katarxin sas euxaristo parapoli gia tin antapokrisi,thelo na einai aneto stis anifores giauto kai alazo tis taxitites.mou exoun dosi mia 8-kaseta 11-32 pou einai apo mtb kani gia to polis h uparxoun allou tipou kasetes gia ta polis.ek ton proteron kai pali eyxaristo.
katarxin sas euxaristo parapoli gia tin antapokrisi,thelo na einai aneto stis anifores giauto kai alazo tis taxitites.mou exoun dosi mia 8-kaseta 11-32 pou einai apo mtb kani gia to polis h uparxoun allou tipou kasetes gia ta polis.ek ton proteron kai pali eyxaristo.
Πρόσεχε τι πας να κάνεις.
Δεν τελειώνεις αλλάζοντας απλά και μόνο την κασέτα από 7αρα σε 8αρα. Θα χρειστείς και λεβιεδάκι ταχυτήτων 8πλο (για το πίσω ντεραγιέ).
Πιθανόν να χρειαστείς και αλυσίδα για 8πλό σύστημα (αν δεν κάνω λάθος είναι με πιο "στενούς" κρίκους για τα πιο λεπτά δόντια των 8πλων κασετών, σε σχέση με τις αλυσίδες για 7πλά συστήματα).
Επίσης, αν η 7αρα κασέτα είναι βιδωτή (βιδώνει με σπείρωμα επάνω στο πίσω κέντρο), πιθανόν (κατά 90%) η 8αρα κασέτα να είναι "περαστή στον πίσω άξονα" και όχι βιδωτή. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειστείς και αλλαγή πίσω άξονα ή και ολόκληρου κέντρου, ανάλογα τι αναλαμβάνει ο ποδηλατάς σου.
Αν χρειάζεσαι πιο μαλακές σχέσεις (υποθέτω ότι έχει τριπλό μπροστά και 7πλό πίσω, πόσο πιο μαλακές σχέσεις χρειάζεσαι? Που ανεβαίνεις? στον Όλυμπο?) βρες 7αρα κασέτα με πιο μεγάλο το τελευταίο γρανάζι. Η Shimano είχε κυκλοφορήσει παλαιότερα την σειρά Megarange, το τελευταίο γρανάζι εξείχε περίεργα σε σχέση με τα υπόλοιπα, σου έδινε πολύυυυυ μαλακή σχέση.
ναι μπαίνουν οι ίδιες σχέσεις
απλά θα χρειαστείς και άλλο πίσω κέντρο
Για 8-πλό:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponen...
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/Others/Casse...
Για 9-πλό:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponen...
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/SI_1ZX0A_002...
Eσύ επιλέγεις ποιες σχέσεις θα αγοράσεις.
katarxin sas euxaristo parapoli gia tin antapokrisi,thelo na einai aneto stis anifores giauto kai alazo tis taxitites.mou exoun dosi mia 8-kaseta 11-32 pou einai apo mtb kani gia to polis h uparxoun allou tipou kasetes gia ta polis.ek ton proteron kai pali eyxaristo.
katarxin sas euxaristo parapoli gia tin antapokrisi,thelo na einai aneto stis anifores giauto kai alazo tis taxitites.mou exoun dosi mia 8-kaseta 11-32 pou einai apo mtb kani gia to polis h uparxoun allou tipou kasetes gia ta polis.ek ton proteron kai pali eyxaristo.
το δικό σου ποδήλατο δεν είναι με κασέτα όπως αυτό που σου δώσανε
το δικό σου βιδώνει πάνω στο κέντρο πίσω
ενώ αυτό που έδωσαν κουμπώνει
Πρόσεχε τι πας να κάνεις.
Δεν τελειώνεις αλλάζοντας απλά και μόνο την κασέτα από 7αρα σε 8αρα. Θα χρειστείς και λεβιεδάκι ταχυτήτων 8πλο (για το πίσω ντεραγιέ).
Πιθανόν να χρειαστείς και αλυσίδα για 8πλό σύστημα (αν δεν κάνω λάθος είναι με πιο "στενούς" κρίκους για τα πιο λεπτά δόντια των 8πλων κασετών, σε σχέση με τις αλυσίδες για 7πλά συστήματα).
Επίσης, αν η 7αρα κασέτα είναι βιδωτή (βιδώνει με σπείρωμα επάνω στο πίσω κέντρο), πιθανόν (κατά 90%) η 8αρα κασέτα να είναι "περαστή στον πίσω άξονα" και όχι βιδωτή. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειστείς και αλλαγή πίσω άξονα ή και ολόκληρου κέντρου, ανάλογα τι αναλαμβάνει ο ποδηλατάς σου.
Αν χρειάζεσαι πιο μαλακές σχέσεις (υποθέτω ότι έχει τριπλό μπροστά και 7πλό πίσω, πόσο πιο μαλακές σχέσεις χρειάζεσαι? Που ανεβαίνεις? στον Όλυμπο?) βρες 7αρα κασέτα με πιο μεγάλο το τελευταίο γρανάζι. Η Shimano είχε κυκλοφορήσει παλαιότερα την σειρά Megarange, το τελευταίο γρανάζι εξείχε περίεργα σε σχέση με τα υπόλοιπα, σου έδινε πολύυυυυ μαλακή σχέση.
Τσέκαρέ τα μην γράφω μπούρδες.
με λίγα λόγια δεν συμφέρει η αλλαγή