Ποδήλατα Cross

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Spirius
Απών/απούσα

Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα cross speedster 2007 με 320Ε και στα πρώτα χιλιόμετρα άρχισε να παρουσιάζει τα πρωτα προβλήμματα. Τώρα είναι στο γκαράζ και περιμένει τηλέφωνο από την αντιπροσωπεία για το εάν υπάρχει το ανταλακτικό που χρειάζεται για να ξανα-δουλέψει (νύχι για το πίσω ντεραγιέ.....!!!!). Ένα μήνα τώρα περιμένει απάντηση... Ποστάρω αυτό το θέμα εδώ για να σας πληροφορήσω ότι η συγγεκριμένη μάρκα, εκτός από το ΑΘΛΙΑ κράμματα που χρησιμοποιεί, έχει και Άθλιο service. Δεν περιμένω τίποτε άλλο από αυτούς, τη δουλειά τους τη κάνανε, πήρανε τα λεφτά μου και στα .... τους!! Αν θέλετε, σας αναφέρω και τις υπόλοιπες βλάβες που έχει το καινούριο ποδήλατο που θα με αναγκάσουν να το ξαναβάλω στην άκρη αν και όταν επιλυθεί η προαναφερθήσα. Αγόρασα ένα IDEAL ZIG-ZAG 2008 (450Ε) και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι τώρα. Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
dilated
Απών/απούσα

...εγώ εκεί πάω το ποδήλατό μου (univega, ίδια αντιπροσωπεία) και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Εκεί πήγαινα και το προηγούμενο (scott, αγορασμένο από αλλού) και πάλι δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Όσο αφορά τα ποδήλατα Cross, πρόσφατα μια φίλη μου πήρε ένα city. Προς το παρόν όλα καλά (με εξαίρεση το δυναμό που δεν ήταν καλά βιδωμένο). Θα δούμε στη συνέχεια πως θα πάει.

Το ό,τι πληρώνεις παίρνεις ισχύει για τα πάντα. Θέλω να πω πως δε νομίζω να είχες προβλήματα αγοράζοντας ένα Focus ή ένα Univega (η cross τα φέρνει κι αυτά) στα επίπεδα τιμής του Zig-Zag.

Ελπίζω τελικά να βρεις την άκρη. Σε καμία περίπτωση δεν παίρνω το μέρος της Cross. Απλά γράφω τη δική μου εμπειρία.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

prin arxiseis na katigoreis ktl ktl ktl
ti epathe to nixi kai kyrios pos to epathe???
kai ti sou eipane gia tin antikatastasi??

Aigeas
Εικόνα Aigeas
Απών/απούσα

Φίλε Spirius καλησπέρα!! Είμαι και εγώ κάτοχος ενός UNIVEGA το οποίο το αγώρασα και εγώ απο το συγκεκριμένο μαγαζί.Εχω το ποδήλατο γύρω στούς 2μιση μήνες και εχει γράψει 2000 χλμ. ότι εχώ χρειαστεί μεχρι στιγμής απο το service της εταιρίας (Κώστας-Μιχάλης) το έχω όπως ακριβώς το θέλω!! Οταν πήρα το ποδήλατο τα παιδιά μου είπαν οτι μετά τα πρώτα 100-150 χλμ. να το παω για το 1ο του service γιατί θα χρειαζόταν κάποια σφιξήματα,ακτινολόγηση κ.α. Μιά φορά που χρειάστηκα στεφάνι για τον μπροστά τροχό,και ήθελα το ίδιο,μου είπαν οτι θα κάνει να έρθει 1 μήνα απο Γερμανία. Τώρα για τα CROSS τα ποδήλατα δέν εχω άποψη,και να σου πω την αλήθεια δεν μου πολυγεμίζουν και το μάτι.....βασικά όταν πήγα να πάρω ποδήλατο ούτε καν τα κοίταξα...δεν ξέρω,δεν έχω άποψη,τώρα όσον αφορά το νύχι,μήπως το κοπάνησες πουθενά και δεν το πήρες χαμπάρι?
Ούτε έγω θέλω να πάρω το μέρος της εταιρίας σε καμία περίπτωση,απλά είμαι και εγώ ενας ευχαρηστημένος ΠΕΛΑΤΗΣ και τίποτα παραπάνο!!

