Πότε:
Κυρ, 01/02/2015 - 11:00
Που:
Φίλοι του Ποδηλάτου, Επταχάλκου 3
Επανάληψη:
Όχι
Η κατασκευή του ποδηλατόδρομου προχωρά με γοργούς ρυθμούς, όμως όπως μαθαίνουμε όχι χωρίς προβλήματα. Επειδή ο ποδηλατόδρομος αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός τόσο σε συμβολικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε ιδίοις όμμασι τόσο την πορεία και την ποιότητα κατασκευής του όσο και τυχόν προβλήματα, όπως παράνομη στάθμευση.
Θυμίζουμε ότι ο ποδηλατόδρομος αυτός, μήκους 11 χλμ, αποτελεί το νότιο τμήμα του άξονα Φάληρο-Κηφισιά, συνολικού μήκους 27 χλμ.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Θα προσπαθήσω να έρθω
φωτογραφική ανταπόκριση από τα Νέα:
http://www.tanea.gr/opinions/blogs/article/5193806/orthopetalies-82-fwtografies-apo-ton-podhlatodromo-falhro-gkazi/
Εκείνη ακριβώς την ώρα έχουνε και οι Ατενίστας κάτι εκεί κοντά:
https://atenistas.files.wordpress.com/2015/01/afisa_podilatada.png
Το λέω για να μη γίνει μπέρδεμα.
...να έρθω, καλά μου παιδιά. Σας εύχομαι καλή βόλτα με πολλές χαρές!
Με τις καλύτερες μου ευχές
οι Ατενίστας? Ωραια, ευκαρια να τους δειρουμε (πλακα κανω)
Αύριο δείχνει συνεφιά αλλά όχι βροχή.
Ίσως ο αέρας να είναι πρόβλημα αλλά νομίζω πως δεν θα μας χαλάσει.
Τα λέμε αύριο.
τελικά τι είδατε όσοι πήγατε ?
Τελικα νομιζω οτι μπερδευτικα και πηγα βολτα με τους ατενιστας. Κατι ειδα οτι πηγαινε πολυ στραβα πριν ξεκινησουν αλλα λιγο το οτι αργισα να παω, λιγο το οτι μου ειχε πιασει την κουβεντα ενας ασχετος παππους ποδηλατης, δεν προλαβα να συνηδητοπιοισω τι παζει.
Οταν καταλαβα, ειχα χασει την σωστη βολτα. Απο οσα ειδα παντος θα τους εδερνα τελικα. Αλλα ημουν μονος και ηταν περισσοτεροι
ΧαΧ πάλι καλά που δεν βρήκες τίποτα μπρεβετόπαιδα ....
"βρε παιδιά πολύ μεγάλος ποδηλατοδρόμος θα βγεί ... "
Λοιπόν ο καθένας το είδε από την πλευρά του αλλά σε γενικές γραμμές όλοι συμφωνήσαμε πως είναι κάτι ενθαρρυντικό και πως σίγουρα θα βοηθήσει.
Όλοι επίσης θα θέλαμε να μην σταματάει 500 μέτρα από την παραλία αλλά με κάποιο τρόπο να συνεχίσει, να περνά την παραλιακή με ασφάλεια και να ενώνεται με τον παράδρομο της παραλιακής.
Εμένα δεν μου άρεσε ο ελάχιστος χώρος πεζών σε κάποια σημεία που τους ανάγκαζε να σταματούν όταν περνούσαμε και το καλοκαίρι που ο κόσμος κυκλοφορεί περισσότερο δεν θεωρώ πως υπάρχει αρκετός χώρος για όλους. Θα μπορούσαν κάλλιστα να "κλέψουν" σε εκείνα τα σημεία χώρο απο τα παρκαρισμένα αλλά τέλος πάντων.
Επίσης ο τρόπος που σε κάποια σημεία "σπάει", διασχίζει δρόμους, "αλλάζει πλευρά", ακόμα δεν έχει τελειώσει και υπάρχει κίνδυνος αν δεν έχεις το νου σου αλλά φαντάζομαι πως μέχρι το καλοκαίρι αυτές οι ατέλειες θα έχουν φτιαχτεί και τα σημεία θα έχουν σηματοδοτηθεί.
Εν ολίγοις είναι κάτι όμορφο και σε χαλαρώνει αρκετά ενώ πολλοί θα είναι αυτοί που θα τον προτιμούν!
