Καλημέρα σας.
Με αφορμή τα όσα διαβάζουμε τις τελευταίες ημέρες με τα ατυχήματα τον ποδηλατών σε πόλεις της Ελλάδας αλλά και τις διεκδικήσεις που έχουμε ως άνθρωποι που αγαπάμε το ποδήλατο θέλω να αναφέρω κάτι.
Δεν μπορούμε να ζητάμε από το κράτος και από τους υπόλοιπους οδηγούς να μας σέβονται όταν εμείς οι ίδιοι δεν σεβόμαστε τον εαυτό μας.
Και διευκρινίζω.
Σήμερα στις 12:30 χρειάστηκε να πάρω το αυτοκίνητο για να μεταφέρω ένα δέμα από το ταχυδρομείο στο σπίτι.Στην συμβολή των οδών Γράμμου και Αγίου Δημητρίου ποδηλάτης(και εννοώ οργανωμένος - κράνος κ.τ.λ.) όχι κανένα παιδί δεν σεβάστηκε το δικό του κόκκινο και πέρασε μπροστά μου σαν να μην συνέβαινε τίποτα.
Και σας ρωτώ.
Με αυτή τη νοοτροπία ζητάμε ποδηλατοδρόμους σε όλο το λεκανοπέδιο?
Με αυτές τις απαράδεκτες ενέργειες το μόνο που δίνουμε στους υπόλοιπους είναι εικόνα έλλειψης σεβασμού για την ακεραιότητα μας.
Να προσθέσω πως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω ποδηλάτη να ελέγχει τον δρόμο και να περνάει με κόκκινο.
Ο λόγος που το γράφω σήμερα είναι γιατί φοβάμαι καθημερινά για την δική μου ασφάλεια και για να απαιτήσω από τους υπόλοιπους σεβασμό και δικαιώματά πρέπει να είμαι ο ίδιος σωστός.
Ελπίζω να μην σας κούρασα
Καλημέρα σε όλους
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Σε ορισμενες περιπτωσεις και εγω περναω με κοκκινο. Αλλα μονο σε περιπτωσεις που το περασμα ειναι μικρο (οχι λεωφορους)χωρις κινηση και εφοσον εχω ελενξει οτι δεν ερχετε τιποτα.
Ο κυριος λογος που το κανω ειναι οτι μολις αναψει πρασινο ξεκινανε γρηγορα τα αυτοκινητα με πρωτη και βγαζουν πολυ καυσαεριο που το τρωω στην μαπα.
καποιες φορες ξεκιναω πιο νωρις για να αποφυγω τις πολλες προσπερασεις με κινδυνο ατυχηματος.
Ας κανουν πρωτα κανα καλο οι χρηστες ΙΧ.οπως να αφησουν καμια φορα το αμαξακι τους και στο σπιτι και υστερα βλεπουμε τι θα κανουμε και με τους ποδηλατες και τις μικροπαρανομιες τους.
Στην τελικη κανουν ΤΟΣΗ προσπαθεια,ας κανουν και ενα στραβο.
Μα μήπως με το να αποφεύγεις τον κίνδυνο ατυχήματος από πίσω τον βρεις από αριστερά ή δεξιά? Και στην τελική ο οδηγός που θα σε χτυπήσει δεν φταίει σε κάτι.Κινείται με πράσινο (όπως εγώ σήμερα)
Πες τα χρυσόστομε!!!!
Προφανως και εννοειται οτι προσωπικα ΔΕΝ περναω κοκκινο,απλα φευγω με το που βλεπω να αναβει το πεζοφαναρο του αλλου ρευματος.
Αλλα και κανα ερμο κοκκινο να περασω,εχω κοιταξει 20 φορες πριν.
Γενικα ουτε εμενα μ'αρεσει η εικονα των ποδηλατων που περνανε ερρυμην τα φαναρια αλλα μου ειναι δυσκολο να πω οτι με ενοχλει περισσοτερο απο τα χιλιαδες αμαξια που τους περιβαλλουν.
Καλά δεν συζητώ πως και εγώ θέλω αν όχι να εξαφανιστούν να μειωθούν όσο περισσότερο γίνεται τα αυτοκίνητα και ας φέρνω το δέμα με τα πόδια στο σπίτι(άντε να κάνουμε και κανένα δικέφαλο) Απλά ο ΚΟΚ είναι ίδιος για όλους!!!Στο κόκκινο πρέπει όλοι να είναι κλαρίνο(Ι.Χ. - ποδήλατά - πεζοί)
Και επιμένω μόνο αν αρχίσουν να νιώθουν σεβασμό απέναντι μας θα κερδίσουμε κάτι σε αυτή την πόλη.
