Μπέρδεμα με επιλογή πρώτου ποδήλατου. Too much info!

29 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
mitsotas
Απών/απούσα

Είμαι νέο μέλος στο forum (καλώς σας βρήκα), νέος στον χώρο της ποδηλασίας αλλά οχι και τόσο νέος ηλικιακά (42 ετών). 

Αφορμή για την απόφασή μου να αγοράσω ποδήλατο υπήρξε μια πρόσφατή μου επίσκεψη στο Βερολίνο. Εκεί νοικιάσαμε με την σύζυγο ποδήλατα και γυρίσαμε όλη την πόλη αφού ήταν και ο καιρός ευνοϊκός. Ψήθηκα άσχημα, είδα την μετακίνηση με άλλο μάτι, θυμήθηκα και τα παιδικά μου χρόνια...μπήκε μέσα μου το σαράκι. Μετά την επιστροφή μου άρχισα να ψάχνω για ποδήλατα. Κάπου εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Έχω μείνει πολύ πίσω στο θέμα και οι αμυδρές αναμνήσεις που έχω από το Peugeot κουρσάκι των εφηβικών μου χρόνων δεν μου δίνουν κάποιο σημείο αναφοράς. Για να μην μακρυγορώ έχω χαθεί μέσα στον όγκο των κατηγοριών/υποκατηγοριών των σημερινών ποδηλάτων και την ορολογία που ως αρχάριος δεν γνωρίζω (κασσέτες, ντεραγιέ, brackets και πάει λέγοντας). 

Θα ήθελα λοπόν τη βοήθειά σας και για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα προσπαθήσω να γράψω ακριβώς τί ζητάω.

- Σκοπός μου είναι να βρω ένα ποδήλατο που σε πρώτη φάση θα μου επιτρέπει να κάνω εύκολα τις καθημερινές μου μετακινήσεις (ψώνια, βόλτες, γυμναστήριο, καφές). Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη /επιθυμία για χώμα (προς το παρόν τουλάχιστον). Αν όλα πάνε καλά και αποκτήσω και την κατάλληλη φυσική κατάσταση, ευελπιστώ να το χρησιμοποιήσω και σαν μέσο μεταφοράς στη δουλειά μου (15 χλμ πήγαινε-έλα). Αν κάποια στιγμή βρεθεί παρέα δεν θα έλεγα όχι σε πιο μακρινές βόλτες οπότε θα ήθελα να έχει τη δυνατότητα για μεγαλύτερες αποστάσεις αν είναι δυνατόν.

- Το ποδήλατο επίσης θα χρησιμοιηθεί και ως μέσο εκγύμνασης. Δεν ξέρω κατά πόσο παίζει ρόλο σ'αυτό η υποκατηγορία του ποδηλάτου. Από φυσική κατάσταση δεν έιμαι άσχημα αφού γυμνάζομαι τακτικά, βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο αυτό "μεταφράζεται" σε ποδηλατική φυσική κατάσταση.

- Δεν έχω ιδιάιτερες απαιτήσεις για αναρτήσεις, δισκόφρενα κτλ αφού στην ουσία δεν ξέρω τί ακριβώς θα προσέφεραν σε έναν αρχάριο σαν εμένα. Αν όντως είναι χρήσιμα και είναι μέσα στο budget μου, ευχαρίστως. 

- Μιλώντας για budget είναι στα 500 Ευρώ +- κανα πενηντάρικο. Δυστυχώς τόσα μπορώ να διαθέσω. Σ'αυτό το το σημείο να πω ότι αυτό που ζητώ από εσάς είναι να με βοηθήσετε να φτιάξω έναν "μπούσουλα" 3-4 (ή και παραπάνω) προτάσεων. Εννοείται ότι με βάση αυτό θα πάρω σβάρνα τα ποδηλατάδικα μετά και θα κάτσω σε όλα ένα-ενα για να δω αν με βολεύει κτλ. Απλά θέλω να έχω ένα σημείο αφετηρίας γιατί με τόσο διάβασμα που έχω ρίξει έχει γίνει το μυαλό μου πουρές και δεν έχω καταλήξει πουθενά. 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μακροσκελές post. 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Τα παρακάτω έχουν γραφτεί πολλες φορές και τα περισσότερα εχουν αναλυθεί σε μεγάλο βάθος.
πχ θεμα μεγέθους, θεμα σελας, θεμα πεταλιων,
θέμα κατηγοριών ποδηλάτων. καλό θα ηταν να κανεις ένα search στο φόρουμ.
(ΣΕΝΤΟΝΙ)

Για να εχεις μπερδευτεί είσαι σε καλό δρόμο.
Το επόμενο βήμα θα ήταν να πάρεις ένα ποδήλατο και στο χρόνο να
πάρεις το σωστό ποδήλατο, που θα ξέρεις ακριβώς τι θες  dashed1tease

κάποιες από τις ανάγκες σου αλληλοσυγκρούονται πάνω στις κατηγορίες των ποδηλατώνε.

