Καλησπέρα σε όλους,
παλιό μέλος που είχω σταματήσει το ποδήλατο 10 χρόνια και ~13 κιλά πριν. Κυκλοφορούσα μέσα στην πόλη με πολύ λίγη χρήση σε χώμα (απλές βόλτες στο χώμα), από 1999-2010 με ένα mtb Ideal Traxxer (και ένα raleigh full suspension στην αρχή). Τα χιλιόμετρα ήταν 15-25 σχεδόν κάθε μέρα (σε 2 δόσεις), με εξορμήσης (2-3 φορές το χρόνο) μέχρι 100 χλμ (roundtrip)
Πλέον 44 ετών / 175 cm / 83 κιλά και θέλω να το ξαναπιάσω. Έχω ξεπεράσει το mtb και θεωρώ πως κάτι σε πιό κούρσα (ορολογία για να δείξουμε και την ηλικία μας) είναι το κατάληλο αν και για μεγαλύτερη σιγουριά γέρνω προς gravel/cyclocross. Η χρήση τώρα θα είναι γυμναστική/fitness, κυρίως δρόμο αλλά να μπορώ να το ρίξω και σε τίποτα χωμάτινες αποστάσεις σε κάνα νησί. Με ενδιαφέρει σιγά σιγά να ξαναφτάσω να πηγαίνω γρήγορα και να αυξήσω τις χιλιομετρικές αποστάσεις, αλλά η ταχύτητα δεν είναι ο στόχος ούτε αγώνες/χρόνοι κλπ.
Θα ήθελα προτάσεις για gravel / cyclocross ποδήλατα (με προτεραιότητα στο δρόμο) καθώς και σχόλια +/- για πράγματα που πρέπει να προσέξω.
Budget: 800€ - 1000€ (προτιμώ βέβαια με το ίδιο budget να πάρω και τα υπόλοιπα απαραίτητα, κράνος, φως κλπ)
Ευπρόσδεκτες και οι αντιθέσεις, μιας και δεν έχει παρθεί επιλογή ακόμα για τίποτα (μόνο οτι θέλω και θα ξαναρχίσω την ποδηλασία)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποιοδήποτε σχόλιο/πρόταση
Γαβρίλης
καλησπερα..με βαση αυτα που λες οτι θελεις απο το ποδηλατο, ναι το gravel ειναι η λυση.(.προσοχη οχι το σαικλοκρος )..θα σε παει παντου ,εκτος απο κατσαβραχα, ειναι ανετο και ξεκουραστο σε σχεση με τις καθαροαιμες κουρσες ,παει γρηγορα ( οχι τοσο οσο οι καθαροαιμες)παιρνει φαρδεια ελαστικα ,παει ανετα στην πολη, αλλα και ανετα το φορτωνεις και πας ταξιδι μακρυνο..( παιρνει σκαρες φτερα κλπ.)τωρα απο προσωπικη εμπειρια μπορω να σου πω μονο για το kona rove το οποιο ειναι αξιοπρεπες και τιμιο για τα χρηματα του, νομιζω αρκετα κατω απο τα 1000..βεβαια τωρα πια σιγουρα θα υπαρχουν κιαλλες επιλογες φθηνοτερε δεν νομιζω, αλλα καλυτερες πολυ πιθανο..με το rove παντως εχω κανει απο brevet και φορτωμενο ταξιδι ως την αλλη ακρη της Ελλαδας, μεχρι το καθημερινο πηγαινε ελα στην δουλεια, και εχει αποδειχτει παλικαρι..
καλη συνεχεια στο ψαξιμο..εισαι στον σωστο δρομο..
Για τον φιλο που ρωταει θελεις gravel-all road και οχι cyclocross. Απλα να ξερεις οτι πια τα gravel-all road δεν ειναι ολα για το ιδιο τεραιν δλδ αλλη εταιρεια το εχει πιο προσανατολισμενο για την ασφαλτο και παταει και χωμα (αυτα πανε σαν κουρσες με ενα ασφαλτινο ελαστικο) και αλλες τα εχουν προσανατολισμενο για χωμα και πατανε αξιοπρεπως και στην ασφαλτο (αυτα τα ξεχωριζεις πλεον ευκολα επειδη σου δινουν την επιλογη να το παρεις και με 650β τροχους).
ωπ..μολις τα ειδα..πολυ ομορφα..αλλα out of stock..Κωστα ξερεις τι παιζει με τις τιμες τους για Ελλαδα ? γιατι στο σαιτ τις εχει σε ντολαρς...
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες / σχόλια. Προσέθεσα και το Kona στα υποψηφια.
Μετά από μια αρχική αναζήτηση βρήκα και κοιτάζω τα παρακάτω
Έχω και μία ερώτηση για μέγεθος: Όταν το υψός του αναβάτη είναι στο όριο δυο μεγεθών προτιμάμε το μικρότερο ?
Αν έχει κανείς κάποιο σχόλιο (θετικό/αρνητικό/συγκριτικό) για τα παραπάνω ποδήλατα, είναι ευπρόσδεκτο :)
Επειδή κοιτώ και εγώ για Gravel πως μπορείς να ξεχωρίσεις αυτό που λες για το τερέν; (δεν έχω και πολλές γνώσεις πάνω στο θέμα).
Ευχαριστώ
Αρνητικο οσα εχουν αλουμινενια πηρουνια και claris.
Ενδειξεις ειναι η διασταση ελαστικων (οσο πιο φαρδια τοσο πιο οφφ), το γραναζωμα (οσο πιο κοντο τοσο πιο οφφ) και η σταση σωματος (οσο πιο ορθια τοσο πιο οφφ)
αυτο με το κοντο γραναζωμα που ειπες, ακομα και εγω χρειαστηκε να το σκεφτω λιγο, ειδικα εφοσον εχουν και μακρυτερο ντεραγιε :)
Μαλλον εννοει, οσο μικροτερους δισκους μπροστα, μεγαλυτερα γραναζια πισω και οσο πιο μακρυ το ντεραγιε (αυτο που αλλαζει ταχυτητες πισω), τοσο πιο οφφ
Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια.
Τελικά ανέβασα λίγο ακόμη το budget και πήρα το Scott Speedster gravel 30.
Σε αναμονή της παράδοσης τώρα (για κάνα μήνα..)