Το οτι βλεπεις πρασινο στο πεζοφαναρο δε σημαινει οτι δεν εχει αναλαμπον κιτρινο καποιο ρευμα οχηματων.
Οταν περνας με κοκκινο παραβιαζεις τον ΚΟΚ (οσο και ενα οχημα ή αλλο δικυκλο) και επομενως βαζεις σε κινδυνο τη ζωη σου και τη ζωη αλλων.
Πρεπει να εχουμε σαν ποδηλατες στο νου μας οτι οδηγουμε οχημα με μειωμενη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια σε σχεση με τα αλλα οχηματα και να συμπεριφερομαστε οδικα αναλογα....
Για να υπάρξει σεβασμός προς κάποιο πρόσωπο(ομάδα)θα πρέπει να υπάρχει μία σαφέστατη αναγνώριση των πραγμάτων που αυτό το πρόσωπο ή ομάδα έχει επιτελέσει προηγούμενα χρόνια.
Σεβασμός λοιπόν στους οδηγούς που έχουν θερίσει πεζούς πάνω σε διαβάσεις και πεζοδρόμια,σεβασμός σε αυτούς που καταλαμβάνουν τους δρόμους,σεβασμός στους οδηγούς που μιλάνε στο τηλέφωνο,διαβάζουν εφημερίδα,τρώνε και πίνουν πάνω στο τιμόνι.
Ο αγαπητός φίλος διάλεξε ένα θέμα που δεν έχει αρχή και τέλος.Πόλλές φορές είναι προτιμότερο να αποφευγονται τέτοιες υποδείξεις ειδικότερα όταν δίνεται η δυνατότητα στην άλλη πλευρά να αναπτύξει εξίσου παρόμοια περιστατικά.
Καλημέρα.
Όταν φοράω το καπέλο του ποδηλάτη (το κράνος για την ακρίβεια) πού και πού περνάω κάνα κόκκινο.
Όταν φοράω το καπέλο του οδηγού αυτοκινήτου και βλέπω ποδήλατα να περνάνε σφαίρα τα κόκκινα, βλέπω ανεύθυνους πολίτες που ενώ γράφουν *Χ/τους τον ΚΟΚ, έχουν την απαίτηση να κινούνται στους δρόμους.
Επειδή λοιπόν μου κάθεται άσκημα στο μάτι, προσπαθώ να μην περνάω με κόκκινα.
Τα φανάρια είναι το κατάλοιπο του αυτοκινητιστικού συστήματος. Όταν ο λαικός ποδηλατικός αγώνας καταφέρει το τελειωτικό χτύπημα κατά της λαμαρινοκρατίας, τα φανάρια θα τα ξεριζώσουν οι ποδηλατικές δυνάμεις αφού δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης.
Αυτά για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα.
Μιλώντας σοβαρά όμως, πιστεύω οι ποδηλάτες που περνούν με κόκκινο είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.
Γίνεται συνήθως σε φανάρια που δεν έχουν κίνηση, ο ποδηλάτης έχει καλή ορατότητα στον κάθετο δρόμο και περνάει μόνο αφού έχει επανειλημμένα ελέγξει, αποσυμφορίζοντας έτσι και το δρόμο πίσω του, για ενδεχόμενη επιτάχυνση των γκαζοφονιάδων (0-100 σε 3'')που θα σταματήσουν τρυπώντας το πάτωμα του αυτοκινήτου από το φρένο στο επόμενο φανάρι.
Παναγή, έχω την εντύπωση ότι αυτοαναιρείσαι. Τα αυτοκίνητα δεν εξαφανίζονται, ούτε μειώνονται από μόνα τους.
Για να εξαφανιστούν από το δρόμο πρέπει όταν εμείς πηγαίνουμε στο ταχυδρομείο να τα αφήνουμε στην ησυχία τους.
