Διαβάζω στην Ημερησία τα κάτωθι, υπογεγραμμένα από τον Γιώργο Ανδρή. Μπορεί να τα βρεί κανείς εδώ... http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=20319141
Πτώση-ρεκόρ 40,4% κατέγραψε η ελληνική αγορά αυτοκινήτου τον Οκτώβριο καθώς ταξινομήθηκαν 11.720 καινούρια αυτοκίνητα έναντι 19.666 νέων οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία των πωλήσεων για το μήνα Οκτώβριο στις πέντε πρώτες θέσεις για τον Οκτώβριο βρέθηκαν οι VW (1.228), Toyota (1.177), Ford (887), Opel (797) και Suzuki (685).
Ερχονται μαύρες μέρες
Η ανακοίνωση της διακοπής του μέτρου της απόσυρσης αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στην αγορά. Αρχικά όλες οι εισαγωγικές έσπευσαν να ακυρώσουν όλες τις διαφημίσεις που «έτρεχαν» αυτό τον καιρό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που σημαίνει τεράστιες απώλειες εσόδων.
Από την άλλη μεριά, οι εισαγωγείς θα πρέπει να ανακαλύψουν νέους δελεαστικούς τρόπους ώστε να διαθέσουν τα χιλιάδες αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα, με μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης ή κανονικό εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης που ανέμεναν να έχουν από τους υποψήφιους αγοραστές.
Προσεχώς κανόνια...
Ενας από τους ρυθμιστικούς παράγοντες στην αγορά ΙΧ είναι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Οι τράπεζες διατηρούσαν μέχρι πρότινος πολύ σκληρή στάση απέναντι στους επαγγελματίες του κλάδου εγκρίνοντας δάνεια με το σταγονόμετρο σε υποψήφιους αγοραστές, ενώ από την άλλη μεριά πίεζαν με κάθε τρόπο τους εμπόρους.
Μετά τη χθεσινή εξέλιξη στελέχη της αγοράς δεν κρύβουν πλέον τις έντονες ανησυχίες τους καθώς, όπως επισημαίνουν στην «Η», πλέον δεν μπορεί να σταματήσει κανείς τη λαίλαπα που θα ξεσπάσει από τις τράπεζες εναντίον του κλάδου. Μάλιστα τονίζουν με βεβαιότητα πως η ακύρωση της απόσυρσης θα αποτελέσει για πολλούς εμπόρους το κύκνειο άσμα ενώ θα στιγματίσει και υγιείς επιχειρήσεις που δεν έπρεπε να οδηγηθούν σε αδιέξοδο.
Απαξίωση
Οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων μη έχοντας πλέον την επιλογή της απόσυρσής τους θα εξακολουθούν να τα κυκλοφορούν εις βάρος του περιβάλλοντος. Από την άλλη μεριά η αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας στα ΙΧ με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2004 αλλά και η επιβολή του ειδικού ετήσιου φόρου στα οχήματα με κινητήρες άνω των 2 λίτρων απαξιώνει τελείως τις τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Το βιβλίο...
Ένα βιβλίο με... νόημα αναρτήθηκε πρόσφατα στο site του Υπουργείου Περιβάλλοντος με τίτλο: «Φτιάχνοντας Πόλεις για Ποδήλατο» συγγραφείς του οποίου εμφανίζονται ο Συγκοινωνιολόγος-Πολεοδόμος κ. Θάνος Βλαστός και η νυν υπουργός Περιβάλλοντος Δρ. Τίνα Μπιρμπίλη.
Όπως αναφέρεται στον πρόλογο των δύο συγγραφέων για το βιβλίο: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα της πόλης του 21ου αιώνα θα είναι η ανεπάρκεια χώρου.
Ειδικά για το αυτοκίνητο δεν θα υπάρχει πολύς χώρος. Ούτε για την κίνηση, ούτε για τη στάθμευσή του. Όσοι επιμένουν να διατηρούν το προνόμιο της χρήσης αυτοκινήτου στις ευαίσθητες περιοχές των πόλεων θα αγοράζουν αυτό το προνόμιο πολύ ακριβά, όσο θα είναι πραγματικά το ενεργειακό, περιβαλλοντικό και αισθητικό κόστος που θα προκαλούν.
