Καλησπέρα , εδω και καιρο γυριζει στο κεφαλι μου η αγορα μιας κουρσας με οσο το δυνατον χαμηλοτερο budget και αφου απελπιστηκα με τις τιμες ακομα και μεταχειρισμενων τον τελευταιο μηνα που εχω τα ματια μου ανοιχτα ειπα να κοιταξω και τιποτα παραεξω κι ετσι επεσα πανω σε αυτην την IRON HORSE
και θα ηθελα να ζητησω τις γνωμες σας και την συμβουλη σας στο μεγεθος.
Ειμαι 1.83 με 81 inseam και 80 κιλα και ταλανιζομαι αναμεσα στο 54 ή 56;;;
Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο σας.
Να σημειωσω πως καταλαβαινω πως δεν προκειται για καμια κουρσα πιστας η ποιοτητας αλλα συνυπολογιστε πως προκειται για την πρωτη μου κουρσα(τοσο καιρο με το MTB εχω αποκτηση μια μικρη εμπειρια και ειπα να περασω σε αλλο level..:DDD)
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Πες μου πως μεταφράζεται η τιμή της σε € για σένα (μεταφορικά και λοιπά) για να μπορώ να κρίνω.
Για το μέγεθος κοίτα το wrenchscience και μετρήσου καλά και βάλε εκεί νούμερα. Θα σου βγάλει προτεινόμενα για οριζόντιο center to center και center to top. Με βάση αυτές τις διαστάσεις θα δεις τον πίνακα για τα μεγέθη του σκελετού που ενδιαφέρεσαι και θα διαλέξεις νούμερο.
Σε αυτά που βλέπω στο ποδήλατο που κοιτάς :
Καλά : Είναι tiagra και όχι sora. Έχει carbon πιρούνι.
Κακά : 8άρα tiagra (παλιότερη σειρά), no name κέντρα.
Στις αντίστοιχες κατηγορίες έχει η Ideal το onroad (χωρίς carbon πιρούνι αλλά με την καινούρια 9άρα tiagra όλο) και λίγο πιο πάνω το stage που έχει full 105 και carbon πιρούνι.
Ετσι οπως τα υπολογιζω βγαινει γυρω στα 400 ευρω χοντρα χοντρα
1ον μετρηθηκα στο wrenchscience κι εβγαλα 53 ctoc και 55 ctot (φανταζομαι δεν εννοεις οριζοντιο αλλα κατακορυφο;) αλλα δεν ειμαι σιγουρος τωρα σε κουρσα ποιο νουμερο ειναι το σωστο μου
2ον καποιος απο αυτους που το αγορασαν αναφερει στα σχολια οτι εχει 9αρα πισω αλλα παλι δεν μπορεις ποτε να εισαι σιγουρος
3ον για τα ideal που μου λες δεν βγαινουν πολυ πιο ακριβα η εχω λαθος?
Απλά είδα αυτό : Cassette: Shimano hg-50 12/23t, 8speed και είπα ότι είναι 8άρα.
Αν μιλάς για τέτοια τιμή ΠΑΡΤΟ και μην το συζητάς καν!!! Το on road βγαίνει κάπου στα 700+ και το stage κοντά στα 1000 και αυτά είναι τα πιο άμεσα συγκρίσιμα!
Για μέγεθος... Είναι λίγο sloping και από τα νούμερα που μας έχει δεν βγάζει άκρη κανείς.
Για δες εδώ όμως http://www.ironhorsebikes.com/2007bikes/index.html και triumph 5.0, specs+info
Έχει και μια διάσταση EFTT (effective top tube) που σημαίνει οριζόντιος... ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΣ χωρίς sloping.
Δλδ το ctot σου έχει βγάλει το wrench science.
Πλησιέστερο είναι το 54 απ' όσο βλέπω λοιπόν με EFTT 54.8
Αυτό που με παραξενεύει όμως είναι ότι εγώ 1.74 με ίδιο σχεδόν inseam (82) και πάλι έχω ctoc 53 και ctot 55 δηλαδή έχουμε ίδιο νούμερο αν και με 9 πόντους διαφορά ύψους. Χχμμ... δεν είναι και απίθανο αν εγώ έχω μεγαλύτερα χέρια και εσύ μικρότερα. Πάω στοίχημα έχεις arm lenght κάπου στο 60-? (απλά για να επιβεβαιώσω τη διαφορά)
Κι εγω ετσι διαβασα αλλα..."Also, the bike is 3x9 or 27 speed, not 24 as listed. "
Τωρα ξαναλεω επειδη το ειπε ενας δεν παει να πει οτι ειναι το reuters !
