Βάζω το παρακάτω κείμενο με αφορμή αρκετές αγγελίες πώλησης (ή ζήτησης) ποδηλάτων (κυρίως) οι οποίες είναι τόσο ελλιπείς που , ή δεν προκαλούν το ενδιαφέρον ή προκαλούν τόσες ερωτήσεις σχετικά με το προς πώληση ποδήλατο που στο τέλος καταντάει κουραστικό να διαβάζεις ολόκληρο διάλογο για να μαζέψεις τις σχετικές πληροφορίες.
Πιστεύω ότι σε περίπτωση πώλησης ή ζήτησης ποδηλάτου πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα εξής:
Ο τίτλος να αντιπροσωπεύει επαρκώς το περιεχόμενο, ήτοι:
ΠΩΛΕΙΤΑΙ/ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΑΔΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...
Στο κυρίως κείμενο και προκειμένου περί ποδηλάτου είναι απαραίτητες οι εξής πληροφορίες:
1. Μάρκα: χωρίς περισσότερες εξηγήσεις περί της αναγκαιότητας...
2. Μοντέλο: ομοίως
3. Έτος κυκλοφορίας μοντέλου: όπως είναι γνωστό, τα περισσότερα μοντέλα ποδηλάτων έχουν αλλαγμένα αρκετά χαρακτηριστικά (τόσο σε περιφερειακά όσο και σε σχεδιασμό) από έτος σε έτος και άρα είναι απαραίτητη πληροφορία και για να γνωρίζει ο ενδιαφερόμενος περί τίνος πρόκειται αλλά και για να έχει και μια εκτίμηση του χρόνου κτήσης του ποδηλάτου από αυτόν που το πουλάει
4. Μέγεθος: η πιο συχνά "ξεχασμένη" πληροφορία από όσους αναρτούν αγγελίες. Αν δεν μιλάμε για σπαστό, υπάρχει κανένας υποψήφιος αγοραστής που θα αγόραζε ποδήλατο χωρίς να ξέρει αν είναι για το ύψος του;
5. Χρώμα: εκτός κι αν υπάρχουν φωτογραφίες
6. Link κατασκευαστή ή καταστήματος: εξαιρετικά χρήσιμο, μια και θα γλυτώσετε τις ερωτήσεις του τύπου "τι ανάρτηση φοράει" κλπ κλπ
7. Φωτογραφίες: όπως και να μοιάζει το ποδήλατο στο λινκ του κατασκευαστή , εσείς μπορεί να το έχετε κάνει χρέπι, να του έχετε βγάλει τα μάτια ή να το έχετε κάνει καγκούρικο με μπλε φωτάκια στους υαλοκαθαριστήρες. Καλό θα ήταν να μπορούσαμε να το δούμε όπως ακριβώς είναι.
8. Μετατροπές: είναι χρήσιμο να πείτε αν του έχετε κολλήσει "μπαμπά μην τρέχεις" ή αν του έχετε βάλει άλλο πιρούνι/σέλα/λάστιχα/τιμόνι κλπ κλπ από αυτά που είχε όταν το πήρατε.
9. Έξτρα: αν το πουλάτε με αξεσουάρ, καλό θα ήταν εκτός από να τα αναφέρετε, να περιγράψετε και ποια ακριβώς είναι, καθώς "σχάρα αυτοκινήτου" από "σχάρα αυτοκινήτου" ,πέταλο" από "πέταλο" και "φωτάκια μπρος πίσω" από "φωτάκια μπρος πίσω" μπορεί να έχουν τεράστια διαφορά .
10. Επικοινωνία: Μπήκατε σε ένα φόρουμ 10.000 μελών, κάποια εκ των οποίων θα σας κάνουν τη χάρη να ασχοληθούν με την αγγελία σας, στο βαθμό που τους ενδιαφέρει, βέβαια. Είναι σχετικά άκομψο να πετάτε ένα e-mail με την υποσημείωση "όποιος θέλει ας στείλει e-mail, δεν μπαίνω στο φόρουμ".
Ελπίζω να μην ξέχασα κάτι σημαντικό.
Όσο πιο πλήρης είναι μια αγγελία, τόσο πιο αποτελεσματική καθίσταται και τόσο πιο πιθανή γίνεται η διεκπεραίωση μιας συναλλαγής.
