Επιλογή ποδηλάτου για αρχάριο. Ideal, KTM, KONA, Mongoose ή Cross???

105 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kostasFM2
Απών/απούσα

αυτό ακριβώς προσπαθώ να σου πω, σημασία δεν έχει η επιταχυνση του τροχού αλλά του ποδηλάτου, δηλαδή για το εύκολο ξεκίνημα μεγαλύτερο ρόλο παίζει η σχέση που έχεις επιλέξει και η επιφάνεια του τροχού (για τις τριβές) παρά το αν είναι 26αρι ή 28άρι.
Εμένα η άποψη μου (από προσωπική εμπειρία) είναι ότι μέσα στην πόλη το ποδήλατό μου, που δεν είναι και το πιο ελαφρύ, είναι πολύ, μα πάρα πολύ νευρικότερο από όσα mtb έχω δοκιμάσει.Μπορείς να μου πεις ότι δεν δοκίμασα τα κατάλληλα ποδήλατα(θα το δεχτώ) ,μπορείς επίσης να μου πεις ότι αυτή είναι υποκειμενική άποψη και δεν λέει και τίποτα(και αυτό θα το δεχτώ). Δεν μπορείς να πεις ότι είμαι κολλημένος με τα trekking, γιατί δεν τα θεωρώ τα καλύτερα ποδήλατα γενικά , το αντίθετο μάλιστα. Απλά υποστηρίζω πως για κάποιον που τα θέλει για τους ίδιους λόγους με εμένα, και αν η ανάγκες του είναι ίδιες με τις δικές μου (χαλαρές και νευρικές βόλτες στην πόλη, και βόλτες στην εξοχή γύρω στα 50 χιλιόμετρα, τότε οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα τον έκανε δυστυχισμένο. Τι άλλο να πω, αυτά που θέλω εγώ δεν μπορεί να μου τα δώσει ούτε το mtb ούτε η κούρσα. Αν ήθελα κάτι άλλο θα το ήξερα.τώρα τι να μου πεις, ότι έχεις επιχειρήματα για το αντίθετο?Μπορεί.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostasFM2 wrote:
αυτό ακριβώς προσπαθώ να σου πω, σημασία δεν έχει η επιταχυνση του τροχού αλλά του ποδηλάτου, δηλαδή για το εύκολο ξεκίνημα μεγαλύτερο ρόλο παίζει η σχέση που έχεις επιλέξει και η επιφάνεια του τροχού (για τις τριβές) παρά το αν είναι 26αρι ή 28άρι.
Εμένα η άποψη μου (από προσωπική εμπειρία) είναι ότι μέσα στην πόλη το ποδήλατό μου, που δεν είναι και το πιο ελαφρύ, είναι πολύ, μα πάρα πολύ νευρικότερο από όσα mtb έχω δοκιμάσει.Μπορείς να μου πεις ότι δεν δοκίμασα τα κατάλληλα ποδήλατα(θα το δεχτώ) ,μπορείς επίσης να μου πεις ότι αυτή είναι υποκειμενική άποψη και δεν λέει και τίποτα(και αυτό θα το δεχτώ). Δεν μπορείς να πεις ότι είμαι κολλημένος με τα trekking, γιατί δεν τα θεωρώ τα καλύτερα ποδήλατα γενικά , το αντίθετο μάλιστα. Απλά υποστηρίζω πως για κάποιον που τα θέλει για τους ίδιους λόγους με εμένα, και αν η ανάγκες του είναι ίδιες με τις δικές μου (χαλαρές και νευρικές βόλτες στην πόλη, και βόλτες στην εξοχή γύρω στα 50 χιλιόμετρα, τότε οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα τον έκανε δυστυχισμένο. Τι άλλο να πω, αυτά που θέλω εγώ δεν μπορεί να μου τα δώσει ούτε το mtb ούτε η κούρσα. Αν ήθελα κάτι άλλο θα το ήξερα.τώρα τι να μου πεις, ότι έχεις επιχειρήματα για το αντίθετο?Μπορεί.

πάλι δεν καταλαβένεις
να στο πω απλά
έχεις 2 ποδήλατα ίδια
ίδια γεωμετρία ίδια ποιότητα
ίδιος αναβάτης
το ένα με 26" και το άλλο με 28"
με την ίδια ταχύτητα πιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση
δεν μιλάμε κινέζικα ελλινικά μιλάμε
είναι σαν να σου λέω
εσύ με το trekking βάλε πρώτη και εγώ θα βάλω 24η πιο πάει πιο γρήγορα?????

οσο αφορά τις ανάγκες
δεν διαφωνώ το θέμα είναι να ξέρουμε ποιες είναι οι ανάγκες μας
και να ξέρουμε τι προσφέρει η κάθε κατηγορία
δυστυχώς ή ευτυχώς το mtb προσφέρει περισσότερα από ένα trekking ακόμα και μέσα στην πόλη και είναι λογικό
γιατί κατασκευάζεται για πιο απαιτητικούς χρήστες
βέβαια και το trekking έχει πλεονεκτήματα
το ένα είναι ότι είναι γρήγορο
αλλά ποτέ δεν θα με ακούσεις να πω ότι το Mtb είναι πιο γρήγορο
απλά λέω ότι η ταχύτητα δεν είναι ο μόνος λόγος για να διαλέξω ποδήλατο
απλά τα λέω πάντα

40 χλμ κάνω καθημερινά με το Mtb μου
Πες μου τι θα κέρδιζα με το αν είχα trekking να σου πω τι κερδίζω με το mtb :D

:D

kostasFM2
Απών/απούσα

Το συγκεκριμένο ποδήλατο δεν κάνει για χώμα κυρίως λόγω τον ελαστικών τα οποία είναι πάρα πολύ καλά και άνετα στην άσφαλτο, αλλά για χώμα δεν......Εννοείται πως μπορείς να μπεις σε χωματόδρομο αλλά προσεκτικά,δλδ ο χωματόδρομος δεν θα είναι η διαδρομή σου,μόνο για καμιά παράκαμψη.
Η ανάρτηση τώρα,είναι καλή μόνο στις κατηφόρες χαχαχα,στις ανηφόρες χάνεις μέχρι και δύο ταχύτητες, εγώ μένω στα Ιωάννινα και την χρησιμοποιώ μόνο σε κανένα πλακόστρωτο αν δεν βαριέμαι να κατεβώ να την ξεκλειδώσω. Η άποψη μου είναι ότι είναι άχρηστη και αχρείαστη.
Θα σου πρότεινα το crossway 300 που είναι το ίδιο χωρίς ανάρτηση αλλά δεν ξέρω αν το φέρνει η αντιπροσωπεία. Το crossway 250 που είναι αρκετά πιο φθηνό έχει κάποια χαρακτηριστικά "υποδεέστερα" με κυριώτερο τις 21 ταχύτητες. Επειδή αυτό το πήρε ένας φίλος μου πρόσφατα ( ο οποίος είχε και κουρσα, αλλά δεν είχε ποδήλατο για να κυκλοφορεί)νομίζω ότι είναι αρκετά καλή λύση αν δεν θελει κάποιος να ξοδευτεί, με κάθε επιφύλαξη πάντως γιατί σύμφωνα με σχεδόν όλους εδώ μέσα οι 21 ταχ. δεν λένε, και δεν έχω λόγους να διαφωνήσω.
Θα σου ξαναπώ πως το 20% χώμα σημαίνει πως από τα 1000 χιλιόμετρα που θα διανύσεις τα 200 θα τα κάνεις εκτός δρόμου, άρα αυτό το ποδήλατο το ξεχνάς.Πας σε mtb για να το χαρείς κιόλας.Αν μου έλεγες πως σε μία διαδρομή 30 χιλιομέτρων έχει και 1 χιλιόμετρο πατημένο χώμα τότε μπορεί και να το συζητούσαμε, αλλά 6 χιλιόμετρα με τίποτα( θα σου τη σπάσει).Μπορεί να σου πει την άποψή του κάποιος με λάστιχα για εκτός,απλά σκέψου πως θα χάσεις την άνεση και τα πλεονεκτήματα των ασφάλτινων με μια τέτοια επιλογή.