Για την εκγύμναση, γρήγορη μεταφορά* σου, μακρυνές βόλτες και όχι χώμα καλά λες ότι δε χρειάζεσαι αναρτήσεις.
Παλιότερα, θα σου έλεγα ούτε δισκόφρενα αλλά τώρα μπαίνουν παντού αυτά. Οπότε για αυτά θες ή κουρσάκι ή fitness (το φιτνεσ που είναι κούρσα με ίσιο τιμόνι) Το κουρσάκι έχει σκυφτή θέση οδήγησης που για μεγάλες αποστάσεις δε σε κουράζει. έχει και τιμόνι με πολλά πιασίματα για να ξεκουράζεσαι
Το fitness έχει τη σβελταδα της κούρσας και το βάρος της και το ίσιο τιμόνι σε βοηθάει περισσότερο στην πόλη ενώ σου ανεβάζει λίγο το στήσιμο. Μπορείς να κανείς και μάκρυνες αποστάσεις
Από εμπειρία θα σου πω ότι κ η κούρσα συνηθίζεται στην πόλη. Θέλει κάποιους συμβιβασμούς αλλά παλεύεται μέχρι που στο τέλος δεν σε ενοχλεί.

Για να πηγαίνεις λαϊκή κ super για ψώνια και  καφεδάρες και γυμναστήριο
(αν όπως λες μπήκε το σαρακι… ξέχνα το γυμναστήριο  )
μπορείς να πάρεις και ένα τρέκιν. Αυτά έχουν όρθια θέση οδήγησης, δισκόφρενα (τα περισσότερα) και μπορείς να βάλεις κ καλάθι ή τσάντες.
Παίζουν τρέκιν με ή χωρίς αναρτήσεις . Σε αυτό το μπατζετ οι αναρτήσεις δεν.
Υπάρχουν πιρούνια χωρίς ανάρτηση που κάνουν καλύτερα δουλειά από αυτές. Οι περισσότερες θα σου απορροφούν τη δύναμη πχ σε μια ανηφόρα,
βυθίζοντας το μπροστινό μέρος, Για μακρινές βόλτες ΧΑΛΑΡΕΣ που θες να κρουζάρεις είσαι οκ. σε πηγαίνει και σε φέρνει. Θα σε πάει και γρήγορα
αν θες αλλά η θέση οδήγησης θα σου εξασφαλίσει διάφορους πόνους πχ μέσης αφού σε μια γρήγορη μακρινή βόλτα θα φας όλους τους κραδασμους
στη μέση. Στην κούρσα επειδή είσαι σκυφτός και έχεις μεταφέρει το κέντρο βάρους πιο ψηλά η μέση ναι μεν παίρνει κραδασμούς αλλά η πίεση από το ίδιο το
βάρος σου είναι μικρότερη στο σημείο. Φυσικά πρέπει να αποφεύγεις λακκούβες και ανάλογα να σηκώνεσαι από την σέλα. (ΣΕΛΑ τεράστιο θέμα)

Όπως θα ξέρεις από τα γυμναστήρια κάθε άσκηση γυμνάζει άλλη ομάδα μυώνε και κάθε είδος εκγύμνασης δε γυμνάζει την ίδια ομάδα μυων.
Επίσης, στα γυμναστήρια (ανάλογα το είδος που κάνεις) μπετώνεις τους μυς σου ενώ στο ποδήλατο χρειάζεσαι ελαστικότητα πχ. τετρακέφαλοι.
Οπότε το σίγουρο είναι όσες πιέσεις και να κάνεις οι τετρακέφαλοι σου και οι γάμπες σου θα σε πιάσουν

Επίσης στο μπάτζετ σου πρέπει να βάλεις μέσα και αγορά φώτων, κράνους… αρχικά και μετά πετάλια και σέλα μπορεί να χρειαστούν αλλαγή
(θα καταλάβεις αν θες αλλαγή στις μεγάλες αποστάσεις)

Το βασικότερο στην αγορά οποιοδήποτε ποδηλάτου είναι το μέγεθος !Δηλαδή βλέπεις ένα ποδήλατο που το ερωτεύεσαι
το επόμενο που κοιτάς είναι το μέγεθος. Οπότε, μετρήσου να ξέρεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καβάλο και κορμό ώστε να τσεκάρεις τα μεγέθη
της εταιρείας που σε ενδιαφέρει γιατί έχουν υπάρξει ποδηλατάδες που έδωσαν λάθος νούμερο για να ξεφορτωθούν στοκ.
Ακόμα και το σωστό νούμερο να πάρεις μπορεί να χρειαστεί να κάνεις μικρές αλλαγές όπως πχ αλλαγή λαιμού.

