Διάβαζα κάτι παλιά θέματα όπου εδώ αντιπρόσωποι δεν θα κάλυπταν ένα ποδήλατο εντός εγγύσης αν δεν ήταν αγορασμένο από τους ίδιους αλλά από το εξωτερικό.
Και θέλω να ρωτήσω, αυτό δεν είναι "παράνομο" ?
Βάσει της ΕΕ όλα τα αντικείμενα δεν καλύπτονται από 2 χρόνια πανευρωπαική εγγύσηση?
Φυσικά και είναι παράνομο και δικαιούμαστε για όλα τα προιόντα 2 χρόνια εγγύηση οπουδήποτε εντος Ευρωπαικής Ένωσης!
Πιο συγκεκριμένα στην σελίδα 9 : http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/en.pdf
Είτε το αγοράσω από Ελλάδα είτε από την Αγγλία, Γερμανία οπουδήποτε εντός ΕΕ ο αντιπρόσωπος της κάθε χώρας έχει την υποχρέωση να με καλύψει! Και χωρίς καμία χρέωση ούτε για εργασία ούτε για ανταλλακτικά!
Θα ήθελα τα σχόλια σας στο συγκεκριμένο θέμα. Σας έχει τύχει κάποια τέτοια περίπτωση?
Άνοιξα το συγκεκριμένο καθώς πλεόν σχεδόν όλοι αγοράζουμε από διαφορά καταστήματα μέσω ίντερνετ και έχει σημασία να ξέρουμε τα δικαιώματα μας.
Φυσικά θα προτιμούσα να αγοράζαμε τα πάντα εντός Ελλάδας, να μένουν τα χρήματα σε ελληνικά χέρια και να πληρώνουμε ελληνικό φόρο, αλλά να μάθουν οι έλληνες έμποροι να έχουν πιο ανταγνιστικές τιμές καθώς πλέον η αγορά έχει ανοίξει και ο καθένας ψάχνει την πιο χαμηλή τιμή!
διάβασες τους όρους της εγγύησης???
και όχι δεν είναι απαραίτητο να ισχύει κάτι τέτοιο
γιατί μπορεί η εταιρεία να έχει μόνο sales point στην εν λόγω χώρα και όχι service point
Οι όροι όλων των προιόντων είναι κοινοί για όλη την ΕΕ στο συγκεκριμένο θέμα . 2 χρόνια για όλη την ΕΕ. Τώρα αν κάποιος παρέχει παραπάνω χρόνια τότε ακόμα καλύτερα για τον καταναλωτή.
Αν δεν παρέχει service τότε δεν είναι υποχρεωμένη να το επισκευάσει η ίδια η αντιπροσωπεία - αλλά να στείλει το προιόν όπου χρειάζεται για service χωρίς έξοδα του πελάτη. (το συγκεκριμένο μου έχει συμβει σε αρκετά προιόντα κι αγορασμένα εκτός Ελλάδας).
Κοιτα εχω καταλαβει πως εδω δεν εχουμε τους ποιο επαγγελματίες στα ποδηλαταδικα μας.
Ως σήμερα μονο ενα παλικάρι (στην λαμία) εχω δεί που κυνηγά τον πελάτη (με την συμπεριφορά του) και για αυτο αν χρειαστώ κάτι πάω και τον ρωτάω αν το διαθέτει και μετα ψάχνομαι παραπερα. Πληροφ. στην αθηνα τα εχω γυρίσει σχεδόν όλα, (πριν πολλα χρονια ενα μαγαζι με ειχε κερδίσει αλλα τωρα εχει γίνει απογοήτευση) κανένας δεν με εξυπηρέτησε οπως θα επρεπε ...πελάτης ειμαι δεν μου κάνει χάρη ,Θεσσαλονίκη σε δυο πήγα και στο ένα ήθελε να με πιάσει τον κ@#ο... )
ετσι συμπεραίνω οτι το καλό after sale το εχεις μόνο οταν γνωρίζεις τον ποδηλατα απο πριν,
Αν δεν προσέξεις-ασχοληθείς πριν την αγορά μετά θα σε πιάσει άνετα τον κ$#ο
οταν λοιπόν δεν κάνει καλα την δουλειά του σε αυτο που πουλάει θέλουμε να την κάνει σε αυτό που αντιπροσωπεύει ?Μπα!
ως αρχη εχω παντα να υποστηρίζω τα τοπικά μαγαζιά(απο ηλεκτρονικά ρουχα μεχρι τσιχλες! ) και απο την στιγμή που δω πως δεν με συμφέρει καθόλου τοτε στρέφομαι εξω .