kostasFM2
Απών/απούσα

πάλι δεν καταλαβένεις
να στο πω απλά
έχεις 2 ποδήλατα ίδια
ίδια γεωμετρία ίδια ποιότητα
ίδιος αναβάτης
το ένα με 26" και το άλλο με 28"
με την ίδια ταχύτητα πιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση
δεν μιλάμε κινέζικα ελλινικά μιλάμε
Αυτό σου λεω και εγώ, το 26άρι θα ξεκινήσει πιο εύκολα, αλλά αυτό όμως έχει να κάνει με το εξής απλό γεγονός : ότι για τις ίδιες στροφές πεταλιού (αφού θα έχουμε ίδιες ταχύτητες, ίδια γρανάζια μπρος πίσω ) θα έχουμε και τις ίδιες στροφές στον τροχό, μέχρι εδώ εντάξει? Άρα εχουμε δύο τροχούς που φέρνουν γύρω γύρω με τις ίδιες στροφές(δεν μπορώ να το πω απλότερα), τι σημαίνει αυτό? πως για τις ίδιες στροφές ο μεγαλύτερος θα διανύσει μεγαλύτερη απόσταση, έτσι είναι λογικό ο μικρότερος που θα διανύσει την μικρότερη απόσταση να χρειάζεται λιγότερη ενέργεια δλδ με την ίδια σχέση στα γρανάζια θα ξεκινήσει πιο εύκολα από στάση. Εδώ όμως είναι που έρχεται ο καλός θεούλης και μας λέει πάρτε γρανάζια, πάρτε όσα γρανάζια θέλετε,πάρτε τόσα πολλά ώστε να μπορείτε να αναρωτιέστε όταν ξεκινάτε στα φανάρια,ποια ταχύτητα να βάλω και όχι τι τροχό να φορέσω.Με λίγα λόγια αν με 5 πεταλιές προχωρήσω 5 μέτρα από στάση εννοείται πως θα το κάνω πιο εύκολα απ'ότι αν πρόκειται να προχωρήσω 7 μέτρα (τα νούμερα τυχαία).Τι δεν καταλαβες όσον αφορά το single speed προηγουμένως? ότι μόνο σ'αυτό έχει νόημα αυτό που λες?

απλά λέω ότι η ταχύτητα δεν είναι ο μόνος λόγος για να διαλέξω ποδήλατο
απλά τα λέω πάντα

40 χλμ κάνω καθημερινά με το Mtb μου
Πες μου τι θα κέρδιζα με το αν είχα trekking να σου πω τι κερδίζω με το mtb
>
Δεν μπορώ να σου πω τίποτα γι'αυτό.Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι.Προφανώς και σύμφωνα με τις ανάγκες σου διάλεξες αυτό που είναι καλύτερο για σένα και αυτό το σέβομαι απολύτως.Τι να σου πω δηλαδή? να διαλέξεις ποδήλατο σύμφωνα με τις δικές μου τι ανάγκες,ή έστω προτιμήσεις? Κουβέντα κάνουμε

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostasFM2 wrote:
πάλι δεν καταλαβένεις
να στο πω απλά
έχεις 2 ποδήλατα ίδια
ίδια γεωμετρία ίδια ποιότητα
ίδιος αναβάτης
το ένα με 26" και το άλλο με 28"
με την ίδια ταχύτητα πιο θα έχει καλύτερη επιτάχυνση
δεν μιλάμε κινέζικα ελλινικά μιλάμε
Αυτό σου λεω και εγώ, το 26άρι θα ξεκινήσει πιο εύκολα, αλλά αυτό όμως έχει να κάνει με το εξής απλό γεγονός : ότι για τις ίδιες στροφές πεταλιού (αφού θα έχουμε ίδιες ταχύτητες, ίδια γρανάζια μπρος πίσω ) θα έχουμε και τις ίδιες στροφές στον τροχό, μέχρι εδώ εντάξει? Άρα εχουμε δύο τροχούς που φέρνουν γύρω γύρω με τις ίδιες στροφές(δεν μπορώ να το πω απλότερα), τι σημαίνει αυτό? πως για τις ίδιες στροφές ο μεγαλύτερος θα διανύσει μεγαλύτερη απόσταση, έτσι είναι λογικό ο μικρότερος που θα διανύσει την μικρότερη απόσταση να χρειάζεται λιγότερη ενέργεια δλδ με την ίδια σχέση στα γρανάζια θα ξεκινήσει πιο εύκολα από στάση. Εδώ όμως είναι που έρχεται ο καλός θεούλης και μας λέει πάρτε γρανάζια, πάρτε όσα γρανάζια θέλετε,πάρτε τόσα πολλά ώστε να μπορείτε να αναρωτιέστε όταν ξεκινάτε στα φανάρια,ποια ταχύτητα να βάλω και όχι τι τροχό να φορέσω.Με λίγα λόγια αν με 5 πεταλιές προχωρήσω 5 μέτρα από στάση εννοείται πως θα το κάνω πιο εύκολα απ'ότι αν πρόκειται να προχωρήσω 7 μέτρα (τα νούμερα τυχαία).Τι δεν καταλαβες όσον αφορά το single speed προηγουμένως? ότι μόνο σ'αυτό έχει νόημα αυτό που λες?