Θα αναζητηθούν άλλες υποκατάστατες λύσεις που θα καταναλώνουν λιγότερο χώρο. Το ποδήλατο φαίνεται ότι θα είναι από τις πιο αποτελεσματικές, διότι συνεχίζει να εγγυάται την αυτονομία της μετακίνησης...».
.....................................................................................................................................................................................................
Για να μην παρεξηγηθώ, λυπάμαι τους υπαλλήλους που ενδεχομένως χάσουν την δουλειά τους, αλλά δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω... Μακάρι να συνεχιστεί η πτώση, μακάρι να φτάσει το 100%, μακάρι να ξυπνήσω ένα πρωί και να βλέπω πεζούς στα πεζοδρόμια, και λεωφορεία που να περνάν ανά 10λεπτο, δίπλα από τους ποδηλατόδρομους....
Οκ, το είχε πεί και ο Γουέλς (;) ότι οι ποδηλατόδρομοι θα αφθονούν μόνο στην ουτοπία, αλλά αν μη τι άλλο, είναι μια καλή αρχή! Και εύχομαι και μια εξίσου καλή συνέχεια! :)
Δεν διαφωνώ με το μέτρο όμως παρατηρώ με τι λάθος τρόπο προσπαθούν να εφαρμόσουν τέτοιου είδους ρυθμίσεις. Κάνανε π.χ πρώτα το μέτρο της απόσυρσης, ( η προηγούμενη κυβέρνηση), και το μέτρο με το Τέλος Ταξινόμησης, έβαλαν τους εμπόρους αυτοκινήτων να εισάγουν τα αυτοκίνητα, ( τα οποία δεν τα παίρνουν επί παρακαταθήκη), και μετά τα ακύρωσαν όλα. Δηλαδή τα λεφτά για τις εισαγωγές πληρώθηκαν, χάθηκε αυτό το συνάλλαγμα το δώσαμε έξω, βάλανε τους μισούς να ξεσηκωθούν να αλλάξουν αυτοκίνητο και μετά τους άφησαν όλους στον αέρα.
Αυτό φυσικά δεν νομίζω ότι θα στρέψει την κοινή γνώμη υπέρ κάποιας πιο οικολογικής προσέγγισης γιατί έτσι όπως εφαρμόστηκαν αυτά τα "οικολογικά", κάνουν μπαμ από μακρυά ότι πρόκειται για κλασικές αρπαχτές.
Το πρόβλημα δηλαδή το εντοπίζω στο ότι δεν υπάρχει μία κοινή διακομματική πολιτική σε θέματα περιβάλλοντος και ο καθένας προσπαθεί να εφαρμόσει τις ιδέες του (ανεξάρτητα από τις προθέσεις), χωρίς να έχει από κάτω κάποιο κατάλληλο background.
Εγώ προβλέπω ότι έτσι όπως έγινε το μέτρο είναι σαν να μην έχει γίνει. Θα στρέψει την κοινή γνώμη και ένα μεγάλο μέρος της αγοράς ενάντια στα μέτρα και μετά η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να υποχωρήσει με αποτέλεσμα να μείνουμε πάλι στα ημίμετρα.
Τώρα.. Η πλάκα είναι ότι δεν έχουν να προτείνουν και εναλλακτικές λύσεις. Όχι ότι δεν υπάρχουν. Αλλά γιατί δεν εφαρμόζονται.
Δεν είναι ότι έχουν φτιάξει κάποια υποδομή για εναλλακτικές μετακινήσεις, ( εδώ μιλάμε ότι ο προαστιακός και το μετρό έχουν μειώσει τα δρομολόγια τους ), αμφιβάλλω και αν έχουν σκεφτεί τι θα μπορούσαν να κάνουν.
Άρπα κόλλα δηλαδή...Και στο τέλος θα κάνουν και τον κόσμο να ακούει για εναλλακτικές μετακινήσεις και να παίρνει δρόμο..
