Εμένα τώρα μου γεννάται η απορία μήπως η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη σε ό,τι αφορά το σπαστό ποδήλατο (μικρότεροι τροχοί σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο).
[/offtopic]
@florencia
να σου απαντήσω στην θέση του greatg
μα αφού σχεδιάστικαν για πολή τα σπαστά άρα δεν είναι μαζοχισμός
γενικότερα δεν έχει σημασία για που σχεδιάστηκε ένα όχημα
αλλά τι είναι αυτό που κάνει ένα ποδήλατο να πάει βουνό χώμα άσφαλτο
όταν το καταλάβεις αυτό μπορείς να διαλέξεις το ιδανικό ποδήλατο για σένα
:D
Εμένα τώρα μου γεννάται η απορία μήπως η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη σε ό,τι αφορά το σπαστό ποδήλατο (μικρότεροι τροχοί σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο).
[/offtopic]
Η άποψή μου είναι ότι τα σπαστά ποδήλατα είναι καλά για όσους χρειάζονται την αναδίπλωση και μόνο για αυτούς. Όσον αφορά το πώς κυλάνε στο δρόμο έχει να κάνει κυρίως με το αν τα ελαστικά έχουν μεγάλο προφίλ και πλάτος ή είναι λεπτά και συμμαζεμένα. Τα ‘χοντρά’ λάστιχα έχουν μεγαλύτερη τριβή κύλισης. Εκ κατασκευής το σπαστό εισάγει περιορισμούς στις δυνατότητες και τον τρόπο κίνησης.
Η μικρή διάμετρος του τροχού δεν είναι πρόβλημα εφόσον κινείσαι σε καλή άσφαλτο. Όσο αγριεύει το οδόστρωμα τόσο ο μικρός τροχός θα κοπανάει πιο άγρια στις ανωμαλίες πχ μπορεί να χωθεί ολόκληρος μέσα σε μια λακκούβα τη στιγμή που ο μεγάλος τροχός θα την περάσει με ένα απλό τράνταγμα.
Η άποψή μου είναι ότι τα σπαστά ποδήλατα είναι καλά για όσους χρειάζονται την αναδίπλωση και μόνο για αυτούς. Όσον αφορά το πώς κυλάνε στο δρόμο έχει να κάνει κυρίως με το αν τα ελαστικά έχουν μεγάλο προφίλ και πλάτος ή είναι λεπτά και συμμαζεμένα. Τα ‘χοντρά’ λάστιχα έχουν μεγαλύτερη τριβή κύλισης. Εκ κατασκευής το σπαστό εισάγει περιορισμούς στις δυνατότητες και τον τρόπο κίνησης.
Η μικρή διάμετρος του τροχού δεν είναι πρόβλημα εφόσον κινείσαι σε καλή άσφαλτο. Όσο αγριεύει το οδόστρωμα τόσο ο μικρός τροχός θα κοπανάει πιο άγρια στις ανωμαλίες πχ μπορεί να χωθεί ολόκληρος μέσα σε μια λακκούβα τη στιγμή που ο μεγάλος τροχός θα την περάσει με ένα απλό τράνταγμα.
Κάποιος ανακάλυψε πως παίζει ρόλο το λάστιχο στο τι τερέν θα πατάμε
:D
Η άποψή μου είναι ότι τα σπαστά ποδήλατα είναι καλά για όσους χρειάζονται την αναδίπλωση και μόνο για αυτούς. Όσον αφορά το πώς κυλάνε στο δρόμο έχει να κάνει κυρίως με το αν τα ελαστικά έχουν μεγάλο προφίλ και πλάτος ή είναι λεπτά και συμμαζεμένα. Τα ‘χοντρά’ λάστιχα έχουν μεγαλύτερη τριβή κύλισης. Εκ κατασκευής το σπαστό εισάγει περιορισμούς στις δυνατότητες και τον τρόπο κίνησης.
Η μικρή διάμετρος του τροχού δεν είναι πρόβλημα εφόσον κινείσαι σε καλή άσφαλτο. Όσο αγριεύει το οδόστρωμα τόσο ο μικρός τροχός θα κοπανάει πιο άγρια στις ανωμαλίες πχ μπορεί να χωθεί ολόκληρος μέσα σε μια λακκούβα τη στιγμή που ο μεγάλος τροχός θα την περάσει με ένα απλό τράνταγμα.
Κάποιος ανακάλυψε πως παίζει ρόλο το λάστιχο στο τι τερέν θα πατάμε
:D
Πάντα ήξερα. Δεν τολμώ να φανταστώ ποια εγκεφαλικά σήματα έβγαλαν αυτό το συμπέρασμα στο μυαλό σου. Άλλος πηγαίνει ακόμη με mtb σε άσφαλτο.
@gratg
άρα θα συμφωνήσεις πως το mtb θα είναι πιο γρήγορο από ένα σπαστό 20"
Εάν έχουν τα ίδια γρανάζια αλλά διαφέρει η Τελική Σχέση Μετάδοσης λόγω διαφορετικών τροχών τότε το mtb θα μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Αυτό θα συμβαίνει στην μακρύτερη σχέση μετάδοσης που διαθέτει το κάθε ποδήλατο. Στην πράξη όμως αυτός που έχει μικρό τροχό θα κινείται πάντα με μακρύτερη σχέση για τον ίδιο πάντα κόπο. Δηλαδή (για τον ίδιο κόπο) αν κάποιος με mtb κινείται με πχ την 16η ταχύτητα από τις 21, ο άλλος με το σπαστό θα έχει πχ την 20η . Οι αριθμοί που έβαλα είναι τυχαίοι. Δεν έκατσα να κάνω υπολογισμούς ούτε έβαλα στη συνάρτηση το ζόρισμα από τα διαφορετικού τύπου ελαστικά γιατί αυτά είναι που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο.
