Επιλογή ποδηλάτου για αρχάριο. Ideal, KTM, KONA, Mongoose ή Cross???

105 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Arxarios
Απών/απούσα

Χαταρχάς οφείλω να χαιρετίσω την κοινότητα του podilates.gr καθώς είναι το πρώτο θέμα που ανοίγω.

Μπαίνοντας στο κυρίως θέμα, όπως εύκολα καταλαβαίνετε από το username μου είμαι ένας αρχάριος ποδηλάτης που ασχολούμαι με το σχεδόν 20ετίας mountain ποδήλατο του μόνο όταν παω στο εξοχικό μου. Ωστόσο θα ήθελα να ασχοληθώ πιο θερμά με το ποδήλατο και στην Αθήνα, καθώς βλέπω το ποδήλατο να αποκτά προνόμια και κοινό που δεν τα είχε πριν από μερικά χρόνια, σε συνδυασμό με πολύ ευχάριστες ποδηλατικές εμπειρίες στο εξωτερικό.

Πιστεύω πως θα το χρησιμοποιώ σε ποσοστό 80/20 άσφαλτο/χώμα, για ψυχαγωγία αρχικά αλλά και με την ελπίδα ότι θα γίνει χρηστικό εργαλείο μετακίνησης, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι δυστυχώς υπάρχουν πολλοί δρόμοι γύρω από το σπίτι μου με κατά μήκος κλίση >10%.

Έχω βρει κάποια υποψήφια μοντέλα στα οποία σας παραθέτω τι με ελκύει και τι με απωθεί στο καθένα. Υπάρχουν για μένα δύο κατηγορίες με βάση την τιμή αυτή που είναι γύρω στα 250-270 ευρώ του Cross και του N Ergeticl και των >360 των υπολοίπων

Ideal N Ergetic
+οικονομικό
+σπαστό τιμόνι για καλύτερη θέση οδήγησης
+προτιμώ τα χρήματα μου να τα παίρνει ελληνική εταιρεία από ξένη

-21 ταχύτητες έναντι 24 των υπολοίπων
-ανάρτηση που δεν κλειδώνει

Ideal Megisto
+καλύτερα περιφερειακά σε σχέση με το Ν Ergetic
+σπαστό τιμόνι για καλύτερη θέση οδήγησης
+προτιμώ τα χρήματα μου να τα παίρνει ελληνική εταιρεία από ξένη

Cross Razor Easyride
+το πιο οικονομικό από όλα
+σπαστό τιμόνι
+το μόνο με δισκόφρενα!

-21 ταχύτητες έναντι 24 των υπολοίπων (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος)
-ανάρτηση που δεν κλειδώνει
-δεν το ξέρει κανένας γνωστός για να ακούσω απόψεις

Mongoose Crossway 350
+καλά περιφερειακά
+ο ποδηλατάς που το δίνει έχει καλή φήμη και δίνει δωρεάν σέρβις

-δεν το ξέρει κανένας γνωστός για να ακούσω απόψεις

KTM Lifeone
+καλά περιφερειακά
+ωραίο design + brand name που με ελκύει πολύ (η εταιρεία φτιάχνει εξαιρετικές μοτοσυκλέτες και ένα από τα πιο σπορ αυτοκίνητα)

-το πιο ακριβό από όλα και δεν είμαι απολύτως σίγουρος για τη διαθεσιμότητα του

Kona Smoke & Dew
+καλά περιφερειακά
+τα συστήνει γνωστή μου έμπειρη ποδηλάτισσα ως πολύ καλό για την άσφαλτο σε σχέση με τα υπόλοιπα που είναι trekking
+η ίδια μου λέει ότι έχουν ανθεκτικότερες ζάντες σε σχέση με τα trekking παρά το γεγονός ότι παίρνουν ασφάλτινα λάστιχα (????)
+είναι ελαφριά σε σχέση με τα υπόλοιπα

-δεν έχουν ανάρτηση εμπρός
-κανένα δεν είναι φουλ αλουμίνιο
-δεν έχουν λάστιχα για χώμα
-δεν μου γεμίζουν το μάτι

Οι κύριες απαιτήσεις μου είναι οι εξής, με σειρά προτεραιτότητας

-Άνεση, δηλαδή να γίνονται τα χιλιόμετρα όσο το δυνατόν πιο εύκολα, και χωρίς να ταλαιπωρούνται οι αρθρώσεις, ειδικά σε μέση και γόνατα!

-Ασφάλεια καθώς τα λεπτά τους λάστιχα δεν μου γεμίζουν το μάτι σε σχέση με τα πολύ πιο φαρδιά του παλιού μου mountain που κρατάει παντού και πάντα

-Αντοχή και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης

Είμαι σίγουρος πως λίγοι θα έχουν φτάσει να διαβάσουν αυτήν την γραμμή ωστόσο θα μου ήταν πραγματικά χρήσιμες οι απόψεις σας για αυτά τα ποδήλατα. Θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως οι απόψεις κατόχων και αναβατών τους. Φυσικά εάν έχει κάποιος να προτείνει κάτι σε αυτή την κατηγορία χρημάτων (αυστηρά κάτω από 400 ευρώ), θα χαρώ να ακούσω την άποψη του!

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κανένα από αυτά
καταρχήν
άνεση
είναι ένα θέμα τι θεωρείς άνεση
όρθια στάση είναι άνετη για λίγα χλμ
τρως περισσότερους κραδασμούς και ειδηκά στην μέση
και δεν μπορείς να δώσεις δύναμη στο πόδι
και αυτό το καταλαβένεις στις ανηφόρες
λάστιχα
αν δεν πας σε κατηγορία fitness που παίρνει μόνο λεπτά λάστιχα
θα έχεις πολλές επιλογές σε ελαστικά
αντωχή και συντήρηση
αυτό εξαρτάτε από το τι θα βάλεις πάνω

τώρα τι προτείνω
mtb (γιατί έχουν καιρό να γκρινιάξουν μερικοί)
fit στάση οδήγησης μεγάλη αντοχή είναι πιο φτηνό βρίσκεις πιο εύκολα ανταλλακτικά μεγάλη γκάμα σε ελαστικά
και πάει παντού με άνεση
μειονέκτημα είναι αργό λόγο μικρού τροχού
mtb 29ers δυστυχώς το ποιο οικονομικό που είδα είναι 600 ευρό τιμή καταλόγου δεν ξέρω πόσο μπορεί να πέσει η τιμή αλλά είναι out of budget
ίδιο με το κλασικό mtb απλά έχεις πιο γρήγορο τροχό
αλλά έχεις μικρή γκάμα ανταλλακτικών που αφορούν μεγάλου τροχούς
λάστιχο και ανάρτηση
βέβαια λάστιχα παίρνει όσα και ένα trekking και ακόμα περισσότερα αλλά για μένα είναι μικρή γκάμα
urban και όχι trekking
http://www.bianchi.com/en/products2010/Sport_Camaleonte_Y0B53.aspx
αυτό δλδ
ξεκινάει από τα 550 λογικά μπορείς να κρατήσεις σασί και να βάλεις πάνω πιο φτηνά ανταλλακτικά και να το βγάλεις στα 400 ευρό αν και εγώ δεν θα το πρότεινα
έχει όλα τα πλεονεκτήματα του 29ers + φοβερή οδηγική συμπεριφορά εκτός αν είσαι ντιπ αρχάριος που σημαίνει ότι στην αρχή θα σε ζορίσει λίγο
πάει κυρίως άσφαλτο αλλά και χώμα να το βγάλεις δεν θα γκρινιάξει
είναι από τα αγαπημένα μου ποδήλατα
και αν καταλήξεις σε αυτό θα καταλάβεις πόσο καλό ποδήλατο είναι 2 φορές
:D