Και φυσικά τιμή
Απλώς για κάποιο λόγο δεν έχω δυνατότητα επεξεργασίας σε αυτό το ποστ, και δεν μπόρεσα να το διορθώσω!
11. και φυσικά Τιμή: οποιαδήποτε αγγελία μπορεί να είναι άκρως ή και καθόλου ενδιαφέρουσα, μόνο εξαιτίας της τιμής. Επίσης, τιμή 320 ευρώ, συζητήσιμη, απλώς δεν είναι τιμή 320 ευρώ.
Το έσωσα;
.. STICKY!
12. After-the-sale: Κάναμε τη δουλειά μας, πουλήσαμε το ποδήλατο ή αλλάξαμε γνώμη γιατί δεν πιάνει τα λεφτά που νομίζαμε ή το ερωτευτήκαμε από την αρχή ή βρήκαμε αυτό που ψάχναμε ή...ή...Κάνουμε τον κόπο να ενημερώσουμε την αγγελία και της αλλάζουμε τον τίτλο ή κάνουμε ένα τελευταίο ευδιάκριτο ποστ ώστε να μην ασχολούνται οι χρήστες χωρίς λόγο μαζί της αργότερα.
!
Πιστεύω ότι σε περίπτωση πώλησης ή ζήτησης ποδηλάτου πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα εξής:
Ο τίτλος να αντιπροσωπεύει επαρκώς το περιεχόμενο, ήτοι:
ΠΩΛΕΙΤΑΙ/ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΑΔΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ...
Στο κυρίως κείμενο και προκειμένου περί ποδηλάτου είναι απαραίτητες οι εξής πληροφορίες:
1. Μάρκα: χωρίς περισσότερες εξηγήσεις περί της αναγκαιότητας...
2. Μοντέλο: ομοίως
3. Έτος κυκλοφορίας μοντέλου: όπως είναι γνωστό, τα περισσότερα μοντέλα ποδηλάτων έχουν αλλαγμένα αρκετά χαρακτηριστικά (τόσο σε περιφερειακά όσο και σε σχεδιασμό) από έτος σε έτος και άρα είναι απαραίτητη πληροφορία και για να γνωρίζει ο ενδιαφερόμενος περί τίνος πρόκειται αλλά και για να έχει και μια εκτίμηση του χρόνου κτήσης του ποδηλάτου από αυτόν που το πουλάει
4. Μέγεθος: η πιο συχνά "ξεχασμένη" πληροφορία από όσους αναρτούν αγγελίες. Αν δεν μιλάμε για σπαστό, υπάρχει κανένας υποψήφιος αγοραστής που θα αγόραζε ποδήλατο χωρίς να ξέρει αν είναι για το ύψος του;
5. Χρώμα: εκτός κι αν υπάρχουν φωτογραφίες
6. Link κατασκευαστή ή καταστήματος: εξαιρετικά χρήσιμο, μια και θα γλυτώσετε τις ερωτήσεις του τύπου "τι ανάρτηση φοράει" κλπ κλπ
7. Φωτογραφίες: όπως και να μοιάζει το ποδήλατο στο λινκ του κατασκευαστή , εσείς μπορεί να το έχετε κάνει χρέπι, να του έχετε βγάλει τα μάτια ή να το έχετε κάνει καγκούρικο με μπλε φωτάκια στους υαλοκαθαριστήρες. Καλό θα ήταν να μπορούσαμε να το δούμε όπως ακριβώς είναι.
8. Μετατροπές: είναι χρήσιμο να πείτε αν του έχετε κολλήσει "μπαμπά μην τρέχεις" ή αν του έχετε βάλει άλλο πιρούνι/σέλα/λάστιχα/τιμόνι κλπ κλπ από αυτά που είχε όταν το πήρατε.
9. Έξτρα: αν το πουλάτε με αξεσουάρ, καλό θα ήταν εκτός από να τα αναφέρετε, να περιγράψετε και ποια ακριβώς είναι, καθώς "σχάρα αυτοκινήτου" από "σχάρα αυτοκινήτου" ,πέταλο" από "πέταλο" και "φωτάκια μπρος πίσω" από "φωτάκια μπρος πίσω" μπορεί να έχουν τεράστια διαφορά .
