http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=176693.Αληθευει το δημοσιευμα
http://isap.gr/pr.detailed.asp?id=197
Aναθεμα βεβαια πως ξερει το λεωφορειο 500
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+500&rvari... ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΕΡΜΟΥ,ΑΘΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΦΩΝΤΟΣ(ΠΑΡΚΟ ΘΗΣΕΙΟΥ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Categories:
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
με χειρότερη οικονομική κατάσταση από τη δική μας αυξάνουν τις ώρες δρομολογίων σε τραίνα (24ωρη λειτουργία για παράδειγμα) για να αυξήσουν το ποσοστό του κόσμου που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, εμείς με κάτι τέτοια δείχνουμε έμμεσα και άμεσα ακόμη πιο ξεκάθαρα τους βενζινεξαρτώμενους βρωμερούς μας στόχους, οδηγώντας τον κόσμο σε χρήση περισσότερων ΙΧ, μοτοσυκλετών κλπ (Το ίδιο δεν κάναμε και με τον ΟΣΕ Πελοππονήσου προς Καλαμάτα; Λόγω του ότι ο περισσότερος κόσμος δεν αντέχει τρεις μετεπιβιβάσεις από προαστιακό σε λεωφορείο και από εκεί στον μουτζούρη, παίρνει τελικά είτε ΙΧ είτε λεωφορείο ΚΤΕΛ βάζοντας ένα ακόμη πετραδάκι στην οικονομική και οικολογική εξαθλίωση αυτού του τόπου)
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο λόγος είναι τα έργα που πρέπει να γίνουν στη σήραγγα Ομόνοια-Μοναστηράκι. Κόψανε τα δρομολόγια για να εκμεταλευτούνε τον χρόνο για τα έργα, όχι για οικονομία. Ας διαβάζουμε ολόκληρο το άρθρο...
να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει λέγανε οι ελάχιστοι προκομένοι στα χωριά
της κάποτε Ελλάδας .....
που στο συγκεκριμένο μεταφράζεται ότι: τα δημόσια έργα, έργα συντήρησης επέκτασης κλπ δεν γίνονται με έναν προϊστάμενο και 3 αλλοδαπούς.
Επειδή έχω ζήσει σε χώρες και όχι σε μπορδέλα όπως το δικό μας, όταν γίνονται αντικαταστάσεις γραμμών ή επισκευές τότε απασχολούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι και όσο το δυνατόν περεισσότερες ώρες (κυρίως από τις 12 το βράδυ μέχρι το πρωϊ) για να μην ταλαιπωρηθεί το κοινό.
Εδώ το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην πληρώσουν μεροκάματα και να τραβάνε τα έργα εις μάκρος για να δείχνουν σπουδαία (Βλέπε για παράδειγμα τα έργα ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ που μπαλώνουν και ξηλώνουν το λεκανοπέδιο 80 χρόνια κάθε καλοκαίρι και τελειωμό δεν έχει - ούτε πρόκειται γιατί δεν θα γίνουν ποτέ τα έργα υποδομής που χρειάζεται)
Τα επόμενα χρόνια πρέπει να ψάξουμε να βρούμε πως θα διαχωρίζεται ο χάρτης της γης ιδεολογικά και όχι εθνολογικά. Δεν ξέρω αλλά αν έχω γνωρίσει 100 αθρώπους έλληνες μέχρι τώρα, ιδεολογικά δεν ταιριάζω ούτε με 5. Γιατί να νιώθω έλληνας; σαν ξένος δεν είμαι;;;
πριν ριξετε αψυχολογητα κατηγορω και δριμεις συγκρισεις με τις αλλες δυτικες χωρες στο συγκεκριμενο θεμα,θελετε να ριξετε μια ματια για το τι σημαινει συντηρηση σηραγγας?
Η Ομονοια ζεχνει σαν βοθρος και ειναι απο τους πρωτους σταθμους του ΗΣΑΠ,δεν εχουν αλλαχτει ΠΟΤΕ οι γραμμες,σκετη σαπιλα ειναι.
Ολοι ταλαιπωρουμαστε,αλλα προφανως η αναβαθμιση των γραμμων ειναι θεμιτη(για να μην κλαιμε κοσμο καμια ωρα),ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΓΚΡΙΝΙΑ?Υπομονη λεγεται...
(Κ δη οι 'σπαστοι' που μπαινετε και στο λεωφορειο που θα αντικαθιστα το τρενο).
Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν
Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!
Π Ο Δ Η Λ Α Τ Ο!
