Γεια σας, σε όλους εσάς τους ποδηλάτες εκεί έξω που θελήσατε να κάνετε ένα βήμα μπροστά στην βελτίωση της ζωής σας.
Όντας 22 χρονών, έχοντας δίπλωμα οδήγησης και κινούμενη καθημερινά με το αμάξι άρχισα να νιώθω τον εαυτό μου να χάνει την φόρμα του, και όποτε περπατώ και ανεβαίνω σκαλιά να χάνω την ανάσα μου! Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό, βλέποντας άλλους ανθρώπους πολύ πιο έντονα από την αθήνα να χρησιμοποιούν το ποδήλατο τους και εμένα να περπατώ περισσότερο αφού δεν έχω αμάξι εκεί έξω, ένιωθα καλύτερα σωματικά και ψυχικά ανανεωμένη!!! Άσε που μπήκα στο site της michelin, να δω πως μπορώ να πάω σε κάποιο μέρος και φυσικά είδα το κόστος της βενζίνης για 5 χιλιόμετρα και έπαθα πλάκα, δεν είχα συνειδητοποίησει ότι είναι τόσο ακριβό να κάνω μια απόσταση ρουτίνας!!!
Οπότε αποφάσισα, να κάνω έρευνα αγοράς ποδηλάτου, με βάση τις ανάγκες μου από το ιντερνετ, κατέληξα σε hybrid ή σε κάποιο city, θέλοντας να κινηθώ σε κοντινές αποστάσεις από το σπίτι και μέχρι το μετρό, το οποίο είναι στα 5 χιλιόμετρα.
Αλλά... συνειδητοποιώ ότι τελικά δεν είναι μόνο η επιλογή ενός ποδηλάτου που στην τελική μπορώ να επισκευάσω και το παλιό μου Mountain 10ετιας++ , αλλά αν είναι συνετό να βγώ στην Αθήνα με ποδήλατο, όπου οι οδηγοί δεν έχουν καμία συνείδηση (συμπεριλαμβανομένου και εμού) ότι μπορεί στον δρόμο τους να συναντήσουν κάποιο ποδήλατο, που είναι δικαιολογημένο κιόλας αφού στην Ελλάδα δυστυχώς, πολλοί λίγοι το χρησιμοποιούν...
Και αφού έκανα όλα αυτά τα εισαγωγικά, αφού προς το παρόν δεν υπάρχει παιδεία από τους οδηγούς, τουλάχιστον εγώ πως μπορώ να συμπεριφερθώ και να κινηθώ στον δρόμο? υπάρχει κυκλοφοριακός κώδικας για ποδήλατα; :S
Υπάρχει κάποια σχολή, όπως είδα για το εξωτερικό, όπου να σε μαθαίνει πως να αντιδράσεις σε έκτακτες καταστάσεις, να σε μάθει να κινήσε στον δρόμο μαζί με τα υπόλοιπα οχήματα και να μην φοβάσαι (όπως εγώ) στο γεγονός ότι θα σε προσπερνάνε με μεγάλες ταχύτητες από δίπλα σου;
Μπορεί να είμαι φοβιτσιάρα, ίσως επιφυλακτική, αλλά δυστυχώς η ζούγκλα της Αθήνας είναι άγρια και έχω και την μαμά να μου λέει, που θα πας εκεί έξω με ποδήλατο;! Θα κάνω οτιδήποτε να βελτιώσω την ποιότητα ζωής μου, όπως πιστεύω και ευτυχώς βλέπω πολλοί άλλοι να αλλάζουν τις κακές τους συνήθειες καθημερινά :)
Το σπαστικό δεν είναι πως σε προσπερνάνε με μεγαλές ταχύτητες, αλλά ότι αντί να κορνάνουν )αυτοί που το κάνουν) 20-30 μέτρα πριν από σένα, το κάνουν όταν είναι ακριβώς δίπλα σου!!!!!!! Και αν έχει διαπεραστική κόρνα το αυτοκίνητο, τότε αντανακλαστικά και μόνο θα γίνει μια στραβοτιμονιά από μέρους σου...:@
Καλώς ήρθες στο site Sandoula
Συμφωνώ με την επιλογή του ποδηλάτου σου.
Γιατί τα city & τα hubrid έχοντας πιό όρθια στάση & μεγάλες ρόδες σου επιτρέπουν να βλέπεις καλύτερα γύρω σου & να ακολουθείς με άνεση την ροή της κυκλοφορίες.