Όπως είπα και πριν τα αναδιπλούμενα έχουν σοβαρά μειονεκτήματα αλλά αν κάποιος τα βάλει στο μετρό τότε γίνονται τα πιο γρήγορα ποδήλατα.
@gratg
άρα θα συμφωνήσεις πως το mtb θα είναι πιο γρήγορο από ένα σπαστό 20"
Εάν έχουν τα ίδια γρανάζια αλλά διαφέρει η Τελική Σχέση Μετάδοσης λόγω διαφορετικών τροχών τότε το mtb θα μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Αυτό θα συμβαίνει στην μακρύτερη σχέση μετάδοσης που διαθέτει το κάθε ποδήλατο. Στην πράξη όμως αυτός που έχει μικρό τροχό θα κινείται πάντα με μακρύτερη σχέση για τον ίδιο πάντα κόπο. Δηλαδή (για τον ίδιο κόπο) αν κάποιος με mtb κινείται με πχ την 16η ταχύτητα από τις 21, ο άλλος με το σπαστό θα έχει πχ την 20η . Οι αριθμοί που έβαλα είναι τυχαίοι. Δεν έκατσα να κάνω υπολογισμούς ούτε έβαλα στη συνάρτηση το ζόρισμα από τα διαφορετικού τύπου ελαστικά γιατί αυτά είναι που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο.
Όπως είπα και πριν τα αναδιπλούμενα έχουν σοβαρά μειονεκτήματα αλλά αν κάποιος τα βάλει στο μετρό τότε γίνονται τα πιο γρήγορα ποδήλατα.
άρα είναι αργά για μέσα στην πόλη??
η είναι το ίδιο γρήγορα αν έχεις διαφορετική σχέση???
πάντα βάζοντας την ίδια δύναμη στα πόδια σου
@gratg
άρα θα συμφωνήσεις πως το mtb θα είναι πιο γρήγορο από ένα σπαστό 20"
Εάν έχουν τα ίδια γρανάζια αλλά διαφέρει η Τελική Σχέση Μετάδοσης λόγω διαφορετικών τροχών τότε το mtb θα μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Αυτό θα συμβαίνει στην μακρύτερη σχέση μετάδοσης που διαθέτει το κάθε ποδήλατο. Στην πράξη όμως αυτός που έχει μικρό τροχό θα κινείται πάντα με μακρύτερη σχέση για τον ίδιο πάντα κόπο. Δηλαδή (για τον ίδιο κόπο) αν κάποιος με mtb κινείται με πχ την 16η ταχύτητα από τις 21, ο άλλος με το σπαστό θα έχει πχ την 20η . Οι αριθμοί που έβαλα είναι τυχαίοι. Δεν έκατσα να κάνω υπολογισμούς ούτε έβαλα στη συνάρτηση το ζόρισμα από τα διαφορετικού τύπου ελαστικά γιατί αυτά είναι που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο.
Όπως είπα και πριν τα αναδιπλούμενα έχουν σοβαρά μειονεκτήματα αλλά αν κάποιος τα βάλει στο μετρό τότε γίνονται τα πιο γρήγορα ποδήλατα.
άρα είναι αργά για μέσα στην πόλη??
η είναι το ίδιο γρήγορα αν έχεις διαφορετική σχέση???
πάντα βάζοντας την ίδια δύναμη στα πόδια σου
Ναι αυτό λέω. Τη δεύτερη περίπτωση που αναφέρεις με ένα μεγάλο αλλά.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με σπαστά και δεν ξέρω αν τα γρανάζια τους είναι ίδια με των κανονικών δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά. Εάν ισχύει, εξαιτίας των μικρών τροχών, είναι πιο αργά σε τελική ταχύτητα. Για τις ενδιάμεσες ταχύτητες δε χρειάζεται να το συζητάμε γιατί έχει να κάνει με την σχέση μετάδοσης (τα γρανάζια) που επιλέγουμε και είναι σχεδόν ίση για όλα τα ποδήλατα (εδώ παίζουν ρόλο πλέον τα λάστιχα, το πλαίσιο, η στάση, η ποιότητα των εξαρτημάτων κτλ). Τα σπαστά νομίζω ότι έχουν θέμα με την εμπιστοσύνη που μπορεί να έχει ο αναβάτης στους μικρούς τροχούς γιατί θα τον ‘πουλήσουν’ ευκολότερα σε μια ανωμαλία του εδάφους. Επίσης η μικρή ακαμψία του πλαισίου είναι άλλο ένα θέμα που δεν εμπνέει. Συνεπώς για τους παραπάνω (κυρίως ψυχολογικούς αλλά και τελικής ταχύτητας) λόγους πιστεύω ότι με το σπαστό ένας νορμάλ αναβάτης δεν μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα από ένα mtb στην πόλη. Θα κινηθεί όμως ευκολότερα λόγω πιο ασφάλτινων ελαστικών. Βεβαίως εάν η διαδρομή δεν περιλαμβάνει τελική ταχύτητα και το οδόστρωμα είναι καλό τότε τα πράγματα ισορροπούνε. Γι’ αυτό δεν υπάρχει στάνταρ απάντηση. Σε αυτό μπορούν να μας βοηθήσουν όσοι έχουν εμπειρία και από τους δύο τύπους.