κανείς να δουλεύουν 12 το βράδυ για τις γραμμές, χαλάλι. Αν και αργά το θυμήθηκαν. Μήπως όμως είναι ένα δωράκι προς τους ταξιτζήδες οι οποίοι δεν αντέδρασαν στην εισαγωγή ΦΠΑ στην ταρίφα; Που σημαίνει επιπλέον αύξηση της τιμής, άρα μείωση στην πελατεία.
Απλά ελπίζω να ξαναξεκινήσουν τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια γιατί είναι από τα ελάχιστα καλά που θυμάμαι να γίνεται για την καθημερινότητα του πολίτη εδώ και αρκετά χρόνια.
αν σταμάτησαν τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια για να τελειώσουν τα έργα.. ( που πρέπει κάποια στιγμή να τα τελειώσουν φυσικά), αλλά αν θα τα ξανά εφαρμόσουν μετά το τέλος των έργων.
Είμαστε η μοναδική πόλη παγκοσμίως, που έχει τόσους πολλούς κατοίκους και δεν έχει αστικές συγκοινωνίες μετά τα μεσάνυχτα, ( λες και όλοι αυτοί οι κάτοικοι πάνε για ύπνο με τις κότες).
Είμαστε η μοναδική πόλη που οι αστικές της συγκοινωνίες σταματούν, πριν κλείσουν οι κινηματογράφοι π.χ..
Δεν βοηθάει την κατάσταση αυτό ξέρετε..
αν ΔΕΝ τα επαναφερουν μετα το τελος των εργων,θα ειναι τρελλη πατατια...
...και επιπλέον, η κατάταξή σου στο ανθρώπινο είδος να μην καθορίζεται από το DNA που κουβαλάς (το οποίο και είναι 99% ίδιο με του χιμπαντζή), αλλά να καθορίζεται από το κατά πόσο προσχωρείς στην πανανθρώπινη κουλτούρα και εφαρμόζεις στην ζωή σου βασικές πανανθρώπινες αξίες...
Να εικάσω ότι έχεις μεγάλη ανάγκη να νιώθεις ότι ανήκεις κάπου.. Ε;;
(Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου..)
.. ακόμα και αν αυτό βασίζεται σε ένα εντελώς ουτοπικό αξίωμα..
*** Δεν πιστεύω ότι υπάρχει πανανθρώπινη κουλτούρα και αμιγώς πανανθρώπινες αξίες. Πολύ global την έχουμε δει και αυτό απλά δεν υπάρχει..
Εχουμε συγκοινωνια μετα τα μεσανυχτα
Τρολει 11 http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=++11&rvari...
Λεωφορειο 790 κανει την γραμμη 2 του μετρο ουσιαστικα
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+790&rvari...
Λεωφορειο Χ14
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+%D714&rva...
Λεωφορειο 500 κανει την διαδρομη του ηλεκτρικου
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+500&rvari...
Παρασκευες,Σαββατα,Κυριακες δεν περναει απο ερμου,αθηνας αλλα απο την δημοφωντος και ερμου που ειναι η πλησιεστερη σταση στριβει δεξια και πηγαινει απο πειραιως μεχρι ομονοια
Τραμ 24ωρη λειτουργια παρασκευη και σαββατο
Μετρο μεχρι τις 2 παρασκευη και σαβββατο.
Αφου το μετρο και ο ησαπ δεν θελουν να δουλεψουν 24ωρο εστω παρασκευη και σαββατο αναλαμβανουν τα λεωφορεια και το τρολει και μαλιστα ολες τις μερες.
Τουλαχιστον περνανε στην ωρα τους οχι απο την ημερα
Το βαλανε και στο site τους αφου τους εστειλα e-mail
http://www.isap.gr/pr.detailed.asp?id=197
Υπαρχει λεωφορειο το 500
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+500&rvari... ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΕΡΜΟΥ,ΑΘΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΦΩΝΤΟΣ(ΠΑΡΚΟ ΘΗΣΕΙΟΥ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Καταρχάς μόνος σου παρέθεσες την αναστολή της παράτασης ωραρίου των νυχτερινών δρομολογίων..
Αλλά και έτσι να είναι.. κάτσε να περιμένεις κανένα από αυτά μία φορά να δεις τι ώρα θα έρθει, αν έρθει πριν τις 5 το πρωί οπότε αρχίζουν τα κανονικά δρομολόγια, αν σταματήσει στην στάση που περιμένεις κτλ κτλ κτλ.
