ΚΛΟΠΗ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Royaloak
Απών/απούσα

Έρχομαι λοιπόν μετά από μια άκρως επώδυνη εμπειρία (www.podilates.gr/node/7133), την δεύτερη κατά σειρά μέσα σε ένα χρόνο και τέσσερις μήνες (www.podilates.gr/node/2040), να θέσω μία πρόταση προς όσους έχουν ανοιχτές τις αισθήσεις τους στο θέμα της κλοπής ποδηλάτων και δεν τις κλείνουν αποδεχόμενοι αυτό που συμβαίνει κι αυτό που θα συμβαίνει ή εν τέλει προσπαθούν να γίνουν αρεστοί σε όλους χωρίς να βάλουν το χέρι τους στο καυτό λάδι.

Προτείνω να συγκεντρωθούμε σε μια ομάδα που θα επεξεργαστεί και θα προωθήσει αιτήματα που θα αφορούν στο καυτό πρόβλημα της κλοπής. Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι royaloak papaki mycosmos teleia gr. Οι ενδιαφερόμενοι ας δηλώσουμε ενδιαφέρον σε πρώτη φάση και μετά ας συναντηθούμε για να "ζυμωθούν" απόψεις και προσεγγίσεις. Επισημαίνω πως ποδηλάτες με την άποψη της μη εμπλοκής της πολιτείας στην αναζήτηση λύσεων καλύτερα να μην εμφανιστούν. Η προτασή μου αφορά ξεκάθαρα στην επίσημη θεσμοθέτηση κανόνων στη ταυτοποίηση και ασφάλεια της χρήσης του ποδηλάτου. Επίσης επισημαίνω πως η εμπειρία μου της αρνητικής δράσης με διαλυτικούς σκοπούς από την ομάδα των Ποδηλαρτών θα με κάνει εξαιρετικά προσεκτική αυτή τη φορά. Εδώ δεν πρόκειται για έκθεση για το ποδήλατο. Εδώ πρόκειται για την κατοχύρωση της προστασίας της χρήσης του ποδηλάτου στο μέλλον. Οι διαφωνούντες ας κάνουν τη δική τους ομάδα κι ας καταθέσουν τις απόψεις τους, όπου θέλουν ξεχωριστά κι αυτόνομα, όπως θα κάνει και η ομάδα αυτής της πρότασης.

Δύο κεντρικά ενωποιά σημεία που προτείνω ανάμεσα στα μέλη της ομάδας είναι:
1. Ο προσδιορισμός των τρόπων της κατοχύρωσης και της προστασίας της ιδιοκτησίας του ποδηλάτου και ο προσδιορισμός των ρόλων της πολιτείας και των εμπλεκόμενων στην αγορά και χρήση του ποδηλάτου. Ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσουν η ομάδα και οι φορείς της αγοράς ποδηλάτου κατά τη διάρκεια της ζύμωσης κι αφού τους ξεκαθαρίσουμε τις προθέσεις μας.
2. Τρόποι διακίνησης και διεκδίκησης των προθέσεων της ομάδας προς την πολιτεία και τους εμπλεκόμενους στην αγορά και χρήση ποδηλάτου.

Προσθήκες στα πιο πάνω φυσικά και πρέπει να γίνουν από όλους, αλλά όχι που να υποσκάπτουν την προσπάθεια. Προσθήκες που να την βελτιώνουν.

Καιρός λοιπόν είναι να δείξουμε ποιοί είμαστε που θέλουμε να γίνει κάτι για τις κλοπές και τι θέλουμε να γίνει ακριβώς και φυσικά να επικεντρωθούμε στις ανάλογες ενέργειες. Ο χρόνος της παθητικότητας και της "ανάθεσης" του προβλήματος σε αδιάφορους για το θέμα έχει τελειώσει. Μας χτυπάει την πόρτα μια καινούργια συνθήκη επιθετικότητας των κλεφτών κι εμείς εκτός από το να ασχολούμαστε με την ελεύθερη διακίνηση του ποδηλάτου στο μετρό κι αλλού πρέπει ταυτόχρονα:

ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΟΡΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ. ΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
vang
Απών/απούσα

Αγαπητή royaloak

Συμφωνώ με την θέση σου ότι πρέπει να εμπλακεί ενεργά η πολιτεία στο θέμα της κλοπής των ποδηλάτων.
Επίσης συμφωνώ ότι για να γίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να υπάρξει η απαραίτητη πολιτική πίεση από πολυάριθμες ομάδες πολιτών.

Εδώ θέλω να πω δύο σκέψεις μου.

Ένα από τα πράγματα πού κάνουν το ποδήλατο όμορφο, είναι η μη εμπλοκή με τις αρχές για την κατοχή του και την χρήση του...

"ούτε άδειες, ούτε διπλώματα, ούτε ασφάλειες κλπ"

Οποιαδήποτε θέση καταστρατηγεί και μάλιστα υποχρεωτικά αυτή την ιδιαιτερότητα του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης, άθλησης και αναψυχής, θα με βρει αντίθετο.

Είναι σαν να βάζουμε κάγκελα στα παράθυρά μας και διπλοκλειδωνόμαστε στα σπίτια μας για να αποφύγουμε την εγκληματικότητα.

Άρα πολλά από τα μέτρα πού πρέπει να πιέσουμε την πολιτεία να προωθήσει, σχετίζονται γενικά με την εγκληματικότητα, την παράνομη μετανάστευση, την γκετοποίηση συνοικιών,των έλεγχο των συνόρων κλπ κλπ.

Τώρα θα μου πεις, οτι αυτά είναι "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" και εδώ μιλάμε για τις κλοπές των ποδηλάτων, αλλά η άποψή μου είναι ότι σε ένα περιβάλλον γενικά μπάχαλο, ότι μέτρα και να πάρουμε δεν θα αποδώσουν...

Επιπλέον θεωρώ απαράδεκτο η λύση που θα προταθεί να δυσκολεύει την ζωή μου, κάνοντας υποχρεωτική την εμπλοκή μου με τις αρχές για να έχω και να χρησιμοποιώ τα ποδήλατά μου...

Τέλος σαν θετικό βήμα έχω προτείνει και στο παρελθόν, ένα σύστημα του οποίου η αποτελεσματικότητα έχει αποδειχθεί στο εξωτερικό όπου εφαρμόστηκε...

Το τσιπ μέσα στό σκελετό. Μπαίνει ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ από τον κάτοχο και καταχωρεί το ποδήλατο με τον σειριακό αριθμό του τσίπ σε μία βάση δεδομένων, που ενημερώνεται διαρκώς με τα κλεμμένα. Η βάση δεδομένων με τα κλεμμένα, ενημερώνεται και στα handhold μηχανήματα ανάγνωσης, πού έχουν οι αρχές. Ετσι όταν ο αστυνομικός ελέγχει ένα ποδήλατο δεμένο ή στον δρόμο, ξέρει αμέσως άν αυτό είναι κλεμμένο. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι αρχές πρέπει να προμηθευτούν αρκετά μηχανάκια ανάγνωσης των τσίπ και να δώσουν εντολές να χρησιμοποιούνται. ( π.χ. η περιπολία πρέπει να ελέγξει τουλάχιστον τριάντα ποδήλατα στήν βάρδιά της). Σε αυτό μπορούμε, πιστεύω, να πιέσουμε.

Κατέθεσα την γνώμη μου, άν θεωρείς ότι υποσκάπτει την προσπάθεια του πόστ σου ευχαρίστως θα απέχω...και θα υποστηρίξω σε άλλο νήμα τις απόψεις μου, για "μη εμπλοκή των αρχών στην κατοχή και χρήση του ποδηλάτου, αλλά μόνο στην εγκληματικότητα και ειδικότερα την κλοπή ποδηλάτων, ως οφείλουν".

