Endurance Road

11 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Lentozo
Απών/απούσα

Καλησπέρα στο forum.

 

Σκέφτομαι να αλλάξω κατηγορία από το cityrun που έχω τώρα.

Τα χιλιόμετρα που κάνω δεν είναι πολλά αλλά αυξάνονται σταδιακά & σταθερά.

Επίσης δεν με βολεύει με τίποτα το ίσιο τιμόνι σε μεγάλες διαδρομές.

Για αρχή έβαλα δύο ακρόμπαρα για δοκιμή και έχω καταλήξει να οδηγώ το ποδήλατο 70% από εκεί.

Και αυτό είναι το βασικό μου πρόβλημα καθώς δεν έχω άμεση πρόσβαση σε φρένα & ταχύτητες.

Η χρήση θα είναι 95% άσφαλτος - 5% πατημένο χώμα άρα κοιτάω μόνο κούρσα και η κατηγορία που μου ταιριάζει πιστεύω πως είναι κάτι σε άνετο road/endurance.

Το budget θα ήθελα να παραμείνει κοντα στα 800.

Το θέμα είναι πως δεν είναι εύκολο να καταλάβω ποια είναι τα ποδήλατα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Τι πρέπει να προσέξω στη γεωμετρία του σκελετού ή ακόμα καλύτερα αν θέλετε, προτείνετε 2-3 μοντέλα κοντά στην κατηγορία τιμής που ψάχνω, αν υπάρχουν.

Ξέρω πως διαθέσιμα δεν υπάρχουν, αλλά θα ήθελα να έχω μια εικόνα ώστε προς την Άνοιξη που περιμένουν παραλαβές να είμαι έτοιμος.

Ευχαριστώ πολύ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Lentozo
Απών/απούσα

Καλημέρα.

Να προσθέσω ύψος 175 με 81 καβάλο.
Κάποια από τα ποδήλατα που έχω δει είναι τα:

https://www.gatsouli...&path=224271614

https://www.gatsouli...&path=492977349

https://www.easywhee...l-2-6322-detail

https://www.easywhee...ube-8193-detail

https://www.marathon...ne7-claris-2020

https://kefalasbikes...μέγεθος-x_large

Προφανώς ο πρώτος λόγος που τα κοιτάω είναι η τιμή αλλά εκτός από αυτο θα ήθελα να ξέρω εκτός περιφερειακών (που παίζουν μεγάλο ρόλο) τι πρέπει να προσέχω στο σκελετό.
Ίσως αργότερα αλλάξουν οι ανάγκες μου αλλά για την ώρα το ποδήλατο καλύπτει και ανάγκες καθημερινής μετακίνησης και καθαρές "βόλτες".
Δεν είναι οι επιδόσεις δηλαδή η προτεραιότητά μου αλλά η άνεση και η ευχάριστη εμπειρία.
Να φανταστείτε, σε πρώτη φάση σκέφτομαι να φορέσω πετάλια και για κλιπς και για κανονικά παπούτσια!
Γι'αυτό λέω κάτι "άνετο".
Endurance; Gravel; Κάτι άλλο;
Πάντως αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάποιο ή κάποια από αυτά θα με ενδιέφερε το feedback.

Ευχαριστώ πολύ.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Lentozo wrote:
Προφανώς ο πρώτος λόγος που τα κοιτάω είναι η τιμή αλλά εκτός από αυτο θα ήθελα να ξέρω εκτός περιφερειακών (που παίζουν μεγάλο ρόλο) τι πρέπει να προσέχω στο σκελετό.
να ξεκαθαρισουμε οτι τα περιφερειακα παιζουν τον μικροτερο ρολο και ειναι το τελευταιο που κοιταμε.

Απο εκει και περα το atain ειναι ενα κλικ κατω σαν σκελετο πιρουνι αλλα αυτο ομως ειναι σε σχεση με το πως οδηγω εγω. Μπορει εσενα να σε βολευει παραπανω (αυτο απο την στιγμη που ουσιαστικα μιλας για μετακινηση και οχι προπονησεις, αγωνες κτλ κτλ). Υπολογιζεις οτι εαν πας λιγο παραπανω σε ολα θα χρειαστεις τροχους απλα η σειρα που θα τους χρειαστεις ειναι bianchi, scott (μαζι αυτα), trek, cannondale, orbea (μαζι και αυτα). Το σημαντικοτερο θεμα ομως ειναι τι απο αυτα θα βρεις διαθεσιμο στο μεγεθος σου (παιζει να μην υπαρχει τιποτα στο μεγεθος σου διαθεσιμο).

Lentozo
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Για τα περιφερειακά δεν το διατύπωσα σωστά και συμφωνώ μαζί σου.