@gratg
άρα θα συμφωνήσεις πως το mtb θα είναι πιο γρήγορο από ένα σπαστό 20"
Εάν έχουν τα ίδια γρανάζια αλλά διαφέρει η Τελική Σχέση Μετάδοσης λόγω διαφορετικών τροχών τότε το mtb θα μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Αυτό θα συμβαίνει στην μακρύτερη σχέση μετάδοσης που διαθέτει το κάθε ποδήλατο. Στην πράξη όμως αυτός που έχει μικρό τροχό θα κινείται πάντα με μακρύτερη σχέση για τον ίδιο πάντα κόπο. Δηλαδή (για τον ίδιο κόπο) αν κάποιος με mtb κινείται με πχ την 16η ταχύτητα από τις 21, ο άλλος με το σπαστό θα έχει πχ την 20η . Οι αριθμοί που έβαλα είναι τυχαίοι. Δεν έκατσα να κάνω υπολογισμούς ούτε έβαλα στη συνάρτηση το ζόρισμα από τα διαφορετικού τύπου ελαστικά γιατί αυτά είναι που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο.
Όπως είπα και πριν τα αναδιπλούμενα έχουν σοβαρά μειονεκτήματα αλλά αν κάποιος τα βάλει στο μετρό τότε γίνονται τα πιο γρήγορα ποδήλατα.
άρα είναι αργά για μέσα στην πόλη??
η είναι το ίδιο γρήγορα αν έχεις διαφορετική σχέση???
πάντα βάζοντας την ίδια δύναμη στα πόδια σου
Ναι αυτό λέω. Τη δεύτερη περίπτωση που αναφέρεις με ένα μεγάλο αλλά.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με σπαστά και δεν ξέρω αν τα γρανάζια τους είναι ίδια με των κανονικών δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά. Εάν ισχύει, εξαιτίας των μικρών τροχών, είναι πιο αργά σε τελική ταχύτητα. Για τις ενδιάμεσες ταχύτητες δε χρειάζεται να το συζητάμε γιατί έχει να κάνει με την σχέση μετάδοσης (τα γρανάζια) που επιλέγουμε και είναι σχεδόν ίση για όλα τα ποδήλατα (εδώ παίζουν ρόλο πλέον τα λάστιχα, το πλαίσιο, η στάση, η ποιότητα των εξαρτημάτων κτλ). Τα σπαστά νομίζω ότι έχουν θέμα με την εμπιστοσύνη που μπορεί να έχει ο αναβάτης στους μικρούς τροχούς γιατί θα τον ‘πουλήσουν’ ευκολότερα σε μια ανωμαλία του εδάφους. Επίσης η μικρή ακαμψία του πλαισίου είναι άλλο ένα θέμα που δεν εμπνέει. Συνεπώς για τους παραπάνω (κυρίως ψυχολογικούς αλλά και τελικής ταχύτητας) λόγους πιστεύω ότι με το σπαστό ένας νορμάλ αναβάτης δεν μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα από ένα mtb στην πόλη. Θα κινηθεί όμως ευκολότερα λόγω πιο ασφάλτινων ελαστικών. Βεβαίως εάν η διαδρομή δεν περιλαμβάνει τελική ταχύτητα και το οδόστρωμα είναι καλό τότε τα πράγματα ισορροπούνε. Γι’ αυτό δεν υπάρχει στάνταρ απάντηση. Σε αυτό μπορούν να μας βοηθήσουν όσοι έχουν εμπειρία και από τους δύο τύπους.
άρα θέλεις να πεις πως ένα ποδήλατο που έχει σχεδιαστεί για βουνό είναι καλύτερο από ένα ποδήλατο που έχει σχεδιαστεί για την πόλη???
αρκεί να του βάλεις πιο λεπτά λάστιχα ???
και να επιτραπεί να μπαίνει στο μετρό όπως γίνεται σε χώρες του εξωτερικού
:D
@gratg
άρα θα συμφωνήσεις πως το mtb θα είναι πιο γρήγορο από ένα σπαστό 20"
Εάν έχουν τα ίδια γρανάζια αλλά διαφέρει η Τελική Σχέση Μετάδοσης λόγω διαφορετικών τροχών τότε το mtb θα μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Αυτό θα συμβαίνει στην μακρύτερη σχέση μετάδοσης που διαθέτει το κάθε ποδήλατο. Στην πράξη όμως αυτός που έχει μικρό τροχό θα κινείται πάντα με μακρύτερη σχέση για τον ίδιο πάντα κόπο. Δηλαδή (για τον ίδιο κόπο) αν κάποιος με mtb κινείται με πχ την 16η ταχύτητα από τις 21, ο άλλος με το σπαστό θα έχει πχ την 20η . Οι αριθμοί που έβαλα είναι τυχαίοι. Δεν έκατσα να κάνω υπολογισμούς ούτε έβαλα στη συνάρτηση το ζόρισμα από τα διαφορετικού τύπου ελαστικά γιατί αυτά είναι που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο.