Καλό θα ήταν να κοιτάξεις ποδήλατα με πιρούνι ατσάλινο ή καρμπον. απορροφητικά υλικά. δε τρως ξύλο σε καρπούς, αγκώνες, ώμους μέχρι και μέση.

τέλος, στο ,μπατζετ αυτο μπορεις να κοιτας και μεταχειρισμένα.

Διάλεξε πρωτα κατηγορία ποδηλατου και μετά παμε στα εξαρτηματα που θα φοράει κ το επιπεδό τους
*αναφορικά με τη γρηγοράδα τώρα … αν δεν έχεις πόδια κ πνευμόνια ο,τι και να πάρεις θα σου βγει η γλώσσα και θα μπλεχτεί
στις μπροστινές ακτίνες και θα φέρεις τούμπα. Έχει τύχει να κυνηγάω πιτσιρικά με τελειωμένο mtb κ εγώ κουρσάκι. Το είδος ποδηλάτου
θα σε βοηθήσει αλλά δε θα κάνει όλη του δουλειά για σένα.   

 

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

πφφφ σεντονάρα.ουτε νατο ξαναδιαβάσω δενεκατσα. suicide

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Και μετά από το σεντόνι του από πάνω κυρίου και εξαιρετικού μάχιμου ποδηλάτη (που σε γενικές γραμμές καλά τα λέει και καλά τα γράφει), πάμε και στο διατάυτα:

Κάνε μια βόλτα και δενς το Ideal City Run. Όχι μόνο "καλό στα χρήματά του" αλλά μια αξιόλογη πρόταση για την χρήση που γράφεις. Δεν του λείπει τίποτα, βγαίνει σε αρκετά νούμερα οπότε κάπου θα ταιρειάξεις και εσύ, βρες το δες το δοκίμασε το και "καλές πεταλιές".

Το μυστικό είναι ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ, ΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΕΙΣ ΣΥΧΝΑ. Και το μυστικό πίσω από το μυστικό είναι: ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ, ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΆΛΛΗΛΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟ-ΠΑΡΕΑ.

thumbs up

mitsotas
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για την απάντησή σου, ήσουν κατατοπιστικότατος. 

Ξεκινώντας από το θέμα του μεγέθους, θα μετρηθώ μόλις πάω σπίτι για να έχω εναν μπούσουλα αφού απ'ό,τι κατάλαβα είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσέξω. 

Από εκεί και πέρα, έχεις δίκιο σε αυτό που λες, μάλλον ζητάω πολλά πράγματα και ένα ποδήλατο μόνο του δύσκολα τα προσφέρει. ίσως παρασύρθηκα από τον ενθουσιασμό μου και μετέφρασα τις επιθυμίες μου σε ανάγκες. Πάμε άλλη μια φορά λοιπόν πιο ρεαλιστικά. 

Η αλήθεια έιναι ότι για τις πιο μακρινές βόλτες που ανέφερα δεν έιχα στο μυαλό μου ατέλειωτα χιλιόμετρα ή ηψηλές ταχύτητες (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) αλλά λίγο πιο χαλαρές καταστάσεις. Είναι κάτι το οποίο το σκέφτομαι ως προοπτική χωρίς να σημαίνει ότι θα συμβεί 100%. Αφαιρώντας το κομμάτι αυτό λοιπόν και με βάση τα όσα χρήσιμα μου είπες, μάλλον πέφτω στην κατηγορία trekking σωστα; Οπότε αν κατάλαβα καλά ψάχνω για trekking ποδήλατο, με η χωρίς δισκόφρενα και αν γίνεται με πηρούνι και όχι μπροστινή ανάρτηση; Έχεις εσύ ή άλλο μέλος του forum κάποια πρόταση πάνω σ'αυτό; Αν δεν είναι συγκεριμένη πρόταση σε ποδήλατο υπάρχουν εταιρίες που πρέπει να προτιμήσω ή αλλές που πρέπει να αποφύγω;

Και πάλι σε ευχαριστώ για την απάντηση και τις συμβουλές. Τις χρειάζομαι.

mitsotas
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Και μετά από το σεντόνι του από πάνω κυρίου και εξαιρετικού μάχιμου ποδηλάτη (που σε γενικές γραμμές καλά τα λέει και καλά τα γράφει), πάμε και στο διατάυτα:

Κάνε μια βόλτα και δενς το Ideal City Run. Όχι μόνο "καλό στα χρήματά του" αλλά μια αξιόλογη πρόταση για την χρήση που γράφεις. Δεν του λείπει τίποτα, βγαίνει σε αρκετά νούμερα οπότε κάπου θα ταιρειάξεις και εσύ, βρες το δες το δοκίμασε το και "καλές πεταλιές".

