Γεια χαρα,
Διαβάζοντας εδώ και αλλού επί σειρά ημερών καταλήγω στην αγορα ενος Brompton. Το κυριότερο πλεονέκτημα ειναι το πραγματικά συμπαγες διπλωμα που προσφερουν σε σχέση με άλλα. Ετσι θεωρώ ότι θα το χρησιμοποιήσω περισσότερες φορές.
Προκειται να ταξιδέψω στο Λονδίνο την επόμενη εβδομάδα και σκεφτομουν μήπως συμφέρει η αγορά εκεί ή ακόμα από το διαδίκτυο. Αν κάποιος έχει διαμορφωμένη άποψη θα με βοηθόυσε πολύ. Τίθεται θέμα εγγύησης; τελικά η μεταφορά με το αεροπλανο θα εξίσώσει τυχόν διαφορα στην τιμή; Υπάρχει κατάστημα με παλίοτερα μοντέλα σε χαμηλότερες τιμές; Αν οι διαφορές ειναι ασήμαντες προτιμώ να ενισχύσω τους εδώ καταστηματάρχες.
Τέλος, πουλά κανείς μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση;
Ευχαριστώ για το χρονω όλων των φίλων που θα απαντήσουν.
Φιλκά ΄
Αντώνης
μεταχειρισμένο θα δεις στις αγγελίες
για τιμές θα ρωτήσεις τα καταστήματα που τα φέρνουν Ελλάδα και θα συγκρίνεις
για εγγύηση δεν ξέρω αλλά μπορείς να πάρεις τον έλληνα αντιπρόσωπο και να του πεις ότι ήσουν φοιτητής και έχεις ένα πρόβλημα με το ποδήλατο και αν καλύπτεται από εγγύηση το ποδήλατο στην Ελλάδα η αν θα έχει κάποιο κόστος η επισκευή του
αν τελικά το πάρεις από uk το φορτώνεις σε ένα courier και με 30-50 ευρό έρχεται Ελλάδα αλλιώς το ζυγίζεις υπολογίζεις 4-5 κιλά η συσκευασία και βλέπεις πόσο θα σου βγει σαν αποσκευή αν ταξιδεύεις με φίλους μπορείς να μοιραστείς το βάρος των αποσκευών
τώρα είδα ότι μιλάς για brompton
θα σου απαντήσει λογικά ο vang
...και όλοι οι φίλοι που τυχόν ενδιαφέρονται.
Αφού ενημερώσω ότι εκτός από χομπίστας ποδηλάτης, έχω και επαγγελματική σχέση με το ποδήλατο και μεταξύ άλλων και με τα Brompton, αναδημοσιεύω παρακάτω παλιότερο πόστ σε συζήτηση σχετική με το θέμα service.
Όσον αφορά την αγορά από Αγγλία, άλλη χώρα ή ιντερνέτ, δέν επιθυμώ να κατευθύνω κάποιον αγοραστή υπέρ εμού και εναντίον κάποιου συναδέλφου του εξωτερικού.
Να αναφέρω όμως μερικές αλήθειες.
1. Αν αγοράσει κανείς από ιντερνέτ ή από το εξωτερικό, θα πρέπει να πληρώσει τα μεταφορικά, να υποστεί τυχόν ζημιά κατά την μεταφορά και όταν παραλάβει το ποδήλατο να κατσει μόνος του να κάνει την αρχική ρύθμιση καθώς και το πρώτο σέρβις, πού περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις μετά το πρώτο στρώσιμο.
Αν ζητήσει από Έλληνα ντήλερ να τα κάνει λογικά θα πρέπει να χρεωθεί αλλά πέραν αυτου η σχέση μεταξύ τού ειδικού εκπαιδευμένου στα Brompton καί του αγοραστή εξασφαλίζει ότι ο αγοραστής θα πάρει τελικά το σωστό και σωστά ρυθμισμένο ποδήλατο, θα του επιδειχθεί πώς να το χρησιμοποιεί και πώς να το φροντίζει και θα απολαύσει τελικά το brompton του όπως ακριβώς επιθυμούν οι σχεδιαστές του.
Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει μέσω ιντερνέτ.