Με εκτίμηση

Royaloak
Απών/απούσα

vang wrote:
Αγαπητή royaloak

Συμφωνώ με την θέση σου ότι πρέπει να εμπλακεί ενεργά η πολιτεία στο θέμα της κλοπής των ποδηλάτων.
Επίσης συμφωνώ ότι για να γίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να υπάρξει η απαραίτητη πολιτική πίεση από πολυάριθμες ομάδες πολιτών.

Εδώ θέλω να πω δύο σκέψεις μου.

Ένα από τα πράγματα πού κάνουν το ποδήλατο όμορφο, είναι η μη εμπλοκή με τις αρχές για την κατοχή του και την χρήση του...

"ούτε άδειες, ούτε διπλώματα, ούτε ασφάλειες κλπ"

Οποιαδήποτε θέση καταστρατηγεί και μάλιστα υποχρεωτικά αυτή την ιδιαιτερότητα του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης, άθλησης και αναψυχής, θα με βρει αντίθετο.

Είναι σαν να βάζουμε κάγκελα στα παράθυρά μας και διπλοκλειδωνόμαστε στα σπίτια μας για να αποφύγουμε την εγκληματικότητα.

Άρα πολλά από τα μέτρα πού πρέπει να πιέσουμε την πολιτεία να προωθήσει, σχετίζονται γενικά με την εγκληματικότητα, την παράνομη μετανάστευση, την γκετοποίηση συνοικιών,των έλεγχο των συνόρων κλπ κλπ.

Τώρα θα μου πεις, οτι αυτά είναι "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε" και εδώ μιλάμε για τις κλοπές των ποδηλάτων, αλλά η άποψή μου είναι ότι σε ένα περιβάλλον γενικά μπάχαλο, ότι μέτρα και να πάρουμε δεν θα αποδώσουν...

Επιπλέον θεωρώ απαράδεκτο η λύση που θα προταθεί να δυσκολεύει την ζωή μου, κάνοντας υποχρεωτική την εμπλοκή μου με τις αρχές για να έχω και να χρησιμοποιώ τα ποδήλατά μου...

Τέλος σαν θετικό βήμα έχω προτείνει και στο παρελθόν, ένα σύστημα του οποίου η αποτελεσματικότητα έχει αποδειχθεί στο εξωτερικό όπου εφαρμόστηκε...

Το τσιπ μέσα στό σκελετό. Μπαίνει ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ από τον κάτοχο και καταχωρεί το ποδήλατο με τον σειριακό αριθμό του τσίπ σε μία βάση δεδομένων, που ενημερώνεται διαρκώς με τα κλεμμένα. Η βάση δεδομένων με τα κλεμμένα, ενημερώνεται και στα handhold μηχανήματα ανάγνωσης, πού έχουν οι αρχές. Ετσι όταν ο αστυνομικός ελέγχει ένα ποδήλατο δεμένο ή στον δρόμο, ξέρει αμέσως άν αυτό είναι κλεμμένο. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι οι αρχές πρέπει να προμηθευτούν αρκετά μηχανάκια ανάγνωσης των τσίπ και να δώσουν εντολές να χρησιμοποιούνται. ( π.χ. η περιπολία πρέπει να ελέγξει τουλάχιστον τριάντα ποδήλατα στήν βάρδιά της). Σε αυτό μπορούμε, πιστεύω, να πιέσουμε.

Κατέθεσα την γνώμη μου, άν θεωρείς ότι υποσκάπτει την προσπάθεια του πόστ σου ευχαρίστως θα απέχω...και θα υποστηρίξω σε άλλο νήμα τις απόψεις μου, για "μη εμπλοκή των αρχών στην κατοχή και χρήση του ποδηλάτου, αλλά μόνο στην εγκληματικότητα και ειδικότερα την κλοπή ποδηλάτων, ως οφείλουν".

Με εκτίμηση

Ξέρεις όπως και ξέρω πως η χρήση μικροτσιπ, προϋποθέτει την ύπαρξη data που θα πρέπει να ελέγχεται από έναν κρατικό φορέα κι όχι από ιδιώτες. Αυτό γίνεται εκεί που γίνεται. Αν σ' αυτό συμφωνείς έχει καλά και φυσικά η άποψή σου είναι μέσα σ' αυτό που έχω προτείνει. Αυτό όμως θα πρέπει να γίνει πιο συγκεκριμένο κι όχι αφηρημένο. Να δούμε δηλαδή πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα δικά μας δεδομένα. Άρα η ηλεκτρονική κάλυψη της ταυτοποίησης δεν με βρίσκει αντίθετη. Αντίθετη με βρίσκει το να αφεθεί αυτή η υπόθεση ξεκάρφωτα και χωρίς υπηρεσία data στα χέρια των ιδιωτών. Ίσως από κοντά τα υπόλοιπα και με μεγαλύτερη ανάλυση από ό,τι μπορούμε στο φόρουμ.

vang
Απών/απούσα

Royaloak wrote:

Ξέρεις όπως και ξέρω πως η χρήση μικροτσιπ, προϋποθέτει την ύπαρξη data που θα πρέπει να ελέγχεται από έναν κρατικό φορέα κι όχι από ιδιώτες. Αυτό γίνεται εκεί που γίνεται. Αν σ' αυτό συμφωνείς έχει καλά και φυσικά η άποψή σου είναι μέσα σ' αυτό που έχω προτείνει. Αυτό όμως θα πρέπει να γίνει πιο συγκεκριμένο κι όχι αφηρημένο. Να δούμε δηλαδή πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα δικά μας δεδομένα. Άρα η ηλεκτρονική κάλυψη της ταυτοποίησης δεν με βρίσκει αντίθετη. Αντίθετη με βρίσκει το να αφεθεί αυτή η υπόθεση ξεκάρφωτα και χωρίς υπηρεσία data στα χέρια των ιδιωτών. Ίσως από κοντά τα υπόλοιπα και με μεγαλύτερη ανάλυση από ό,τι μπορούμε στο φόρουμ.

Το θέμα στο δικό μου το μυαλό είναι μάλλον απλό.

Αν επιθυμούν οι αρχές, να εφοδιάσουν τις περιπόλους με τους αναγνώστες των τσίπ και να φροντίζουν να τους χρησιμοποιούν...

Τότε δέν έχει σημασία αν το αρχείο είναι χόστεντ σε ιδιωτικό ή δημόσιο σέρβερ.

Για να εξηγήσω λίγο πώς λειτουργεί το σύστημα...

Ο ποδηλατης αγοράζει το imobitag και μαζί πέρνει πρ΄πσβαση στο αρχείο στο οποίο φτιάχνει ένα προφίλ τού ποδηλάτου με φωτό κλπ.
Αν , μακριά από μάς , κλαπεί το ποδήλατό του , ενημερώνει ον λάιν το προφίλ του και έτσι η αστυνομία αμέσως ξέρει ότι αυτό το ποδήλατο είναι κλεμμένο και άν εντοπιστεί κάπου ποιός πρέπει να ειδιποιηθεί.
Επίσης πρόσβαση στην νταταμπέης κλεμμένων μπορόυν να έχουν και οι έμποροι μεταχειρισμένων. ( όσοι δηλώνουν ότι αγοράζουν και μεταχειρισμένα πρέπει να έχουν αναγνώστη του τσίπ!)

Η βάση δεδομένων δέν έιναι διαθέσιμη σε κοινή θέα. Μόνο όταν κλαπέι το ποδήλατο γίνεται το προφίλ του ορατό και μόνο άν το ενεργοποιήσει ον λάιν ο ιδιοκτήτης με τον κωδικό πρόσβασης πού έχει στο αρχείο..

Αρα ουσιαστικά δέν υπάρχει χειριστής της βασης δεδομένων, αφού κάθε ποδηλατης ενημερώνει το προφίλ του ποδηλάτου του μόνος του.

