Η Δημοτική Κίνηση Πολιτών Καλλιθέας (υποψήφιος δήμαρχος Τάκης Μακρίδης) δεν απάντησε ακριβώς στα ερωτήματά μας αλλά μας έστειλε τις "προτάσεις της προς τους δημότες". Ολόκληρη η απάντησή τους βρίσκεται στο συνημμένο αρχείο. Ακολουθεί το μέρος των απαντήσεών τους που αφορά τις ερωτήσεις μας. Σχολιάστε τες εδώ
ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Η πόλη μας που περιβάλλεται από δύο μεγάλες λεωφόρους ταχείας κυκλοφορίας(Συγγρού-Ποσειδώνος) και διασχίζεται από τέσσερεις δρόμους με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο(Θησέως-Δαβάκη-Σιβιτανίδου-Χαροκόπου-Α.Πάντων-Χαμοστέρνας) . Αυτό σημαίνει oτι η επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από ρύπους καυσαερίων σε συνδυασμό με την μη ανανέωση του αέρα λόγω πυκνής και ψηλής δόμησης, τους ελάχιστους ελεύθερους χώρους και το ελάχιστο πράσινο, δημιουργούν συνθήκες κακές για την υγεία μας και την ποιότητα ζωής στην πόλη.
Για να απαντήσουμε σε αυτή την κατάσταση χρειάζεται
- Μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης.
- Δραστικός περιορισμός των Ι.Χ., δημιουργία δωρεάν δημοτικής συγκοινωνίας.
– Ασφαλής, άνετη και ευχάριστη κυκλοφορία των πεζών
Όλα τα παραπάνω εξειδικεύονται με τις εξής προτάσεις
1. Eλεγχόμενη περιορισμένου χρόνου στάθμευση στο κέντρο της πόλης, λαμβάνοντας υπ’όψιν όσους κατοικούν εκεί, με στόχο την μείωση χρήσης των αυτοκινήτων στο εμπορικό κέντρο.
2. Τακτική, ευέλικτη, δωρεάν δημοτική συγκοινωνία που θα συνδέει όλα τα σημεία της πόλης με το κέντρο και τους σταθμούς ΗΣΑΠ.
3. Ανάπτυξη δικτύου πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων με ένα οργανωμένο σχέδιο και μελέτη, ώστε να καταστούν δυνατές οι μετακινήσεις πεζών και ποδηλατών, από ένα σημείο της πόλης σε άλλο, περνώντας από το εμπορικό κέντρο. Με παγκάκια και δένδρα.
4. Απελευθέρωση των πεζοδρομίων που συνήθως είναι κατειλημμένα, διαπλάτυνση από την μία πλευρά σε βάρος θέσεων στάθμευσης, ώστε να είναι προσπελάσιμα από κατοίκους, τρίτη ηλικία, ΑΜΕΑ κλπ με ασφάλεια. Μετατροπή της Δαβάκη και Σιβιτανίδου σε δρόμους χωρίς στάθμευση με αντίστοιχη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων τους ώστε αφένός να διευκολύνουν τους πεζούς, αφ’ετέρου τα μαγαζιά της περιοχής.
5. Περιφερειακοί χώροι στάθμευσης και ενίσχυση των πριμοδοτήσεων για χώρους στάθμευσης εκτός του κέντρου, με προυπόθεση σοβαρές μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
6. Υποχρεωτική δημιουργία χώρων στάθμευσης σε οποιαδήποτε νέα δραστηριότητα που προσελκύει μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων.
7. Διευκόλυνση της κίνησης των μέσων μαζικής μεταφοράς με τη δημιουργία λεωφορειοδρόμων στην Θησέως, τουλάχιστον από Α.Ελεούσα έως Χαροκόπου.
8. Διερεύνηση και μελέτη επέκτασης των μέσων σταθερής τροχιάς, όπως μετρό και τράμ που είναι μέσα φιλικά προς το περιβάλλον. Συνεργασία με γειτονικούς δήμους.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
- ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ.doc | 80.5 KB |