Ένα πίσω v-brake που... σκούζει!!

44 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Λοιπόν.. Το πίσω v-brake κάνει ένα απαίσιο, αηδιαστικό, ανατριχιαστικό ήχο, ( κυρίως ανατριχιαστικό ), όταν το πατάω.
Τώρα το ποδήλατο, ενίοτε και τα φρένα του είναι καινούργια. Το ποδήλατο το έχω λιγότερο από μήνα, είναι καλορυθμισμένο, ( δύο φορές παρακαλώ), και το πίσω φρένο είναι ένα shimano ( something.. δεν θυμάμαι μοντέλο τώρα). Το φρένο δεν ακουμπάει στην πίσω ρόδα, η επαναφορά του είναι άψογη, ( το έχω τσεκάρει σας λέω), αλλά όταν πατάω φρένο κάνει ένα ήχο.. ( άουτς.. μην τον περιγράψω τώρα).

Η πλάκα τώρα είναι ότι δεν το κάνει και πάντα.. Το κάνει με τις δόσεις του. Άλλες φορές συνέχεια, άλλες φορές καθόλου..

Διάβασα κάπου ότι ίσως να χρειάζονται λίγο τρίψιμο με γυαλόχαρτο τα τακάκια του φρένου. Τα έβγαλα και τα έτριψα λίγο, όντως ήταν λίγο γυαλιστερά, ( πέρνουν ένα ασημί χρώμα καμιά φορά). Πάντως φαγωμένα δεν είναι, να πεις ότι έχει φαγωθεί το λαστιχάκι τους και κάνουν θόρυβο. ( πότε να προλάβουν στην τελική; )

Τίποτα.. Πάλι τα ίδια κάνει..

Μήπως ξέρει να μου πει κάποιος τι μπορεί να φταίει; Να πάω μήπως να αλλάξω τακάκια στο φρένο; Μήπως να αλλάξω ολόκληρο το φρένο;;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Ο ήχος προέρχεται από όλο το σύστημα των v-brakes το οποίο ταλαντώνεται και τελικά συντονίζεται σε συγκεκριμένη ταχύτητα με αποτέλεσμα τον spooky ήχο.

Δεν πρέπει να φταίνε τα sidewalls της ζάντας γιατί θα σ 'το έκανε και η μπροστινή ρόδα. (Δες κι αν έχουν άλατα τα sidewalls.)
Αν δεν έχει λασκάρει κάποια βίδα θέλει πάστωμα...
Λύσε το όλο και γρασάρισε πηχτά τις βίδες των δαγκάνων, όχι των τακακιών και άλλαξε τακάκια με all weather γιατί η θαλάσσια αύρα "κάνει θαύματα" στα τακάκια.

TruLocal
Απών/απούσα

Αν το ποδηλατο ειναι καινουργειο θα πρεπει να στρωσεις τα φρενα. Τα τακακια πρεπει να κανουν πατουρα μια και ζαντα και τακακι ειναι δυο καινουργεια διαφορετικα υλικα. Ενας τροπος να το κανεις ειναι να βρεις μια μεγαλη κατηφορα διαρκειας και να την κατεβεις 2-3 φορες φρεναριστη (ακομα και κανοντας πεταλι). Ειναι μια διαδικασια που πρεπει να γινει συνεχομενα (δηλαδη και οι 3 καταβασεις πρεπει να γινουν μια φορα και οχι σπαστα) ωστε να ανεβασουν θερμοκρασια τα υλικα και να κανουν την πατουρα τους για να μην τσιριζουν.

T4§©
Απών/απούσα

Επίσης υπάρχει και η περίπτωση να έχει πέσει κάποιο λυπαντικό πάνω στην ζάντα ή πάνω στα τακάκια και να κανει σαν....

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

T4§© wrote:
Επίσης υπάρχει και η περίπτωση να έχει πέσει κάποιο λυπαντικό πάνω στην ζάντα ή πάνω στα τακάκια και να κανει σαν....