Από τα ποδήλατα που παρέθεσα παραπάνω, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, ίσως εμφανισιακά, έκλινα προς trek & Cannondale.

Αυτή τη στιγμή όντως δεν υπάρχει τίποτα διαθέσιμο αλλά από τέλη Μάρτη θα αρχίσουν να έρχονται στην Ελληνική αγορά κάποια μοντέλα.

Αυτό που αναφέρεις για τους τροχούς, τι διαφορά έχουν; Είναι ελαφρύτεροι; Κυλούν καλύτερα; Πατάνε καλύτερα τα φρένα; Που θα πρέπει να ανέβω οικονομικά; Γιατί φτάνουν σε κάτι τιμές εξωγήινες, παραπάνω και από ολόκληρο το ποδήλατο!

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Lentozo wrote:
Αυτό που αναφέρεις για τους τροχούς, τι διαφορά έχουν; Είναι ελαφρύτεροι; Κυλούν καλύτερα; Πατάνε καλύτερα τα φρένα; Που θα πρέπει να ανέβω οικονομικά; Γιατί φτάνουν σε κάτι τιμές εξωγήινες, παραπάνω και από ολόκληρο το ποδήλατο!

Οι τροχοι για αυτο που θελεις να κανεις σε καλυπτουν. Εγραψα εαν πας παραπανω δλδ αρχισεις να ζητας πιο πολλα απο το ποδηλατο (και μπορεις να το παρεις κιολας).

Οοοοταν ερθει η ωρα για τροχους, λεμε οοοταν (τονισμενο το ο) τοτε κοιτας και αναλογα. Να ξερεις ομως οτι οι τιμες οντως πανε αρκετα (ισως και πανω απο το ποδηλατο) αλλα και το αποτελεσμα που θα παρεις ειναι αναλογο. Δλδ εχω βαλει σε optimo carbon τροχους και το παληκαρι δεν πιστευε οτι οδηγουσε το δικο του ποδηλατο, μιλαμε για τετοια διαφορα. Σε nirone το παιδι ηταν ετοιμο να πουλησει το nirone για κατι αλλο και με καλους τροχους αλουμινιου συνεχιζει και το εχει δυο χρονια τωρα. Οι τροχοι ειναι μεγαλη συζητηση και για αυτο ειναι και η πρωτη αλλαγη που κανουν ολοι οσοι παιρνουν κουρσα. 

Για να σε βαλω ομως σε παραπανω σκεψεις. Μηπως πρεπει να δωσεις λιγα παραπανω και να πας σε δισκοφρενατο?

Lentozo
Απών/απούσα

Να με βάλεις!

Αλλά θα βοηθούσε περισσότερο κάτι χειροπιαστό, δηλαδή συγκεκριμένα μοντέλα.

Επίσης όταν λέμε δισκόφρενο μιλάμε για υδραυλικά ή και μηχανικά;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Lentozo wrote:
Αλλά θα βοηθούσε περισσότερο κάτι χειροπιαστό, δηλαδή συγκεκριμένα μοντέλα.

Επίσης όταν λέμε δισκόφρενο μιλάμε για υδραυλικά ή και μηχανικά;

grow up.  Εννοειται οτι δεν προκειται να σου πω καποιο συγκεκριμενο μοντελο. Θεωρω χαζο το να προτεινω κατι απο την στιγμη που δεν ειναι για εμενα. Σου παιρνω την μιση χαρα της αγορας το να ψαξεις να βρεις το ποδηλατο σου. Εαν σου προτεινω δεν θα ειναι το ποδηλατο σου αλλα το ποδηλατο που καποιος διαλεξε για εσενα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω την συγκεκριμενη ερωτηση. Ειναι σαν να λετε "βαριεμαι να ψαξω", "ελα, κανε την δουλεια για εμενα" κτλ κτλ. Μην βαριεστε να κανετε την δουλεια που πρεπει. Η μιση ευχαριστηση ειναι το να ψαχνεις να βρεις αυτο που θες. 

Μιλαμε για δισκοφρενο. Εγω εχω μηχανικα (και οσοι το εχουν οδηγησει μου εχουν πει οτι δουλευουν καλυτερα απο υδραυλικα 105). Μην κολλας στο μηχανικα-υδραυλικα. Υπαρχουν καλα μηχανικα και κακα υδραυλικα.

 

Lentozo
Απών/απούσα

Καλημέρα.

 

Όταν ζητάω μοντέλα, δεν είναι γιατί βαριέμαι να το ψάξω.

Περισσότερο θέλω από κάπου να αρχίσω.

Τη βάση δηλαδή.

Π.χ δες κάτι σαν αυτό ή και το ανάποδο, π.χ μην πας σε κάτι σαν αυτό γιατί...

Όχι συμβουλή του τύπου πάρε αυτό, σε αυτό το χρωμα, γιατί το λεω εγω!