Νομίζω ότι η εταιρία που έχει αναλάβει να λύσει τα άλυτα προβλήματα αυτής της χώρας ονομάζεται:
Πρόχειρες κατασκευές και κακοτεχνίες ΕΠΕ.
Xα χα... όχι... Φαταούλας λέγεται... κυκλοφορεί στα Μεσόγεια κιόλας αν το πρόσεξες.
Με το να διατυπώνει κανεις την άποψη ότι οι σημερινές αποφάσεις και τα σχέδια για το αυτοκίνητο στερούνται συνέπειας σε σχέση με τις προηγούμενες κυβερνητικές αποφάσεις και σχέδια, έχει αναμφίβολα δίκιο. Καμία υπάρχουσα υποδομή δεν υποστηρίζει πλήρως τα σχέδια που διατυπώνει η σημερινή κυβέρνηση για το μοντέλο μετακίνησης στις ελληνικές πόλεις. Αν όμως πρέπει να δημιουργήσουμε πρώτα την επιθυμητή υποδομή πριν κάνουμε κάτι για να σταματήσουμε τον κατήφορο που συνοψίζεται στην άποψη ότι η βάση της μετακίνησης στην Ελλάδα ήταν πάντα, είναι και θα παραμείνει το αυτοκίνητο, τότε θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μια δεκαετία πριν κάνουμε οτιδήποτε. Όμως σε δέκα χρόνια το στοίχημα πιθανότατα θα έχει χαθεί. Έτσι στα δικάμου αυτιά ακούγονται ευχάριστα όποιες αποφάσεις αντιτίθενται στην ανάπτυξη του μοντέλου μετακίνησης με αυτοκίνητο, ακόμα κι αν ενέχουν τον κίνδυνο να οδηγήσουν μερικώς σε προβλήματα και αδικίες. Το πρόβλημα που συζητάμε είναι πολύ μεγάλο και πολύ βαθιά ριζωμένο για να λυθεί χωρίς να θιγεί κανείς δικαίως ή αδίκως. Δεν υποστηρίζω καν ότι πάμε καλά. Είναι πολύ νωρίς ακόμα. Όμως διατηρώ το δικαίωμα στο όνειρο.
Αυτό που μου λες εδώ, και έχεις δίκιο και συμφωνώ μαζί σου, είναι ότι πρέπει επιτέλους κάτι να γίνει και να κάνουμε κάτι τέλος πάντων για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Σε αυτό δεν διαφωνώ καθόλου. Θα πρέπει όμως οι κινήσεις να είναι μετρημένες και υπολογισμένες έτσι ώστε να μην φέρουν, λόγο του ότι θα γίνουν ξαφνικά, τα αντίθετα στην ουσία αποτελέσματα.
Ο πολίτης που ξεκίνησε ας πούμε να αγοράσει αυτοκίνητο, μπήκε στην διαδικασία και μετά έμεινε με το πουλί στο χέρι, για να μην του προταθεί μάλιστα και καμία λύση εναλλακτική, δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να κατανοήσει εύκολα ότι αυτό γίνεται για το καλό του.
Κατά την γνώμη μου πρέπει πρώτα να είχε υπάρξει μία πιο θεωρητική προσέγγιση, μία καμπάνια ας πούμε ενάντια στο αυτοκίνητο, έπειτα μία καλύτερη οργάνωση των αστικών, ( αρχικά), συγκοινωνιών, και μετά αλλαγές στο υπάρχων καθεστώς, οι οποίες θα μπορούσα να είναι έτσι όσο πιο ριζικές γίνεται, αφού θα είχαν και την υποστήριξη ενός μέρους του κοινού.
Εγώ προσωπικά, όπως είπα πιο πάνω, δεν το βλέπω να μπορέσουν να περάσουν αυτά τα μέτρα και πιστεύω ότι θα κάνουν παρακάτω πίσω, ή θα αφήσουν παραθυράκια και θα πάμε πάλι στα ημίμετρα.
Δεν μπορείς να κλείσεις μία αγορά όταν δεν έχεις ανοίξει μία άλλη, ειδικά σε καιρούς ύφεσης και όταν πας να κερδίσεις τις εντυπώσεις για τις πρώτες εκατό μέρες της διακυβέρνησης σου, ( αυτό που το βάζεις; ).