Έπεσαν μερικές σταγόνες τις προάλλες που λάδωνα την κασέτα.. Και τώρα τι κάνω; Τρίβω την ζάντα με κάτι για να φύγει;; ( και είναι και από αυτά τα περίεργα το λιπαντικό που βάζω, που έχουν πολύ λεπτή υφή..)
Μήπως να του κάνω μπάνιο;;

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Spyrosv στα σοβαρά τώρα υπάρχουν τακάκια all weather; Που τα βρίσκω αυτά;

TruLocal έφαγε μία κατηφόρα σήμερα που ήταν όλη δική του. Στα σίγουρα θα έχουν κάνει πατούρα τα τακάκια αφού χρειάστηκε να πατάω συνέχεια φρένο για να μην καταλήξω για μπάνιο.. Δεν το ήξερα ότι θέλουν στρώσιμο τα φρένα..

Πάντως το σχετικό λαδάκι της το έφαγε τις προάλλες η ζάντα..

TruLocal
Απών/απούσα

marlene wrote:

Έπεσαν μερικές σταγόνες τις προάλλες που λάδωνα την κασέτα.. Και τώρα τι κάνω; Τρίβω την ζάντα με κάτι για να φύγει;; ( και είναι και από αυτά τα περίεργα το λιπαντικό που βάζω, που έχουν πολύ λεπτή υφή..)
Μήπως να του κάνω μπάνιο;;

..


Το μπλε οινοπνευμα ειναι ενα καθαριστικο που δεν επιρεαζει το καουτσουκ στα τακακια

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Μόλις επέστρεψα από τους ΦτΠ και μου απάντησαν για το πρόβλημα σου ότι για να μην σφυρίζουν τα τακάκια γενικότερα τους δίνεις μία σύγκλιση εμπρός και η απόκλιση στην πίσω άκρη του τακακιού από τη ζάντα να είναι 1+1 χιλιοστό δεξιά+αριστερά.

Αυτά...

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
Μόλις επέστρεψα από τους ΦτΠ και μου απάντησαν για το πρόβλημα σου ότι για να μην σφυρίζουν τα τακάκια γενικότερα τους δίνεις μία σύγκλιση εμπρός και η απόκλιση στην πίσω άκρη του τακακιού από τη ζάντα να είναι 1+1 χιλιοστό δεξιά+αριστερά.

Αυτά...

Εξήγησε το μου σε παρακαλώ αλλή μία φορά γιατί δεν το κατάλαβα ( ή το κατάλαβα ελλιπώς!)
Πρέπει να έχουν κλήση ως προς το μήκος ή ως προς το ύψος τους; ( χα χα χα θα τα μπλέξουμε τώρα το ξέρω! ).
Όταν λες εμπρός και πίσω ποιο ακριβώς μέρος από το τακάκι εννοείς;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

TruLocal wrote:
marlene wrote:

Έπεσαν μερικές σταγόνες τις προάλλες που λάδωνα την κασέτα.. Και τώρα τι κάνω; Τρίβω την ζάντα με κάτι για να φύγει;; ( και είναι και από αυτά τα περίεργα το λιπαντικό που βάζω, που έχουν πολύ λεπτή υφή..)
Μήπως να του κάνω μπάνιο;;

..


Το μπλε οινοπνευμα ειναι ενα καθαριστικο που δεν επιρεαζει το καουτσουκ στα τακακια

Είσαι σίγουρος ότι τα τακάκια είναι από καουτσούκ; Γιατί τις προάλλες που τα έτριψα λίγο έβγαλαν μια μαυρίλα ανεπανάληπτη και καθώς τα έτριβα άφηναν μία σκόνη σαν να έξυνα μολύβι. Πιο πολύ σαν να ήταν από γραφίτη μου έμοιαζαν παρά από λάστιχο; Από τι υλικό τέλος πάντων φτιάχνονται τα τακάκια των φρένων; ( πάντως τα δικά μου δεν μοιάζουν για λαστιχένια- λέω πως μοιάζουν τώρα).