Αλλά είμαι σίγουρος ότι άλλοι θα διαφωνήσουν μαζί μου
Για το φόβο σου στο δρόμο κοιτα εάν μπορείς να βρεις παρέα να πηγαίνετε μαζί στο μετρό
Επίσης όσο περισσότερο ποδηλατείς τόσο πιο σταθερή θα είναι η πορεία σου στο δρόμο οπότε θα αντιδράς πιο ψύχραιμα στα προσπεράσματα.
Tώρα για το αν είναι συνετό να κάνεις ποδήλατο θα έλεγα (ως προσωπική άποψη μόνο) πώς εξαρτάται από την κατάσταση των δρόμών
.Δηλαδή εάν στη δεξιά άκρη του δρόμου συναντάς πέτρες καρφια κ.λπ. και άλλα ενώ δίπλα σου τρέχουν πολύ γρήγορα τα αυτοκίνητα δεν θα συνιστούσα ποδήλατο
.Αλλιώς κάνε πρώτα μια βόλτα με τα πόδια την διαδρομή ως το μετρό & μετά αποφάσισε εάν θα χρησιμοποιείς ποδήλατο
Πριν ξεκινήσεις ποδήλατο κοίτα στό "Χάρτες" & "Χρήσιμα "
.Eνημερωτικό υλικό υπαρχει εδώ
1) http://www.podilates.gr/?q=node/12 ,εδώ σε πιό πλήρη μορφή
2)http://podilatontas.blogspot.com/
3) http://www.yme.gr/imagebank/categories/agogi/1-118.pdf
Μεγάλο αρχείο (40 Μb εκπαίδευσης κυκλοφοριακής αγωγής εδώ )
& κάποια στοιχεία εδώ
4) http://www.schools.ac.cy/klimakio/programs/oloimero
/pdf/agogi_zois_kikloforiaki.pdf
.Για το τελευταίο έχε υπόψη ότι επειδή είναι από κύπρο δείχνει να κυκλοφορούν στην αριστερή μεριά του δρόμου.
Προσωπική μου συμβουλή είναι επίσης να βάλεις καθρέφτες στο ποδήλατο.
Εαν δεν θέλεις, τουλάχιστον να εξασκηθείς να γυρνάς το κεφάλι χωρίς να στρίβει το τιμόνι.
Επίσης να μην φρενάρεις μέσα σε στροφή γιατί μπλοκάρουν οι τροχοί
Tέλος όταν εισαι πίσω από αυτοκίνητο μην είσαι στο κέντρο του αυτοκινητου αλλά πισω από την δεξιά ή αριστερή ρόδα του
.Έτσι ωστε αν φρενάρει απότομα να έχεις χώρο να ξεφύγεις & να μην πέσεις πάνω του .Ποτέ διπλα ιδίως στα φανάρια γιατί θα είσαι στο τυφλό σημείο από τους καθρέφτες
.Ακόμα εάν δυσκολεύεσαι με τις αλλαγές ταχυτήτων & θα χρησιμοποιήσεις το
ποδήλατο μόνο μέσα στην πόλη πάρε ένα με εσωτερικές ταχύτητες
.Γιατι οι εσωτερικές ταχύτητες αλλάζουν από στάση οπότε στα φανάρια θα ξεκινάς πάντα με πρώτη.
Αυτά από μένα.Ελπίζω να βοήθησα
Ώρα 17:00 πριν μισή ώρα δηλαδή, κατεβαίνοντας την Υμητού δίπλα στο πρώτο νεκροταφείο (φαρδύς δρόμος) κινούμαι δεξια με περίπου 30 χλμ την ώρα. Δίπλα μου ένας κάγκουρας με BMW 535 με προσπερνά κορνάροντας δυνατά και γυρίζει δίπλα για να τον καμαρώσει η κοπέλα του, που με τρόμαξε. Αφού δεν κοίταγε μπροστά, έπεσε σε προπορευόμενο NIVA με ταχύτητα τόση που άνοιξαν οι αερόσακοί του . Είμαι Σαμαρείτης του Ερυθρού Σταυρού και ανήκω στην ομάδα διάσωσης. Παρόλα αυτά σταμάτησα και αφού είδα ότι δεν είχαν πάθει τίποτα ( ΔΕΝ φορούσαν ζώνη ) και γυρίζοντας στην κοπέλα που καθόταν δίπλα του της είπα ότι ο κόπανος που οδηγεί, την επόμενη φορά θα την στείλει ...μέσα στο νεκροταφείο.. Ήταν η εκδίκησή μου.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, και ειδικά τα λινκς, μου φάνηκαν πάρα πολύ χρήσιμα και ενημερωτικά, θα ήταν πολύ χρήσιμο πιστεύω για όλους εμάς που θέλουμε να κινηθούμε στην πόλη με μεγαλύτερη αυτοπεπήθηση, να υπήρχαν σεμινάρια σωστής ποδηλατικής συμπεριφοράς, αφού δεν υπάρχει σωστή οδηγική συμπεριφορά!