Οσον αφορα τα νουμερα και τις μετρησεις οχι δεν εχω κοντα χερια (75+) ισα ισα που συνηθως οι μπλουζες και τα πουκαμισα μου πεφτουν κοντα!
Εκανα τωρα μια καλυτερη μετρηση(μαλλον) και με ανεβασε ενα νουμερο συγκεκριμενα:
WS Recommended Sizes
Frame Size center-to-center: 54 cm
Frame Size center-to-top: 56 cm
Overall Reach: 76.00 cm
Saddle Height: 73.29 cm
Handlebar Width: 46 cm
Your Measurements
Height: 183.00 cm
Sternum Notch: 150.00 cm
Inseam Length: 83.00 cm
Arm Length: 77.00 cm
Shoulder Width: 48.00 cm
Flexiblity: 4
Weight: 80.00 kilo
Foot Size: 42.00 EURO
Επισης επειδη χθες ηταν βραδυ και μαλλον ειμουν λιγο αποτομος στο γραψιμο μου (σορρυ κιολας) η τιμη βγαινει μαλλον κατω απο 400 καθως: 525$~342€ + 50-60$ μεταφορικα~35-40€ απλα βαζω και κατι παραπανω για να μην βρεθω προ εκπληξεος....
Τελος να πω το εξης: αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι ο σκελετος και 1-2 ΠΟΛΥ βασικα πραγματα να ειναι καλα ετσι ωστε να αξιζει να του ριξω λεφτα αργοτερα για upgrades και αλλαγες (τυπου κεντρων που μου ειπες οτι δεν ειναι καλα ή τροχων που διαβασα καπου αλλου) δεν ξερω αν με καταλαβαινεις...
Ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου μες τα μαυρα μεσανυχτα χτες...
http://www.ballistic.gr/2008/racing/leonardo.htm
kati pou briskeis ellada konta se aftin timi an kai den mporw na sygkrinw amesa giati den blepw ta xaraktiristika tou iron horse
Iron Horse:
* Frame: Semi-compact road frame with 1-1/8" integrated headtube
* Fork: Carbon with alloy steerer
* Handlebar: Alloy, 31.8mm
* Stem: Alloy
* Headset: Integrated alloy
* BB: Sealed cartridge
* Crank: FSA CK-400TTT
* Rings: 52/39/30t steel
* Pedals: Crank brothers smarty clipless
* Chain: KMC Z-9200
* Saddle: Selle Italia x2
* Seatpost: Alloy micro adjust
* Front Hub: Alloy qr, 32h
* Rear Hub: Alloy qr, 32h
* Front Derailleur: Shimano Tiagra, 31.8mm clamp
* Rear Derailleur: Shimano Tiagra
* Shifter: Shimano Tiagra
* Cassette: Shimano hg-50 12/23t, 8speed
* Brakes: Tektro Road, r356
* Brake lever: Shimano Tiagra
* Rim: WTB Freedom fr-01
* Spoke: 14g stainless
* Tires: Vittoria Zaffiro, 700x25c
* Weight: 22.3 pounds (10.0 kg)
με μια γρηγορη ματια κι ενα πολυ πολυ γρηγορο ψαξιμο στο νετ μου φανηκε καπως υποδεεστερο σε περιφεριακα το ballistic αλλα παλι εγω ειμαι αρκετα newbie οποτε ειμαι ανοικτος σε προτασεις κι ευχαριστω!
nai ontos
tiagra exei panw eno to ballistic 2200
:D
poli kali timi:D
Οποτε ερχομαστε στο μέγεθος.... 54 ή 56 ;;;;
Το 56 θα μου πεσει μεγαλο και θα το στειλω πισω ή το 54 θα μου πεσει μικρο και θα ξενερωσω;;;
Εσεις τι προτεινετε;
Άρα λοιπόν για τις νέες μετρήσεις (ελπίζω να μην μετρηθείς ξανά και βγει πάλι διαφορετικό) είσαι στο 56. Γενικά βλέπω τα νούμερα είναι ανά δύο, σπάνιο για μοντέλο τέτοιας κατηγορίας, συνήθως πάνε ανά 3 ή 4. Οπότε μικρή η διαφορά, αλλά αν πριν ήσουν μεταξύ 54 και 56, τώρα είσαι 56 νταν και πολύ λογικό αφού εγώ είμαι για 54.
