και είναι ευχαριστημένος. Ο Plannet ο ξερόλας όμως όχι. Τώρα θα πεις πως ο πελάτης είναι πρόβατο. οκ. Συνέχισε.