εδώ είναι που το χάνεις γιατι δεν μπορείς να έχεις ίδιες στροφές
ο 28ρις γυρνάει πιο δύσκολα
:D
μπερδεύεσαι με την στροφή του ποδιού και με την περιστροφή του τροχού
αν βάλεις πιο ελαφρύ πάτημα χάνεις λόγο σχέσης
οπότε νέμεν έχεις γρανάζια αλλά αν βάλεις πιο ελαφρύ πάτημα δεν αναπτύσσεις ταχύτητα γιατί πάει πιο κούφια και πάει λέγοντας
οπότε αν έχεις ίδιο πάτημα ο 26 θα γυρίσει πιο εύκολα
σε σχέση με τον 28ρι
από την στιγμή που θα γυρίσει πιο εύκολα
θα διανύσεις πιο γρήγορα θα το μήκος της περιστροφής απλά ο 28 θα πάει πιο μακρυά όταν κάνει την περιστροφή του
και συνεχίζω
ο μεγαλύτερος τροχός έχει ένα πλεονέκτημα ότι όταν αρχίσει και γυρνάει σταματάει πιο δύσκολα οπότε όταν θα έχεις αναπτύσσει μια ταχύτητα 30χλμ/ωρα
με τον 28 την κρατάς πιο εύκολα από ότι με τον 26ρι

ελπίζω τώρα να το κατάλαβες

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kostasFM2 wrote:

40 χλμ κάνω καθημερινά με το Mtb μου
Πες μου τι θα κέρδιζα με το αν είχα trekking να σου πω τι κερδίζω με το mtb
>
Δεν μπορώ να σου πω τίποτα γι'αυτό.Δεν θέλω να σε πείσω για κάτι.Προφανώς και σύμφωνα με τις ανάγκες σου διάλεξες αυτό που είναι καλύτερο για σένα και αυτό το σέβομαι απολύτως.Τι να σου πω δηλαδή? να διαλέξεις ποδήλατο σύμφωνα με τις δικές μου τι ανάγκες,ή έστω προτιμήσεις? Κουβέντα κάνουμε

να μου πεις αν πράττω σωστά που την κάνω την απόσταση με Mtb ή αν θα μπορούσα να διαλέξω κάτι καλύτερο :D

kostasFM2
Απών/απούσα

ΟΚ, πλέον δεν ξέρω τι να πω. Ζητώ συγνώμη από όλους που σας κούρασα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τπτ να μην πεις πάντα σε κάποιον φυσικό μηχανολόγο κάποιον να ξέρει και ρώτα

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
τπτ να μην πεις πάντα σε κάποιον φυσικό μηχανολόγο κάποιον να ξέρει και ρώτα

Εδώ μπαίνω εγώ (αφού ζητάς μηχανολόγο). Τα έχω ξαναπεί αλλά με αναγκάζεται λέω τα ίδια. Μετά από μερικούς πρόχειρους υπολογισμούς βρήκα ότι ένας 26’’ τροχός περιστρέφετε σχεδόν 7% ευκολότερα από ότι ένας 28’’. Αυτό ισχύει για λάστιχα ίδιου τύπου. Ένα ελαστικό mtb λόγω μεγαλύτερης τριβής κύλισης κυλάει δυσκολότερα από ένα ελαστικό trekking (την σχετική ανάλυση την έκανα στο έβδομο ποστ του παρόντος θέματος). Άρα αυτό το 7% μειώνεται, εξανεμίζεται ή και αντιστρέφεται η κατάσταση. Για να το υπολογίσω αυτό θεωρητικά θα πρέπει να έχω δεδομένα που δεν έχω. Μόνο με πρακτικό τρόπο θα μπορούσαμε να το βρούμε.
Εάν τώρα έχουμε έναν 26άρη ο οποίος πρέπει να διανύσει 5 μέτρα και το κάνει αυτό με 2 εύκολες πεταλιές, ο 28άρης θα τα διανύσει με 1,86 λίγο δυσκολότερες πεταλιές. Άρα πάλι η διαφορά μειώνεται. Αυτά ισχύουν για ελαστικά ίδιας κατηγορίας. Όταν ο 26άρης φοράει mtb λάστιχα τα οποία όπως είπα πριν κυλάνε δυσκολότερα, τότε οι 2 πεταλιές που ανέφερα θα είναι δυσκολότερες άρα λιγότερες.
ΑΡΑ, κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι ένα mtb με 26άρια λάστιχα ξεκινάει ευκολότερα από ένα trekking με 28άρια και σίγουρα δεν συζητάμε ποιο ποδήλατο κινείται ταχύτερα. Αν ήταν έτσι, οι πιτσιρικάδες με τα 20’’ θα εξαφανιζόντουσαν στα φανάρια :Ρ

Επίσης,
plannet, είπες ότι ένας 28άρης σταματάει δυσκολότερα. Ισχύει αυτό για ελαστικά του ίδιου τύπου λόγω στροφορμής. Όταν όμως πατήσουμε φρένο όταν έχουμε v-brakes σταματάει ευκολότερα λόγω μεγαλύτερης απόστασης των φρένων από τον άξονα. Με δισκόφρενα δεν ισχύει αυτό.

ΥΓ . kostasFM2 συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα όσα λες. Το να αλλάξεις όμως το μυαλό του plannet είναι αδύνατο. Εδώ αμφισβητεί επιστημονικά δεδομένα. Εγώ απαντώ όχι για να τον πείσω αλλά για τους υπόλοιπους που τους ξεγελάει επειδή ξέρει πέντε παραπάνω πράγματα για εξαρτήματα και κοντά σε αυτά πασάρει και τις ανακρίβειές του.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
Μετά από μερικούς πρόχειρους υπολογισμούς βρήκα ότι ένας 26’’ τροχός περιστρέφετε σχεδόν 7% ευκολότερα από ότι ένας 28’’. Αυτό ισχύει για λάστιχα ίδιου τύπου. Ένα ελαστικό mtb λόγω μεγαλύτερης τριβής κύλισης κυλάει δυσκολότερα από ένα ελαστικό trekking (την σχετική ανάλυση την έκανα στο έβδομο ποστ του παρόντος θέματος). Άρα αυτό το 7% μειώνεται, εξανεμίζεται ή και αντιστρέφεται η κατάσταση.

αυτοανερείσε μόνος σου
όταν έχουμε ίδια ελαστικά έχουμε ίδια τριβή

greatg wrote:

Επίσης,
plannet, είπες ότι ένας 28άρης σταματάει δυσκολότερα. Ισχύει αυτό για ελαστικά του ίδιου τύπου λόγω στροφορμής. Όταν όμως πατήσουμε φρένο όταν έχουμε v-brakes σταματάει ευκολότερα λόγω μεγαλύτερης απόστασης των φρένων από τον άξονα. Με δισκόφρενα δεν ισχύει αυτό.