Όλοι έχουν δικαίωμα στο όνειρο, αλλά ρε συ.. έχουμε πήξει στα όνειρα! Θέλει κάποιο προγραμματισμό ξέρεις για να υλοποιηθούν πράγματα που δεν έχουν υλοποιηθεί μέχρι τώρα και χωρίς να θέλω να είμαι απαισιόδοξη, πιστεύω ότι την στιγμή αυτή ότι δηλώνεται ότι θα γίνει, είναι στα σίγουρα στον αέρα.
+1
Γιατί είναι όλοι τόσοι σίγουροι ότι η απόσυρση θα πετύχαινε; Αν θέλω αμάξι των 10.000 Ευρώ και έχω μαζέψει τις 8.500, λέτε να κολώσω στο 1.500 που θα έπαιρνα από την απόσυρση;
Εδώ πριν 2 μήνες κλαιγόντουσαν όλοι ότι δεν παίζουν φράγκα και ότι τους έχει γονατίσει η κρίση και ότι δεν βγαίνουν. Τώρα ξαφνικά όλοι βγάζουν τα ευρώ από τις κασέλες και για 1.500 δεν παίρνουν νέο αμάξι;!; Έλεος.
Η απόσυρση ήταν ευκαιρία, όχι για να πάρουν καινούργια αλλά για να ξεφορτωθούν την κάθε σακαράκα που είχαν καβάτζα.
▅ Οι α λα ελληνικά ποδηλατόδρομοι
Ο κ. Χρήστος Τερζόπουλος, εκδότης, γράφει:
Αυτό που συμβαίνει εσχάτως σε πολλούς δήμους της Βόρειας Αττικής είναι κάτι το πρωτοφανές. Ξαφνικά οι δήμαρχοι αγάπησαν το ποδήλατο τόσο πολύ που αγνοούν όχι μόνο την εξυπηρέτηση των δημοτών τους, αλλά έρχονται σε αντίθεση και ανοιχτή ρήξη με αυτούς. Η ζέση τους για τους ποδηλατοδρόμους είναι τόσο έντονη που παραβίασαν τη συνταγματική επιταγή περί αμέσου δημοκρατίας στη λήψη των αποφάσεών τους και αγνόησαν των Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων. Ποδηλατόδρομοι μπορούν να γίνονται εκεί όπου επιτρέπουν οι συνθήκες χωρίς να παρεμποδίζουν τους άλλους κοινωνικούς σκοπούς που εξυπηρετούν οι δρόμοι. Αλλά αυτό φαίνεται ότι δεν γίνεται αντιληπτό από τους δημοτικούς μας άρχοντες. Αυτό όμως που κάνει τους ποδηλατοδρόμους μας διαφορετικούς και μοναδικούς είναι ότι δεν ακολουθούν τις διεθνείς προδιαγραφές κατασκευής και είναι πανάκριβοι. Στην πραγματικότητα πρόκειται για κακότεχνη διαπλάτυνση πεζοδρομίων. Σκάφτηκαν δρόμοι, ξηλώθηκαν ρείθρα, κράσπεδα και πεζοδρόμια, τοποθετήθηκαν καινούργια κράσπεδα, στρώθηκε βάση με οπλισμένο σκυρόδεμα και από πάνω κόκκινοι κυβόλιθοι. Ετσι ξοδεύτηκαν εκατομμύρια ευρώ, ενώ αν τα έργα γίνονταν όπως σε άλλες χώρες, όπου ο ποδηλατόδρομος ορίζεται με μια λευκή λωρίδα πάνω στο υπάρχον οδόστρωμα του δρόμου, το οποίο θεωρείται και άριστο για ποδηλασία, θα κόστιζε ελάχιστα. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς διάνοια για να αντιληφθεί τη διαφορά κόστους μεταξύ των δύο τρόπων κατασκευής και ότι θα έπρεπε να επιλεγεί η πιο φθηνή λύση, ιδιαίτερα τώρα που η χώρα αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα.
.....................................................................................................................................................................................