Δείτε και αυτό
http://www.immobitag.com/uk/index.htm

Οι αναγνωστες της αστυνομίας πρέπι να ενημερώνονται ώστε να ξέρουν καθημερινά ποιιά ποδήλατα έιναι κλεμμένα. Αυτό νμπορέι να γίνει και ηλεκτρονικά ονλάιν...χωρίς κόπο..

Άρα όλα καταλήγουν στο τί είναι έτοιμη να κάνει η αστυνομία για το θέμα, η αν το θέλετε βαθύτερα, πόσοι είναι αυτοί πού είναι έτοιμοι να καταψηφίσουν τούς κυβερνώντες αν δέν κάνουν τίποτε για τις κλοπές και είναι έτοιμοι να τούς ενημερώσουν για αυτό, π.χ. με εμαίλ στο υπουργό δημόσιας τάξης ή όπως αλλιώς λέγεται, από τώρα!!

marlene
Εικόνα marlene
Απών/απούσα

Βαγγελιώ, χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω και χωρίς να είμαι ενάντια σε μία λύση για το θέμα τον κλοπών ποδηλάτων, πρέπει να σου πω ότι αυτό που προτείνεις είναι μη ρεαλιστικό.
Δεν μιλάω ειδικότερα για το microchip κτλ. Μιλάω γενικότερα για την κλοπή ποδηλάτου. Η κλοπή ποδηλάτου είναι για τον νόμο, ακριβώς όπως και μία άλλη κλοπή οποιουδήποτε άλλου αντικειμένου που δεν έχει μεγάλη εμπορική αξία. Είναι όπως η κλοπή μίας τηλεόρασης, ενός υπολογιστή, ενός κινητού κτλ.
Και τις τηλεοράσεις και τους υπολογιστές και τα κινητά θα μπορούσε να ταυτοποιήσει, και μάλιστα πιο εύκολα αφού έχουν κωδικούς που δεν σβήνουν με τίποτα και δεν εντοπίζονται εύκολα, όμως δεν το κάνει γιατί θα έπρεπε να απασχολούνται με αυτό ειδικές υπηρεσίες, ή κάθε μία για κάθε ξεχωριστό είδος αντικειμένου που κλάπηκε.
Δυστυχώς στην χώρα που ζεις, το ποδήλατο δεν θεωρείται μέσο μεταφοράς, αλλά μάλλον ένα είδος που προορίζεται είτε για παιχνίδι, είτε ως όργανο γυμναστικής.
Δηλαδή δεν το παίρνει η πολιτεία στα σοβαρά, και δεν το παίρνει γιατί δεν της αποφέρει κέρδη όπως αποφέρουν τα αυτοκίνητα. ( το αυτό και για τα υπόλοιπα αντικείμενα που ενδεικτικά σου ανέφερα).

Για να το πάρει στα σοβαρά λοιπόν θα πρέπει να αρχίσει να τις αποφέρει κέρδη, να ταυτοποιήσει τους χρήστες του, να του βγάλει τέλη και φόρους κυκλοφορίας, υποχρεωτικές ασφάλειες και άλλες τέτοιες @α@ριές σαν αυτές που έχουν τα αυτοκίνητα. Τότε να είσαι σίγουρη ότι άπειρες υπηρεσίες θα ασχοληθούν με αυτό και με την κλοπή του, γιατί αν κάποιος τότε χάνει το ποδήλατο του θα παύει αυτομάτως να πληρώνει για την κατοχή του.

Θέλουμε κάτι τέτοιο; Δεν νομίζω.
Αν λοιπόν δεν θέλουμε και τέτοιο, τότε είναι ουτοπία να περιμένουμε να φροντίσει η πολιτεία για την προστασία των ιδιοκτητών ποδηλάτων από τις κλοπές. Τέτοιου είδους υπηρεσίες, όπως και να το κάνουμε " πληρώνονται".

Royaloak
Απών/απούσα

σεβαστή η απόψή σου. Εδώ όμως καλώ επί του συγκεκριμένου και δεν προτίθεμαι να κάνω σκόντο σε κάποια κουβέντα. Θέτω πρόταση κι όποιος ενδιαφέρεται συσπειρώνεται. Είναι ακριβώς το ίδιο με την συσπείρωση προς την άποψη που λέει άστα όπως είναι.

Royaloak
Απών/απούσα

νομίζω τα υπόλοιπα από κοντά...

Royaloak
Απών/απούσα

Αυτή η πρόταση έχει ξεκάθαρα όρια, αρκετά ευρείας εμβέλειας, που αφήνουν περιθώρια συζήτησης και ανάπτυξης. Την ίδια στιγμή είναι σαφής πρόταση-πρόσκληση που δεν τίθεται για συζήτηση απέναντι σ' αντίθετες προτάσεις, όπως επίσης θα παρακαλέσω για να μην ταλαιπωρείστε κι εσείς να μην ταλαιπωρούμαι κι εγώ να απαντώ, τα μηνύματα που θα σταλούν, να σταλούν μόνο κι εφ' όσον η πρότασή μου σας βρίσκει σύμφωνους ως προς το πλαίσιό της.

Άλλες προτάσεις από αυτήν δεν με ενδιαφέρουν, ακριβώς επειδή έχω σκεφτεί αρκετά, έχω ζυγίσει τις αντιδράσεις όσων χειρίζονται αυτό που τώρα προσδιορίζεται σαν ποδηλατικό κίνημα και την κάνω έχοντας επίγνωση, πως με την παρούσα συνθήκη δεν πάμε πουθενά. Δεν πάμε δε πουθενά και με συνθήκες ημίμετρων, για να μη θιχτεί αυτό που συμβαίνει τώρα και που είναι φανερό, ότι μας έχει οδηγήσει σε πανωλεθρία. Προσωπικά θέλω να κάνω κάτι για όλα αυτά και θα το κάνω.

Όσοι καίγεστε όπως κι εγώ είναι ώρα να βγάλετε τα χέρια απ' τις τσέπες...αλλά και οι άλλοι, είναι καιρός να σταματήσουμε να παραδίδουμε κόσμο σε μια μοιρολατρία, που βολεύει τα κυκλώματα κι απελπίζει τους χρήστες του ποδηλάτου.

Να ενθαρρύνουμε καινούργιους χρήστες. Τι ωφελεί όμως να τους οδηγούμε σε μια κατάσταση αποκαρδιωτική; Και ξέρουμε όλοι, πως αυτό που αποτρέπει τους ήδη χρήστες ποδηλάτου δεν είναι οι ποδηλατόδρομοι ή η ελεύθερη είσοδος στα ΜΜΜ. Αυτοί που είμαστε ήδη στους δρόμους, στους δρόμους κι όχι στις βολτίτσες μια στις τόσες, αποκαρδιωνόμαστε, όταν χάνονται ποδήλατα με τρόπους που μας κάνουν ανελεύθερους και φοβισμένους...

Δεν είναι ώρα απόψεων χύμα. Είναι ώρα οργάνωσης κι ευθύνης. Αυτό το σκοπό έχει αυτή η πρόταση-πρόσκληση που σας απευθύνω.