ναι μεν αλλά δεν αλλάζει ο χρόνος σταματήματος
γιατί και τα 26ρια και τα 24ρια και τα 28ρια
έχουν τόσο δυνατά φρένα ώστε να σε φέρουν καπάκι αρά σταματάνε στον ίδιο χρόνο

βέβαια αυτό ισχύει όταν πατάς φρένο
εγώ μιλούσα χωρίς να πατάς φρένο αφήνοντας απλά το ποδήλατο να κυλίσει

greatg wrote:

ΥΓ . kostasFM2 συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα όσα λες. Το να αλλάξεις όμως το μυαλό του plannet είναι αδύνατο. Εδώ αμφισβητεί επιστημονικά δεδομένα. Εγώ απαντώ όχι για να τον πείσω αλλά για τους υπόλοιπους που τους ξεγελάει επειδή ξέρει πέντε παραπάνω πράγματα για εξαρτήματα και κοντά σε αυτά πασάρει και τις ανακρίβειές του.

το να έχεις γνώσεις όπως ισχυρίζεσαι δεν έχει νόημα αν δεν έχεις αντίληψη να της εφαρμόσεις
:D

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:

αυτοανερείσε μόνος σου
όταν έχουμε ίδια ελαστικά έχουμε ίδια τριβή

Δεν κατάλαβες για ακόμη μια φορά. Ίσως να μη σου έδωσα εγώ να καταλάβεις γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Όταν λέω ότι ‘ένας 26’’ τροχός περιστρέφετε σχεδόν 7% ευκολότερα από ότι ένας 28’’ ‘ εννοώ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ λόγω μεγαλύτερης αδράνειας του μεγάλου τροχού.
plannet wrote:

ναι μεν αλλά δεν αλλάζει ο χρόνος σταματήματος
γιατί και τα 26ρια και τα 24ρια και τα 28ρια
έχουν τόσο δυνατά φρένα ώστε να σε φέρουν καπάκι αρά σταματάνε στον ίδιο χρόνο

βέβαια αυτό ισχύει όταν πατάς φρένο
εγώ μιλούσα χωρίς να πατάς φρένο αφήνοντας απλά το ποδήλατο να κυλίσει


Δεν είπα κάτι διαφορετικό, μια διαπίστωση έκανα. Εσύ είχες πει ότι
‘ο μεγαλύτερος τροχός έχει ένα πλεονέκτημα ότι όταν αρχίσει και γυρνάει σταματάει πιο δύσκολα οπότε όταν θα έχεις αναπτύσσει μια ταχύτητα 30χλμ/ωρα
με τον 28 την κρατάς πιο εύκολα από ότι με τον 26ρι’

Δε θα έπρεπε (για να καταλαβαινόμαστε) να πεις ότι σταματάει δυσκολότερα γιατί όπως έγραψα αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά ότι έχει μεγαλύτερη αδράνεια και αντιστέκεται στο σταμάτημα περισσότερο. Ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά.
plannet wrote:

το να έχεις γνώσεις όπως ισχυρίζεσαι δεν έχει νόημα αν δεν έχεις αντίληψη να της εφαρμόσεις
Αυτά που σου είπα παλιότερα μου τα λες τώρα; Το πρόβλημα με σένα είναι ότι δεν έχεις γνώσεις αλλά πας να εφαρμόσεις τα λάθος που ξέρεις.
Σου απέδειξα ότι ένα mtb δεν εκκινεί γρηγορότερα από ένα trekking. Ακόμη και έτσι να ήταν ποδηλασία δε σημαίνει μόνο σταμάτα – ξεκίνα. Εσύ όταν λες ότι κάνεις 50 χλμ για να πας στην δουλειά σου πόσα σταμάτα – ξεκίνα κάνεις; Βλέπω τη θολή κοσμοθεωρία σου να γκρεμίζεται.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@greatg
πάω για ποδήλατο γιατί δεν θα με αφήσει ο rockarolla να γράψω
επιστρέφω και σου απαντώ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:

Δεν κατάλαβες για ακόμη μια φορά. Ίσως να μη σου έδωσα εγώ να καταλάβεις γιατί τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Όταν λέω ότι ‘ένας 26’’ τροχός περιστρέφετε σχεδόν 7% ευκολότερα από ότι ένας 28’’ ‘ εννοώ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ λόγω μεγαλύτερης αδράνειας του

μεγάλου τροχού.
άρα λες ότι και εγώ ότι δλδ ο μικρός τροχός ξεκινάει πιο γρήγορα ή αλλιώς έχει μεγαλύτερη επιτάχυνση
greatg wrote:

Δεν είπα κάτι διαφορετικό, μια διαπίστωση έκανα. Εσύ είχες πει ότι
‘ο μεγαλύτερος τροχός έχει ένα πλεονέκτημα ότι όταν αρχίσει και γυρνάει σταματάει πιο δύσκολα οπότε όταν θα έχεις αναπτύσσει μια ταχύτητα 30χλμ/ωρα
με τον 28 την κρατάς πιο εύκολα από ότι με τον 26ρι’

Δε θα έπρεπε (για να καταλαβαινόμαστε) να πεις ότι σταματάει δυσκολότερα γιατί όπως έγραψα αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά ότι έχει μεγαλύτερη αδράνεια και αντιστέκεται στο σταμάτημα περισσότερο. Ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά.

άρα και εδώ συμφωνείς ότι ο μεγάλος τροχός σταματάει πιο δύσκολα και για αυτό και είναι πιο γρήγρα τα 28ρια
αλλά για πες μου σε πιες περιπτώσεις δεν υσχίει αυτό ???
greatg wrote:

Αυτά που σου είπα παλιότερα μου τα λες τώρα; Το πρόβλημα με σένα είναι ότι δεν έχεις γνώσεις αλλά πας να εφαρμόσεις τα λάθος που ξέρεις.
Σου απέδειξα ότι ένα mtb δεν εκκινεί γρηγορότερα από ένα trekking. Ακόμη και έτσι να ήταν ποδηλασία δε σημαίνει μόνο σταμάτα – ξεκίνα. Εσύ όταν λες ότι κάνεις 50 χλμ για να πας στην δουλειά σου πόσα σταμάτα – ξεκίνα κάνεις; Βλέπω τη θολή κοσμοθεωρία σου να γκρεμίζεται.

μα πάνω λες ότι είναι 7% πιο γρήγορο ή κάνω λάθος
εννοείτε πως η ποδηλασία δεν είναι σταμάτα ξεκίνα για μένα δεν έχει σημασία το πόσο γρήγορα παει το ποδήλατο μου

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet, αν ρήξεις μια ματιά στα τελευταία μου ποστ θα βρεις τις απαντήσεις. Δεν ξαναγράφω τα ίδια.
Αν παρ' όλα αυτά θέλεις να αναλύσω κάτι περισσότερο, πες το μου.

kostasFM2
Απών/απούσα

ΥΓ . kostasFM2 συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα όσα λες. Το να αλλάξεις όμως το μυαλό του plannet είναι αδύνατο. Εδώ αμφισβητεί επιστημονικά δεδομένα. Εγώ απαντώ όχι για να τον πείσω αλλά για τους υπόλοιπους που τους ξεγελάει επειδή ξέρει πέντε παραπάνω πράγματα για εξαρτήματα και κοντά σε αυτά πασάρει και τις ανακρίβειές του.