Βέβαια, αγαπητέ κύριε Τερζόπουλε, δεν αμφιβάλω στο ότι οι ποδηλατόδρομοι εφόσον κατακευάζονται με αυτόν τον τρόπο είναι ακριβοί κι ίσως κάποιοι να φάνε και να φάνε και να φάνε, όπως τρώνε και τρώνε και τρώνε από τους αυτοκινητόδρομους κάποιοι άλλοι, αλλά μια λευκή λωρίδα στον δρόμο δεν είναι ποδηλατόδρομος. Είναι μπογιά που ξέπεσε κατά λάθος και θα διαρκέσει μέχρι να βρέξει. Θα γίνει ένα ωραιότατο πάρκινγκ για τα suv των πολύπαθων κατοίκων των βορείων προαστίων και αν τολμήσει να τον πατήσει ποδηλάτης, το πολύ πολύ να τον βρίσουν γιατί περνάει κοντά στα αυτοκίνητά τους. Κατά τα άλλα προσωπική άποψη για το πως είναι οι συγκεκριμένοι ποδηλατόδρομοι δεν έχω γιατί δεν τους έχω δεί. Όταν τους φτιάξουν και στα νότια ή τα δυτικά, θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Συμφωνώ παρόλα αυτά με την άποψή σας ότι οι κόκκινοι κυβόλιθοι δυσχαιρένουν την ποδηλασία. Αλλά η ανάγκη να είναι προστατευμένος με κράσπεδο ο ποδηλατόδρομος είναι επιτακτική αν θέλουμε να παραμείνει ποδηλατόδρομος, αφού κανείς δεν μας σέβεται, όπως δεν σέβεται και τους πεζούς όταν παρκάρει πάνω στα πεζοδρόμια.
Παρόλα αυτά, έχω μια απορία. Όταν λέτε ότι "Ποδηλατόδρομοι μπορούν να γίνονται εκεί όπου επιτρέπουν οι συνθήκες χωρίς να παρεμποδίζουν τους άλλους κοινωνικούς σκοπούς που εξυπηρετούν οι δρόμοι¨, τι ακριβώς εννοείτε; Που υπάρχουν αυτές οι συνθήκες; Όχι μόνο γύρω από τα πάρκα και τις πλατείες φυσικά... Φαντάζομαι ότι γνωρίζετε πως το ποδήλατο είναι όχημα και βάση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας μπορεί να κυκλοφορεί οπουδήποτε εκτός από τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (εθνικές οδοί...)
Και όχι, δε νομίζω πως θέλει κανείς, ένα στενό που χωράει ίσα ίσα να περάσει ένα αυτοκίνητο, να γίνει ποδηλατόδρομος, αυτό το στενό πρέπει να γίνει απλά πεζόδρομος. Γιατί σε αυτά τα στενά συνήθως υπάρχουν αυτοκίνητα παρκαρισμένα παντού, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να περπατήσει ο πεζός, ο πρώτος άνθρωπος που έχει δικαίωμα στην πρόσβαση. Ο πεζός που μπορεί να έχει πρόβλημα αναπηρίας και να χρειάζεται να μετακινείται με το καροτσάκι του, η μητέρα με το παιδί της, αυτοί έχουν τον πρώτο λόγο σε κάθε δρόμο, κάθε πόλης, κάθε χώρας.
Κι ούτε ζήτησε κανείς να υπάρχει ποδηλατόδρομος σε κάθε δρόμο και στενό της πόλης, απαιτούμε όμως ένα δίκτυο ποδηλατοδρόμων τέτοιο που θα εξυπηρετεί τις καθημερινές μας ανάγκες.
Να πάμε στην δουλειά μας χωρίς να κινδυνεύουμε να σκοτωθούμε.
Η ζωή μας είναι πιο σημαντική από την ταλαιπωρία των εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινητιστών που κινούνται καθημερινά στους δρόμους. Μην το πάρετε εγωιστικά, η ζωή και η σωματική ακεραιότητα κάθε ανθρώπου είναι σημαντική και πρέπει να αποτελεί το πρώτο μας μέλημα.
