Υποθέτω ότι θέλεις να έχει την ευκολία αφαίρεσης των τροχών σε περίπτωση φουίτ (σκασμένη σαμπρέλα) ή όταν θέλεις να το "χωρέσεις κάπου που δεν χωράει με τους δύο τροχούς.
- λύση 1 = αλλαγή αξόνων στο κέντρο των τροχών και αγορά QR. ΑΝ βρεις...
- λύση 2 = αλλαγή όλου του κέντρου κάθε τροχού και ξαναπλέξιμο του τροχού (ίσως χρειαστείς και νέες ακτίνες....)
- λύση 3 = αγορά νέων τροχών που έχουν ήδη QR (... το ξέρω.. τώρα σε φώτισα...)
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, αγοράζεις από το ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ ένα 15αρι κλειδί γερμανικό (κανα 2ευρω - 3 ευρω) και το ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ
πίσω είναι επικίνδυνο να στραβώσουν τα ψαλίδια
ή να ανοίξει και να φας τα μούτρα σου
βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο
εξαρτάτε το ποδήλατο
αλλά για να λες 15ετίας λίγο δύσκολα να μην είναι έτσι όπως τα λέω
Είναι μια πολύ εύκολη και φθηνή μετατροπή. Αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να το κάνεις μόνος σου.
Βγάλε τον τροχό και λύσε προσεκτικά τον άξονα από το κέντρο. Προσοχή μην σου πέσουν και χαθούν οι μπίλιες των ρουλεμάν.
Πάρε τον άξονα ως δείγμα, πήγαινε στον ποδηλατά σου και πες του ότι θέλεις να αντικαταστήσεις αυτόν τον άξονα με κοίλο και "μπλοκάζ" (το quick release στην ποδηλατική αργκό - έλιωσα στα γέλια όταν το πρωτάκουσα). Λογικά δε θα σου κοστίσει παραπάνω από 10€ ανά τροχό.
Πας σπίτι και συναρμολογείς. Εδώ είναι λίγο περίεργο το θέμα γιατί θα πρέπει να σφίξεις κατάλληλα το νέο άξονα πάνω στο κέντρο ώστε να μην φρενάρει ο τροχός, αλλά να μην έχει και μπόσικα. Πειραματίσου λίγο και θα τη βγάλεις την άκρη. Αααα και πρόσεξε να βάλεις τις μπίλιες των ρουλεμάν με αρκετό γρασάκι (βοηθάει επίσης στο να συγκρατηθούν στη θέση τους μέχρι την συναρμολόγηση).
Τώρα αν σου ακούγονται βουνό τα παραπάνω, πήγαινε σε ένα μάστορα να το κάνει. Δε θα δυσκολευτεί.
πίσω είναι επικίνδυνο να στραβώσουν τα ψαλίδια
ή να ανοίξει και να φας τα μούτρα σου
βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο
εξαρτάτε το ποδήλατο
αλλά για να λες 15ετίας λίγο δύσκολα να μην είναι έτσι όπως τα λέω
Πετρο εισαι σιγουρος για αυτο που λες; Το QR εχει εξωτερικα κανονικο αξονα, ο αξονας ειναι που πιανει πανω στο ψαλιδι. Το QR απλα σφιγγει, δεν δεχεται πιεσεις πουθενα.
Φιλοι ο Ναυαρχος ανεφερε ολη την διαδικασια πολυ σωστα!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
ΣΑΦΩΣ και οι αξονες με QR "σφίγγουν" οπως και οι συμβατικοί!!και το αποτελεσμα ΔΕΝ θα εχει προβληματα κυλισης.
ΟΜΩΣ επαναλαμβανω υπαρχει περιπτωση να μην καλύπτονται 100% τα ρουλμαν...ακόμα και να φαινονται και με γυμνο ματι οι μπιλιες!!! ΑΥΤΟ ακριβως εγινε στο ΙΝΤΕΛΛ ΒΟΟΜΑΧ ΜΟΝΤ2000 που εχω και η εργασια εγινε σε καλό ποδηλαταδικο (κανονικα επρεπε να αλλαχθει ολο το κέντρο).
ΔΕΝ χανεις τιποτα να δοκιμασεις ακόμα και με τις ζαντες ανα χειρας για να αγορασεις αυτα που θα ταιριαξουν καλυτερα.