Ευχαριστώ για τον σεβασμό εκ των προτέρων...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Για να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει να αναλύσεις να βρεις τις αιτίες. Ζω μακριά από την Αθήνα (σορρυ, το θεωρώ τύχη) αλλά ξέρω από διάφορο κόσμο που πάει αυτή η πόλη. Το Άμστερνταμ είναι η πόλη με τη μεγαλύτερη κλεψιά στα ποδήλατα. Κατά σύμπτωση είναι και η πόλη με τα περισσότερα πρεζόνια. Περίεργο ε;

Η ραχοκοκαλιά μιας κοινωνίας είναι οι νόμοι. Στην Ελλάδα έχουμε αυτό το φοβερό πράγμα, η αυθαιρεσία να κυκλοφοράει ελεύθερα. Από τους καρχαρίες μέχρι τα πιράνχας - από τους χριστοφοράκους και τους διεφθαρμένους πολιτικούς μέχρι τον γιωταχάκο που παρκάρει τη λαμαρίνα στο πεζοδρόμιο γράφοντας τους άλλους στα παλιά του τα παπουτσια. Είμαστε μια ανώριμη κοινωνία, με πολίτες που δεν πήραν το ρόλο τους στα σοβαρά. Ο νόμος είναι σκληρός και δυσάρεστος αλλά πρέπει να τηρείται, και όποιος έχει καλύτερη ιδέα αν θεωρεί τον εαυτό του υπεύθυνο πολίτη θα έπρεπε ήδη να την έχει καταθέσει προ πολλού.

Αν οι ποδηλάτες θεωρούν τους εαυτούς τους υπεύθυνους πολίτες, θα προσεγγίσουν τα πρεζόνια και τους μετανάστες και θα βρουν υποστηρικτές σε δράσεις που θα τους ωωφελούν. Να καταλάβουν ότι είναι κοντα στη φιλοσοφία του ποδηλάτου, εκεί είναι το συμφέρον τους. Τα παιδιά αυτά όλοι τα έχουν του κλώτσου και του μπάτσου και θέλουν κοινωνική αποδοχή. Δεν τα βοηθάει το διεφθαρμένο κράτος στην απεξάρτηση, γιατί τους θέλουν έξω ελεύθερους να κλέβουν (και ποδήλατα) να φέρνουν λεφτά (ξέρουμε ποιοι πουλάνε την πρέζα ή μήπως το ξεχάσαμε;) Όταν δεν κλέβουν θα έχουν βοήθεια, αλλά όταν κλέβουν θα έχουν τις συνέπειες της δημοκρατίας, γιατί όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό δεν δικαιούται να ζητά από αυτή τη δημοκρατία. Να προσεγγίσετε το δήμο κλπ., να γίνει ένα στέκι (πολιτιστικές δράσεις κλπ.) όπου τα παλιά κλεμένα (κάπου ειπώθηκε ότι ο δήμος έχει πεταμένα σωρό) από όπου υπάρχουν θα μαζεύουνται θα επισκευάζονται και θα δίνονται σε όσους έχουν ανάγκη, θα χαρίζονται στους δήμους για να τα χρησιμοπιούν οι υπάλληλοι κλπ.

Έτσι οι ποδηλάτες θα αποκτήσουν μια φιλική εικόνα και θα προσεγγίσουν την κοινωνία αποτελεσματικά. Η διάδοση του ποδηλάτου θέλει να βλέπεις μακριά. Με κοντόφθαλμες αμυντικές και παθητικές λογικές δε γίνεται τίποτα. Με καλύτερες κλειδαριές απλά κάνετε τους κλέφτες πιο επιτήδειους. Με πολλές ποδηλατοπορείες απλά κάνετε τους οδηγούς (τους περισσότερους ανεύθυνους πολίτες) να σας αντιπαθούν. Αν μπείτε στο κανάλι του μικροτσιπ και τέτοια ηλεκτρονικά κόλπα, ζήτω που καήκαμε: ανοίγει η επικίνδυνη πόρτα της ταυτοποίησης με το αζημίωτο του ποδηλάτη (το είπε ο vang) και στη συνέχεια και του ίδιου του ανθρώπου, γιατί αυτοί οι πονηρούληδες κατα κει το έχουν συνέχεια το μυαλό να μας χώσουν το τσιπ και στο σώμα μας μέσα. Επικίνδυνο να περνάει κάτι από τα χέρια του πολίτη στα χέρια της αστυνομίας! Τόσες πορείες κάνετε γενικά και αόριστα για το ποδήλατο, για την κλεψιά (αν είναι πράγματι μεγάλο πρόβλημα) κάνατε καμία; Κάντε αυτά, και μετά κάντε μια πορεία προς τα υποργεία δημόσιας τάξης και προστασίας του πολίτη, και φέρτε τους ενώπιον των ευθυνών τους! Βάλτε μπροστά πεζούς να κρατάνε φωτογραφίες των κλεμένων τους ποδηλάτων, και αυτοί να μιλήσουν στους υπουργούς και στα μέσα. Θέλει όμως να βλέπεις λίγο μακρύτερα, όχι να επαναλαμβάνεις το "λάθος" του Άμστερνταμ που έφτασε να διαφημίζει πίσω από την πόρτα τον ναρκοτουρισμό του. Το συγκεκριμένο λάθος το πληρώνει σήμερα. Ενώ στο θέμα των μεταναστών αντιθέτως, δεν έκανε καθόλου λάθος, κι αυτό να το έχουμε υπόψιν επίσης για να μην το κάνουμε εμείς...

Το ζήτημα είναι να βρεθείτε άνθρωποι με αντίληψη, και να δράσετε διπλά, πρώτα τοπικά σε επίπεδο δήμου, και μετά συλλογικότερα προς τα δύο υπουργεία. Εάν έχετε ώριμες απόψεις, δύσκολα θα μπορέσουν να σας τις απαξιώσουν.

Royaloak
Απών/απούσα

Η πορεία τι θα απαιτήσει; Και στα υπουργεία τι θα πούμε; Καλή η κοινωνιολογική ανάλυση. Έχω να σου κάνω ακόμα καλύτερη. Οι αναλύσεις και η ασυδοσία στην κυκλοφορία ποδηλάτων δεν έχουν βλάψει προφανώς ανθρώπους σαν κι εσένα. Εμάς που ζούμε και κινούμαστε εδώ έχουν βλάψει...

Συγνώμη, αλλά ξαναλέω πως αυτό δεν είναι ένα φόρουμ συζήτησης.

Πρόκειται για πρόταση-πρόσκληση την οποία σκοπεύω να κρατήσω όσο ζωντανή γίνεται για όσο γίνεται...

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Με όλο το σεβασμό, ίσως σκέφτεσαι εν θερμώ. Τι θα απαιτήσει η πορεία ή τι θα ζητήσετε συγκεκριμένα, θα προκύψει όταν έρθει η ώρα. Προσπάθησα να πω ότι χρειάζεται μέθοδος. Σέβομαι απολύτως τις προθέσεις σου και δεν θα επανέλθω στη συζήτηση αυτή (παρόλο που στην ποδηλατική μου ζωή μού έκλεψαν δύο φορές ποδήλατο και μάλιστα σε ευαίσθητες φάσεις).

Royaloak
Απών/απούσα

Εκείνο που ξέρω εγώ και το έχω φάει στο πετσί μου είναι ότι για λόγους που δεν καταλαβαίνω αυτή τη στιγμή μου έχει στερηθεί η δυνατότητα της ταυτοποίησης του ποδηλάτου είτε όταν το είχα στα χέρια μου, είτε τώρα που είναι κλεμμένο και βασίζομαι στην καλή θέληση των φίλων και φυσικά υποχρεώνομαι να λουστώ την κλεπταποδοχή θέλω δεν θέλω...Σ' αυτά έχει κανείς απάντηση; Γιατί για την ώρα αυτό που εισπράττω είναι το προς Θεού να μην γίνει κάτι που θα μας υποχρεώσει να ελεγχεται η ταυτοποίηση. Δηλαδή το γεγονός ότι ένας που βρίσκει φτηνά κλεψιμέϊκα ανταλλακτικά θα καθορίσει τη λειτουργία του ποδηλάτου στην ευρύτερή του χρήση; Κι έπειτα για μερικά ψωροευρώ θα καλλιεργείται και θα θεριεύει αυτό που επιτρέπουμε να θεριεύει;

Έχουμε κάνει τη ζωή εύκολη σε όλους. Στους κλέφτες την πολιτεία σε κάθε ρόλο της. ΣΕ ΟΛΟΥΣ. Γιατί; Για δέκα ψωροευρώ ανταλλακτικά, που θ' αλλάζουμε κάθε τόσο στο ποδήλατό μας;

Ξέρετε πού είναι τα στέκια που πουλιώνται. Τρέξτε θα έχετε τεφαρίκια ανταλλακτικά απ' το δικό μου ποδήλατο και δεν το απευθύνω αυτό προσωπικά στον i.alli.ellatha, αλλά σε όλους...