Spirius
Απών/απούσα

Σϊγουρα φίλε, καταλαβαίνω τι λες και εσύ αλλά και όλοι οι άλλοι εδώ. Δεν το κοπάνησα πουθενά το νύχι. Απλά από τη χρήση του σαζμάν και λόγω της αντίστασης της αλυσίδας στο "κατέβασμα" των ταχυτήτων, αυτό στράβωσε προς τα μέσα, παρασύρωντας μέσω της αλυσίδας την κασέτα σε άλλη γωνία, με αποτέλεσμα να κάθετε στραβά ο τροχός και επίσης να στραβώσει και ο άξονας. Έπειτα το δεύτερο προβλημμα έιναι στο δισκόφρενο το οποίο λόγο της συνεχούς αλλάγής της θέσης-γωνίας του δίσκου λόγο του παραπάνω προβλήμματος δε πιάνει ποτέ. Το τρίτο πρόβλημμα εντοπίστικε ΠΡΙΝ από όλα: η ανάρτηση δεν είναι σωστά ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ και ΟΧΙ ρυθμισμένη: υπάρχει κενό (εμφανέστατα λόγο φθοράς - πολύ μαλακό υλικό) το οποίο φαίνεται όταν κρατάς πατημένο το φρένο και αντιδρά όπως τα παλιά μας BMX-άκια όταν είχε "φαγωθεί" ο σκελετός στο σημείο των ποτηριών-λαιμού. Εδώ να σας πω πως ανάρτηση δεν έχει ΟΥΤΕ μια βίδα/παξιμάδι για να σφήξει ο μάστορας το κενό, αλλά και ούτε έχει ενημερωθεί για το πως μπορεί να αντιμετωπιστεί το θέμα αυτό, ούτε έχει προμηθευτεί με τα ανάλογα εργαλεία. Τέλος πάντων, να μη πολυλογώ, ΟΛΟ μα ΟΛΟ το ποδήλατο μου φαίνεται παντελώς ΑΧΡΗΣΤΟ!!!!!!! Στο τηλέφωνο μίλησα με κάποιον Κώστα ο οποίος είναι υπεύθυνος για την επαρχία και ο οποίος μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με τον τοπικό έμπορο για να δούμε τί θα γίνει. Φαντάζομαι πως ακόμα μιλάνε στο τηλέφωνο οι 2 τους..... :P Τώρα αν εγώ είμαι τόσο άγαρμος ή βαρύς ώστε όλα αυτά τα προβλήμματα να εμφανιστούν ΜΟΝΟ στο 3ο μου ποδήλατο.....
Και επειδή ανέφερες τη Γερμανία, να σημειώσω πως η Cross είναι Βουλγάρικη (το αγόρασα για Αμερικάνικο, υποτίθεται...).

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Αν κατάλαβα καλά το νύχι το στράβωσες επειδή έκανες αλλαγές ταχύητας ενώ η αλυσίδα ζοριζόταν πολύ; Δηλαδή έκανες αλλαγές σε ανηφόρες ή πολύ απότομα; Αν ναι τότε ότι ποδήλατο και να είχες θα σου έβγαζε το ίδιο πρόβλημα αργά ή γρήγορα.

Για την ανάρτηση, αν εννοείς ότι όποτε πατάς φρένο παίζει όλη η ανάρτηση μπρος πίσω τότε αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ξανασφύξεις τα ποτήρια του λαιμού. Το έχω πάθει και εγώ αρκετές φορές και απλά έσφυγγα πάλι τα ποτήρια από τη βίδα που υπάρχει στο καπάκι του λαιμού.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ti na pw.... genikotera polles blabes mazi
na rotisw kati...
poses taxytites exei pisw?
7-8-9?
kai to nixaki einai apospomeno?
kai eipes eparxia
apo pou eisai?

Spirius
Απών/απούσα

7 ταχύτητες έχει πίσω. Το νυχάκι ναι, είναι αποσπώμενο και είμαι από Αγρίνιο. Και σας λέω πως είναι το 3ο μου ποδήλατο, άρα κάτι λογάω και από αλλαγές ταχυτήτων και από αναρτήσεις. Εδώ δεν ήξερε ο μάστορας που μου το πώλεισε πως να φτιάξει την ανάρτηση (Που χωρίς το τροχό, κινούνται διαφορετικά τα δύο μέρη της :Ο) και μου λέτε να σφίξω τα ποτήρια?:Ρ Και όλα αυτά, γιατί δε μου τα έβγαλε το IDEAL εφόσον κάνω την ίδια χρήση?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

koitakse 7 speed pisw
pou simenei oti genikotera den einai apo ta pio anthektika podilata
kinisi mesa stin poli nai
parapanw ligo diskolo
exeis roda me rolip poli pithanos na sou espase o aksonas tis pisw rodas...... apo kapio zori....
tora na pw tin kakia mou an epernes to antistixo cross 8speed tha eixes sigoura ligotera problimata...
bebea afta pou lew einai therotika praktika prepei na to dw
:D

dilated
Απών/απούσα

Αυτό στο είπανε από την Cross ή στο είπε ο τοπικός συνεργάτησ/έμπορος;

Aigeas
Εικόνα Aigeas
Απών/απούσα

Για να καταλάβω.....είσαι απο Αγρίνιο και το ποδήλατο το αγόρασες απο τοπικό έμπορο?? Δεν έχεις πάει στη "μαμά" CROSS?? Πίστεψε με αν είχες τη δυνατότητα να το πήγαινες στη "μαμά" και το έπιανε στα χέρια του ο Κώστας θα ξεμπέρδευες με τη μία,δε θέλω να μειώσω τον τεχνικό σου,αλλά ο Κώστας είναι πάρα πολυ καλός τεχνικός!!! Εγώ φεύγω απο Γαλάτσι για να το παω εκεί!! Πιστεύω οτι αν έβρισκες τρόπο να το στείλεις στην CROSS αυτό θα ήταν το βέλτιστο!! (οκ,μη βαράτε το ξέρω είναι τραβηγμένο!!) Πάντος προσπάθησε να συνενοηθείς με τον Κώστα έστω και μέσο τηλεφώνου!!