Τώρα εγώ που ήρθα καινούργια, βλέπω ότι υπάρχει πολύ όρεξη και γενικά γίνονται πολύ στοχευμένες κινήσεις για τον ποδηλατισμό από τα μέλη και πραγματικά, με παρακίνησε να το πάρω και εγώ πιο σοβαρά, βλέποντας πόσοι άνθρωποι κινούνται με το ποδήλατο και να σας πω την αλήθεια καμιά φορά που βλέπω στον δρόμο αλλοδαπούς με ποδήλατα, τους χαίρομαι και αναφέρομαι σε αυτούς διότι μπορεί η οικονομική τους κατάσταση να μην τους επιτρέπει να πάρουν αυτοκίνητο, αλλά βλέπεις ότι κάνουν την κίνηση προς "εναλλακτικές" μεθόδους μετακίνησης, χωρίς να έχουν τα φοβερά ποδήλατα, hi-tech που οι πιο πολλοί κοιτάζουμε.
Κάτι άσχετο διάβαζα για την πόρτα των παρκαρισμένων ότι είναι επικύνδυνο να μας χτυπήσει, είχα δει σε κάτι βίντεο των bike messengers από youtube, βέβαια προτού προλάβει να ανοίξει η πόρτα εντελώς, όπως περνάνε την κλείνουν αστραπιαία!!στα μούτρα κανονικά! καλά extreme καταστάσεις αυτές αλλά ποτέ δεν ξέρεις!
Η πόρτα είναι από τα χειρότερα που μπορούν να συμβούν. Είναι τόσο αναπάντεχο που δεν προλαβαίνεις να αντιδράσεις. Για αυτό δεν κινείσαι στην ακρη ακρη του δρόμου αλλά πιο έξω. Και έχεις πάντα το νου σου για κινήσεις μέσα στα αυτοκίνητα. ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΤΑΞΙ. Οι επιβάτες σε ταξί δεν κοιτούν ποτέ πίσω και το ίδιο συνήθως και οι ταρίφες. Γενικά στα ταξί προσοχή!
Και επίσης: Σεμινάρια σωστής ποδηλατική συμπεριφοράς κάνουν οι "Φίλοι του ποδηλάτου". Έγινε ένα πριν κανα μήνα και έγινε ξανά στο 24ωρο. Που ήσουν??? Οδηγούσες την "κούρσα"? Για να ξεσκονίζουμε το ποδήλατο για καμια βόλτα...
Λεπόν, ποδήλατο έχω, αλλά μάλλον δεν θα το χαρακτήριζα ποδήλατο, ένα σκουριασμένο mountain προ αημνύστων χρόνων, το οποίο μάλλον θα είναι και το πρώτο που θα το ξαναβγάλω έξω μετά από γερό σέρβις να με τσεκάρω... thnx για την πληροφορία δεν το είχα υπόψιν μου και μην νομίζεις πως είναι και πολύς καιρός που το πήρα σοβαρά το θέμα ποδήλατο και μετακίνηση! αλλά και ψάχνοντας δεν έτυχε να το δω πουθενά ιντερνετικά!
Υπόσχομαι ότι θα είμαι η πρώτη που θα λάβω μέρος, αχ! ρε αθήνα τι μας κάνεις! πάντως αυτό που έλεγα με την πόρτα έχει πολύ πλάκα, βέβαια ο άνθρωπος που την έκλεινε την πόρτα δεν είναι σαν και εμένα που σαν τον rookie θα βγώ στον δρόμο.
Πάντως με το καλό να πάρω το ποδήλατο και θα έρχομαι και σε αυτά που διοργανώνεται, βολτούλες καλοκαιράκι, μια χαρά!!!