Φυσικά έχω μια βαθιά στενοχώρια που δεν θα φύγει. Όμως σε πληροφορώ πως είμαι εξαιρετικά ψύχραιμη και καθαρή στη σκέψη μου.

Δεν καταλαβαίνω δε πού είναι ο φόβος ότι θα καταπιέσουμε τις λούμπεν περιπτώσεις κλεφτών, όπως τα πρεζόνια ή τους μετανάστες... Την προστασία μας προτείνω να οργανώσουμε. Αυτοί τη δουλειά τους κι εμείς τη δική μας. Ή στην ουσία αυτοί μας κάνουν τη δουλίτσα μας καλά και οι δηλώσεις συμπαράστασης προς τα θύματα κλοπής δεν είναι παρά μια υποκρισία;

Τουλάχιστον οι άλλοι που ξεχ...ν όσους χάσανε ποδήλατο δεμένο με συρματόσχοινο και καλά, μου φαίνονται πιο έντιμοι...

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Μπορουμε να το παρουμε και αλλιως.
Εδω προχτες,βγηκε στην τηλεοραση διαφημιση με τιτλο 'ασφαλιστε το κινητο σας'.Γιατι να μην μπορουμε να πιεσουμε προς καποια κατευθυνση ασφαλισης του ποδηλατου μας?Ολα τα οχηματα του δρομου το δικαιουνται.
Θα μου πεις,τα κριτηρια 'αποζημιωσης' θα ειναι υποκειμενικα,αλλα και παλι,αν διαμορφωθει σωστα το πλαισιο,ισως και να ειναι μια καποια λυση...
Με βαση τον νεο Φ.Π.Α παρεπιπτοντως,τα ποδηλατα και τα ανταλλακτικα τους εμπιπτουν στα βιβλια εσοδων-εξοδων δικαιολογημενα.Αυτο σημαινει ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ...
Ειναι και αυτο ενα βημα.Αντι της απαλλαγης απο το Φ.Π.Α.[που κατα τη γνωμη μου ειναι μη υλοποιησιμο],επιστρεφεται στους χαμηλομισθους το 18% του προιοντος καθε χρονο.Καθολου κακο θα ελεγα,μια η αλλη με την φοροαπαλλαγη..
Πακετο με τα φαγια,τα ειδη ενδυσης,υποδησης κτλ.και το 'καινουργιο' μεταφορικο λοιπον:)

Royaloak
Απών/απούσα

Να αρχίσω να μετράω;
1. Royal Oak,
2. Vang
3. God saved the bike.

Παρακαλώ επιβεβαιώστε!

Royaloak
Απών/απούσα

Ξέρω ότι έχει σιωπήσει η Podilatofreak. Όμως, αν διαβάζει ή τέλος πάντων κάποιος "Βόρειος" την βλέπει ή επικοινωνεί μαζί της, δώστε της στίγμα γι' αυτή την πρόταση κι αν την ενδιαφέρει να βοηθήσει στο νομικό σκέλος, ας επικοινωνήσει στην πιο πάνω ηλεκτρονική διεύθυνση.

SpyrosV
Εικόνα SpyrosV
Απών/απούσα

ούτε καν κάποιοι οι οποίοι έχουν χάσει το ποδήλατό τους...

ο καθένας για την πάρτη του και μακρυά από εμένα... ωχ αδερφέ...

vang
Απών/απούσα

Royaloak wrote:
Να αρχίσω να μετράω;
1. Royal Oak,
2. Vang
3. God saved the bike.

Παρακαλώ επιβεβαιώστε!

Επιβεβαιώνω ότι ενδιαφέρομαι, να γίνει κάτι για τις κλοπές με την συνεργασία των αρχών. Την περιχαράκωση της πρότασής μου έχω δώσει στις παραπάνω μου αναρτήσεις.

Αγαπητή royaloak, αναφέρεις ότι αυτό το νήμα αποτελεί πρόταση με την οποία ζητάς να συνταχθούμε ή να αντιταχθούμε, πλήν όμως, παρά την προσεκτική ανάγνωση δεν κατάφερα να καταλήξω στο ποιά είναι τελικά η πρότασή σου. Ετσι δεν μπορώ ούτε να πώ άν συμπαραστέκομαι ή αντιπαρατίθεμαι, ή συσκέπτομαι...

Παρακαλώ προσδιόρισε λίγο την πρόταση σου. Πιστεύω η δική μου είναι σαφής αλλά δέν βλέπω να την συζητεί κανένας...εξάλλου δεν είναι δικό μου αυτό το νήμα ούτε η πρωτοβουλία..

Και ναί συμφωνώ, να μήν καταλήξουμε σε αυτό το νήμα να ζητάμε "peace on earth!!"...

Royaloak
Απών/απούσα

Vang, εγώ έθεσα ένα ευρύ πλαίσιο. Μία πρόταση είναι η δική σου, που όμως μπορούμε να την εξελίξουμε ανάλογα και με τις άλλες προτάσεις, όσες μαζευτούνε. Να κάνουμε μιαν καλή έρευνα κι όχι με βάσει κάποια site μόνο του εξωτερικού. Εγώ δεν ήθελα να σφίξω τα όρια της κουβέντας πριν ακόμα γίνει. Ας βρεθούμε αν θέλει και η Σοφία...κι όποιος άλλος θέλει...

ooo7jb
Απών/απούσα

ΑΥΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΗΣ...
ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΚΑΝΕΝΑΣ!
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΘΙΧΤΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ...
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...

Royaloak
Απών/απούσα

spyrosv και 007jb, γιατί δεν μου στέλνετε μήνυμα στο πιο πάνω e-mail να έρθετε κι εσείς σ' αυτή την ομάδα; Όχι μόνο παρατηρήσεις στο forum. Μην συμβουλεύετε τους άλλους, αρχίστε απ' τον εαυτό σας. Χρειαζόμαστε και το διάολο μαζί μας από δω κι εμπρός. Όποιος απλά γράφει και δεν ενεργοποιείται επιβεβαιώνει τα περί πολυθρόνας και πληκτρολογίου.

generation xx t...
Εικόνα generation xx terrorist
Απών/απούσα

Σορρυ,νομιζα οτι με θεωρουσατε εξαρχης μεσα :)
Θα επικοινωνησουμε με mail Βαγγελιω στη διαρκεια της ημερας η θα σε παρω τηλ. να μου πειτε τι κανονισατε.
Αν μη τι αλλο,μπορουμε να προτεινουμε στην Allianz η οποια εχει ηδη καλυψη ποδηλατη για τραυματισμο με πεζο,μια μορφη ασφαλιστικης καλυψης για κλοπη.
Για κρατικους φορεις,δεν πιστευω οτι θα ασχοληθουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ παρα τα 'θα το κοιταξουμε' και λοιπες αερολογιες.
Μια ασφαλιστικη ομως μπορει να ενδιαφερθει,αλλωστε το αντιτιμο ειναι πενιχρο.Η απωλεια ομως οχι.

Σας καλημεριζω :)

shaka
Εικόνα shaka
Απών/απούσα

spyrosv wrote:
ούτε καν κάποιοι οι οποίοι έχουν χάσει το ποδήλατό τους...