Όπως είπα και πριν τα αναδιπλούμενα έχουν σοβαρά μειονεκτήματα αλλά αν κάποιος τα βάλει στο μετρό τότε γίνονται τα πιο γρήγορα ποδήλατα.
άρα είναι αργά για μέσα στην πόλη??
η είναι το ίδιο γρήγορα αν έχεις διαφορετική σχέση???
πάντα βάζοντας την ίδια δύναμη στα πόδια σου
Ναι αυτό λέω. Τη δεύτερη περίπτωση που αναφέρεις με ένα μεγάλο αλλά.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με σπαστά και δεν ξέρω αν τα γρανάζια τους είναι ίδια με των κανονικών δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά. Εάν ισχύει, εξαιτίας των μικρών τροχών, είναι πιο αργά σε τελική ταχύτητα. Για τις ενδιάμεσες ταχύτητες δε χρειάζεται να το συζητάμε γιατί έχει να κάνει με την σχέση μετάδοσης (τα γρανάζια) που επιλέγουμε και είναι σχεδόν ίση για όλα τα ποδήλατα (εδώ παίζουν ρόλο πλέον τα λάστιχα, το πλαίσιο, η στάση, η ποιότητα των εξαρτημάτων κτλ). Τα σπαστά νομίζω ότι έχουν θέμα με την εμπιστοσύνη που μπορεί να έχει ο αναβάτης στους μικρούς τροχούς γιατί θα τον ‘πουλήσουν’ ευκολότερα σε μια ανωμαλία του εδάφους. Επίσης η μικρή ακαμψία του πλαισίου είναι άλλο ένα θέμα που δεν εμπνέει. Συνεπώς για τους παραπάνω (κυρίως ψυχολογικούς αλλά και τελικής ταχύτητας) λόγους πιστεύω ότι με το σπαστό ένας νορμάλ αναβάτης δεν μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα από ένα mtb στην πόλη. Θα κινηθεί όμως ευκολότερα λόγω πιο ασφάλτινων ελαστικών. Βεβαίως εάν η διαδρομή δεν περιλαμβάνει τελική ταχύτητα και το οδόστρωμα είναι καλό τότε τα πράγματα ισορροπούνε. Γι’ αυτό δεν υπάρχει στάνταρ απάντηση. Σε αυτό μπορούν να μας βοηθήσουν όσοι έχουν εμπειρία και από τους δύο τύπους.
άρα θέλεις να πεις πως ένα ποδήλατο που έχει σχεδιαστεί για βουνό είναι καλύτερο από ένα ποδήλατο που έχει σχεδιαστεί για την πόλη???
αρκεί να του βάλεις πιο λεπτά λάστιχα ???
και να επιτραπεί να μπαίνει στο μετρό όπως γίνεται σε χώρες του εξωτερικού
:D
Όχι φυσικά. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Το καλύτερο δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα. Το σπαστό έχει σχεδιαστεί για την πόλη με βασικό πλεονέκτημα την αναδίπλωση. Η αναδίπλωση εισάγει κατασκευαστικούς περιορισμούς. Άρα για κάποιον που χρειάζεται αναδίπλωση, το σπαστό είναι το καλύτερο ποδήλατο του κόσμου. Όποιος δεν χρειάζεται αναδίπλωση και κινείται στην πόλη, χρειάζεται road ποδήλατο (άντε trekking για λίγο πιο δύσκολα οδοστρώματα) αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΤΒ. Μην παρερμηνεύεις αυτά που λέω κρατώντας από όλο το κείμενο αυτό που σε συμφέρει.
οκ Πάμε στην επόμενη ερώτηση γιατί όχι mtb
και μην πεις είναι φτιαγμένο για βουνό
και μην πεις ότι το trekking είναι πιο γρήγορο γιατί μόλις είπες ότι το καλύτερο δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα
:D
οκ Πάμε στην επόμενη ερώτηση γιατί όχι mtb
και μην πεις είναι φτιαγμένο για βουνό
και μην πεις ότι το trekking είναι πιο γρήγορο γιατί μόλις είπες ότι το καλύτερο δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα
:D
δεν νομίζω να είπαμε κάτι σχετικό
για ρόδες έχουμε συζητήσει
απλά δεν θέλεις να καταλάβεις πως αυτοανερισε
ακόμα και εδώ
το θέμα είναι πως τα γυρίζεις κάθε φορά όπως σε βολεύει
γιατί απλά είσαι by the book
εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ξεχειλώνει μια συζήτηση περί φυσικής λυκείου που διεξάγεται ανάμεσα σε ένα μηχανολόγο μηχανικό και σε έναν χωρίς γνώσεις φυσικής.
εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ξεχειλώνει μια συζήτηση περί φυσικής λυκείου που διεξάγεται ανάμεσα σε ένα μηχανολόγο μηχανικό και σε έναν χωρίς γνώσεις φυσικής.
Δεν λυπάστε κανέναν;;;
που ξέρεις τι γνώσεις έχω???
όταν ο ένας σταματήσει να αυτοανερείτε ίσως σταματήσουν και τα ανούσια σεντόνια
εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ξεχειλώνει μια συζήτηση περί φυσικής λυκείου που διεξάγεται ανάμεσα σε ένα μηχανολόγο μηχανικό και σε έναν χωρίς γνώσεις φυσικής.