Ποιός διαβάζει για εξεταστική!!!
basika tha sou pw kai ego na prosexeis idietera aftous pou parkaroun giati synithos den blepoun aftokinita na erxonte kai na exeis kata nou enan kanona akoma kai dikio na exeis me to podilato den exei simasia :D
apla stis arxes ta diskola simia kalo einai na ta perpatas kai na apofevgeis tou dromous pou den exoun amesi prosvasi se pezodromio otan den niotheis arketa sigouri tha mporeis na perneis to pezodromio kai na pigeneis pio siga
ego pantos pou kinoume thess blepw pos oi odigoi exoun kali simperifora sinithos tou taleporw ego para aftoi opote siga siga thelw na pistevw pos i katastasi beltionete
ante panta orthia :D
Η απόφαση που πήρες είναι σίγουρα θετική. Συνήθως οι θετικές αποφάσεις είναι και δύσκολες. Θα σου πω κάτι για να σου δώσω θάρρος. Την ίδια απόφαση έχω πάρει και εγώ και είμαι αρκετά μεγαλύτερος από σένα. Το δικό μου το ποδήλατο δεν είναι 10ετίας, αλλά...25ετίας! Όσο για την εξεταστική, καλύτερα διάβαζε γιατί μπορεί να με έχεις και...επιτηρητή (για να σου δώσω και ένα στίγμα περί της δουλειάς που κάνω).
Λίγος ο καιρός που έχω ξαναρχίσει να χρησιμοποιώ το ποδήλατο. Είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και να οδηγώ το αυτοκίνητό μου όσο μπορώ λιγότερο. Πάντα με σύνεση, προσοχή στο δρόμο, σεβασμό στον Κ.Ο.Κ. Καλή αρχή λοιπόν, πολύ προσοχή, όρεξη και διάθεση για χαρά, διότι η ποδηλασία κρύβει μέσα της πάρα πολύ χαρά. Φόρτσα το πετάλι να 'ρθουν κι άλλοι! :)
Eυχαριστώ Sandoula
Άλλα δύο sites στα αγγλικά με σύντομες οδηγίες
http://www.massbike.org/info/gobybike.pdf
http://www.oregon.gov/ODOT/HWY/BIKEPED/docs/bike_manual_06.pdf
Αλλά καλύτερα διαβασε τα μετά την εξεταστική
Sandoula, κάτι που δεν αναφέραν οι άλλοι φίλοι (ή δεν το πρόσεξα).
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ!!!
Δυστυχώς οι Έλληνες πεζοί δεν είναι μαθημένοι να κυκλοφορούν μαζί με τα ποδήλατα, οπότε δεν τα προσέχουν. Μου έχει τύχει πολλές φορές πεζός να κατέβει "ξερά" από το πεζοδρόμιο ακριβώς μπροστά μου. Η πλάκα είναι ότι πολλοί βλέπουν τον ποδηλάτη να έρχεται, αλλά δεν τον επεξεργάζονται στο μυαλό τους σαν "incoming danger", οπότε απλά πάνε να περάσουν το δρόμο.
Πάρε ένα κουδούνι.
Όχι από αυτά τα νέου τύπου που κάνουν ένα απλό "ντιν". Αυτός ο ήχος δεν είναι κεταγεγραμμένος στο μυαλό των πεζών ως ήχος ποδηλάτου. Πάρε ένα κλασσικό μεγάλο κουδούνι, από αυτά που είχαμε όταν είμασταν μικροί. Αυτά με το λεβιεδάκι που κάνουν "ντριν-ντριν" και χρησιμοποίησέ το αμέσως μόλις δεις πεζό με πρόθεση να διασταυρώσει το δρόμο.
Σου εύχομαι καλά χιλιόμετρα!!!
Γενικά, χρησιμοποιώντας καθημερινά ποδήλατο στην Αθήνα τα τελευταία 5 χρόνια, θεωρώ ότι οι περισσότεροι κίνδυνοι δεν έρχονται από τους γύρω μας αλλά από εμάς τους ίδιους. Έχω δει ποδηλάτες να κάνουν χίλιες - δυο χαζομάρες στο δρόμο και να κινούνται λες και είναι μόνοι τους στο δρόμο.