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Κάθεσαι στη σέλα και κοιτάς ευθεία μπροστά, αυτό είναι το ΜΠΡΟΣΤΑ.
Άρα στην ΠΙΣΩ άκρη του τακακιού βάζεις την λεπτή άκρη 1χιλ. ενός μανταλακίου μεταξύ ζάντας-τακακίου και πατάς τη μανέτα ώστε να το μαγκώσει, μετά βιδώνεις το τακάκι. Το ίδιο και στο άλλο.

Έχουμε σύγκλιση ΕΜΠΡΟΣ κι απόκλιση ΠΙΣΩ των τακακίων ως προς τον ίδιο άξονα.
Η επιφάνεια του τακακιού η εφαπτόμενη στην επιφάνεια της ζάντας παραμένει παράλληλη σε κάθε περίπτωση.

Εννοείται όταν αφήσεις τη μανέτα η οπίσθια απόκλιση του 1χιλ. να είναι ορατή κοιτώντας από πάνω.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
Κάθεσαι στη σέλα και κοιτάς ευθεία μπροστά, αυτό είναι το ΜΠΡΟΣΤΑ.
Άρα στην ΠΙΣΩ άκρη του τακακιού βάζεις την λεπτή άκρη 1χιλ. ενός μανταλακίου μεταξύ ζάντας-τακακίου και πατάς τη μανέτα ώστε να το μαγκώσει, μετά βιδώνεις το τακάκι. Το ίδιο και στο άλλο.

Έχουμε σύγκλιση ΕΜΠΡΟΣ κι απόκλιση ΠΙΣΩ των τακακίων ως προς τον ίδιο άξονα.
Η επιφάνεια του τακακιού η εφαπτόμενη στην επιφάνεια της ζάντας παραμένει παράλληλη σε κάθε περίπτωση.

Εννοείται όταν αφήσεις τη μανέτα η οπίσθια απόκλιση του 1χιλ. να είναι ορατή κοιτώντας από πάνω.

Κατάλαβα. Οκ θα το δοκιμάσω να δω αν θα δουλέψει. Ευχαριστώ πολύ πολύ :) .

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

α. Τρίβεις καλά τη ζάντα με καθαρή βενζίνη (από σούπερ μάρκετ) που είναι ισχυρό διαλυτικό και στεγνώνει αμέσως (δεν κάνει ζημιά σε λάστιχο κλπ.).
β. Τσεκάρεις τα τακάκια ότι δεν έχουν μαγκώσει κανένα γρέζι πετραδάκι κλπ.
γ. Τα τρίβεις ελαφρά με ψιλό γιαλόχαρτο.
δ. Δίνεις την ελαφριά κλίση που ειπώθηκε, στα τακάκια προς τα μπρος.
ε. Αν μετά από αυτά εξακολουθεί ο φρικοήχος: λύνεις τα v-brakes (την αλενόβιδα Νο5) και περνάς λίγο κανάβι (λίγο, για να μη σφίξουν πολύ) μέσα στον άξονα όπου περνάνε. Εαν εκεί υπάρχει παίξιμο έστω και λίγο θα υπάρχει και ταλάντωση.
στ. Αν μετά από αυτά εξακολουθεί ο φρικοήχος, τότε καλείς τον παπά για ευχέλαιο.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Αν θυμάμαι καλά είσαι κοντά στο πορτο ράφτη..Και επειδή αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα το καλοκαίρι στις Σπέτσες,οπου το κουρσάκι μου έσκουζε ενώ στην Αθήνα ήταν ήσυχο,τι τρίψιμο του έριξα,τι οινόπνευμα στις ζάντες,τι βουρτσάκι,τι γυαλόχαρτο στα τακάκια,τι τα έβγαλα και τα ξαναέβαλα,αυτό τίποτα.

Οπότε κάποια στιγμή που μίλησα με ντόπιους ποδηλατάδες,μου είπαν ότι σε περιοχές που είναι κοντά η θάλασσα και έχουν πιο υγρούς χειμώνες και καλοκαίρια,το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται συχνά και στα δικά τους ποδήλατα.