Δεν θέλω να του αλλάξω μυαλά, άλλωστε ποιος είμαι εγώ για να κάνω τέτοιο πράγμα, το μόνο που με ταράζει είναι ότι ο τύπος μπορεί να να είναι πάνω από 18 χρονών και να ψηφίζει.
Και άντε να πεις ότι είναι μόνο αυτός, πάει στο διάτανο, αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνος του. Δυστυχώς (again) είναι πολλοί αυτοί οι τύποι, για την ακρίβεια είναι τόσοι πολλοί που μας έχουν περικυκλώσει. Και όσο και να θες να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις μαζί τους, αυτοί σου ακυρώνουν όλη την προσπάθεια που έκανες για να μορφωθείς, να γίνεις καλός άνθρωπος, να μετέχεις κάποιας παιδείας βρε αδερφέ.
Πραγματικά ο τύπος θα με άφηνε παγερά αδιάφορο αν ήξερα ότι είναι μόνο αυτός (αλλά δυστυχώς δεν είναι).Το θέμα είναι ότι έχουμε κατακλυστεί από αυτή την ηλιθιότητα του δήθεν καημένου χαζούλη που πρέπει να σεβαστούμε,για δήθεν ανθρωπιστικούς λόγους, και αυτοί οι λόγοι είναι που μας επιβάλουν τους κυβερνήτες μας, οι ίδιοι λόγοι είναι που αφήνουμε τον κάθε χωριατονταή να απειλεί την σωματική μας ακεραιότητα επειδή θέλει να γκαζώσει και να μαρσάρει, οι ίδιοι λόγοι μας κάνουν να σωπαίνουμε όταν τα κομματόσκυλα γύρω μας μοιράζουν τον κοινό εθνικό πλούτο μεταξύ τους, οι ίδιοι λόγοι που τελικά μας κάνουν αυτούς που είμαστε, και που τρωμε στην μάπα αυτά που τρώμε.
Πραγματικά ο εν λόγω τύπος ενώ μου ήταν πολύ συμπαθής εξ'αιτίας του πάθους του για τα ποδήλατα, και της πραγματικά πολύ καλής του διάθεσης (έτσι τουλ/στον με έχει κάνει να πιστέψω),να βοηθήσει..,να πληροφορήσει...,να ενημερώσει..., να ανταποκριθεί σε αιτήματα άλλων,παρ'όλα αυτά μου μαυρίζει την ψυχή όταν μου θυμίζει την θλιβερή πλειοψηφία των ανθρώπων που μας περιτριγυρίζουν και που παίρνουν αποφάσεις για μας, που δεν κάνουν τον ελάχιστο κόπο να επικοινωνήσουν μαζί μας(μάλλον γιατί δεν μπορούν),που στην τελική αφήνουν όλη την αμορφωσιά τους να κατακλύσει τον περιβάλλοντα χώρο μας.
Και το χειρότερο είναι ότι τελικά πάλι εμείς θα έχουμε τις ενοχές μήπως κατηγορήσαμε άδικα, μήπως καταφερθήκαμε άδικα εναντίων ατόμων μειωμένης αντίληψης, κοινώς καθυστερημένων. Όχι φίλε μου, αν ήταν καθυστερημένοι θα το ξέραμε και θα το σεβόμαστε, απλά είναι κουτοπόνηροι που εκμεταλλεύονται τον ζωτικό μας χώρο.

Για να κλείσω αυτό το κουραστικό "σεντόνι" θα επαναλάβω πως δεν πρόκειται να έχω ενοχές αν αποδειχτεί πως ο τύπος είναι 5 χρονών , ή ότι είναι καθυστερημένος, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Με έχουν κουράσει τόσο πολύ όλοι οι σκατοχωριάτες (με την κακή την έννοια) που δεν αντέχω άλλο, ΣΚΑΩ !!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
plannet, αν ρήξεις μια ματιά στα τελευταία μου ποστ θα βρεις τις απαντήσεις. Δεν ξαναγράφω τα ίδια.
Αν παρ' όλα αυτά θέλεις να αναλύσω κάτι περισσότερο, πες το μου.

για ανέλυσε

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

kostasFM2 wrote:
ΥΓ . kostasFM2 συμφωνώ μαζί σου σχεδόν σε όλα όσα λες. Το να αλλάξεις όμως το μυαλό του plannet είναι αδύνατο. Εδώ αμφισβητεί επιστημονικά δεδομένα. Εγώ απαντώ όχι για να τον πείσω αλλά για τους υπόλοιπους που τους ξεγελάει επειδή ξέρει πέντε παραπάνω πράγματα για εξαρτήματα και κοντά σε αυτά πασάρει και τις ανακρίβειές του.

Δεν θέλω να του αλλάξω μυαλά, άλλωστε ποιος είμαι εγώ για να κάνω τέτοιο πράγμα, το μόνο που με ταράζει είναι ότι ο τύπος μπορεί να να είναι πάνω από 18 χρονών και να ψηφίζει.
Και άντε να πεις ότι είναι μόνο αυτός, πάει στο διάτανο, αλλά δυστυχώς δεν είναι μόνος του. Δυστυχώς (again) είναι πολλοί αυτοί οι τύποι, για την ακρίβεια είναι τόσοι πολλοί που μας έχουν περικυκλώσει. Και όσο και να θες να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις μαζί τους, αυτοί σου ακυρώνουν όλη την προσπάθεια που έκανες για να μορφωθείς, να γίνεις καλός άνθρωπος, να μετέχεις κάποιας παιδείας βρε αδερφέ.
Πραγματικά ο τύπος θα με άφηνε παγερά αδιάφορο αν ήξερα ότι είναι μόνο αυτός (αλλά δυστυχώς δεν είναι).Το θέμα είναι ότι έχουμε κατακλυστεί από αυτή την ηλιθιότητα του δήθεν καημένου χαζούλη που πρέπει να σεβαστούμε,για δήθεν ανθρωπιστικούς λόγους, και αυτοί οι λόγοι είναι που μας επιβάλουν τους κυβερνήτες μας, οι ίδιοι λόγοι είναι που αφήνουμε τον κάθε χωριατονταή να απειλεί την σωματική μας ακεραιότητα επειδή θέλει να γκαζώσει και να μαρσάρει, οι ίδιοι λόγοι μας κάνουν να σωπαίνουμε όταν τα κομματόσκυλα γύρω μας μοιράζουν τον κοινό εθνικό πλούτο μεταξύ τους, οι ίδιοι λόγοι που τελικά μας κάνουν αυτούς που είμαστε, και που τρωμε στην μάπα αυτά που τρώμε.
Πραγματικά ο εν λόγω τύπος ενώ μου ήταν πολύ συμπαθής εξ'αιτίας του πάθους του για τα ποδήλατα, και της πραγματικά πολύ καλής του διάθεσης (έτσι τουλ/στον με έχει κάνει να πιστέψω),να βοηθήσει..,να πληροφορήσει...,να ενημερώσει..., να ανταποκριθεί σε αιτήματα άλλων,παρ'όλα αυτά μου μαυρίζει την ψυχή όταν μου θυμίζει την θλιβερή πλειοψηφία των ανθρώπων που μας περιτριγυρίζουν και που παίρνουν αποφάσεις για μας, που δεν κάνουν τον ελάχιστο κόπο να επικοινωνήσουν μαζί μας(μάλλον γιατί δεν μπορούν),που στην τελική αφήνουν όλη την αμορφωσιά τους να κατακλύσει τον περιβάλλοντα χώρο μας.
Και το χειρότερο είναι ότι τελικά πάλι εμείς θα έχουμε τις ενοχές μήπως κατηγορήσαμε άδικα, μήπως καταφερθήκαμε άδικα εναντίων ατόμων μειωμένης αντίληψης, κοινώς καθυστερημένων. Όχι φίλε μου, αν ήταν καθυστερημένοι θα το ξέραμε και θα το σεβόμαστε, απλά είναι κουτοπόνηροι που εκμεταλλεύονται τον ζωτικό μας χώρο.