Δυο ποδήλατα μπορούν να πάνε δίπλα δίπλα προς την ίδια κατεύθυνση αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι δυό ποδήλατα που διασταυρώνονται νιώθουν πολύ "άνετα" (όχι ότι δεν χωράνε αλλά 10 πόντοι παραπάνω δεν θα χαλούσαν τη σούπα).
ΥΓ: atenistas ψάξαμε αλλά ΔΕΝ είδαμε, μάλλον άκουσαν πως κατεβαίνουμε και τρομάξαν!
μάλιστα , προσωπικά περιμένω να πάω μια βόλτα (σήμερα δεν μπορούσα ) καθαρά απο περιέργεια απλά οι γνώμες μετράνε για να δούμε κατα πόσο συμφωνούμε ή διαφωνούμε
Απο Ελληνική εμπειρία που έχω σε Λαμία Λάρισα θεωρώ οτι και χάλια να είναι θα μπορέσει να εξυπηρετήσει ενα ποσοστό ατόμων μπάς και μπούμε στη λογική
πρακτικά και φραγμένο ποδηλατοδρόμο να είχαμε με σήμανση "κίνδυνος θάνατος μονο ποδηλάτες όλοι οι άλλοι θα εκτελούνται δίχως προειδοποίηση " πάλι θα έμπαιναν πχ πεζοί .Ειναι θέμα νοοτροπίας που δεν θα αλλάξει εύκολα , επίσης τα παρκαρισμένα μονο με κολονάκια δεν παρκάρουν ,εδώ ούτε η αστυνομία δεν ερχετε πχ για διλοπαρκαρισμένο
Δεν πειράζει που μπαίνουν πεζοί, αυτό που -εμένα- με πείραξε είναι πως μπαίνουν οι πεζοί επειδή δεν έχουν άλλη επιλογή. Σε κάποια σημεία εχουν ένα πλακάκι πεζοδρομίου που μάλιστα διακοπτεται από κολώνες φωτισμού. Αναγκαστικά λοιπόν θα μπουν. Από την άλλη δεν είναι ποδηλατόδρομος με την αποκλειστική χρήση αλλά αυτό που είπαμε σε άλλο τόπικ, ένας ποδηλατοπεζόδρομος που εξυπηρετεί και πεζούς και ποδηλάτες αλλά με διακριτές λωρίδες. Σε κάθε περίπτωση θεωρώ πως εμείς οι ποδηλάτες είμαστε που πρέπει να διεκδικήσουμε ΚΑΙ για τους πεζούς και να μην μείνουμε μόνο στο αν εξυπηρετεί εμάς.
Η σημερινή βόλτα μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Αν αναλογιστεί μόνο κανείς πως συναντήσαμε καμιά τριανταριά ποδήλατα στο διάβα μας, νομίζω πως το έργο ήδη έχει αρχίσει να αποδίδει. Αξίζει τον κόπο, όμως, να γίνει και ένας σχολιασμός για κάποια επιμέρους σημεία.
Είναι αμήχανο να κάνει κανείς κριτική σε ένα τεχνικό έργο. Όποιος έχει ασχοληθεί με τον σχεδιασμό γνωρίζει καλά πόσο δύσκολο είναι να συνδυάζεις όλες τις παραμέτρους και τις δυσκολίες και τελικά να παίρνεις τις τελικές αποφάσεις. Αυτό που μοιάζει αυτονόητο στον τελικό χρήστη ενός έργου έχει περάσει από μύρια βάσανα. Ας το κρατήσουμε κατ αρχήν αυτό ως δεδομένο.