Άρα αν τα δοκιμάσεις όλα και δεν πετύχουν,πάρε το σαν de facto ότι εν μέρει θα συμβαίνει.Και μίλα με ντόπιους χρήστες ποδηλάτου,που σίγουρα έχουν ζήσει το πρόβλημα πιο έντονα...

ή κοίτα για all weather τακάκια όπως σου πρότεινε ο Spyrosv...Αν και πιστεύω ότι και πάλι,έναν μικρό ήχο θα τον ακούς λόγω αιωρούμενων αλάτων...

Eίναι ενοχλητικό,i know,αλλά τουλάχιστον βλέπεις πράσινο και θάλασσα :)

Καλημέρα :)

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
Κάθεσαι στη σέλα και κοιτάς ευθεία μπροστά, αυτό είναι το ΜΠΡΟΣΤΑ.
Άρα στην ΠΙΣΩ άκρη του τακακιού βάζεις την λεπτή άκρη 1χιλ. ενός μανταλακίου μεταξύ ζάντας-τακακίου και πατάς τη μανέτα ώστε να το μαγκώσει, μετά βιδώνεις το τακάκι. Το ίδιο και στο άλλο.

Έχουμε σύγκλιση ΕΜΠΡΟΣ κι απόκλιση ΠΙΣΩ των τακακίων ως προς τον ίδιο άξονα.
Η επιφάνεια του τακακιού η εφαπτόμενη στην επιφάνεια της ζάντας παραμένει παράλληλη σε κάθε περίπτωση.

Εννοείται όταν αφήσεις τη μανέτα η οπίσθια απόκλιση του 1χιλ. να είναι ορατή κοιτώντας από πάνω.

εγώ κάνω το ίδιο για να πετύχω να είναι παράλληλο αλλά χωρίς μανταλάκι(δηλ. αποστάτη) απλά να εφάπτεται στη ζάντα. Είναι λάθος?

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
εγώ κάνω το ίδιο για να πετύχω να είναι παράλληλο αλλά χωρίς μανταλάκι(δηλ. αποστάτη) απλά να εφάπτεται στη ζάντα. Είναι λάθος?

Σωστός.
Τη σύγκλιση μου την πρότειναν σε δύο περιπτώσεις:
- έχω τακάκια μήκους 7cm και μόλις πατώ τη μανέτα φρενάρει αμέσως το ποδ. (όχι προοδευτικά)
- γενικότερα για την αποφυγή του σφυρίγματος αν υπάρχει.

Αν έχει άλατα η ζάντα μπορεί να είναι κι από το νερό των Μεσογαίων όταν το ξεπλένεις με λάστιχο...
Μάρκες για τακάκια Shimano, Saccon, Promax.

terminator
Εικόνα terminator
Απών/απούσα

Καλησπέρα,

κάπου διάβασα πως πρεπει στα vbrakes να ρυθμίζεις τα τακάκια να κινούνται ταυτόχρονα (δηλαδή οταν πατας το φρένο να μην ακουμπάει το ενα τακακι πιο γρηγορα την ζαντα).
Αυτο ρυθμίζεται απο κατι μικρουλες βιδες (οχι alen) που βρισκονται κοντα στα τακακια.
Δες και εδω http://bicycletutor.com/adjust-v-brakes/ και ειδικα διαβασε τα παρακατω
"Both the front and rear of the pad should contact the rim at the same time. Because of this, v-brakes will sometimes squeak when applied. If you’ve re-surfaced the pads and they are still noisy, you may have to try a higher quality set of pads.

Take a look from the side to make sure the pad is in line with the rim’s brake surface, and not touching the tire or hanging off the bottom of the rim."