Για να κλείσω αυτό το κουραστικό "σεντόνι" θα επαναλάβω πως δεν πρόκειται να έχω ενοχές αν αποδειχτεί πως ο τύπος είναι 5 χρονών , ή ότι είναι καθυστερημένος, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Με έχουν κουράσει τόσο πολύ όλοι οι σκατοχωριάτες (με την κακή την έννοια) που δεν αντέχω άλλο, ΣΚΑΩ !!!!


Κουράγιο φίλε μου. Είναι ανηφορικός ο δρόμος και δε βλέπω να τον ανεβαίνουμε ούτε με... bianchi camaleonte :Ρ

kalaxan
Απών/απούσα

παιδια σορρυ που σας την σπαω αλλα επειδη και γω ειμαι ακριβως στην ιδια κατασταση με το φιλο, θελω 80& δρομο 20% χωμα και οταν λεω χωμα εννοω κανεναν στρωμενο χωματοδρομο, ή ανηφορικο δρομο που εχει ομως σα βουναλακια(αυτα για να μην πιανει παγο) δηλαδη ας πουμε οχι καλο δρομο,

Ειμαι και γω 1,97 και διαθετω τα ιδια λεφτα ισως και λιγοτερα.

Τι προτείνετε?

To nergetic να το ξεχασω?

Κατι αλλα στο site της ideal ειδα για το υψος μου για trekking cross προτεινει 62cm μεγεθος δηλαδη το μεγιστο.

Αλλα στα MTB ενω υπαρχει μεγεθος 61cm προτεινει το 53cm σε όλα...

Μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό?

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.Δεν ανοιξα νεο θεμα μηπως βολευτώ εδώ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kalaxan wrote:
παιδια σορρυ που σας την σπαω αλλα επειδη και γω ειμαι ακριβως στην ιδια κατασταση με το φιλο, θελω 80& δρομο 20% χωμα και οταν λεω χωμα εννοω κανεναν στρωμενο χωματοδρομο, ή ανηφορικο δρομο που εχει ομως σα βουναλακια(αυτα για να μην πιανει παγο) δηλαδη ας πουμε οχι καλο δρομο,

Ειμαι και γω 1,97 και διαθετω τα ιδια λεφτα ισως και λιγοτερα.

Τι προτείνετε?

To nergetic να το ξεχασω?

Κατι αλλα στο site της ideal ειδα για το υψος μου για trekking cross προτεινει 62cm μεγεθος δηλαδη το μεγιστο.

Αλλα στα MTB ενω υπαρχει μεγεθος 61cm προτεινει το 53cm σε όλα...

Μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό?

Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.Δεν ανοιξα νεο θεμα μηπως βολευτώ εδώ.


το διαφορετικό μέγεθος είναι λόγο διαφορετικής γεωμετρίας βασικά κακός μετράμε τον κάθετο θα ΄έπρεπε να μετριεται το πραγματικό ύψος μέχρι την σέλα όταν αυτή είναι στο κατάλληλο σημείο
αν και δεν πιστεύω σε mtb να είσαι σε 53 λογικά σε 58 πρέπει να είσαι ακόμα και κοντά πόδια να έχεις :D

Arxarios
Απών/απούσα

Φυσικά και δεν μας της σπάς, καλό είναι ακούμε κάθε πιθανό προβληματισμό!

Υποθέτω ότι θέλουμε περίπου την ίδια χρήση καθώς και εγώ θέλω για ήπιους χωματόδρομους και τις λακούβες της Αττικής.

Το Ν΄Ergetic δεν υπάρχει λόγος να το ξεχάσεις. Είναι ένα αρκετά καλό ποδήλατο απλά τα υπόλοιπα που προτείνω έχουν μικροδιαφορές σε περιφερειακά.

Τώρα είμαι μεταξύ του ΚΤΜ και του Kona γνωρίζοντας ότι έχουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους. Το ΚΤΜ επίσης βγαίνει σε μέγιστο μέγεθος 60άρι ενώ μάλλον θέλω το 62άρι αλλά δεν νομίζω να υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα. Το kona πάλι δεν έχει αναρτήσεις και μου φαίνεται λίγο υπερτιμημένο εξαιτίας αυτής της έλλειψης, αλλά είναι το πιο ελαφρύ. Τελικά με ανάρτηση ένα ποδήλατο θα συμπεριφερθεί ασφαλέστερα στην περίπτωση μίας κρυφής λακούβας?

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

arxarios wrote:
Τελικά με ανάρτηση ένα ποδήλατο θα συμπεριφερθεί ασφαλέστερα στην περίπτωση μίας κρυφής λακούβας?

Ναι, φυσικά. Χωρίς ανάρτηση θα κοπανίσει όλο το ποδήλατο και ο αναβάτης μαζί. Αυτό (σε ακραίες περιπτώσεις) μπορεί να σημαίνει ζημιά στο ποδήλατο ή και χάσιμο του ελέγχου πορείας - πτώση. Με ανάρτηση θα κοπανίσει η μη αναρτώμενη μάζα, ο τροχός δηλαδή. Με ανάρτηση η υποχώρηση του τροχού θα τον προστατέψει από την στρέβλωση. Επίσης δεν πρέπει να πατάμε φρένο μέσα στη λακκούβα για να προστατέψουμε το ποδήλατο και την πορεία μας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Ναι, φυσικά. Χωρίς ανάρτηση θα κοπανίσει όλο το ποδήλατο και ο αναβάτης μαζί. Αυτό (σε ακραίες περιπτώσεις) μπορεί να σημαίνει ζημιά στο ποδήλατο ή και χάσιμο του ελέγχου πορείας - πτώση. Με ανάρτηση θα κοπανίσει η μη αναρτώμενη μάζα, ο τροχός δηλαδή. Με ανάρτηση η υποχώρηση του τροχού θα τον προστατέψει από την στρέβλωση. Επίσης δεν πρέπει να πατάμε φρένο μέσα στη λακκούβα για να προστατέψουμε το ποδήλατο και την πορεία μας.[/quote]