Η βασική λογική που, τουλάχιστον στην δική μου σκέψη, δεσπόζει όταν πρόκειται για ένα έργο για τη βιώσιμη κινητικότητα είναι μια θεμελιώδης ιεράρχηση προτεραιοτήτων, τις οποίες προσωπικά κωδικοποιώ σε πέντε σημεία τα οποία τα ονομάζω "τα πέντε Π":
1. Παιδί
2. Περπάτημα
3. Ποδήλατο
4. Πράσινο
5. Παρκάρισμα
Αυτά τα πέντε Π έχω στο νου μου τόσο για τον σχεδιασμό όσο και για την αποτίμηση ενός έργου. Η τοποθέτηση του παιδιού ως πρώτου στην ιεραρχία αποτελεί το βαρόμετρο για όλα τα υπόλοιπα. Τα παιδιά έχουμε ως κύρια μέριμα και γενικά όσους έχουν ανάγκη από τέτοιου είδους παρεμβάσεις (αρχάριους ποδηλάτες, ηλικιωμένους κλπ). Εμείς, οι πιο έμπειροι, πάμε κι από τον δρόμο. Δεν ισχύει όμως αυτό για όλους. Μετά έρχεται το περπάτημα. Ο πεζός έχει προτεραιότητα απέναντι στο ποδήλατο, κι ας μην μας αρέσει αυτό. Πρότελευταίο είναι το πράσινο, το οποίο όσο απαραίτητο κι αν είναι, δεν μπορεί να "φυτρώνει" όπου να 'ναι. Σε κάποια σημεία οφείλουμε (οπου δεν γίνεται αλλιώς και πάντα με σύνεση) να το ιεραρχούμε πιο χαμηλά από την ανάγκη για περπάτημα. Ας μην ξεχνάμε τα δεκάδες δέντρα που φυτρώνουν στα πεζοδρόμιά των ελληνικών πόλεων, επειδή κάποιοι "ευαίσθητοι" αποφάσισαν να τα "καλωπίσουν". Τελευταίο έρχεται το παρκάρισμα, που όμως δεν είναι αμελητέο. Πολλοί από εμάς οδηγούμε "και" αυτοκίνητα, συχνά από ανάγκη. Επιστρέφοντας στην πρώτη προτεραιότητα, το παιδί, συνειδητοποιεί κανείς πως δυστυχώς ακόμα δεν υπάρχουν εναλλακτικές δυνατότητες να μετακινήσει κανείς παιδιά χωρίς αυτοκίνητο μέσα στην πόλη. Σε κάθε παρέμβαση, λοιπόν, οφείλει να είναι κανείς διαλλακτικός με το αυτοκίνητο, τουλάχιστον στην υπάρχουσα συγκυρία.
Με αυτούς τους άξονες κατά νου, παρακάτω αναρτώ κάποιες φωτογραφίες από τη σημερινή βόλτα, με κάποια σχόλια από κάτω.
Το τμήμα στα Πετράλωνα, με την παρέμβαση στον υπάρχοντα πεζόδρομο, θα μπορούσε και να λείπει ή να υπάρχει μόνο με τη μορφή σήμανσης. Ας μην ξεχνάμε σε τι εποχές ζούμε.
Το σημείο στη γεύφυρα του Ταύρου είναι συγκινητικό! Επιτέλους μπορεί κάποιος να κινηθεί πάνω της. Με τόσα παρκαρισμένα μέχρι χθες πρέπει να ήταν το πιο ακριβό πάρκινγκ στον κόσμο!
Η μόνη παραφωνία έιναι τα κολωνάκια. Κόβουν ζωτικό χώρο από το πεζοδρόμιο (περίπου 30εκ). Ειδικά σε κάποια σημεία μπαίνουν μες στη μέση και καθιστούν αδύνατη τη μετακίνηση με τα πόδια. Στοιχειώδες λάθος που θα μπορούσε να αποφευχθεί και ακόμα "σώζεται" αφού δεν έχει ολοκληρωθεί.
Στο τμήμα μετά τον Ταύρο, πάλι απλά ξηλώθηκαν πλάκες πεζοδρομίου για να μπει ασφαλτοτάπητας. Δεν ήταν απαραίτητο...
Αυτή η εικόνα όμως, από την Καλλιθέα, μας αποζημιώνει... Πραγματικά, κάθε λίγο και λιγάκι συναντούσαμε ποδηλάτες, αλλά και πεζούς να χρησιμοποιούν τον ποδηλατόδρομο. Σημειώνεται πως αυτό το σημείο δεν έχει κάγκελα, αλλά η ίδια η χρήση του τον προστατεύει από τα παρκαρισμένα. Το μέλλον θα δείξει αν θα χρειαστούν...