2. Επειδή τα ποδήλατα brompton παράγονται σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη, οι ντήλερ στοκάρουν συνήθως μερικά με δημοφιλή χαρακτηριστικά, για να μπορούν να εξυπηρετήσουν πελάτες πού τυχόν τους ταιριάζει κάποιο ποδήλατο από αυτό το στόκ. Στίς διάφορες χώρες και περιοχές τα δημοφιλή χαρακτηριστικά διαφέρουν..π.χ. στην Ολλανδία τα brompton που θα βρεί κανείς στόκ σε μαγαζιά θα έχουν δύο ή τρείς ταχύτητες. Παρομοίως στην Αγγλία όπου μπορέι να βρεί κανείς και κανένα με έξι ταχύτητες. Στην Ελλάδα, νομίζω, οι έξι ταχύτητες είναι απαραίτητες. Καλύτερα μάλιστα με κέντρο BWR ( στάνταρ στα εξατάχυτα από αρχές 2009, αλλά μπορεί να υπάρχουν στο εξωτερικό αρκετά ακόμα εξατάχυτα με το παλιότερο κέντρο...και μιλάμε για καινούργια όχι μεταχειρισμένα). Αν κάποιος αντιμετωπίζει μεγάλες ανηφοριές ή δέν έιναι και τόοοσο δυνατός, ίσως επιλογή επιπλέον μειωμένων σχέσεων βοηθήσει πολύ.
Τελικά κάποιος πρέπει να είναι πολύ τυχερός για να βρεί διαθέσιμο το Brompton πού του κάνει σε κάποιο ιντερνετικό μαγαζί ή σε κάποιο μαγαζί πού επισκέφτηκε στο ταξίδι του...
Μπορεί βέβαια να βάλει νερό στο κρασί του και να πάρει ότι βρει ...αλλά δεν το συνιστώ καθώς το brompton είναι ποδήλατο πού θα το έχει μια ζωή και καλύτερα να πάρει αυτό πού ακριβώς χρειάζεται.
Το παλότερο πόστ
"
Για ένα brompton αγορασμένο οπουδήποτε στόν κόσμο η αντιπρόσωπος εταιρεία στήν Ελλάδα Αction3 και οι εξουσιοδοτημένοι ντήλερς παρέχουν σέρβις με την ανάλογη κάθε φορά χρέωση.
Τυχόν ανταλλακτικά πού δέν είναι διαθέσιμα, είτε επειδή τα συγκεκριμένα μοντέλα δέν εισάγονται στήν Ελλάδα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορούν να παραγγελθούν επί τούτου μετά από την ενημέρωση του ενδιαφερόμενου για το κόστος και την συγκατάθεσή του.
Αρχικές ρυθμίσεις και πρώτο σέρβις αποτελούν προσφορά του εξουσιοδοτημένου ντήλερ πού έκανε την πώληση...Αν το ποδήλατο έχει αγοραστεί από το εξωτερικό δέν είναι δυνατό να ζητήσουμε σε κάποιον Ελληνα ντήλερ να εργαστεί δωρεάν. Μπορεί όμως να κάνει όποιες εργασίες χρειάζονται, με την ανάλογη χρέωση.
Τυχόν θέματα πού άπτονται της εγγύησης θα πρέπει να απευθύνονται μέσω του ντήλερ που έκανε την πώληση στόν αντιπρόσωπο της περιοχής και από εκεί στόν κατασκευαστή, ο οποίος έχει και τον τελικό λόγο και την τεχνογνωσία να εξετάσει το θέμα.
Η Action3 μπορεί να κάνει την εξυπηρέτηση, σε κάποιον χρήστη πού βρίσκεται στήν Ελλάδα, αλλά αγόρασε το ποδήλατο στο εξωτερικό, να προωθήσει τυχόν αίτημα εγγύησης πρός τον ντηλερ πού έκανε την πώληση και τον κατασκευαστή και να λειτουργήσει και ώς εμπειρογνώμων, αλλά δεν μπορεί να αναλάβει τυχόν κόστος μεταφοράς προς την χώρα όπου έγινε η πώληση και πίσω, προκειμένου να γίνει κάποια επισκευή εντός εγγύησης.
Συμπέρασμα.
Οχι! Δεν είναι κανείς ακάλυπτος από τεχνικές υπηρεσίες, αλλά τα πράγματα είναι πολύ απλούστερα και φθηνότερα, αν έχει κάνει την αγορά από τον ντήλερ , στην Ελλάδα, πού θα γνωρίσει προσωπικά και θα συζητήσει μαζί του, που θα τον βοηθήσει σχετικά με τις προδιαγραφές του ποδηλάτου που θα αγοράσει, θα του εξηγήσει πώς πρέπει να φροντίζει το ποδήλατό του, τι πρέπει να προσέχει, να λιπαίνει κλπ. Μπορεί το brompton να έχει ένα από τα πιο λεπτομερή USER MANUAL στην αγορά, το οποίο μπορείτε να βρείτε ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ στο www.brompton.gr αλλά τα μάνουαλ όταν τα ρωτάς κάτι, έχουν την κακή συνήθεια να μην απαντάνε…
"
Ευχαριστώ και τους δύο για την αμεση ανταπόκριση. Όπως είπα στο πρώτο ποστ επιθυμία μου είναι να ενισχύσω του Έλληνες εμπόρους και μάλλον αυτό θα κάνω μια και απ' ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει ουσιαστικό οικονομικό όφελος.
@vang
Λογικά θα τα πούμε σύντομα.