Εκτός εάν εννοείς "θα ήθελα να εξαφανιστούν ή να μειωθούν τα αυτοκίνητα, ώστε να πηγαίνω πιο άνετα στο ταχυδρομείο με το δικό μου"
Υ.Γ. Συμφωνώ απόλυτα με το φίλο vec
@ kant σε καμία περίπτωση δεν κάνω καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.Όπως εξήγησα γίνεται μόνο σε περιπτώσεις σαν την σημερινή(προς αποφυγή παρεξηγήσεων) όπου το να βάλεις ένα 15κιλό δέμα στην πλάτη είναι δύσκολο.
Εμενα τοσο ζυγιζει η καθημερινη μου τσαντα πανω στο ποδηλατο!Για την ακριβεια στην πλατη μου.
Σεσουαρ εχω,πρεσσα μαλλιων εχω,τσαντακι καλλυντικων,πετσετα,μπλουζα,λακ,δικιλο πεταλο,τσιγαρα,φαγητο,walkman,α!και μια κουλουρα δωρακι για εναν φιλο.
τσκ τσκ τσκ...girls :):):):)
Ξεκινησα να ποδηλατω στην αθηνα σεβομενη απολυτα το κοκκινο. Με τον καιρο συνειδητοποιησα οτι σε πολλες περιπτωσεις και ειδικα σε δρομους και φαναρια που γνωριζω καλα, ειμαι πιο ασφαλης αν, εφοσον πρωτα ελεγξω καλα το δρομο, φυγω πρωτη, δινοντας ετσι στον εαυτο μου το πολυτιμο περιθωριο του μισου λεπτου που χρειαζεται για να φυγω μακρια απο τα αυτοκινητα και τους γκαζοφονιαδες. Το αλλο που κανω ειναι, σε φαναρια που γνωριζω καλα ποσο κραταει το κοκκινο, να υπολογιζω και να καθομαι ή πισω πισω, ή προς τη μεση, ή μετα τα 2-3 πρωτα αυτοκινητα, για να φυγω τελευταια οταν αναψει πρασινο και να μην εχω το αγχος οτι με ακολουθει αυτοκινητο που μπορει να βιαζεται.
Σε μεγαλους δρομους με πολλα αυτοκινητα που αναπτυσσουν μεγαλες ταχυτητες, ή και σε δρομους που δε γνωριζω καλα, ειμαι πολυ πιο συντηρητικη και υπακουω πολυ πιο συχνα στο κοκκινο.
Το κυριο μελημα μου ειναι η δικη μου ασφαλεια, κι αυτη, οσο παραδοξο κι αν φαινεται στην αρχη, την εξασφαλιζω πολλες φορες παραβιαζοντας το κοκκινο. Και δεν εχει την ιδια βαρυτητα η δικη μου παραβιαση του κοκκινου με την παραβιαση ενος αυτοκινητιστη, επειδη στην τελικη, αυτη που κινδυνευει να παθει κατι σε περιπτωση συγκρουσης ειμαι εγω.
Συμφωνώ στο 99% με τους παραπάνω παραβιαστές του κόκκινου. Και εγώ είμαι ένας τέτοιος παρόμοιος. Προβληματίζομαι για το ότι όταν περνάω το κόκκινο (με πολύ έλεγχο και σε συνθήκες) μόνο επειδή κάποιοι οδηγοί "ζηλέψουν", μην ξέροντας φυσικά περί ποδηλάτου.
Από την άλλη, το θεωρώ ολίγον ενοχλητικό να περνάει το ποδήλατο χωρίς να κόβει ταχύτητα, σαν σίφουνας και χωρίς να βλέπει.
Το κόκκινο είναι ο σύμμαχος μου, γιατί καθηλώνει τα ενοχλητικά προς όλους αυτοκίνητα. Προσοχή μόνο όταν περνάω με το κόκκινο, τι γίνεται σε πιθανές καθέτους ή σε πεζούς που υπολογίζοντας σε αυτό (ή σε πολύ επόμενο πράσινό τους) δεν σε περιμένουν. Γενικά στο κόκκινο κοιτάω αν είμαι ασφαλής, και αμέσως μετά αν υπάρχει πεζός λίγο πιο πέρα που σκοπεύει να περάσει (ώστε να μην γίνω άγχος για αυτόν).
[15 κιλά δεν είναι και κάτι τραγικό, πόσο μάλλον για μια φορά στο τόσο].
