Καλησπέρα ή μάλλον καλημέρα σας.Το θέμα με σαμπρέλα που δεν "κρατάει" τα μπαλώματα, πως λύνεται?Δοκίμασα δυο διαφορετικές βενζινόκολλες, (Bison & Uhu) και πάλι ξεκολλάνε...(Λέω να μην γεμίζω με καινούργιες και οι παλιές να γίνονται σκουπίδια...)Επίσης έχει δοκιμάσει κανείς να μου (μας) πει για τις σαμπρέλες που έχουν αφρό για να κολλάνε τυχόν τρύπες, χωρίς να τις βγάζουμε?Merci,Γιώργος.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Η επισκευή της σαμπρέλας είναι απλή υπόθεση, ακόμα και για παιδιά. Αυτό δε το λέω με σκοπό να σε υποτιμήσω, αλλά για να μην απογοητευτείς αν δεν τα κατάφερες με την πρώτη.
Δεν έχω χρησιμοποιήσει βενζινίκολα, παρά μόνο αυτή την "σολουσιόν" που δίνουν οι ποδηλατάδες ή βουλκανιζατέρ. Πιστεύω ότι εκεί βρίσκεται η αιτία της αποτυχίας σου ! Βάλε αυτή και τρίψε την περιοχή της επισκευής καλά, ώστε να αγριέψει λίγο η σαμπρέλα και να κολήσει καλά το μπάλωμα.
Νομίζω πως είναι ευκολότερο να έχεις καινούργιες σαμπρέλες, παρά να τις επισκευάζεις πάντως.
Τον αφρό που φουσκώνει και επισκευάζει (συνήθως αναφέρεται ως fast ) τον έχω δοκιμάσει σε μοτοσυκλέτα. Σχεδόν ποτέ δεν δούλεψε, και αχρηστεύει την σαμπρέλα. Στο ποδήλατο όμως , οι απαιτήσεις και τα μεγέθη είναι μικρότερα.
Καλό καθάρισμα της περιοχής (γυαλοχαρτάκι που συνήθως έχουν τα κιτ ή κάτι άλλο που θα βρείς κατάλληλο / πρόχειρο), απλώνεις αρκετή κόλλα, περιμένεις λιγάκι, δοκιμάζεις με το χέρι αν είναι "έτοιμη" και βάζεις το μπαλωματάκι.
Πατάς με δύναμη και για κανα 5λεπτο. Αν μπορείς να το ζεστάνεις (λέμε τώρα... όχι αναπτήρας....) θα έχεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Φουσκώνεις λιγάκι (να πάρει σχήμα η σαμπρέλα) και συνεχίζεις με την τοποθέτηση "μέσα" στο λάστιχο.
Εχθές μας έπιασε φουίτ (στην Αγγέλα) και το πρώτο μπαλωματάκι ΔΕΝ έπιασε (λες να λήξανε ???!!! χαχαχα)
Το 2ο όμως έπιασε μια χαρά, και κάναμε όλη τη βόλτα μέχρι Γλυφάδα και πίσω (από Καλλιθέα / Θησέως).
Μην απογοητεύεσαι, θέλει τρόπο και λίγο κόπο....
να προσθέσω και εγώ τα φώτα μου στο θέμα μπαλώματος...η κόλα πρέπει να μείνει για λίγη ώρα εκτεθειμένη στον αέρα, κοινώς δεν το βάζεις το μπάλωμα αμέσως....αφού γίνει αυτό, βάζεις το μπάλωμα και εκτός από κάθετη πίεση ασκείς πίεση με ταυτόχρονο έντονο τράβηγμα προς όλες τις κατευθύνσεις για κάποια λεπτά...μην το λυπάσαι. Πάντως η κόλα πρέπει να είναι αυτή που έχουν τα μπαλωματάκια μέσα γιατί δεν ξέρω αν κάνει κοινή βενζινόκολα.
αυτά...καλή επιτυχία
Υ.Γ: όσο απλή διαδικασία και να είναι θυμάμαι στις πρώτες απόπειρες ότι είχα αποτύχει....
stouf οταν λες οτι ποτε δεν δουλεψε το fast τι εννοεις ? οτι δεν το χρησιμοποιησες η οτι δεν σε βολεψε σαν χρηση ? σε ρωταω γιατι εχω ενα για το ποδηλατο κυριως για κανενα αγωνα mtb και θα ηθελα τη γνωμη σου
ευχαριστω
ama thes mporeis na agoraseis sampreles tis kenda pou exoun mesa ena igro pou mporei na mpalosei stigmiaia mexri kai dio tripes...p.x. ego exo kai stis dio rodes tetoia samprela kai mia fora pou eida ena agkathi sto lastixo kai to trabiksa evgale aera gia 2 deutera.meta stamatise,simplirosa aera kai dn mou exei deksei provlima.i timi tis einai ligo tsimpimeni gia sampreka vevaia (8 euro) alla kanei mia xara ti douleia tis.