ότι ποδήλατο και να πάρεις να φροντίσεις να είναι με 24 ταχ.
:D

spy3
Απών/απούσα

καποιο απο τα kona

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Από το Ideal Nergetic πήγες στο Megisto. Γιατί προσπέρασες το Crossmo που είναι ενδιάμεσο; Εγώ θα σου προτείνω το Megisto ή το Crossmo. Εκτός του ότι είναι καλά και δοκιμασμένα ποδήλατα, αγοράζοντας κάποιο από αυτά (όπως και ο ίδιος τόνισες) δίνεις δουλειά σε ελληνικά χέρια.
Είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεσαι Trekking cross. Το να κινείσαι στην πόλη με MTB είναι μαζοχισμός.
Ποιος σου είπε ότι τα mtb λάστιχα (με τα τακούνια) τους έχουν καλύτερη πρόσφυση στην άσφαλτο από ένα λεπτό ασφάλτινο;
Για να μη ταλαιπωρείς τις αρθρώσεις σου πάρε ποδήλατο στο σωστό μέγεθος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεσαι Trekking cross. Το να κινείσαι στην πόλη με MTB είναι μαζοχισμός.

θέλω να μου το εξηγήσεις αυτό
χωρίς ταμπέλες
με δεδομένα
π.χ. το trekking είναι πιο γρήγορο γιατί έχει πιο μεγάλο τροχό
επίσης το trekking έχει πιο αργή επιτάχυνση για τον ίδιο ακριβώς λόγο
:D

περιμένω :D

Arxarios
Απών/απούσα

Ευχαριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις!

@plannet
Πολύς κόσμος λέει ότι 24 ταχύτητες είναι το minimum και χαίρομαι που το επιβεβαίωνεις και εσύ. Τώρα περί mountain επειδή ήδη έχω τέτοιο ποδήλατο, θα ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Αναμφισβήτητα πάς παντού με αυτό, αλλά δεν θα πηγαίνω τόσο πολύ χώμα όσο στο εξοχικό μου (που να το βρω και σε μεγάλες ποσότητες στην Αθήνα χωρίς να πάρω τα όρη και τα βουνά!). Τα urban bikes ϊσως είναι μία λύση αλλά αυτό που μου προτείνεις ξεπερνάει αρκετά το budget μου.

@spy3
Δεν ξέρω γιατί όσοι ασχολούνται με το ποδήλατο μου προτείνουν τόσο πολύ τα kona. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όσοι ασχολούνται με το ποδήλατο λένε ότι οι αναρτήσεις δεν έχουν νόημα, ακόμα και στο χώμα. Τα εν λόγω kona δεν έχουν αναρτήσεις και η εταιρεία στο site της τα χαρακτηρίζει ως ασφάλτινα. Ωστόσο γνωστή μου ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι πάει παντού και χωρίς ζημιές, ενώ και οι πωλητές μεγάλου καταστήματος (τσιρίκος) τα προωθούν πολύ. Βασικά με ξενερώνει το μπροστινό πηρούνι που ούτε αναρτήσεις έχει και σε κάθε περίπτωση δεν είναι αλουμινένιο, διαφορετικά ίσως ήταν η πρώτη επιλογή. Κατά τα λοιπά οι τόσο καλές κριτικές με κάνουν να το βλέπω με θετική άποψη, όπως και το γεγονός ότι ψάχνοντας λιγάκι το θέμα βλέπω ότι η εταιρεία φτιάχνει πολύ καλά και πανάκριβα ποδήλατα.

@greatg
Οι απόψεις μας συγκλίνουν πολύ από ότι βλέπω. Απλά το megisto είναι στην ίδια κατηγορία τιμής με τα υπόλοιπα και για αυτό το βάζω ώστε να είναι πιο εύκολη η σύγκριση. Εννοείται πως ψάχνω ποδήλατο στο μέγεθος μου, γιατί εάν είχα ένα πιο φυσιολογικό ύψος (είμαι 1.97) θα σκεφτόμουν σοβαρά την αγορά ποδήλατου από σούπερμάρκετ και ας μου λέγαν όλοι το αντίθετο. Δυστυχώς μου έρχονται όλα σαν να είναι παιδικά :) οπότε πρέπει να πάω για κάτι στο μέγεθος μου το οποίο θα είναι και πιο καλό και ακριβό.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

1.97???
άντε να βρεις μέγεθος
δύσκολα
οι 24 ταχ. είναι Minimum γιατί όταν πας 24 αλλάζεις κατηγορία ποδηλάτου
το ποδήλατο που σου είπα θα είναι ιδανικό για την πόλη
βέβαια αν έχεις ήδη mtb δεν θα έπαιρνα 2ο
τι ποδήλατο έχεις???
και έχεις αλλάξει τροχούς ή λάστιχα?

όσο αφορά το θέμα με τις αναρτήσεις
αυτό που έχω καταλάβει είναι
καλύτερα rigit παρά μια κακή ανάρτηση που δεν ξέρεις πως θα αντιδράσει στην δύσκολη
από εκεί και πέρα στις περισσότερες περιπτώσεις όπως η δικιά σου η ανάρτηση δεν χρειάζετε
και ειδικά στα trekking μιας και τους κραδασμούς τους τρως στην μέση κυρίως
και αυτό λόγο όρθιας στάσης

αν όχι το chameleon δες σε specialized sirrius το μεγαλύτερο νούμερο που υπάρχει
αν δεν βρεις τότε θα δω στον δικό μου τι μπορώ να βρω στο νούμερο σου
:D

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
greatg wrote:

Είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεσαι Trekking cross. Το να κινείσαι στην πόλη με MTB είναι μαζοχισμός.