Ο ΚΟΚ είναι κοινός για όλους θέλουμε δεν θέλουμε, υπάρχουν δεν υπάρχουν αυτοκίνητα στους δρόμους. Απλώς επειδή στη χώρα μας έχει επικρατήσει το οτι είσαι μάγκας όταν παραβιάζεις οτιδήποτε, έχει γίνει και η παράβαση πχ. του κόκκινου απο μαγκιά, συνήθεια (btw βάσει στοιχείων Υπ Μετ, οι Έλληνες οδηγοί έρχονται δεύτεροι σε παραβατικότητα μετά τους Ρουμάνους και πρώτοι σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα σε όλη την Eυρώπη).
Και για αυτό (λόγω της παραβατικότητας δηλαδή των οδηγών αυτοκίνητου) πολλές φορές είναι σωτήριο το να περάσεις με κόκκινο γιατι αλλιώς θα σε πατήσει ο νευρικός οδηγός απο πίσω σου που έτσι κι αλλιώς δεν σταματάει..
Εν ολίγοις: Πιστεύω οτι είναι πολύ σημαντικό να μη παραβιάζεται το κόκκινο απο κανέναν εκτός αν είναι πιο ασφαλές απο το να σταματήσεις.
Ολα τα υπόλοιπα περι τι μας ενοχλεί περισσότερο, η συμπεριφορά των οδηγών ή των ποδηλατών, ο καύσωνας ή η παγωνιά, είναι θέμα άλλης συζήτησης. (Δυστυχώς στις περισσότερες συζητήσεις σε αυτό το φόρουμ καταλήγουν να μπερδεύονται τα θέματα υποβιβάζοντας την αξία του θέματος (του στυλ δεν λέμε τι ωραίους ποδηλατόδρομους έχουν οι Βερολινέζοι διότι sτο Bερολίνο έζησε και πέθανε ο κ.Siemens..)
Καλημέρα,
ίσως βρίσκομαι σε ευκολύτερη κατάσταση αφού δεν έχω δίπλωμα οδηγίας. Μα ένα δέμα 15 κιλών θα το έβαλα στον αχθοφόρο, δυο-τρια λάστιχα και τέρμα.
Πέρα από τα 30 κιλά θα χάλασαν το ποδήλατο --- και τι έγινε;
Καλή ποδηλασία
η φιλέλλην ποδηλατομανής
αν ο οδηγός μιας μοτοσυκλέτας, ενός φορτηγού, ενός αυτοκινήτου, ενός τρακτέρ, αντί να σταματάει στο κόκκινο και εφ' όσον έχει ορατότητα και δεν κινδυνεύει κανείς (κατά τη γνώμη του) πέρναγε τα κόκκινα κατά κρίση του;
Και μάλιστα έχει και επιχειρήματα για να το κάνει αυτό, όπως ότι με το να μη σταματήσει και ξεκινήσει ξανά μολύνει λιγότερο, αποσυμφορεί το δρόμο πίσω του, κάνει λιγότερη φασαρία κτλ.
Δεν καταλαβαίνω αυτόν τον ελιτισμό που διακατέχει ορισμένους ποδηλάτες και γιατί απαιτούν να έχουν παραπάνω δικαιώματα επειδή έκαναν μια προσωπική επιλογή.
Και όσον αφορά το "θέτω μόνο τον εαυτό μου σε κίνδυνο όταν είμαι με ποδήλατο" είναι απίστευτα λάθος. Αν από κακή εκτίμηση κάνω μια παραβίαση και τελικά υπάρχει κάποιος που δεν τον έχω δει και αυτός πάει και τσακιστεί ή τσακίσει καναν άλλο; Ή σας φαίνεται τόσο απίθανη αυτή η περίπτωση;
+1!!!
Kανενα αλλο οχημα δεν συγκρινεται με το ποδηλατο. Δεν μπορεις να περασεις με αλλο οχημα ουτε καν με μηχανη κοκκινο με την ασφαλεια που το περνας με το ποδηλατο.
Ειναι ελαφρυ, το κεφαλι μπορει να βγει και πιο μπροστα απο την ροδα, δεν κανει θορυβο καθολου και χρησιμοποιεις και τις 2 αισθησεις στο επακρο, οραση- ακοη.
Με το αμαξι δεν μπορεις να το κανεις με 100% ασφαλεια γιατι πρεπει να βγει το μισο στον δρομο για να ελεγξεις, δεν ακους τι ερχετε οπως συμβαινει και με την μηχανη.