Σχετικά με το εν λόγω προιόν : Υπενθιμίζω πως το έχω χρησιμοποιήσει σε μοτό , που η σαμπρέλα χρειάζεται περισσότερο αέρα και η τρύπα (ζημιά) είναι μεγαλύτερη.
Πολλές φορές το σπρέυ δεν δουλέυει επειδή έχει εκτεθεί στον ήλιο και το περιεχόμενό του έχει αλλοιωθεί.
Άλλες πάλι δουλέυει, αλλά βγάζει λίγο "προιόν" και πολύ αέρα, πιθανόν για τον ίδιο λόγο.
Τελικά δεν έχει αποτέλεσμα, εκτός αν η ζημιά στη σαμπρέλα είναι πολύ μικρή. Άλλο μειονέκτημα είναι ότι
α)αχρηστεύεται η σαμπρέλα.
β) ο τροχός και τα χέρια γεμίζουν με τα υπολείματα του αφρού που καθαρίζονται δύσκολα.
γ) κοστίζει όσο τουλάχιστον τρείς σαμπρέλες
Σε ειδικές συνθήκες όπως κάποιος αγώνας που ανέφερες, όπου η ταχύτητα της επισκευής είναι σημαντικότερη , ίσως να έχει εφαρμογή.
Το υγρό που αναφέρει ο greg παραπάνω, κυκλοφορεί και ανεξάρτητα, δεν το χρησιμοποίησα ποτέ και δεν μπορώ να το αξιολογήσω.
Μου έτυχε και εμένα να μην κρατάει το μπάλωμα.... εκτός από τρίψιμο της περιοχής με την "ξύστρα" που περιέχεται στο ΚΙΤ μπαλώματος, πρέπει να προσέχεις να μήν ακουμπάς τη περιοχή με το χέρι λόγω της λιπαρότητας του δέρματος και να περιμένεις μερικά δευτερόλεπτα να στεγνώσει λίγο η βενζινόκολλα πρωτού εφαρμόσεις το μπάλωμα και πιέσεις με το χέρι.
Καλησπέρα, ιδιαίτερα με τη ζέστη η σαμπέλα μπορεί να ξηραίνεται ώστε το καλύτερερο θα είναι να την αλλάζεις. Πρώτα όμως να βάλεις οξείδι τσίγκου επάνω: είναι «το λάδι των ελαστικών» που τα βοηθάει να συντηρούνται. Καλή επιτυχία...
Πρώτη φορά ακούω για χρήση του οξείδιου του ψευδάργυρου στα λάστχα !!! Το έχω χρησιμοποιήσει μόνο ως αντηλιακό stick για το πρόσωπο
Σε αυτές ακριβώς τις σαμπρέλες αναφέρθηκα. Αν όντως δουλεύουν όπως λέει ο greg, με την πρώτη ευκαιρία θα τις αλλάξω. Σε φίλο ποδηλατά που ρώτησα, μου είπε γύρω στα 5 €.Ευχαριστώ και πάλι παιδιά για τη βοήθεια και για την ενθάρρυνση στην αποτυχημένη προσπάθεια.Τα λέμε σε καμμιά βόλτα ;-)Γιώργος.
Το οξείδιο του ψευδαργύρου είναι ένα από τα βασικά συστατικά των ελαστικών. Είναι απαραίτητο για τον βουλκανισμό των ελαστικών.
σ´ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμβολή σου, θα αποφύγω τις λεγόμενες μυρωδιές όταν θέλω αντιηλιακό
παλιά το έβαλα στα λάστιχα, αφού τα προστατεύει από το να ξεραίνουν. Ο Μπεν ο μηχανικός μου είπε ότι οι κατασκευαστές αρχίσανε να το βάλουν οι ίδιοι για να κρατάνε τα λάστιχα. «Όταν τα βγάλω, δε βλέπω το χέρι μπροστά τα μάτια, μήν ανησυχείς.»
Εάν αγοράστε λάστιχα που φαίνονται «σκέτα», βάλτε το ταλκ επάνω και αφήστε το για μια-δυο μήνες, για να μπει στη γκόμα.
Σας εύχομαι καλή ποδηλασία και κάθε καλό
Κωνσταντζα μου...από το 2008 είναι η απάντηση του stroumf
Αυτό για το ταλκ πρώτη φορά το ακούω...όπως και για το αντηλιακό.
Αυτά ειναι 10κιλα αντηλιακό θα χρειαστούμε... 5 για το ποδήλατο και 5 για μας αυτό το καλοκαίρι
δεν νομίζω να χρειαστούν τα λάστιχα 5 κιλά...αρκεί να το απορροφούνε μια φορά