Τελειώνοντας κύριε Τερζόπουλε, επαναλαμβάνω πως δεν γνωρίζω τους συγκεκριμένους ποδηλατόδρομους στους οποίους αναφέρεστε και δεν θεωρώ ότι το άρθρο σας είναι επιθετικό ως προς τους ποδηλατοδρόμους εν γένη, αλλά ως προς τις κακοτεχνίες τους, επομένως μην μου κρατάτε κακία. Απλά ένιωσα την ανάγκη να διευκρινίσω πως, αν θέλετε μια ανθρώπινη πόλη, τα πεζοδρόμια θα πρέπει να είναι ελεύθερα και οι ποδηλάτες ασφαλείς. Τα ΜΜΜ θα πρέπει να μπορούν να κινούνται ανεμπόδιστα και οι δρόμοι να είναι ανοιχτοί για τα ασθενοφόρα, τα οχήματα της πυροσβεστικής και τα άλλα οχήματα που εκτελούν κάποια κοινωνική υπηρεσία.
Μόνο που κύριε Τερζόπουλε για να συμβούν όλα αυτά, μόνο ένας τρόπος υπάρχει. Να αφήσουμε όλοι από αύριο, το αυτοκίνητο να σκονίζεται στο γκαράζ.
Φιλικά
Γιώργος Λιαδής
Σιγά..! Εισπρακτικό μέτρο ήταν, αφού έτσι και αλλιώς τα λεφτά που θα έδιναν ως υποτιθέμενο μπόνους θα τα έπαιρναν πίσω από τους φόρους που θα έβαζαν στα αυτοκίνητα που θα πουλιώντουσαν.
Το μέτρο της απόσυρσης δεν έγινε με οικολογικό στόχο αλλά για να δώσει μία ανάσα σε μία οικονομία που έχει πάρει την κατιούσα εδώ και καιρό.
Κλασικά μόλις σφίγγουν τα πράγματα το γυρνάνε όλοι στην οικοδομή και στα αυτοκίνητα. Ε... από αυτά τα δύο, και δεδομένων των οικονομικών συνθηκών στην οποία βρίσκεται ο κόσμος τώρα, τι σου φαίνεται πιο πιθανό να γινόταν; Επιχορήγηση κατασκευής σπιτιού, ( ναι από ποια πόρτα.. Οι τράπεζες έκοψαν το κρέντιτο! ) ή επιχορήγηση αλλαγής αυτοκινήτου;
Αν η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε εξαγγείλει το μέτρο με τις αποσύρσεις, ( και σαν προεκλογικό κόλπο ένα πράγμα ), πιστεύω ότι τα πράγματα δεν θα φαίνονταν τόσο περίεργα με τις κινήσεις της τωρινής κυβέρνησης.
Έτσι όπως έγινα όμως τα πράγματα τώρα, όλα τα μέτρα φαίνονται αντιφατικά και ο κίνδυνος να μείνουν κάποιοι λίαν δυσαρεστημένοι είναι πιο υπαρκτός από ποτέ. ( που θα μείνουν, και που σκασίλα μας στην τελική για μας τους ποδηλάτες). Απλά δεν γίνονται έτσι σοβαρές δουλειές.. πως να το κάνουμε... !
...διχασμένη προσωπικότητα γαρ, στο Μοσχάτο δίπλα στο ποτάμι, υπάρχει ποδηλατόδρομος που είναι πεζοδρόμιο (κυριολεκτικά) και που φυσικά δεν τον χρησιμοποιώ και πάω από τον δρόμο αφού ούτε τους πεζούς θέλω να ενοχλήσω (ο χώρος μου είναι στον δρόμο και μόνο) ούτε την ζάντα μου να στραβώσω (στα σημεία που το πεζοδρόμιο χαμηλώνει, αντί να έρχεται στο ύψος του δρόμου, είναι υπερυψωμένο κάποια εκατοστά).