θέλω να μου το εξηγήσεις αυτό
χωρίς ταμπέλες
με δεδομένα
π.χ. το trekking είναι πιο γρήγορο γιατί έχει πιο μεγάλο τροχό
επίσης το trekking έχει πιο αργή επιτάχυνση για τον ίδιο ακριβώς λόγο
:D

περιμένω :D


Ωραία, για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα με τη βοήθεια λίγης φυσικής λυκείου γιατί μάλλον δεν είναι κατανοητά. Ένα MTB λόγω ελαστικών κινείται δυσκολότερα. Αυτό οφείλεται στην ΤΡΙΒΗ ΚΥΛΙΣΗΣ. Με απλά λόγια ένα ελαστικό ΜΤΒ επειδή είναι πιο φαρδύ και έχει μεγαλύτερο ύψος πλαϊνού, κυλάει δυσκολότερα από ότι ένα λεπτοκαμωμένο λάστιχο. Γι’ αυτό όσο πιο ασφάλτινο είναι ένα ποδήλατο τόσο πιο λεπτά είναι τα λάστιχα. Τα λεπτά λάστιχα είναι πιο άκαμπτα και παραμορφώνονται λιγότερο στο σημείο επαφής με το δρόμο. Επίσης ένα λάστιχο mtb δεν το φουσκώνουμε με υψηλή πίεση. Σκεφτείτε το εξής, όλοι φαντάζομαι έχουμε κάνει ποδήλατο με ξεφούσκωτα λάστιχα. Το ποδήλατο δεν προχωράει εύκολα λόγω μεγάλης τριβής κύλισης. Αν πάρουμε μια ρόδα mtb, μια trekking και μια road και τις αφήσουμε από μια κατηφόρα, αυτή που θα φτάσει πιο μακριά είναι πρώτη η road, μετά η trekking και τέλος η mtb.
Γι’ αυτό δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς mtb για την πόλη. Καλύτερο για την πόλη είναι ένα road. Αν όμως εκτός από άσφαλτο μιλάμε και για πεζοδρόμια πλακόστρωτα κτλ τότε ένα trekking cross φαντάζει καλύτερη επιλογή γιατί έχει εμπρόσθια ανάρτηση και γεωμετρία που επιτρέπει κάποιο παιχνίδι.
Στην εξίσωση βέβαια μπαίνουν και άλλα όπως το ότι ένα mtb έχει ανάρτηση (-σεις) με μεγαλύτερη διαδρομή από ένα trekking και κατά συνέπεια καταναλώνει έργο στην ταλάντωση. Ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα. Επίσης από αεροδυναμικής απόψεως το φαρδύ τρακτεροτό mtb λάστιχο μειονεκτεί. Εκεί βέβαια μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως η (σκυφτή) στάση του σώματος.
Θα μπορούσα να το αναλύσω περαιτέρω αλλά νομίζω πως έγινα σαφής. Κάθε υπόδειξη δεκτή.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Ωραία, για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα με τη βοήθεια λίγης φυσικής λυκείου γιατί μάλλον δεν είναι κατανοητά. Ένα MTB λόγω ελαστικών κινείται δυσκολότερα. Αυτό οφείλεται στην ΤΡΙΒΗ ΚΥΛΙΣΗΣ. Με απλά λόγια ένα ελαστικό ΜΤΒ επειδή είναι πιο φαρδύ και έχει μεγαλύτερο ύψος πλαϊνού, κυλάει δυσκολότερα από ότι ένα λεπτοκαμωμένο λάστιχο. Γι’ αυτό όσο πιο ασφάλτινο είναι ένα ποδήλατο τόσο πιο λεπτά είναι τα λάστιχα. Τα λεπτά λάστιχα είναι πιο άκαμπτα και παραμορφώνονται λιγότερο στο σημείο επαφής με το δρόμο. Επίσης ένα λάστιχο mtb δεν το φουσκώνουμε με υψηλή πίεση. Σκεφτείτε το εξής, όλοι φαντάζομαι έχουμε κάνει ποδήλατο με ξεφούσκωτα λάστιχα. Το ποδήλατο δεν προχωράει εύκολα λόγω μεγάλης τριβής κύλισης. Αν πάρουμε μια ρόδα mtb, μια trekking και μια road και τις αφήσουμε από μια κατηφόρα, αυτή που θα φτάσει πιο μακριά είναι πρώτη η road, μετά η trekking και τέλος η mtb.
Γι’ αυτό δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς mtb για την πόλη. Καλύτερο για την πόλη είναι ένα road. Αν όμως εκτός από άσφαλτο μιλάμε και για πεζοδρόμια πλακόστρωτα κτλ τότε ένα trekking cross φαντάζει καλύτερη επιλογή γιατί έχει εμπρόσθια ανάρτηση και γεωμετρία που επιτρέπει κάποιο παιχνίδι.
Στην εξίσωση βέβαια μπαίνουν και άλλα όπως το ότι ένα mtb έχει ανάρτηση (-σεις) με μεγαλύτερη διαδρομή από ένα trekking και κατά συνέπεια καταναλώνει έργο στην ταλάντωση. Ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα. Επίσης από αεροδυναμικής απόψεως το φαρδύ τρακτεροτό mtb λάστιχο μειονεκτεί. Εκεί βέβαια μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως η (σκυφτή) στάση του σώματος.
Θα μπορούσα να το αναλύσω περαιτέρω αλλά νομίζω πως έγινα σαφής. Κάθε υπόδειξη δεκτή.

μπορείς απλά να του αλλάξεις λάστιχα
π.χ. 26χ1.25 (700χ30) και λύνεται το πρόβλημα (υπάρχουν και πιο λεπτά)
για την ανάρτηση ναι ισχύει αλλά κυρίως στην ανηφόρα και όχι στην ευθεία
και θα προτιμούσα την ανάρτηση του Mtb που δεν έχει λεπτά καλάμια και δεν λαστιχάρει εύκολα
βέβαια πλέον οι περισσότερες αναρτήσεις βγαίνουν με κλείδωμα οπότε ουτε εκεί έχουμε πρόβλημα
ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα για πολλούς λόγους και ο τελευταίος είναι η αναρτήσεις

περιμένω να πεις κάτι πιο σοβαρό :D

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
greatg wrote:

Ωραία, για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα με τη βοήθεια λίγης φυσικής λυκείου γιατί μάλλον δεν είναι κατανοητά. Ένα MTB λόγω ελαστικών κινείται δυσκολότερα. Αυτό οφείλεται στην ΤΡΙΒΗ ΚΥΛΙΣΗΣ. Με απλά λόγια ένα ελαστικό ΜΤΒ επειδή είναι πιο φαρδύ και έχει μεγαλύτερο ύψος πλαϊνού, κυλάει δυσκολότερα από ότι ένα λεπτοκαμωμένο λάστιχο. Γι’ αυτό όσο πιο ασφάλτινο είναι ένα ποδήλατο τόσο πιο λεπτά είναι τα λάστιχα. Τα λεπτά λάστιχα είναι πιο άκαμπτα και παραμορφώνονται λιγότερο στο σημείο επαφής με το δρόμο. Επίσης ένα λάστιχο mtb δεν το φουσκώνουμε με υψηλή πίεση. Σκεφτείτε το εξής, όλοι φαντάζομαι έχουμε κάνει ποδήλατο με ξεφούσκωτα λάστιχα. Το ποδήλατο δεν προχωράει εύκολα λόγω μεγάλης τριβής κύλισης. Αν πάρουμε μια ρόδα mtb, μια trekking και μια road και τις αφήσουμε από μια κατηφόρα, αυτή που θα φτάσει πιο μακριά είναι πρώτη η road, μετά η trekking και τέλος η mtb.
Γι’ αυτό δεν υπάρχει λόγος να αγοράσει κανείς mtb για την πόλη. Καλύτερο για την πόλη είναι ένα road. Αν όμως εκτός από άσφαλτο μιλάμε και για πεζοδρόμια πλακόστρωτα κτλ τότε ένα trekking cross φαντάζει καλύτερη επιλογή γιατί έχει εμπρόσθια ανάρτηση και γεωμετρία που επιτρέπει κάποιο παιχνίδι.
Στην εξίσωση βέβαια μπαίνουν και άλλα όπως το ότι ένα mtb έχει ανάρτηση (-σεις) με μεγαλύτερη διαδρομή από ένα trekking και κατά συνέπεια καταναλώνει έργο στην ταλάντωση. Ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα. Επίσης από αεροδυναμικής απόψεως το φαρδύ τρακτεροτό mtb λάστιχο μειονεκτεί. Εκεί βέβαια μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως η (σκυφτή) στάση του σώματος.
Θα μπορούσα να το αναλύσω περαιτέρω αλλά νομίζω πως έγινα σαφής. Κάθε υπόδειξη δεκτή.