Δεν λυπάστε κανέναν;;;
που ξέρεις τι γνώσεις έχω???
όταν ο ένας σταματήσει να αυτοανερείτε ίσως σταματήσουν και τα ανούσια σεντόνια
μπορώ να υποθέσω με μεγάλα ποσοστά ευστοχίας. Ας μην το κάνω.
εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ξεχειλώνει μια συζήτηση περί φυσικής λυκείου που διεξάγεται ανάμεσα σε ένα μηχανολόγο μηχανικό και σε έναν χωρίς γνώσεις φυσικής.
Δεν λυπάστε κανέναν;;;
που ξέρεις τι γνώσεις έχω???
όταν ο ένας σταματήσει να αυτοανερείτε ίσως σταματήσουν και τα ανούσια σεντόνια
μπορώ να υποθέσω με μεγάλα ποσοστά ευστοχίας. Ας μην το κάνω.
δεν νομίζω να είπαμε κάτι σχετικό
για ρόδες έχουμε συζητήσει
απλά δεν θέλεις να καταλάβεις πως αυτοανερισε
ακόμα και εδώ
το θέμα είναι πως τα γυρίζεις κάθε φορά όπως σε βολεύει
γιατί απλά είσαι by the book
Αν μπορούσες να καταλάβεις αυτά που διαβάζεις θα έβλεπες ότι είμαι σταθερότατος σε αυτά που λέω. ΕΣΥ στην αγωνία σου να καταφέρεις να μου την πεις κρατάς μόνο αυτά που σε συμφέρουν. Μάλλον από τα δεκάδες ποστ που κάνεις καθημερινά έχασες την μπάλα και δε θυμάσαι ποιος είπε τι.
Δεν περίμενα κάτι παραπάνω από σένα. Στην αρχή νόμιζα πως δεν ήθελες να καταλάβεις μα πλέον νομίζω ότι απλά αδυνατείς.
Φίλε Πλανήτη(planet), ψάχνοντας και εγώ τι ποδήλατο θα αγοράσω, οδηγήθηκα στο σάιτ αυτό. Ξεκίνησα να διαβάζω τις διάφορες απόψεις που έχουν λεχθεί, και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είσαι μεγάλη περίπτωση (ή αλλιώς νούμερο/ ίσως άμπαλος ή/ και γιωτόμπαλο αν μιλήσουμε με στρατιωτική ορολογία). Απ ότι φαίνεται δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις από το να πετάς μια παπαρολογία που την στοιχειωθετείς στο μικρό εγκέφαλό σου και προσπαθείς να αποδείξεις ότι είσαι γνώστης. Δυστυχώς από αυτά που γράφεις, καταλαβαίνει ο καθένας περί τίνος πρόκειται... Μάλιστα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που σου είχε γράψει λίγο πριν κάποιος φίλος: το πρόβλημα δεν είσαι εσύ, αλλά οι εκατοντάδες χιλιάδες σαν και την αυτού μεγαλειότητά σου, που δυστυχώς μας τραβάνε όλους προς τα κάτω και μας έχου οδηγήσει σε αυτό το τέλμα.
Θα ήταν τίμιο εκ μέρους σου να παραδεχτείς ότι έχεις κάποιου είδους κόμπλεξ με την μόρφωση και τους ανθρώπους που μπορεί να έχουν αποκτήσει λίγη?! παραπάνω από την δικιά σου όπως επίσης να καταλάβεις ότι ίσως!!! δεν τα ξέρεις όλα καλύτερα από τους υπολοίπους. Αυτά τα λίγα φίλε μου. Ζητώ συγγνώμη για την παρέμβασή μου από τους υπολοίπους της παρέας, απλά ήθελα να εκφράσω την απέχθειά μου για τους αντιπαθείς και ισχυρογνώμονες ξερόλες που κυκλοφορούν κατά μιλιούνια ανάμεσά μας.
PS. (δεν σημαίνει Playstation...) Θα ήταν καλό να μάθεις και τίποτα άλλο εκτός από το :D που χρησιμοποιείς συνέχεια.
xave8 +10000000.Δεν ξερω τον πλανετ αλλα μου ειναι ιδιαιτερα αντιπαθης και τουλαχιστον ασχετος.και οπως ειπε καποιος...Το πρόβλημα αυτού του κόσμου είναι πως οι ανόητοι και οι φανατικοί νιώθουν πάντα σίγουροι για τον εαυτό τους, ενώ οι σοφοί είναι πάντα γεμάτοι αμφιβολίες (Bertrant Russell
Φίλε Πλανήτη(planet), ψάχνοντας και εγώ τι ποδήλατο θα αγοράσω, οδηγήθηκα στο σάιτ αυτό. Ξεκίνησα να διαβάζω τις διάφορες απόψεις που έχουν λεχθεί, και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είσαι μεγάλη περίπτωση (ή αλλιώς νούμερο/ ίσως άμπαλος ή/ και γιωτόμπαλο αν μιλήσουμε με στρατιωτική ορολογία). Απ ότι φαίνεται δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις από το να πετάς μια παπαρολογία που την στοιχειωθετείς στο μικρό εγκέφαλό σου και προσπαθείς να αποδείξεις ότι είσαι γνώστης. Δυστυχώς από αυτά που γράφεις, καταλαβαίνει ο καθένας περί τίνος πρόκειται... Μάλιστα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που σου είχε γράψει λίγο πριν κάποιος φίλος: το πρόβλημα δεν είσαι εσύ, αλλά οι εκατοντάδες χιλιάδες σαν και την αυτού μεγαλειότητά σου, που δυστυχώς μας τραβάνε όλους προς τα κάτω και μας έχου οδηγήσει σε αυτό το τέλμα.