Οι συμβουλές που γράφτηκαν είναι χρήσιμες, αλλά προφανώς χρειάζεται και η εμπειρία για την εφαρμογή τους. Κρατάω τα σημαντικότερα, με βάση την εμπειρία μου:
- Πεζοί. Γενικά οι πεζοί νομίζω ότι λειτουργούν λίγο με το αυτί. Η προσοχή τους όταν έρχεται ένα σχεδόν αθόρυβο όχημα όπως το ποδήλατο είνια μειωμένη, ενώ, όπως γράφτηκε, τα ποδήλατα μάλλον δεν είναι καν καταγεγραμμένα ως οχήματα στο μυαλό πολλών.
- Θέση στο δρόμο. Δεν πηγαίνουμε τέρμα δεξιά, δίπλα στο ρείθρο. Εκεί καταλήγουν γυαλία από τρακαρίσματα, βρίσκονται σχάρες υπονόμων και δε μας δίνεται κανένα περιθώριο ελιγμού προς τα δεξιά.
- Οπτική επαφή. Όταν θέλουμε να κάνουμε ελιγμό που μπορεί να μας φέρει σε πορεία σύγκρουσης με άλλο όχημα, φροντίζουμε πάντα να έχουμε οπτική επαφή με τον οδηγό του για να καταλάβει τι πάει να κάνουμε. δε βασιζόμαστε σε ρομαντικές έννοιες τύπου "προτεραιότητα".
- Ορατότητα. Πρέπει να έχουμε συναίσθηση της ορατότητας ενός οδηγού αυτοκινήτου/φορτηγού. Το ότι εμείς τους βλέπουμε δε σημαίνει ότι μας βλέπουν και αυτοί. Ειδικά η κίνηση στα δεξιά αυτοκινήτου που στρίβει δεξιά σε φανάρι είναι αυτοκτονική, γιατί ο οδηγός δε μας βλέπει
Πάντως κατά τη γνώμη μου το ποδήλατο είναι πολύ ασφαλέστερο από μια μοτοσικλέτα ή ένα μηχανάκι, τα οποία και τα βλέπουν ανταγωνιστικά οι οδηγοί αυτοκινήτων, και δεν αφήνουν περιθώρια αντίδρασης στους κινδύνους με την ταχύτητα που πηγαίνουν. Πες το αυτό στη μαμά να μην ανησυχεί!
λες οτι είσαι φοβητσιαρα, μην ανησυχεις κ εγω τα ιδια ειμαι, συναδελφισσα! :) ακου λοιπον την δικη μου ιδεα για την οδηγηση με ποδηλατο. με εχει κρατησει ασφαλη μεχρι τωρα καπως.
αν εισαι σε δρομο με λεωφορειολωριδες ειναι ο παραδεισος σου. μπαινεις εκει κ δεν εχεις κανενα προβλημα-ΕΚΤΟΣ απο τα ταξι, οπως αναφερθηκε κ παραπανω τα οποια μπορουν να σου κανουν ζημια. Αν πηγαινεις γρηγορα κρατα μια αποσταση αρκετων μετρων καλου κακου.
Τωρα σε δρομο χωρις λεωφορειολωριδες, η γενικοτερη φιλοσοφια μου ειναι η εξης. αν μπορω να πιασω την ταχυτητα των αυτοκινητων, η αντε λιγο πιο αργα, μπαστακωνομαι στη μεση της λωριδας κ τους υποχρεωνω να με δουν σαν ενα πληρως αποδεκτο μεσο μεταφορας. φοραω κ κρανος κ γαντακια, οποτε δινω την εικονα μιας καποιας σοβαροτητας (λεμε τωρα!). απο συνομιλιες με οδηγους, ξαφνιαζονται ευχαριστα οταν σε δουν ετσι μπροστα τους, κ αρχιζουν να παιρνουν λιγο χαμπαρι τι γινεται. Παντως οσο κινουμαι σε δρομο με πολλεσ λωριδες, αν ειμαι οπουδηποτε αλλου απο δεξια δεξια φροντιζω να ειμαι στη μεση της λωριδας κ οχι στο ακρο οπως οι μηχανες.
Σε καμια περιπτωση δε φερομαι σα μηχανακι. Πες το λογω φοβου, δεν χωνομαι αναμεσα σε αμαξια. δεν θα ειμαι οθτε η πρωτη ουτε η τελευταια που καποιος βλακας θα αγνοησει κ θα με ακουμπησει/ριξει με το αμαξι του ξεκινωντας.