Το μυστικό είναι ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ, ΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΕΙΣ ΣΥΧΝΑ. Και το μυστικό πίσω από το μυστικό είναι: ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ, ΒΡΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΆΛΛΗΛΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟ-ΠΑΡΕΑ.

thumbs up

 

Ευχαριστώ για την απάντηση και την πρόταση. Θα του ρίξω μια ματιά οπωσδήποτε. 

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Ωραία...ακολουθείς τη σωστή συνταγή.

Αγορά λάθος κατηγορίας και μετα το επόμενο ποδηλατο ειναι η επιτυχημένη αγορά.
Δεν σε κοροιδεύω. Οι περισσοτεροι εδω μέσα αυτο κάναμε. Κ εγω ειχα mtb με αναρτηση της σειράς.
Ειναι βασικό να περάσεις από μια τετοια διαδικασία γιατι ΜΟΝΟ στο δρόμο θα καταλαβεις ΑΚΡΙΒΩΣ τι ζητάς από το
ποδηλατο σου.

Κρατα τη συμβουλή του ροκαρολλα. Να βγαινεις συχνά. Κ δε σημαινει αυτό να βγαινεις με σκοπο να κανεις "τοσα" χλμ.
Βγες μεχρι το video club και αν σου εχει καει το video βγες να πας εκεί που πήγαινες με το αμαξι γιατι με τα πόδια ειναι λιιιιγο μακριά.
και θα δεις πολυ σύντομα αλλαγη.
Επίσης, οταν ποδηλατείς με παρέα φτάνεις πιο μακριά ... τραβάει ο ενας τον αλλον ψυχολογικα που ειναι πολυ σημαντικο.

 

Η προταση του city run ειναι καλη
 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

mitsotas wrote:
1. Ξεκινώντας από το θέμα του μεγέθους, θα μετρηθώ μόλις πάω σπίτι για να έχω εναν μπούσουλα αφού απ'ό,τι κατάλαβα είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να προσέξω. 

2. Από εκεί και πέρα, έχεις δίκιο σε αυτό που λες, μάλλον ζητάω πολλά πράγματα και ένα ποδήλατο μόνο του δύσκολα τα προσφέρει. ίσως παρασύρθηκα από τον ενθουσιασμό μου και μετέφρασα τις επιθυμίες μου σε ανάγκες.

Στο 1: είναι βασικό να μετρηθείς για δύο λόγους.

α. οι ντόποιοι ποδηλατάδες, κατά βάση, ενδιαφέρονται να ξεστοκάρουν και να σπρώξουν ότι έχουν στην βιτρίνα, που σημαίνει ότι αν είσαι 1,92 αλλά ο ποδηλατάς έχει στημένο ένα 52αρι, ε τότε 52αρι ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ...!!!!!!

β. με το οποίο 52αρι ίσως να κάνεις καμιά βόλτα γύρω-γύρω την πλατεία της γειτονιάς, αλλά αν προσπαθήσεις να πας λίγο παραπέρα και ξαναπροσπαθήσεις... θα δεις ότι ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ - ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΤΑΛΙ ΣΩΣΤΑ....

Στο 2: γιαυτό σου προτείνουμε ποδήλατο "μέση λύση / πασπαρτού / κάνω τα πάντα από λίγο". Η αλήθεια είναι ότι με όλα τα ποδήλατα μπορείς να πας ΠΑΝΤΟΥ. ΝΑΙ με όλα, το έχουμε δει με τα μάτια μας. Απλά εν έτη 2019 έχουν βγει 27 διαφορετικές κατηγορίες γιατί απλά μπορείς να έχεις το πλέον κατάλληλο ποδήλατο για την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ χρήση που εσύ θέλεις, οπότε μπορείς να πας εκεί που θέλεις ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ / ΜΕ ΑΝΕΣΗ / ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΑ.