10. Επικοινωνία: Μπήκατε σε ένα φόρουμ 10.000 μελών, κάποια εκ των οποίων θα σας κάνουν τη χάρη να ασχοληθούν με την αγγελία σας, στο βαθμό που τους ενδιαφέρει, βέβαια. Είναι σχετικά άκομψο να πετάτε ένα e-mail με την υποσημείωση "όποιος θέλει ας στείλει e-mail, δεν μπαίνω στο φόρουμ".
11. και φυσικά Τιμή: οποιαδήποτε αγγελία μπορεί να είναι άκρως ή και καθόλου ενδιαφέρουσα, μόνο εξαιτίας της τιμής. Επίσης, τιμή 320 ευρώ, συζητήσιμη, απλώς δεν είναι τιμή 320 ευρώ.
12. After-the-sale: Κάναμε τη δουλειά μας, πουλήσαμε το ποδήλατο ή αλλάξαμε γνώμη γιατί δεν πιάνει τα λεφτά που νομίζαμε ή το ερωτευτήκαμε από την αρχή ή βρήκαμε αυτό που ψάχναμε ή...ή...Κάνουμε τον κόπο να ενημερώσουμε την αγγελία και της αλλάζουμε τον τίτλο ή κάνουμε ένα τελευταίο ευδιάκριτο ποστ ώστε να μην ασχολούνται οι χρήστες χωρίς λόγο μαζί της αργότερα.
να κάνει επεξεργασία και να βάλει και τις άλλες δύο παραγράφους στο αρχικό κείμενο ώστε όταν το διαβάζει κάποιος να μην αναγκάζεται να διαβάζει και όλη τη συζήτηση από κάτω.
Επίσης νομίζω ότι και μία φόρμα του τύπου:
1. Μάρκα:
2. Μοντέλο:
3. Έτος αγοράς:
4. Μέγεθος:
5. Χρώμα:
6. Σύνδεσμος κατασκευαστή ή καταστήματος:
7. Μετατροπές:
8. Έξτρα:
9. Επικοινωνία:
10. Τιμή:
11. Φωτογραφίες:
στο τέλος του κειμένου Θα ήταν χρήσιμη για copy paste
ας επεξεργαστει λίγο το εν λόγω threat και με τις προσθηκες του tkant και ίσως να άλλαζε λίγο τον τίτλο ουτως ώστε κάποιος που θα φτιάξει μια αγγελία να πέρνει αυτό το thread σαν τυφλοσούρτη..
@ chisRC: Είδες? Έφαγες τόση ώρα να φτιάξεις αυτο το thread, αλλά πρέπει να αισθάνεσαι δικαιομένος! Οι κόποι σου δεν πήγαν χαμένοι! Να μια νέα αγγελία η οποία περιέχει όλες τις χρήσημες συμβουλές που έδωσες...
http://www.podilates.gr/?q=node/11322
Είμαστε όμως απίστευτοι!!!
Βέβαια, να πούμε και του στραβού το δίκιο, στη συνέχεια βελτιώθηκε κάπως.
http://www.podilates.gr/?q=node/11323
ok! κάπως είπαμε...
http://www.bambam.gr/ads/show/42431.aspx
Επειδή δεν μου απάντησε κάποιος στο thread της αγγελίας ρωτώ και εδώ:
θα μπορούσε κάποιος να με ενημερώσει αν μπορεί να γίνει edit εκ των υστέρων στην αρχική δημοσίευση και να προστεθούν κάποιες φωτογραφίες?
1)Κάνε login.
2)Άνοιξε το thread σου.
3)Πάνω από το θέμα γράφει "Επεξεργασία". Το πατάς και πετάς!
Για κάποιο λόγο δεν έχω δικαίωμα επεξεργασίας (σαν να είμαι άλλος χρήστης). Μπορώ να απευθυνθώ σε κάποιον?
(σε απάντηση μου στο ίδιο thread έχω δικαίωμα επεξεργασίας, στην αρχική δημοσίευση όχι)
.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ?
Κάτω από το "Ημ/νία Εγγραφής" του κάθε χρήστη, έχει ένα προσωπάκι με ένα συννεφάκι από πάνω...πάτα στο χρήστη που σε ενδιαφέρει να στείλεις pm...
Εναλλακτικά (στην αριστερή στήλη) Πλοήγηση -> Προσωπικά μηνύματα -> Συγγραφή μηνύματος.
Α ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΗΤΑΝ Κ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΙΔΙΑ!!!