Καλη επιτυχια

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

terminator wrote:
Καλησπέρα,

κάπου διάβασα πως πρεπει στα vbrakes να ρυθμίζεις τα τακάκια να κινούνται ταυτόχρονα (δηλαδή οταν πατας το φρένο να μην ακουμπάει το ενα τακακι πιο γρηγορα την ζαντα).
Αυτο ρυθμίζεται απο κατι μικρουλες βιδες (οχι alen) που βρισκονται κοντα στα τακακια.
Δες και εδω http://bicycletutor.com/adjust-v-brakes/ και ειδικα διαβασε τα παρακατω
"Both the front and rear of the pad should contact the rim at the same time. Because of this, v-brakes will sometimes squeak when applied. If you’ve re-surfaced the pads and they are still noisy, you may have to try a higher quality set of pads.

Take a look from the side to make sure the pad is in line with the rim’s brake surface, and not touching the tire or hanging off the bottom of the rim."

Καλη επιτυχια

Αυτό το έχω κάνει ήδη φίλε μου, πατάνε και τα δύο ταυτόχρονα όταν πιέζω το φρένο.( το ξέρω η άσχετη το κόλπο με τις βίδες. )
Μάλλον το πρόβλημα υπάρχει είτε από την υγρασία είτε γιατί όντως έπεσε τις προάλλες λάδι στην ζάντα. Θα την καθαρίσω ( απλά δεν έχω οινόπνευμα τώρα) και θα κάνω και το κόλπο με την κλίση στα τακάκια.
Όπως είπα, δεν το παρουσιάζει πάντα αυτό το πρόβλημα. Αλλά όταν το πιάνει το πιάνει συνέχεια. ( το παθαίνει με δόσεις :D ) .

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα
marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Το έφτιαξα σύμφωνα με το manual ( read the facking manual που λένε).
Όμως παρατήρησα ότι η δεξιά πλευρά του φρένου, δηλαδή ο δεξιός άξονας που έχει πάνω το δεξί τακάκι δεν έχει την ίδια ταχύτητα επαναφοράς με τον αριστερό. Ξέρω ότι για την επαναφορά ευθύνονται μέσα στο φρένο κάτι άξονες σαν καρφάκια, ( αφού το ξεβιδώσεις όλο, δεν ξέρω πως ονομάζονται αυτά) αλλά στην περίπτωση μου αυτοί δεν κάνουν κάτι για την επαναφορά στο δεξί μέρος του φρένου. ( το δοκίμασα .. δεν δουλεύει).
Ρύθμισα και τις βιδούλες, που υποτίθεται ότι φέρνουν πιο κοντά ή πιο μακριά τα τακάκια από την ρόδα και ισορροπούν ανάμεσα στην ρόδα τους δύο άξονες του φρένου. Όμως και πάλι δεν είδα προκοπή. Τι μπορεί να ευθύνεται για αυτό;

Ααα καθάρισα και τις ζάντες από τυχόν λάδια, θεωρητικά τώρα θα πρέπει να δουλεύει άψογα, αλλά αν η μία πλευρά πατάει στο φρένο πιο μετά από την άλλη, φοβάμαι ότι θα μείνω στην θεωρία!

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Οι βιδούλες δεν είναι για το μακριά ή κοντά (αυτό ρυθμίζεται από άλλα) είναι για το κεντράρισμα. Αν ρύθμιζες τις βιδούλες θα ήταν ΟΚ. Οι βιδούλες διαφοροποιούν την τάση στο ελατήριο, οπότε παίζοντας με τα δυο το κάνεις να έχουν την ίδια τάση. Ή το ένα ελατήριο θα ράγισε και δεν έχει τάση, ή το ένα φρένο δεν δουλεύει ελεύθερα (οπότε θέλουν άνοιγμα και λάδωμα για να δουλεύουν καλά στον άξονα).

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

Είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα στο mountain.
Εικόνα http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponen...

Λοιπόν υπάρχουν 3 θέματα:

1) Το καλώδιο είναι μακρύτερο οπότε και καθηλώνει τη μεριά (π.χ. για το μπροστινό )
Λύση η ευθυγράμμιση με κόντεμα... αλλά θέλει αρκετό μαστόρεμα. Και μπορεί αργότερα να ψηλώσεις το λαιμό και να είναι κοντύτερο.