Όσο για τον αριθμό γραμμών που παρέθεσες είμαι σίγουρη ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο που κυκλοφορεί τα βράδια, και που δεν είναι απαραίτητα λιγότερος από αυτόν που κυκλοφορεί τα πρωινά, ειδικά τα Σαββατόβραδα.
Επί της ουσίας, τα μέσα που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο μαζικά, δηλαδή Μετρό και Ηλεκτρικός δεν λειτουργούν, τα λεωφορεία είναι μετρημένα στα δάχτυλα και δεν περνούν τακτικά, και το μόνο που θα βρεις σίγουρα το βράδυ είναι ταρίφες..
Είμαστε η μοναδική μεγάλη πρωτεύουσα στον κόσμο που δεν έχει συγκοινωνίες το βράδυ.. Και αυτό πάρτε το ως δεδομένο..
Εχω χρησιμοποιει το Χ14 μονο του, 500 μονο του,το 790 σε συνδυασμο με το 500 και περιμενα μονο 5 λεπτα το 500
Τωρα αν δεν τα ξερεις ο πολυς κοσμος ειναι αλλο θεμα
Σταματανε κανονικα στη σταση και περνανε στην ωρα τους.Δεν μιλαω ετσι στον αερα.Το 11 το 500 και το Χ14 ειναι σχεδον γεματα τα παρασκευοσαββατα
Και δυστυχως που στο λεω συγκοινωνιες εχουμε.Και ολες οι χωρες δεν εχουν 24ωρο το μετρο το παρασκευοσαββατα.Οι περισσοτερες με λεωφορεια πραγματοποιουν την νυχτερινη συγκοινωνια(λιγοτεροι υπαλληλοι που απασχολουνται,λιγοτερη ενεργεια αφου θα ειναι σταθμοι ανοιχτοι κλπ)
Το λεωφορειο 500 υπαρχει εδω και 3 χρονια σχεδον
ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η MARLENE
Το μόνο που υπάρχει τις μεταμεσονύκτιες ώρες είναι το γένος των "Τομάρ Ταρίφ" ή αλλλιώς το Ταριφάτο των Νονών της κίτρινης εκμετάλλευσης οι οποίοι ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ (ΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΛΕΟΝ - ΟΥΤΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥς ΧΩΡΟΥΣ, ΤΙΠΟΤΕ!!! ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΑΤΣΕΣ ΟΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΝΤΑΒΑΤΖΗ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ Η ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΠΑΠΕΙΡΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ. ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΟΥΝΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Συγκοινωνια νυχτερινη εχουμε αλλο αν δεν την ξερει ο πολυς κοσμος.Ας την μαθει.Αν μπεις στο www.oasa.gr κατω κατω θα δεις οτι λεει για τις νυχτερινες γραμμες.Πριν ηταν πιο πανω στην σελιδα αλλα λογω των ανακοινωσεων κατεβηκε πιο κατω
και εδω λεει αναλυτικα
http://www.oasa.gr/?pageid=104
Κατευθειαν δηλαδη εμεις οι ελληνες να τα παρουσιαζουμαι ολα μαυρα για τις συγκοινωνιες και να βγαζουμε το μενος μας για τους ταριφες.
Δηλαδη θα προτιμουσατε να εκτροχιαζοτανε τραινο γιατι δεν κανουνε τα εργα;
Παιδιά τι λέτε για νυχτερινή συγκοινωνία; Έχω κάτσει τουλάχιστον 1 ώρα το βράδυ να περιμένω στην Πατησίων να περάσει το γα###νο το τρόλλευ, το 11, που υποτίθεται περνάει κάθε 30 λεπτά.
Αλλά και για το 500, ναι μάλλον είναι οκ, περνάει κάθε 30 λεπτά.
Ωραία. το 11, το 500, το Χ, αυτά. Άντε να ξέχασα κανένα. Δεν φτάνουν να καλύψουν την Αθήνα. Περνάνε μια στο τόσο, και καμιά φορά δεν έρχοντε.
Πάρτε λοιπόν το αυτοκίνητό σας σαν να σας λένε ή καλύτερα πέστε να κοιμηθείτε.
Αλλά εγώ απαντώ, έχω ποδήλατο.... ή πόδια.
Γιατί μήπως το μετρό καλύπτει όλη την Αθήνα?