Μέχρι όμως να αποφασίσεις 100% ποιά θα είναι η ακριβής χρήση που θέλεις, είναι σωστό το να διαλέξεις μια "μέση κατηγορία / χρυσή μετριότητα / μπαλαντέρ", οπότε να είσαι καλυμένος για το αρχικό αυτό διάστημα και μέχρι να κολλήσεις το μικρόβιο για τα καλά. Άρα δεν είναι υπερβολικό αυτό που ζητάς. Ειδικά αφού ήδη ξέρεις ότι δεν θα πηγαίνεις σε χώμα. Τις περισσότερες φορές οι νέοι ποδηλάτες θέλουν ένα ποδήλατο που: "να πηγαίνει σε γκρεμίλες, να κατεβαίνει τους πιο άγριους χωματόδρομους, να διασχίζει φαράγγια, να είναι πολύ γρήγορο ώστε να ακολουθούν την κουρσάδικη προπόνηση της ΑΕΚ, να είναι και σπατό για να χωράει στο πορτ μπαγκάζ του ΣΜΑΡΤ, να μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε ηλεκτρικό, και να στοιχίζει μέχρι 165 ευρώ ΜΑΧ".......

 

mitsotas
Απών/απούσα

Κατανοητες οι απαντησεις σας, με βοηθησαν να ξεδιαλυνω λιγο την κατασταση. Αυριο θα δοκιμασω το city run και παραλληλα θα εχω ματια ανοιχτα για παρομοιου τυπου εναλλακτικες. Ο ποδηλατας που μιλησα μου ειπε και για το funcore ως πιο αναβαθμισμενη εκδοση του city run. Ειναι μεσα στο budget μου, θα το δω και αυτο αν και δεν ξερω κατα ποσο αξιζει τα εξτρα χρηματα.

Και παλι ευχαριστω.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Με ενα προχειρο Δευτεροπρωινιάτικο search χωρις καφέ
οι διαφορές που βλέπω ειναι στα φρένα v-brakes vs disc brakes,
Οι τροχοί (που δεν γνωριζω τι διαφορές μπορει να εχουν)
Στο πίσω hub
Στα shifters
Αν ο αριθμός ταχύτητων ειναι ίδιος (αν για το city run τα βρηκα σαν 7αρια, σε ενα skroutzoμάγαζο εγραφε 8 ταχύτητες)
θα έπαιρνα το city run. Αν ειναι μικρότερος του city run θα πήγαινα στο funcore.

επισης θα διάλεγα v brakes (city run), αν και πλέον τα disc brakes ειναι παντού και έχουν βελτιωθεί, ωστόσο γλιτωνεις κάποιο βάρος
συν διάφορα αλλα θετικά (searchαρε εδω μεσα) πχ. συντήρησης, αλλαγής, ρυθμίσματος κοκ.

Αυτη η κούρμπα στον οριζόντιο το ομορφαινει πολυ

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Είναι 3χ8 το CityRun. 28αρια μάχιμα ελαστικά. Ωραία σέλα και γκριπς. Καλούτικα πετάλια. Μάχιμα φρένα. Με τιμή στα 350 (μετρητοίς)

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

αρα, όπως αναρωτιεται ο mitsotas, δεν αξίζει και πολυ το εξτρα κόστος

mitsotas
Απών/απούσα

Έτσι ακριβώς είναι. Πήγα τα δοκίμασα και τα 2, δεν είδα ουσιαστικές διαφορές ή τουλάχιστον διαφορές που μπορώ να καταλάβω εγώ σαν αρχάριος. Μου 'κοψε και ρώτησα για τα δισκόφρενα και μου είπε ο πωλητής ότι πιθανόν να χρειάζονται ρύθμιση αν βγάλω τροχό και ότι γενικά ίσως έχουν λίγο παραπάνω συντήρηση από τα v-brakes. Αποφάσισα να προπσεράσω και πλέον είμαι κάτοχος του city run. Ευχαριστώ για την βοήθεια στην επιλογή μου, σύντομα θα επανέλθω με εντυπώσεις από τα πρώτα χιλιόμετρα. 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

γιατι ρε παδια δεν αξιζει? Εχει την ιδια γεωμετρια αλλα καλυτερο σκελετο, καλυτερα περιφεριακα (δισκοβραχιονα, κεντρα, μεταδοση), 9 ταχητητες. Εχει υδραβλικα δισκοφρενα που τα χαιδευεις και σταματανε, χωρις κοπο, χωρις τενοντιτιδες. Καλα για το roul, που δεν βγαινει ποτε, δεν εχουν σημασια τα δισκοφρενα. Αλλα αν βγαινεις με βροχη θα τα εκτιμισεις

Δε λεω οτι δεν ειναι σουπερ το cityrun στα 350 αλλα με 100 ακομα δεν φτιαχνεις το funcore αν θελισεις να αναβαθμησεις αργοτερα. Θα παει πολυ παραπανω. Οποτε για εμενα τα αξιζει σιγουρα, αλλα εξαρταται αν τα αξιζει και για εσενα, το χρηστη

41ex
Απών/απούσα

Μη ξεχάσεις κράνος, φώτα και πέταλο αφού θέλεις να το κυκλοφορείς καθημερινά.