Θα ήταν τίμιο εκ μέρους σου να παραδεχτείς ότι έχεις κάποιου είδους κόμπλεξ με την μόρφωση και τους ανθρώπους που μπορεί να έχουν αποκτήσει λίγη?! παραπάνω από την δικιά σου όπως επίσης να καταλάβεις ότι ίσως!!! δεν τα ξέρεις όλα καλύτερα από τους υπολοίπους. Αυτά τα λίγα φίλε μου. Ζητώ συγγνώμη για την παρέμβασή μου από τους υπολοίπους της παρέας, απλά ήθελα να εκφράσω την απέχθειά μου για τους αντιπαθείς και ισχυρογνώμονες ξερόλες που κυκλοφορούν κατά μιλιούνια ανάμεσά μας.
PS. (δεν σημαίνει Playstation...) Θα ήταν καλό να μάθεις και τίποτα άλλο εκτός από το :D που χρησιμοποιείς συνέχεια.
αν είχες τις γνώσεις να με κρίνεις
δεν θα έμπαινες στο forum για να ψάξεις για ποδήλατο
:D
όσο αφορά την μόρφωση
πάντα υπάρχουν καλύτεροι από μένα αλλά και χειρότεροι
άλλωστε η ποδηλασία για μένα είναι hobby και όχι επάγγελμα για να χαλιέμαι με άτομα που ξέρουν περισσότερα από μένα
:D
Planet πραγματικα στην ζωη σου μπορει να εισαι αξιολογος ανθρωπος αλλα ισως δεν εχεις τον καταληλο τροπο να το γραψεις.Γραφεις πολυ απολυτα και μεροληπτικα .Αυτη ειναι η γνωμη μου και ισως να κανω και λαθος ,αλλα αυτην την εντυπωση δινεις.
Planet πραγματικα στην ζωη σου μπορει να εισαι αξιολογος ανθρωπος αλλα ισως δεν εχεις τον καταληλο τροπο να το γραψεις.Γραφεις πολυ απολυτα και μεροληπτικα .Αυτη ειναι η γνωμη μου και ισως να κανω και λαθος ,αλλα αυτην την εντυπωση δινεις.
εσύ μένεις στην εντύπωση που δίνω η σε αυτά που γράφω???
γενικότερα δέχομαι όταν κάνω λάθη αρκεί να μου τα πεις
:D
[offtopic]
Εμένα τώρα μου γεννάται η απορία μήπως η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη σε ό,τι αφορά το σπαστό ποδήλατο (μικρότεροι τροχοί σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο).
[/offtopic]
@florencia
να σου απαντήσω στην θέση του greatg
μα αφού σχεδιάστικαν για πολή τα σπαστά άρα δεν είναι μαζοχισμός
γενικότερα δεν έχει σημασία για που σχεδιάστηκε ένα όχημα
αλλά τι είναι αυτό που κάνει ένα ποδήλατο να πάει βουνό χώμα άσφαλτο
όταν το καταλάβεις αυτό μπορείς να διαλέξεις το ιδανικό ποδήλατο για σένα
:D
Η άποψή μου είναι ότι τα σπαστά ποδήλατα είναι καλά για όσους χρειάζονται την αναδίπλωση και μόνο για αυτούς. Όσον αφορά το πώς κυλάνε στο δρόμο έχει να κάνει κυρίως με το αν τα ελαστικά έχουν μεγάλο προφίλ και πλάτος ή είναι λεπτά και συμμαζεμένα. Τα ‘χοντρά’ λάστιχα έχουν μεγαλύτερη τριβή κύλισης. Εκ κατασκευής το σπαστό εισάγει περιορισμούς στις δυνατότητες και τον τρόπο κίνησης.
Η μικρή διάμετρος του τροχού δεν είναι πρόβλημα εφόσον κινείσαι σε καλή άσφαλτο. Όσο αγριεύει το οδόστρωμα τόσο ο μικρός τροχός θα κοπανάει πιο άγρια στις ανωμαλίες πχ μπορεί να χωθεί ολόκληρος μέσα σε μια λακκούβα τη στιγμή που ο μεγάλος τροχός θα την περάσει με ένα απλό τράνταγμα.
Κάποιος ανακάλυψε πως παίζει ρόλο το λάστιχο στο τι τερέν θα πατάμε
:D
Πάντα ήξερα. Δεν τολμώ να φανταστώ ποια εγκεφαλικά σήματα έβγαλαν αυτό το συμπέρασμα στο μυαλό σου. Άλλος πηγαίνει ακόμη με mtb σε άσφαλτο.
@gratg
άρα θα συμφωνήσεις πως το mtb θα είναι πιο γρήγορο από ένα σπαστό 20"
Ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται, ο ηλίθιος επιμένει.
για μένα το λες αυτό????
Κρίμα
Δύο λάθη μπορώ να κάνω στο δρόμο προς την αλήθεια. Να μην φτάσω μέχρι το τέλος και να μην ξεκινήσω καν.