Εγω το ποδηλατο θα το συγκρινα με τα ποδια. Οση υπομονη εχω να περιμενω με τα ποδια σε ενα στενο που εχει κοκκινο χωρις κινηση καθολου, μεχρι να αναψει πρασινο αλλη τοσο εχω και με το ποδηλατο.
Υποψην βεβαια οτι δεν μιλαμε για μεγαλες διασταυρωσεις ταχειας κυκλοφοριας, εκει αλλαζει το πραγμα.
......την εμπειρία του ή τη θεωρία του.
vec + acp (μεταξύ μας)
Πείτε μου ότι οδηγείτε σχεδόν καθημερινά ποδήλατο και δεν έχετε περάσει ποτέ με κόκκινο και είμαι διατεθημένος να κάνω μια διπλή πιρουέτα με το ποδήλατο που θα σας μείνει αξέχαστη.
Συμφωνώ απόλυτα ότι έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα. Μέχρι εκεί όμως. Στην πράξη δεν τα καταφέρνω πάντα.
Η μόνη περίπτωση που δεν περνάω ποτέ μα ΠΟΤΕ με κόκκινο, και εκνευρίζομαι αφάνταστα με αυτούς που το κάνουν, είναι όταν ειμαι με άλλους παρέα (πέντε, δέκα, δακαπέντε άτομα). Ο λόγος είναι ότι όταν πάμε κάπου όλοι μαζί ο πρώτος συνήθως χαράζει την πορεία αποφασίζει αν θα περάσει ή όχι ενώ οι υπόλοιποι δεν ασχολούνται τόσο με τέτοια θέματα. Αν λοιπόν περάσει κάποιος με κόκκινο επειδή έχει ελέγξει, σε αυτή την περίπτωση θέτει σε πραγματικό κίνδυνο όλους τους υπόλοιπους που βλέποντας τον άλλον να περνάει κάνουν το ίδιο χωρίς να τους περάσει από το΄μυαλό ότι ο μπροστινός τους πέρασε με κόκκινο. Μου έχει τύχει δύο φορές μέχρι τώρα σε γυρισμό από freeday και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό από την συμπεριφορά ορισμένων.
Επειδή όταν είμαι μόνος μπορώ να κόψω το λαιμό μου, όταν είμαι με παρέα δεν έχω μόνο την ευθύνη του εαυτού μου αλλά και ένα μερίδιο των άλλων.
Δυστυχώς όχι, οπότε ομολογουμένως δεν έχει το ίδιο βάρος η άποψη μου. Παρόλα αυτά, μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο το πόσο εύκολα δεχόμαστε το ότι το κόκκινο δεν θα πρέπει να μας απασχολεί και πολύ.
Το πόσο προσέχει ο καθένας είναι σχετικό. Αν ο κάθε ένας (ποδηλάτης ή οδηγός) έβαζε μόνο τον εαυτό του σε κίνδυνο, τότε δεν θα με ενδιέφερε και πολύ. Το πρόβλημα, και εκεί είναι που συμφωνώ με τον vec που είναι ο πρώτος που το αναφέρει εδώ, έγκειται στο ότι μπορεί να μην την πληρώσει (μόνο) αυτός που παρανομεί.
Δεν είπε ποτέ κανένας κάτι τέτοιο!!!
Κι ένας ακόμα λόγος, είναι ότι όταν είσαι μόνος σου, μπορείς να χειριστείς αυτή την παράβαση όσο γίνεται καλύτερα. Όταν είναι πολλοί, και ίσως ελαφρώς άγνωστοι, υπάρχει μια μικρή ασυνενοησία που μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο μπέρδεμα.
Συμφωνώ, το ποδήλατο απλά δεν συγκρίνεται με τα άλλα οχήματα, από τα οποία και απειλείται διαρκώς. Είναι μια διαφορετική φιλοσοφία.
Επίσης, ένα φανάρι, σταματώντας τα μηχανοκίνητα, δίνει μια 'ανάσα' στον δρόμο για τους τυχόν πεζούς παρακάτω που θέλουν να περάσουν, κάτι πολύ σημαντικό. Είναι πολύ άσχημο να παραβιάζεται από τους όγκους και τις στριγγιές των μηχανοκίνητων.