όσον αφορά τη σύγκριση προσωπικά κι εγώ το σιτυραν θα έπαιρνα.

αν ερχόταν βέβαια ο νονός μου και μου το έκανε δώρο θα προτιμούσα το φανκορ.!!

 

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

rnd wrote:

γιατι ρε παδια δεν αξιζει? Εχει την ιδια γεωμετρια αλλα καλυτερο σκελετο, καλυτερα περιφεριακα (δισκοβραχιονα, κεντρα, μεταδοση), 9 ταχητητες. Εχει υδραβλικα δισκοφρενα που τα χαιδευεις και σταματανε, χωρις κοπο, χωρις τενοντιτιδες. Καλα για το roul, που δεν βγαινει ποτε, δεν εχουν σημασια τα δισκοφρενα. Αλλα αν βγαινεις με βροχη θα τα εκτιμισεις

Δε λεω οτι δεν ειναι σουπερ το cityrun στα 350 αλλα με 100 ακομα δεν φτιαχνεις το funcore αν θελισεις να αναβαθμησεις αργοτερα. Θα παει πολυ παραπανω. Οποτε για εμενα τα αξιζει σιγουρα, αλλα εξαρταται αν τα αξιζει και για εσενα, το χρηστη


Ti δε βγαίνω ρε μπαγλαμά? Την Παρασκευή πήγα σε γαμω τα μπαράκια/ Το Σαββατο αραξα και κυριακή παλι.
εσυ τι εκανες το σουκου? φλωρε.ε?give heart

Τους Σκελετοί τους βλεπω ίδιους AL6061-T4/T6, hydroforming  και οι 2.

Δισκοβαχιώνας...νταξ του funcore εχει κάτω απο 10 ε και αλλος ...κάτω απο 10 ε.
Πρακτικη διαφορά θεωρώ σχεδόν καμία ή τέτοια που να επιλεξεις το funcore γιαυτο
Δισκόφρενα, ναι ειναι καλυτερα. Θα πηγαινα με τα vbrakes. Παιζει να έχω δουλέψει πολυ περισσότερο απο σενα δισκόφρενα...μηχανικά πάντα
Μένω στο χαμηλότερο κόστος συντήρησης των v brakes και στο οταν γινει μαλακία στα λιμανάκια να φτιάξεις τα v και να φυγεις...σαν αρχαριος που ειναι.

το 9 ταχύτητες ειναι καλό επιχείρημα.

cityrun

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

τσακωνεστε για λαθος πραγματα.

1. Οι φλωροι βγαινουν ΠΣΚ. Οι σωστοι βγαινουν καθημερινες (που δεν βγαινουν οι φλωροι).

2. Και ο δισκοβραχιωνας και τα υδραυλικα και οι 9 ταχυτητες και η καλυτερη σειρα συνολικα, ολα αυτα ειναι γεγονος ισχυουν. Το θεμα ειναι αλλου. Ολα αυτου του τυπου τα ποδηλατα ειναι αυτο που λεμε "πρωτο" ποδηλατο ωσπου να δεις που τελικα θα καταληξεις. Αυτο που θελει να κανει το παιδι που ρωτησε σιγουρα καλυπτεται απο το cityrun. Αρα δεν χρειαζεται να δωσει παραπανω. Ναι το funcore ειναι περισσοτερο ποδηλατο αλλα την διαφορα δεν θα την χρησιμοποιησει ποτε αρα δεν υπαρχεικαι λογος να την πληρωσει. Εαν τελικα θα καταληξει σε δρομισιος αναβατης ετσι και αλλιως θα παρει κατι αλλο (κουρσα, gravel κτλ) οποτε καλυτερα να κρατησει την διαφορα των χρηματων για το μελλον

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Αυτό είναι το βασικότερο να κάνεις μια αρχή , δώσε βάση να ειναι το σωστό νούμερο και να έχεις την σωστή στάση επάνω , σιγά σιγά όσο προχωράς βλέπε πως νιώθεις (δεν ειναι παπί καβαλάμε το μαθαίνουμε και πάμε ) ετσι ώστε εαν δεις καιτ να παει στραβά να δεις μετα τ φταίεει , κατα τα αλλα το κράνος θα το έπερνα πρίν το ποδήλατο (αλλιώς δεν λέει να κανεις ποδήλατο). Ακριβό ποδήλατο στην αρχή πέρνεις οταν θες κατι "καλό"  έχεις τα χρήματα  και δεν σε νοιάζει (κ οπς λέμε το καλο ειναι σχετικο). 