πίσω είναι επικίνδυνο να στραβώσουν τα ψαλίδια
ή να ανοίξει και να φας τα μούτρα σου
βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο
εξαρτάτε το ποδήλατο
αλλά για να λες 15ετίας λίγο δύσκολα να μην είναι έτσι όπως τα λέω
Πετρο εισαι σιγουρος για αυτο που λες; Το QR εχει εξωτερικα κανονικο αξονα, ο αξονας ειναι που πιανει πανω στο ψαλιδι. Το QR απλα σφιγγει, δεν δεχεται πιεσεις πουθενα.
βασικά είπα βλακεία
δεν στραβώνει τα ψαλίδια αλλά το μλοκάζ
ουσιαστικά εξαρτάτε τον σκελετό το πρόβλημα είναι σε αυτά με δίχαλο (για αυτό είπα ότι εξαρτάτε τον σκελετό)
υπάρχει κίνδυνος και για να ανοίξει και για να στρίψει το μπλοκάζ
και αυτό γιατί το μπλοκάζ δεν σφίγει με την δύναμη που έχει το παξιμάδι
με συνέπεια να μην μένει σταθερό
οι παλιοί κουρσάδες θα θυμούνται πως τα παλιά σιδερένια είχαν κάτι βίδες για μην έχουν τέτοιου είδες προβλήματα
ο strouf Που είναι κολόγερος θα σας πει σχετικά
Η διαδικασία του Ναύαρχου ισχύει για τους περισσότερους παλαιότερους τροχούς.
Η σωστή ρύθμιση του κέντρου απαιτεί κωνόκλειδα ( ειδικά λεπτά κλειδιά πού μπορούν να σφίγκουν ταυτόχρονα τον κώνο και την κόντρα του...)
Με το χέρι μπορέι να γίνει αλλά πιθανόν να ξεσφίγγει/απορυθμίζεται όποτε βγάζεις την ρόδα και όχι μόνο.
Ο πλάννετ λέει..
"υπάρχει κίνδυνος και για να ανοίξει και για να στρίψει το μπλοκάζ
και αυτό γιατί το μπλοκάζ δεν σφίγει με την δύναμη που έχει το παξιμάδι
με συνέπεια να μην μένει σταθερό"
Αυτό είναι σωστό...κάπως έτσι είναι στην πράξη τα πράγματα...
Αν ο σκελετός δέν έχει κάθετα ντοπάουτ πού καθορίζουν την θέση του άξονα αλλά έχει ντοπάουτ πού επιτρέπουν στον άξονα του τροχού να κινείται μπρός πίσω,( κλασσικός τρόπος τεντώματος της αλυσίδας σε παλιώτερους σκελετούς πού μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και χωρίς ταχύτητες, τεντωτήρα αλυσίδας)
τότε καλυτερα να παραμέινουμε στα παξιμάδια, πού όπως ήδη αναφέρθηκε, σφίγγουν πολύ δυνατότερα από το κουικ ριλίζ και ακινητοποιούν τον τροχό στή θέση πού πρέπει..Μία δυνατή πεταλιά βάζει τόση παραπάνω δύναμη στήν πλευρά της αλυσίδας, ώστε να μπορεί να ξεσύρει το κουίκ ριλίζ, εφόσον το επιτρέπουν τα ντροπ άουτ.
Ενα κλειδάκι μαζί σου για να μπορείς να λύσεις τα παξιμάδια όταν χρειαστεί έιναι η καλλύτερη λύση.
σας ευχαριστώ όλους, λίγο πολύπλοκο το βλέπω το θέμα,
οπότε 2 περιπτώσεις βλέπω:
ή θα το πάω σε ποδηλατά και βλέπουμε (μιας και μιλάμε για ποδήλατο του 95)
ή θα το αφήσω όπως είναι και θα κουβαλάω το κλειδάκι μαζί μου...
παιδια καλησπερα,χωρις να θελω να κανω διαφημιση(αν το κανω συγγνωμη) εγω στο μοναστηρακι στο πρωτο μαγαζι στην γωνια στον γαβριηλ τα εβαλα περισυ σε παλιο city,με την εγκατασταση εδωσα και για τα δυο(μπρος-πισω)15€και δεν μου εβγαλε καποιο προβλημα.
Ήθελα να αγοράσω το Ideal City Life και να του βάλω quick release στην μπροστινή ρόδα για να το βάζω σε μικρό ασανσέρ και στο αυτοκίνητο. Υπάρχει περίπτωση να μην δέχεται quick release o συγκεκριμένος τροχός???
Ήθελα να αγοράσω το Ideal City Life και να του βάλω quick release στην μπροστινή ρόδα για να το βάζω σε μικρό ασανσέρ και στο αυτοκίνητο. Υπάρχει περίπτωση να μην δέχεται quick release o συγκεκριμένος τροχός???