ο καθένας για την πάρτη του και μακρυά από εμένα... ωχ αδερφέ...

σε μια συζήτηση που ξεκινάει (και ενδεχομένως καλά κάνει) με την λογική " αν συμφωνείτε οκ αλλιώς κάντε δικό σας post", το να κρίνεις τους μη συμμετέχοντες επειδή δεν συμφωνούν είναι (κατά την γνώμη μου) μάλλον υπερφίαλο... πόσο μάλλον (για να πούμε και την αλήθεια) όταν η κίνηση αυτή προκύπτει μετά από την κλοπή ενός "δικού σας" ποδηλάτου. όταν επι χρόνια κλέβαν ποδήλατα άλλων και δεν είχε κάνει κανείς κάτι, εσύ δεν ήσουν σε φάση "ωχ αδερφέ"; (no offense here)

εγώ πχ δεν συμφωνώ με την λήψη κρατικών μέτρων για το ποδήλατο και σεβόμενος την επιθυμία της oak (που τώρα παραβαίνω), δεν συμμετείχα στην συζήτηση. κι εσύ με λες ωχαδερφιστή. νομίζω είσαι λάθος μαν.

φιλικότατα όλα αυτά και παύω να παρεμβαίνω...

fantasmamore
Απών/απούσα

(έκανα λάθος, νόμιζα πως ο shaka αναφερόταν στην royaloak...)

shaka
Εικόνα shaka
Απών/απούσα

(no prob)

Royaloak
Απών/απούσα

Μόλις γύρισα από το τμήμα, που πήγα να κάνω αίτηση για αντίγραφο της δήλωσης-μήνυσής μου. Είχα μια συζήτηση πολύ σύντομη με τον αρχιφύλακα που ήταν σήμερα εκεί. Επεσήμανε τη σημασία της έλλειψης ταυτοποίησης στην όλη υπόθεση και φυσικά μου επεσήμανε πως ο έλεγχος της αγοράς των κλεμμένων είναι πρακτικά αδύνατος, όπως και των όποιων κλεπταποδόχων ανταλακτικών ή και ποδηλάτων. Ξέρω ότι εδώ θα ακουστούν από μερικούς το μακρύ και το κοντό.

Όσοι θέλουν ας δραστηριοποιηθούν εκτός πολιτείας. Προσωπικά δεν έχω καμία αντίρρηση να γίνουν κινήσεις κάθε είδους. Ακόμα και πορείες για όποιον το θέλει. Προσωπικά δεν θα κατέβω σε καμία πορεία για το θέμα των κλοπών, ακριβώς γιατί δεν θεωρώ, πως ζητήσαμε να γίνει κάτι και δεν έγινε. Άρα προς τι η διαμαρτυρία; Έτσι για το χαβαλέ; Δεν είμαι άνθρωπος του χαβαλέ.

Ξαναθέτω λοιπόν το ζήτημα της θεσμοθέτησης κάποιων κανόνων. Θεσμοθέτηση χωρίς την πολιτεία δεν γίνεται μακάρι να χτυπιόμαστε. Όποιος λοιπόν επιθυμεί να διερευνήσουμε και να συγκροτήσουμε μια σειρά από ενέργειες για την αντιμετώπιση του θέματος ας ενώσει τη σκέψη του μαζί μας.

Σοφία ΟΚ! Έστω και τρεις θα ξεκινήσουμε.

Άλλος;

vang
Απών/απούσα

Συνεχίζεις να μιλάς για θεσμοθέτηση κανόνων μαζί με την πολιτεία αλλά δέν λές τίποτε σαφές.
Αναγκάζομαι λοιπόν να μαντεύω τι εννοείς ανάμεσα στις γραμμές.
Μήπως εννοείς.

- θεσμοθέτηση άδειας κυκλοφορίας/κατοχής ποδηλάτου που θα εκδίδεται από κάποια αρχή?
- Να υπάρχει και αριθμός κυκλοφορίας σε εμφανές σημείο?
- Υποχρεωτική καταχώρηση σε αρχείο της αστυνομίας του ποδηλάτου και του κατόχου?
Σημειώσατε το Υποχρεωτική.
( σημειωτέο εδώ ότι δεν έχουν όλοι οι σκελετοί και επιπλέον τα ανταλλακτικά αριθμό σειράς...)
- Διαδικασία αγοραπωλησίας πού επικυρώνεται από το κράτος?

Και άλλα πολλά που θα μπορούσαν να γίνουν αλλά...
Διαφωνώ με την οποιαδήποτε υποχρεωτική διαδικασία! ( σημειώσατε το υποχρεωτικη)

Όποιος θέλει έχει και σήμερα την δυνατότητα προαιρετικά να ταυτοποιήσει το ποδήλατό του, με φωτογραφίες, αριθμό σειράς, σημάδια και ακόμα και βεβαίωση στο ΚΕΠ από μάρτυρες με βεβαία ημερομηνία.

Η προαιρετική ταυτοποίηση μπορεί να γίνει πανεύκολα με το τσίπ και γιαυτό έχει επιτυχία.

Οποιαδήποτε όμως ταυτοποίηση ΔΕΝ έχει καμία σημασία αν οι αρχές δεν αποφασίσουν/πιεστούν να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο έγκλημα.

Εδώ η ηλεκτρονική ταυτοποίηση έχει ένα αβαντάζ. Οτι οι αρχές εμπράκτως δηλώνουν ότι θα ασχοληθούν , προμηθευόμενες τούς ειδικούς αναγνώστες.

Royaloak
Απών/απούσα

Δεν έχω κάνει μελέτη του πώς αυτά τα συστήματα λειτουργούν στην Αγγλία που έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν. Υποθέτω ότι υπάρχει ένα κεντρικό αρχείο με όλα τα στοιχεία που αφορούν, για κάθε ποδήλατο, στο ίδιο το ποδήλατο (να διερευνήσουμε αν καταχωρείται κάτι άλλο εκτός από τον αριθμό πλαισίου), στο χρήστη του και στον πωλητή του. Τα κλαπέντα θα πρέπει να βρίσκονται σε υποκατηγορία σ' αυτό το αρχείο. Κάθε καταγραφή θα συνοψίζεται σε ένα μικροτσιπ με ένα νούμερο. Φαντάζομαι, ότι κάπως έτσι θα υπάρχει το αρχείο αυτό ταυτόχρονα και στις ανάλογες συσκευές ελέγχου. Αυτό έχω περίπου κατά νου, ότι πιθανόν να γίνεται στις χώρες που το εφαρμόζουν. Αλλά αυτό δεν είναι κάτι που καθορίζει το αν κάποιος ενδιαφέρεται, να γίνει κάτι τέτοιο ή όχι και άρα να συμμετέχει σε μια ομάδα πρωτοβουλίας.

Όσον αφορά στο άλλο θέμα της υποχρεωτικής τήρησης αυτής της λειτουργίας, για μένα ΝΑΙ, ΣΑΦΩΣ (με δέκα υπογραμμίσεις) κάθε ποδήλατο που κινείται πρέπει να είναι καταχωρημένο σ' αυτό το αρχείο. Αλλιώς δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Αν στην πόλη τα μισά ποδήλατα κυκλοφορούν χωρίς μικροτσίπ και τα άλλα μισά με μικροτσίπ, ο έλεγχος θα είναι χωρίς καμμία βάση. Το βρήκε ο κλέφτης το μικροτσίπ και τόβγαλε. Κάτι τρέχει στα γύφτικα. Σιγά μην και δεν το βρεί. Μετά δε ισχυρίζεται, ότι ήταν της μαμάς του και του το χάρισε κι όλα μέλι γάλα.