Αυτό το σημείο της διαδρομής αν και δεν έχει ολοκληρωθεί είναι υπέροχο. Έχει φτιαχτεί μέσα στο παλιό παρτέρι, χωρίς να είμαι βέβαιος. Μάλλον κόπηκαν κάποιοι θάμνοι. Το θεωρώ όμως αμελητέο σε σύγκριση με την εξαιρετική αίσθηση να περνάς από εκεί μέσα. Υποθέτω μάλλιστα πως δεν μπορουσε να περάσει κι από αλλού.
Οι δύο αυτές φωτογραφίες δείχνουν ένα σχεδιαστικό λάθος που αφορά την ένταξη του ποδηλατόδρομου στα υπάρχοντα μονοπάτια και καθιστικά. Θα μπορούσε να δοθεί λίγη παραπάνω μέριμνα ώστε να περνάει στο κατάλληλο ύψος και να μην αποκόπτεται από τα υπόλοιπα στοιχεία του περιβάλλοντος. Ο σχεδιασμός χρειάζεται ένα κέντημα, με προσοχή στη λεπτομέρεια, σε κάθε τέτοιο σημείο. Εδώ λείπει (Επισημαίνω πως κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να επιτευθχθεί. Οι παρεμβάσεις αυτές σχεδιάζονται σε πολύ μεγάλες κλίμακες που δυσκολεύουν τον σχεδιαστή από το να έχει σε κάθε σημείο του έργου απόλυτο έλεγχο του αποτελέσματος).
Κάποιες κατασκευαστικές αστοχίες. Είναι κρίμα λίγους μήνες μετά να έχει ξεφτίσει ήδη το χρώμα. Αν είναι τόσο σαθρό, ας αφήσουν για τελική επιφάνεια την άσφαλτο. Δεν είναι και τόσο κακή.
Στο κομμάτι τέλος που συνορεύει με τη γέφυρα του Πιλοπούλου, θεωρώ άστοχη την τοποθέτηση του ποδηλατόδρομου στη μέση του πεζοδρομίου, ακόμα κι αν αυτό δεν υπήρχε πριν. Αυτή η χωροθέτηση έχει ως συνέπεια τελικά να μην απομένει καθόλου πεζοδρόμιο. Στις σημερινές συνθήκες η συνύπαρξη πεζών και ποδηλατών δεν ενοχλεί. Αν όμως αυξηθεί η χρήση ποδηλάτου, αργότερα θα υπάρχει πρόβλημα.
Αυτά ως σχόλια.
Κλείνοντας έχω την εντύπωση πως, σε γενικές γραμμές, ποδηλατήσαμε άφοβα και άνετα τόσο στην κατηφόρα όσο και στην ανηφόρα. Σε ελάχιστα σημεία δυσκολευτήκαμε. Η χάραξη είναι εξαιρετική. Σε λίγα λεπτά μπορεί κανείς να μετακινηθεί από το Θησείο στην Παραλία, με άνεση και ασφάλεια. Ειδικά αν ολοκληρωθεί και το τελευταίο μέρος προς την παραλία, το έργο θα κερδίσει πολλά.
Επισημαίνω πάλι πως τα σχόλια αφορούν επιμέρους σημεία. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας και βελτιωνόμαστε όταν πραγματοποιούμε τα επόμενα. Ευχαριστούμε όσους ασχολήθηκαν με τον σχεδιασμό και την κατασκευή του έργου.
Ηλίας
Δηλαδή,μπορώ να πάρω τον πιτσιρικά με το τρειλερ και να κανω την διαδρομη παρόλο που ο ποδηλατοδρομος ειναι ημιτελης?
Σήμερα με βγάλανε βόλτα 2 νεαροί απο το φόρουμ
Επειδή έχουν "παντόφλα tracker" δεν λέω τα ψευδώνυμα τους !
Απλά αναφέρω οτι στον εναν πίνουν νερό στο ονομά του πολλές ποδηλατικές επιχειρήσεις που συντηρούνται απο αυτόν (φήμες; λένε οτι τον έκαναν και εικόνισμα κάποιοι )
και ο άλλος συνέχεια πίνει ,τρώει, πίνει, τρώει( και το δικό σου) , στα διαλείμματα του δουλεύει και επίσης μπορεί να φτιάξει δικιά του σειρά με τίτλο "Ταξιδεύοντας με 2 ρόδες παρέα με μαχαιροπίρουνα " αφού κατέχει υλικό για εκπομπές 5 χρόνων .
