γεια σας σκεφτομαι να αγορασω ενα ηλεκτρικο ποδηλατο.απ οτι ειδα με τον καινουργιο νομο,για να μην χρειαζεται διπλωμα,πρεπει να μην εχει ταχυτητα μεγαλυτερη των 25 χιλιομετρων,κινητηρα μεχρι 250w,και αν εχει γκαζι να απενεργοποιειται οταν ξεπερνα τα 6 χιλιομετρα.επισης διαφορες πιστοποιησεις.αυτο που εχω βρει ειναι 250w εχει ταχυτητα μεχρι 25hm αλλα εχει και γκαζι που δεν απενεργοποιειται.θα ημουν παρανομος;θα μου εκαναν ελεγχο για αυτο;κοιταω για ενα αναδιπλουμενο ειμαι 60 χρονων εχω σχετικα καλη φυσικη κατασταση αλλα εχω τριαντα χρονια να οδηγησω ποδηλατο .για μια ημερησια αποσταση συνολικα καπου 15 χιλιομετρα θα μπορουσα να παρω και ενα απλο αναδιπλουμενο;αν ναι εχετε να μου προτεινετε καποιο μοντελο εως 600 ευρω;
ευχαριστω
αλεξιος
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλησπέρα σας. Είστε νεότατος και σε καλή φυσική κατάσταση... Εγώ θα σας έλεγα πάρτε ένα Ποδήλατο κανονικό ούτε άγχη και έννοιες στο κεφάλι σας μήπως σας γράψουν ούτε τίποτα. Κύριος. Μόνο οφέλη θα έχετε δεν θα χάσετε..και καλό στο περιβάλλον θα κάνετε και στον εαυτό σας. Εύχομαι τα καλύτερα
Δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να σε ελέγξει ποτέ κανείς επάνω σε ένα ηλεκτρήλατο. Αμφιβάλω αν ξέρουν και τι να ελέγξουν και πως να το ελέγξουν.
Άρα έχει να κάνει με το πως εσύ νιώθεις, τι θέλεις να πετύχεις, τι θέλεις να διαθέσεις. Τα ηλεκτρήλατα είναι πολύ πιο ακριβά από ένα τυπικό ποδήλατο. Είναι πολύ πιο βαριά, έχουν συγκεκριμένη εμβέλεια, που καθορίζεται κυρίως από την μπαταρία, από το συνολικό βάρος που κουβαλούν και από το ανάγλυφο της διαδρομής. Αφού αναφέρεις απόσταση 15χλμ, αυτό το κομμάτι δεν θα σε απασχολήσει. Η μπαταρία σίγουρα αντέχει τόσο και ποολύ παραπάνω, ακόμα και αν ανεβείς κάθετο τοίχο....!!!!
Αλλά αφού μιλάμε για 15χλμ, και έχεις και φυσική κατάσταση, γιατί να μιλάμε για ηλεκτρήλατα? Αν τα 15χλμ είναι για άθληση/αναψυχή/απλή μετακίνηση, τότε σίγουρα μπορείς να καλυφτείς με ένα τυπικό ποδήλατο. Αν μιλάμε για καθημερινή μετακίνηση για λόγους "commuting", τότε ΝΑΙ, έχει νόημα το ηλεκτρήλατο.
Το σπαστό (αναδιπλούμνεο) έχει νόημα αν έχεις πρόβλημα αποθήκευσης στο σπίτι, ή αν χρειάζεται να μπαίνει σε ασανσέρ για να ανεβαίνει σε όροφο, ή αν θα το βάζεις σε πορτ μπαγκάζ ΙΧ ή αν θα το χρησιμοποιείς σε συνδυασμό με ΜΜΜ ή κάτι ανάλογο / σχετικό. Αν δεν συντρέχει κανείς τέτοιος λόγος, μπορείς να πας σε κλασικό ποδήλατο μη-αναδιπλούμενο. Έχει υπόψη σου ότι οι δυσκολίες που ανέφερα εδώ, πολλαπλασιάζονται αν μιλάμε για ηλεκτρήλατο. Αν έχεις πρόβλημα να ανεβάσεις ένα κλασικό ποδήλατο στον 4ο, τότε ένα ηλεκτρήλατο απλά θα είναι "Mission: Impossible....."
Το κλασικό ποδήλατο προϋποθέτει ότι θα κουραστείς, ότι θα ιδρώσεις, ότι θα πιαστούν τα πόδια από το πετάλι. [ο πόνος από τη σέλα, μάλλον είναι ο ίδιος, σε όλες τις περιπτώσεις....]. Αν πεταλάρεις σε αερόβιο ρυθμό, χαλαρά, με καλό - στρωτό ρυθμό, όλα θα πάνε καλά. Άλλωστε 15χλμ είναι ΒΑΤΗ-ΒΑΤΟΤΑΤΗ απόσταση. Αλλά, μέχρι να βρεις ρυθμό-πατήματα-ισορροπία-στυλ ποδηλασίας, σίγουρα θα νιώθεις μια κόπωση. Αν μπορείς να κάνεις υπομονή σε αυτό το στάδιο, τότε θα έχεις νικήσει. Αν νομίζεις ότι θα τα παρατήσεις "με το καλημέρα", τότε ίσως να πρέπει να πας προς ηλεκτρήλατο.