Πάνε τρέξε και πες το σε αθλητές που τρέχουν με κούρσες και κάνουν 50-100 χλμ την μέρα

ευτυχώς είσαι και σπουδαγμένος με μεταπτυχιακά :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@arxarios
πιο kona Και πιο Ktm
δώσε Link να τα δω

όσο αφορά το Nrgetic
σε σχέση με το Megisto είναι μέρα με την νύχτα από θέμα ανταλλακτικών
:D
ακόμα και το crosmo είναι μέρα με την νύχτα με το megisto
Και όχι γιατί το megisto είναι το top Ποδήλατο αλλά γιατί τα αλλά έχουν φτηνά ανταλλακτικά
βέβαια αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο θα κάνεις ποδήλατο
δλδ
αν κάνεις 5-10 χλμ την μέρα θα σε καλύψει και το nrgetic
αν κάνεις παραπάνω θέλεις κάτι καλύτερο και για σιγουριά στον δρόμο μην σου μείνει το ποδήλατο σε καμιά ανηφόρα αλλά και να σε βγάλει περισσότερα χρόνια

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:

Πάνε τρέξε και πες το σε αθλητές που τρέχουν με κούρσες και κάνουν 50-100 χλμ την μέρα

ευτυχώς είσαι και σπουδαγμένος με μεταπτυχιακά :D


Έχεις πρόβλημα αντίληψης του χώρου και του χρόνου.
Θα σου ζητούσα να μου εξηγήσεις τι από αυτά που έγραψα σε βρίσκει αντίθετο αλλά ξέρω πως αυτά που θα γράψεις θα στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης άρα θα είναι - για άλλη μια φορά - μπαρούφες. Το καλό είναι πως με αυτά που γράφεις φαίνεται το επίπεδο και η αμορφωσιά σου. Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι όλοι γελάνε μαζί σου. Εγώ θα είμαι εδώ για να προειδοποιώ τους νέους που δε σε έχουν πάρει χαμπάρι το τι είσαι και τι σκοπό έχεις εδώ μέσα. Έτσι για να σου την σπάω. Περαστικά.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

greatg wrote:
plannet wrote:

Πάνε τρέξε και πες το σε αθλητές που τρέχουν με κούρσες και κάνουν 50-100 χλμ την μέρα

ευτυχώς είσαι και σπουδαγμένος με μεταπτυχιακά :D


Έχεις πρόβλημα αντίληψης του χώρου και του χρόνου.
Θα σου ζητούσα να μου εξηγήσεις τι από αυτά που έγραψα σε βρίσκει αντίθετο αλλά ξέρω πως αυτά που θα γράψεις θα στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης άρα θα είναι - για άλλη μια φορά - μπαρούφες. Το καλό είναι πως με αυτά που γράφεις φαίνεται το επίπεδο και η αμορφωσιά σου. Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι όλοι γελάνε μαζί σου. Εγώ θα είμαι εδώ για να προειδοποιώ τους νέους που δε σε έχουν πάρει χαμπάρι το τι είσαι και τι σκοπό έχεις εδώ μέσα. Έτσι για να σου την σπάω. Περαστικά.

απλά το αν τρως κραδασμούς ή όχι εξαρτάτε από το πως κάθεσαι πάνω στο ποδήλατο
σίγουρα και από το τερέν
αλλά ακόμα και στο dh αν δεις οι περισσότεροι αθλητές αλλάζουν στάση του σώματος για να αποφύγουν τραυματισμούς
και αν πάμε παρακάτω θα δεις σε αγώνες 4χ Που έχει άλματα τρέχουν με μονής ανάρτησης
Και εσύ λες ότι αν δεν έχουμε μπροστινή ανάρτηση θα χάσεις τον έλεγχο και θα χαλάσει το ποδήλατο
αν είσαι τυφλός ίσως συμβεί και αυτό :D
σημασία έχεις πως κάνεις ποδήλατο και πως βάζεις το σώμα σου
σίγουρα μια μπροστινή ανάρτηση βοηθάει και για άγριες καταστάσεις ένα fs
αλλά εσύ μιλάς για ένα ποδήλατο πόλης
στο οποίο απλά δεν χρειάζεται η ανάρτηση
και αν είναι να βάλεις να βάλεις μία που να δουλεύει
:D
και αν θέλεις να μάθεις γιατί δεν χρειάζεται
είναι απλό γιατί σε ένα πόλης οι κραδασμοί περνάνε από πίσω τα χέρια απλά κρατάνε το τιμόνι
είτε έχεις ανάρτηση είτε όχι
μια και το αυτό

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

plannet wrote:
greatg wrote:
plannet wrote:

Πάνε τρέξε και πες το σε αθλητές που τρέχουν με κούρσες και κάνουν 50-100 χλμ την μέρα

ευτυχώς είσαι και σπουδαγμένος με μεταπτυχιακά :D


Έχεις πρόβλημα αντίληψης του χώρου και του χρόνου.
Θα σου ζητούσα να μου εξηγήσεις τι από αυτά που έγραψα σε βρίσκει αντίθετο αλλά ξέρω πως αυτά που θα γράψεις θα στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης άρα θα είναι - για άλλη μια φορά - μπαρούφες. Το καλό είναι πως με αυτά που γράφεις φαίνεται το επίπεδο και η αμορφωσιά σου. Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι όλοι γελάνε μαζί σου. Εγώ θα είμαι εδώ για να προειδοποιώ τους νέους που δε σε έχουν πάρει χαμπάρι το τι είσαι και τι σκοπό έχεις εδώ μέσα. Έτσι για να σου την σπάω. Περαστικά.