Παιδιά νομίζω ότι καλό ήταν όσο κράτησε, χαρήκαμε, γουστάραμε, αλλά τελικά συμφωνώ με Κουνούπη. Ειναι ανωμαλία να δουλεύει το μετρό τη νύχτα. Μετά από τις μπαρούφες που μας είχαν αραδιάσει για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (την απαγόρευση των ποδηλάτων στο μετρό) κι εγώ αρχικά δεν πίστεψα τα επιχειρήματά τους. Τώρα όμως το σκέφτηκα πιο καλά και πιο ψύχραιμα και νομίζω ότι καλύτερα για τη νύχτα να περιοριστούμε στα λεωφορεία. Αν καθυστερουν ή πάνε αργά λόγω της κίνησης δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα καταργήσουμε και να βάλουμε νυχτερινο μετρό. Αυτή είναι η λογική του πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι
Αν θυμάστε την άλλη φορά έγινε ολόκληρη επανάνσταση με διαμαρτυρίες, email, κλπ για να "κερδηθεί" αυτό. Πιο λογικό όμως θα ήταν αν όλη αυτή η ενέργεια είχε δοθει για να ζητήσουμε περισσότερα και πιο αξιόπιστα λεωφορεία και παράταση της ισχύος των λεωφορειολωρίδων τη νύχτα. Ποτέ δεν είναι αργά
Για να μπούμε στο λεωφορείο εκείνη τη στιγμή δουλεύει μόνο ο οδηγός. Για να μπούμε στο μετρό δουλεύει και το προσωπικό των σταθμών δηλαδή πολλαπλάσιοι νοματέοι. Γι αυτό το μετρό πρέπει να δουλεύει μόνο τις κανονικές ώρες όταν έχει μεγάλη ροή επιβατών. Προσθέστε τώρα και το αυξημένο κόστος (ή τη μειωμένη ποιότητα) της συντήρησης επειδή αναγκάζονται να την κάνουν βιαστικά. Δε λέει καθόλου σας λέω
Το 500 περναει καθε σαραντα λεπτα.Τα τρια τελευταια δρομολογια περνανε καθε 30 λεπτα
http://www.oasa.gr/index.asp?asp=routes/bus_stop.asp&route_id=+500&rvari...
Κατι μπορει να ετυχε π.χ κινηση,καθυστερηση κοσμος να μπει να βγει,να μην υπηρχε οδηγος για αλλαγη κλπ.
Στο Χ14 μου εχει τυχει να μην εχει ερθει για 1.30 ωρα επειδη ηταν η αλλαγη της ωρας απο θερινη σε χειμερινη και μαλιστα 2 χρονιες
Μην αφοριζουμε οτι δεν εχουμε συγκοινωνια επειδη εχουν συμβει καποιες φορες καθυστερησεις κλπ
Η Ρώμη, το Λονδίνο, το Παρίσι και η Νέα Υόρκη κάνουν ακριβώς το ίδιο με εμάς.
Έφαγες κράξιμο στο cyclist και ξαναήρθες να λες τις ανακρίβιες σου εδώ?
Έσυ δεν έφυγες γιατί δεν σου άρεσε εδώ?
Τράβα στο forum σου τώρα!
Τερμα και το αττικη-μοναστηρακι απο παρασκευη 23/7.Δηλαδη απο δευτερα 26/7 θα χει τραινο πειραιας-μοναστηρακι και αττικη-κηφισια.Για να παει καποιος απο μοναστηρακι στην αττικη χρειαζεται να παρει 2 συρμους μετρο.Εναν προς συνταγμα και εναν απο συνταγμα προς αττικη
Ο ησαπ λειτουργει κανονικα τα δρομολογια ομως παρασκευη και σαββατο μεχρι τις 2 οχι.
Το καταργησανε εδω και 1,5χρονο το τραινο για καλαματα για να μην ταλαιπωρειται κανεις.Ποια καλαματα;7μιση ωρες εκανε ο προαστιακος+τρενο για καλαματα μεσω πατρας.και γυρω στις 8 οταν ειχε διακοπη κιατο-διακοφτο και επαιρνες απο εκει το τραινο για καλαματα.Πλεον εδω και 1 χρονο η μοναδικη γραμμη που λειτουργει στην πελοππονησο ειναι καλαματα-τει και πατρα-κιατο.το κιατο-πατρα γινεται με λεωφορειο.Εχει επισης και απευθειας δρομολογια με λεωφορειο αθηνα πατρα απο σταθμο λαρισης
παρασκευη,σαββατο,κυριακη δεν περναει ερμου πειραιως
http://www.oasa.gr/xmap.php?id=p500