Το ποδήλατο, αθόρυβο και διακριτικό, με το δεδομένο ότι δεν θα τρέξει, απέχει πάρα πολύ από αυτά τα καρκινογόνα οχήματα. Με αυτά τα δεδομένα, εντάσσω τον ποδηλάτη στο απειλούμενο είδος ανθρώπου από τα μηχανήματα στον δρόμο, και έχει το δικαίωμα να πάρει και αυτός από αυτήν την μικρή ανάσα.
Συμφωνώ με lyhadj, tkant και άλλους και φυσικά με τον φίλο που άνοιξε το θέμα. Όσο κουραστικό κι αν είναι το σταμάτημα (το οποίο θεωρώ ότι μπορεί να σε κουράσει πολύ περισσότερο από μια ανηφόρα π.χ.) είναι απαραίτητο να σεβόμαστε το κόκκινο, είναι απαραίτητο να μην ανεβαίνουμε στο πεζοδρόμιο ακόμα κι αν έχουμε κολήσει πίσω από μια εξάτμιση κτλ. Ας μην ξεχναμε πως δεν είναι τα αυτοκίνητα ο μοναδικός κίνδυνος, υπάρχουν πιο αδύναμοι από εμάς στον δρόμο, οι πεζοί, και μπορεί η δική μας απροσεξία να οδηγήσει σε τραυματισμό...
Είχα ψάξει παλιότερα να βρω στατιστικά στοιχεία για περιπτώσεις ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται πεζοί και αυτοκίνητα, αφού μου ήταν αδύνατο να βρω ποδήλατα - αυτοκίνητα. Αιτία για την "μίνι - έρευνα" αυτή ήταν ο θάνατος πεζών από ποδηλάτες και η συνολικότερη μουρμούρα των Αμερικανών για τις κακές οδηγικές συνήθειες των ποδηλατών. Το αποτέλεσμα ήταν... νόμοι και τσουχτερά πρόστιμα για τους ποδηλάτες...
Αν κάποιος θέλει να διαβάσει περισσότερα http://www.zoi-podilato.com/nea/alogi-xrisi-podilatou.html
Επειδή δεν θα ήθελα να δω κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, καλό θα ήταν να είμαστε προσεκτικοί.
Ο Κ.Ο.Κ. είναι ίδιος για όλα τα οχήματα, δεν υπάρχει μικρότερη παραβίαση ερυθρού σηματοδότη στην περίπτωση του ποδηλάτου.Υπάρχουν ένα κάρο thread με κράξιμο για τις παραβάσεις των αυτοκινητιστών,δεν μπορούμε τα δικά μας να τα βγάζουμε πταίσματα... Όσο για τον φόβο των ποδηλατών να μην τους πατήσει το πρώτο αυτοκίνητο στο φανάρι, μπορούν να περιμένουν στην σειρά τους πίσω από 2-3 αυτοκίνητα.
+1
Στον ΚΟΚ δεν υπάρχει μέση λύση... Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα... Άσπρο ή μαύρο... Δεν επιτρέπεται να περάσεις με κόκκινο, ακόμη και πεζός να είσαι.
Το αν είναι σωστό ή πρακτικό για το ποδήλατο, δεν αλλάζει σε τίποτα ότι παρανομούμε και παραβιάζουμε τον ΚΟΚ.
Και άντε όταν γίνει η στραβή και μας χτυπήσει κάποιο όχημα, να ζητήσουμε το δίκιο μας όταν θα έχουμε περάσει το φανάρι με κόκκινο...
Σε είδα σήμερα νωρίς το βράδυ, στην Παλλήνη να κατεβαίνεις πάνω στο πανέμορφο άσπρο Kona σου τη Λ. Μαραθώνος.
Εξοπλισμένος με σακίδιο, γάντια και μάσκα για τα καυσαέρια διεκδισούσες το μερίδιό σου σε αυτόν τον αφιλόξενο δρόμο.
Σε χάζευα, σε θαύμαζα και κάπου ζήλεψα, γιατί εγώ βρισκόμουν εγκλωβισμένος στο ΙΧ μου.
Ώσπου...
...πέρασες ξερά και αφρενάριστος το κόκκινο στον κόμβο της Ανθούσας, κάνοντας ελιγμούς για να αποφύγεις τα οχήματα που έμπαιναν στη Λεωφόρο έχοντας πράσινο.
Ξενέρωσα απίστευτα. Δεν σε ζηλεύω πλέον...