απλά το αν τρως κραδασμούς ή όχι εξαρτάτε από το πως κάθεσαι πάνω στο ποδήλατο
σίγουρα και από το τερέν
αλλά ακόμα και στο dh αν δεις οι περισσότεροι αθλητές αλλάζουν στάση του σώματος για να αποφύγουν τραυματισμούς
και αν πάμε παρακάτω θα δεις σε αγώνες 4χ Που έχει άλματα τρέχουν με μονής ανάρτησης
Και εσύ λες ότι αν δεν έχουμε μπροστινή ανάρτηση θα χάσεις τον έλεγχο και θα χαλάσει το ποδήλατο
αν είσαι τυφλός ίσως συμβεί και αυτό :D
σημασία έχεις πως κάνεις ποδήλατο και πως βάζεις το σώμα σου
σίγουρα μια μπροστινή ανάρτηση βοηθάει και για άγριες καταστάσεις ένα fs
αλλά εσύ μιλάς για ένα ποδήλατο πόλης
στο οποίο απλά δεν χρειάζεται η ανάρτηση
και αν είναι να βάλεις να βάλεις μία που να δουλεύει
:D
και αν θέλεις να μάθεις γιατί δεν χρειάζεται
είναι απλό γιατί σε ένα πόλης οι κραδασμοί περνάνε από πίσω τα χέρια απλά κρατάνε το τιμόνι
είτε έχεις ανάρτηση είτε όχι
μια και το αυτό

Κατάλαβες γιατί λέω ότι έχεις πρόβλημα αντίληψης του χώρου και του χρόνου; Έδωσα την απάντηση για τις αναρτήσεις γιατί ο arxarios (στον οποίο απάντησα) έγραψε για κρυφή λακκούβα. Πως θα πάρει κάποιος κατάλληλη στάση όταν καταλάβει την λακκούβα όντας ήδη μέσα σε αυτή; Διάβαζε πριν απαντήσεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όταν πέφτουμε στην λακκούβα κοιτάμε τον ουρανό
:D

Arxarios
Απών/απούσα

Τελικά πήρα το kona dew, χωρίς ακόμα να είμαι σίγουρος εάν είναι η ιδανική επιλογή σε σχέση με τα πιο χωμάτινα ideal megisto και KTM life one. Ο λόγος; Προσπαθώντας να ανέβω πλάγια ένα χαμηλό κράσπεδο ύψους 5 περίπου πόντων με στρογγύλευση στην ακμή του, πήγα να φάω μία μεγαλοπρεπή τούμπα, καθώς το πλαϊνό του τροχού ολίσθησε πάνω στην όψη του κράσπεδου. Ίσως να το είχα ανέβει, εάν το έπαιρνα κάθετα.

Ωστόσο το ποδήλατο αυτό πραγματικά πάει μόνο του! Είναι απίστευτο πόσο εύκολα ξεκινάει ενώ με τα 8 γρανάζια πίσω έχεις μία αρκετά καλή κλιμάκωση, τα οποία τελικά θεωρώ σημαντική διαφορά σε σχέση με τα 7, καθώς ήδη βρίσκω κενά στην κλιμάκωση των σχέσεων. Επίσης είναι πολύ ελαφρύ, σε βαθμό που με λίγη δύναμη παραπάνω το νιώθεις να σουζάρει μόνο του. Επίσης πρέπει να τονίσω ότι νιώθω πολύ πιο ανασφαλής σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς σε σχέση με το παλιό ΜΤΒ μου καθώς από τη μία το λεπτό λάστιχο γλιστράει πολύ εύκολα, από την άλλη χάρη το χαμηλό του βάρος το νιώθεις φτερό στον άνεμο. Σημαντική διαφορά σε σχέση με τα πιο χωμάτινα ποδήλατα είναι ο σκελετός του, ο οποίος αποτελείται από δοκούς με πολύ λεπτη κυκλική διατομή η οποία σύμφωνα με τον πωλητή λειτουργεί σαν ελατήριο αντίθετα με τις ελλειπτικές πιο χοντρές διατομές των χωμάτινων που αποσκοπούν στη μέγιστη ακαμψία σε συνδυασμό με το αλουμίνιο που είναι μάλλον πιο ψαθυρο από το ατσάλι που είναι πιο όλκιμο.

Δεν έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με αυτό αλλά τελικά νομίζω πως είναι μία καλή επιλογή για να μετακινείται κάποιος εύκολα στην πόλη και να μην φοβάται να πάει για λίγο σε χωματόδρομο. Το μόνο ουσιατικό πρόβλημα πάνω του είναι η άνεση οπότε επιβάλλεται η αγορά ενός παλουκόσελου με σύστημα απορρόφησης κραδασμών (για πείτε καμία πρόταση!!!) καθώς και ίσως μίας σέλας με τρύπα, για να υπάρχει καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στον προστάτη (αν και εδώ http://www.prostatitis.org/bikeprostate.html προτείνει αύξηση της γωνίας της σέλας για προστασία από αυτό το θέμα). Επίσης δεν πρέπει να παραβλέψω ότι έχει ένα πολύ ωραίο και απλό σχέδιο έστω και αν δεν κρατήσει για πολύ γιατί θα του βάλω διάφορα πραγματάκια απαραίτητα για την πόλη.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

την τούμπα θα την έτρωγες με ότι ποδήλατο και να είχες

και ναι η οδηγική συμπεριφορά του είναι καταπληκτική
ουσιαστικά σε σχέση με το παλιό σου Mtb έχει καλύτερη συμπεριφορά οι διαφορές είναι στο ελαστικό που διορθώνεται
αλλά και στο γεγονός ότι είναι πιο ελαφρύ μπροστά λόγο έλλειψης ανάρτησης
βέβαια όταν το ανεβαίνεις πρώτη φορά και το βλέπεις να υπακούει με το παραμικρό νομίζεις ότι δεν είναι σταθερό κάτι που δεν ισχύει και αυτό θα το καταλάβεις όταν μετά από καιρό θα ανέβεις σε άλλο ποδήλατο

αυτό που σου είπε ο πωλητής σχετικά με τα με την ελαστικότητα των σωληνών δεν ισχύει
βέβαια δεν έχω δει και το kona από κοντά για να πω με σιγουριά
τα συγκεκριμένα ποδήλατα είναι ουσιαστικά κουρσάδικης φιλοσοφίας
Π.χ. το chameleon Που είδα από κοντά έχει πολύ σκληρούς σωλήνες
τώρα μπορεί η Kona Να το είδε αλλιώς

για την ντίζα σέλας που θέλεις να την αλλάξεις μέγα λάθος να βάλεις με ανάρτηση
καλύτερα βάλε μια carbon που θα βοηθίσει και ίσως ένα carbon τιμόνι
κόστος λιγότερο από 100 ευρό
αλλά αυτά για μετά
η σέλα είναι ένα θέμα σημαντικό
ένας φίλος δίνει 2 σέλλες που έχει που είναι πολύ καλές 35 ευρό η μία μεταφορικά δικά του
την ίδια την έχω στο δικό μου και σκέφτομε την μία να την πάρω εγώ για το ποδήλατο που έχω για μέσα στο χοριό

αυτά
να θυμάσαι όχι βαριά πατήματα μέχρι να πάρουν χλμ τα πόδια σου

καλοτάξιδο και καλές βόλτες που με τέτοιο ποδήλατο μόνο καλές θα μπορούσαν να είναι

περιμένω και εντυπώσεις μετά από κάνα 15νθημερο αφού καβαλήσεις άλλα ποδήλατα
:D

pig destroyer
Εικόνα pig destroyer
Απών/απούσα

πήρα το ktm lifeone του 2010, είναι αρκετά λειτουργικό και μέχρι τώρα είμαι αρκετά ευχαριστημένος. το πήρα σε έκπτωση 400 ευρω, αν ενδιαφέρεσαι σου λέω το μαγαζί να πας να το δεις!