Σε κάθε περίπτωση: ΚΑΛΕΣ ΠΕΤΑΛΙΕΣ.
..... και μακάρι να ποδηλατούμε όλοι μέχρι τα 60+........... [εννοείται ότι στο φόρουμ έχουμε "60+"αρηδες, αλλά είναι ποδηλάτες που κάνουν οδήλατο από τα μικράτα τους και απλά συνεχίζουν. Άλλωστε είναι γνωστό πως: δεν σταματάς να κάνεις ποδήλατο επειδή γερνάς.... αντιθέτως, γερνάς επειδή σταματάς να κάνεις ποδήλατο....!!!!!]
Φίλε Αλέξιε,
Κυκλοφορώ με το νταχονάκι μου μέσα στην πόλη χρόνια τώρα, για λόγους ασανσέρ, πορτμπαγκάζ και κυρίως ήσυχου κεφαλιού την ώρα της δουλειάς.
Είναι το καλύτερο ποδήλατο;
Όχι βέβαια αλλά είναι το καλύτερο γι αυτούς τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.
Προφανώς και μπορείς να κάνεις 7,5χλμ πήγαινε και 7,5χλμ επιστροφή με ένα απλό ποδήλατο γιατί προφανώς ανηφόρα θα είναι τα μισά απ' αυτά.
Βέβαια τα 7,5 χιλιόμετρα, αν είναι ανηφορικά και είναι το πρωί που πας στη δουλειά, δεν είναι πολύ λίγα για κάποιον που έχει να καβαλήσει ποδήλατο 30 χρόνια. Και επίσης μπαίνεις οπωσδήποτε και στα ενδυματολογικά προβλήματα που έχουν αναλυθεί διεξοδικά σε άλλες αναρτήσεις φίλων, διότι υπάρχει η ζέστη το καλοκαίρι, το κρύο το χειμώνα, η βροχή, κλπκλπ.
...
Αλλά το πρόβλημα είναι αλλού:
Αισθάνεσαι ότι τό 'χεις με το δρόμο;
Τα 60 δεν είναι πολλά.
Τα 30 που έχεις να καβαλήσεις όμως είναι αρκετά.
...
Οπότε ξεκίνα σιγά σιγά, δες τι παίζει εκεί έξω όταν δεν οδηγάς αυτοκίνητο ή μηχανή αλλά ένα απλό ή και ηλεκτρικό ποδήλατο στη δεξιά λωρίδα.
Η δεξιά λωρίδα είναι ένα άλλο σύμπαν.
Πρέπει να τη μάθεις σιγά σιγά.
Έχει τους δικούς της κανόνες όταν είσαι σ' αυτήν με 15-20-25-30 χαω.
Έχει τις λακούβες της, τα λεωφορεία της, τους γρήγορούς της, τις τάπες όλων των ΔΕΚΟ, τις σχάρες των ομβρίων, τις χαράξεις απ' όλες τις κινητές τηλεφωνίες, τους κάγκουρές της, τις δεξιές στροφές της, τις αριστερές στροφές της, το πέρασμα ανάμεσα στα σταματημένα στα φανάρια, το στήσιμό σου μπροστά στο φανάρι κλπκλπ.
Είναι εμπειρία.
Και χρειάζεται εμπειρία.
Καλό είναι να την αποκτήσεις σιγά σιγά σε λιγότερο πολυσύχναστους δρόμους, σε καμιά ανηφόρα για να δεις αν σε παίρνει με το απλό ή πας με ηλεκτρικό και μετά θα καταλάβεις από μόνος σου αυτό που πρέπει να κάνεις.
Η παρουσία κάποιου φίλου σου ποδηλάτη που ξέρει θα ήταν πολύτιμη τουλάχιστον στην αρχή.
Προτείνω να κάνεις μια βόλτα από 3-4 ποδηλατάδικα που έχουν ηλεκτρικά για να πάρεις μια γεύση πέρι τι πρόκειται.
Για μένα, αν πρόκειται να το χρησιμοποιείς συχνά, αξίζει να πάρεις κάτι αξιόλογο που καινούριο κοστίζει €1.500+ https://www.bike-discount.de/en/ebike?p=1&o=3&n=48
Για πιο κάτω, θα κοίταγα για μεταχειρισμένο στο car.gr.
Σπαστά και ηλεκτρικά τύπου super market, δεν τα έχω σε εκτίμηση.