Σε μέτρησε κάποιος άλλος έτσι; Πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο να μετρηθούμε σωστά μόνοι μας.
Για να καταλάβεις τη λογική τη δική μου περί κούρσας για αυτή την κατηγορία.
Ο σκελετός είναι ένας κλασσικός αλουμινένιος για την κατηγορία τιμής. Το ότι έχει carbon πιρούνι είναι πάρα πολύ καλό, γιατί αυτό το βρίσκεις σε κούρσες άνω των 700€. Οπότε εδώ έχεις ένα μεγάλο συν.
Επίσης, πάντα λέω να αποφεύγει ο κόσμος τη sora. Είναι ψιλο-χάλια, φαντάσου τα acera και alivio σε mtb.
Κέντρα και τροχοί είναι κάτι που μπορείς να αλλάξεις ανεξάρτητα από το υπόλοιπο σύστημα, οπότε το κάνεις όποτε θέλεις -> εύκολη αναβάθμιση.
Τώρα όσο για την Tiagra. Από το 2007 η σειρά αναβαθμίστηκε χοντρά και πήρε όλα τα καλά των νέων σειρών. Είναι 9άρα (οπότε δεν έχεις μεγάλα κενά στις ταχύτητες) και είναι με εξωτερικά ποτήρια η μεσαία τριβή. Γιατί στο μοντέλο του ποδηλάτου του 2007 λένε για 8 speed δεν το καταλαβαίνω, μάλλον το είχαν τότε με την παλιότερη tiagra του 2006. Πλέον είναι 2008 και ίσως να τους τελείωσε η παλιά και να το δίνουν με την καινούρια 9άρα. Συμβαίνει αρκετές φορές και μακάρι κι εδώ!
Πάντως για την τιμή αυτή που μιλάμε 400-, πάρτο με κλειστά μάτια!!! Μάλλον.... δες το νούμερο και μετά όρμα του! Δε θα βρεις άλλη τέτοια ευκαιρία. (στο πρώτο ποστ που σε ρώτησα τιμή είχα στο μυαλό μου κάπου στα 700+ ότι μπορεί να κάνει με αυτά τα χαρακτηριστικά...)
Αν το ποδήλατο έρχεται από US πρέπει να υπολογίσεις ΚΑΙ το κόστος και ταλαιπωρία του τελωνείου. Μακάρι να κάνω λάθος, όμως η μέχρι τώρα εμπειρία μου από παρόμοιες καταστάσεις λέει πως οι δασμοί είναι ανάλογοι της διάθεσης με την οποία θα ξυπνήσει την συγκεκριμένη μέρα ο ελεγκτής!
Δυστυχως ετσι ειναι με τα τελωνεια αλλα βασιζομαι σε γνωστο εκτελωνιστη-τελωνη και ελπιζω εκει...αλλα ΠΟΣΟ πια να μου παει το τελωνειο πανω απο 50 ευρω; παλι στα 420-430 ειμαι...
Τελοσπαντων μαλλον θα την κανω την κινηση εντος των ημερων και θα σας πω το τι μελλει γενεσθαι!!!
Ευχαριστω παντως για τις συμβουλες ολους μου δωσατε την απαραιτητ ωθηση που χρειαζομουν
Αν μπορείς πες στον πωλητη να γράψει πανω στο πακέτο "used" "και gift" ωστε να γλυτώσεις τους δασμούς.
Προσπάθησ'ε το - το έχω δοκιμάσει και έχει λειτουργήσει- φτάνει να συμφωνεί ο πωλητης.
Tελικά τι εγινε με αυτο το ποδήλατο. Ηρθε στα χέρια σου? πόσο κόστισε? δασμοί