Αντίστοιχα αυτό που θίγεις περί προαιρετικής κατοχύρωσης της ιδιοκτησίας σε ΚΕΠ κλπ, που ήδη μπορεί να γίνει, μεγαλύτερο σουρωτήρι απ΄αυτό δεν μπορώ να φανταστώ. Και μετά δηλαδή, θα κάθεται ο κάθε αστυνομικός, να γυρνάει ανάποδα τα ποδήλατα για να βρίσκει τον αριθμό πλαισίου και να βλέπει, αν υπάρχουν στη λίστα των κλεμμένων; Μπά με τίποτα. Ας τ' αφήσουμε θα έλεγα. Κι αυτά τα πληρώνω το κράτος, ας βρει τρόπο να τους πιάσει είναι κουβέντες. Κάπως πρέπει να διευκολυνθεί η ανίχνευση κι ό έλεγχος. Εμείς πώς θέλουμε να γίνουν αυτά. Θέλουμε να γίνουν;

Εν πάσει περιπτώσει ομολογώ, ότι δεν έχω ψάξει τον τρόπο που λειτουργεί αυτό το σύστημα εκεί που λειτουργεί. Αυτό υποθέτω είναι κάτι που θα πρέπει να κάνουμε ανάμεσα σε άλλα στην πορεία. Ένα ακόμα σημαντικό είναι να δούμε απ' την πλευρά την επίσημη τι στατιστικές υπάρχουν για κλοπές ποδηλάτων δηλωμένες στην αστυνομία. Να ενθαρρύνουμε την καταγγελία της κλοπής.

Αυτό δε το κεντρικό αρχείο κατά την άποψή μου πρέπει να το οργανώσει και να το ελέγχει κρατικός φορέας για ευνόητους λόγους. Όσο αφερέγγυα κι αν είναι η πολιτεία, αυτήν είναι που πρέπει να βελτιώσουμε και να απαιτήσουμε να γίνει καλύτερη...

Δεν ξέρω τι άλλα εχέγγυα χρειάζεσαι απ' την μεριά μου. Ξαναλέω ότι δεν έχω καταρτίσει πλήρη πρόταση. Δεν είχα ούτε το χρόνο κι ούτε θα ήταν δυνατόν να το κάνω όλο μόνη μου, ειδικά κάτω απ' τις συνθήκες που ζω απ' την περασμένη Πέμπτη κι εδώ.

Το μόνο σημείο που είμαι κάθετη είναι, πως αυτό το αρχείο πρέπει να το χειρίζεται η πολιτεία κι όχι οι ιδιώτες.

Δεν έχω κάτι περισσότερο να καταθέσω κι αν αυτά δεν σου είναι αρκετά, δεν πειράζει. Ούτως ή άλλως δεν βλέπω τεράστιο ενδιαφέρον, για να πω, ότι δεν θα είμαστε στην κυριολεξία τρεις κι ο κούκος. Είναι προφανές, πως ακόμα και τα θύματα κλοπής, που σίγουρα θα έχουν διαβάσει τα όσα γράφονται αυτές τις μέρες, μας γράφουν κανονικά. Αυτή είναι και η δική μου άποψη, με την έννοια ότι εγώ έθεσα ένα πλαίσιο προς δράση για να συσπειρωθεί μια ομάδα πρωτοβουλίας. Δεν έχω διαβάσει κάτι άλλο διαφορετικό κι εναλλακτικό απ' αυτό που προσπαθώ να κάνω εγώ σε άλλο thread. Η σιωπή δεν είναι δράση. Ούτε οι πορείες και τα τέτοιου τύπου θεωρώ ότι είναι δράση αυτή τη στιγμή.

Εν πάσει περιπτώσει δεν θέλω να το κουράσω παρά πάνω. Είναι ήδη πολύ κουρασμένο...

Kleo67
Απών/απούσα

Πριν από τρεις περίπου μήνες μου έκλεψαν ένα ποδήλατό μου (KONA DEW PLUS 2008). Δήλωσα την κλοπή στο αστυνομικό τμήμα, την καταχώρησα στα κλεμένα ποδήλατα του forum και ως εκεί. Ούτε στη Μενάνδρου και στην κάθε Μενάνδρου πήγα να το αναζητήσω, ούτε το έριξα στο μελόδραμα με εκφράσεις του στυλ "Καλημέρα μαύρο φτερό" ή "Ακόμα υπάρχω" και άλλα σχετικά αφού ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, όντως δεν νομίζω να υπάρξει μεγάλη ανταπόκριση αφού με τις απόλυτες φράσεις "Οι διαφωνούντες ας κάνουν τη δική τους ομάδα κι ας καταθέσουν τις απόψεις τους, όπου θέλουν ξεχωριστά κι αυτόνομα, όπως θα κάνει και η ομάδα αυτής της πρότασης" , "Προσωπικά δεν θα κατέβω σε καμία πορεία για το θέμα των κλοπών, ακριβώς γιατί δεν θεωρώ, πως ζητήσαμε να γίνει κάτι και δεν έγινε. Άρα προς τι η διαμαρτυρία; Έτσι για το χαβαλέ; Δεν είμαι άνθρωπος του χαβαλέ", περισσότερο απομακρύνεις παρά συνθέτεις.

ΥΓ: Όντως "Είναι ήδη πολύ κουρασμένο..."

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία

Royaloak
Απών/απούσα

...Χαίρομαι που είσαι στωϊκή (να υποθέτω ότι είσαι γυναίκα ως KLEO;). Εύχομαι να είσαι το ίδιο και την επόμενη φορά. Κι ούτε μας είπες τον τρόπο που χρησιμοποιείς το ποδήλατό σου ή τον τρόπο που στο πήρανε.

Εγώ δεν έκρυψα την εμπειρία μου για να παραδειγματιστούν οι υπόλοιποι. Λυπάμαι, που αυτή τη δεύτερη φορά δεν ήμουνα καθόλου στωϊκή. Συγκλονίστηκα. Ίσως με συγκλόνισε η "λύσσα" με την οποία χτύπησαν οι κλέφτες. Ρίξανε κανα δυό πόρτες κάτω, για να πάρουν αυτό που θέλανε...

Να συνθέσω ποιό πράγμα ακριβώς; Χαοτικά διαφορετικές απόψεις; Χάσιμο χρόνου. Κι έπειτα δεν έχω αυτό το χάρισμα, όπως πολύ καλά κατάλαβες. Γιατί όπως δεν βάζουν άλλοι νερό στο κρασί τους άλλο τόσο δεν βάζω κι εγώ.

Εύχομαι από βάθους καρδίας και χωρίς καμία εμπάθεια, εσείς να το κάνετε καλύτερα. Εγώ μάλλον απέτυχα. Απέτυχα ίσως λόγω κούρασης. Γιατί το θέμα είναι να τεθούν όρια στην κουβέντα. Να μη χαθεί σε άσκοπες διαφωνίες, για να γίνει κάποτε κάτι.

