ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΕ ΗΣΑΠ, ΤΡΑΜ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ(!!!)
Σχετικά με τις τεχνικές δυσκολίες μεταφοράς ποδηλάτου σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, βγάλαμε κάποιες φωτογραφίες που αποδεικνύουν πως δεν ισχύουν. Επίσης μπορείτε να δείτε κάποιες χρήσιμες οδηγίες στήριξης.
Στα τραίνα του ΗΣΑΠ μπορείτε να στηρίξετε το ποδήλατό σας στο σωλήνα με το χταπόδι που κουβαλάτε στη σχάρα κάπως έτσι. Το ποδήλατο μένει σταθερό και μπορείτε να κάτσετε σε κάποιο κοντινό κάθισμα.
Στηρίζονται με χταπόδι ακόμα και στα βαγόνια με μία κολώνα
Στο ΤΡΑΜ μπορείτε να στηρίζετε το ποδήλατό σας στον πίσω τοίχο. Δυστυχώς έχει μόνο ένα μικρό χερούλι, άν θέλετε να το πιάσετε με χταπόδι. Προσοχή, όμως, γιατί η πόρτα είναι πολύ κοντά στη γωνία και καλό είναι να στέκεστε μποστά από το ποδήλατό σας ώστε οι εισερχόμενοι επιβάτες να μήν κουτουλάνε πάνω του.
Ένας λίγο πιο χαλαρός τρόπος στήριξης. Do not try this at home. (Εμείς το κάναμε αυτό στις 4:00 το πρωί, όταν το ΤΡΑΜ ήταν άδειο)
Στο μετρό τα βαγόνια είναι περίπου τα ίδια με του ΗΣΑΠ. Έχουν κενές τις τελευταίες θέσεις στο τελευταίο βαγόνι και υπάρχουν χερούλια στήριξης. Γνωστά μέντιουμ και επιφανείς αστρολόγοι εξετάζουν τους λόγους απαγόρευσης...
Επίσης τα τραίνα για αεροδρόμιο είναι εφοδιασμένα με ειδικές θέσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες στις οποίες άνετα μπορεί να μεταφερθεί ποδήλατο (εννοείται με προτεραιότητα πάντοτε στον ανάπηρο). Άν θέλετε να μάθετε πώς καταφέραμε να βάλουμε ποδήλατο στο ΜΕΤΡΟ, επικοινωνήστε μαζί μας. Θέλει λίγο φαντασία και τόλμη...
Για περισσότερες φωτογραφίες από ποδήλατα στο Μετρο
Ποδηλατα στο Μετρο
Αυτοκόλητα στους σταθμούς του Μετρό
Κι άλλα αυτοκόλητα στους σταθμούς του Μετρό
Για περισσότερες φωτογραφίες από ποδήλατα στα Ευρωπαικά τραίνα και Λεωφορεία
Ποδηλατα στα Ευρωπαικά τραίνα
Αλήθεια, πως το καταφέρατε αυτό ρε παιδιά???
bIkeRs dOooO yOuR reVolOUtion
nai eeeeeeeee gia peste mou thn fantasia sas na prosteso kai thn trela mou kai tha sas pw to apotelesma me to pou to dokimaso!!!!!!!!11xa xa.
PESTE MOU KAI EMENA PWS TO KATAFERATE AUTO....NA TO DOKIMASW KAI EGW...GIA NA SAS PW EMPEIRIES....XD
έχει να κάνει με τον τρόπο που θα χειριστεις την κατάσταση όταν σου κάνουν παρατήρηση..
διεκδικείς το δίκιό σου με όμορφο τρόπο!. είναι η καλύτερη τακτική .
όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη, απλά παίρνεις άδεια από τον προυστάμενο αν σε αφήνει να μπεις στο βαγόνι.
στις καθημερινές, απλά περιμένεις μέχρι να έρθει ένα βαγόνι που δεν θα έχει τόσο κόσμο.. (θα χάσεις 1-2) συμβαίνει και τις μέρες που έχει κίνηση,να πετύχεις άδειο βαγόνι(όλοι μαζεύονται στα μεσαία) απλά πλησιάζοντας προς το κέντρο νιώθεις όλο και πιο άβολα..
σε καμία πάντως περίπτωση, δεν χρειάζεται να τα βάζετε με τους υπαλλήλους, τη δουλειά τους κάνουν, αν και μερικές φορές το παρακάνουν λίγο με άσκοπες και άστοχες παρατηρήσεις , του στυλ.. νέαρέ το ποδήλατο!!! δεν επιτρέπεται τέτοια ώρα!! ..με τα βαγόνια σχεδόν άδεια..