Παντα κρανος! ισως να βαριεσαι να το κουβαλας, αλλα νομιζω αν συνειδητοποιησουμε οτι η ασφαλεια ειναι in κ οχι το να οδηγουμε χωρις ζωνες, κρανη κλπ, θα μας φαινεται πολυ λιγοτερο μπελας το να κουβαλαμε ενα κρανος περα δωθε. κ προφανως το βραδυ πολλα φωτακια κ ανακλαστηρες!!
κ τελευταιος κ βασικος κανονας: να πηγαινεις στα happenings κκ στις πορειες των Ποδηλατων!
Μην περνάς δίπλα από λεωφορεία και μεγάλα οχήματα
είτε έιναι σταματημένα είτε όχι.
Να προσέχεις και τις πόρτες των σταματημένων, δηλαδή όταν περνάς δίπλα από οχήματα πουέιναι σταματημένα να είσαι πιο μακρυά από το άνοιγμα της πόρτας.
Επίσης μην παρασυρθείς και αρχίσεις να τρέχεις στο δόρμο για να κάνεις την απόσταση σου σε καλό χρόνο
γιατί εκεί που νιώθεις ότι όλα πανε ωραία και τρέχεις υπέροχα με το ποδήλατό σου
μπορείς να βρεθείς στο δρόμο σερνάμενη ξάπλα κτλ... από ένα πχ απλό καρουμπαλάκι του δρόμου.
Γενικώς βρες εναλλκτικές διαδρομές για αρχήμε λιγότερη κίνηση απλάπρόσεχε να εκμηδενίσεις τη μετωπική.
Αφού υπήρξες και ασυνείδητη οδηγός θα καταλαβαίνεις τι μπορούν οι οδηγοί αυτοκινήτων να κάνουν.
Καλή αρχή!
υπάρχει και ένα καλό βοβλίο που εμένα μου άρεσε πολύ για ποδήλασία στην πόλη, το οποίο θα δω τον τίτλο και θα σου τον γράψω.
Αν κοστίζει λίγο να επισκευάσεις οτ πλαιό φτιάξτο ώστε αφού κάνεις λίγους μήνες ποδηλασίας να κατλάβεις πιο είναι το στυλ σου, τι προβλήματα έχει το ποδήλατο, και να αναζητήσεις αυτό που σου ταιριάζει.
Βρες ένα στο κατάλληλο μέγεθος, κατά τη γνώμη μου ένα απλό Mountain είναι καλύτερο για αρχή και θα το ευχαριστηθέις με τις βόλτες στα βουνά
Ευχαριστώ και πάλι όλους!
Λέτε να κάνω έτσι για την ασφάλεια και να μην φοράω κράνος???!! Χτες έψαχνα online για κρανάκια, άσε που με κορόιδευαν φίλοι μου, πάρε πρώτα ποδήλατο και μετά κράνος! Είμαι και περίεργη εγώ! Πάντως κάποιος στισ αγγελίες πούλάει ένα Giro small, αν το δει, το νταλάσω κιόλας με κράνος snowboard Giro S επισης (να κάνω και την διαφήμιση μου), αφόρετο, μόνο που το δοκίμασα και το ξαναέβαλα μέσα, λάθος νούμερο ήθελα XS...(oups)
Α και γάντια οπωςδήποτε, θυμάμαι από μικρή φούσκωναν τα δάκτυλά μου.
Όταν μπαίνουν στο αμάξι μου ζώνη και πίσω, δεν κάνω πλάκα!
Όσον αφορά το τι θέλω να κάνω με το ποδήλατο, νομίζω πως είμαι αρκετά συνειδητοποιημένη, το να ανέβω στα βουνά, παίζει αλλά προς το παρόν δεν είναι στα σχέδια μου, θέλω βασικά να μετακινούμε στην πόλη.
Και που λέτε και στην μέση θα τους μπαστακωθώ και ας περιμένουν (υπαρβολεεέςςς!!) Και όποτε το πάρω το ποδηλατάκι, θα το φέρω και στην Σύρο που σπουδάζω να κινούμαι, για όσο σπουδάζω ακόμα! Εξεταστική διακοπές!
Ωραία λοιπόν. Τη βοηθήσαμε τη Sandoula. Να δω τώρα αν εμφανιστεί κανένα αγοράκι, κανένας "Sandoulis", αν θα είστε (είμαστε) όλοι τόσο εξυπηρετικοί και πρόθυμοι :)