Εγω που άρχησα να πηγαινω με το ποδήλατο δουλειά μετα γύρισα το πόδι μου (σταματησα) και ενω εχω στανιάρει κάνω χειρουργείο  φρονιμίτη και πάλι στην απέξω τι κερδίζω ?  

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

αν αρχίζεις έτσι, από τώρα, άστα να πάνε....

ΓΕΡΑΜΑΤΑ...... Παναγιώτη, γεράματα...!!!!!!

[δεν κατάλαβα τι σχέση έχει ο φρονιμίτης με το ποδήλατο......... εκτός αν τόσα χρόνια ΠΟΔΗΛΑΤΕΙΣ ΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ.... χΧΧΑΧΑΧααΧΧΑ wacko1]

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Φρονιμιτη? Διαστρεμματακι στο γονατο απο ατυχημα (με εκλεισε μηχανακι), δεν μπορουσα να περπατισω 2 μεγαλα τετραγωνα αλλα ανακαλυψα οτι μπορουσα να κανω ποδηλατο χωρις να ποναω καν :)

ΠΣΚ αραγμα στο σπιτι, δεν παω πουθενα.

...τι λεγαμε...? :)

Ο μονος λογος που ειπα για τα δισκοφρενα ειναι γιατι βγαινω παντως καιρου. Και οταν βρεχει καρεκλες και ο δρομος εχει πλυμιρισει τα δισκοφρενα θα σε βοηθησουν τρομερα, αν δεν σε σωσουν κιολας. Αλλα εδω δεν βγανουν αλλοι και αλλοι με τετοιο καιρο, θα βγει ο αρχαριος. - Ναι αμε, γιατι οχι?

 

P.S. ποιο μπαρακι? Δεν ειπες τπτ

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

σιγα ρε μην πηγαινα σε μπαρακι. πλακα κανεις

Σπιτι ημουν κοιταζα το ποδηλατο blush dashed1

Η αληθεια ειναι οταν ημουν αρχάριος πηγαινα δουλεια με κατακλυσμό (εφτιαξαν ντουζ στην υπόγα οποτε δε μενοιαζε)
Τοτε είχα τo hardrock με δισκόφρενα.
Θυμάμαι σε ενα κατακλυσμό πηγα να προσπεράσω τον Νόε και μετα έπεσα στα φρένα.
Τα δισκοφρενα ειχαν βραχει κ εκτος του θορύβου που εκαναν, ένιωθα το τακακι να χοροπηδάει πανω στον δίσκο. δεν φρέναρε.

Avid μηχανικα
Γενικα ημουν πολυ ευχαριστημένος πάντως! Ωστόσο και πάλι v brakes θα πω :) :P

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Τοσο πόνος κλπ μου είπε και ο Οδοντίατρος να κοψω τις αθλοπαιδιές κάθε είδους για κανα 2βδόμαδο . Αντι να ζαλίζομαι απο την νάρκωση ζαλίστηκα μερικές μέρες μετά είχα κ κάτι ημικρανίες έτρωγα κ ενα σκασμό χάπια με λίγο φαγητό....

Εφαγα πολύ βρόχα τις πρώτες μέρες που πήγαινα δουλειά με το ποδήλατο αλλα να πω την αλήθεια μου άρεσε . Πήγαινα με το mtb (μόλις το Σάββατο που πέρασε εβγαλα το νάρθηκα απο το δάχτυλο ) γιατί μονο με αυτό μπορούσα να πατήσω φρένο με το ενα δάχτυλο . Εννοείται οτι κάνουν διαφορά τα σωστά δισκόφρενα στο βρεγμένο αλλα δεν ειναι κανόνας , απλά θέλει μεγάλη προσοχή ετσι και αλλιώς (πορτες ανοιγουν βρεγμενοι τρέχουν ). Roul μην κάνεις πόλεμο στα δισκόφρενα θυμάμαι κάποτε που πήγαινες να σκοτωθείς με τα δικά μου κ έλεγες "ρε πως μπορείς αυτά κοκαλώνουν " :P

geatle
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
"ρε πως μπορείς αυτά κοκαλώνουν " :P

σωστο ειναι αυτο που λεει. τετοια φρενα ειναι ωραια για trials αλλα οχι για trails.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

geatle wrote:

 

scarpedico wrote:

"ρε πως μπορείς αυτά κοκαλώνουν " :P

 

 

 

σωστο ειναι αυτο που λεει. τετοια φρενα ειναι ωραια για trials αλλα οχι για trails.