Αλλά στην Δάφνη, σε έναν ποδηλατόδρομο μήκους... 3 τετραγώνων, που δεν συνδέει τίποτα με ένα σχολείο, τρομερά χρήσιμος για όποιον δεν είναι μαθητής, ο οποίος είμαι σίγουρος πως θα μπήκε στην προεκλογική μπροσούρα του δημάρχου, υπάρχει όχι μόνο διαχωριστικό πηχάκι, αλλά έχουν φυτέψει και δεντράκια! Μπορεί να είναι άχρηστος, αλλά είναι πανέμορφος! Το θέμα είναι πως πάω και πάλι από τον δρόμο, αφού στις διασταυρώσεις που το πηχάκι κόβεται, είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα και στο υπόλοιπο μέρος, τα λίγα αυτά μέτρα που απομένουν, είναι παρκαρισμένα μηχανάκια. Ακόμα και ο κάδος απορριμάτων είναι κάποιες φορές μέσα στον ποδηλατόδρομο, ενώ υπάρχει θέση έξω από αυτόν.
Αν είναι να φτιάξουμε ποδηλατόδρομους και να πηγαίνουμε από τον δρόμο, τότε να μην τους φτιάξουμε ποτέ...
πηρε το ματι μου μια ερευνα στο ιντερνετ που ελεγε οτι σε οσες χωρες εφαρμοστηκε τα τελευταια χρονια η αποσυρση,διπλασιαστηκαν δια μαγειας τα χιλιομετρα των καινουργιων οχηματων σε σχεση με τις διαδρομες των ιδιων χρηστων με παλια αμαξια...
'Καινουργιο κοσκινακι μου και που να σε κρεμασω...' λεει ο λαος και μαλλον κατι ξερει :)
Εκτος αυτου,τα καινουργια υβριδικα θα εμπαιναν ΚΑΘΕ μερα δακτυλιο σε σχεση με τωρα,που οσοι το κανουν ιδρωνουν και λιγο μην τους τσιμπησει κανας τροχονομος[λεμε τωρα...:p]
Aρα μηπως αντι να αποσυμφοριζανε,θα συμφοριζανε χειροτερα το κεντρο?
Kαλη κινηση κατ'εμε απο την Μπιρμπιλιτσα παρολο που ακομα εργα ποδηλατικα δεν εχουμε δει...
Στις ροδες σας :D
Προανήγγειλε επίσης την εκπόνηση μακροπρόθεσμου σχεδιασμού, που θα αντιμετωπίζει το κυκλοφοριακό με άλλα μέτρα, όπως η αποθάρρυνσης της χρήσης του Ι.Χ. στις καθημερινές μετακινήσεις, προς όφελος εναλλακτικών τρόπων μεταφοράς, όπως είναι το ποδήλατο.
Το πακέτο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα περιλαμβάνει:
* Την κατασκευή δικτύου ποδηλατοδρόμων, που θα εξασφαλίζει την ασφαλή κίνηση σε πολυσύχναστες περιοχές των πόλεων. Ειδικά στην πρωτεύουσα, οι σχεδιασμοί αφορούν τη σύνδεση του κέντρου με την παραλία, με έναν ποδηλατόδρομο μήκους 26 χλμ. που θα κινείται μέσα από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους, δίπλα στη γραμμή του Ηλεκτρικού. Σε επόμενη φάση σχεδιάζεται η σύνδεση του Πειραιά με τη Βάρκιζα, κατά μήκος της γραμμής του τραμ.
πηγή http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=97902
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΦΙΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ'
ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ[ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΠΧ.!] ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΙΟΔΙΑΣΠΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ'>ΜΠΟΡΟΥΝ, ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΑΣ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΟ-ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΗ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΠΑΛΙΟ-ΣΤΟΚ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...
...ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ...
Η ΦΥΣΗ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ,ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣ!
ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ...ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ?
ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΣΑΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ...
ΕΛΛΑΔΑ>ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΡΓΑ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ?
ΔΑΚΤΥΛΙΟΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΥΠΕΡΒΑΣΗ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΘΕΛΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΠΝΙΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΜΙΖΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ...
Komatia apo tin epistoli tou ekdoti gia tous podilatodromous sta BP ta exw dei copy paste se epistoli twn gnostwn a8liwn stin nea eri8rea me kokkini politiki xria pou polemene tous podilatodromous. poli copy paste aytoi oi an8ropoi telika