Λογικά δε θα έχεις πρόβλημα. Ρώτα όμως για σίγουρα.
μόνο μπροστά να το κάνεις
στο αν γίνεται εξαρτάτε αν βρεις άξονα
:D
Υποθέτω ότι θέλεις να έχει την ευκολία αφαίρεσης των τροχών σε περίπτωση φουίτ (σκασμένη σαμπρέλα) ή όταν θέλεις να το "χωρέσεις κάπου που δεν χωράει με τους δύο τροχούς.
- λύση 1 = αλλαγή αξόνων στο κέντρο των τροχών και αγορά QR. ΑΝ βρεις...
- λύση 2 = αλλαγή όλου του κέντρου κάθε τροχού και ξαναπλέξιμο του τροχού (ίσως χρειαστείς και νέες ακτίνες....)
- λύση 3 = αγορά νέων τροχών που έχουν ήδη QR (... το ξέρω.. τώρα σε φώτισα...)
- ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, αγοράζεις από το ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ ένα 15αρι κλειδί γερμανικό (κανα 2ευρω - 3 ευρω) και το ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ
πίσω δεν μπορεί να γίνει;;
έχει να κάνει με τον πίσω άξονα-κασέτα;
πίσω είναι επικίνδυνο να στραβώσουν τα ψαλίδια
ή να ανοίξει και να φας τα μούτρα σου
βέβαια αυτό δεν είναι απόλυτο
εξαρτάτε το ποδήλατο
αλλά για να λες 15ετίας λίγο δύσκολα να μην είναι έτσι όπως τα λέω
Είναι μια πολύ εύκολη και φθηνή μετατροπή. Αν πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να το κάνεις μόνος σου.
Βγάλε τον τροχό και λύσε προσεκτικά τον άξονα από το κέντρο. Προσοχή μην σου πέσουν και χαθούν οι μπίλιες των ρουλεμάν.
Πάρε τον άξονα ως δείγμα, πήγαινε στον ποδηλατά σου και πες του ότι θέλεις να αντικαταστήσεις αυτόν τον άξονα με κοίλο και "μπλοκάζ" (το quick release στην ποδηλατική αργκό - έλιωσα στα γέλια όταν το πρωτάκουσα). Λογικά δε θα σου κοστίσει παραπάνω από 10€ ανά τροχό.
Πας σπίτι και συναρμολογείς. Εδώ είναι λίγο περίεργο το θέμα γιατί θα πρέπει να σφίξεις κατάλληλα το νέο άξονα πάνω στο κέντρο ώστε να μην φρενάρει ο τροχός, αλλά να μην έχει και μπόσικα. Πειραματίσου λίγο και θα τη βγάλεις την άκρη. Αααα και πρόσεξε να βάλεις τις μπίλιες των ρουλεμάν με αρκετό γρασάκι (βοηθάει επίσης στο να συγκρατηθούν στη θέση τους μέχρι την συναρμολόγηση).
Τώρα αν σου ακούγονται βουνό τα παραπάνω, πήγαινε σε ένα μάστορα να το κάνει. Δε θα δυσκολευτεί.
Πετρο εισαι σιγουρος για αυτο που λες; Το QR εχει εξωτερικα κανονικο αξονα, ο αξονας ειναι που πιανει πανω στο ψαλιδι. Το QR απλα σφιγγει, δεν δεχεται πιεσεις πουθενα.
πέφτεις και εσύ στην "παγίδα"
Αφού τα ξέρει όλα... ΜΙΛΑΜΕ ΟΛΑ....!!!!
Φιλοι ο Ναυαρχος ανεφερε ολη την διαδικασια πολυ σωστα!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
ΣΑΦΩΣ και οι αξονες με QR "σφίγγουν" οπως και οι συμβατικοί!!και το αποτελεσμα ΔΕΝ θα εχει προβληματα κυλισης.
ΟΜΩΣ επαναλαμβανω υπαρχει περιπτωση να μην καλύπτονται 100% τα ρουλμαν...ακόμα και να φαινονται και με γυμνο ματι οι μπιλιες!!! ΑΥΤΟ ακριβως εγινε στο ΙΝΤΕΛΛ ΒΟΟΜΑΧ ΜΟΝΤ2000 που εχω και η εργασια εγινε σε καλό ποδηλαταδικο (κανονικα επρεπε να αλλαχθει ολο το κέντρο).