2) Οι βιδούλες ευθυγράμμισης ΚΑΘΕ μπράτσου, όπου στην περίπτωση σου τη δεξιά σφίγγεις-απομακρύνεται και την αριστερή ξεσφίγγεις-χαλαρώνει-πλησιάζει στη ζάντα.

3) Αν πάλι ΔEN γίνεται δουλειά, τότε ξεβιδώνεις το μπράτσο και του αλλάζεις το μάγκωμα στις 3 υποδοχές, δηλ. το βγάζεις από τη μεσαία όπου είναι συνήθως και το βάζεις στην ΠΑΝΩ για να απέχει περισσότερο από το άλλο, εννοείται ΜΟΝΟ το μπράτσο που έχει το πρόβλημα και μετά παίζεις ξανά με τις βιδούλες.
Το μπράτσο που έιναι πιο κοντά στη ζάντα ή τερματίζει γρηγορότερα -αλλάζοντας υποδοχή- το κάνεις να απέχει περισσότερο από το άλλο μπράτσο.
(Εγώ έτσι το διόρθωσα στο mountain και δουλεύει 100%!)


Βιβλία επισκευών: (12 βιβλία)
http://rapidshare.com/files/15051079/Manual_of_Bicycle_Repair.rar.html
http://www.mediafire.com/?2lk2ezum5oz

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Άψογα τα δραστικά σου μέτρα! Δ(ιαδ)ραστική παρουσίαση!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Οι βιδούλες δεν είναι για το μακριά ή κοντά (αυτό ρυθμίζεται από άλλα) είναι για το κεντράρισμα. Αν ρύθμιζες τις βιδούλες θα ήταν ΟΚ. Οι βιδούλες διαφοροποιούν την τάση στο ελατήριο, οπότε παίζοντας με τα δυο το κάνεις να έχουν την ίδια τάση. Ή το ένα ελατήριο θα ράγισε και δεν έχει τάση, ή το ένα φρένο δεν δουλεύει ελεύθερα (οπότε θέλουν άνοιγμα και λάδωμα για να δουλεύουν καλά στον άξονα).

Τείνω προς το ελατήριο που "μάλλον ράγισε" γιατί δεν εξηγείται διαφορετικά.
Τις βιδούλες τις έχω ρυθμίσει. Επίσης έχω κάνει το 2 και το 3 που είπε ο spyrosv.

Σπύρο αυτό ήταν που έλεγα για τους άξονες που είναι σαν καρφάκια και είναι μέσα στο φρένο. Στην περίπτωση μου δεν δουλεύουν γιατί όταν πάω να αυξήσω την τάση και την επαναφορά του φρένου χρησιμοποιώντας αυτό το μάγκωμα ( μα πως το λένε τέλος πάντων), τότε δεν γίνεται να το πατήσω από την μανέτα. Δηλαδή γίνεται τόσο μεγάλη η τάση πάνω στον άξονα που απλά δεν κλείνει. ( εκτός αν είσαι ο Κουταλιανός! ).

Τώρα Σπύρο αν είναι το καλώδιο.. Χαιρετίσματα! Δεν έχω κατάλληλα εργαλεία για να το φτιάξω. ( για να πάω να το ξανα κοιτάξω όμως αυτό για σιγουριά. Δεν μοιάζει το δικό μου να είναι όπως στις φωτογραφίες που έβαλες εδώ. Το κοιτάω και σου λέω).

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

της shimano που έχω και γω και σου υπόσχομαι οτι δεν θα ξαναποστάρεις για αυτό το θέμα!!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

<a href="mailto:slayerarg@podilates.gr">slayerarg@podilates.gr</a> wrote:
της shimano που έχω και γω και σου υπόσχομαι οτι δεν θα ξαναποστάρεις για αυτό το θέμα!!