Ο άνθρωπος που είναι εγωιστής , υπερηφανεύεται ότι έμαθε πολλά , ο σοφός όμως λυπάται που δεν έμαθε περισσότερα
Αυτοί που μιλούν πολύ δεν έχουν τίποτα να πουν.
Ανώνυμος
Εάν έχουν τα ίδια γρανάζια αλλά διαφέρει η Τελική Σχέση Μετάδοσης λόγω διαφορετικών τροχών τότε το mtb θα μπορεί να αναπτύξει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα. Αυτό θα συμβαίνει στην μακρύτερη σχέση μετάδοσης που διαθέτει το κάθε ποδήλατο. Στην πράξη όμως αυτός που έχει μικρό τροχό θα κινείται πάντα με μακρύτερη σχέση για τον ίδιο πάντα κόπο. Δηλαδή (για τον ίδιο κόπο) αν κάποιος με mtb κινείται με πχ την 16η ταχύτητα από τις 21, ο άλλος με το σπαστό θα έχει πχ την 20η . Οι αριθμοί που έβαλα είναι τυχαίοι. Δεν έκατσα να κάνω υπολογισμούς ούτε έβαλα στη συνάρτηση το ζόρισμα από τα διαφορετικού τύπου ελαστικά γιατί αυτά είναι που παίζουν το μεγαλύτερο ρόλο.
Όπως είπα και πριν τα αναδιπλούμενα έχουν σοβαρά μειονεκτήματα αλλά αν κάποιος τα βάλει στο μετρό τότε γίνονται τα πιο γρήγορα ποδήλατα.
άρα είναι αργά για μέσα στην πόλη??
η είναι το ίδιο γρήγορα αν έχεις διαφορετική σχέση???
πάντα βάζοντας την ίδια δύναμη στα πόδια σου
Ναι αυτό λέω. Τη δεύτερη περίπτωση που αναφέρεις με ένα μεγάλο αλλά.
Επειδή δεν έχω ασχοληθεί με σπαστά και δεν ξέρω αν τα γρανάζια τους είναι ίδια με των κανονικών δεν μπορώ να ξέρω με σιγουριά. Εάν ισχύει, εξαιτίας των μικρών τροχών, είναι πιο αργά σε τελική ταχύτητα. Για τις ενδιάμεσες ταχύτητες δε χρειάζεται να το συζητάμε γιατί έχει να κάνει με την σχέση μετάδοσης (τα γρανάζια) που επιλέγουμε και είναι σχεδόν ίση για όλα τα ποδήλατα (εδώ παίζουν ρόλο πλέον τα λάστιχα, το πλαίσιο, η στάση, η ποιότητα των εξαρτημάτων κτλ). Τα σπαστά νομίζω ότι έχουν θέμα με την εμπιστοσύνη που μπορεί να έχει ο αναβάτης στους μικρούς τροχούς γιατί θα τον ‘πουλήσουν’ ευκολότερα σε μια ανωμαλία του εδάφους. Επίσης η μικρή ακαμψία του πλαισίου είναι άλλο ένα θέμα που δεν εμπνέει. Συνεπώς για τους παραπάνω (κυρίως ψυχολογικούς αλλά και τελικής ταχύτητας) λόγους πιστεύω ότι με το σπαστό ένας νορμάλ αναβάτης δεν μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα από ένα mtb στην πόλη. Θα κινηθεί όμως ευκολότερα λόγω πιο ασφάλτινων ελαστικών. Βεβαίως εάν η διαδρομή δεν περιλαμβάνει τελική ταχύτητα και το οδόστρωμα είναι καλό τότε τα πράγματα ισορροπούνε. Γι’ αυτό δεν υπάρχει στάνταρ απάντηση. Σε αυτό μπορούν να μας βοηθήσουν όσοι έχουν εμπειρία και από τους δύο τύπους.
άρα θέλεις να πεις πως ένα ποδήλατο που έχει σχεδιαστεί για βουνό είναι καλύτερο από ένα ποδήλατο που έχει σχεδιαστεί για την πόλη???
αρκεί να του βάλεις πιο λεπτά λάστιχα ???
και να επιτραπεί να μπαίνει στο μετρό όπως γίνεται σε χώρες του εξωτερικού
:D
Όχι φυσικά. Δεν είπα κάτι τέτοιο. Το καλύτερο δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα. Το σπαστό έχει σχεδιαστεί για την πόλη με βασικό πλεονέκτημα την αναδίπλωση. Η αναδίπλωση εισάγει κατασκευαστικούς περιορισμούς. Άρα για κάποιον που χρειάζεται αναδίπλωση, το σπαστό είναι το καλύτερο ποδήλατο του κόσμου. Όποιος δεν χρειάζεται αναδίπλωση και κινείται στην πόλη, χρειάζεται road ποδήλατο (άντε trekking για λίγο πιο δύσκολα οδοστρώματα) αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΤΒ. Μην παρερμηνεύεις αυτά που λέω κρατώντας από όλο το κείμενο αυτό που σε συμφέρει.