ΔΕΝ χανεις τιποτα να δοκιμασεις ακόμα και με τις ζαντες ανα χειρας για να αγορασεις αυτα που θα ταιριαξουν καλυτερα.
Σιγά μη στραβώσουνε τα βάρδουλα !!
Αυτό να λέγεται ! Μια που σε βρήκα,τι είπαμε γίνεται το λεμόνι όταν το ψήνεις;
βασικά είπα βλακεία
δεν στραβώνει τα ψαλίδια αλλά το μλοκάζ
ουσιαστικά εξαρτάτε τον σκελετό το πρόβλημα είναι σε αυτά με δίχαλο (για αυτό είπα ότι εξαρτάτε τον σκελετό)
υπάρχει κίνδυνος και για να ανοίξει και για να στρίψει το μπλοκάζ
και αυτό γιατί το μπλοκάζ δεν σφίγει με την δύναμη που έχει το παξιμάδι
με συνέπεια να μην μένει σταθερό
οι παλιοί κουρσάδες θα θυμούνται πως τα παλιά σιδερένια είχαν κάτι βίδες για μην έχουν τέτοιου είδες προβλήματα
ο strouf Που είναι κολόγερος θα σας πει σχετικά
Η διαδικασία του Ναύαρχου ισχύει για τους περισσότερους παλαιότερους τροχούς.
Η σωστή ρύθμιση του κέντρου απαιτεί κωνόκλειδα ( ειδικά λεπτά κλειδιά πού μπορούν να σφίγκουν ταυτόχρονα τον κώνο και την κόντρα του...)
Με το χέρι μπορέι να γίνει αλλά πιθανόν να ξεσφίγγει/απορυθμίζεται όποτε βγάζεις την ρόδα και όχι μόνο.
Ο πλάννετ λέει..
"υπάρχει κίνδυνος και για να ανοίξει και για να στρίψει το μπλοκάζ
και αυτό γιατί το μπλοκάζ δεν σφίγει με την δύναμη που έχει το παξιμάδι
με συνέπεια να μην μένει σταθερό"
Αυτό είναι σωστό...κάπως έτσι είναι στην πράξη τα πράγματα...
Αν ο σκελετός δέν έχει κάθετα ντοπάουτ πού καθορίζουν την θέση του άξονα αλλά έχει ντοπάουτ πού επιτρέπουν στον άξονα του τροχού να κινείται μπρός πίσω,( κλασσικός τρόπος τεντώματος της αλυσίδας σε παλιώτερους σκελετούς πού μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και χωρίς ταχύτητες, τεντωτήρα αλυσίδας)
τότε καλυτερα να παραμέινουμε στα παξιμάδια, πού όπως ήδη αναφέρθηκε, σφίγγουν πολύ δυνατότερα από το κουικ ριλίζ και ακινητοποιούν τον τροχό στή θέση πού πρέπει..Μία δυνατή πεταλιά βάζει τόση παραπάνω δύναμη στήν πλευρά της αλυσίδας, ώστε να μπορεί να ξεσύρει το κουίκ ριλίζ, εφόσον το επιτρέπουν τα ντροπ άουτ.
Ενα κλειδάκι μαζί σου για να μπορείς να λύσεις τα παξιμάδια όταν χρειαστεί έιναι η καλλύτερη λύση.
σοτάρουμε το κρεμμυδάκι
ψιλοκόβουμε τον μαϊντανό
σας ευχαριστώ όλους, λίγο πολύπλοκο το βλέπω το θέμα,
οπότε 2 περιπτώσεις βλέπω:
ή θα το πάω σε ποδηλατά και βλέπουμε (μιας και μιλάμε για ποδήλατο του 95)
ή θα το αφήσω όπως είναι και θα κουβαλάω το κλειδάκι μαζί μου...
παιδια καλησπερα,χωρις να θελω να κανω διαφημιση(αν το κανω συγγνωμη) εγω στο μοναστηρακι στο πρωτο μαγαζι στην γωνια στον γαβριηλ τα εβαλα περισυ σε παλιο city,με την εγκατασταση εδωσα και για τα δυο(μπρος-πισω)15€και δεν μου εβγαλε καποιο προβλημα.
Ήθελα να αγοράσω το Ideal City Life και να του βάλω quick release στην μπροστινή ρόδα για να το βάζω σε μικρό ασανσέρ και στο αυτοκίνητο. Υπάρχει περίπτωση να μην δέχεται quick release o συγκεκριμένος τροχός???
αν έχει μικρό άξονα ναι
αλλά αυτό θα πρέπει να ρωτήσεις από εκεί που το αγοράζεις
:D