Καλησπέρα σε όλους!!!
Είμαι νέο μέλος του forum και νέος ποδηλάτης αν και έίχα και μικρός ένα ποδηλατάκι αλλά πάνε 10 χρόνια που το άφησα (πως περνά ο καιρός...).
Το ποδήλατό μου το πήρα στις 13/5/08 και είναι ένα υπέροχο κόκκινο Giant.
Από την πρώτη μέρα δοκιμάζοντας τις ταχύτητες διαπίστωσα πως σε ορισμένες ακούγεται
θόρυβος ένα γκραν-γκραν το οποίο δεν ξέρω που οφείλεται και η απόδοση πέφτει.
Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται πχ όταν έχω τον 2 δίσκο και επιλογή της 6ης ή 7ης ταχύτητας.Συμβαίνει και στον 1ο δίσκο αλλά δεν θυμάμαι σε ποιες ταχύτητες (μάλλον στις ίδιες).
Υποψιάζομαι πως είναι θέμα ρύθμισης των γραναζιών.
Εσείς τι λέτε?
Πως μπορώ να σιγουρευτώ τι φταίει?Εμπόδια στα γρανάζια δεν υπάρχουν το κοίταξα ήδη.
Αν τελικά είναι θέμα ρύθμισης τι πρέπει να κάνω?
Το ποδήλατο έχει όλα τα χαρτιά του και τις εγγυήσεις του.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Min kaneis apolitos TIPOTA. Opos einai na to pas piso. Ontas sxetika asxetos iparxei megali pithanotita na to xalaseis akoma perissotero kai auto na fanei me apotelesma na min se kaliphei h egguisi, etsi na na exeis isixo to kefali soy balto sto amaksaki kai pali piso.
kai ego ayto lew
theoritika exoun malakosei ta ntizokalodia kai theloun rythmisma :D
to opio einai ypoxreomeneos na sto kanei
to exeis ksanapaei gia service?
Άκου μία συμβουλή.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ.
ΔΗΛΑΔΗ έχουμε τριπλό δισκοβραχίονα μπροστά έτσι
Ο μεγάλος δίσκος(1)
Ο μεσαίος δίσκος(2)
Ο μικρός δίσκος(3)
Πίσω έχουμε ας πούμε 7 γρανάζια.
το μεγαλύτερο (1)
το μικρότερο(7)
ΟΤΑΝ λοιπόν έχεις τον μικρό δίσκο(3) μπροστα δεν μπορείς να βάζεις την αλυσίδα στα τρία μικρότερα γρανάζια πίσω(5,6,7)γιατί αν το κάνεις θα διαπιστώσεις ότι η αλυσίδα σου δεν διατηρεί μία ευθεία διαδρομή αλλά κλίνει πάρα πολλή απο ευθεία τείνει να εκτροχιαστεί ή αλλιώς την πίεζουμε πολλή,την φέρνουμε στα όρια της γί'αυτό μειωμένη απόδοση,θόρυβος καταπόνηση των κέντρων κτλ.
Αν βάλεις τον μεγάλο δίσκο (1) δεν θα μπορείς να βάζεις τα γρανάζια(1,2,3)πίσω γιατί πάλι η αλυσιδα θα τροχοδρομεί στραβά.
ΛΕΝΕ ότι παιρνουμε ποδήλατο27ταχυτήτων μα στην πραγματικότητα δεν είναι όλοι οι συνδυασμοί λειτουργικοί.
Για το ότι θα πρέπει πιθάνως να το πας να το δεί ο πωλητής ναι,αρκεί ο πωλητής να είναι και μάστορας γιατί αλλιώς άλλα λόγια να αγαπιομαστε.
Αυτό το διάβασα και στις οδηγίες αλλά επειδή έμεινα στο οτι έχει 21 ταχύτητες θεώρησα πως δεν βρίσκει εφαρμογή στο δικό μου.
Μάλλον έχεις δίκιο άρα το ποδήλατο έχει 16 ταχύτητες
4 για τον μεγάλο δίσκο,4 για τον μικρό και 8 για τον μεσαίο.
:-)
Σωστά?
Δεν το έχω πάει για service ως τώρα.Γενικά είμαι ευχαριστημένος με το ποδήλατο
αλλά απορούσα για τον θόρυβο αυτό και την απώλεια ισχύος.
παρόλα αυτά να το πας να το δούνε γιατί είναι πολύ πιθανό να θέλει ρύθμιση όλο το σύστημα των αλλαγών μετά τα πρώτα χιλιόμετρα...
στο πόστ του airpeace, να πω πως οι σχέσεις των δοντιών των γραναζιών (αυτές που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν) υπάρχουν και δεύτερη φορά . Δηλαδή αν δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον μικρό δίσκο εμπρός (τ 24) με το μικρότερο γρανάζι πίσω (τ12) ήτοι 2:1, μπορούμε να βάλουμε τον τρίτο εμπρός (τ32) με το πέμπτο πίσω (τ16) πετυχαίνοντας την ίδια σχέση μετάδοσης.
Τα μεγέθη γραναζιών που ανέφερα είναι αυθαίρετα και διαφέρουν από ποδήλατο σε ποδήλατο, αλλά το νόημα είναι αυτό.
to proto service einai dorean kai ypoxreotiko :D
einai ta prota rythmismata pou einai fysiologika
peran afton afta pou eipan ta paidia gia tin sosti xrisi ton taxytiton einai kai ayta sosta :D
se antithesi me ton stroumf ego symfonw otan kapios leei kati sosto :P
... σε αντίθεση με άλλους, θεωρώ ότι δεν πρέπει να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια , και να γίνομαι κουραστικός. Τα παλιότερα πόστ υπάρχουν στο φόρουμ. Όποιος ενδιαφέρεται να βρεί απάντηση στα (συνήθως συνήθη) ερωτήματά του, δεν έχει παρά να κάνει ένα ψάξιμο! Δεν οφελεί να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια. Εκτός αν γράφουμε απλά για να βλέπουμε το όνομά μας στην οθόνη.