Τι είδα :
Είδα ενα μικρό κομμάτι αλλα προσωπικά το χάρηκα , για αρχή η επιλογή του παράλληλου είχε το καλό τις μη διακοπτόμενης πορείας απο στενά (εδώ φταίει οτι ήταν και πριν πεζόδρομος ) ενώ το να πάω Καλλιθέα φάνηκε ευκολότερο και απλούστερο απο το να επιλέξω κεντρικό δρόμο (γρηγορότερο δεν νομίζω αλλα δεν εχει και σημασία καθώς εμένα δεν με βολεύει γενικά η περιοχή που ξεκινά ).
μπορεί να ανοίξουν μαγαζιά παράλληλα στις γραμμές (ελπίζοντας να μην γίνει μπάχαλο φυσικά )
Το σημείο τις γέφυρας με άρεσε αλλα δεν καταλαβαίνω γιατι μπήκαν σε εκείνο το σημείο οι κολώνες, μου φάνηκε σαν να τι ξέχασαν και φώναξε ο μηχανικός: ¨Ρε Μπάμπη τις κολώνες ξεχάσαμε στο σχέδιο τώρα που το έφτιαξαν τι κάνουμε ?¨
Μπάμπης"θα βάλουμε μερικές στη γωνία και θα πούμε οτι είναι άποψη !"
απλά δεν με πειράζει αφού οτι μιλάμε για γέφυρα σχετικά μικρή(αν και χαζομάρα μπορεί ετσι να γλυτώσουμε απο μερικούς γκαζοφονιάδες που δεν θα θέλουν να χαλάσουνε την ΚΟΜ τους :P )
Τι δεν είδα/βλέπω :
Σήμανση , λογικά θα μ πεί απλά οσο νωρίτερα τόσο καλύτερα (να μαθαίνει ο κόσμος )
Τα κολονάκια που συναντήσαμε δεν μου έκαναν εντύπωση και βλέπω να ξηλώνονται σχετικά εύκολα .
επειδη ολοι καταλαβαν οτι μιλας για εμενα να τονισω οτι μου εφαγες το γλυκο που μας κερασαν (πιστευω καταλαβες οτι ειμαι σαν την παλια διαφημιση με τον william lawson και οπου και να κατσουμε γενικως κατι ερχεται κερασμενο).
Για το θεμα που λες μονο με τα σημερινα κανω τρια επεισοδια.
Υ.γ.οι κολωνες ειναι για φωτισμο (θα μπει μετα).
Υπεύθυνη Δηλωση:
Δεν έχω κακία σχέση με τους παραπάνω κύριους και σε καμία περίπτωση με τις ανωτέρω περιγραφές.
Βέβαια, σε ότι αφορά το θέμα του φαγητού δε μπορώ παρά να συμφωνήσω... Παιδιά πρώτη φορά είδα άνθρωπο να παραγγέλνει πριν τον σερβίρουν καν νερό, με τη δικαιολογία... Αργεί να ψηθεί το κοτόπουλο!!!
Εντελώς τυχαία έκανα κι εγώ το ίδιο μικρό τμήμα της διαδρομής, αν και επαναλαμβάνω δεν έχω σχέση με τους παραπάνω.
Συμπληρωματικά με όσα είπατε, να πω ότι μου άρεσε το ότι είσαι δίπλα στις γραμμές και τους σταθμούς του ηλεκτρικού. Αισθανόμουν μια ασφάλεια ότι αν έπιανε βροχή ανά πάσα στιγμή, μπορούσα να πάρω τρένο.
Μου άρεσε επίσης ότι η διαδρομή ήταν πολύ χαλαρή. Ακόμη και με μονοτάχυτο αισθάνεσαι να έχεις περιττές σχέσεις.
Όσο για τον υπόλοιπο κόσμο, κυκλοφορεί σαν σε πεζόδρομο, και κατά την άποψη μου καλά κάνει. Δεν ενοχλεί τους ποδηλατες, αν προσέχουν λίγο, αλλά το σημαντικότερο... δείχνει να μην ενοχλείται από τα ποδήλατα. Υπάρχει μια ισορροπημένη συνύπαρξη που μου άρεσε.
"Με την εμφάνιση του θηράματος στο έδαφος νεκρό , βλέπουμε τον Α αρσενικό να στέκεται δίχως να βγάζει ήχους, κοντοστέκεστε και κοιτάζει σαν να πάγωσε στη θέα του , σαν άγαλμα απο μάρμαρο, ψυχρό χωρίς ίχνος ζωής μέσα του φαίνεται σαν να τον καταπίνει περιβάλλοντον.