ΠΗΡΑ ΣΠΑΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ Η ΤΟΥ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΑ
ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΓΟΝΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΜΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
Στατιστικά αν θες να πας με ποδήλατο στην δουλειά και να μπεις σε μετρό παιδιά πως θα μπεις που δεν χωράς ούτε να σταθείς ? Ίσως έπρεπε να υπάρχει ένα βαγόνι μονό για αυτό.
Δεν γίνεται να βάλουν έξτρα βαγόνι γιατί δεν θα χωράει στις αποβάθρες. Αν πάλι βάλουν ένα βαγόνι για ποδήλατα καταργώντας τις θέσεις πεζών, θα σαρδελοποιόντουσαν οι πεζοί στα άλλα βαγόνια για χάρη 2-3 ποδηλάτων σε άδιο βαγόνι.. Ισως μια λύση να ήταν το να βγάλουν καθίσματα από το τελευταίο βαγόνι ώστε να χωράει πιο πολλούς όρθιους και να έχει και πιο πολύ χώρο για μεγάλες αποσκευές, ποδήλατα κλπ. Οταν όμως δεν είναι ώρες αιχμής, θα υποχρεώνονται τότε οι επιβάτες να ταξιδέψουν όρθιοι.
Ναι αυτό εννοούσα γνωρίζω ότι στις αποβάθρες δεν χωράει άλλο βαγόνι ίσως αν πάλευαν ποιο πολύ ποδηλάτες να μπουν στο μετρό κάτι γινόταν γατί όντος για 2-3 ποδήλατα δεν νομίζω να κάνουν κάτι.
.................
1. Επιτρέπεται η μεταφορά ενός μόνο ποδηλάτου ανά επιβάτη.
2. Ο μέγιστος αριθμός ποδηλάτων ανά συρμό είναι δύο.
3. Οταν μετακινούμαστε μέσα στο σταθμό χρησιμοποιούμε τους ανελκυστήρες ή τις σταθερές σκάλες. Δεν χρησιμοποιούμε τις κυλιόμενες κλίμακες. Εάν επιλέξουμε τις σκάλες κουβαλάμε το ποδήλατο στον ώμο μας. Δεν το κυλάμε διότι είναι εύκολο να χαθεί ο έλεγχος εξαιτίας της απότομης κλίσης.
4. Δεν επιτρέπεται να κάνουμε ποδήλατο εντός του συρμού, στις αποβάθρες και τους λοιπούς χώρους του σταθμού.
5. Χρησιμοποιούμε μόνο το τελευταίο βαγόνι του συρμού. Στεκόμαστε με τέτοιο τρόπο, ώστε το ποδήλατο να μην εμποδίζει την κίνηση των επιβατών. Μπαίνουμε στο βαγόνι από την τελευταία πόρτα, αφού πρώτα εξέλθουν οι επιβάτες από αυτό.
6. Εντός του συρμού δεν τοποθετούμε το ποδήλατο σε σημεία που εμποδίζουν την κίνηση των επιβατών, όπως στους διαδρόμους ή τις πόρτες. Αν ο μόνος διαθέσιμος χώρος είναι κοντά στην πόρτα, αυτό σημαίνει ότι το βαγόνι είναι γεμάτο και καλύτερα να περιμένουμε τον επόμενο συρμό.
7. Στεκόμαστε δίπλα στο ποδήλατό μας και βεβαιωνόμαστε ότι δεν εξέχουν αιχμηρές ή βρόμικες άκρες που μπορεί να τραυματίσουν ή να λερώσουν τους υπόλοιπους επιβάτες.
8. Οι επιβάτες με ποδήλατα είμαστε οι ίδιοι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των ποδηλάτων μας και τα αντικείμενα πάνω σε αυτά. Το Μετρό της Αθήνας δεν είναι υπεύθυνο για οποιαδήποτε ζημιά ή απώλεια ποδηλάτου και δεν μπορεί να δεχτεί οποιαδήποτε είδους υπαιτιότητα για οποιαδήποτε ζημιά που μπορεί να προκληθεί από τη μεταφορά του ποδηλάτου σε τρίτα μέρη.
9. Η πρόσβαση των ποδηλάτων στο μετρό μπορεί να απαγορευτεί κατά την κρίση των υπευθύνων του σταθμού για λόγους όπως: μεγάλη κίνηση επιβατικού κοινού, διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος ή άλλα περιστατικά που μπορεί να κριθεί ότι ίσως θέτουν σε κίνδυνο το επιβατικό κοινό.
10. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και συγκεκριμένα υποχρεωτικής εκκένωσης του συρμού εντός της σήραγγας, ο επιβάτης που ταξιδεύει με ποδήλατο, υποχρεούται να το εγκαταλείψει στο βαγόνι, να αποχωρήσει πεζός και να ακολουθήσει τις οδηγίες του προσωπικού.».