μπορείς απλά να του αλλάξεις λάστιχα
π.χ. 26χ1.25 (700χ30) και λύνεται το πρόβλημα (υπάρχουν και πιο λεπτά)
για την ανάρτηση ναι ισχύει αλλά κυρίως στην ανηφόρα και όχι στην ευθεία
και θα προτιμούσα την ανάρτηση του Mtb που δεν έχει λεπτά καλάμια και δεν λαστιχάρει εύκολα
βέβαια πλέον οι περισσότερες αναρτήσεις βγαίνουν με κλείδωμα οπότε ουτε εκεί έχουμε πρόβλημα
ένα road χωρίς αναρτήσεις πάει σφαίρα για πολλούς λόγους και ο τελευταίος είναι η αναρτήσεις

περιμένω να πεις κάτι πιο σοβαρό :D

Δηλαδή να πάρεις mtb και να το μετατρέψεις; Γιατί να μη πάρεις κατευθείαν trekking cross; Έχουν λεπτότερα καλάμια γιατί ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ πιο φαρδιά για την χρήση για την οποία προορίζονται. Επικεντρώνεσαι στις αναρτήσεις παρ' ότι και εγώ έγραψα ότι παίζουν δευτερεύοντα ρόλο.
Εγώ σου απάντησα με όρους φυσικής και σου τα τεκμηρίωσα. Το ότι δε δέχεσαι τα απλά πράγματα που σου είπα δείχνει το ότι εκτός από ΑΣΧΕΤΟΣ είσαι και ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ (σιγά που δεν το ξέραμε). Από ποδήλατα ξέρεις μόνο για βίδες αλλά είσαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ όσον αφορά την κινηματική και την δυναμική τους. Όπως λέει ο λαός 'Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια'. Δε θα επεκταθώ γιατί σου τα έχουν πει κατά καιρούς και άλλοι. Την επόμενη φορά που θα βγεις στο δρόμο και σε φάει λάχανο καμιά κοπέλα με trekking των 300€, θυμήσου αυτά που σου είπα. Περαστικά σου.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Δηλαδή να πάρεις mtb και να το μετατρέψεις; Γιατί να μη πάρεις κατευθείαν
trekking cross;

δεν το μετατρέπεις απλά έχεις καλά χαρακτηριστικά του mtb
με καλή ρολλάρισμα στην άσφαλτο
κερδίσεις και σε θέση οδήγησης
και πιο fit είναι και πιο ευέλικτο (αν με διαβάζεις έχω κάνει αντίστοιχες αναλύσεις )
και αν ξαφνικά δεις κάνα γκαλτερίμι απλά αλλάζεις λάστιχα και μπαίνεις στην μάχη :D
greatg wrote:

Έχουν λεπτότερα καλάμια γιατί ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ πιο φαρδιά για την χρήση για την οποία προορίζονται. Επικεντρώνεσαι στις αναρτήσεις παρ' ότι και εγώ έγραψα ότι παίζουν δευτερεύοντα ρόλο.

ναι δεν διαφωνώ
βέβαια το γεγονός ότι τα χειρότερα καλάμια ή την χειρότερη ανάρτηση την πληρώνω πιο ακριβά εμένα με ενοχλεί
οπότε αν εσύ με τα ίδια χρήματα έπαιρνες μια καλύτερη ανάρτηση θα έλεγες
όχι δεν μου χρειάζεται άρα με τα ίδια χρήματα θα πάρω την χειρότερη???

greatg wrote:

Εγώ σου απάντησα με όρους φυσικής και σου τα τεκμηρίωσα. Το ότι δε δέχεσαι τα απλά πράγματα που σου είπα δείχνει το ότι εκτός από ΑΣΧΕΤΟΣ είσαι και ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ (σιγά που δεν το ξέραμε). Από ποδήλατα ξέρεις μόνο για βίδες αλλά είσαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ όσον αφορά την κινηματική και την δυναμική τους. Όπως λέει ο λαός 'Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια'. Δε θα επεκταθώ γιατί σου τα έχουν πει κατά καιρούς και άλλοι. Την επόμενη φορά που θα βγεις στο δρόμο και σε φάει λάχανο καμιά κοπέλα με trekking των 300€, θυμήσου αυτά που σου είπα. Περαστικά σου.

μα δεν αμφιβάλω πότε ότι το trekking είναι πιο γρήγορο
αλλά δεν παύει να είναι μια δυσκίνητη μαούνα
δεν παύει για να με φάει η κοπέλα ότι θα πρέπει να πιάσει ταχύτητα και τέμπο κάτι που μέσα στην πόλη δεν γίνεται
γιατί αν έχουμε σταμάτα ξεκίνα ο μικρός τροχός επιταχύνει πιο γρήγορα
και πέραν όλων αυτών
σκοπός μου πάνω στο ποδήλατο δεν είναι μόνο η ταχύτητα
αλλά και άλλα πράγματα όπως τα να γυμνάζομε σωστά
να έχω μοιρασμένο το βάρος του σώματος μου για να μην επιβαρύνονται γόνατα και μέση
αν ήταν η ταχύτητα θα έπαιρνα ή κούρσα ή κάνα chameleon Που άρχισαν να κυκλοφορούν πλέον αρκετά και καλά κάνουν

και αφού είμαι κολλημένος γιατί προτείνω chameleon???
Που δεν είναι mtb ???