Τα μάτια του λαμπύριζαν σαν κάποια φλόγα να είχε ανάψει μέσα τους ...
Ενά κύμα κρύου αέρα σκέπαζε σαν πέπλο την περιοχή και όλη η αγέλη σκυφτή απο μακριά χωρίς να ζυγώνουν περίμεναν τον αρσενικό να δοκιμάσει πρώτος "
το παραπάνω θα μπορούσε να είναι απόσπασμα απο την σημερινή εικόνα του kktsol στη θεα του γλυκού ....
έκανα λάθος οταν είπα κολονάκια εννοούσα τα Α οχι τα Β , αν τα Β ήταν για να διαχωρίζουν μάλλον θα μοιάζαμε με το Γ
αφου ρε φιλε μετα το κοτοπουλακι παει ενα γλυκο. Απο την αλλη η κοπελα μας-ΜΟΥ το κερασε, να την προσβαλω??? Τονισμενο το ΜΟΥ που πεσατε σαν τα λυκορνια να φατε απο το γλυκο μου.
Για την μουλωχτη απο πανω αφου και πριν που το παραγγειλα οπως λεει παλι μετα απο ολα τα αλλα ηρθε το δικο μου. Εαν περιμενα κιολας μπορει να το ετρωγα μετα το γλυκο.
Σήμερα δοκιμασα τον ποδηλατοδρομο και γενικα μου αφησε καλες εντυπωσεις, μονο σε 2 σημεια με βρισκει αντιθετο:
1. Με προβληματιζει αυτο το παρεα με τους πεζους. Ενταξει καλο για χαλαρη βολτα αλλα για καθημερινη μετακινηση πηγαινε-ελα στη δουλεια για παραδειγμα δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι λειτουργικο.
2. Το τελευταιο κομματι που φτανει σχεδον στη θαλασσα ειναι φτιαγμενο με αυτα τα μικρα τουβλακια που εκτος απο το ξυλο που τρως αν εισαι με κουρσακι με προβληματιζει η συντηρηση του. Δε θελω να σκεφτομαι τι θα γινει οταν αρχισουν να ξεκολανε...
Γενικα παντως ειναι μια σοβαρη προσπαθεια.
Παντως αυτο με τα τουβλακια πρεπει να ειναι πανω απο 5 χρονια φτιαγμενο.
Το ειχα ξεχασει βεβαια. Η ατακα που πρεπει να γραφτει για την Κυριακη ηταν πολυ απλη και αθωα και σε μορφη ερωτησης και δωθηκε πριν ξεκινησουμε.
"Μπαμπα, αυτος ο παραξενος με το μαλι γιατι ηθελε να του δωσω το ποδηλατο μου???"
Α,ρε scrab παλι εγραψες
καλά δεν ντράπηκε κοτζάμ (να μιλάμε και Ελληνικά ) μαντράχαλος ροκάς με ταττού γένια και μαύρα γυαλιά να θελει παιδικό ποδήλατο ? (είναι τόσο πουριτανός που κάποτε έκανε bunnyhop με το ποδήλατο του )
θέλω και εγώ τουβλάκια , εχει τίποτα καλό εκει κάτω να κατεβώ σήμερα ?
Πήρα βίντεο όλο τον ποδηλατόδρομο από το Θησείο μέχρι τη λεωφόρο Πωσειδώνος, εδώ. Μείωσα την ανάλυση από 1080p σε 640x360.
Ολόκληρη η διαδρομή είναι 15' και έχει μόνο ένα φανάρι.
Παρατήρησα οτι έχουν προστεθεί έργα στον ποδηλατόδρομο από τότε που αναρτήθηκε αυτή η αυτοψία. Προστέθηκε ένα κομμάτι στο τέλος που είναι αποκλειστικά ποδηλατόδρομος/πεζόδρομος ενώ πριν ήταν δρόμος. Άλλαξαν και μερικά κομμάτια που περνάνε μέσα από πάρκο. Νομίζω προστέθηκε τσιμέντο/άσφαλτος.
Υπάρχουν 2 ακόμα κομμάτια τελειωμένα.