φιλικά πάνος
Σε εναν σωστο κοσμο ετσι οπως τα λες θα ηταν, απο οπου και να αγορασεις η εγγυηση σου ισχυει κανονικα σε οποιοδηποτε σημειο service που ειναι πιο κοντα σου. Αυτο ομως δεν συμβαινει γιατι δεν συμφαιρει ουτε τον χονδρεομπορο ουτε το καταστημα λιανικης.
ΥΓ Υπαρχουν εταιριες (ασχετεςμε το ποδηλατο) που το εφαρμοζουν αυτο και μαλιστα με παγκοσμια εγγυηση πχ πρωην ΙΒΜ πλεον Lenovo
ασχολούμε με εγγυήσεις εδώ και 10 χρόνια
διάβασες τελικά τους όρους της εγγύησης ή όχι???
αν στους όρους λέει ότι καλύπτεται μόνο στην χώρα αγοράς τότε απλά δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να σου κάνει τπτ δωρεάν
για την Ε.Ε. είναι πολλά που θα έπρεπε να γίνουν και δεν γίνονται πουθενά
το γιατί δεν το γνωρίζω
υπάρχουν πολλών ειδών εγγυήσεις και δεν μπορεί να τους ορίσει κανείς πέραν της εταιρίας
την ibm την πληρώνεις για την εγγύηση της
και δεν το κάνει σε όλα της τα προϊόντα (μπορεί να κάνω και λάθος)
συνήθως στα φορητά υπάρχει world wide warranty
@orck
μιας και αναφέρθικες στην Lenovo
εξείγησε μου αυτό που γράφει μέσα στην εγγύηση
"Η εγγύηση για Μηχανές που έχουν αποκτηθεί σε χώρες της ΕΕ θα έχει ισχύ και εφαρµογή σε όλες τις χώρες της ΕΕ, εφόσον οι Μηχανές έχουν
ανακοινωθεί και καταστεί διαθέσιµες στις εν λόγω χώρες."
intresting
(αυτό το βρήκα σε παλιά εγγύηση ισχύ μέχρι το 2007)
Δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση οτι γραφει σε ενα χαρτι η οποιαδηποτε εταιρια να ειναι πιο ισχυρο απο τους νομους της ΕΕ. Η ΕΕ πλεον θεωρειται σαν ενα και μοναδικο κρατος (και εμεις ειμαστε το πιο τραγικο βλαχο-χωριο της)
Η Lenovo με αυτο που κανει με την παγκοσμια εγγυηση δινει προστιθεμενη αξια στο προιον της, δεν εχει σημασια που το αγορασες, εαν χαλασει θα στο φτιαξουν οπου και να εισαι.
Για την ερωτηση σου θα πρεπει να μιλησεις με την IBM Hellas (εαν εξακολουθει να υφισταται με την ιδια ονομασια), δεν ειμαι εκπροσωπος τους.
ναι το θέμα είναι τι ισχύει τελικά από τα 2????
το χαρτί που αποδέχεσαι στην αγορά του προϊόντος ???
η τον νόμο που όπως τον ορίσατε και είναι μέσα στην ασάφεια
μπορεί κάποιος να μου βρει γραμμένο τον νόμο που λέει για τα 2 χρόνια
γιατί εγώ ήξερα για 3 χρόνια
Εδώ διαφωνώ.
Το κάθε προιόν έχει τους όρους του σύμφωνα με αυτά της εταιρείας που γράφει στην εγγύηση, αλλά πολλές φορές δεν ισχύουν.
Ο νόμος είναι απλός και ξεκάθαρος. Οτιδήποτε εντός ΕΕ έχει 2 χρόνια για όλη την ΕΕ.
Πολλά προιόντα γράφουν ένα χρόνο εντός της χώρας που αγοράστηκε - αυτό δεν είναι νόμιμο, δεν συμβαδίζει με τον κανονισμό της ΕΕ.
Αν τώρα κάποιο αντικείμενο έχει 5 χρόνια από τον κατασκευαστή τότε αυτό είναι ευθύνη της εταιρείας, το κάνει για δίκους της λόγους που συμφέρουν φυσικά τον καταναλωτή αλλά και τον έμπορα γιατί αποτελέι ένα στοιχείο για να αυξήσει και τις πωλήσεις του. Σημαίνει πως το προιόν είναι πιο αξιόπιστο και πιο καλό κατασκευαστικά.
Όμως επειδή κάθε εταιρεία έχει την έδρα στην χώρα της, γι'αυτό έχει τους αντιπροσώπους της ώστε να εξυπηρετεί τον κάθε πελάτη στην κάθε χώρα.