kostasFM2
Απών/απούσα

"αλλά δεν παύει να είναι μια δυσκίνητη μαούνα" Μάλλον το αντίθετο
"δεν παύει για να με φάει η κοπέλα ότι θα πρέπει να πιάσει ταχύτητα και τέμπο κάτι που μέσα στην πόλη δεν γίνεται" Μάλλον το αντίθετο
"γιατί αν έχουμε σταμάτα ξεκίνα ο μικρός τροχός επιταχύνει πιο γρήγορα" θα μου έκανε ιδιαίτερα θετικη εντύπωση αν αυτό μπορούσες να το τεκμηριώσεις (αν μιλούσαμε για single speed θα συμφωνούσα)
Τέλος όλη αυτή η κουβέντα για στάση του σώματος, τι σε κάνει να νομίζεις ότι τη θέση δεν μπορείς να την ρυθμίσεις όπως θες? για παράδειγμα
Sportster P5
Aspect 40 εγώ ας πούμε δεν βλέπω καμιά τρελλή διαφορά.
Εγώ στο δικό μου χαμήλωσα το τιμόνι έκανα λίγο πίσω τη σέλλα και είμαι οκ.(Εσύ κάθε πότε αλλάζεις χωμάτινα με ασφάλτινα λάστιχα?)
Γιατί προσπαθείς τραβώντας απο τα μαλλιά όποιο επιχείρημα έχεις να επιβάλεις την άποψή σου? Σου το έχω ξαναπεί παλιότερα πως ακόμα και δίκιο να έχεις (που τις περισσότερες φορές έχεις) αυτό το κόλλημά σου εμένα μου φαίνεται αστείο γιατί στην δική μου καθημερινή πράξη όλα όσα λες δεν ισχύουν. Δεν υποστηρίζω πως είσαι τελείως λάθος, απλά σκέψου πως η μονοδιάστατη επιχειρηματολογία σου με σκοπό να υποστηρίξεις τη θέση σου έχει φτάσει στα όρια του αφοριστικού λόγου, και αυτό είναι κάτι που πολλές φορές δεν μπορώ να το προσπεράσω. Ειλικρινά δεν θέλω να σου επιτεθώ, απλά μερικές φορές σκάω. Συγνώμη που σας κούρασα

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
μα δεν αμφιβάλω πότε ότι το trekking είναι πιο γρήγορο
αλλά δεν παύει να είναι μια δυσκίνητη μαούνα
δεν παύει για να με φάει η κοπέλα ότι θα πρέπει να πιάσει ταχύτητα και τέμπο κάτι που μέσα στην πόλη δεν γίνεται
γιατί αν έχουμε σταμάτα ξεκίνα ο μικρός τροχός επιταχύνει πιο γρήγορα
και πέραν όλων αυτών
σκοπός μου πάνω στο ποδήλατο δεν είναι μόνο η ταχύτητα
αλλά και άλλα πράγματα όπως τα να γυμνάζομε σωστά
να έχω μοιρασμένο το βάρος του σώματος μου για να μην επιβαρύνονται γόνατα και μέση
αν ήταν η ταχύτητα θα έπαιρνα ή κούρσα ή κάνα chameleon Που άρχισαν να κυκλοφορούν πλέον αρκετά και καλά κάνουν
και αφού είμαι κολλημένος γιατί προτείνω chameleon???
Που δεν είναι mtb ???

Δεν θα μακρηγορήσω γιατί σου τα είπε ο Κώστας. Θα πω μόνο ότι όντως ο μικρός τροχός επιταχύνει γρηγορότερα αλλά όταν αυτός ο τροχός έχει μεγαλύτερη αντίσταση στην κύλιση τότε το πλεονέκτημα εξανεμίζεται. Επίσης για να το θέσεις αυτό ως πλεονέκτημα θα πρέπει να ισχυριστείς ότι σε κάθε φανάρι βάζεις την κοντύτερη σχέση μετάδοσης (1η) και στις ευθείες βάζεις την μακρύτερη (21η, 24η κτλ). Εγώ προσωπικά ποτέ δεν ξεκινάω με 1η εκτός και αν έχω καμιά τρελή ανηφόρα μπροστά μου.
Αν κάποιος έχει πρόβλημα με την μέση του δεν θα πάρει mtb για να τρέχει στα κατσάβραχα, θα κάτσει στα αβγά του ή θα κυκλοφορεί στην άσφαλτο οπότε κανένα πρόβλημα. Αν πάρει road θα πρέπει να είναι συνεχώς σκυφτός το οποίο καταπονεί την μέση, τους καρπούς και φυσικά την ευαίσθητη περιοχή.
Το Bianchi Camaleonte (αλήθεια πότε θα σταματήσεις να το λες chameleon;) αποτελεί άλλο ένα γνωστό σου κόλλημα. Προφανώς αυτό δοκίμασες και αυτό ερωτεύτηκες. Υπάρχουν και άλλα σαν αυτό. Βλέπεις και μόνος σου πως ένα ποδήλατο με λεπτά ελαστικά, χωρίς ανάρτηση και ελαφρύ, κινείται αεράτα.
Τελικά μακρηγόρησα :)

kostasFM2
Απών/απούσα

Mongoose Crossway 350
+καλά περιφερειακά
+ο ποδηλατάς που το δίνει έχει καλή φήμη και δίνει δωρεάν σέρβις

-δεν το ξέρει κανένας γνωστός για να ακούσω απόψεις
Αυτό το ποδήλατο έχω, έτσι μπορώ να σου πω πως το θεωρούσα τίμιο ποδήλατο για τα λεφτά του μιας και πριν 1 χρόνο και κάτι μήνες το είχα αγοράσει 360 euros αλλά τώρα τελευταία κάτι άκουσα για 430 και δεν μου πολυάρεσε η νέα τιμή.
Αν σκέφτεσαι κάτι τέτοιο θα σου πω απολύτως υπεύθυνα πως το 20% χώμα το ξεχνάς. Το ποδήλατο αυτό θα το πάρεις αν θες πόλη και βόλτες 30-50 χιλιομέτρων, και έχοντας υπ'όψην σου ότι είναι αρκετά πιο αργό (λόγω ελαστικών, βάρους, στάσης)από κουρσάκι, και εννοείται πάρα μα πάρα πολύ πιο γρήγορο(και πιο αθόρυβο)από mtb. Επίσης είμαι κάθετος (για όποιο ποδήλατο επιλέξεις) το πηρούνι θα πρέπει να είναι χωρίς ανάρτηση ή αν έχει θα πρέπει όπωσδήποτε να κλειδώνει.Μην διανοηθείς να πάρεις με ανάρτηση χωρίς κλείδωμα ειδικά αν έχεις να αντιμετωπίσεις ανηφόρες. Πάντως αν σου αρέσει έστω και λίγο το χώμα αυτή η κατηγορία θα σε απογοητεύσει, δεν έχει καμία σχέση με mtb.Σκέψου καλά γιατί το θες το ποδήλατο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostasFM2 wrote:
"αλλά δεν παύει να είναι μια δυσκίνητη μαούνα" Μάλλον το αντίθετο

βρε ναι έτσι είναι βέβαια αν ψάξεις σε διάφορα sites και δεις γεωμετρίες
κάπου λέει wheelbase και θα δεις ότι στα trekking στο ίδιο μέγεθος πάντα είναι μεγαλύτερη
απλά όσο πιο off road χαρακτήρα θέλουν να δώσουν τόσο πιο πολύ παίρνουν χαρακτιριστικα από Mtb και αυτό το βλέπω χρόνο με το χρόνο
αν θέλεις μπορώ να σου αναλύσω την εξέλιξή των trekking

kostasFM2 wrote:

"δεν παύει για να με φάει η κοπέλα ότι θα πρέπει να πιάσει ταχύτητα και τέμπο κάτι που μέσα στην πόλη δεν γίνεται" Μάλλον το αντίθετο

αυτό όποιος θέλει ας ρωτήσει κάποιον φυσικό να του το εξηγήσει
απλά πράγματα :D
kostasFM2 wrote:

"γιατί αν έχουμε σταμάτα ξεκίνα ο μικρός τροχός επιταχύνει πιο γρήγορα" θα μου έκανε ιδιαίτερα θετικη εντύπωση αν αυτό μπορούσες να το τεκμηριώσεις (αν μιλούσαμε για single speed θα συμφωνούσα)

εδώ απλά αποδυκνίεις το πόσο άσχετος είσαι
τι σχέση έχει αν το ποδήλατο είναι single speed ή με ταχύτητες ???
θα στο πω απλά και ουσιαστικά αν καταλάβεις το πιο πάνω θα καταλάβενες και αυτό
ουσιαστικά γιατί ο 28ρης τροχός είναι πιο γρήγορος??
γιατί απλά κρατάει το τέμπο του
και βέβαια ο 26ρις απλά γυρνάει πιο εύκολα
ουσιαστικά ο 26ρις θέλει λιγότερη δύναμη για να ξεκινήσει
αυτό του δίνει επιτάχυνση
βέβαια του δίνει και πιο γρήγορη επιβράδυνση για τον ίδιον ακριβός λόγο
και εδώ θα σε παραπέμψω σε κάποιον φυσικό για να σου εξηγήσει πως δρουν οι δυνάμεις σε έναν τροχό

kostasFM2 wrote:

Τέλος όλη αυτή η κουβέντα για στάση του σώματος, τι σε κάνει να νομίζεις ότι τη θέση δεν μπορείς να την ρυθμίσεις όπως θες? για παράδειγμα
Sportster P5
Aspect 40 εγώ ας πούμε δεν βλέπω καμιά τρελλή διαφορά.
Εγώ στο δικό μου χαμήλωσα το τιμόνι έκανα λίγο πίσω τη σέλλα και είμαι οκ.(Εσύ κάθε πότε αλλάζεις χωμάτινα με ασφάλτινα λάστιχα?)

αρά με αυτό που λες καταργείς αυτό που λένε όλοι ότι το trekking έχει πιο άνετη θέση οδήγησης???
εύγε
ουσιαστικά η θέση πάνω στο ποδήλατο δεν είναι μόνο το πόσο σκυφτός είσαι
αλλά και πως πατάς πεντάλ
αν είναι να πηγαίνω τέρμα πίσω την σέλα
να βάζω 12ρι λαιμό και να κάνω αλχιμίες για να φέρω τον κορμό μου σε καλύτερη στάση
θα κερδίσω νέμεν την σκυφτή στάση
αλλά δεν θα πατάω σωστά θα είναι η λεκάνη πολύ πίσω και θα χρειάζονται περισσότερη δύναμη για να ποδηλατήσω
αυτό μακροπρόθεσμα θα μου δημιουργήσει πρόβλημα στα γόνατα
αυτό μπορείς να ρωτήσεις κάποιον γυμναστή
είναι σαν να μου λες πως η κούρσα τριάθλου με την κούρσα χρονομέτρου δεν έχουν διαφορά :D
παρόλο που πολλές εταιρίες βγάζουν μία κούρσα και για τα 2 αθλήματα
ή η κούρσα αντοχής έχει διαφορετική στάση από την κούρσα μικρών αποστάσεων
και πάει λέγοντας
kostasFM2 wrote:

Γιατί προσπαθείς τραβώντας απο τα μαλλιά όποιο επιχείρημα έχεις να επιβάλεις την άποψή σου? Σου το έχω ξαναπεί παλιότερα πως ακόμα και δίκιο να έχεις (που τις περισσότερες φορές έχεις) αυτό το κόλλημά σου εμένα μου φαίνεται αστείο γιατί στην δική μου καθημερινή πράξη όλα όσα λες δεν ισχύουν. Δεν υποστηρίζω πως είσαι τελείως λάθος, απλά σκέψου πως η μονοδιάστατη επιχειρηματολογία σου με σκοπό να υποστηρίξεις τη θέση σου έχει φτάσει στα όρια του αφοριστικού λόγου, και αυτό είναι κάτι που πολλές φορές δεν μπορώ να το προσπεράσω. Ειλικρινά δεν θέλω να σου επιτεθώ, απλά μερικές φορές σκάω. Συγνώμη που σας κούρασα

μα δεν έχω κόλλημα
θα μπορούσα να πω πως εσύ έχεις κόλλημα με τα trekking
αλλά δεν το λέω
απλά προσπαθώ κάθε φορά να προτείνω την καλύτερη δυνατή λύση
ίσως φταίει και ότι μιλάμε με γραπτό λόγο και αυτό δεν με βοηθάει μιας και δεν τα πάω καλά με τον γραπτό λόγο

δλδ τι θέλεις να γίνω καπιταλιστής και να προτείνω την ψεύτικη ανάγκη που δημιουργήθηκε με τα trekking??
που τώρα τα δώσανε πιο κοντά ψαλίδια πιο καλές αναρτήσεις και πιο σκυφτή θέση
ενώ λένε πως
φτιάξαμε ένα ποδήλατο που δεν είναι Mtb είναι κάτι για πολλές χρίσεις
αλλά μέρα με την μέρα πάνε όλο και πιο κοντά στα Mtb
μην σου φανεί περίεργο αν σε λίγο καιρό οι αναρτήσεις απο 75 πάνε στα 100Mm
και μετά βγάλουν και tor fs
όσο θα υπάρχουν πρόβατα θα βλέπουμε νέες κατηγορίες ποδηλάτων

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Δεν θα μακρηγορήσω γιατί σου τα είπε ο Κώστας. Θα πω μόνο ότι όντως ο μικρός τροχός επιταχύνει γρηγορότερα αλλά όταν αυτός ο τροχός έχει μεγαλύτερη αντίσταση στην κύλιση τότε το πλεονέκτημα εξανεμίζεται.

όταν μιλάμε για διάσταση τροχού μιλάμε μόνο για αυτή
όλα τα άλλα τα θεωρούμε ίδια
με την ίδια λογική θα μπορούσα να πω ότι και στο trekking αν έχει κλαταρισμένο λάστιχο δεν πάει καθόλου
σύνελθε

greatg wrote:

Επίσης για να το θέσεις αυτό ως πλεονέκτημα θα πρέπει να ισχυριστείς ότι σε κάθε φανάρι βάζεις την κοντύτερη σχέση μετάδοσης (1η) και στις ευθείες βάζεις την μακρύτερη (21η, 24η κτλ). Εγώ προσωπικά ποτέ δεν ξεκινάω με 1η εκτός και αν έχω καμιά τρελή ανηφόρα μπροστά μου.

τι σχέση έχει η ταχύτητα που έχεις μέσα με το αν έχεις επιτάχυνση ή όχι
καταλαβένεις τι λες
γιατί εγώ δεν κατάλαβα καν τι θέλεις να πεις
greatg wrote:

Αν κάποιος έχει πρόβλημα με την μέση του δεν θα πάρει mtb για να τρέχει στα κατσάβραχα, θα κάτσει στα αβγά του ή θα κυκλοφορεί στην άσφαλτο οπότε κανένα πρόβλημα. Αν πάρει road θα πρέπει να είναι συνεχώς σκυφτός το οποίο καταπονεί την μέση, τους καρπούς και φυσικά την ευαίσθητη περιοχή.

