Καλημερα σας,
ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο ποδηλατα. Θεωρω οτι ειναι καλης ποιοτητας ποδηλατα. Δεν καταλαβαινω ομως τη μεγαλη διαφορα στην τιμη τους . Που οφειλεται ;
Ευχαριστω.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καλημερα σας,
ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο ποδηλατα. Θεωρω οτι ειναι καλης ποιοτητας ποδηλατα. Δεν καταλαβαινω ομως τη μεγαλη διαφορα στην τιμη τους . Που οφειλεται ;
Ευχαριστω.
Αν υπολογίσεις τα διαφορετικά περιφερειακά του PLUS η διαφορά τιμής είναι λογική αλλά. Το PLUS έχει αλουμινένιο πιρούνι που είναι πιο σκληρό και λιγότερο απορροφητικό σε σχέση με το cro-mo του απλού.
Το πραγματικό ερώτημα όμως είναι αν αξίζει τα παραπάνω χρήματα για την χρήση που θα γίνεται. Για απλές μετακινήσεις εντός πόλης και ελαφρύ χωματόδρομο τα δισκόφρενα και οι 27 ταχύτητες είναι περιττά. Νομίζω ότι και στα χρήματα του PLUS υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις.
Δηλαδη για το αλουμινενιο πιρουνι, τις επιπλεον ταχυτητες και τα δισκοφρενα κανει σχεδον διπλασσια τιμη ; Μονο για αυτα ; Εχει καλη ποιοτητα κατασκευης ; Θα την παλευει σε ελαφρυ χωματοδρομο οπως ειπες η θα εχουμε προβληματα ;
Στη τιμή παίζει και οτι είναι plus. Μια χαρά θα πάει σε ελαφρύ και πατημένο χώμα το απλό.
...εχει δοκιμαστει πολλες φορες σε σχετικα καλο χωματοδρομο, και τα καταφερνει μια χαρα.
Εκεινο που χρειαζεται ομως το απλο Dew, ειναι μια καλη ακτινολογηση στους τροχους του, μολις το παρεις, και πριν το κυκλοφορησεις. Κι αυτο γιατι εχει παρουσιασει θεματακια με τους τροχους του το Dew καποια περιοδο. Πιθανως μετα το βελτιωσαν, αλλα δεν χανεις τιποτα να ζητησεις να του κανουν μια ακτινολογηση πριν το κυκλοφορησεις, η λιγο μετα, με το πρωτο service.
Παντως, το ατσαλινο πηρουνακι, ειναι ολα τα λεφτα στην περιπτωση του Dew. Στη θεση σου θα επαιρνα το απλο Dew, κι οτι χρειαζοταν αργοτερα θα το αναβαθμιζα. Και πιθανως στο τελος, το αποτελεσμα να ειναι καλυτερο απο το Plus.
Ευχαριστω για τις συμβουλες, αλλα απο οτι καταλαβαινω, δεν εχει κανεις απο εσας το Plus , να εχουμε καλυτερη εικονα.Φυσικα και το απλο απλα τεχνικα θα ηθελα να ηξερα γιατι η εταιρια ζητα τοσα παραπανω χρηματα για το συγκεκριμενο μοντελο.
Είναι η απάντηση. Στη κατηγορία που είναι το απλό ΚΟΝΑ ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Αλλάζοντας το πιρούνι με αλουμινένιο και τα φρένα με υδραυλικά και τοποθετώντας καλύτερα περιφερειακά επιτρέπει στην εταιρεία να το πουλήσει με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.
Δεν χρειάζεται να έχω το PLUS για να ξέρω ότι το αλουμινένιο πιρούνι είναι χειρότερο στην απορρόφηση των κραδασμών, ή ότι τα υδραυλικά δισκόφρενα είναι δύσκολα και ακριβά στη συντήριση χωρίς κέρδος στο φρενάρισμα. Αν βάλεις κάτω και μετρήσεις μπορεί και να δικαιολογείτε η διαφορά τιμής αλλά το σημαντικό αν αυτά τα παραπάνω του PLUS θα τα χρειαστείς ποτέ ώστε να αξίζει να τα πληρώσεις.
Αλλος σκελετός, (ποτήρια, εσωτερικά καλώδια) ,τροχοί, μετάδοση, φρένα, άλλο ποδήλατο γενικά. Μόνο το όνομα είναι ίδιο με ένα plus.
Αν αυτά κάνουν μια διαφορά των 200€, δε γνωρίζω.
Αυτό που γνωρίζω είναι οτι τα promax v-brakes δεν είναι φρένα. Ιδιαίτερα αν ο αναβάτης είναι και λίγο νταβραντισμένος.