Δηλαδή εγώ αν αγοράσω ένα σπαστό ποδήλατο από την Ελλάδα και το πάρω μαζί μου στο εξωτερικό που θα βρίσκομαι είτε για διακοπες είτε για κάποιους μήνες επειδή μπορεί να σπουδάσω ή θα βρω εργασία τότε αυτομάτως ο εκεί αντιπρόσωπος δεν θα έχει την υποχρέωση να με εξυπηρετήσει??? Μήπως θα πρέπει να το στείλω πίσω στην Ελλάδα??
Όταν κάποιος αντιπροσωπεύει μία εταιρεία σε μία χώρα είναι σαν να είναι η ίδια η εταιρεία στην χώρα. Όπως έχει όλα τα πλεονεκτήματα από τις πωλήσεις (το 10% που κερδίζει στις τιμές και θα μπορούσε να τα πουλάει φθινότερα κι από την ίδια την χώρα του τα προιόντα του, ασχέτως αν δεν το κάνει) έχει και την υποχρέωση να παρέχει την απραίτητη υποστήριξη.
Δηλαδη αν εγω μενω για καποιο λογο λιγο καιρο αγγλια ας πουμε και αγορασω οσο ειμαι εκει ενα ωραιο φουλ σασπενσιον 1800 ευρω με 2 χρονια εγγυηση και μετα απο 5 μηνες φυγω για ελλαδα και το παρω μαζι μου δεν θα ισχυει η εγγυηση του?
Ποια η διαφορα του παραπανω παραδειγματος με το να το παραγγειλω απο αγγλια και να μου ερθει εδω?
Η λογικη λεει πως η εγγυηση πρεπει να ισχυει παντου εκτος και αν λαμβανονται και τα ποδηλατα σαν μεταναστες και πρεπει πρωτα να αποκτησουν ελληνικη η την οποια κρατικη ιθαγενεια χαχαχαχα.
θα μου δώσει κάνεις αυτόν τον νόμο που λέει για τα 2 χρόνια?
Το 2 χρονια τυχαια το ειπα. Φανταζομαι εφοσον υπαρχει εγγυση θα υπαρχει και καποιο χρονικο διαστημα.
αρά δεν ξέρεις καν τι ισχύει απλά λες
τι με βολεύει???
α να έχουν παγκόσμια εγγύηση .....
τέσπα
Στα άρθρα 554 και 555 του Αστικού Κώδικα όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/02 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από την σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά και πέντε ετών για τα ακίνητα.
Οποιοδήποτε σοβαρό ιντερνετικό κατάστημα αν κοιτάξεις σε όλα τα προιόντα του παρέχει 2 χρόνια εγγύηση. Εκτός από περιπτώσεις που ο κατασκευαστής παρέχει επιπλεον (που πλέον είναι πολλοί που το κάνουν αυτό!).
Το θέμα δεν είναι μόνο η 2χρονη εγγύηση αλλά η εφαρμογή της εντός ΕΕ ασχέτως από ποιά χώρα της ΕΕ αγοράστηκε!!
Μα φυσικά έχεις δίκιο.
Το θέμα το ανοίγω για να δούμε όλοι σας καταναλωτές τα δικαιώματα μας και να τα διεκδικούμε και να μήν φοβόμαστε πως δεν θα ισχύει η εγγύηση που ισχυρίζονται οι έλληνες αντιπρόσωποι ώστε να μην αγοράσουμε από το εξωτερικό.
Να ρίξουν τις τιμές τους κι όλοι από αυτούς θα αγοράζουμε...δεν νομίζω πως αρέσει σε κανέναν να τα παραγγέλνει από το εξωτερικό και να περιμένει κτλ κτλ
αυτό τι λέει που έβαλες???
ότι αγοράζω κάτι από έξω και το καλύπτει κάποιος στην Ελλάδα?
ότι ρώτησες απάντησα.
Σου παρέθεσα το άρθρο που δεν το βρήκα εύκολα για τα 2 χρόνια της ελάχιστης εγγύησης. Δεν είμαι δικηγόρος.
Ψάξε λίγο σε άλλα φόρουμ και blogs και θα δεις ότι η εγγύηση είναι πανευρωπαική για όλα τα προιόντα που έχουν αντιπρόσωπο στην κάθε χώρα. Θεωρείται αυτονόητο.
Τώρα αν εσύ αγοράσεις αυτοκίνητο από κάποια ευρωπαική χώρα και το φέρεις Ελλάδα, αν στα 6 χρόνια σου παρουσιάσει κάτι στείλε το πίσω στην χώρα που το αγόρασες να στο επισκευάσουν γιατί ο εδώ αντιπρόσωπος θα στο αρνηθεί...χαχα
Μα είμαστε σοβαροί δηλαδή??