άσε δεν θα πω τα αυτονόητα
πάνε ρώτα έναν αθλίατρο και μετά έλα
εκτός αν θέλεις να στα πω και εγώ :D

greatg wrote:

Το Bianchi Camaleonte (αλήθεια πότε θα σταματήσεις να το λες chameleon;) αποτελεί άλλο ένα γνωστό σου κόλλημα. Προφανώς αυτό δοκίμασες και αυτό ερωτεύτηκες. Υπάρχουν και άλλα σαν αυτό. Βλέπεις και μόνος σου πως ένα ποδήλατο με λεπτά ελαστικά, χωρίς ανάρτηση και ελαφρύ, κινείται αεράτα.
Τελικά μακρηγόρησα :)

μπα δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει στα μέτρα μου
εσύ βλέπεις λεπτά λάστιχα και βάρος
εγώ βλέπω ότι πάει παντού
έχει φοβερή οδηγική συμπεριφορά
και φοβερή γεωμετρία
αυτή είναι και η διαφορά μας
όσο αφορά γιατί προτείνω το συγκεκριμένο chameleon
γιατί τα φέρνει ο ποδηλατάς μου που είναι και φίλος
και ότι φέρνει είναι καλύτερο από τα άλλα
γιατί είναι φοβερό ποδήλατο
και ποτέ δεν είπα μην παίρνεις άλλη μάρκα και πάρε αυτό που λέω εγώ
αρκεί να είναι σωστό ποδήλατο
δλδ θα με δεις να μιλάω με τον ίδιο ενθουσιασμό και για το sirrius
και για το sub και για όποιο έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το chameleon

και θα το λέω chameleon γιατί είμαι βλαχοκαμποιης και έτσι γουστάρω

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@rockarolla
σήμερα έκανα 46 χλμ με το ποδήλατο πριν πάω στην δουλειά
άρα δικαιούμαι να μιλάω :D

peris30
Απών/απούσα

να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά
η διαφορά ενός trakking με ένα fitness (μιλαω μονο για την θεση οδηγησης)είναι ο λαιμός? δλδ αν αλλάξω λαιμό στο megisto κ βάλω ποιο κοντό δεν θα γίνει η θέση οδήγησης ποιο fitness?
η μήπως λέω παπαριες

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το fitness έχει πιο κοντά ψαλίδια μικρότερο μεταξόνιο
έχει καλύτερη οδιγηκή συμπεριφορά
και η θέση πεταλαρίσματος είναι πιο μπροστά από ότι σε ένα trekking
ουσιαστικά η θέση πεταλαρίσματος
πάει
trekking mtb fitness
η κούρσα είναι ίδια με το fitness
το urban όπως το chameleon έχει ίδια θέση με το fitness απλά με πιο μακρυά ψαλίδια
:D

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Ρε συ plannet, κάθομαι και ασχολούμαι μαζί σου ενώ δεν έχεις στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής. Το πρόβλημα δεν είναι το ότι δεν ξέρεις από φυσική, είναι το ότι εκφέρεις άποψη για σχετικά θέματα.
Αν δεν καταλαβαίνεις αυτά που γράφω ζήτησε κάποιον να σου τα εξηγήσει. Δεν μπορώ να σου αναλύω συνέχεια τα ίδια πράγματα. Έχουμε και δουλειές.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

????????
τι να αναλύσεις??
αφού λες ότι νάνε :D
αλλά για κάνε μια προσπάθεια να δούμε τι δεν κατάλαβα

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
????????
τι να αναλύσεις??
αφού λες ότι νάνε :D
αλλά για κάνε μια προσπάθεια να δούμε τι δεν κατάλαβα

Θέλεις να μου πεις το αντικείμενο που σπούδασες και να σου πω εγώ το δικό μου; Να δούμε ποιανού τα λεγόμενα έχουν αξιοπιστία. Βέβαια αν σκεφτείς το ότι όλοι διαφωνούν μαζί σου καταλαβαίνεις ποιος είναι ο τρελός του χωριού.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

εγώ τελείωσα το γυμνάσιο
εσύ???

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
εγώ τελείωσα το γυμνάσιο
εσύ???

Α καλά, εγώ τελείωσα το δημοτικό με μέσον.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

φαίνεται
ουσιαστικά μόνο απόφοιτος δημοτικού θα έλεγε πες μου τι τελείωσες να δούμε ποιος είναι ο πιο μάγκας

να ρωτήσω και εγώ
πόσο είσαι??? 12-13?

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
φαίνεται
ουσιαστικά μόνο απόφοιτος δημοτικού θα έλεγε πες μου τι τελείωσες να δούμε ποιος είναι ο πιο μάγκας

να ρωτήσω και εγώ
πόσο είσαι??? 12-13?


Μηχανολόγος με μεταπτυχιακά σου αρκεί; Βέβαια, αν θέλεις με πιστεύεις.
Τελείωνε όμως γιατί είμαστε off topic εδώ και αρκετά ποστ.

df
Απών/απούσα

πάρε το smoke. στα λεφτά αυτά και με σκελετό και πηρούνι από χρωμόλη??? ούτε συζήτηση.
τώρα αν σε χαλάει ότι δεν είναι από αλουμίνιο..... πάρε το dew.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
plannet wrote:
φαίνεται
ουσιαστικά μόνο απόφοιτος δημοτικού θα έλεγε πες μου τι τελείωσες να δούμε ποιος είναι ο πιο μάγκας

να ρωτήσω και εγώ
πόσο είσαι??? 12-13?


Μηχανολόγος με μεταπτυχιακά σου αρκεί; Βέβαια, αν θέλεις με πιστεύεις.
Τελείωνε όμως γιατί είμαστε off topic εδώ και αρκετά ποστ.

όλη η Ελλάδα έχουν και από ένα πτυχίο :D
δεν μου λέει τίποτα
:D

kostasFM2
Απών/απούσα

kostasFM2 έγραψε:

"γιατί αν έχουμε σταμάτα ξεκίνα ο μικρός τροχός επιταχύνει πιο γρήγορα" θα μου έκανε ιδιαίτερα θετικη εντύπωση αν αυτό μπορούσες να το τεκμηριώσεις (αν μιλούσαμε για single speed θα συμφωνούσα)

εδώ απλά αποδυκνίεις το πόσο άσχετος είσαι
τι σχέση έχει αν το ποδήλατο είναι single speed ή με ταχύτητες ???
θα στο πω απλά και ουσιαστικά αν καταλάβεις το πιο πάνω θα καταλάβενες και αυτό

ουσιαστικά γιατί ο 28ρης τροχός είναι πιο γρήγορος??
γιατί απλά κρατάει το τέμπο του
και βέβαια ο 26ρις απλά γυρνάει πιο εύκολα
ουσιαστικά ο 26ρις θέλει λιγότερη δύναμη για να ξεκινήσει
αυτό του δίνει επιτάχυνση
βέβαια του δίνει και πιο γρήγορη επιβράδυνση για τον ίδιον ακριβός λόγο
και εδώ θα σε παραπέμψω σε κάποιον φυσικό για να σου εξηγήσει πως δρουν οι δυνάμεις σε έναν τροχό