Ολα μια ιδέα ειναι , με εχουν σώστει αρκετές φορές φτου φτου

 

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Καταρχας scarp θα σε παιρνουμε σε κομματια σε λίγο. Συναρμολόγιcon :P
Περαστικα :):)

Οκ τα δισκόφρενα, πλεον, δεν ειναι μελλον...ειναι εδω (σαν πολιτικη διαφημιση)!
Παντως τα koolstop στις 105 δαγκάνες στο κούρσακι μέχρι και τουμπα με εχουν φέρει απο το κοκάλωμα σε emergency braking. K παρά το
αυξημένο βάρος μου (απο τους πολλους μυς κ οχι απο τα σουβλακια...) δε με εχει αγχωσει ποτε

Σε αντιθεση με τα spyre μηχανικα στο touring (που εκτος η ρυθμιση τους με εχει αγανακτησει) ακομα δεν εχω βρει ικανοποιητικο φρενάρισμα.

Δεν κατηγορω τα disk αλλα εκει που μπορω νατο αποφυγω νομιζω θα τα αποφυγω.
 

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Roul wrote:

Καταρχας scarp θα σε παιρνουμε σε κομματια σε λίγο. Συναρμολόγιcon :P
Περαστικα :):)
Οκ τα δισκόφρενα, πλεον, δεν ειναι μελλον...ειναι εδω (σαν πολιτικη διαφημιση)!
Παντως τα koolstop στις 105 δαγκάνες στο κούρσακι μέχρι και τουμπα με εχουν φέρει απο το κοκάλωμα σε emergency braking. K παρά το
αυξημένο βάρος μου (απο τους πολλους μυς κ οχι απο τα σουβλακια...) δε με εχει αγχωσει ποτε

Σε αντιθεση με τα spyre μηχανικα στο touring (που εκτος η ρυθμιση τους με εχει αγανακτησει) ακομα δεν εχω βρει ικανοποιητικο φρενάρισμα.

Δεν κατηγορω τα disk αλλα εκει που μπορω νατο αποφυγω νομιζω θα τα αποφυγω.
 

Οπως αποφεύγεις να ανεβείς και στη σελα καταλαβα..........

είμαι DIY με φτιάχνετε οπως θέλετε  

 

 

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Τελικα? Μετα τη λάσπη που μου πέταξαν τι αποφασισες να πάρεις?
Το πηρες?Τι έγινε

Εδω ενας συμποδηλατης με το cityrun ψάχνεται για αλλαγες.
Δες να τα εχεις και αυτα υπόψη σου
 

mitsotas
Απών/απούσα

Το πήρα, έχω κάνει τα πρώτα χιλιομετράκια (τοπικά πάντα) και μέχρι στιγμής με καλύπτει απόλυτα. Τα χρήματα από τη διαφορά με το Funcore πήγαν στην αγορά κράνους κλειδαριάς κτλ. Τίμια επιλογή. Έχει πιαστεί λίγο ο κώλος μου αλλά αυτό μάλλον οφείλεται στο ότι έπεσα με τα μούτρα όντας αγύμναστος ποδηλατικά. Σιγά - σιγά το συνηθίζω αλλά έχω δρόμο ακόμα μπροστά μου. Διάβασα το θέμα που παρέθεσες αλλά προς το παρόν δεν νιώθω ότι θα εξαντλήσω σύντομα τις δυνατότητες του city run για να σκεφτώ κάτι παραπέρα. Όταν έρθει αυτή η στιγμή βλεπουμε. 

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

Καλορίζικο και πάντα όρθιος.
Πιες του το αιμα!

Λογικο να σε πονάει. Οπως και να κάθεσαι στην αρχη παντα ποναει :)
Ψαξε στο youtube τους τροπους που μπορείς να κάθεσαι σε μια σέλα.

Εμένα με βολεύει να κάθομαι πισω πισω με τα καθιστικά κόκαλα.

πάντως, να δωσεις βάση στη σέλα. Πχ. Λιγο πάνω λίγο κάτω μπορεί να κανουν τη διαφορά.
Επισης, μπορεί κ να μην ειναι η σελα για σένα. Να θες ποιο φαρδια ή πιο λεπτη. Θα το δεις αργοτερα αυτο, οταν καταλαβεις πως δουλευει.

καλές βόλτες