Είναι που θέλω πραγματική εμπειρία χρήσης ιδιαίτερα τώρα που δεν υπάρχει τίποτα στην αγορά για να το δοκιμάσω ο ίδιος.

Επίσης προφανώς δεν είμαστε παιδιά για να σε κατηγορήσω εσένα ή οποιονδήποτε άλλο μου προτείνει κάτι το οποίο δεν θα με ικανοποίησει τελικά.

Ελπίζω να μην το βλέπεις έτσι και το παίρνεις προσωπικά.

Εγώ θα αποφασίσω τι θα αγοράσω τελικά φιλτράροντας επιλογές και προτάσεις. Έτσι έγινε και όταν επέλεξα το cityrun.

Λοιπόν, από τα παραπάνω κρατάω το να κοιτάξω κάτι σε δισκόφρενα.

Κάτι τελευταίο: αν καταλήξω σε κάτι με μηχανικά δισκόφρενα, μπορώ να το "αναβαθμίσω" αργότερα σε υδραυλικά; Ή το κόστος είναι απαγορευτικό;

Ευχαριστώ!

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Δεν το καταλαβες. Εχεις κανει την ιδια ερωτηση στο διπλα φορουμ. Σου εχουν προτεινει καμμια δεκαρια μοντελα. Δεν γνωριζεις τιποτα για τα ατομα που στα προτειναν οποτε δεν μπορεις να αξιολογισεις εαν και αυτα που σου λενε ειναι σωστα. Σου εγραψαν πχ οτι μην πας σε μηχανικα. Ξαναλεω οτι τα δικα μου μηχανικα δουλευουν πολυ καλυτερα απο πολλα υδραυλικα. Δεν εχει νοημα. Και για αυτο ειμαι κατα στο να προτεινω ποδηλατα και δεν νομιζω οτι ειναι και σωστο να προτεινουμε ποδηλατα (εδω πχ εχουν προτεινει ποδηλατα ατομα που δεν εχουν και καμμια σχεση με το ειδος, μπορει να μην εχουν και ποδηλατο. Παρ'ολα αυτα προτειναν ποδηλατο και ο ερωτων τους ακουσε κιολας). Αυτο που ειμαι υπερ ειναι να δωσουμε καποια σημεια. Πχ σου ειπα για τα περιφερειακα (τελευταια στην λιστα μου). Σου ειπαν να δεις το κουτελο στο σκελετο (μεγαλο κουτελο πιο ορθια θεση). Σου ειπα να ριξεις μια ματια στα δισκοφρενα. Σε προειδοποιησα οτι καποια στιγμη θα πληρωσεις after market τροχους. Ολα αυτα συν τα υπολοιπα που σου εχουν πει και θα μπορεις να κρινεις μονο σου και να διαλεξεις. 

Lentozo
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Αυτο που ειμαι υπερ ειναι να δωσουμε καποια σημεια.

Αυτό ακριβώς!

kktsol wrote:

Πχ σου ειπα για τα περιφερειακα (τελευταια στην λιστα μου). Σου ειπαν να δεις το κουτελο στο σκελετο (μεγαλο κουτελο πιο ορθια θεση). Σου ειπα να ριξεις μια ματια στα δισκοφρενα. Σε προειδοποιησα οτι καποια στιγμη θα πληρωσεις after market τροχους. Ολα αυτα συν τα υπολοιπα που σου εχουν πει και θα μπορεις να κρινεις μονο σου και να διαλεξεις. 

Ευχαριστώ.

morgoth
Απών/απούσα

Lentozo wrote:

Κάτι τελευταίο: αν καταλήξω σε κάτι με μηχανικά δισκόφρενα, μπορώ να το "αναβαθμίσω" αργότερα σε υδραυλικά; Ή το κόστος είναι απαγορευτικό;

 

Αν απο μηχανικα πας σε υβριδικα (οπως εκανα εγω στο Triban μου) τοτε το κοστος ειναι 70 ευρω και αλλαζεις μονο τις δαγκανες γιατι το συστημα δουλευει με συρμα μεχρι την δαγκανα και η δαγκανα ειναι υδραυλικη. Αμα πας σε φουλ υδραυλικα πρεπει να αλλαχτουν και τα καλωδια φυσικα και το κοστος ειναι μεγαλυτερο. Δεν εχω οδηγησει ποτε με φουλ υδραυλικα για να ξερω αλλα απ'οτι διαβαζω σε reviews τα υβριδικα ειναι αρκετα κοντα σε αισθηση και αποδοση με τα φουλ υδραυλικα οποτε καλα εισαι. Οπως σου ειπε και ο kktsol ομως (και οπως σου γραφω και στο αλλο φορουμ) και με τα μηχανικα την κανεις την δουλεια σου.

contact