καλά αυτό εσύ το λες τεκμηρίωση. Την επιτάχυνση δεν την δίνει ο τροχός, απλά αυτός είναι που περνάει στο δρόμο την ενέργεια που καταβάλει ο ποδηλάτης μέσω του συστήματος μετάδοσης (πετάλια-γρανάζια-αλυσίδα). Το σύστημα λοιπόν έχει πολλούς παράγοντες και εσύ απομονώνεις μόνο έναν για να στηρίξεις κάτι που δεν στηρίζεται, λες και τα ποδήλατα δεν έχουν ταχύτητες, γι'αυτό μίλησα για single speed εννοώντας πως πράγματι αν στο παραπάνω σύστημα όλα είναι ίδια δηλ αναβάτης,πεταλιέρες,αλυσίδες,κασσέτες,πάχος ελαστικών κλπ κλπ τότε ναι η μικρότερη διάμετρος θα έδινε καλύτερη επιτάχυνση, αλλά γιαυτό υπάρχουν τα γ@μ#μ3ν@ τα σασμάν. Δηλαδή τι παραπάνω να μου πει ο φυσικός από αυτά που μου έχει πει ήδη ? Πάντως επειδή σε είδα ότι χρησιμοποίησες χαρακτηρισμούς για μένα, νομίζω πως καλύτερο θα ήταν να κουλάρεις, δεν χρειάζονται τέτοια πράγματα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostasFM2 wrote:

καλά αυτό εσύ το λες τεκμηρίωση. Την επιτάχυνση δεν την δίνει ο τροχός, απλά αυτός είναι που περνάει στο δρόμο την ενέργεια που καταβάλει ο ποδηλάτης μέσω του συστήματος μετάδοσης (πετάλια-γρανάζια-αλυσίδα). Το σύστημα λοιπόν έχει πολλούς παράγοντες και εσύ απομονώνεις μόνο έναν για να στηρίξεις κάτι που δεν στηρίζεται, λες και τα ποδήλατα δεν έχουν ταχύτητες, γι'αυτό μίλησα για single speed εννοώντας πως πράγματι αν στο παραπάνω σύστημα όλα είναι ίδια δηλ αναβάτης,πεταλιέρες,αλυσίδες,κασσέτες,πάχος ελαστικών κλπ κλπ τότε ναι η μικρότερη διάμετρος θα έδινε καλύτερη επιτάχυνση, αλλά γιαυτό υπάρχουν τα γ@μ#μ3ν@ τα σασμάν. Δηλαδή τι παραπάνω να μου πει ο φυσικός από αυτά που μου έχει πει ήδη ? Πάντως επειδή σε είδα ότι χρησιμοποίησες χαρακτηρισμούς για μένα, νομίζω πως καλύτερο θα ήταν να κουλάρεις, δεν χρειάζονται τέτοια πράγματα.

τα γραννάζια και οι ταχύτητες υπάρχουν γιατί όλλοι οι ποδηλάτες δεν έχουν τα ίδια πόδια
δλδ
άλλη δύναμη καταβάλω εγώ και άλλη ένας αθλητής
αυτό δεν έχει σχέση με το αν ο μικρός τροχός έχει επιτάχυνση ή όχι
εννοείτε πως έχει πολλούς παράγοντες αλλά δεν έχει σημασία
γιατί συγκρίνουμε τροχό με 26 και τροχό με 28
ο ίδιο αναβάτης ίδια λάστιχα όλα ίδια
εσύ λες τώρα για σασμάν που δεν έχουν καμία σχέση με την αρχική διαφωνία
αν βάλεις υπερβολικά βαρύ πάτημα τον τροχό που θα καταφέρεις να γυρίσεις πιο εύκολα είναι ο μικρότερος
:D

Arxarios
Απών/απούσα

Καταρχάς παιδιά ηρεμία! Δεν υπάρχει λόγος να τσακωνόμαστε για λαμαρίνες (έστω και αν είναι από αλουμίνιο!)

kostasFM2 wrote:
Mongoose Crossway 350
+καλά περιφερειακά
+ο ποδηλατάς που το δίνει έχει καλή φήμη και δίνει δωρεάν σέρβις

-δεν το ξέρει κανένας γνωστός για να ακούσω απόψεις
Αυτό το ποδήλατο έχω, έτσι μπορώ να σου πω πως το θεωρούσα τίμιο ποδήλατο για τα λεφτά του μιας και πριν 1 χρόνο και κάτι μήνες το είχα αγοράσει 360 euros αλλά τώρα τελευταία κάτι άκουσα για 430 και δεν μου πολυάρεσε η νέα τιμή.
Αν σκέφτεσαι κάτι τέτοιο θα σου πω απολύτως υπεύθυνα πως το 20% χώμα το ξεχνάς. Το ποδήλατο αυτό θα το πάρεις αν θες πόλη και βόλτες 30-50 χιλιομέτρων, και έχοντας υπ'όψην σου ότι είναι αρκετά πιο αργό (λόγω ελαστικών, βάρους, στάσης)από κουρσάκι, και εννοείται πάρα μα πάρα πολύ πιο γρήγορο(και πιο αθόρυβο)από mtb. Επίσης είμαι κάθετος (για όποιο ποδήλατο επιλέξεις) το πηρούνι θα πρέπει να είναι χωρίς ανάρτηση ή αν έχει θα πρέπει όπωσδήποτε να κλειδώνει.Μην διανοηθείς να πάρεις με ανάρτηση χωρίς κλείδωμα ειδικά αν έχεις να αντιμετωπίσεις ανηφόρες. Πάντως αν σου αρέσει έστω και λίγο το χώμα αυτή η κατηγορία θα σε απογοητεύσει, δεν έχει καμία σχέση με mtb.Σκέψου καλά γιατί το θες το ποδήλατο.

Επιτέλους βρήκα ένα κάτοχο! :)
Βασικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνει για χώμα, θα έχει πρόβλημα με την αντοχή ή με την οδική συμπεριφορά του? Ο ποδηλατάς ισχυρίζεται ότι πάει μία χαρά χώμα. Οπότε μπαίνω στη λογική, αφού δεν πάει χώμα τι σημασία έχει η μάλλον βαριά ανάρτηση?

Και άλλος που προτείνει kona χωρίς να εξηγεί όμως τα υπερ του σε σχέση με τα trekking. Πάντως το cromoly που είναι φτιαγμένο δεν είναι κράμα μόνο χρωμίου και μολύβδου όπως νόμιζα, αλλά κράμα σιδήρου που περιέχει τα δύο προηγούμενα συστατικά και είναι αρκετά ανθεκτικό για να φτιάχνουν εξαρτήματα κινητήρα, αεροσκαφών και πολεμικά όπλα
http://en.wikipedia.org/wiki/41xx_steel. Μήπως αυτό τελικά είναι καλύτερο από αλουμίνιο?

contact