Δεν αμφιβάλω slayer ότι αυτό το μοντέλο φρένου που έχεις είναι καλό, αλλά και το δικό μου shimano είναι και δεν δούλευε σωστά με το καλημέρα σας.
Δηλαδή η shimano φτιάχνει τις "φτηνές" σειρές ελαττωματικές για να πάμε να αγοράζουμε τις ακριβές; ( σε εισαγωγικά, γιατί δεν είναι για τα λεφτά, τι ψυχή έχει ένα φρένο, αλλά για την ιδέα ρε γαμώ το.. ).
Μάλλον θα πάει για άλλαγμα το φρένο, ( δεν ρισκάρω την ασφάλεια μου), και δεν θα είναι shimano.
Μήπως μπορείτε να με ενημερώσετε για τις άλλες εταιρίες που πουλάνε περιφερειακά;

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Έτσι από περιέργεια! Και για το γαμ@το!

Αρχίνα από αυτό: ελευθέρωσε το φρένο - κούνα τα (και τα δυο) και πες μας δουλεύουν ελεύθερα - μήπως αυτό που δεν επαναφέρεται σκαλώνει;

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Έτσι από περιέργεια! Και για το γαμ@το!

Αρχίνα από αυτό: ελευθέρωσε το φρένο - κούνα τα (και τα δυο) και πες μας δουλεύουν ελεύθερα - μήπως αυτό που δεν επαναφέρεται σκαλώνει;

Δεν σκαλώνει.. :(

Παιδιά μην αναλώνουμε άλλο χρόνο. Θα το πάω για άλλαγμα. Είναι περιττό να σπαταλάμε τόση φαιά ουσία για κάτι που προφανώς είναι από την μάνα του ελαττωματικό.
Πάντως όταν το αλλάξω δεν θα βάλω shimano. Άμα έχετε υπόψιν σας τίποτα άλλες εταιρίες δώστε μου σας παρακαλώ εδώ κανένα λινκ να μπω να ψαχτώ.

Και ενίοτε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ΠΟΛΎ ΠΟΛΎ ΠΟΛΎ για τις συμβουλές!! :)

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

μήπως όποιος το συναρμολόγησε ΔΕΝ το κούμπωσε σωστά το ελατήριο;
Το ελατήριο κουμπώνει και στο πηρούνι (φωτό) ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ μέσα στο ΜΠΡΑΤΣΟ και κοιτάς -βάζοντας το μετά στο πηρούνι- να μην σου φύγει...
οπότε τελικά δεν δίνει τάση ΚΑΙ δεν βιδώνει μέχρι τέλους το μπράτσο άρα ταλαντώνεται...

ΔΕΝ νομίζω να έχει σπάσει το ελατήριο.

(ναι είναι παλιά φωτό, όχι από v-brake, αλλά έχει την ίδια λειτουργία)

http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=761
http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=50

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Ε τι να λέει, όλα τα προβλήματα έχουν λύση, τις προάλλες πήρα v-brakes με 5 ευρώ και πέρασα χρόνια με αυτά.

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Ε τι να λέει, όλα τα προβλήματα έχουν λύση, τις προάλλες πήρα v-brakes με 5 ευρώ και πέρασα χρόνια με αυτά.

Ούτε στενοχωριέμαι ιδιαίτερα. Απλά με ξεκαρφώνει το γεγονός ότι το ποδήλατο έχει το μαμίσιο του φρένο και υποτίθεται ότι είναι shimano ( από τα καλά τάχα μου και τα επώνυμα ), και μου βγήκε μάπα το καρπούζι!! :D

Αλλά συμβαίνουν και αυτά. Καλά να είμαστε να αλλάζουμε φρένα!! ( και όποιος ξέρει κάποια άλλη μάρκα να μου την πει πριν πάω να κάνω την αλλαγή, παρακαλώ να το κάνει. Είπαμε η shimano δεν θα δει χαίρι από εμένα -έτσι ... εκδίκηση!! :P )

slayerarg
Εικόνα slayerarg
Απών/απούσα

avid http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=7048 αν σκρολάρεις θα δείς έχει και πιό φτηνά.

Όταν τα βάλεις με το καλό πές μας τι έγινε.. αν μουγκάθηκε δηλ..