Ένα ξεκινάει από την Συγγρού στην άκρη του παλιού ιπποδρόμου και κινείται περιμετρικά του. Διακόπτεται από την Λ. Κατσώνη και μετά συνεχίζει νομίζω στην Ασκληπιού μέχρι και την Λ. Θησέως.
Είναι ολοκληρωμένα κομμάτια και απλώς έχει μείνει να κατασκευαστούν οι διαβάσεις στις 2 λεωφόρους και μετά απομένει ένα μικρό κομμάτι για να ενωθούν με τον υπόλοιπο ποδηλατόδρομο.
Λογικά αυτό το τελευταίο κομμάτι θα κατασκευαστεί πολύ κοντά στο παλιό εργοστάσιο της Ιζόλα που είναι τώρα ο μεγάλος Σκλαβενίτης.
σωστός. Μπράβο.
Αλλά, με στεναχώρησε πολύ το γεγονός ότι σε αυτά τα 15 λεπτά, σε ολόκληρο ποδηλατόδρομο που διασχίζει και 2-3 δήμους, συναντήθηκες με μόνο 2 άλλους ποδηλάτες (αν είδα καλά).....
Σε ποιό ύψος στην Λ. Ποσειδώνος σε βγάζει? Σκεφτομαι να πάω στην δουλειά κάνωντας την διαδρομή:
Ελληνικο (στ. μετρο) - Γλυφάδα - Αγιος κοσμας - Φάληρο και μετά ακολουθώντας το ποδηλατόδρομο να φτάσω Θησείο.
@milas.geo Κατεβαίνει τη δεξιά όχθη του Ιλισσού. Δες το τέλος του βίντεο για να κατατοπιστείς. Το τελευταίο κομμάτι είναι ένα δρομάκι που δεν μοιάζει με ποδηλατόδρομο. Δεν ξέρω αν το φτιάξουν κανονικό ποδηλατόδρομο. Βγαίνει στο πεζοδρόμιο. Επομένως, αν έρχεσαι απο Ποσειδώνος, στρίψε δεξιά αμέσως μετά τη γέφυρα του ποταμιού. Αν έρχεσαι απ' τον πεζόδρομο του Φλοίσβου κ.λ.π., πέρνα από την υπόγεια διάβαση, που βγάζει δίπλα στις γραμμές του τράμ. Μετά στρίβεις αριστερά μέχρι το ποτάμι και μετά δεξιά. Στην Ποσειδώνος μπορείς να μείνεις αριστερά στο πεζοδρόμιο, ή να πας κανονικά από δεξιά, όπως αισθάνεσαι άνετα. Έχω και βίντεο από το τέλος του ποδηλατόδρομου μέχρι τον Αγ. Κοσμά, από τον πεζόδρομο. Σκοπεύω να το ανεβάσω αργότερα.
Μάλλον από το δρόμο πηγαίνεις πολύ πιο γρήγορα οπότε λογικό.
Σωστός, δεν διαφωνώ, αλλά αν δεν τον υποστηρίξουμε, αν δεν τον προτιμήσουμε, προβλέπω να μην γίνεται άλλος και ο συγκεκριμένος να καταλήγει σε παρκιν.
Τουλάχιστον οι ντόπιοι ή όσοι διέρχονται από εκεί θα πρέπει να τον υποστηρίξουν.
Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες.
Μέχρι τώρα εχω περάσει απο τον ποδηλατόδρομο αυτό 2 η 3 φορές.
Ερχομαι απο τον πεζόδρομο του Φλοίσβου και στο ύψος που ειναι οι κινηματογράφοι και ενα μικρο εκκλησάκι ακολουθώ το πεζοδρόμιο αντιθετα με την ροη των αυτοκινήτων και περνάω κατω απο μια γέφυρα που ειναι οι γραμμές του τράμ και βγαίνω στην Καλλιθέα ακολουθώ την Δαβάκη μετα κάνω αριστερά και βρίσκω τον Σκλαβενίτη και τον ποδηλατόδρομο.
Που κάνω λάθος ??
Από όσο έχω καταλάβει, στον σχεδιασμό του είναι και η εγκατάσταση προστατευτικού κιγκλιδώματος στην πλευρά που συνορεύει με τον δρόμο οπότε δεν παίζει να γίνει πάρκινγκ.