Το αν υπάρχουν σοβαρότερα απ'την κλοπή ενός ποδηλάτου, εσύ ξέρεις καλύτερα. Ειδικά μερικά 24ωρα απ' την βραδιά που το ποδήλατο έκανε φτερά...Φαίνεται ότι ορισμένοι έχετε μεγάλη άνεση να αγοράζετε ποδήλατα. Εγώ έκανα μια επιλογή μόλις το περασμένο καλοκαίρι, που μούδωσε μεγάλη χαρά, χρηστική ωφέλεια στην καθημερινότητά μου και θαυμάσια άσκηση, δυστυχώς για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Το ποδήλατό μου ήταν μερικών μηνών ποδήλατο και μου λες, ότι κουράστηκε το θέμα;

Τώρα τι απ' όλα σε έχει ενοχλήσει; Το μελό μου; Οι εκφράσεις που επικαλείσαι ήταν σχήματα λόγου, αυτό είναι ξεκάθαρο και σ' ένα παιδί. Είναι δυνατόν να είναι κυριολεξία; Ήταν ένα λεκτικό παιχνίδι με το χαμένο αντικείμενο, έτσι απλά γιατί ήθελα να κρατηθεί το θέμα για μερικές μέρες ενεργό, για να ευαισθητοποιηθούν ίσως και μερικά νέα άτομα, που μπαίνουν στο site, που δεν ξέρουν τι γίνεται ακριβώς. Άτομα που έχουν άγνοια. Όπως βλέπεις το θέμα το άφησα και νέκρωσε, αφού οι φίλοι έγραψαν κι αυτοί τις σκέψεις τους και έκαναν και πράξη τη συμπαράστασή τους. Δεν έχω λόγια. Αυτή η χασούρα μούδειξε ποιούς είχα δίπλα μου. Αυτούς που έχω εκτιμήσει τελικά είχα δίκιο που τους εκτίμησα.

Ή μήπως σε ενόχλησε η συγκεκριμένη πρότασή μου για δράση, γιατί απλά έχεις μια διαφορετική; Ομολογώ, πως δεν είχα καμμία διάθεση στην κατάστασή μου, να δώσω την εμπειρία μου βορά στον κάθε νεόκοπο παλαιοκομμουνιστή, που αποστίθησε χτες τους κλασσικούς του Μαρξισμού και θέλει να κάνει επίδειξη των γνώσεών του, με κενές αναλύσεις κοινωνιολογικού, και καλά, χαρακτήρα την ώρα που καίγεται η γούνα μας.

Από την πλευρά μου λήγω εδώ το θέμα και μαζί μ' αυτό και την προσπάθεια.

vang
Απών/απούσα

Το Ηλεκτρονικό μαρκάρισμα τσιπ είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να μήν μπορεί να το εντοπίσει εύκολα και άν το εντοπίσει να μήν μπορεί να το βγάλει ο κλέφτης.
( μπαίνει σαν την κουκουνάρα του τιμονιού, που δέν βγαίνει με τίποτε πρός τα πίσω, αλλά στο σωλήνα του σκελετού πού μπαίνει και το παλουκόσελο. Υπάρχει και σε άλλη μορφή πού κολλιέται μέσα στο σωλήνα με κόλλα πού δέν βγαίνει με τίποτε, για σκελετούς με ιδιαιτερότητες π.χ. σπαστά)
Πωλείται από ιδιωτικά καταστήματα
Αγοράζοντας ένα τσιπ ο αγοραστής αγοράζει ταυτόχρονα μια σελίδα πορφίλ στην βάση δεδομένων. Εκεί μπορεί να βάλει ότι πληροφορίες θέλει ακόμα και φωτογραφίες.
Αυτό το προφίλ μπορεί να το επισκέπτεται μόνο αυτός και να το αλλάζει με τον κωδικό του.
Το μόνο που είναι δεδομένο στο προφίλ είναι το νούμερο του ηλεκτρονικού τσίπ. Τα άλλα μπορεί να τα αλλάζει ο ιδιοκτήτης του τσιπ και του προφίλ με το ίδιο νούμερο.
Η βάση δεδομένων τηρείται από ιδιώτες.

Αν το ποδήλατο πουληθεί πρέπει να παραδώσει τον κωδικό στον νέο αγοραστή ώστε να μπορεί να χειρίζεται το προφίλ τού ποδηλάτου και να αλλάζει τα στοιχεία.

Μέχρι εδώ καμιά εμπλοκή τών αρχών και καμιά παροχή προσωπικών στοιχείων προς αυτές απο την βάση δεδομένων.

Αν το ποδήλατο κλαπεί, μπαίνει ηλεκτρονικά στο προφίλ με τον κωδικό του και αλλάζει το status σε ΚΛΕΜΜΕΝΟ.

Οι χειριστές της βάσης δεδομένων ενημερώνουν καθημερινά τις αρχές με το αρχείο κλεμμένων και μόνο.

Οι αρχές έχουν μηχανάκια αναγνώστες των τσίπ ( εδώ πιστοποιείται το ενδιαφέρον των αρχών! Έχουν προμηθευτεί τα μηχανάκια). Με τα μηχανάκια, ελέγχουν τα ποδήλατα και άν εμφανιστεί τσιπ πού έχει δηλωθεί κλεμμένο δρουν ανάλογα.

Το σύστημα ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό και δεν χρειάζεται να είναι για να λειτουργεί και να προστατεύει. Είναι σαφές ότι σε όσο μεγαλύτερο αριθμό ποδηλάτων εγκατασταθεί και όσο μεγαλύτερος ντόρος γίνει , τόσο μεγαλύτερη ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΉ δύναμη αποκτά, αλλά δεν είναι πουθενά όπου εφαρμόζεται καθολικό ( υποχρεωτικό) και δεν χρειάζεται να είναι για να λειτουργεί.

Το κόστος για ένα τσιπ και τις συνακόλουθες υπηρεσίες αρχείου υπολογίζεται για την Ελλάδα, με μία λογική διείσδυση στην ποδηλατική κοινότητα, κοντά στα 25-30 ευρώ εφάπαξ. ( εξαρτάται από το πόσο θα το προωθήσει η πολιτεία και πόσα συνολικά θα πουληθούν)

Τέλος να προσθέσω ότι διαφωνώ με οποιαδήποτε υποχρεωτική καταχώρηση σε αρχείο και εμπλοκή της πολιτείας στην κατοχή και την χρήση του ποδηλάτου.

Το συγκεκριμένο σύστημα είναι προαιρετικό, δεν εμπλέκει τι αρχές παρά μόνο ΑΦΟΥ υπάρξει κλοπή και λειτουργεί. Υπάρχουν σημαντικές εμπειρίες στην Ευρώπη, ας μην ξανα-ανακαλύπτουμε την ομπρέλα.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να δεχθούν οι αρχές να προμηθευτούν τους αναγνώστες και να τους χρησιμοποιούν. Τα υπόλοιπα μπορούν να γίνουν χωρίς την εμπλοκή του κράτους και της δύσκαμπτης γραφειοκρατίας του.

Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερες πληροφορίες και να τις προσφέρω στην συζήτηση.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.......όπως τα εκθέτει ο vang δε μένει πάρα να συγκροτηθεί μια ομάδα που θα πάει στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης (ή όπως αλλιώς το λένε σήμερα) και να καταθέσει πρόταση για εφοδιασμό των αστυνομικών οργάνων με ανιχνευτές και την υπόσχεση ότι θα τηρείται η εφαρμογή της διαδικασίας από πλευράς αστυνομίας.
Σίγουρα αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο θα είναι πολλοί αυτοί που θα σπεύσουν να αγοράσουν το εν λόγω τσιπάκι είτε συμμετέχουν στην κίνηση αυτή είτε όχι.
Παρενθετικά και με το δικαίωμα να κάνω το συνήγορο του διαβόλου θα ρωτήσω τους συν ομιλούντες.
-Τι πιθανότητες έχουμε να συμφωνήσει το Υπουργείο σε μια τέτοια απόφαση;
Και ένα δεύτερο ερώτημα που κατά τη γνώμη μου είναι σημαντικό και ανεξάρτητο από την απόφαση που θα πάρει το υπουργείο.
-Τι πιθανότητες έχουμε να εφαρμοστεί το μέτρο σωστά από από αστυνομικά όργανα ώστε να μπορούμε να πούμε ότι θα έχουμε το αποτέλεσμα που πρέπει; Δηλαδή τι πιθανότητες δίνουμε στο να κυκλοφορούν οι αστυνομικοί με τον ανιχνευτή στο δρόμο και να κάνουν ελέγχους στα ποδήλατα που συναντούν;