Μήπως είσαι έμπορας και δεν σε συμφέρει όλο αυτό το θέμα?!
http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/en.pdf
"The fact is that a two year
guarantee applies for the sale of
all consumer goods everywhere in
the EU (Directive 1999/44/EC). In
some countries, this may be more, and
some manufacturers also choose to
offer a longer warranty period." (από σελίδα 9)
είδες τώρα μιλάς με δεδομένα
και είσαι σωστός
και δεν παίρνω ποτέ ομές πληροφορίες απο forums
και καλό είναι να μην το κάνεις ούτε εσύ
το τι θεωρείται αυτονόητο και τι όχι θέλει συζήτηση
τώρα έρχεται η κρίσιμη ερώτηση
τα καταστήματα που λένε ότι έχουν αντιπροσωπεία
είναι service center
ή είναι απλοί agents???
που σημαίνει τι???
απλά πουλάνε τα ποδήλατα και κάνουν την διανομή
δεν έχουν ευθύνη στην υποστήριξη του προϊόντος ??
και τα ποδήλατα ανήκουν στα consumers products?
ή μόνο οι ηλεκτρικές συσκευές
βλέπεις πως και πάλι δεν έχεις την απόλυτη νομοθεσία
γιατί στο link Μιλάει για μηχανές του καφέ και πλυντήρια
όχι για ποδήλατα και αυτοκίνητα
όχι δεν εμπορεύομαι ποδήλατα
αλλά εμπορεύομαι Pc σήμερα παρέδωσα pc Που δεν αγοράστηκε από μένα και το κάλυψα βάση της εγγύησης που είχε (βόλεψε)
το ίδιο κάνω και με laptops
είναι πολύ δύσκολο να βρεις τι πραγματικά παίζεται και ο άλλος είναι πραγματικά υποχρεωμένος να το καλύψει
σίγουρα υπάρχουν και τα λαμόγια
αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλλοι έτσι
τώρα θα σου πω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τι παίζει
τα καταστήματα ποδηλάτης στην θεσ/νικη φέρνουν bianchi
είναι sales point
την εγγύηση την καλύπτει η κυκλοποδηλατική που είναι ο εισαγωγέας
βέβαια αν το πάρεις από κάποιο κατάστημα ποδηλάτης
θα σε καλύψει
αν το πάρεις από αλλού δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει
παρότι είναι η κεντρική διάθεση της εν λόγω μάρκας
οπότε και μένα όταν μου φέρνουν sony vaio που αγοράστηκε από μένα καλύπτω την εγγύηση όχι γιατί είμαι υποχρεωμένος αλλά εξυπηρέτηση το πρόβλημα δημιουργείται όταν το Laptop έχει κάποια χρέωση και μετά βρίσκομαι πλεγμένος χωρίς ουσιαστικό όφελος
και γίνομε κακός
και ουσιαστικά δεν καλύπτω καμία εγγύηση από laptop
:D
Ισχύει αυτό που λες για την εγγύηση εντός Ε.Ε.
http://www.podilates.gr/node/6634#comment-69937
τα ποδήλατα ανοίκουν ή όχι στα consumer Products??
θα μου βρει κανένας κάτι πιο συγκεκριμένο
το άρθρο που αναφέρθηκε πιο πάνω δεν ξέρω αν περιλαμβάνει τα ποδήλατα
οπότε πριν τους ρίξετε όλους στην πυρά ας βρούμε τι ισχύει πραγματικά
Διάβασα κι εγώ τους νόμους από πάνω και τον αγγλικό και τον ελληνικό και δεν βρίσκω κάποιον λόγο να μην έχουν εφαρμογή στα ποδήλατα και ό,τι έχει σχέση με ποδήλατα!
Μα βρε παιδιά εδώ φίλος μου πήγε και έφερε Jeep από Γερμανία και κανονικά του καλύψε η ελληνική αντιπροσωπεία ένα πρόβλημα που του παρουσιάστικε στην μηχανή (εντός εγγύησης - δεν πλήρωσε ούτε ευρώ!)
ναι και αν είχε υβριδικό που στην γερμάνια δίνει 8 χρόνια
εδώ το δίνουν 1 χρόνο ή 3 χρόνια
το να λέμε κάτι στηριζόμενοι σε παραδείγματα μόνο
τα πάντα είναι καταναλωτικά αγαθά αλλά χωρίζονται σε κατηγορίες
π.χ. άλλο τα οικιακά σκεύη
και άλλο τα μέσα μεταφοράς
θέλω να πιστεύω δλδ
μπορεί βέβαια να καλύπτει και τα ποδήλατα
αλλά δεν είναι ξεκάθαρο τίποτα
:D