Το έχουν εγκαταστήσει στο μεγαλύτερο μέρος του άλλωστε.
Το «πρόβλημα» που έχω διαπιστώσει εγώ, τουλάχιστον για το κομμάτι Καλλιθέας-Θησείου και έχω ήδη αναφέρει, είναι πως χρησιμοποιείται πάρα πολύ και από πεζούς, ηλικιωμένους, παιδάκια, γονείς με καρότσια κλπ κλπ κλπ.
Πολλές φορές δε περπατάνε καταλαμβάνοντας όλο το πλάτος του άρα η χρήση κουδουνιού κρίνεται επιτακτική, ειδικά τα απογεύματα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Επίσης στα Πετράλωνα είναι ενιαίος με τον πεζόδρομο και στην Καλλιθέα έχει πινακίδες σε πολλά σημεία ότι είναι διπλής χρήσης (ποδήλατα & πεζοί).
Δεν είναι για να πηγαίνεις με ταχύτητα, με τίποτα.
Αλλά κάνεις άνετα την διαδρομή έχοντας το κεφάλι σου ήσυχο ότι είσαι προστατευμένος από οχήματα.
Μια χαρά το πας από εκεί.
Είναι το σημείο που δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα.
Δηλαδή, πόσο πιο γρήγορα; Μέτρησέ το και πες μας.
Από το δρόμο έχεις φανάρια.
Ίσως αν πας από τη Συγγρού να το κάνεις σε 10 λεπτά, αλλά ποιος κάνει ποδήλατο στη Συγγρού;
Ο ηλεκτρικός κάνει την απόσταση Κάτω Πετράλωνα - Φάληρο σε 9 λεπτά.
Από τη στιγμή που ο "ποδηλατόδρομος" χρησιμοποιείται
από πεζούς, οι ταχύτητά σου περιορίζεται δραματικά.
......................επίσκεψη,που γεννά νέα ερωτήματα.
Υπάρχει κάπου ο διακόπτης για τα φώτα του ποδηλατόδρομου;
Ο φωτισμός δεν λειτουργεί σε μεγάλα τμήματα του ποδηλατόδρομου;
Τα υπόλοιπα λάθη έχουν αναδειχθεί στα προηγούμενα πόστ,δεν χρειάζεται να τα υπενθυμίζουμε(ας ελπίσουμε να πήραμε το μάθημα μας)
Κάποιος έκανε λάθος στην μελέτη και τοποθέτησε κολώνες φωτισμού ανα 50 μέτρα (αυξάνωντας το κόστος κατασκεύης)και τελικά αποφασίστηκε πως ο ήδη υπάρχων φωτισμός του δρόμου αρκούσε,επομένως δεν βάζουμε σε λειτουργία τον φωτισμό που εγκαταστήσαμε για το ποδηλατόδρομο,αλλά μετά κάποια στιγμή θα τον χρησιμοποιήσουμε,όταν θα φθαρούν αρκετά τα φώτα του δρόμου αλλά θα έχουν φθαρεί και αυτά,οπότε θα πρέπει να ξαναπληρώσουμε για την συντήρηση τους,αν και ήταν καινούρια,αλλά επειδή δεν τα χρησιμοποιήσαμε χαλάσανε,αλλά μετά θα πούμε οχι δεν θέλουμε αυτά τα φώτα γιατί είναι πολύ δυνατά και ήταν καλύτερα τα προηγούμενα φώτα του δρόμου,επομένως θα φτιάξουμε αυτά και δεν πειράζει που φτιάξαμε και αυτά γιατί είναι πολύ καλά φώτα και δεν πειράζει να υπάρχουν.
http://www.tanea.gr/orthopetalies/article/5485671/perimenontas-na-ftiaxtei-fanari-gia-ton-podhlatodromo/
Όπως έχουν γράψει και στο παρελθόν οι «Ορθοπεταλιές» φανάρια χρειάζονται και στα σημεία που ο ποδηλατόδρομος συναντάει την οδό Επαμεινώνδα (που έπειτα γίνεται Κατσώνη) λίγο πριν το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος αλλά στο ύψος της γέφυρας Πουλόπουλου (Πετράλωνα).
......................................................................αλλά εγκαινιάστηκε με εντυπωσιακό τρόπο.
http://www.tanea.gr/orthopetalies/article/5575108/mia-pinakida-den-einai-arketh/