οκ Πάμε στην επόμενη ερώτηση γιατί όχι mtb
και μην πεις είναι φτιαγμένο για βουνό
και μην πεις ότι το trekking είναι πιο γρήγορο γιατί μόλις είπες ότι το καλύτερο δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα
:D
Αφού τα έχουμε πει τόσες φορές, γιατί επιμένεις;
δεν νομίζω να είπαμε κάτι σχετικό
για ρόδες έχουμε συζητήσει
απλά δεν θέλεις να καταλάβεις πως αυτοανερισε
ακόμα και εδώ
το θέμα είναι πως τα γυρίζεις κάθε φορά όπως σε βολεύει
γιατί απλά είσαι by the book
εγω δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ξεχειλώνει μια συζήτηση περί φυσικής λυκείου που διεξάγεται ανάμεσα σε ένα μηχανολόγο μηχανικό και σε έναν χωρίς γνώσεις φυσικής.
Δεν λυπάστε κανέναν;;;
που ξέρεις τι γνώσεις έχω???
όταν ο ένας σταματήσει να αυτοανερείτε ίσως σταματήσουν και τα ανούσια σεντόνια
μπορώ να υποθέσω με μεγάλα ποσοστά ευστοχίας. Ας μην το κάνω.
try me
Αν μπορούσες να καταλάβεις αυτά που διαβάζεις θα έβλεπες ότι είμαι σταθερότατος σε αυτά που λέω. ΕΣΥ στην αγωνία σου να καταφέρεις να μου την πεις κρατάς μόνο αυτά που σε συμφέρουν. Μάλλον από τα δεκάδες ποστ που κάνεις καθημερινά έχασες την μπάλα και δε θυμάσαι ποιος είπε τι.
Δεν περίμενα κάτι παραπάνω από σένα. Στην αρχή νόμιζα πως δεν ήθελες να καταλάβεις μα πλέον νομίζω ότι απλά αδυνατείς.
έτσι είναι φίλε
αδυνατώ να σε καταλάβω
:D
Φίλε Πλανήτη(planet), ψάχνοντας και εγώ τι ποδήλατο θα αγοράσω, οδηγήθηκα στο σάιτ αυτό. Ξεκίνησα να διαβάζω τις διάφορες απόψεις που έχουν λεχθεί, και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είσαι μεγάλη περίπτωση (ή αλλιώς νούμερο/ ίσως άμπαλος ή/ και γιωτόμπαλο αν μιλήσουμε με στρατιωτική ορολογία). Απ ότι φαίνεται δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις από το να πετάς μια παπαρολογία που την στοιχειωθετείς στο μικρό εγκέφαλό σου και προσπαθείς να αποδείξεις ότι είσαι γνώστης. Δυστυχώς από αυτά που γράφεις, καταλαβαίνει ο καθένας περί τίνος πρόκειται... Μάλιστα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που σου είχε γράψει λίγο πριν κάποιος φίλος: το πρόβλημα δεν είσαι εσύ, αλλά οι εκατοντάδες χιλιάδες σαν και την αυτού μεγαλειότητά σου, που δυστυχώς μας τραβάνε όλους προς τα κάτω και μας έχου οδηγήσει σε αυτό το τέλμα.
Θα ήταν τίμιο εκ μέρους σου να παραδεχτείς ότι έχεις κάποιου είδους κόμπλεξ με την μόρφωση και τους ανθρώπους που μπορεί να έχουν αποκτήσει λίγη?! παραπάνω από την δικιά σου όπως επίσης να καταλάβεις ότι ίσως!!! δεν τα ξέρεις όλα καλύτερα από τους υπολοίπους. Αυτά τα λίγα φίλε μου. Ζητώ συγγνώμη για την παρέμβασή μου από τους υπολοίπους της παρέας, απλά ήθελα να εκφράσω την απέχθειά μου για τους αντιπαθείς και ισχυρογνώμονες ξερόλες που κυκλοφορούν κατά μιλιούνια ανάμεσά μας.
PS. (δεν σημαίνει Playstation...) Θα ήταν καλό να μάθεις και τίποτα άλλο εκτός από το :D που χρησιμοποιείς συνέχεια.
xave8 +10000000.Δεν ξερω τον πλανετ αλλα μου ειναι ιδιαιτερα αντιπαθης και τουλαχιστον ασχετος.και οπως ειπε καποιος...Το πρόβλημα αυτού του κόσμου είναι πως οι ανόητοι και οι φανατικοί νιώθουν πάντα σίγουροι για τον εαυτό τους, ενώ οι σοφοί είναι πάντα γεμάτοι αμφιβολίες (Bertrant Russell
αν είχες τις γνώσεις να με κρίνεις
δεν θα έμπαινες στο forum για να ψάξεις για ποδήλατο
:D
όσο αφορά την μόρφωση
πάντα υπάρχουν καλύτεροι από μένα αλλά και χειρότεροι
άλλωστε η ποδηλασία για μένα είναι hobby και όχι επάγγελμα για να χαλιέμαι με άτομα που ξέρουν περισσότερα από μένα
:D
Planet πραγματικα στην ζωη σου μπορει να εισαι αξιολογος ανθρωπος αλλα ισως δεν εχεις τον καταληλο τροπο να το γραψεις.Γραφεις πολυ απολυτα και μεροληπτικα .Αυτη ειναι η γνωμη μου και ισως να κανω και λαθος ,αλλα αυτην την εντυπωση δινεις.
εσύ μένεις στην εντύπωση που δίνω η σε αυτά που γράφω???
γενικότερα δέχομαι όταν κάνω λάθη αρκεί να μου τα πεις
:D