Υ.Γ: Τα UNIVEGA είναι Γερμανικά όπος και τα FOCUS για τα CROSS επαναλαμβάνω δεν ξέρω τίποτα!!

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

Τα Cross είναι Βουλγαρικα (ή τουλάχιστον ήταν)....Τρέχα γύρευε δηλαδή..Και τα άλλα μπορεί να φτιάχνονται στη Κίνα κλπ αλλά όλο και κάποια επίβλεψη θα έχουν..

Aigeas
Εικόνα Aigeas
Απών/απούσα

Σχεδόν όλοι οι σκελετοί φτιάχνονται πλέον Κίνα,απλά έχουν όντος κάποια επίβλεψη,ακόμα και τα αξιοπρεπέστατα IDEAL,είναι made in Taiwan. Στη Πάτρα ο Μανιατόπουλος τα "δένει"μόνο!! Οτι κάνουν και οι περισότεροι δηλαδή......

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

nai afto einai alithia kai to kako einai polles eteries tous xreonoun poli pio akriva apo oti prepei einai ligo megali istoria me tin kataskevi skeleton o kathenas exei tin apopsi tou
olloi exoune ligo dikio ligo adiko kai poli mperthema

http://allanti.com/page.cfm?PageID=328

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Τι εννοεί ο ποιητής αναφερόμενος στη Specialized;

"Several years ago, Merida (a Taiwanese manufacturer) bought a substantial interest in Specialized. Although Specialized is still headquartered in California under the leadership of founder Mike Sinyard, all bikes are made in Asia. Key Asian suppliers are Merida, Ideal, and Giant."

HORHE
Εικόνα HORHE
Απών/απούσα
spirosta
Απών/απούσα

Καταρχας για το νύχι θα σου πρότεινα να πάρεις σβάρνα τα ποδηλατάδικα να βρεις ένα που να ταιριαζει. Τα νύχια τα "απλά" είναι γλυρω στους 5 τύπους και όλο και κάπου θα βρεις. Αλλιώς Αλτιπαρμάκη και θα σου κάνει καμια πατέντα με άλλο νύχι.

Όσο για τα cross.. Φίλος που είχε πάρει ένα απλό mountain γύρω στα 200 ευρώ, κάνοντας πολλα πολλά χιλιόμετρα είχε συνέχεια συνέχεια προβλήματα. Μία τα σασμαν μία οι τροχοί μία η μεσαία τριβή...

Τελικά αλλαξε δισκοβραχίωνα, άλλαξε μπρος πίσω τροχούς, έβγαλε το βιδωτό για κασέτα, η ανάρτηση είχε καταντήσει ξερό πιρούνι. Ευτυχώς το σκελετό ήταν αρκετά ανθεκτικό. Όλα αυτά στοίχισαν φυσικά πολλά πολλά περισσότερα (μπορεί και τα διπλά τριπλα) από ότι θα στοίχιζε ένα ποδήλατο καλύτερο από την αρχή.
Τώρα φυσικά έχοντας αποκτήσει και ένα άλλο γερμανικό ποδήλατο touring με full deore επάνω καταλαβαίνει κανείς την διαφορά. Το vortrieb έχει κάνει κανα 3000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα ενω το cross στα 3000 είχε καταρεύσει ήδη κανα 5άρι φορές. Ευτυχώς πλέον το cross αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει ξεπεράσει τα 8χιλιάδες.

Για αυτό λένε μερικοί μερικοί προσοχή στα φτηνα αλλά άλλοι επιμένουν ότι και με φτηνα κάνεις χιλιόμετρα το ίδιο καλά. Μέγα λάθος!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

είδες τελικά πόσο σημαντικό ειναι αυτό που λέω πάντα περί 24 speed ???
στο θέμα φτήνιας
εξαρτάτε τι πληρώνεις
π.χ. ο σκελετός της bianchi που κάνει 180-200 ευρό
πληρώνεις τμήμα εξέλιξης ,qos , διαφήμιση που πέφτει , τους αθλητές που σπονσοράρει, τα 120 χρόνια ιστορίας κτλ κτλ κτλ
και ότι περισσεύει τα δίνεις στον σκελετό
και αυτό ισχύει για όλες τις brandname εταιρείες
τον ίδιο σκελετό (αν είσαι τυχερός) τον βρίσκεις σαν oem με την ίδια ποιότητα χωρίς να πληρώνεις όλα τα παραπάνω οπότε θα το βρεις στα 120 ευρό :D
βασικά αν το παιδί με το cross βλέπει ας βγάλει μια φωτογραφία με το νύχι να κάνω και εγώ εδώ πάνω μια ερεύνα :D